"Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Қостанай облысы Федоров ауданы әкімдігінің 2021 жылғы 27 желтоқсандағы № 304 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына, "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысына сәйкес Федоров ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса берілген "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.

      2. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) жоғарыда көрсетілген ереженің заңнамада белгіленген тәртіпте әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оның көшірмесін электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Қостанай облысы бойынша "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін оны Федоров ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Т. Исабаев

  Әкімдіктің
  2021 жылғы "27" желтоқсан
  № 304 қаулысына
  косымша

"Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі) жергілікті экономика және бюджетті жоспарлау басқару саласында, бюджетті орындау, жергілікті бюджетті орындау бойынша бюджеттік есеп және есеп беруді жүргізу, коммуналдық меншіктегі объектілерді басқаруды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің ведомстволары жоқ.

      3. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі ұйымдық – құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген қазақ және орыс тілдерінде атауы бар мөрі, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық басқармасында шоты бар.

      5. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі азаматтық - құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды мекен-жайы: 111900, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Федоров ауданы, Федоров ауылы, Красноармейская көшесі, 53.

      10. Осы Ереже Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі кәсіпкерлік субъектілерімен "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.

      Федоров ауданының экономика және қаржы бөліміне кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру заңнамалық актілермен құқығы берілмеген.

2. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      13. Міндеттері:

      1) аудан аумағында экономика және әлеуметтік–экономикалық реформалар мәселелері бойынша бірыңғай мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;

      2) макроэкономикалық көрсеткіштер және мемлекеттің ақша - кредит саясаты негізінде қысқа және орта мерзімді перспективаға арналған аудан бюджетінің кірістері мен шығыстары бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      3) Қазақстан Республикасының, облыстың және ауданның әлеуметтік-экономикалық даму жоспарының негізінде алдағы жылдарға арналған аудан бюджетінің жобасын жасау;

      4) мемлекет мүддесі үшін коммуналдық мемлекеттік меншікті тиімді басқару;

      5) ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру.

      14. Өкілеттіктер:

      1) құқықтар:

      ведомстволық бағыныстылығы мен меншік нысанына қарамастан, аудан аумағында орналасқан мекемелерден, кәсіпорындар мен ұйымдардан, ауылдық округ әкімдері аппараттарынан белгіленген тәртіпте бөлімге жүктелген міндеттер мен функцияларды орындау үшін қажетті ақпарат алу;

      жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша секвестр белгіленетін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша төлемдерді жүзеге асыруды тоқтата тұру;

      істерді зерделеу және жергілікті жерлерде көмек көрсету үшін басқа бөлімдердің мамандарын тарту;

      2) міндеттері:

      өз құзыреті шегінде құқықтық актілер шығару;

      заңнамаға сәйкес коммуналдық мемлекеттік меншікті сату бойынша сауда-саттықты ұйымдастырады;

      Бөлім құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мекемелер, кәсіпорындар және ұйымдар қызметіне талдау жүргізу;

      бөлім құзыретіне кіретін мәселелер бойынша аудан әкімінің жетекшілік ететін орынбасарының келісімі бойынша кеңес шақыру;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқа да өкілеттіліктерді жүзеге асырады.

      15. Функциялары:

      1) аудандық бюджеттің жобасын әзірлейді және оны мәслихатқа ұсынады, аудандық бюджетке өзгерістер мен нақтылаулар енгізу жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      2) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері мен бюджеттік бағдарламаларын олардың бюджеттік және өзге де заңнамаға сәйкестігі тұрғысынан қарау, бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытынды қалыптастыру және оларды аудан әкімдігінің бюджет комиссиясының қарауына жіберу;

      3) жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындайды;

      4) жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау;

      5) аудан аумақтарын дамыту бағдарламасының мониторингін әзірлейді және жүргізеді;

      6) инвестициялық ұсыныстарға экономикалық қорытындылар дайындау;

      7) түсімдер, төлемдер және міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын жасайды, бекітеді және оған өзгерістер енгізеді;

      8) бюджеттік есепке алуды және есептілікті жүргізуді, шоғырландырылған қаржылық есептілікті жинауды және ұсынуды жүзеге асырады;

      9) қаржыландыру жоспарларының жылдық сомаларын ай сайын бөлуді талдау және бағалау арқылы бюджет қаражатын игеру, бюджеттік бағдарламалар әкімшісі қаржыландыру жоспарларына енгізетін өзгерістердің негізділігіне мониторингті жүзеге асырады;

      10) аудандық бюджеттің атқарылуы туралы есепті жасайды;

      11) бюджеттік мониторингті жүзеге асырады және аудан бюджетінің шығыс бөлігінің орындалуы туралы талдамалық есепті жасайды;

      12) берілген бюджеттік кредиттерді есепке алуды, оларды пайдалану мониторингін және қарыз алушылардың бюджеттік кредиттерді қайтаруын жүзеге асырады;

      13) өз құзыреті шегінде бірыңғай бюджеттік сыныптаманың бюджетке түсетін түсімдер сыныптамасының кодтары бойынша түсімдердің артық (қате) төленген сомаларын бюджеттен қайтару және (немесе) есепке алу үшін қорытындылар дайындайды;

      14) жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша мемлекеттік мүлікті өтеусіз пайдалану шарттарын жасасады;

      15) аудандық коммуналдық мүлікті, оның ішінде шаруашылық серіктестіктердегі акциялардың мемлекеттік пакеттерін және қатысу үлестерін жекешелендіруді жүзеге асырады, жекешелендіру объектілерін бағалауды қамтамасыз етеді, объектіні сатып алу-сату шарттарын дайындауды және жасасуды жүзеге асырады;

      16) аудандық коммуналдық мүлікті сенімгерлік басқаруға береді, сенімгерлік басқару шарттарын дайындауды және жасасуды, сенімгерлік басқарушының аудандық коммуналдық мүлікті сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерін орындауын бақылауды жүзеге асырады;

      17) аудандық коммуналдық мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) береді, тендер жеңімпаздарымен шарт жасасады және мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

      18) коммуналдық меншікке иесіз мүлік ретінде айналдырылған және түскен аудандық коммуналдық мүлікті одан әрі пайдалануды ұйымдастырады;

      19) өз құзыреті шегінде аудандық коммуналдық мүлікті басқару саласындағы қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу;

      20) аудандық коммуналдық мүлікті есептен шығаруды келіседі;

      21) мемлекеттік кәсіпорындардың таза табыстың белгіленген бөлігін аудандық бюджетке толық және уақытылы аударуының мониторингін жүзеге асырады;

      22) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызметін көрсету;

      23) мемлекеттік органдардың мемлекеттік сатып алу саласындағы жұмысына және мемлекеттік сатып алу бойынша жиынтық есептілікті жасауға мониторингті жүзеге асырады;

      24) аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың бюджеттері үшін бөлінген республикалық және/немесе облыстық бюджеттерден берілетін нысаналы трансферттерді қоспағанда, бюджет деңгейлерінің дербестік (араласпау) қағидатын сақтай отырып, мемлекеттік сатып алудың бірыңғай ұйымдастырушысы ретінде Тізбеде көрсетілген тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды өткізуді ұйымдастырады;

      25) уәкілетті органға және жергілікті атқарушы органға жергілікті қамту үлесінің нысаналы индикаторы бойынша мониторингті және есептілікті жүзеге асырады;

      26) бұйрықтарды дайындауды, іс қағаздарын жүргізуді және құжаттардың орындалуын бақылауды, атқарушы және өкілді органдарға бекітуге ұсынылатын нормативтік актілердің жобаларын, сондай-ақ Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін әзірлеуді жүзеге асырады;

      27) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік орган басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшылықты "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады

      17. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасары болады.

      19. "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысының өкілеттігі:

      1) бөлімнің штат кестесін және құрылымын бекітеді;

      2) бөлім қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      3) бөлім қызметкерлерін лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      4) заңнамада белгіленген тәртіпте бөлім қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      5) бөлімнің бұйрықтарына қол қояды;

      6) қолданыстағы заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда бөлім мүддесін білдіреді;

      7) заңнамаға сәйкес басқа да қызметтерді жүзеге асырады;

      "Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын адам жүзеге асырады.

      20. Басшы өз орынбасарының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Федоров ауданының экономика және қаржы бөліміне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      23. "Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Федоров ауданының экономика және қаржы бөлімін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района"

Постановление акимата Федоровского района Костанайской области от 27 декабря 2021 года № 304

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений" акимат Федоровского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Отдел экономики и финансов Федоровского района".

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и финансов Федоровского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции в установленном законодательством порядке;

      2) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Костанайской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Федоровского района после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Федоровского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района Т. Исабаев

  Приложение
  к постановлению акимата
  от "27" декабря 2021 года
  № 304

Положение государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Федоровского района" (далее - Отдел экономики и финансов Федоровского района) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах управления местной экономикой и бюджетным планированием, исполнения бюджета, ведения бюджетного учҰта и отчҰтности по исполнению местного бюджета, объектами коммунальной собственности.

      2. Отдел экономики и финансов Федоровского района не имеет ведомств.

      3. Отдел экономики и финансов Федоровского района осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Отдел экономики и финансов Федоровского района является юридическим лицом в организационно – правовой форме государственного учреждения, имеет печать с изображение Государственного Герба Республики Казахстан наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счҰт в управлении Казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Отдел экономики и финансов Федоровского района вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Отдел экономики и финансов Федоровского района имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Отдел экономики и финансов Федоровского района по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" утверждается в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: 111900 Республика Казахстан, Костанайская область, село Федоровка, улица Красноармейская, 53.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Отдела экономики и финансов Федоровского района.

      11. Финансирование деятельности Отдела экономики и финансов Федоровского района осуществляется из местного бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Отделу экономики и финансов Федоровского района запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района".

      Отделу экономики и финансов Федоровского района законодательными актами не предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) осуществление на территории района единой государственной политики по вопросам экономики и социально–экономических реформ;

      2) разработка предложений по доходам и расходам бюджета района на кратко - и среднесрочную перспективу на основе макроэкономических показателей и денежно-кредитной политики государства;

      3) составление проекта бюджета района на предстоящие годы на основе плана социально-экономического развития Республики Казахстан, области и района;

      4) эффективное управление коммунальной государственной собственностью в интересах государства;

      5) организация работы по оказанию мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты.

      14. Полномочия:

      1) права:

      получать в установленном порядке от учреждений, предприятий и организаций, расположенных на территории района, независимо от их ведомственной принадлежности и формы собственности, аппаратов акимов сельских округов информацию, необходимую для выполнения возложенных на отдел задач и функций;

      по решению местного исполнительного органа приостанавливать осуществление платежей по бюджетным программам (подпрограммам), по которым намечается секвестр;

      привлекать для изучения дел и оказания помощи на местах специалистов других отделов;

      2) обязанности:

      в пределах своей компетенции издавать правовые акты;

      организует в соответствии с законодательством торги по продаже коммунальной государственной собственности;

      производить анализ деятельности учреждений, предприятий и организаций по вопросам, входящим в компетенцию Отдела;

      созывать по согласованию с курирующем заместителем акима района совещание по вопросам, входящим в компетенцию отдела;

      осуществлять иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) разрабатывает проект районного бюджета и предоставляет его в маслихат, вносит предложения по внесению изменений и уточнений в районный бюджет;

      2) рассмотрение бюджетных заявок и бюджетных программ администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству, формирование заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ и направление их на рассмотрение бюджетной комиссии акимата района;

      3) определяет объем трансфертов общего характера;

      4) прогнозирование поступлений в местный бюджет;

      5) разрабатывает и проводит мониторинг программы развития территорий района;

      6) подготовка экономических заключений на инвестиционные предложения;

      7) составляет, утверждает и вносит изменения в сводный план финансирования по поступлениям, платежам и обязательствам;

      8) осуществляет ведение бюджетного учета и отчетности, сбор и предоставление консолидированной финансовой отчетность;

      9) осуществляет мониторинг освоения бюджетных средств посредством анализа и оценки помесячного распределения годовых сумм планов финансирования, обоснованности вносимых администратором бюджетных программ изменений в планы финансирования;

      10) составляет отчет об исполнении районного бюджета;

      11) осуществляет бюджетный мониторинг и составляет аналитический отчет об исполнении расходной части бюджета района;

      12) осуществляет учҰт выданных бюджетных кредитов, мониторинг их использования и возврата заҰмщиками бюджетных кредитов;

      13) готовит заключения для возврата из бюджета и (или) зачет излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений по кодам классификации поступлений в бюджет единой бюджетной классификации в пределах своей компетенции;

      14) заключает договора безвозмездного пользования государственным имуществом по решению местного исполнительного органа;

      15) осуществляет приватизацию районного коммунального имущества, в том числе государственных пакетов акций и долей участия в хозяйственных товариществах обеспечивает оценку объектов приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта;

      16) предоставляет районное коммунальное имущество в доверительное управление, осуществляет подготовку и заключение договоров доверительного управления, контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления районным коммунальным имуществом;

      17) предоставляет районное коммунальное имущество в имущественный наем (аренду), заключает договор с победителями тендера и осуществляет контроль за исполнением условий договоров имущественного найма (аренды);

      18) организует дальнейшее использование районного коммунального имущества, обращенного и поступившего в коммунальную собственность как безхозяйное имущество;

      19) разработка нормативных правовых актов, регулирующих отношения в сфере управления районным коммунальным имуществом в пределах своей компетенции;

      20) согласовывает списание районного коммунального имущества;

      21) осуществляет мониторинг полноты и своевременности перечисления государственными предприятиями в районный бюджет установленной части чистого дохода;

      22) оказание государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечении, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты";

      23) осуществляет мониторинг работы государственных органов в сфере государственных закупок и составления сводной отчетности по государственным закупкам;

      24) организует проведение государственных закупок товаров, работ и услуг, указанных в Перечне, как единый организатор государственных закупок, соблюдая принцип самостоятельности (невмешательства) уровней бюджета, за исключением целевых трансфертов из республиканского и/или областного бюджетов, выделенных для бюджетов районов и городов областного значения;

      25) осуществляет мониторинг и отчетность по целевому индикатору доли местного содержания в уполномоченный орган и местный исполнительный орган;

      26) осуществляет подготовку приказов, ведение делопроизводства и контроль за исполнением документов, разработка проектов нормативных актов, представляемых на утверждение исполнительным и представительным органам, а также обращений физических и юридических лиц по вопросам, относящимся к компетенции Отдел экономики и финансов Федоровского района;

      27) осуществляет иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

3. Статус, полномочия руководителя государственного органа

      16. Руководство государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Федоровского района" задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия руководителя государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района":

      1) утверждает штатное расписание и структуру отдела;

      2) определяет обязанности и полномочия работников отдела;

      3) назначает на должность и освобождает от должности работников отдела;

      4) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников отдела;

      5) подписывает приказы отдела;

      6) представляет отдел во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;

      7) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

      Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Федоровского района" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Руководитель определяет полномочия своего заместителя в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Отдел экономики и финансов Федоровского района может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Отдела экономики и финансов Федоровского района формируется за счҰт имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закреплҰнное за Отделом экономики и финансов Федоровского района относится к коммунальной собственности.

      23. Отдел экономики и финансов Федоровского района не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закреплҰнным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение Отдела экономики и финансов Федоровского района осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.