"Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Павлодар облысы Аққулы ауданы әкімдігінің 2022 жылғы 4 қазандағы № 1-03/266 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 18-бабы 8) тармақшасына, 124-бабына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 7 тамыздағы "Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты туралы үлгі ережені бекіту туралы" № 294 бұйрығына сәйкес, Аққулы ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      осы қаулыны ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілер электрондық түрдегі эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынына жолдансын;

      осы қаулыны Аққулы ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылсын;

      осы қаулыдан туындайтын өзге де қажетті шаралар қолдансын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Аққулы ауданы әкімінің аппарат басшысы А. А. Машраповқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аққулы ауданының әкімі А. Балгабаев

  Аққулы ауданы
әкімдігінің 2022 жылғы
"4" қазандағы № 1-03/266
қаулысымен бекітілген

"Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - әкімнің аппараты), Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округ әкімінің (бұдан әрі - әкім) қызметін қамтамасыз ететін және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік мекеме болып табылады.

      2. Әкімнің аппаратында ведомстволары жоқ.

      3. Әкімнің аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Еңбек және Бюджет Кодекстеріне, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік - процестік кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы", "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына, сондай-ақ осы әкімнің аппараты туралы ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Әкімнің аппараты мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі және қазақ және орыс тілдерінде өз атауы бар мөртабаны, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 703 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Әкімнің аппараты өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға түседі.

      6. Әкімнің аппараты Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Әкімнің аппараты туралы ережені, оның құрылымын Аққулы ауданының әкімдігі бекітеді.

      8. Заңды тұлғаның толық атауы: мемлекеттік тілде - "Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі, орыс тілінде - государственное учреждение "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы".

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 140709, Павлодар облысы, Аққулы ауданы, Шарбақты ауылы, Бейбітшілік көшесі, 16А ғимарат.

      10. Әкім аппаратының жұмыс тәртібі: жұмыс күндері: дүйсенбі - жұма күндері сағат 9.00-ден сағат 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі - жексенбі.

      11. Мемлекет Аққулы ауданының әкімдігі тұлғасында әкім аппаратының құрылтайшысы болып табылады.

      12. Осы Ереже әкім аппаратының құрылтай құжаты болып табылады.

      13. Әкімнің аппаратын Аққулы ауданының әкімдігі құрады, қысқартады және қайта ұйымдастырады.

      14. Әкімнің аппараты жергілікті бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекеме болып табылады.

      15. Әкімнің аппаратына әкім аппаратының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан кәсiпкерлiк субъектiлерімен шарттық қатынастарға түсуге жол берілмейді.

2-тарау. Әкім аппаратының мақсаты, қызметінің нысанасы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      16. Әкім аппаратының мақсаты ауылдық округ әкімінің ведомстволық қарамағындағы аумақта мемлекеттік саясатты жүзеге асыру жөніндегі қызметін қамтамасыз ету болып табылады.

      17. Әкім аппараты қызметінің нысанасы - ведомстволық қарамағындағы аумақта мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.

      18. Міндеттер:

      Әкімнің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жергілікті маңызы бар мәселелерді шешу.

      19. Функциялар:

      1) Әкімнің аппараты өз құзыреті шегінде:

      жергілікті қоғамдастық жиынын, ауыл, көше, көппәтерлі тұрғын үй тұрғындарының бөлек жергілікті қоғамдастық жиынын, жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

      бөлек жергілікті қоғамдастық жиынының, жергілікті қоғамдастық жиынының және жиналысының шақырылу уақытын, орнын және талқыланатын мәселелер туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсілдермен олар өткізілетін күнге дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей хабардар етеді;

      жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған және Шарбақты ауылдық округ әкімі мақұлдаған шешімдердің орындалуын қамтамасыз етеді;

      Шарбақты ауылдық округінің бюджетін жоспарлауды және атқаруды қамтамасыз етеді;

      жергілікті қоғамдастықтың жиналысына және Аққулы аудандық мәслихатына Шарбақты ауылдық округі бюджетінің атқарылуы туралы есепті ұсынады;

      Шарбақты ауылдық округінің бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдайды;

      жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлейді және оны жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсынады;

      Шарбақты ауылдық округінің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, реконструкциялау және жөндеу бойынша тапсырыс беруші болады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің нысаналы және тиімді пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің мәселелері бойынша мемлекеттің мүдделерін білдіреді, Шарбақты ауылдық округінің меншік (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігі) құқығын қорғауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерді сенімгерлік басқарушының орындауын бақылауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін есепке алуды ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді.

      2) Әкімнің аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша:

      өз құзыреті шегінде жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқару саласындағы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді;

      егер "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқарады, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асырады;

      шешім қабылдайды және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жекешелендіруді жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғасына берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде өзі сатып алған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларының артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлкін алып қоюды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз не кейіннен сатып алу құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға береді;

      Аққулы ауданы әкімімен келісу бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларын құру, қайта ұйымдастыру, атауын өзгерту және тарату туралы шешім қабылдайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың мемлекеттік заңды тұлғаларының жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін пайдалану, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімдер қабылдайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына бекітіп береді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін иеліктен шығару туралы шешім қабылдайды.

      20. Әкімнің аппараты өз құзыреті шегінде:

      мемлекеттiк органдар мен басқа ұйымдардың лауазымды тұлғаларынан қажеттi ақпаратты, құжаттарды және өзге де материалдарды сұрауға және алуға;

      мүлiктiк және мүлiктiк емес құқықтарды алуға және жүзеге асыруға;

      мемлекеттік басқару органдарының, мұрағаттардың, ғылыми мекемелердің ақпараттық деректер базаларын пайдалануға;

      шарттар мен өзге де мәмілелер жасасуға құқылы.

      21. Әкім аппаратының өз құзыреті шегіндегі міндеттері:

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету;

      Қазақстан Республикасы Президентiнің, Yкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің, ауылдық округ әкімінің актілерi мен тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау.

3-тарау. Әкімі аппаратының қызметін ұйымдастыру

      22. Әкімнің аппаратын әкім басқарады.

      23. Әкімнің өкілеттіктері:

      1) әкім аппаратының жұмысын ұйымдастырады, оның қызметіне басшылық етуді жүзеге асырады;

      2) азаматтардың өтiнiштерiн, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнiнде шаралар қолданады;

      3) салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдеседi;

      4) азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдарының, Қазақстан Республикасының Президентi мен Yкiметi актiлерiнiң, орталық және жергiлiктi мемлекеттiк органдар нормативтiк құқықтық актілерiнiң нормаларын орындауына жәрдемдеседi;

      5) өз құзыретi шегiнде жер қатынастарын реттеудi жүзеге асырады;

      6) Шарбақты ауылдық округінiң коммуналдық тұрғын үй қорының сақталуын, сондай-ақ ауылдық округтің автомобиль жолдарының салынуын, қайта жаңартылуын, жөнделуiн және күтiп ұсталуын қамтамасыз етедi;

      7) шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсiпкерлiк қызметтi дамытуға жәрдемдеседi;

      8) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес әлеуметтік кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шараларын көрсетеді;

      9) өз құзыретi шегiнде әскери мiндеттiлiк және әскери қызмет, жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері жөніндегі, сондай-ақ азаматтық қорғау саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;

      10) "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен нотариаттық іс-әрекеттер жасауды ұйымдастырады;

      11) тарихи және мәдени мұраны сақтау жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады;

      12) табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету жөнінде ұсыныс енгізеді, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастырады, оларға қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді;

      13) қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінен босатылған, пробация қызметінің есебінде тұрған адамдардың жұмысқа орналасуына жәрдемдеседі, сондай-ақ "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес оларға әлеуметтік-құқықтық және өзге де көмек көрсетеді;

      14) мүгедектігі бар адамдарға көмек көрсетуді ұйымдастырады;

      15) қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырады;

      16) дене шынықтыру және спорт саласындағы уәкілетті органмен және мүгедектігі бар адамдардың қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып, мүгедектігі бар адамдар арасында сауықтыру және спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастырады;

      17) мүгедектігі бар адамдардың қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып, мәдени-бұқаралық және ағарту іс-шараларын ұйымдастырады;

      18) мүгедектігі бар адамдарға қайырымдылық және әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестіреді;

      19) халықтың әлеуметтiк жағынан әлсіз топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді;

      20) ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарының кадрлармен қамтамасыз етуіне жәрдем көрсетеді;

      21) "Алтын алқа" алқасымен наградталған аналарға үй бөлуге жәрдемдеседі;

      22) жазалаудың осы түріне сотталған адамдардың қылмыстық-атқару қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен қоғамдық жұмыстарды орындауын ұйымдастырады;

      23) жергiлiктi әлеуметтiк инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседi;

      24) қоғамдық көлiк қозғалысын ұйымдастырады;

      25) шұғыл медициналық көмек көрсету қажет болған жағдайда ауруларды дәрігерлік көмек көрсететін таяу жердегі денсаулық сақтау ұйымына дейін жеткізіп салуды ұйымдастырады;

      26) облыстың жергілікті атқарушы органы құрған мемлекеттік ветеринариялық ұйымға ветеринария саласындағы функцияларды ауылдық округ аумағында орындаған кезде жәрдем көрсетеді;

      27) қажет болған жағдайда жатқан науқасты денсаулық сақтау ұйымының стационарынан тұрғылықты жеріне дейін тасымалдауды ұйымдастырады;

      28) жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен өзара iс-қимыл жасайды;

      29) жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде Аққулы аудандық мәслихат сессия жұмысына қатысады;

      30) өз құзыретi шегiнде елдi мекендердi сумен жабдықтауды ұйымдастырады және су пайдалану мәселелерiн реттейдi;

      31) елді мекендерді абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады;

      32) туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады;

      33) жерлеу және қабірлерді қарап-күту жөніндегі істі ұйымдастыру қағидаларына сәйкес, қабірге арналған жер учаскелерін есепке алу мен тіркеуді жүргізеді;

      34) қоғамдық медиаторлардың тізілімін жүргізеді;

      35) жеке адамдардың тұрғылықты жері бойынша және олардың көпшілік демалатын орындарда спортпен шұғылдануы үшін инфрақұрылым жасайды;

      36) қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде жазасын өтеп жатқан сотталғандардың жұмыспен қамтылуына, оның ішінде:

      қылмыстық-атқару жүйесінің кәсіпорындары мен мекемелері өндіретін тауарларға, орындайтын жұмыстарға және көрсетілетін қызметтерге тапсырыстарды орналастыру;

      қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің аумағында сотталғандардың еңбегін пайдаланатын өндірістер ашу, оларды кеңейту және жаңғырту үшін кәсіпкерлік субъектілерін тарту арқылы жәрдемдеседі;

      37) аудан орталығымен көлік қатынасын ұйымдастыру жөніндегі ұсыныстарды аудандық атқарушы органға енгізеді;

      38) басқаруына берілген аудандық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз мүліктік жалға (жалдауға) береді;

      39) берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз етеді;

      40) берілген аудандық коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруды жүзеге асырады;

      41) бюджет қаражаттарын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлер қабылдайды;

      42) мемлекеттік мекемелердің өздерінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды және бекітеді;

      43) ауылдық округтiң тұрғын үй қорын түгендеуді жүргізеді;

      44) Аққулы ауданы әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша ауылдық округтiң авариялық тұрғын үйлерін бұзуды ұйымдастырады;

      45) мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттары аясында ауыл халқына шағын несие беруге жәрдем көрсетеді;

      46) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен статистикалық әдіснамаға сәйкес шаруашылық бойынша есепке алуды жүргізеді;

      47) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша тіркеу жазбаларын жүргізуді ұйымдастырады;

      48) шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығын қамтамасыз етеді;

      49) жергілікті қоғамдастықтың жиынында немесе жергілікті қоғамдастықтың жиналысында қабылданған шешімдерді қарайды, олардың орындалуын қамтамасыз етеді;

      50) Қазақстан Республикасы Жер Кодексімен көзделген жағдайларды қоспағанда, жер учаскелерiн жеке меншiкке және жер пайдалануға береді;

      51) қауымдық сервитуттар белгілейді;

      52) жер учаскелерін алып қою, соның ішінде мемлекет мұқтажы үшін алып қою мәселелерi жөнiнде аудандық әкiмдiкке ұсыныстар енгізеді;

      53) жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспардың іске асырылуын қамтамасыз етеді және жергілікті өзін-өзі басқару органына (жергілікті қоғамдастық жиынына) оны іске асыру қорытындылары туралы жыл сайынғы есепті ұсынады;

      54) жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспарды іске асыру қорытындылары туралы жыл сайынғы есептерді тиісті аумақтарда таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды;

      55) жайылым пайдаланушылар арасында жайылымдарды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жүргізу туралы түсіндіру жұмысын жүзеге асырады;

      56) жайылымдардың жалпы алаңына түсетін жүктеменің шекті рұқсат етілетін нормаларының сақталуын жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен бірлесіп қамтамасыз етеді;

      57) жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспарды өздерінің интернет-ресурстарына орналастырады;

      58) облыстың жергілікті атқарушы органына тапталған және тозған жайылымдар туралы ақпарат береді;

      59) ауылдық округ жерлерінде мал жаятын орындарды айқындайды;

      60) ауылдық округ аумағында жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу iс-шараларын белгілеу туралы шешімдер қабылдайды;

      61) ауылдық округ аумағында жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешімдер қабылдайды;

      62) "Ветеринария туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен ветеринариялық пункттерді қызметтік үй-жайлармен қамтамасыз етеді;

      63) пошта операторларына өздерінің аумақтарына өндірістік объектілерді орналастыруында жәрдем көрсетеді;

      64) әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында пошта байланысының тиімді жұмыс істеуіне жәрдемдеседі;

      65) ауылдық округте жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру жөніндегі іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз етеді;

      66) жергілікті әскери басқару органдарына олардың бейбіт уақыттағы және жұмылдыру жарияланған кездегі жұмысына жәрдем көрсетеді, ауылдық округ аумағында әскери-экономикалық және командалық-штабтық оқулар өткізуге қатысады;

      67) әскери міндеттілерді броньдау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді;

      68) ауылдық округ шегінде мемлекеттік органдар мен ұйымдарды жұмылдыру, соғыс жағдайы кезеңінде және соғыс уақытында жұмыс істеуге көшіру жөніндегі іс-шаралар кешенін іске асыруды қамтамасыз етеді;

      69) жұмылдыру, соғыс жағдайы кезеңінде және соғыс уақытында ауылдық округ шегінде шақырылуға жататын азаматтарды уақтылы құлақтандыруды және жеткізуді, жиналу пунктеріне немесе әскери бөлімдерге және арнаулы мемлекеттік органдарға техника беруді ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      70) жұмылдыру жарияланған кезде іс-қимыл тәртібі туралы халық топтарына түсіндіру жұмыстарын жүргізеді;

      71) аудандық өкілді және атқарушы органдарға осы елдi мекендердi ауылдар санаттарына жатқызу туралы, оларды тарату және қайта құру туралы ұсыныстар енгiзедi;

      72) тиiстi елдi мекен халқының пiкiрiн ескере отырып, аудандық өкiлдi және атқарушы органдарға ауылдық округқа атау беру және оларды қайта атау, сондай-ақ олардың атауларының транскрипциясын нақтылау мен өзгерту туралы ұсыныстар енгiзедi;

      73) аудандық өкiлдi және атқарушы органдарға ауылдық округтiң шекараларын белгiлеу және өзгерту туралы ұсыныстар енгiзедi;

      74) тиiстi ауылдық округтің аумағындағы халқының пiкiрiн ескере отырып, облыстық ономастика комиссиясының қорытындысы негізінде осы елдi мекендердің құрамдас бөлiктеріне атау беру, оларды қайта атау, сондай-ақ олардың атауларының транскрипциясын нақтылау мен өзгерту жөніндегі мәселелерді шешеді;

      75) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыруды, оған қолжетімділікті қамтамасыз етеді;

      76) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің қолжетімділігін қамтамасыз етеді;

      77) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда хабардар болуын қамтамасыз етеді;

      78) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өтініштерін қарайды;

      79) көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;

      80) мемлекеттік қызметтер көрсету, мүгедектігі бар адамдармен қарым-қатынас жасау саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз етеді;

      81) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде шаралар қолданады;

      82) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттың, сондай-ақ "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      83) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпаратты "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      84) көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді сақтауын қамтамасыз етеді;

      85) әкімнің аппаратында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды қабылдау үшін дербес жауапкершілікте болады;

      86) "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының кодексінің шегінде әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және ауылдық округтің аумағында жасалған бұзушылықтар үшін әкімшілік жазалар қолдануға құқылы;

      87) Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес барлық мемлекеттік органдарда, сотта және меншік нысанына қарамастан өзге де ұйымдарда әкім аппаратының атынан өкілдік етеді және әкім аппаратының қызметкерлеріне меншік нысанына қарамастан барлық мемлкеттік органдарда, сотта және өзге де ұйымдарда әкім аппаратының мүддесін білдіру құқығына сенімхат береді.

      24. Әкім Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әкімнің аппараты қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      25. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында және "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен әкімнің аппараты қызметкерлерін көтермелеуді, материалдық көмек көрсетуді, оларға тәртіптік жазалар қолдануды жүзеге асырады.

      26. Әкімнің орынбасарлары жоқ.

      Әкiмнiң өкiлеттiгiн ол болмаған кезеңде орындауды Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында және "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      27. Әкім аппараты қызметкерлерінің мемлекеттік қызметшілер этикасының нормаларын сақтауын әкім қамтамасыз етеді.

      28. Әкімнің аппараты мен коммуналдық мүлікті басқару уәкілетті органы (ауданның жергілікті атқарушы органы) арасындағы өзара қарым-қатынас "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен реттеледі.

      29. Әкімнің аппараты мен тиісті саланың уәкілетті органы (ауданның жергілікті атқарушы органы) арасындағы өзара қарым-қатынас "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарымен реттеледі.

      30. Әкім аппаратының әкімшілігі мен еңбек ұжымы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен және ұжымдық келісім-шартына сәйкес белгіленеді.

4-тарау. Әкімі аппаратының мүлкі

      31. "Мемлекеттiк мүлiк туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда әкім аппаратының жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болуы мүмкiн.

      Әкім аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      32. Әкімнің аппаратына бекітіліп берілген мүлік "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Малыбай ауылдық округінің (жергілікті өзін-өзі басқарудың) коммуналдық меншігіне жатады.

      33. Егер "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында өзгеше белгіленбесе, әкімнің аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша бекітіліп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығаруы немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуі мүмкін.

5-тарау. Әкімінің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату

      34. Әкімнің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырылады.

      35. Әкімнің аппараты таратылған (қысқартылған) кезде несиегерлердің талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлік аудандық коммуналдық меншігінде қалады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы"

Постановление акимата района Аққулы Павлодарской области от 4 октября 2022 года № 1-03/266

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 8) статьи 18, статьей 124 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 7 августа 2017 года № 294 "Об утверждении Типового положения об аппарате акима города районного значения, села, поселка, сельского округа", акимат района Аққулы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы".

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      направление настоящего постановления в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата района Аққулы;

      принятие иных необходимых мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Аққулы Машрапова А.А.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района Аққулы А. Балгабаев

  Утверждено
постановлением акимата
района Аққулы
от "4" октября 2022 года
№ 1-03/266

Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы" (далее - аппарат акима) является государственным учреждением, обеспечивающим деятельность акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы (далее - аким) и осуществляющим иные функции, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан".

      2. Аппарат акима не имеет ведомств.

      3. Аппарат акима осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией, Трудовым и Бюджетным Кодексами, Административным процедурно - процессуальным кодексом Республики Казахстан, Законами Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", "О государственной службе Республики Казахстан", "О государственных услугах", а также настоящим Положением об аппарате акима.

      4. Аппарат акима является юридическим лицом в организационно - правовой форме государственного учреждения, имеет печать с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штамп со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан и Правилами документирования, управления документацией и использованием систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 703.

      5. Аппарат акима вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат акима имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      7. Положение об аппарате акима, его структура утверждаются акиматом района Аққулы.

      8. Полное наименование юридического лица на государственном языке - "Аққулы ауданының Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі; на русском языке - государственное учреждение "Аппарат акима Шарбактинского сельского округа района Аққулы".

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, 140709, Павлодарская область, район Аққулы, село Шарбакты, улица Бейбітшілік, здание 16А.

      10. Режим работы аппарата акима: рабочие дни: понедельник - пятница с 9.00 до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни: суббота - воскресенье.

      11. Учредителем аппарата акима является государство в лице акимата района Аққулы.

      12. Настоящее Положение является учредительным документом аппарата акима.

      13. Аппарат акима упраздняется и реорганизуется акиматом района Аққулы.

      14. Аппарат акима является государственным учреждением, содержащимся за счет местного бюджета.

      15. Аппарату акима запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями аппарата акима.

Глава 2. Цель, предмет деятельности, основные задачи, функции, права и обязанности аппарата акима

      16. Целью аппарата акима является обеспечение деятельности акима сельского округа по реализации государственной политики на подведомственной территории.

      17. Предметом деятельности аппарата акима является проведение государственной политики на подведомственной территории.

      18. Задачи:

      Информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое обеспечение деятельности акима, а также решение вопросов местного значения.

      19. Функции:

      1) Аппарат акима в рамках своей компетенции:

      обеспечивает организацию проведения схода местного сообщества, раздельного схода местного сообщества жителей села, улицы, многоквартирного жилого дома, собрания местного сообщества;

      оповещает о времени, месте созыва раздельного схода местного сообщества, схода и собрания местного сообщества и обсуждаемых вопросах не позднее чем за десять календарных дней до дня их проведения через средства массовой информации или иными способами;

      обеспечивает исполнение решений, принятых на сходе местного сообщества или собрании местного сообщества и одобренных акимом Шарбактинского сельского округа;

      обеспечивает планирование и исполнение бюджета Шарбактинского сельского округа;

      представляет собранию местного сообщества и в маслихат района Аққулы отчет об исполнении бюджета Шарбактинского сельского округа;

      принимает решение о реализации бюджета Шарбактинского сельского округа;

      разрабатывает и представляет на утверждение собрания местного сообщества программу развития местного сообщества;

      выступает заказчиком по строительству, реконструкции и ремонту объектов, относящихся к коммунальному имуществу Шарбактинского сельского округа;

      осуществляет контроль за целевым и эффективным использованием коммунального имущества местного самоуправления;

      осуществляет права субъекта права коммунальной собственности по отношению к коммунальным юридическим лицам местного самоуправления;

      представляет интересы государства по вопросам коммунального имущества местного самоуправления, осуществляет защиту права собственности Шарбактинского сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления);

      осуществляет контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления коммунальным имуществом местного самоуправления;

      организует учет коммунального имущества местного самоуправления, обеспечивает его эффективное использование;

      2) Аппарат акима по согласованию с собранием местного сообщества:

      разрабатывает проекты правовых актов в сфере управления коммунальным имуществом местного самоуправления в пределах своей компетенции;

      управляет коммунальным имуществом местного самоуправления, если иное не предусмотрено Законами Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и "О государственном имуществе", осуществляет меры по его защите;

      принимает решение и осуществляет приватизацию коммунального имущества местного самоуправления, в том числе обеспечивает его сохранность в процессе подготовки объекта к приватизации, привлекает посредника для организации процесса приватизации, обеспечивает оценку объекта приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации, и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      осуществляет изъятие или перераспределение имущества, переданного коммунальному юридическому лицу местного самоуправления или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      осуществляет изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества коммунальных юридических лиц местного самоуправления;

      предоставляет коммунальное имущество местного самоуправления в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа либо с правом последующего выкупа;

      принимает решение о создании, реорганизации, изменении наименования и ликвидации коммунальных юридических лиц местного самоуправления по согласованию с акимом района Аққулы;

      утверждает устав (положение) государственных юридических лиц местного самоуправления, внесение в него изменений и дополнений;

      принимает решения об использовании коммунального имущества местного самоуправления, в том числе о передаче его в залог, аренду, безвозмездное пользование и доверительное управление;

      закрепляет коммунальное имущество местного самоуправления за коммунальными юридическими лицами местного самоуправления;

      принимает решение об отчуждении коммунального имущества местного самоуправления.

      20. Аппарат акима имеет право, в пределах своей компетенции:

      запрашивать и получать необходимую информацию, документы и материалы от должностных лиц государственных органов и других организаций;

      приобретать и осуществлять имущественные и неимущественные права;

      пользоваться информационными базами данных органов государственного управления, архивов, научных учреждений;

      заключать договора и иные сделки.

      21. Обязанности аппарата акима, в пределах своей компетенции:

      качественно оказывать государственные услуги населению в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных услугах" и нормативными-правовыми актами в области оказания государственных услуг населению;

      качественно и своевременно исполнять акты и поручения Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, акима и акимата области, района, акима сельского округа.

Глава 3. Организация деятельности аппарата акима

      22. Аппарат акима возглавляется акимом.

      23. Полномочия акима:

      1) организует работу аппарата акима, осуществляет руководство его деятельностью;

      2) рассматривает обращения, заявления, жалобы граждан, принимает меры по защите прав и свобод граждан;

      3) содействует сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет;

      4) содействует исполнению гражданами и юридическими лицами норм Конституции Республики Казахстан, законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных государственных органов;

      5) в пределах своей компетенции осуществляет регулирование земельных отношений;

      6) обеспечивает сохранение коммунального жилищного фонда Шарбактинского сельского округа, а также строительство, реконструкцию, ремонт и содержание автомобильных дорог в сельском округе;

      7) содействует организации крестьянских или фермерских хозяйств, развитию предпринимательской деятельности;

      8) оказывает меры государственной поддержки социального предпринимательства в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;

      9) в пределах своей компетенции организует и обеспечивает исполнение законодательства Республики Казахстан по вопросам о воинской обязанности и воинской службы, мобилизационной подготовки и мобилизации, а также в сфере гражданской защиты;

      10) организует совершение нотариальных действий в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О нотариате";

      11) организует работу по сохранению исторического и культурного наследия;

      12) выявляет малообеспеченных лиц, вносит в вышестоящие органы предложения по обеспечению занятости, оказанию адресной социальной помощи, организует обслуживание одиноких престарелых и нетрудоспособных граждан на дому, координирует оказание им благотворительной помощи;

      13) содействует трудоустройству лиц, освобожденных из учреждений уголовно-исполнительной системы, состоящих на учете службы пробации, а также оказывает им социально-правовую и иную помощь в соответствии с Законом Республики Казахстан "О занятости населения";

      14) организует помощь лицам с инвалидностью;

      15) организует общественные работы, молодежную практику и социальные рабочие места;

      16) организует совместно с уполномоченным органом в области физической культуры и спорта и общественными объединениями лиц с инвалидностью проведение оздоровительных и спортивных мероприятий среди лиц с инвалидностью;

      17) организует совместно с общественными объединениями лиц с инвалидностью культурно-массовые и просветительские мероприятия;

      18) координирует оказание благотворительной и социальной помощи лицам с инвалидностью;

      19) координирует оказание социально уязвимым слоям населения благотворительной помощи;

      20) содействует кадровому обеспечению сельских организаций здравоохранения;

      21) содействует выделению жилья матерям, награжденным подвеской "Алтын алқа";

      22) организует выполнение общественных работ лицами, осужденными к данному виду наказания, в порядке, определяемом уполномоченным органом в сфере уголовно-исполнительной деятельности;

      23) содействует развитию местной социальной инфраструктуры;

      24) организует движение общественного транспорта;

      25) в случае необходимости оказания неотложной медицинской помощи организует доставку больных до ближайшей организации здравоохранения, оказывающей врачебную помощь;

      26) оказывает содействие государственной ветеринарной организации, созданной местным исполнительным органом области, при выполнении ими функций в области ветеринарии на территории сельского округа;

      27) в случае необходимости организует транспортировку лежачего больного из стационара организации здравоохранения до места жительства;

      28) взаимодействует с органами местного самоуправления;

      29) принимает участие в работе сессий маслихата района Аққулы при утверждении (уточнении) местного бюджета;

      30) организует в пределах своей компетенции водоснабжение населенных пунктов и регулирует вопросы водопользования;

      31) организует работы по благоустройству, освещению, озеленению и санитарной очистке населенных пунктов;

      32) организует погребение безродных и общественные работы по содержанию в надлежащем состоянии кладбищ и иных мест захоронения;

      33) ведет учет и регистрацию земельных участков, предназначенных под могилы, в соответствии с правилами погребения и организации дела по уходу за могилами;

      34) ведет реестр общественных медиаторов;

      35) создает инфраструктуру для занятий спортом физических лиц по месту жительства и в местах их массового отдыха;

      36) содействует занятости осужденных, отбывающих наказание в учреждениях уголовно-исполнительной системы, в том числе путем:

      размещения заказов на товары, работы и услуги, производимые, выполняемые и оказываемые предприятиями и учреждениями уголовно-исполнительной системы;

      привлечения субъектов предпринимательства к открытию, расширению и модернизации на территории учреждений уголовно-исполнительной системы производств, использующих труд осужденных;

      37) вносит в районный исполнительный орган предложения по организации транспортного сообщения с районным центром;

      38) предоставляет переданное в управление районное коммунальное имущество в имущественный наем (аренду) физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа;

      39) обеспечивает сохранность переданного коммунального имущества;

      40) осуществляет управление переданными районными коммунальными юридическими лицами;

      41) принимает работников по трудовому договору за счет экономии бюджетных средств и (или) поступлений, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о местном государственном управлении и самоуправлении;

      42) составляет и утверждает сводный план поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      43) проводит инвентаризацию жилищного фонда сельского округа;

      44) организует по согласованию с акимом района Аққулы и собранием местного сообщества снос аварийного жилья сельского округа;

      45) оказывает содействие микрокредитованию сельского населения в рамках программных документов системы государственного планирования;

      46) ведет похозяйственный учет согласно утвержденной уполномоченным органом в области государственной статистики статистической методологии;

      47) организует ведение регистрационных записей по форме, утвержденной уполномоченным органом в области государственной статистики;

      48) обеспечивает достоверность данных похозяйственного учета;

      49) рассматривает решения, принятые на сходе местного сообщества или собрании местного сообщества, обеспечивает их исполнение;

      50) предоставляет земельные участки в частную собственность и землепользование, за исключением случаев, предусмотренных Земельным Кодексом Республики Казахстан;

      51) устанавливает публичный сервитут;

      52) вносит предложения в районный акимат по вопросу изъятия земельных участков, в том числе для государственных нужд;

      53) обеспечивает реализацию Плана по управлению пастбищами и их использованию и представляет ежегодный отчет об итогах его реализации органу местного самоуправления (сходу местного сообщества);

      54) публикует в средствах массовой информации, распространяемых на соответствующих территориях, ежегодные отчеты об итогах реализации Плана по управлению пастбищами и их использованию;

      55) осуществляет разъяснительную работу среди пастбищепользователей о проведении мероприятий по рациональному использованию пастбищ;

      56) обеспечивает совместно с органами местного самоуправления соблюдение предельно допустимых норм нагрузки на общую площадь пастбищ;

      57) размещает на своих интернет-ресурсах План по управлению пастбищами и их использованию;

      58) информирует местный исполнительный орган области о сбитых и деградированных пастбищах;

      59) определяет места выпаса животных на землях населенного пункта;

      60) принимает решение об установлении карантина или ограничительных мероприятий по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора в случае возникновения заразных болезней животных на территории сельского округа;

      61) принимает решение о снятии ограничительных мероприятий или карантина по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора после проведения комплекса ветеринарных мероприятий по ликвидации очагов заразных болезней животных на территории сельского округа;

      62) обеспечивает ветеринарные пункты служебными помещениями в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О ветеринарии";

      63) оказывает содействие операторам почты в размещении на их территории производственных объектов;

      64) содействует эффективному функционированию почтовой связи на территории административно-территориальной единицы;

      65) обеспечивает выполнение мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации в сельском округе;

      66) оказывает содействие местным органам военного управления в их работе в мирное время и при объявлении мобилизации, участвует в проведении военно-экономических и командно-штабных учений на территории сельского округа;

      67) организует и проводит работу по бронированию военнообязанных;

      68) обеспечивает реализацию комплекса мероприятий по переводу государственных органов и организаций на функционирование в период мобилизации, военного положения и в военное время;

      69) организует и обеспечивает в сельском округе своевременное оповещение и доставку граждан, подлежащих призыву, поставку техники на сборные пункты или в воинские части и специальные государственные органы в период мобилизации, военного положения и в военное время;

      70) проводит среди населения разъяснительную работу о порядке действий при объявлении мобилизации;

      71) вносит в районный представительный и исполнительный органы предложения об отнесении населенных пунктов к категории сел, об их упразднении и преобразовании;

      72) с учетом мнения населения соответствующего населенного пункта вносит в районный представительный и исполнительный органы предложения о наименовании и переименовании сельского округа, а также уточнении и изменении транскрипции их наименований;

      73) вносит в районный представительный и исполнительный органы предложения об установлении и изменении границ сельского округа, сел;

      74) с учетом мнения населения соответствующей территории сельского округа на основании заключения областной ономастической комиссии решает вопросы по наименованию, переименованию составных частей этих населенных пунктов, а также уточнению и изменению транскрипции их наименований;

      75) обеспечивает повышение качества, доступность оказания государственных услуг;

      76) обеспечивает доступность подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг;

      77) обеспечивает информированность услугополучателей в доступной форме о порядке оказания государственных услуг;

      78) рассматривает обращения услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг;

      79) принимает меры, направленные на восстановление нарушенных прав, свобод и законных интересов услугополучателей;

      80) обеспечивает повышение квалификации работников в сфере оказания государственных услуг, общения с лицами с инвалидностью;

      81) принимает меры по оптимизации и автоматизации процессов оказания государственных услуг в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об информатизации" по согласованию с уполномоченным органом в сфере информатизации;

      82) обеспечивает предоставление информации в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг для проведения оценки качества оказания государственных услуг, а также информации по результатам внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан "О государственных услугах";

      83) обеспечивает предоставление информации в уполномоченный орган в сфере информатизации для проведения оценки качества оказания государственных услуг, оказываемых в электронной форме, в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан "О государственных услугах";

      84) обеспечивает соблюдение услугодателями подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг;

      85) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в аппарате акима, и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      86) в пределах Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" вправе рассматривать дела об административных правонарушениях и налагать административные взыскания за нарушения, совершенные на территории сельского округа;

      87) представляет аппарат акима во всех государственных органах, суде и иных организациях, независимо от форм собственности и выдает доверенности сотрудникам аппарата акима на право представления интересов аппарат акима во всех государственных органах, суде и иных организациях независимо от форм собственности в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      24. Аким назначает и освобождает от должностей работников аппарата акима в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан".

      25. Аким в порядке установленным трудовым законодательством Республики Казахстан и Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", поощрение работников аппарата акима, оказание материальной помощи, наложение на них дисциплинарных взысканий.

      26. Аким не имеет заместителей.

      Исполнение полномочий акима в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан".

      27. Аким обеспечивает соблюдение сотрудниками аппарата акима норм этики государственных служащих.

      28. Взаимоотношения между аппаратом акима и уполномоченным органом по управлению коммунальным имуществом (местным исполнительным органом района) регулируются действующим Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе".

      29. Взаимоотношения между аппаратом акима и уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом района) регулируются Законами Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и "О государственной службе Республике Казахстан".

      30. Взаимоотношения между администрацией аппарата акима и трудовым коллективом определяется в соответствии с Трудовым Кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и коллективным договором.

Глава 4. Имущество аппарата акима

      31. Аппарат акима может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе".

      Имущество аппарата акима формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе".

      32. Имущество, закрепленное за аппаратом акима относится к коммунальной собственности Шарбактинского сельского округа (местного самоуправления).

      33. Аппарат акима по согласованию с собранием местного сообщества может отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе".

Глава 5. Реорганизация и упразднение аппарата акима

      34. Реорганизация и упразднение аппарата акима осуществляется в порядке, определяемом гражданским законодательством Республики Казахстан.

      35. При упразднении (ликвидации) аппарата акима имущество, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, остается в районной коммунальной собственности.