"Шығыс Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 5 шілдедегі № 197 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 287 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабы 2-тармағына және 39-бабына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы 7) тармақшасына, 164-бабына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Шығыс Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 5 шілдедегі № 197 қаулысына (2017 жылғы 18 наурыздағы № 74 қаулылымен енгізілген толықтыруларды есепке ала отырып) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулының қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Шығыс Қазақстан облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күзтізбелік жиырма күн ішінде оның көшірмесін электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін эталондық бақылау банкінде жариялау үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің экономика және бюджеттік жоспарлау мәселелеріне жетекшілік ететін бірінші орынбасарына жүктелсін.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан
облысы әкімдігінің
2022 жылғы "24" қарашадағы
№ 287 қаулысымен бекітілген

"Шығыс Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Шығыс Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) Шығыс Қазақстан облысындағы стратегиялық, экономикалық және бюджеттік жоспарлау салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Басқарма мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      5. Басқарма заңнамаға сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен рәсімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Заңда тұлғаның орналасқан жері: индексі 070004, Қазақстан Республикасы, Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы, Максим Горький көшесі, 40.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Шығыс Қазақстан облысы экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Басқарманың қызметін қаржыландыру Шығыс Қазақстан облысының бюджетінен жүзеге асырылады.

      12. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

2. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Мақсаттары:

      1) облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық мақсаттары мен басымдықтарын, негізгі бағыттарын қалыптастыру;

      2) әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарымен өзара байланыстыра отырып, бюджеттік және инвестициялық саясатты іске асыру;

      3) өңірлік даму саласындағы саясатты іске асыру.

      14. Өкілеттіктері:

      1) мыналарға:

      өңірлік әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттары бойынша облыс әкімдігінің қарауына ұсыныстар енгізуге;

      бюджеттік өтінім Қазақстан Республикасының бюджеттік өтінімдерді жасау жөніндегі бюджеттік заңнама талаптарына сәйкес келмеген жағдайда оны бюджеттік бағдарлама әкімшісіне қараусыз қайтаруға;

      өзінің құзыреті шегінде ақпараттық-талдау материалдарын дайындауға және мемлекеттік органдарға ұсынуға;

      өзіне жүктелген міндеттер мен функцияларды жүзеге асыру үшін өзінің құзыреті шегінде мемлекеттік органдардан, мемлекеттің қатысуымен заңды тұлғалар мен өзге ұйымдардан және жеке тұлғалардан қажетті ақпарат пен құжаттар сұрауға және алуға;

      сараптама жасау және кеңес алу үшін жергілікті атқарушы органдардың мамандарын, сондай-ақ тәуелсіз сарапшыларды тартуға;

      облыстың жергілікті атқарушы органының шешімі бойынша облыстық коммуналдық мүлік құрамындағы, уәкілетті органы Басқарма болып табылатын акционерлік қоғамдар акцияларының мемлекеттік пакетін және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердегі қатысу үлестерін иелену мен пайдалану құқықтарын жүзеге асыруға;

      халықаралық көрмелерге қатысуға;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

      2) міндеттері:

      өз қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асыру;

      Басқарманың алдына қойылған міндеттер мен функцияларды толық көлемде орындауды қамтамасыз ету;

      қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа міндеттерді орындау.

      15. Функциялары:

      1) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның және мүдделі орталық мемлекеттік органдардың келісуімен Шығыс Қазақстан облысын дамыту жоспарын әзірлеу, облыс мәслихатына бекітуге ұсыну;

      2) облыс әкімдігінің Шығыс Қазақстан облысын дамыту жоспарын жүзеге асыру бойынша Іс-шаралар жоспары қаулысын әзірлеу;

      3) Шығыс Қазақстан облысын дамыту жоспарын және оны жүзеге асыру бойынша іс-шаралар жоспарын мониторингілеу және есебін әзірлеу;

      4) әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын әзірлеу және облыстық әкімдіктің мақұлдауына енгізу, оны бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау;

      5) облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын ескере отырып, жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау;

      6) шығыстардың бағыттары мен оларды облыстық бюджеттен, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетінен қаржыландырудың ең төмен көлемдерін айқындау;

      7) жалпы сипаттағы трансферттердің көлемдерін айқындау;

      8) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау;

      9) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері әзірлейтін және бекітетін бюджеттік бағдарламаларды келісу;

      10) бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бюджеттік кредиттеу арқылы іске асыруға ұсынатын бюджеттік бағдарламаларды олардың бюджеттік кредиттеу критерийлеріне сәйкес келуі тұрғысынан қарау;

      11) төмен тұрған бюджеттердiң қолма-қол ақша тапшылығын жабуға бағытталатын бюджеттік кредиттерді қоспағанда, мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган айқындаған тәртiппен бюджеттiк кредиттеудiң орындылығын айқындау;

      12) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін, бюджеттік бағдарламалары жобаларын қарау;

      13) бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылар қалыптастыру және оларды бюджет комиссиясының қарауына жіберу;

      14) облыстық бюджет жобасын жасау және оны облыстың бюджеттік комиссиясының қарауына енгізу;

      15) облыстық бюджеттің жобасын жергілікті атқарушы органдарының қарауына ағымдағы қаржы жылының 1 қазанынан кешіктірмей ұсыну;

      16) жергілікті бюджет туралы мәслихат шешімдерін іске асыру туралы жергілікті атқарушы органдары қаулыларының жобаларын әзірлеу;

      17) бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ оған қажетті сараптамалар жүргізу тәртібіне сәйкес әзірленген техникалық-экономикалық негіздеменің негізінде бюджеттік инвестициялық жобаны қарау;

      18) инвестициялық ұсыныстарға экономикалық қорытынды дайындау;

      19) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік инвестициялық жобаларын қарау және бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне олар бойынша экономикалық қорытынды жіберу;

      20) жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың, сондай-ақ нысаналы даму трансферттері мен республикалық бюджеттен берілетін кредиттер есебінен қаржыландыруға жоспарланатын жобалардың экономикалық қорытындысын жергілікті атқарушы органдар айқындайтын заңды тұлғалардың экономикалық сараптамасының қорытындысы негізінде дайындау;

      21) бюджеттік инвестициялық жобаны тиісті бюджет жобасына енгізу үшін іріктеу;

      22) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің ұсынысы мен экономикалық қорытынды негізінде заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттiң қатысуы арқылы жоспарланатын бюджеттiк инвестицияларды iрiктеуді жүзеге асыру және қорытындыны тиісті бюджет комиссиясының қарауына жіберу;

      23) бюджеттiк инвестициялық жобалардың тiзбесiн қалыптастыру, әзiрлеу немесе түзету, сондай-ақ бөлiнетiн тиiстi бюджеттiк бағдарламасының қаражаты есебiнен жүзеге асырылатын техникалық-экономикалық негiздемелерінің қажетті сараптамаларын жүргізу;

      24) жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуы мониторингі және оны бағалау;

      25) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы жергілікті бюджеттік инвестициялардың іске асырылуын мониторингі және оны бағалау;

      26) коммуналдық меншікке жататын концессия объектілері бойынша, егер концессия объектісін құру (реконструкциялау) құны 4 000 000 айлық есептік көрсеткішке дейінгіні құраған жағдайда, концессиялық ұсыныстар бойынша, конкурстық құжаттама бойынша, оның iшiнде оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде, концессионердi таңдау жөнiндегi конкурсты өткiзу кезiнде конкурсқа қатысушылар ұсынған концессиялық өтiнiмдер бойынша, концессия шарттары жобалары бойынша, оның iшiнде концессия шарттарына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде қорытындылар әзірлеу;

      27) жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларына, соның ішінде концессиялық жобаларды консультациялық қолдау бойынша, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда сараптама жүргізу үшін заңды тұлғаларды айқындау туралы облыс әкімдігі актісінің жобасын әзірлеу;

      28) жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, соның ішінде концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастыру, әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ тиісті бөлінетін бюджеттік бағдарламасының қаражаты есебінен жүзеге асырылатын концессиялық жобалар бойынша бизнес жоспарлар, қажетті конкурстық құжаттамалар сараптамаларын жүргізу;

      29) тиісті сараптамалар мен келісулер негізінде жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, соның ішінде концессиялық жобалардың конкурстық құжаттамасы бойынша қорытындылар қалыптастыру және оларды тиісті бюджеттік комиссияның қарауына енгізу;

      30) тиісті бөлінетін бюджеттік бағдарламасының қаражаты есебінен жүзеге асырылатын жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, соның ішінде концессиялық жобалардың консультациялық қолдау жөніндегі қызметтердің тізбесін қалыптастыру;

      31) жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, соның ішінде коммуналдық меншiкке жататын концессия нысандары бойынша концессияларға жасалған шарттардың реестрін жүргізу;

      32) коммуналдық меншiкке жататын жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, соның ішінде концессиялық жобалардың объектiлерiне қатысты конкурс ұйымдастыру;

      33) жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың объектiлерi, соның ішінде комиссияның шешiмi негiзiнде коммуналдық меншiкке жататын концессиялар бойынша шарт жасасу;

      34) коммуналдық меншiкке жататын жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалардың, концессиялардың шарттарына мониторингті жүзеге асыру, олардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру және мониторинг пен бақылау нәтижелерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға жіберу;

      35) шетел заңды тұлғалары мен өңірдегі мемлекеттік инвестициялық және басқа да басым жобаларды қаржыландыру мен инвестиция тарту мәселелері бойынша әлеуетті инвесторлармен өзара қарым қатынас;

      36) коммуналдық меншiкке жататын концессия объектілеріне қатысты комиссияны құру және ол туралы ереженi бекiту туралы облыс әкімдігі қаулысының жобасын әзірлеу;

      37) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

Басқарманың бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Басқарманы басқаруды бірінші басшы жүзеге асырады, ол Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      17. Басқарманың бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатылады.

      18. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттіктері:

      1) заңнамаға сәйкес Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      2) заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма қызметкерлерін көтермелейді, тәртіптік жаза қолданады;

      3) Басқарманың барлық қызметкерлері орындауға міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      4) барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманың, атынан өкілдік етеді, Басқарманың мүддесін білдіруге сенімхат береді;

      5) Басқарманың бөлімдері туралы ережені, оның қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнінде тиісті шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапты болады;

      7) ерлер мен әйелдердің тәжірибесіне, қабілеттеріне және кәсіптік даярлығына сәйкес олардың мемлекеттік қызметке теңдей қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

      8) қызметкерлерді оқуға және семинарларға, соның ішінде Қазақстан |Республикасынан тыс жерлерге жібереді;

      9) заңнамаға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіліктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4. Басқарманың мүлкі

      21. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Басқармаға бекітілген мүлік Шығыс Қазақстан облысының коммуналдық меншігіне жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарманың өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Басқарма және оның ведомствосының қарамағындағы ұйымдар тізбесі

      "Шығыс Қазақстан облысының өңірлік мемлекеттік-жеке меншік әріптестік орталығы" акционерлік қоғамы.

О внесении изменения в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 5 июля 2016 года № 197 "Об утверждении положения государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 24 ноября 2022 года № 287

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 и статьей 39 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 7) статьи 17, статьей 164 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 5 июля 2016 года № 197 "Об утверждении положения государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области" (с учетом дополнений, внесенных постановлением от 18 марта 2017 года № 74) следующее изменение:

      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Управлению экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области обеспечить:

      1) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области, курирующего вопросы экономики и бюджетного планирования.

      Аким Восточно – Казахстанской области Д. Ахметов

  Утверждено постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "24" ноября 2022 года
№ 287 ______

Положение государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере стратегического, экономического и бюджетного планирования в Восточно-Казахстанской области.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати с изоброжением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение юридического лица: индекс 070004, Республика Казахстан, Восточно-Казахстанская область, город Усть-Каменогорск, улица Максима Горького, 40.

      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление экономики и бюджетного планирования Восточно-Казахстанской области".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      11. Финансирование деятельности Управления осуществляется из бюджета Восточно-Казахстанской области.

      12. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) формирование стратегических целей и приоритетов, основных направлений социально-экономического развития области;

      2) реализация бюджетной и инвестиционной политики во взаимодействии с приоритетами социально-экономического развития;

      3) реализация политики в области регионального развития.

      14. Полномочия:

      1) права:

      вносить на рассмотрение областного акимата предложения по основным направлениям региональной социально-экономической политики;

      при несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению возвращать ее администратору бюджетной программы без рассмотрения;

      в пределах своей компетенции подготавливать и представлять государственным органам информационно-аналитические материалы;

      в пределах своей компетенции запрашивать и получать у государственных органов, юридических лиц с участием государства и иных организаций и физических лиц необходимую информацию и документы для осуществления возложенных на него функций и задач;

      привлекать для проведения экспертизы и консультаций специалистов местных исполнительных органов, а также независимых экспертов;

      по решению местного исполнительного органа области осуществлять права владения и пользования государственным пакетом акций акционерных обществ и долями участия в товариществах с ограниченной ответственностью, находящимися в составе областного коммунального имущества, уполномоченным органом которых является Управление;

      участвовать на международных выставках;

      осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      2) обязанности:

      осуществлять свою деятельность в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      обеспечить выполнение в полном объеме, поставленных задач и функций Управления;

      выполнять другие обязанности в соответствии с действующим законодательством.

      15. Функции:

      1) разработка Плана развития Восточно-Казахстанской области, согласование с уполномоченным органом по государственному планированию и заинтересованными центральными органами, представление на утверждение в маслихат области;

      2) разработка постановления акимата области Плана мероприятий по реализации Плана развития Восточно-Казахстанской области;

      3) мониторинг и составление отчетности по исполнению Плана развития Восточно-Казахстанской области и плана мероприятий по его реализации;

      4) разработка и вынесение на одобрение областного акимата проекта прогноза социально-экономического развития, опубликование его в средствах массовой информации;

      5) прогнозирование поступлений в местный бюджет, с учетом прогноза социально экономического развития области;

      6) определение направления расходов и минимальные объемы их финансирования из областного бюджета, бюджета района (города областного значения);

      7) определение объемов трансфертов общего характера;

      8) определение лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы;

      9) согласование бюджетных программ, разрабатываемых и утверждаемых администраторами бюджетных программ;

      10) рассмотрение бюджетных программ, предлагаемых администратором бюджетных программ к реализации посредством бюджетного кредитования, на предмет соответствия их критериям бюджетного кредитования;

      11) определение целесообразности бюджетного кредитования в порядке, определенном центральным уполномоченным органом по государственному планированию, за исключением бюджетных кредитов, направляемых на покрытие дефицита наличности нижестоящих бюджетов;

      12) рассмотрение бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ;

      13) формирование заключений по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ и направление их на рассмотрение бюджетной комиссии;

      14) составление проекта областного бюджета и вынесение его на рассмотрение бюджетной комиссии области;

      15) представление проекта областного бюджета на рассмотрение местного исполнительного органа области не позднее 1 октября текущего финансового года;

      16) разработка проектов постановлений местного исполнительного органа о реализации решений маслихата о местном бюджете;

      17) рассмотрение бюджетного инвестиционного проекта на основе технико-экономического обоснования, разработанного в соответствии с порядком разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз технико-экономического обоснования бюджетного инвестиционного проекта;

      18) подготовка экономического заключения на инвестиционные предложения;

      19) рассмотрение бюджетных инвестиционных проектов администраторов бюджетных программ и направление экономического заключения по ним администратору бюджетных программ;

      20) подготовка экономического заключения местных бюджетных инвестиционных проектов, а также проектов, планируемых к финансированию за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из республиканского бюджета, на основании заключения экономической экспертизы юридических лиц, определяемых местным исполнительным органом;

      21) отбор бюджетного инвестиционного проекта для включения в проект соответствующего бюджета;

      22) осуществление отбора бюджетных инвестиций, планируемых посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, на основании предложения администратора бюджетных программ и экономического заключения и направление заключения на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии;

      23) формирование перечня бюджетных инвестиционных проектов, разработка или корректировка, а также проведение необходимых экспертиз технико-экономических обоснований которых осуществляются за счет средств соответствующей распределяемой бюджетной программы;

      24) мониторинг и оценка реализации местных бюджетных инвестиционных проектов;

      25) мониторинг и оценка реализации местных бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц;

      26) подготовка заключения по концессионным предложениям, конкурсной документации, в том числе при внесении в нее изменений и дополнений, концессионным заявкам, представленным участниками конкурса при проведении конкурса по выбору концессионера, проектам договоров концессии, в том числе при внесении в договоры концессии изменений и дополнений по объектам концессии, относящимся к коммунальной собственности, в случае, если стоимость создания (реконструкции) объекта концессии составляет до 4 000 000 месячных расчетных показателей;

      27) разработка проекта акта областного акимата об определении юридических лиц по консультативному сопровождению местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов, а также для проведения экспертиз в случаях, установленных законодательством Республики Казахстан;

      28) формирование перечня местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов, разработка или корректировка, а также проведение необходимых экспертиз конкурсных документаций, бизнес планов по концессионным проектам, которые осуществляются за счет средств соответствующей распределяемой бюджетной программы;

      29) формирование заключения по конкурсной документации местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионного проекта и внесение их на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии на основании соответствующих экспертиз и согласований;

      30) формирование перечня услуг по консультативному сопровождению местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов, которое осуществляется за счет средств соответствующей распределяемой бюджетной программы;

      31) ведение реестра заключенных договоров местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессии по объектам концессии, относящимся к коммунальной собственности;

      32) организация конкурса в отношении объектов местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессии, относящихся к коммунальной собственности;

      33) заключение договоров по объектам местных проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессии, относящимся к коммунальной собственности на основании решения комиссии;

      34) осуществление мониторинга договоров местных проектов государственно-частного партнерства, концессий, относящимся к коммунальной собственности, контроль за их исполнением и направление результатов мониторинга и контроля в уполномоченный орган по государственному планированию;

      35) взаимодействие с иностранными юридическими лицами и потенциальными инвесторами по вопросам привлечения инвестиций и финансирования государственных инвестиционных и других приоритетных проектов в регионе;

      36) разработка проекта постановления областного акимата о создании и утверждении положения о комиссии в отношении объектов концессии, относящихся к коммунальной собственности;

      37) осуществление иных функций, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Статус, полномочия первого руководителя управления

      16. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия первого руководителя Управления:

      1) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Управления;

      2) в установленном законодательством порядке поощряет, налагает дисциплинарные взыскания на работников Управления;

      3) издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения всеми работниками Управления;

      4) представляет Управление во всех государственных органах и иных организациях, выдает доверенность на представление интересов Управления;

      5) утверждает Положения об отделах Управления, должностные инструкции его работников;

      6) принимает необходимые меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность;

      7) обеспечивает равный доступ мужчин и женщин к государственной службе в соответствии с их опытом, способностями и профессиональной подготовкой;

      8) направляет сотрудников на обучение и семинары, в том числе за пределы Республики Казахстан;

      9) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

      Исполнение полномочий первого руководителя управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления

      21. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущества в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности Восточно-Казахстанской области.

      23. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретаемым за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      24. Реорганизация и упразднение Управления осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Перечень организаций, находящихся в ведении Управления и его ведомств:

      Акционерное общество "Региональный центр государственно-частного партнерства Восточно-Казахстанской области".