Бейімбет Майлин ауданының Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәртіпкесін бекіту туралы

Қостанай облысы Бейімбет Майлин ауданы әкімдігінің 2021 жылғы 8 желтоқсандағы № 295 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 45-бабының 9-тармағына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына және "Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы № 139 бұйрығына сәйкес, Бейімбет Майлин әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Бейімбет Майлин ауданының Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәптіпкесі осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Бейімбет Майлин ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі:

      1) осы қаулыға қол қойылған күнінен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінді оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      2) осы қаулыны қол қойылған күннен бастап Бейімбет Майлин ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Бейімбет Майлин ауданы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Қ. Мыржақыпов

  Бейімбет Майлин
  әкімдігінің
  2021 жылғы 8 желтоқсандағы
  № 295 қаулысына
  қосымша

Бейімбет Майлин ауданы Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәртіпкесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы аудандық маңызы бар Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәртіпкесі (бұдан әрі – Тәртіпке) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 45-бабының 9-тармағына сәйкес әзірленді және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу кезінде қолданылады.

2-тарау. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістерінің болжамды көлемін айқындау

      2. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістерінің болжамды көлемдері Бюджет кодексінің 65-бабына сәйкес бекітілетін бюджет түсімдерін болжау әдістемесіне сәйкес есептеледі.

3-тарау. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің шығындарының болжамды көлемін айқындау

      3. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің шығындарының болжамды көлемі Бюджет кодексінің 56-1-бабында белгіленген функционалдық белгісі бойынша шығыстар бағыттарын ескере отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемінің сомасы ретінде есептеледі.

      Бұл ретте тұрақты сипаты бар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес мемлекеттік басқару функцияларын және мемлекеттің міндеттемелерін орындау жөніндегі бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін қамтамасыз етуге, сондай-ақ стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың мақсатына қол жеткізуге, нақты міндеттері мен іс-шараларын шешуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар бойынша шығындардың болжамды көлемі:

      еңбекақы төлеуге, коммуналдық қызметтерге ақы төлеуге, өнімдер мен дәрілік заттарды сатып алуға, жәрдемақылар төлеуге және басқа да шығындардан (бұдан әрі - ағымдағы шығындар);

      материалдық-техникалық базаны нығайтуға, күрделі жөндеуге арналған шығындардан (бұдан әрі - күрделі сипаттағы шығындар) тұрады.

1-параграф. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      4. Ағымдағы шығындарды есептеу үшін тұтастай аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттері бойынша ағымдағы шығындардың болжамды көлемі айқындалады.

      5. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін айқындау кезінде мыналар ескеріледі:

      1) облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамына және бюджеттік параметрлеріне сәйкес (жалақыны қоспағанда) жоспарланған кезеңде тұтыну бағалары индексіне ағымдағы шығындардың ұлғаюын ескере отырып, ағымдағы шығындардың жиынтық көлемі;

      2) Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ұлғаюын немесе қысқаруын көздейтін және жоспарланатын кезеңде қолданысқа енгізілетін Қазақстан Республикасы заңдарының ережелері;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтары, Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулылары жобаларының, Қазақстан Республикасы министрлерінің және орталық мемлекеттік органдардың өзге де басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарының, орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық қаулыларының, орталық мемлекеттік органдардың ведомстволары басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарын бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кезде олардың құрылымына ведомство кіретін, жергілікті бюджеттердің түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актілері;

      4) бұрын ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен қаржыландырылған тұрақты сипаттағы шығындар;

      5) Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің шығыстарын ұлғайтуды немесе қысқартуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін облыстық өкілді және атқарушы органдар шешімдерінің ережелері.

      6. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының жиынтық болжамды көлемінен Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес экологиялық үстемеақылар төлеуге, материалдық көмек көрсетуге және мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындар жұмыскерлеріне қосымша демалыстар беруге арналған қаражат алып тасталады және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерінің бойынша ағымдағы шығындардың болжамды көлемі есептелген соң абсолютті сомалармен қосылады.

      7. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының көлемін болжамдаудың есептік базасына жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың нақтыланған жоспарына сәйкес ағымдағы шығындардың көлемі қабылданады.

      8. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу Бюджет кодексінің 56-1-бабына сәйкес осы Тәртіпкенің қосымшасына сәйкес мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, оларға қатысты көрсеткіштер мен коэффициенттердің тізбесінде келтірілген көрсеткіштер мен коэффициенттер ескеріле отырып, мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтар бөлінісінде жүргізіледі.

      Халық санының болжамы төмендеген кезде үш жылдық жоспарланған кезең алдындағы жыл санының болжамы қолданылады.

      9. Жеке функционалдық кіші топ бойынша жекелеген аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарын есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

     


      мұнда:

      АШіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      Шj – j функционалдық кіші тобы бойынша барлық аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің жергілікті бюджеттері бойынша ағымдағы шығындарының жиынтық болжамды көлемі;

      Тіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің мемлекеттік қызметтерін тұтынушылардың саны;

      К1іj, ..., Кnіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і-аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі, ауылдық округтердегі мемлекеттік қызметтер көрсетудің құнындағы республикалық орта деңгейден айырмашылықты негіздейтін объективті факторларды ескеретін коэффициенттер.

      10. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеген кезде мемлекеттік қызмет көрсету құнының әртүрлілігін негіздейтін, объективті факторларды көрсететін мынадай коэффициенттер қолданылады:

      1) қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті:

     


      мұнда:

      Халікіш – халық саны 500 адамнан аз елді мекендерде тұратын і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің халық санының болжамы;

      Халі – і-аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер халқының жалпы санының болжамы.

      Қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті елді мекеннің мөлшеріне тәуелсіз мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің белгілі бір жинағын, оның ішінде қосымша көлік және өзге де шығыстарды ескере отырып, қамтамасыз ету қажеттігіне негізделген шығындардың орташа аудандық деңгейімен салыстырғандағы барынша жоғары деңгейін ескереді;

      2) ауқым коэффициенті:

     


      мұнда:

     


      – аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер халқы санының орташа аудандық деңгейден ауытқуы есептелетін салмақ;

     


      – бір ауылдық округтің халқының орташа санының болжамы;

      Халi – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің халық санының болжамы;

      Ауқым коэффициенті тұтынушылар санының өсуімен, бір тұтынушыға шаққандағы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынуға арналған шығындар көлемінің төмендеуін көрсететін ауқымның тиімділігін ескереді;

      3) тығыздық коэффициенті:

     


      мұнда:

     


     


      – аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер халқының тығыздығының орташа аудандық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ.

      Тығыздық коэффициенті өңір халқы тығыздығының төмендеуіне байланысты аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің шығындарының ұлғаюын ескереді;

      4) жолдарды күтіп-ұстау коэффициенті:

     


      мұнда:

      Ni – "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 38) тармақшасына сәйкес бекітілетін і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;

     


      – аудан бойынша орташа автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;

      5) жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті:

     


      мұнда:

     


      – і-аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі, ауылдық округтердегі жылыту маусымының кезеңі;

     


      – аудан бойынша жылыту маусымының орташа кезеңі;

     


      – аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының жалпы көлеміндегі жылытуға жұмсалатын шығындардың үлесі.

      Жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің жылытуға жұмсайтын шығындарының аудандағы жылыту маусымының ұзақтығына байланысын ескереді.

      11. Келесі екі жылдардағы аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының көлемін болжаудың есептік базасына тұтыну бағаларының индексін ескере отырып, үш жылдық кезеңнің бірінші жылының аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемі қабылданады.

2-параграф. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің бюджеттерінің күрделі сипаттағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      12. Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарын қаржыландырудың жалпы көлеміне қатысты пайыздық қатынасқа сәйкес жылдар бойынша бөліністе айқындалады.

      Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемін есептеу әрбір аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бойынша жеке мына формула бойынша жүргізіледі:

      КШі = k* ЕШі,

      мұнда:

      КШі – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің күрделі сипаттағы есептік шығындары;

      ЕШі – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      k – күрделі сипаттағы шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатысының шамасы.

      Аудандық бюджет пен (облыстық маңызы бар қала) аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін k коэффициентінің шамасы Бюджет кодексінің 5-бабына сәйкес аудандық бюджет комиссиясының шешімімен белгіленеді.

3-параграф. Тобыл кенті, ауылдық округтер бюджеттерінің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарының болжамды көлемін есептеу

      13. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарының болжамды көлеміне және кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық ара қатынаста жылдар бөлінісінде айқындалады.

      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемін есептеу әрбір аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бойынша жеке мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      БДБШі = (r1*ЕШі) + (r2*КБКі),

      мұндағы:

      БДБШі – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындары;

      ЕШі – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      КБКі – і-аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің кірістерінің болжамды көлемдері;

      r1 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

      r2 – аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың жергілікті бюджет кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

  Тобыл кенті,
  ауылдық округтер
  бюджеттерінің кірістері
  мен шығындарының
  болжамды көлемін
  есептеу қағидасына
  қосымша

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, олардың көрсеткіштері мен коэффициенттерінің тізбесі

Функционалдық кіші топтардың атауы

Көрсеткіштер

Коэффициенттер

1

2

3

1. Жалпы сипаттағы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа да органдар

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы; тығыздық; ауқым; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Елді мекендерді абаттандыр

Тұрақты халық саны

тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

Жергілікті маңызы бар автожолдардың, оның ішінде елді мекендер мен көшелер ішіндегі автожолдар ұзындығы (километр)

жолдарды күтіп-ұстау;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу


Об утверждении Порядка расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов района Беимбета Майлина

Постановление акимата района Беимбета Майлина Костанайской области от 8 декабря 2021 года № 295

      В соответствии с пунктом 9 статьи 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года № 139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера", акимат района Беимбета Майлина ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Порядок расчета прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов района Беимбета Майлина согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и финансов акимата района Беимбета Майлина":

      1) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Костанайской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата района Беимбета Майлина со дня его подписания.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима района Беимбета Майлина.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Аким района К. Муржакупов

  Приложение
  к постановлению акимата
  района Беимбета Майлина
  от 8 декабря 2021 года
  № 295

Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов района Беимбета Майлина

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящий Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов (далее – Порядок) разработаны в соответствии с пунктом 9 статьи 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (далее – Бюджетный кодекс) и применяются при расчетах прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов.

Глава 2. Определение прогнозных объемов доходов бюджетов поселка Тобол, сельских округов

      2. Прогнозные объемы доходов бюджетов поселка Тобол, сельских округов рассчитываются согласно Методике прогнозирования поступлений бюджета, утверждаемой в соответствии со статьей 65 Бюджетного кодекса.

Глава 3. Определение прогнозных объемов затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов

      3. Прогнозные объемы затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов рассчитываются как сумма прогнозных объемов затрат по текущим бюджетным программам и по бюджетным программам развития с учетом установленных статьей 56-1 Бюджетного кодекса направлений расходов по функциональному признаку.

      При этом прогнозные объемы затрат по текущим бюджетным программам, которые направлены на обеспечение деятельности администраторов бюджетных программ по выполнению функций государственного управления и обязательств государства в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, имеющих постоянный характер, а также на достижение цели, решение конкретных задач и мероприятий стратегических и программных документов, состоят из:

      затрат на оплату труда, оплата коммунальных услуг, приобретение продуктов и лекарственных средств, выплата пособий и других затрат (далее – текущие затраты);

      затрат на укрепление материально-технической базы и капитальный ремонт (далее – затраты капитального характера).

Параграф 1. Расчет прогнозных объемов текущих затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов

      4. Для расчета текущих затрат определяется прогнозный объем текущих затрат в целом по бюджетам поселка Тобол, сельских округов.

      5. При определении прогнозного объема текущих затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов учитываются:

      1) совокупный объем текущих затрат с учетом увеличения текущих затрат на индекс потребительских цен в планируемом периоде в соответствии с прогнозом социально-экономического развития и бюджетных параметров области (за исключением заработной платы);

      2) положения законов Республики Казахстан, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      3) положения проектов указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, нормативных правовых постановлений центральных государственных органов, нормативных правовых приказов руководителей ведомств центральных государственных органов при наличии прямой компетенции по их утверждению в нормативных правовых актах государственного органа, в структуру которого входит ведомство, предусматривающие сокращение поступлений или увеличение расходов местных бюджетов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      4) затраты постоянного характера, ранее финансировавшийся за счет целевых текущих трансфертов;

      5) положения решений областных представительных и исполнительных органов, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов и вводимых в действие в планируемом периоде.

      6. Из суммарного прогнозного объема текущих затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов исключаются средства на выплату экологических надбавок, оказание материальной помощи на дополнительные отпуска работникам государственных учреждений в соответствии с законодательством Республики Казахстан, и добавляются абсолютными суммами после расчета прогнозных объемов текущих затрат по бюджетам городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

      7. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат поселка Тобол, сельских округов принимаются объемы текущих затрат в соответствии с уточненным планом года, предшествующего планируемому периоду.

      8. Расчет прогнозного объема текущих затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов производится в соответствии со статьей 56-1 Бюджетного кодекса в разрезе функциональных подгрупп осуществляемых государственных функций с учетом показателей и коэффициентов, приведенных в перечне функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним согласно приложению к настоящему Порядку.

      При снижении прогноза численности населения, применяется прогноз численности года, предшествующего трехлетнем планируемому периоду.

      9. Расчет текущих затрат поселка Тобол и отдельного сельского округа по отдельной функциональной подгруппе производится по следующей формуле:

     


      где:

     


      – расчетные текущие затраты i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

      Зj – суммарный прогнозный объем текущих затрат по местным бюджетам всех городов районного значения, сел, поселков, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      – количество потребителей государственных услуг i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      – коэффициенты, учитывающие объективные факторы, которые обусловливают отличия в стоимости предоставления государственных услуг в i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов по j-й функциональной подгруппе от среднерайонного уровня.

      10. При расчете прогнозного объема текущих затрат применяются следующие коэффициенты, отражающие объективные факторы, которые обусловливают различия в стоимости предоставления государственных услуг:

      1) коэффициент дисперсности расселения:

     


      где:

      Насiмелк – прогнозная численность населения i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, проживающего в населенных пунктах с численностью населения менее 500 человек;

      Насi – общая прогнозная численность населения в i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

      Коэффициент дисперсности расселения учитывает более высокий по сравнению со среднерайонным уровнем затрат, обусловленный необходимостью обеспечения определенным набором государственных услуг населению независимо от размеров населенного пункта, в том числе учитывая дополнительные транспортные и иные расходы;

      2) коэффициент масштаба:

     


      где:

     


      - вес, с которым учитывается отклонение численности населения городов районного значения, сел, поселков, сельских округов от среднерайонного уровня;

     


      – средняя прогнозная численность населения одного сельского округа;

      Насi – прогнозная численность населения в i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

      Коэффициент масштаба учитывает эффект масштаба, отражающий снижение объема затрат на предоставление государственных услуг в расчете на одного потребителя с ростом численности потребителей;

      3) коэффициент плотности:

     


      где:

     


      – плотность населения в среднем по району;

      рi – плотность населения в i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

     


      – вес, с которым учитывается отклонение плотности населения городов районного значения, сел, поселков, сельских округов от среднерайонного уровня.

      Коэффициент плотности учитывает увеличение затрат бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов в связи с уменьшением плотности населения региона;

      4) коэффициент содержания дорог:

     


      где:

      Ni – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог местного значения i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, утверждаемый в соответствии с подпунктом 38) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах".

     


      – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог в среднем по району;

      5) коэффициент учета продолжительности отопительного сезона:

     


      где:

      di – период отопительного сезона в i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

     


      – период отопительного сезона в среднем по району;

     


      – доля затрат на отопление в общем объеме текущих затрат бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

      Коэффициент учета продолжительности отопительного сезона учитывает зависимость затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов на отопление от продолжительности отопительного сезона в районе.

      11. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат поселка Тобол, сельских округов последующих двух годов принимаются прогнозные объемы текущих затрат бюджетов поселка Тобол, сельских округов первого года трехлетнего периода с учетом индекса потребительских цен.

Параграф 2. Расчет прогнозных объемов затрат капитального характера бюджетов поселка Тобол, сельских округов

      12. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, определяется с разбивкой по годам в соответствии с процентным отношением к общему объему финансирования текущих затрат поселка Тобол, сельских округов.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, отдельно по каждому сельскому округу и поселку Тобол округу производится по следующей формуле:

      КЗi = k * РЗi,

      где:

      КЗi – расчетные затраты капитального характера i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      РЗi – расчетные текущие затраты i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      k – величина процентного отношения затрат капитального характера к общему объему текущих затрат.

      Величина коэффициента k для определения объемов трансфертов общего характера между бюджетом района и бюджетами поселка Тобол, сельских округов устанавливается решением соответствующей бюджетной комиссии в соответствии со статьей 5 Бюджетного кодекса.

Параграф 3. Расчет прогнозных объемов затрат по бюджетным программам развития бюджетов поселка Тобол, сельских округов

      13. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, определяется с разбивкой по годам в процентном соотношении к прогнозному объему текущих затрат и прогнозному объему доходов поселка Тобол, сельских округов.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, отдельно по каждому сельскому округу и поселку Тобол производится по следующей формуле:

      ЗБПРi = ( r1 * РЗi) + ( r2 * ПОДi),

      где:

      ЗБПРi – расчетные затраты по бюджетным программам развития i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      РЗi – расчетные текущие затраты i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      ПОДi – прогнозные объемы доходов i-й городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;

      r1 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к общему объему текущих затрат.

      r2 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к прогнозному объему доходов бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

  Приложение
  к Правилам расчетов
  прогнозных объемов
  доходов и затрат бюджетов
  поселка Тобол, сельских
  округов района
  Беимбета Майлина

Перечень функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним

Наименование функциональных подгрупп

Показатели

Коэффициенты

1

2

3

1. Государственные услуги общего характера

Представительные, исполнительные и другие органы, выполняющие общие функции государственного управления

Численность постоянного населения

дисперсности расселения; плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

Благоустройство населенных пунктов

Численность постоянного населения

плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

12. Транспорт и коммуникации

Автомобильный транспорт

Протяженность автодорог местного значения, в том числе внутри населенных пунктов и улиц (километр)

содержания дорог; учета продолжительности отопительного сезона