Вопросы в сфере недвижимости
09.01.2020 Әкімбай Жұлдызай Нұрланқызы
Мекенжай анықтамасын алу үшін қалай тіркеуге болады
<p>Мекен жай анықтамасын алу үшін тұтынушылар:</p><p> Халыққа қызмет көрсету орталығына:</p><p> жеке тұлғалар – жеке куәлік.</p><p> Туысқандарына мекенжай анықтамаларын алу үшін туысқандық байланысын растайтын (неке туралы куәлік, туу туралы куәлік) құжаттың түпнұсқасын;</p><p> осы тұлғаға қатысты мекенжай анықтамасын тұтынушыға беру үшін тұтынушының жақын туысқандарын (ата-аналары, балалары, жұбайлары) қоспағанда, жеке заңды тұлғаның нотариалды куәландырылған келісімін;</p><p> заңды тұлғалар - сенімхат немесе тұтынушы өкілінің өкілеттігін куәландыратын басқа да құжатты, сондай-ақ оларға қатысты мекенжай анықтамаларына сұрау салынған жеке тұлғалардың тізімін ұсынады;</p><p> Орталықтың қызметкері құжаттар пакетін қабылдаған кезде халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесінен деректерді тұтынушының құжаттарының түпнұсқаларымен салыстырып тексереді және түпнұсқаны тұтынушыға қайтарады;</p><p> "электрондық үкімет" веб-порталы:</p><p> электронды құжат нысанында сұрау салады.</p><p> Порталда мемлекеттік қызмет осы жеке тұлғаларға қатысты мекенжай анықтамасын бере отырып, тек жеке тұлғаларға ғана беріледі.</p><p> Мемлекеттік қызметті алу үшін Орталықта өтініш бланкілерін</p><p>толтыру талап етілмейді.</p><p> Веб-портал арқылы мемлекеттік қызмет алу үшін стандарттың 2-қосымшасына сәйкес электронды құжат нысанындағы сұрау салу толтыру қажет.</p><p>Орталықта құжаттарды қабылдауды Орталық қызметкерлері жүзеге асырады.</p><p> Веб-порталда электрондық сұрау салуды қабылдау тұтынушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.</p><p> Орталық арқылы құжаттарды қабылдау кезінде Орталық қызметкері халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесінде тиісті жазба жасайды.</p><p> Веб-портал арқылы жүгінген жағдайда тұтынушыға веб-порталдағы "жеке кабинетіне" тұтынушының мемлекеттік қызмет нәтижесін алатын күні мен уақыты көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады.</p><p> Тұтынушы мекенжай анықтамасын:</p><p> 1) сұрау салуды жолдаған Орталық қызметкерінен;</p><p> 2) веб-порталдағы "жеке кабинетте" - сұрау салуды өздігінен жолдаған жағдайда алады(Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 26 қазандағы N 1669 қаулысымен бекітілген"Тұрғылықты жерiнен мекенжай анықтамаларын беру" мемлекеттiк қызмет стандартының 2-тармағы).</p>
Примечание: Обращаем Ваше внимание, что в силу пункта 4 статьи 60 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", представляемое разъяснение носит рекомендательный характер.