"Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Павлодар облысы Май ауданы әкімдігінің 2022 жылғы 15 сәуірдегі № 71/4 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 2-тармағына, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 18-бабы 8) тармақшасына, 124-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысына сәйкес, Май ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      осы қаулыны ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілер электрондық түрдегі эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынына жолдансын;

      осы қаулыны Май ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылсын;

      осы қаулыдан туындайтын өзге де қажетті шаралар қолдансын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Май ауданы әкімінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі А. Әмірин

  Май ауданы әкімдігінің
2022 жылғы "13" наурыздағы
№ 67/4 қаулысымен
бекітілген

"Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ) Май ауданының аумағында экономика және бюджеттік жоспарлау саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ ведомстволары жоқ.

      3. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы бейнеленген мөрі және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ азаматтық - құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкiлеттiк берiлген жағдайда ол мемлекеттiң атынан азаматтық - құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ басшысының бұйрықтарымен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды.

      8. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ құрылымы мен штат санының лимитi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекiтiледi.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жерi: Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы, 140800, Май ауданы, Көктөбе селолық округі, Көктөбе ауылы, Абылайхан көшесі, 36.

      10. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ жұмыс тәртібі: дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі-жексенбі.

      11. Мемлекеттiк органның толық атауы мемлекеттік тілде – "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттiк мекемесi, орыс тілінде "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" мемлекеттік мекемесі.

      12. Мемлекет Май ауданы әкімдігі тұлғасында "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ құрылтайшысы болып табылады.

      13. Осы Ереже "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      14. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметiн каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      15. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ кәсiпкерлiк субъектiлерiмен "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ өкілеттіктері болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ заңнамалық актiлермен кiрiс әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда алынған кiрiс мемлекеттік бюджетке жiберiледi.

2-тарау. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мақсаты, қызметінің нысанасы, міндеттері мен өкілеттіктері

      16. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мақсаты ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық мақсаттары мен басымдықтарын, негізгі бағыттарын қалыптастыру, мемлекеттің экономикалық және бюджеттік саясатын іске асыру мәселелері бойынша атқарушы органдарды үйлестіру, орта мерзімді кезеңге арналған аудандық бюджет пен ауылдық округтер бюджетінің болжамды көрсеткіштерін жоспарлау болып табылады.

      17. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметінің нысанасы аудандық деңгейде экономикалық және бюджеттік жоспарлау мәселелерінде мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.

      18. Міндеттері:

      1) Май ауданының әлеуметтік-экономикалық саясатының негізгі бағыттарын қалыптастыру;

      2) Май ауданының бюджеттік және инвестициялық саясатын қалыптастыру;

      3) ауданның жергілікті мемлекеттік басқарудың тиімді құрылымын қалыптастыру;

      4) аймақтық дамыту саласындағы саясатты іске асыру.

      19. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      1) Май ауданы әкімдігінің және әкімінің қарауына ұсыныстар енгізуге:

      Май ауданының әлеуметтік-экономикалық даму мақсаттары, басымдықтары мен стратегиясы бойынша;

      жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы органдар бойынша өздері қабылдаған актілерге өзгерістер енгізу немесе Май ауданының қолданыстағы даму стратегиясын іске асыруға кедергі келтіретін актілердің күшін жою туралы;

      2) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ алдына қойылған міндеттерді орындауға байланысты мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен, ұйымдармен, кәсіпорындармен, лауазымды тұлғалармен және азаматтармен белгіленген тәртіппен ақпарат сұратуға және алуға;

      3) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдарға Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасын орындау және қолдану жөніндегі тапсырмалар беруге;

      4) басшыларының келісімі бойынша жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын басқа да атқарушы органдардың мамандарын жұмысқа тарту;

      5) мемлекеттік органдарда, сотта "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мүддесіні білдіруге;

      6) өз құзыреті шегінде шарттар, келісімдер жасасуға.

      2) міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының заңдарына және нормативтік құқықтық актілерге сәйкес қызметін жүзеге асыруға құқылы;

      2) қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік мекеменің бухгалтерлік есебін және қаржылық есептілігін жүргізу;

      3) нормативтік құқықтық актілерге сәйкес өзіне бекітілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз етуге міндетті;

      4) мекеме қызметкерлерінің кепілді еңбек жағдайларын және әлеуметтік қорғау шараларын қамтамасыз етуге.

      20. Функциялары:

      1) ауданның әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын қалыптастыру;

      2) бес жылдық мерзімге ауданның әлеуметтік-экономикалық даму болжамын нақтылау, жыл сайын әзірлеу, соның ішінде ауданның бюджеттік инвестияларының басымды тізімі мен бюджеттік параметрлері;

      3) мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын, оның ішінде ауылдық округтер бюджеттерінің жобаларын әзірлеу бойынша ауданның атқарушы органдарының жұмысын үйлестіру, әдіснамалық сүйемелдеу;

      4) ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуына тұрақты мониторинг жүргізу;

      5) аудан аумағын дамыту Бағдарламасын, оны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу, түзету, мониторингілеу;

      6) аудан аумақтарын дамыту Бағдарламаларын заңнамамен белгіленген тәртіпте қарастыру және келісу;

      7) қызметтің нәтижелігін бағалау қорытындысы негізінде облыстық уәкілетті органға хабарлама (қарсылықтар) дайындау;

      8) облыс әкімі мен аудан әкімімен келісілген кезекті қаржы жылына арналған меморандум мониторингі;

      9) жергілікті мемлекеттік органдардың құрылымдық және функционалдық шолулар жүргізуін ұйымдастыру:

      - өкілеттіктерді жіктеу бойынша жергілікті атқарушы органдарына ұсыныстар;

      - мемлекеттік функцияларды бәсекелестік ортаға беру;

      - жергілікті атқарушы органдарының оңтайлы штат санын анықтау;

      10) жергілікті атқарушы органдарының басқару кестесі мен құрылымы бойынша ұсыныстарды қалыптастыру;

      11) атқарушы органдардың қызметтік және кезекші көлігінің лимитін бөлу бойынша аудан әкімі өкімінің жобасын әзірлеу және келісу;

      12) ауданның басқару схемасын әзірлеу және бекіту;

      13) бәсекелес ортаға және өзін-өзі реттейтін ұйымдарға беруге ұсынылатын жергілікті атқарушы органдардың функцияларын түгендеу жөніндегі жұмыс комиссиясының құрамын бекіту бойынша аудан әкімі шешімінің жобасын әзірлеу және келісу;

      14) аудандық бюджеттік комиссиясының қызметін ұйымдастыру мен қамтамасыз ету;

      15) аудандық бюджет және ауылдық округтер бюджеттерінің бюджет процесін әдіснамалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру;

      16) жергілікті бюджеттерге және ауылдық округтердің бюджеттеріне үш жылдық кезеңге арналған түсімдерді болжау;

      17) аудандық бюджеттік бағдарламалар және ауылдық округтердің бюджеттері, жоспарлы кезеңге арналған жаңа бастамаларға арналған лимиттер бойынша шығыстар лимиттерін айқындау және оларды әкімшілерге жеткізу;

      18) аудандық бюджеттік бағдарламалар әкімшіліктерінің және ауылдық округ әкімдіктерінің бюджеттік өтінімдерін қарау, олар бойынша қорытындылар дайындау;

      19) жоспарлы кезеңге арналған аудандық бюджет және ауылдық округтер бюджеттерінің жобасын әзірлеу және тиісті қаржы жылына арналған аудандық бюджетті және ауылдық округтердің бюджетін нақтылау, түзету бойынша ұсыныстар енгізу;

      20) аудандық бюджет жобасын және ауылдық округтер бюджеттерінің жобасын (аудандық бюджетке және ауылдық округтердің бюджетіне өзгерістер) аудандық бюджет комиссиясының қарауына енгізу және оны қарау нәтижелері бойынша түзету;

      21) үш жылдық мерзімге жалпы сипаттағы трансферттер көлемін анықтау кезінде ауылдық округ бюджетінің болжамды параметрін есептеу;

      22) аудандық бюджетті және ауылдық округтердің бюджетін бекіту, көтерме жәрдемақы мөлшері және бюджеттік кредит туралы, аудандық бюджетті және ауылдық округтердің бюджеттерін нақтылау, өз құзыреті шегінде басқа да мәселелер туралы аудандық мәслихат сессияларының шешімдерін дайындау;

      23) аудандық және ауылдық округтердің бюджеттерін "Азаматтық бюджетті" әзірлеу және орналастыру;

      24) бюджет мәселелері бойынша аудандық мәслихат сессияларының шешімдерін іске асыру туралы аудан әкімдігінің қаулылар жобаларын әзірлеу, оның ішінде объектілер бөлінісінде инвестициялық жобаларды қоса алғанда, басым жергілікті бюджеттік инвестициялар тізбесін әзірлеу;

      25) бөлімнің құзыреттілігіне қатысты аудандық бюджет пен басқа да мәселелер бойынша баянат, түсіндірме хаттар, ақпараттық-сараптама құжаттары мен анықтамалар дайындау;

      26) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің мемлекеттік инвестициялық жобаларының инвестициялық ұсыныстары бойынша экономикалық қорытындылар дайындау;

      27) мемлекеттің заңды тұлғалардағы жарғылық капиталында қатысуы арқылы бюджеттік инвестициялар мен жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларын, мемлекеттік-меншікті серіктестік жобаларын, соның ішінде концессиялық жобаларын бағалау мен мониторинг жасау;

      28) бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелеріне, заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемелеріне, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тұжырымдамалары мен конкурстық құжаттамасына және концессиялар саласындағы құжаттарға сараптама жүргізу үшін жергілікті атқарушы орган айқындайтын заңды тұлғаны тарту;

      29) мемлекеттің заңды тұлғалар жарғылық капиталында қатысуы арқылы жоспарланатын бюджеттік инсвестициялық жобалар мен бюджеттік инвестициялар бойынша экономикалық қорытындылар дайындау;

      30) іске асыруға жоспарланған жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тізбесін қалыптастыру;

      31) Павлодар облысының шекара маңындағы аудандарын дамыту бойынша іс - шаралар Жоспарын іске асыру туралы ақпараттарды дайындау, әзірлеу және түзету;

      32) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы "Өңірлерді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" № 990 қаулысына сәйкес, өңірлерді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру бойынша ақпарат дайындау;

      33) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 13 қыркүйектегі "Ауылдық елді мекендерді айқындауға арналған өлшемшарттарды бекіту туралы" № 81 бұйрығына сәйкес перспективті кластерлерді айқындау әдістемесі бойынша тірек, спутниктік және шекара маңындағы ауылдық елді мекендердің тізбесін айқындау;

      34) мемлекеттік көрсетілген қызметтер тізіліміне сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетеді және олар бойынша талап-наразылық жұмыстарын жүргізу;

      35) облыс әкімі, аудан әкімі тапсырмаларын орындау туралы (өз құзыреті шегінде) жинақ есептер мен ақпараттар дайындау;

      36) депутаттардың, аудандық мемлекеттік органдар мен аумақтық басқармалардың сұрау сауалдарына жауаптар (жауаптар жобаларын) дайындау (құзыреті шегінде);

      37) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алуды және қарауды, бөлім басшысының азаматтарды жеке қабылдауын өткізуді қамтамасыз етеді;

      38) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру, жүргізу және ұйымдастыру;

      39) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ ақпараттық ресурстар жүйесінің қызмет етуін қамтамасыз ету;

      40) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қолданыстағы заңнамасына сәйкес жылдық мемлекеттік сатып алу жоспарын әзірлеу және мемлекеттік сатып алулар бойынша есептіліктер жасау, мемлекеттік сатып алу үрдісін ұйымдастыру мен өткізу;

      41) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ ұйымдастырушы әкімгер ретінде саналып, бухгалтерлік есеп пен есептілікті ұйымдастыру, оларды қалыптастыру, бюджеттік бағдарламалардың қаржыландыру жоспарын орындау;

      42) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады.

3-тарау. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      21. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ басқаруды бірінші басшы жүзеге асырады, ол "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      22. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      23. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бірінші басшысында орынбасарлар жоқ.

      24. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бiрiншi басшысының өкілеттіктері:

      1) аудан әкімдігінің бекітуіне "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ туралы Ережені және оған өзгерістер мен толықтыруларды енгізуін ұсынады;

      2) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ жұмысын ұйымдастырады, оның қызметіне басшылықты жүзеге асырады, "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ жүктелген міндеттерді орындауға және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауаптылықта болады;

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) Қазақстан Республикасы заңнамамен белгіленген тәртіпте "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметкерлерін мадақтайды, материалдық көмек көрсетуді және оған тәртіптік жазалар қолданады;

      5) өзінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша нұсқаулықтар береді және бұйрықтар шығарады;

      6) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      7) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес барлық мемлекеттік органдарда, сотта және меншік нысанына қарамастан басқа да ұйымдарда мүддесін ұсынады;

      8) мемлекеттік мекеменің қызметкерлерінің қатысуымен мәжілістер өткізеді;

      9) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ келешектегі және ағымдағы жұмыс жоспарларын бекітеді;

      10) "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қызметкерлерін іссапарға жібереді;

      11) азаматтардың жеке қабылдауын жүзеге асырады;

      12) барлық мемлекеттік органдарда, сотта және өзге ұйымдарда меншік нысанына қарамастан Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мүддесін қорғау құқығына сенім хат береді;

      13) сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етеді және оған дербес жауап береді.

      "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бiрiншi басшысы болмаған кезеңде, оның өкiлеттiктерiн қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      25. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ коммуналдық мүлікті басқару уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) арасындағы қарым - қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.

      26. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ тиісті саласының уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) арасындағы қарым-қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.

      27. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ еңбек ұжымы өзара қарым-қатынас мемлекеттік қызмет туралы заңнамасымен, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне және ұжымдық шартқа сәйкес белгіленеді.

4-тарау. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мүлкi

      28. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      29. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ бекiтiлген мүлiк аудандық коммуналдық меншiкке жатады.

      30. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ өзiне берілген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзiне берілген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi, өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5-тарау. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қайта ұйымдастыру және тарату

      31. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      32. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қысқартылған кезде несиегерлердің талаптарын қанағаттандырғыннан кейін қалған мүлік аудандық коммуналдық меншігінде қалады.

      33. "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ қарамағында ұйымдар жоқ.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

Постановление акимата Майского района Павлодарской области от 15 апреля 2022 года № 71/4

      В соответствии с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 8) статьи 18, статьей 124 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", постановлением Правительства Республики Казахстан от 01 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Майского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района".

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      направление настоящего постановления в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе акимата Майского района;

      принятие иных необходимых мер вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Майского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района А. Амирин

  Утверждено
постановлением акимата
Майского района от
"13" апреля 2022 года
№ 67/4

Положение о государственном учреждении "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" (далее - ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района") является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере экономики и бюджетного планирования на территории Майского района.

      2. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" ведомств не имеет.

      3. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" является юридическим лицом в организационно - правовой форме государственного учреждения, имеет печать с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" вступает в гражданско - правовые отношения от собственного имени.

      6. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" имеет право выступать стороной гражданско - правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Павлодарская область, 140800, Майский район, Коктубекский сельский округ, село Коктобе, улица Абылайхана, 36.

      10. Режим работы ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района": понедельник-пятница с 9.00 до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни: суббота - воскресенье.

      11. Полное наименование юридического лица на государственном языке – "Май ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі, на русском языке государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района".

      12. Учредителем ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" является государство в лице акимата Майского района.

      13. Настоящее положение является учредительным документом ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района".

      14. Финансирование деятельности ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" осуществляется из местного бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      15. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района".

      Если ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Цель, предмет деятельности, задачи и полномочия ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

      16. Целью ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" является формирование стратегических целей и приоритетов, основных направлений социально-экономического развития района, координация исполнительных органов по вопросам реализации экономической и бюджетной политики государства, планирование прогнозных показателей районного бюджета и бюджета сельских округов на среднесрочный период.

      17. Предметом деятельности ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" является осуществление на районном уровне государственной политики в вопросах экономического и бюджетного планирования.

      18. Задачи:

      1) формирование основных направлений социально-экономической политики Майского района;

      2) формирование бюджетной и инвестиционной политики Майского района;

      3) формирование эффективной структуры местного государственного управления района;

      4) реализация политики в сфере регионального развития.

      19. Полномочия:

      1) права:

      1) вносить на рассмотрение акимата и акима Майского района предложения: 

      по целям, приоритетам и стратегии социально - экономического развития Майского района;

      по исполнительным органам, финансируемым из местных бюджетов, о внесении изменений в принятые ими акты или отмене актов, препятствующих реализации действующей стратегии развития Майского района;

      2) запрашивать и получать в установленном порядке по согласованию с государственными органами, организациями, предприятиями, должностными лицами и гражданами информацию по вопросам, связанным с исполнением задач, поставленных перед ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района";

      3) давать местным исполнительным органам - финансируемым из местного бюджета, поручения по исполнению и применению бюджетного законодательства Республики Казахстан;

      4) привлекать к работе специалистов других исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, по согласованию с их руководителями;

      5) представлять интересы ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в государственных органах, суде;

      6) заключать договоры, соглашения в пределах своей компетенции.

      2) обязанности:

      1) осуществлять деятельность в соответствии с законами Республики Казахстан и нормативными правовыми актами;

      2) вести бухгалтерский учет и финансовую отчетность государственного учреждения в соответствии с действующим законодательством;

      3) обеспечивать сохранность закрепленного за ним коммунального имущества в соответствии с нормативными правовыми актами;

      4) обеспечить гарантированные условия труда и меры социальной защиты работников учреждения.

      20. Функции: 

      1) формирование приоритетов социально-экономического развития района;

      2) ежегодная разработка, уточнение прогноза социально-экономического развития района на пятилетний срок, в том числе бюджетных параметров и перечня приоритетных бюджетных инвестиций района;

      3) методологическое сопровождение, координация работы исполнительных органов района по разработке документов Системы государственного планирования, в том числе проектов бюджетов сельских округов;

      4) проведение постоянного мониторинга социально-экономического развития района;

      5) разработка, корректировка, мониторинг Программы развития территорий района, Плана мероприятий по ее реализации;

      6) рассмотрение и согласование Программ развития территорий района в установленном законодательством порядке;

      7) подготовка уведомления (возражения) в областной уполномоченный орган по результатам оценки эффективности деятельности;

      8) мониторинг меморандума акима района с акимом области на очередной финансовый год;

      9) организация проведения местными государственными органами структурных и функциональных обзоров для:

      - выработки предложений в местные госорганы по разграничению полномочий;

      - передачи государственных функций в конкурентную среду;

      - определение оптимальной штатной численности местных исполнительных органов;

      10) формирование предложений по структуре и схеме управления местных исполнительных органов;

      11) разработка и согласование проекта распоряжения акима района по распределению лимита служебного и дежурного транспорта исполнительных органов;

      12) разработка и утверждение схемы управления района;

      13) разработка и согласование проекта решения акима района по утверждению состава рабочей комиссии по инвентаризации функций местных исполнительных органов, предлагаемых к передаче в конкурентную среду и саморегулируемым организациям;

      14) организация и обеспечение деятельности районной бюджетной комиссии;

      15) осуществление методологического обеспечения бюджетного процесса районного бюджета и бюджетов сельских округов;

      16) прогнозирование поступлений в местные бюджеты и бюджеты сельских округов на трехлетний период;

      17) определение лимитов расходов по районным бюджетным программам и бюджетам сельских округов, лимитам на новые инициативы на плановый период и доведение их до администраторов;

      18) рассмотрение бюджетных заявок администраторов районных бюджетных программ и акиматов сельских округов, подготовка заключений по ним;

      19) разработка проекта районного бюджета и бюджетов сельских округов на плановый период и внесение предложений по уточнению, корректировке районного бюджета и бюджета сельских округов на соответствующий финансовый год;

      20) внесение проекта районного бюджета и проекта бюджетов сельских округов (изменений к районному бюджету и бюджету сельских округов) на рассмотрение районной бюджетной комиссии и его корректировка по результатам рассмотрения;

      21) расчет прогнозных параметров бюджета сельского округа при определении объемов трансфертов общего характера на трехлетний период;

      22) подготовка решений сессий районного маслихата об утверждении районного бюджета и бюджета сельских округов, о размерах подъемного пособия и бюджетного кредита, об уточнениях районного бюджета и бюджетах сельских округов, других вопросах в пределах компетенции;

      23) разработка и размещение "Гражданского бюджета", бюджета района и бюджетов сельских округов;

      24) разработка проектов постановлений акимата района о реализации решений сессий районного маслихата по вопросам бюджета, в том числе разработка перечня приоритетных местных бюджетных инвестиций, включая инвестиционные проекты в разрезе объектов;

      25) подготовка докладов, пояснительных записок, информационно-аналитических материалов и справок по районному бюджету и другим вопросам, относящимся к компетенции отдела;

      26) подготовка экономических заключений по инвестиционным предложениям государственных инвестиционных проектов администраторов бюджетных программ;

      27) мониторинг и оценка реализации местных бюджетных инвестиционных проектов и бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов;

      28) привлечение юридического лица, определяемого местным исполнительным органом, для проведения экспертизы технико-экономических обоснований бюджетных инвестиционных проектов, финансово-экономических обоснований бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, концепции и конкурсной документации проектов государственно-частного партнерства и документов в области концессий;

      29) подготовка экономических заключений на бюджетные инвестиционные проекты и бюджетные инвестиции, планируемые к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц;

      30) формирование перечня местных проектов государственно-частного партнерства, планируемых к реализации;

      31) разработка, корректировка и подготовка информации о реализации Плана мероприятий по развитию приграничных районов Павлодарской области;

      32) подготовка информации по реализации Государственной программы развития регионов на 2020-2025 годы, согласно постановления Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 990 "Об утверждении Государственной программы развития регионов на 2020-2025 годы";

      33) определение перечня опорных, спутниковых и приграничных сельских населенных пунктов по методике определения перспективных кластеров, согласно Приказа Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 сентября 2019 года № 81 "Об утверждении критериев для определения сельских населенных пунктов";

      34) оказание государственной услуги в соответствии с реестром государственных услуг и ведение претензионное-исковой работы по ним;

      35) подготовка информаций и сводных отчетов об исполнении поручений акима области, акима района (в пределах компетенции);

      36) подготовка ответов (проектов ответов) на запросы депутатов, районных государственных органов и их территориальных управлений (в пределах компетенции);

      37) обеспечивает учет и рассмотрение обращений физических и юридических лиц, проведение личного приема граждан руководителем отдела;

      38) организация, ведение и совершенствование системы документационного обеспечения ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района";

      39) обеспечение функционирования в ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" системы информационных ресурсов;

      40) организация и проведение процедур государственных закупок, составление отчетности по государственным закупкам и разработка годового плана государственных закупок ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в соответствии с действующим законодательством;

      41) обеспечение организации бухгалтерского учета и отчетности, формирование, утверждение и исполнение планов финансирования бюджетных программ, администратором которых является ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района".

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

      21. Руководство ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" задач и осуществление им своих полномочий.

      22. Первый руководитель ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      23. Первый руководитель ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" заместителей не имеет.

      24. Полномочия первого руководителя ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района":

      1) представляет на утверждение акимата района Положение ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" внесение в него изменений и дополнений;

      2) организует работу ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района", осуществляет руководство его деятельностью, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" задач и осуществление им своих функций;

      3) назначает на должности и освобождает от должностей работников ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      4) осуществляет в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан поощрение работников ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района", оказание материальной помощи, наложение на них дисциплинарных взысканий;

      5) издает приказы и дает указания по вопросам, входящим в его компетенцию;

      6) утверждает должностные инструкции работников ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района";

      7) представляет ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" во всех государственных органах, суде и иных организациях независимо от форм собственности в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      8) проводит совещания с участием работников государственного учреждения;

      9) утверждает перспективные и текущие планы работы ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района";

      10) отправляет сотрудников ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в командировки;

      11) проводит личный прием граждан;

      12) выдает доверенности на право представления интересов ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" во всех государственных органах, суде и иных организациях, независимо от форм собственности, в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      13) противодействует коррупции и несет за это персональную ответственность;

      Исполнение полномочий первого руководителя ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      25. Взаимоотношение между ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" и уполномоченным органом по управлению коммунальным имуществом (местным исполнительным органом района) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан;

      26. Взаимоотношение между ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" и уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом района) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан;

      27. Взаимоотношение между ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" и трудовым коллективом определяется в соответствии с законодательством о государственной службы, Трудовым Кодексом Республики Казахстан и коллективным договором.

Глава 4. Имущество ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

      28. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" может иметь на правке оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      29. Имущество, закрепленное за ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района", относится к районной коммунальной собственности.

      30. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством. 

Глава 5. Реорганизация и упразднение ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района"

      31. Реорганизация и упразднение ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      32. При упразднении ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" имущество, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, остается в районной коммунальной собственности.

      33. ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования Майского района" организаций, находящиеся в ведении не имеет.