Келісу комиссиясының ережесі мен регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 4 мамырдағы № 125/НҚ бұйрығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 2023 жылғы 1 маусымдағы № 137/НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 01.06.2023 № 137/НҚ бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2020 жылғы 5 қазандағы № 428 Жарлығымен Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі туралы ереженің 15-тармағының 22) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Келісу комиссиясы туралы ереже;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Келісу комиссиясы туралы регламент бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігінің (бұдан әрі-Агенттік) Тергеп-тексерулер департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрыққа қол қойылғаннан кейін күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберу;

      2) осы бұйрықты Агенттіктің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Агенттік төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Төраға С. Жұманғарин

  Қазақстан Республикасының
Бәсекелестікті қорғау және
дамыту агенттігі төрағасының
2022 жылғы 4 мамырдағы
№ 125/НҚ бұйрығына
1-қосымша

Келісу комиссиясы туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Келісу комиссиясы (бұдан әрі - Комиссия) Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылықтарды тергеп-тексеру нәтижелері бойынша қорытындылардың жобаларын отырысқа шақыра отырып, Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзу фактілерінің толықтығы мен оларда келтірілген дәлелдемелерінің сапасы тұрғысынан қарау мақсатында тергеп-тексеруге қатысатын тұлғаларды отырысқа шақыра отырып, құрылды.

      2. Комиссия монополияға қарсы орган жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      3. Комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерін, осы Ережені, сондай-ақ Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін басшылыққа алады.

2-тарау. Комиссияның Функциялары

      4. Комиссияның Функциялары:

      1) Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылықтарды тергеп-тексеру қорытындылары бойынша қорытындылардың жобаларын олардың толықтығы және оларда келтірілген бұзушылық фактілері дәлелдемелерінің толықтығы мен сапасы тұрғысынан қарау;

      2) Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасының бұзылуын тергеп-тексеру қорытындылары бойынша қорытынды жобасын қарау нәтижелері бойынша ескертулер мен ұсынымдар енгізу және тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адамға (лауазымды адамдарға) жұмыс үшін жіберу;

      3) тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адамның (лауазымды адамдардың) дәлелді қорытындысын қарау;

      4) дәлелді қорытындыны қарау нәтижелері бойынша тергеп-тексеру жүргізетін лауазымды адамға (лауазымды адамдарға) ескертулер мен ұсынымдар енгізу.

3-тарау. Комиссияның құқықтары

      5. Комиссия өз құзыреті шегінде:

      1) Комиссия құзыретінің мәселелері бойынша мемлекеттік органдардан, қоғамдық бірлестіктерден, қауымдастықтардан (одақтардан) сарапшыларды, тиісті бейіндегі мамандарды өтеусіз негізде тартуға;

      2) Комиссияға жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқылы.

4-тарау. Комиссияның қызметі

      6. Монополияға қарсы органның басшысы, басшының орынбасары немесе монополияға қарсы органның құрылымдық бөлімшесінің басшысы Комиссияның төрағасы бола алады.

      7. Комиссия отырысы, егер оған Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы қатысса, заңды деп есептеледі.

      8. Комиссияның құрамын жауапты құрылымдық бөлімше қалыптастырады және монополияға қарсы орган басшысының шешімімен бекітіледі.

      9. Комиссия мүшелерінің саны жеті адамнан аспауға тиіс.

      10. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды.

      11. Комиссия шешімі Комиссия отырысының хаттамасымен ресімделеді және ұсынымдық сипатта болады. Тергеп-тексеру қорытындылары бойынша түпкілікті шешімді тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адам (адамдар) дербес қабылдайды.

      12. Комиссия қорытындылары туралы хаттамаға комиссия төрағасы мен комиссия хатшысы қол қояды.

  Қазақстан Республикасының
Бәсекелестікті қорғау және
дамыту агенттігі төрағасының
2022 жылғы 4 мамырдағы
№ 125/НҚ бұйрығына
2-қосымша

Келісу комиссиясының регламенті

      1. Келісу комиссиясы (бұдан әрі - Комиссия) өз қызметін 2015 жылғы 25 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне, келісу комиссиясы туралы Ережеге және осы Регламентке сәйкес жүзеге асырады.

      2. Комиссиясының төрағасы Комиссия отырысының уақыты мен күнін белгілейді.

      3. Комиссия тергеп-тексеру объектісінің монополияға қарсы орган немесе оның аумақтық бөлімшесіне тергеп-тексеру аяқталған күнге дейін күнтізбелік жиырма күннен аз мерзімде берілген өтініштерін қарамайды.

      4. Комиссияның жұмыс органы (бұдан әрі – жұмыс органы) монополияға қарсы органның құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

      5. Тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адамның (лауазымды адамдардың) анықтамасы, тергеп-тексеру объектісі(-лері) өтінішінің көшірмесі, Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылықтарды тергеп-тексеру нәтижелері бойынша қорытындының жобасы Комиссия отырысы өткізілетін күнге дейін екі жұмыс күнінен кешіктірілмей Комиссия мүшелеріне жеткізіледі.

      6. Комиссия отырысы Комиссия төрағасының кіріспе сөзінен кейін ашық деп есептеледі.

      7. Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы болған кезде комиссия отырысы өтті деп есептеледі.

      8. Комиссияның әрбір мүшесінің, лауазымды адамның және тергеп-тексеру объектісінің (сондай-ақ олардың өкілдерінің) сөз сөйлеуіне 5 (бес) минуттан аспайтын уақыт бөлінеді. Бұл шектеу Комиссия төрағасына қолданылмайды.

      9. Комиссияның шешімі жай көпшілік дауыспен қабылданады.

      10. Тек Комиссия мүшелерінің дауыс беру құқығы бар.

      11. Комиссияның әрбір мүшесінің бір ғана дауысы болады.

      12. Дауыстар тең болған жағдайда түпкілікті шешімді Комиссия төрағасы қабылдайды.

      13. Комиссия мүшелері өз функцияларын жүзеге асыру кезінде алған коммерциялық, қызметтік және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпарат жария етуге жатпайды.

      14. Коммерциялық, қызметтік және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты жария еткені үшін комиссия мүшелері Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауаптылықта болады.

      15. Комиссия отырысының нәтижелері қажет болған жағдайда қажетті құжаттарды қоса бере отырып, хаттамамен ресімделеді.

      16. Комиссияның отырысының хаттамасында Комиссияның құрамы, тергеп-тексеру объектісі (лері), шақырылған адамдар, оның отырысының орны, уақыты мен күні, Комиссия мүшелерінің айтылған ұстанымдары, сондай-ақ шақырылған сарапшылар болған кезде олардың пікірлері көрсетіледі.

      17. Комиссияның отырысының хаттамасына Комиссия төрағасы мен хатшысы қол қояды, тергеп-тексеру объектісінің және тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адамның (лауазымды адамдардың) назарына жеткізіледі, сондай-ақ Комиссияның мүшелеріне: қолма-қол не электрондық поштаға немесе мессенджерлер арқылы жіберіледі.

      18. Комиссияның ескертулерімен және ұсынымдарымен келіспеген жағдайда тергеп-тексеруді жүргізетін лауазымды адам (лауазымды адамдар) комиссияның қарауына жататын дәлелді қорытындыны қалыптастырады.

      19. Дәлелді қорытындыны қарау нәтижелері бойынша Комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді және лауазымды адамның (лауазымды адамдардың) назарына жеткізіледі.

      20. Дәлелді қорытындыны қарау нәтижелері бойынша комиссия шешімі ұсынымдық сипатта болады.

      21. Тергеп-тексеру қорытындылары бойынша түпкілікті шешімді лауазымды адам (адамдар) дербес қабылдайды.

      22. Комиссияның материалдары мен хаттамалық шешімдерін есепке алуды және сақтауды Комиссияның жұмыс органы жүзеге асырады.

Об утверждении Положения и регламента согласительной комиссии

Приказ Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан от 4 мая 2022 года № 125/НҚ. Отменен приказом Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан от 1 июня 2023 года № 137/НҚ.

      Сноска. Отменен приказом Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции РК от 01.06.2023 № 137/НҚ.

      В соответствии с подпунктом 22) пункта 15 Положения об Агентстве по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 5 октября 2020 года № 428, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Положение о согласительной комиссии согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Регламент согласительной комиссии согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту расследований Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан (далее – Агентство) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) в течение десяти календарных дней после подписания настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства.

      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня его подписания.

      Председатель С. Жумангарин

  Приложение 1
к приказу Председателя
Агентства по защите и
развитию конкуренции
Республики Казахстан
от 4 мая 2022 года № 125/НҚ

Положение о согласительной комиссии

Глава 1. Общие положения

      1. Согласительная комиссия (далее – Комиссия) создана в целях рассмотрения проектов заключений по результатам расследований нарушений законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции на предмет их полноты и качества приведенных в них доказательств фактов нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции с приглашением на заседание лиц, участвующих в расследовании.

      2. Комиссия является консультативно-совещательным органом при антимонопольном органе.

      3. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, настоящим Положением, а также иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

Глава 2. Функции Комиссии

      4. Функции Комиссии:

      1) рассмотрение проектов заключений по итогам расследований нарушений законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции на предмет их полноты и качества приведенных в них доказательств фактов нарушений;

      2) внесение замечаний и рекомендаций по результатам рассмотрения проекта заключения по итогам расследования нарушений законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции и направление должностному лицу (должностным лицам), проводящему (проводящим) расследование, для работы;

      3) рассмотрение мотивированного заключения должностного лица (должностных лиц), проводящего (проводящих) расследование;

      4) внесение замечаний и рекомендаций должностному лицу (должностным лицам), проводящему (проводящим) расследование по результатам рассмотрения мотивированного заключения.

Глава 3. Права Комиссии

      5. Комиссия в пределах своей компетенции вправе:

      1) привлекать на безвозмездной основе экспертов, специалистов соответствующего профиля из государственных органов, общественных объединений, ассоциаций (союзов) по вопросам компетенции Комиссии;

      2) осуществлять иные права, необходимые для осуществления возложенных на Комиссию функций.

Глава 4. Деятельность Комиссии

      6. Председателем Комиссии может являться руководитель, заместитель руководителя антимонопольного органа либо руководитель структурного подразделения антимонопольного органа.

      7. Заседания Комиссии считаются правомочными, если на них присутствует не менее половины от общего числа членов Комиссии.

      8. Состав Комиссии формируется ответственным структурным подразделением и утверждается решением руководителя антимонопольного органа.

      9. Число членов Комиссии не должно превышать семи человек.

      10. Секретарь Комиссии не является членом Комиссии.

      11. Решение Комиссии оформляется протоколом заседания Комиссии и носит рекомендательный характер. Окончательное решение по итогам расследования принимается самостоятельно должностным (-и) лицом (лицами) проводящим (-ими) расследование.

      12. Протокол об итогах Комиссии подписывается Председателем Комиссии и секретарем Комиссии.

  Приложение 2
к приказу Председателя
Агентства по защите и
развитию конкуренции
Республики Казахстан
от 4 мая 2022 года № 125/НҚ

Регламент согласительной Комиссии

      1. Согласительная комиссия (далее – Комиссия) осуществляет свою деятельность в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан от 25 октября 2015 года, Положением о согласительной комиссии и настоящим Регламентом.

      2. Председатель Комиссии назначает время и дату заседания Комиссии.

      3. Комиссией не рассматриваются обращения объекта расследования, которые поданы в антимонопольный орган или его территориальное подразделение в срок менее чем за двадцать календарных дней до дня завершения расследования.

      4. Рабочим органом Комиссии является структурное подразделение антимонопольного органа (далее – рабочий орган).

      5. Справка должностного лица (должностных лиц), проводящего (проводящих) расследование, копия обращения объекта (-ов) расследования, проект заключения по итогам расследования нарушений законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции доводятся до членов Комиссии не позднее, чем за два рабочих дня до даты заседания Комиссии.

      6. Заседание Комиссии считается открытым после вступительного слова Председателя Комиссии.

      7. Заседание Комиссии считается состоявшимся при наличии не менее половины от общего числа членов Комиссии.

      8. На выступление каждого члена Комиссии, должностного лица и объекта расследования (а также их представителей) отводится не более 5 (пяти) минут. Данное ограничение не распространяется на Председателя Комиссии.

      9. Решение Комиссии принимается простым большинством голосов.

      10. Право голоса имеют только члены Комиссии.

      11. Каждый член Комиссии имеет только один голос.

      12. При равенстве голосов окончательное решение принимается Председателем Комиссии.

      13. Информация, составляющая коммерческую, служебную и иную охраняемую законом тайну, полученная членами Комиссии при осуществлении своих функций, не подлежит разглашению.

      14. За разглашение информации, составляющей коммерческую, служебную и иную охраняемую законом тайну, члены Комиссии несут ответственность, предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

      15. Результаты заседания Комиссии оформляются протоколом, в случае необходимости, с приложением необходимых документов.

      16. В протоколе заседания Комиссии указываются состав Комиссии, объект (ы) расследования, приглашенные лица, место, время и дата ее заседания, высказанные позиции членов Комиссии, а также, при наличии приглашенных экспертов, их мнения.

      17. Протокол заседания Комиссии подписывается Председателем и секретарем Комиссии, доводится до сведения объекта расследования и должностного лица (должностных лиц), проводящего (проводящих) расследование, а также направляется членам Комиссии нарочно либо на электронную почту или через мессенджеры.

      18. В случае несогласия с замечаниями и рекомендациями Комиссии должностное лицо (должностные лица), проводящее (проводящие) расследование, формирует (формируют) мотивированное заключение, которое подлежит рассмотрению Комиссией.

      19. Решение Комиссии по результатам рассмотрения мотивированного заключения оформляется протоколом и доводится до сведения должностного лица (должностных лиц).

      20. Решение Комиссии по результатам рассмотрения мотивированного заключения носит рекомендательный характер.

      21. Окончательное решение по итогам расследования принимается должностным лицом (лицами) самостоятельно.

      22. Учет и хранение материалов и протокольных решений Комиссии осуществляет рабочий орган Комиссии.