Жаңаөзен қалалық мәслихатының 2018 жылғы 10 сәуірдегі № 19/231 "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы" шешіміне өзгеріс енгізу туралы

Маңғыстау облысы Жаңаөзен қалалық мәслихатының 2021 жылғы 15 қазандағы № 8/76 шешімі

      Жаңаөзен қалалық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы" Жаңаөзен қалалық мәслихатының 2018 жылғы 10 сәуірдегі № 19/231 шешіміне (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3583 болып тіркелген) келесідей өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген шешіммен бекітілген "Жаңаөзен қалалық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесінде:

      4 қосымша осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы шешім ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Жаңаөзен қалалық мәслихатының хатшысы Т. Мусаев

  Жаңаөзен қалалық
  мәслихатының
  2021 жылғы 15 қазандағы
  № 8/76 шешіміне қосымша
  "Жаңаөзен қалалық мәслихатының
  аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б"
  корпусы мемлекеттік әкімшілік
  қызметшілерінің қызметін бағалаудың
  әдістемесіне 4 - қосымша

Қызметтердің мінез-құлық индикаторлары

Құзыреттер атауы

Мемлекеттік әкімшілік лауазымдар санаты

Тиімді мінез-құлық индикаторлары

Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары

ҚЫЗМЕТТІК БАСҚАРУ

E-2

● Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдайды және басшылыққа енгізеді;
● Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етеді;
● Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуы барысындағы қызметіне бақылау жүргізеді;
● Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етеді.

● Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдамайды және басшылыққа енгізбейді; ● Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарламайды және ұйымдастырмайды, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етпейді; ● Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуына бақылау жүргізбейді; ● Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етпейді.

E-4

● Басымдылығына қарай тапсырмаларды маңыздылығы ретімен қояды;
● Басшылыққа сапалы құжаттар дайындайды және енгізеді;
● Өлшеулі уақыт жағдайында жұмыс жасай алады;
● Белгіленген мерзімдерді сақтайды.

● Тапсырмаларды жүйесіз орындайды;
● Сапасыз құжаттар әзірлейді;
● Жедел жұмыс жасамайды;
● Белгіленген мерзімдерді сақтамайды.

ЫНТЫМАҚТАС
ТЫҚ

E-2

● Ұжымда сенімді қарым-қатынас орнатады;
● Бөлімшенің қоғаммен тиімді жұмысын ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасайды;
● Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліседі;
● Әрқайсысының нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтайды.

● Ұжымда өзара сенімсіз қарым-қатынас орнатады;
● Бөлімше және қоғаммен тиімді жұмыс ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасамайды;
● Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліспейді;
● Бағыныстағы тұлғалардың нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтамайды.

E-4

● Ұжымның жұмысына үлесін қосады және қажет болған жағдайда түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінеді;
● Мемлекеттік органдар мен ұжымдардың өкілдерімен және әріптестерімен қарым-қатынасты дамытады;
● Талдау барысында пікір алмасады және талқылау нәтижесін ескере отырып, тапсырмаларды орындайды.

● Жұмыста тұйықтық ұстанымын білдіреді және түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінбейді;
● Әртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен және әріптестерімен өзара әрекеттеспейді;
● Әріптестерімен мәселелерді талқыламайды.

ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

E-2

● Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алады;
● Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды ұйымдастырады;
● Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылайды;
● Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескере отырып, мүмкін болатын қауіптерді талдайды және болжамдайды;
● Мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескере отырып, құзыреті шегінде шешім қабылдайды.

● Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алмайды;
● Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды сирек ұйымдастырады;
● Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылаудан бас тартады және басқалардың пікірін ескермейді;
● Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескермейді, мүмкін болатын қауіптерді талдамайды және болжамайды;
● Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескермейді.

E-4

● Қажетті мәліметтерді таба алады;
● Мүмкін болатын қауіптерді ескере отырып, мәселелерді шешудің бірнеше жолын ұсынады;
● Өзінің пікірін негіздей алады.

● Қажетті мәліметтерді таба алмайды;
● Мүмкін болатын қауіптерді ескермейді немесе мәселелерді шешудің альтернативасын ұсынбайды;
● Негізсіз пікір білдіреді.

ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛАНУ

E-2

● Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады және туындаған мәселелерді шешеді;
● Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық дейгейін анықтауға жағдай жасайды;
● Қызмет көрсетудің сапасын бақылайды, сондай-ақ жеке үлгі болу арқылы көрсетеді.

● Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырмайды және туындаған мәселелерді шешпейді;
● Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық дейгейін анықтауға жағдай жасамайды;
● Сапасыз қызмет көрсетуге жол береді, қызықпаушылық білдіреді.

E-4

● Сыпайы және тілектестікпен қызмет көрсетеді;
● Қызмет көрсетуге қанағаттанушылық деңгейін талдайды және оларды жетілдірудің жөнінде ұсыныстар енгізеді;
● Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша ұсыныс енгізеді.

● Қызмет алушыға дөрекілік және немқұрайлылық білдіреді;
● Тұтынушының сұрақтары мен мәселелеріне мән бермейді;
● Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белсенділік танытпайды.

ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА АҚПАРАТТАН
ДЫРУ

E-2

●Бағыныстағылар
ды қызмет алушыларды қолжетімді ақпараттандыруға бағдарлайды;
● Тұтынушыға ақпараттарды құрметпен және игілікпен жеткізеді;
● Қызмет тұтынушылары
ның пікірін құрметтейді.

●Бағыныстағылар
мен қызмет алушыларды ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізбейді;
● Тұтынушыға ақпараттарды жеткізбейді немесе немқұрайлы және жақтырмай жеткізеді;
● Қызмет тұтынушыларының пікірін елемейді.

E-4

● Қызмет алушыларды ақпараттандыру
дың тиімді тәсілдерін қолданады;
● Тұтынушыға ақпаратты қолжетімді ауызша және жазбаша түрде жеткізеді;
● Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алады.

● Қызмет алушыларды ақпараттандыру дың тиімсіз тәсілдерін қолданады;
● Тұтынушыға ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жеткізбейді немесе түсініксіз жеткізеді;
● Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алмайды.

ЖЕДЕЛДІЛІК

E-2

● Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарайды және басшылыққа енгізеді;
● Болып жатқан өзгерістерге талдау жасайды және жұмысты жақсарту бойынша уақтылы шаралар қабылдайды;
● Өзгерістерді дұрыс қабылдауды өзінің үлгі өнегесімен көрсетеді.

● Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарамайды және басшылыққа енгізбейді;
● Болып жатқан өзгерістерге талдау жасамайды және жұмысты жақсарту бойынша шаралар қабылдамайды;
● Болып жатқан және күтілмеген өзгерістер кезінде өзін-өзі бақыламайды.

E-4

● Жұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді;
● Оларды енгізудің жаңа бағыттары мен әдістерін үйренеді;
● Өзгеріс жағдайларында өзін -өзі бақылайды;
● Өзгеріс жағдайларында тез бейімделеді.

● Жұмыстың қолданыстағы рәсімдері мен әдістерін ұстанады;
● Жаңа бағыттар мен әдістерді зерттеп оларды енгізбейді;
● Өзгеріс жағдайларында өзін-өзі бақылай алмайды;
● Өзгеріс жағдайларында бейімделмейді немесе баяу бейімделеді.

ӨЗДІГІНЕН ДАМУ

E-2

●Бағыныстылар
дың құзыреттер деңгейін жоғарылату бойынша іс-шаралар ұсынады;
● Мақсатқа жету үшін өзінің құзыреттерін дамытады және оларды бағыныстыларда дамыту үшін шаралар қабылдайды;
●Бағыныстылар
мен олардың құзыреттерін, оның ішінде дамуды қажет ететін құзыреттерді талқылайды.

●Бағыныстылар
дың құзыреттер деңгейінің жоғарылауына қызығушылық танытпайды;
● Мақсатқа жету үшін өзінің және бағыныстылары ның құзыреттерін дамытпайды;
●Бағыныстылар
мен олардың құзыреттерін талқыламайды.

E-4

● Жаңа білімдер мен технологиялар
ға қызығушылық танытады;
● Өзіндігінен дамуға ұмтылады, жаңа ақпараттар мен оны қолданудың әдістерін ізденеді;
● Тәжірибеде тиімділікті арттыратын жаңа дағдыларды қолданады.

● Жаңа білімдер мен технологиялар
ға қызығушылық танытпайды;
● Өзіндігінен дамуға ұмтылмайды, жаңа ақпараттар мен оны қолдану әдістерімен қызықпайды;
● Өзінде бар дағдылармен шектеледі.

АДАЛДЫҚ

E-2

● Белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың сақталуын бақылайды;
● Ұжымның мүддесін өз мүддесінен жоғары қояды;
● Жұмыста табандылық танытады;
● Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырады;
●Бағыныстылар
дың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етеді;
● Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құрмет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады.

● Ұжымда белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың орын алуына жол береді;
● Өз мүддесін ұжым мүддесінен жоғары қояды;
● Жұмыста табандылық танытпайды;
● Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырмай
ды;
●Бағыныстылар
дың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етпейді.

E-4

● Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сүйенеді;
● Өзінің жұмысын адал орындайды;
● Өзін адал, қарапайым, әділ ұстайды, басқаларға сыпайылық және биязылық танытады.

● Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сай келмейтін мінез-құлықтар танытады;
● Өзінің жұмысын орындау барысында немқұрайлылық білдіреді;
● Өзін адалсыз, шамданған және басқаларға дөрекілік және менсізбеушілік қасиеттерін танытады;

СТРЕССКЕ ОРНЫҚТЫЛЫҚ

E-2

● Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.

● Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.

E-4

● Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды.

● Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды.

ЖАУАПКЕРШІЛІК

E-2

● Құрылымдық бөлімше қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады.

● Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады.

E-4

● Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықта болады.

● Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықты басқа тұлғаға артады.

БАСТАМАШЫЛ
ДЫҚ

E-2

● Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдайды және енгізеді.

● Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдамайды және енгізбейді.

E-4

● Ұсыныстар мен бастамаларын енгізеді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындайды.

● Ұсыныстар мен бастамаларын енгізбейді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындамайды.


О внесении изменения в решение Жанаозенского городского маслихата от 10 апреля 2018 года № 19/231 "Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата"

Решение Жанаозенского городского маслихата Мангистауской области от 15 октября 2021 года № 8/76

      Жанаозенский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Внести в решение Жанаозенского городского маслихата от 10 апреля 2018 года № 19/231 "Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 3583) следующее изменение:

      в методике оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат Жанаозенского городского маслихата", утвержденной указанным решением:

      приложение 4 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Секретарь Жанаозенского городского маслихата Т. Мусаев

  Приложение к решению
  Жанаозенского городского
  маслихата
  от 15 октября 2021 года
  № 8/76
  Приложение 4
  к методике оценки
  деятельности
  административных
  государственных служащих
  корпуса "Б" государственного
  учреждения
  "Аппарат Жанаозенского
  городского маслихата"

Поведенческие индикаторы компетенций

Наименование компетенций

Категория административных государственных должностей

Поведенческие индикаторы эффективного поведения

Поведенческие индикаторы неэффективного поведения

УПРАВЛЕНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ

E-2

● Собирает, анализирует и вносит руководству информацию, необходимую для планирования и обеспечения деятельности подразделения;
● Планирует и организует работу вверенного коллектива, содействует в достижении ими запланирован
ных результатов;
●Контроли рует деятельность работников в выполнении поставленных задач;
● Обеспечи вает результатив
ность и качество работы подразделения.

● Не осуществляет сбор, анализ и внесение руководству информации, необходимой для планирования и обеспечения деятельности подразделения;
● Не планирует и не организует работу вверенного коллектива, не содействует в достижении ими запланированных результатов;
● Не контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач;
● Не обеспечивает результатив
ность и качество работы подразделения.

E-4

● Расставляет задания по приоритетнос
ти в порядке важности;
● Готовит и вносит руководству качественные документы;
● Умеет работать в условиях ограниченного времени;
● Соблюдает установленные сроки.

● Выполняет задания бессистемно;
● Готовит некачественные документы;
● Работает не оперативно;
● Допускает нарушения сроков.

СОТРУДНИЧЕС ТВО

E-2

● Устанавлива
ет доверитель
ные отношения в коллективе;
● Вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом;
● Делится опытом и знаниями с коллегами для совместного выполнения работы;
● Выявляет вклад каждого в достижение результатов.

● Создает отношения взаимного недоверия среди работников;
● Не вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом;
● Не передает опыт и знания коллегам для совместного выполнения работы;
● Не выявляет вклад подчиненных в достижение результатов.

E-4

● Вносит вклад в работу коллектива и при необходимости обращается за разъяснениями к более опытным коллегам;
● Развивает взаимодейст
вие с коллегами и представител ями государствен
ных органов и организаций;
● Обменивает
ся мнениями и с учетом обсуждения выполняет задачи.

● Демонстрирует замкнутую позицию в работе, не обращаясь за помощью к более опытным коллегам;
● Не взаимодействует с коллегами и представителями разных госорганов и организаций;
● Не прибегает к обсуждению задач с коллегами.

ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ

E-2

● Правильно распределяет поручения при организации деятельности подразделения;
● Организует сбор информации необходимой для принятия решения;
● Обсуждает с коллективом подходы при принятии решений;
● Анализирует и прогнозирует возможные риски с учетом данных из различных источников;
● Принимает в пределах компетенции решения, с учетом возможных рисков и последствий.

● Не умеет распределять поручения при организации деятельности подразделения;
● Редко занимается поиском необходимой для принятия решений информации;
● Отказывается от обсуждения с коллективом подходов и не учитывает мнения других при принятии решений;
● Не анализирует и не прогнозирует возможные риски, или не учитывает данные из различных источников;
● При принятии решения не учитывает возможные риски и последствия.

E-4

● Умеет находить необходимую информацию;
● Предлагает несколько вариантов решения задач, с учетом возможных рисков;
● Обоснованно выражает свое мнение.

● Не умеет находить необходимую информацию;
● Не предлагает альтернативные варианты решения задач либо не учитывает возможные риски;
● Выражает необоснованное мнение.

ОРИЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ

E-2

● Организует работу по оказанию качественных услуг и решает, возникающие вопросы;
● Создает условия для определения уровня удовлетворен ности с целью обеспечения обратной связи;
● Контроли
рует качество оказания услуг, а также демонстрирует его на личном примере.

● Проявляет неспособность к организации работы по оказанию качественных услуг и решению возникающих вопросов;
● Не создает условия для определения уровня удовлетворен ности с целью обеспечения обратной связи;
● Допускает низкое качество оказания услуг; проявляет безразличие.

E-4

● Оказывает услуги вежливо и доброжелательно;
● Анализирует уровень удовлетворен ности качеством услуг и вносит предложения по их совершенство ванию;
● Вносит предложения по улучшению качества оказания услуг.

● Допускает грубое и пренебрежитель ное отношение к получателю услуг;
● Не проявляет интереса к проблемам и вопросам потребителя;
● Проявляет отсутствие инициативы по улучшению качества оказания услуг.

ИНФОРМИРОВА НИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ

E-2

● Ориентирует подчиненных доступно информировать получателей услуг;
● Доводит информацию до потребителя уважительно и доброжелательно;
● Уважает мнение потребителей услуг.

● Не работает с подчиненными по информированию получателей услугах;
● Не доводит информацию до потребителя или делает это пренебрежитель но и неприязненно;
● Игнорирует мнение потребителей услуг.

E-4

● Использует эффективные способы информирова ния получателей услуг;
● Доводит информацию до потребителя доступно в устной и письменной форме;
● Умеет своевременно принимать и передавать информацию об оказываемых услугах.

● Применяет неэффективные способы информирования получателей услуг;
● Не доводит информацию до потребителя, как в устной, так и в письменной форме, либо делает это неясно;
● Не умеет своевременно принимать и передавать информацию об оказываемых услугах.

ОПЕРАТИВНОСТЬ

E-2

● Рассматри
вает и вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе;
● Проводит анализ происходящих изменений и принимает своевременные меры по улучшению работы;
● Показывает своим примером, как правильно реагировать на изменения.

● Не рассматривает и не вносит предложения по использованию новых подходов в работе;
● Не анализирует происходящие изменения и не принимает меры по улучшению работы;
● Теряет самообладание в период проводимых изменений и неожиданных перемен.

E-4

● Вносит предложения по улучшению работы;
● Изучает новые подходы и способы их внедрения;
● Сохраняет самоконтроль в изменившихся условиях;
● Быстро адаптируется в меняющихся условиях.

● Придерживает
ся существующих процедур и методов работы;
● Не изучает новые подходы и способы их внедрения;
● Теряет самоконтроль в изменившихся условиях;
● Не адаптируется или долго адаптируется в меняющихся условиях.

САМОРАЗВИТИЕ

E-2

● Предлагает мероприятия по повышению уровня компетенций подчиненных;
● В целях достижения результата развивает свои компетенции и принимает меры по их развитию у подчиненных;
● Обсуждает с подчиненными их компетенции, в том числе требующие развития.

● Демонстрирует незаинтересован ность в развитии подчиненных;
● Не развивается сам и не ориентирует подчиненных на их развитие, даже если это необходимо для достижения результата;
● Не обсуждает с подчиненными их компетенции.

E-4

● Проявляет интерес к новым знаниям и технологиям;
● Стремится к саморазвитию, ищет новую информацию и способы ее применения;
● Применяет на практике новые навыки, позволяющие повысить его эффективность.

● Проявляет отсутствие интереса к новым знаниям и технологиям;
● Не развивается и безразличен к новой информации и способам ее применения;
● Ограничивается теми навыками, которыми владеет.

ДОБРОПОРЯДОЧ
НОСТЬ

E-2

● Контроли рует соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений;
● Ставит интересы коллектива выше собственных;
● Проявляет принципиаль ность в работе;
● Формирует атмосферу доверия и уважения в коллективе;
● Обеспечива
ет соблюдение принципов прозрачности и справедли вости в действиях подчиненных;
● Является образцом этического поведения для подчиненных, проявляя беспристрастность, справедли вость, бескорыстие, а также уважительное отношение к чести и достоинству личности.

● Допускает в коллективе не соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений;
● Ставит личные интересы выше интересов коллектива;
● Проявляет непринципиаль ность в работе;
● Не создает атмосферу доверия и уважения в коллективе;
● Не обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных.

E-4

● Следует установленным этическим нормам и стандартам;
● Добросовест
но выполняет свою работу;
● Ведет себя честно, скромно, справедливо и проявляет вежливость и корректность к другим.

● Демонстрирует поведение, противоречащее этическим нормам и стандартам;
● Проявляет халатность при выполнении своей работы;
● Ведет себя не честно, вызывающе, предвзято и проявляет грубость и высокомерие к другим.

СТРЕССОУСТОЙ
ЧИВОСТЬ

E-2

● Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснован ности принимает меры по устранению недостатков.

● Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков.

E-4

● Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснован ности принимает меры по устранению недостатков.

● Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков.

ОТВЕТСТВЕН
НОСТЬ

E-2

● Принимает личную ответствен
ность за организацию деятельности структурного подразделения.

● Перекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения.

E-4

● Принимает ответствен
ность за свои действия и результаты.

● Перекладывает ответственность на других за свои действия и результаты.

ИНИЦИАТИВ
НОСТЬ

E-2

● Анализирует и вносит предложения по внедрению инновацион ных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности.

● Не анализирует и не вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений.

E-4

● Вырабаты
вает и предлагает идеи и предложения и выполняет дополнитель ную работу помимо своих основных обязанностей.

● Не вырабатывает и не предлагает идеи и предложения и не выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей.