"Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті" және "Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Азаматтық авиация комитетінің Өңіраралық ұшу қауіпсіздігі инспекциясы" мемлекеттік мекемелерінің ережелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 11 ақпандағы № 70 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2019 жылғы 27 қарашадағы № 882 бұйрығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік министрінің 2023 жылғы 29 қыркүйектегі № 17 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Көлік министрінің 29.09.2023 № 17 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті" және "Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Азаматтық авиация комитетінің Өңіраралық ұшу қауіпсіздігі инспекциясы" мемлекеттік мекемелерінің ережелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2019 жылғы 11 ақпандағы № 70 бұйрығына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      осы бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті" мемлекеттік мекемесінің ережесінде:

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Комитеттің орналасқан орны: Қазақстан Республикасы, 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Есіл ауданы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, "Transport tower" ғимараты.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Комитет Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Министрлік оған жүктеген мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) ведомствоның құзыреті шегінде реттеу, іске асыру және бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыру және Министрліктің стратегиялық функцияларын орындауға қатысу;

      2) адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, ведомствоның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша және Министрдің бұйрықтарында оларды бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кезде нормативтік құқықтық актілерді бекіту;

      3) өз құзыретi шегiнде халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;

      4) шет мемлекеттердің авиациялық биліктерімен және мамандандырылған халықаралық ұйымдармен, оның ішінде ынтымақтастық, азаматтық авиацияға қатысты ақпаратпен және тәжірибемен алмасу туралы екіжақты келісімдер жасасу арқылы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру, сондай-ақ халықаралық азаматтық авиация ұйымдарында Қазақстан Республикасының атынан өкілдік ету;

      5) жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру саласындағы Қазақстан Республикасының заңдары мен өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiнiң сақталуын қамтамасыз ету;

      6) өз құзыреті шегінде ұлттық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi іс-шараларды жоспарлау және өткiзу бойынша ведомстволық бағынысты ұйымдардың қызметiне басшылық ету;

      7) өз құзыреті шегінде ұлттық қауiпсiздiк саласындағы заңдар мен өзге де нормативтiк құқықтық актiлердiң сақталуын қамтамасыз ету;

      8) кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіпте Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 82-бабының 3-тармағында көзделген, әзірленетін құжаттардың жобаларына қатысты реттеушілік әсерге талдау жүргізу;

      9) жүргізілген реттеушілік әсерді талдаудың нәтижесін Министрліктің ресми интернет-ресурсында орналастыру;

      10) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 132-бабының 2-тармағына сәйкес тексерілетін субъектілер қызметінің Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін мәніне бақылауды және тексеруді жүзеге асыру;

      11) әуе кеңiстiгiн пайдалану мен азаматтық және эксперименттiк авиация қызметi саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      12) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес мемлекеттік бақылауды және қадағалауды жүргізу;

      13) мемлекеттік бақылау және қадағалау тиімділігінің мониторингін жүргізу;

      14) мемлекеттік бақылау және қадағалау жүргізуді жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;

      15) Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша мемлекеттік акциялар пакетіне (жарғылық капиталдағы қатысу үлесі) иелік ету және пайдалану құқығын, сондай-ақ республикалық мемлекеттік кәсіпорындарға қатысты мемлекеттік басқарудың Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану мен азаматтық және эксперименттік авиация қызметі саласында басшылық ету жөніндегі уәкілетті органның функцияларын жүзеге асыру;

      16) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу, келісу және бекіту;

      17) Қазақстан Республикасының атынан жасалатын Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары бойынша міндеттемелерді орындау;

      18) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары мен регламенттерін әзірлеу;

      19) соттарға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап-арыздар беру;

      20) әуе көлігін пайдалануға қатысты тасымалдаушының жолаушылар алдындағы тасымалдаушының азаматтық-құқықтық жауаптылығынан мiндеттi сақтандыру шартын жасауын бақылауды жүзеге асыру;

      21) Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (ИКАО) стандарттары мен ұсынылатын практикасына сәйкес нұсқамалық материалдарды бекіту, сондай-ақ ұшуға жарамдылық жөніндегі директиваларды шығару;

      22) Қазақстан Республикасына (Қазақстан Республикасынан) тұрақты жолаушылар рейстерін орындауды жоспарлайтын шетелдік тасымалдаушыларды аккредиттеуді және аккредиттеу туралы куәлікті беруді, сондай-ақ ондай куәлікті беруден бас тартуды жүзеге асыру;

      23) халықаралық әуе тасымалдарын жүзеге асыруын бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру;

      24) халықаралық рейстердi қамтамасыз етуге рұқсат етiлмеген әуежайлардан (әуежайларға) халықаралық ұшуды орындайтын азаматтық әуе кемелерiн қабылдауға, ұшуға шығаруға және оларға қызмет көрсетуге уақытша рұқсаттарды беру;

      25) "Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ережелерін ескере отырып, азаматтық әуе кемелерiнiң халықаралық тұрақты емес (бiр жолғы) ұшуларды орындауына рұқсаттар беру;

      26) iшкi әуе трассалары, жергiлiктi әуе желiлерi, ұшу маршруттары бойынша және әуе трассаларынан тыс халықаралық ұшуды орындауды келiсу;

      27) Қазақстан Республикасының авиакомпаниялары арасында тұрақты әуе тасымалдарын жүзеге асыру үшін халықаралық және субсидияланатын (облыс ішіндегілерді қоспағанда) авиамаршруттарға куәлiктер беру;

      28) Шетел пайдаланушының Қазақстан Республикасының әуеайлақтарында қонумен халықаралық тұрақты емес ұшуларды орындауға рұқсат беру

      29) Қазақстан Республикасының халықаралық авиамаршруттарындағы шетелдік авиатасымалдаушылардың тұрақты рейстерінің кестелері бекіту;

      30) Қазақстан Республикасы аумағы арқылы қонбастан шетелдік авиатасымалдаушылардың тұрақты рейстерінің кестесін бекіту

      31) шет мемлекеттердiң әскери құралымдарын, қару-жарағын және әскери техникасын, сондай-ақ қосарлы мақсатта пайдаланылатын өнiмдердi тасымалдау үшiн азаматтық әуе кемесiн пайдаланушының халықаралық ұшуын келiсу және өз құзыреті шегінде осы ұшуды сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын органмен келісу;

      32) авиакомпанияға тұрақты ішкі коммерциялық әуе тасымалдарын орындауға рұқсат беру туралы шешім қабылдау, рұқсат беруден бас тарту, бұрын берілген рұқсатты тоқтата тұру немесе қайтарып алу;

      33) жеке және заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және авиация қызметi туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын және (немесе) халықаралық стандарттарды сақтауына мемлекеттiк реттеуді, мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру;

      34) "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін бақылауды және реттеуді жүзеге асыру;

      35) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар салаларында қызметін жүзеге асыратын субъектілерді табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізу не одан алып тастау қажеттілігі туралы қорытындыны қалыптастыру және осындай қорытындыны табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның қарауына енгізу;

      36) табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның қарауына халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын тартатын әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тізбесіне енгізу туралы ұсыныстар енгізу;

      37) тиісті табиғи монополиялар салаларын тарифтік реттеу әдісін белгілеу;

      38) тиісті ішкі нарықты талдау негізінде мұндай нарықтың табиғи монополия жағдайында тұрғандығы анықталған жағдайларда реттеуді енгізу;

      39) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілеріне Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген жағдайларда әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің көрсететін қызметтеріне тұтынушылармен шарттар жасасу, жасалған шарттарға өзгерістер енгізу туралы орындалуы міндетті нұсқамалар енгізу;

      40) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілері, мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасын бұзған жағдайларда оларға орындалуы міндетті нұсқамалар, оның ішінде әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерін қайта ұйымдастыру және (немесе) мүлікті иеліктен шығару туралы нұсқамалар енгізу;

      41) табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган айқындаған тәртіппен әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін және тарифтік сметаларын өзгертуге бастамашылық жасау;

      42) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етуге қойылатын талаптарды сақтай отырып, жеке және заңды тұлғалардан, оның ішінде мемлекеттік органдардан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, сондай-ақ олардың лауазымды адамдарынан өз өкілеттіктерін жүзеге асыруға қажетті ақпаратты сұрату және алу;

      43) "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-1-бабы 1-тармағының талаптарын ескере отырып, әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) төмендетуге бастамашылық жасау;

      44) тағайындалатын оңалтуды басқарушының кандидатурасын және әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополия субъектісін оңалту жоспарын келiсу;

      45) өз құзыреті шегінде белгіленген сапаға қойылатын талаптарды ескере отырып, әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекіту;

      46) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополия субъектісі келтірген залалдарды тұтынушыларға өтеу үшін уақытша өтемдік тарифті бекіту туралы шешім қабылдау;

      47) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектісінің тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекітуге немесе өзгертуге арналған өтінімін қарауға қабылдаудан бас тартуды өтінімнің берілу нысанына қарай жазбаша не электрондық құжат түрінде негіздеу;

      48) тұтынушыларды коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді қамтитындардан басқа, әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін реттеу мәселелері бойынша қабылданған шешімдермен таныстыру;

      49) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекітуге, сондай-ақ қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерінің алдағы уақытта тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағалардың өсетіні туралы хабарламаларын қарау кезінде жария тыңдаулар өткізу;

      50) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополия субъектісінің тарифтік сметаны орындауын бақылауды жүзеге асыру;

      51) шығындары әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополия субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін және тарифтік сметаларды бекіту кезінде ескерілетін сатып алуды бақылауды жүзеге асыру;

      52) бұқаралық ақпарат құралдары арқылы "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын бұзу жағдайлары мен кінәлі тұлғаларды жауаптылыққа тарту фактілері туралы ақпарат беру;

      53) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекітуге арналған өтінімдерін қарау кезінде жария тыңдаулар өткізілетіні туралы ақпаратты шешім қабылданған күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей өзінің интернет-ресурсында орналастыру;

      54) әуежайлар мен аэронавигация көрсететін қызметтер саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтер (бағалар, алымдар мөлшерлемелер) және тарифтік сметалар туралы ақпаратты олар бекітілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей өзінің интернет-ресурсында орналастыру;

      55) бағаларды мемлекеттік реттеуді және баға белгілеу тәртібі мен қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілері міндеттерінің сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;

      56) қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілері бағаларының мониторингін жүзеге асыру;

      57) қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілері өткізетін тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) шекті бағаларды келісу;

      58) қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілеріне Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінде көзделген міндеттемелерді орындау туралы орындалуы міндетті нұсқамалар енгізу;

      59) қоғамдық маңызы бар нарық субъектiсi нұсқаманы орындамаған жағдайда iшкi рейстерде әуежайлар қызметтерiн көрсету саласындағы қоғамдық маңызы бар нарық субъектiсiн нұсқамада көрсетiлген әрекеттердi жасауға мәжбүрлеу туралы сотқа талап қою;

      60) Қазақстан Республикасының Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы кодексiнде айқындалатын тәртiппен хаттамалар толтыру, әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғау және қарау, сондай-ақ әкiмшiлiк жаза қолдану;

      61) "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру;

      62) аэронавигация мен әуежайлардың көрсететін қызметтері бойынша табиғи монополиялар салаларына табиғи монополиялар субъектілері осы салалар шеңберінде ұсынатын көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) реттелетіндерге жатқызу тұрғысынан талдау жүргізу және талдау қорытындылары бойынша табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімінен шығару (енгізу) туралы ұсыныстар енгізу;

      63) азаматтық авиация саласындағы табиғи монополия субъектісінің инвестициялық бағдарламасының (жобаның) орындалуы туралы ақпаратқа талдау жүргізу;

      64) мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органмен және арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл жасай отырып, азаматтық әуе кемелерінің әуе кеңістігін пайдалану тәртібін бұзуын тоқтату жөнінде шаралар қабылдау;

      65) азаматтық және эксперименттік авиацияның әуе кеңістігін пайдалану қағидаларын бұзушылықтарын есепке алуды жүргізу, сондай-ақ әуе кеңістігін пайдалану қағидаларын бұзушылықтың барлық жағдайлары бойынша мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органмен өзара ақпарат алмасуды жүзеге асыру;

      66) Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясында ұшуды жүргiзу қағидаларын әзiрлеу;

      67) табиғи монополиялар салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен бірлесіп табиғи монополиялар субъектілерінің инвестициялық бағдарламаларын бекіту;

      68) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң актiлерiнде және Министрдің бұйрықтарында көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асыру.";

      осы бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Азаматтық авиация комитетінің Өңіраралық ұшу қауіпсіздігі инспекциясы" мемлекеттік мекемесінің ережесінде:

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Функциялары:

      1) жеке және заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасын және (немесе) халықаралық стандарттарды сақтауын мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру;

      2) азаматтық әуе кемелерімен әуе кеңістігін пайдалану тәртібін бұзушылықтың жолын кесу;

      3) Қазақстан Республикасының Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы кодексiнде айқындалатын тәртiппен хаттамалар толтыру, әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғау және қарау, сондай-ақ әкiмшiлiк жаза қолдану;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.".

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіпптен:

      1) осы бұйрық бекітілген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде электрондық нысанда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
Қ. Өскенбаев

О внесении изменений в приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 11 февраля 2019 года № 70 "Об утверждении Положений государственных учреждений "Комитет гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан" и "Межрегиональная инспекция по безопасности полетов Комитета гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 ноября 2019 года № 882. Утратил силу приказом Министра транспорта Республики Казахстан от 29 сентября 2023 года № 17.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра транспорта РК от 29.09.2023 № 17.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 11 февраля 2019 года № 70 "Об утверждении Положений государственных учреждений "Комитет гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан" и "Межрегиональная инспекция по безопасности полетов Комитета гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан" следующие изменения:

      в Положении государственного учреждения "Комитет гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан", утвержденным указанным приказом:

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Местонахождение Комитета: Республика Казахстан, 010000, город Нур-Султан, Есильский район, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание "Tранспорт Тауэр".";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Комитет в соответствии с законодательством Республики Казахстан осуществляет возложенные на него Министерством следующие функции:

      1) осуществление регулятивных, реализационных и контрольно-надзорных функций и участие в выполнении стратегических функций Министерства в пределах компетенции ведомства;

      2) утверждение нормативных правовых актов по вопросам, входящим в компетенцию ведомства, и при наличии прямой компетенции по их утверждению в приказах Министра, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      3) осуществление международного сотрудничества в пределах своей компетенции;

      4) осуществление международного сотрудничества с авиационными властями иностранных государств и специализированными международными организациями, в том числе путем заключения двусторонних соглашений о сотрудничестве, обмене опытом и информацией, относящейся к гражданской авиации, а также представительство Республики Казахстан в международных организациях гражданской авиации;

      5) обеспечение соблюдения законов и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан в области мобилизационной подготовки и мобилизации;

      6) руководство деятельностью подведомственных организаций по планированию и проведению мероприятий по обеспечению национальной безопасности в пределах своей компетенции;

      7) обеспечение соблюдения законов и иных нормативных правовых актов в области национальной безопасности в пределах своей компетенции;

      8) проведение анализа регуляторного воздействия в отношении разрабатываемых проектов документов, предусмотренных пунктом 3 статьи 82 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан, в порядке, определяемом уполномоченным органом по предпринимательству;

      9) размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства результата проведенного анализа регуляторного воздействия;

      10) осуществление наблюдения и проверки на предмет соответствия деятельности проверяемых субъектов требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан, в соответствии с пунктом 2 статьи 132 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан;

      11) реализацию государственной политики в области государственного контроля и надзора в области использования воздушного пространства и деятельности гражданской и экспериментальной авиации;

      12) проведение государственного контроля и надзора в соответствии с законами Республики Казахстан;

      13) проведение мониторинга эффективности государственного контроля и надзора;

      14) внесение предложений по совершенствованию проведения государственного контроля и надзора;

      15) осуществление по решению Правительства Республики Казахстан права владения и пользования государственным пакетом акций (долями участия в уставном капитале), а также функции уполномоченного органа по руководству в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности гражданской и экспериментальной авиации государственного управления в отношении республиканских государственных предприятий;

      16) разрабатывает, согласовывает и утверждает в пределах своей компетенции нормативных правовых актов;

      17) выполнение обязательств по международным договорам Республики Казахстан, заключаемым от имени Республики Казахстан;

      18) разрабатывает стандарты и регламенты государственных услуг;

      19) предъявление в суды исков в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      20) осуществление контроля за заключением перевозчиком договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности перевозчика перед пассажирами в отношении эксплуатации воздушного транспорта;

      21) утверждение инструктивных материалов, а также выпуск директив по летной годности в соответствии со стандартами и рекомендуемой практикой Международной организации гражданской авиации (ИКАО);

      22) осуществление аккредитации иностранных перевозчиков, планирующих выполнение регулярных пассажирских рейсов в Республику Казахстан (из Республики Казахстан), и выдачи свидетельства об аккредитации, а также отказ в выдаче такого свидетельства;

      23) осуществление контроля и надзора за осуществлением международных воздушных перевозок;

      24) выдача временных разрешений на прием, выпуск и обслуживание гражданских воздушных судов, выполняющих международные полеты из аэропортов (в аэропорты), не допущенных к обеспечению международных рейсов;

      25) выдача разрешений на выполнение международных нерегулярных (разовых) полетов гражданских воздушных судов с учетом положений Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации";

      26) согласование выполнения международных полетов по внутренним воздушным трассам, местным воздушным линиям, маршрутам полетов и вне воздушных трасс;

      27) выдача свидетельств на международные и субсидируемые (за исключением внутриобластных) авиамаршруты для осуществления регулярных воздушных перевозок между авиакомпаниями Республики Казахстан;

      28) выдача разрешений на выполнение международных регулярных полетов иностранных эксплуатантов с посадкой на аэродромах Республики Казахстан;

      29) утверждение расписания регулярных рейсов иностранных авиаперевозчиков на международных авиамаршрутах Республики Казахстан;

      30) утверждение расписания регулярных рейсов иностранных авиаперевозчиков без посадки через территорию Республики Казахстан:

      31) согласование международного полета эксплуатанту гражданского воздушного судна для перевозки воинских формирований, вооружений и военной техники иностранных государств, а также продукции двойного назначения и согласование данного полета с органом, осуществляющим внешнеполитическую деятельность, в пределах его компетенции;

      32) принятие решения о допуске авиакомпании к выполнению регулярных внутренних коммерческих воздушных перевозок, отказ в допуске, приостановление или отзыв ранее выданного допуска;

      33) осуществление государственного регулирования, государственного контроля и надзора за соблюдением физическими и юридическими лицами законодательства Республики Казахстан об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации и (или) международных стандартов;

      34) осуществление контроля и регулирования деятельности субъектов естественных монополий в соответствии с Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях";

      35) формирование заключения о необходимости включения субъектов, осуществляющих деятельность в сферах естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации, в государственный регистр субъектов естественных монополий либо исключении из него и внесение такого заключения на рассмотрение уполномоченному органу, осуществляющему руководство в сферах естественных монополий;

      36) внесение на рассмотрение уполномоченному органу, осуществляющему руководство в сферах естественных монополий, предложения о включении в перечень субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации, привлекающих займы международных финансовых организаций;

      37) установление метода тарифного регулирования соответствующих сфер естественных монополий;

      38) введение регулирования в случаях, когда на основании анализа соответствующего внутреннего рынка установлено, что такой рынок находится в состоянии естественной монополии;

      39) внесение субъектам естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации в случаях, установленных законодательными актами Республики Казахстан, обязательных для исполнения предписаний о заключении договоров на услуги субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации с потребителями, внесении изменений в заключенные договоры;

      40) внесение субъектам естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации, государственным органам в случаях нарушения ими законодательства Республики Казахстан о естественных монополиях обязательных для исполнения предписаний, в том числе предписаний о реорганизации субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации и (или) отчуждении имущества;

      41) инициирование изменения тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) или их предельных уровней и тарифных смет субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации в порядке, определенном уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий;

      42) запрос и получение информации, необходимой для осуществления своих полномочий, от физических и юридических лиц, в том числе государственных органов, органов местного самоуправления, а также их должностных лиц, с соблюдением установленных законодательными актами Республики Казахстан требований к разглашению сведений, составляющих коммерческую и иную охраняемую законом тайну;

      43) инициирование снижения тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации с учетом требования пункта 1 статьи 15-1 Закона Республики Казахстан "О естественных монополиях";

      44) согласование кандидатуры назначаемого реабилитационного управляющего и плана реабилитации субъекта естественной монополии в области услуг аэропортов и аэронавигации;

      45) утверждение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации с учетом требований к качеству, установленных в пределах своей компетенции;

      46) принятие решения об утверждении временного компенсирующего тарифа для возмещения потребителям убытков, причиненных субъектом естественной монополии в области услуг аэропортов и аэронавигации;

      47) письменное либо в виде электронного документа в зависимости от формы подачи заявки обоснование отказа в принятии к рассмотрению заявки субъекта естественной монополии в области услуг аэропортов и аэронавигации на утверждение или изменение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней;

      48) информирование потребителей о принятых решениях по вопросам регулирования деятельности субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации, кроме тех, которые содержат сведения, составляющие коммерческую и иную охраняемую законом тайну;

      49) проведение публичных слушаний при рассмотрении заявок субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации на утверждение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней, а также уведомлений субъектов общественно значимых рынков о предстоящем повышении цен на товары (работы, услуги);

      50) осуществление контроля за исполнением субъектом естественной монополии в области услуг аэропортов и аэронавигации тарифной сметы;

      51) осуществление контроля за закупками, затраты на которые учитываются при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней и тарифных смет на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации;

      52) информирование через средства массовой информации о случаях нарушения Закона Республики Казахстан "О естественных монополиях" и фактах привлечения к ответственности виновных лиц;

      53) размещение не позднее пяти календарных дней со дня принятия решения на своем интернет-ресурсе информации о проведении публичных слушаний при рассмотрении заявок субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации на утверждение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней;

      54) размещение на своем интернет-ресурсе информации о тарифах (ценах, ставках сборов) и тарифных сметах на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации не позднее пяти календарных дней со дня их утверждения;

      55) осуществление государственного регулирования цен и государственного контроля за соблюдением порядка ценообразования и обязанностей субъектов общественно значимых рынков;

      56) осуществление мониторинга цен субъектов общественно значимых рынков;

      57) согласование предельных цен на товары (работы, услуги), реализуемые субъектами общественно значимых рынков;

      58) внесение субъектам общественно значимых рынков обязательных для исполнения предписаний об исполнении обязательств, предусмотренных Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;

      59) в случае неисполнения субъектом общественно значимого рынка предписания предъявление в суд иска о понуждении субъекта общественно значимого рынка в области оказания услуг аэропортов на внутренних рейсах к совершению действий, указанных в предписании;

      60) составление протоколов, возбуждение и рассмотрение дела об административных правонарушениях, а также наложение административных взысканий в порядке, определяемом Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      61) осуществление иных полномочий, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан;

      62) проведение анализа сфер естественных монополий по услугам аэронавигации и аэропортов на предмет отнесения предоставляемых субъектами естественных монополий услуг (товаров, работ) в рамках данных сфер к регулируемым и внесение по итогам анализа предложения в уполномоченный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий, об исключении (включении) из Государственного регистра субъектов естественных монополий;

      63) проведение анализа информации об исполнении инвестиционной программы (проекта) субъекта естественной монополии в сфере гражданской авиации;

      64) принимает меры по прекращению нарушения порядка использования воздушного пространства гражданскими воздушными судами во взаимодействии с уполномоченным органом в сфере государственной авиации и специальными государственными и правоохранительными органами;

      65) ведет учет нарушений правил использования воздушного пространства гражданской и экспериментальной авиацией, а также осуществляет взаимный обмен информацией по всем случаям нарушений правил использования воздушного пространства с уполномоченным органом в сфере государственной авиации;

      66) разработка правил производства полетов в гражданской авиации Республики Казахстан;

      67) утверждение инвестиционных программ субъектов естественных монополий совместно с уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий;

      68) осуществление иных полномочий, предусмотренных законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан, Правительства и приказами Министра Республики Казахстан.";

      в Положении государственного учреждения "Межрегиональная инспекция по безопасности полетов Комитета гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан", утвержденным указанным приказом:

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Функции:

      1) осуществление государственного контроля и надзора за соблюдением физическими и юридическими лицами законодательства Республики Казахстан об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации и (или) международных стандартов;

      2) пресечение нарушений порядка использования воздушного пространства гражданскими воздушными судами;

      3) составление протоколов, возбуждение и рассмотрение дела об административных правонарушениях, а также наложение административных взысканий в порядке, определяемом Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      4) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.".

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) в течение десяти календарных дней со дня утверждения настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
К. Ускенбаев