"Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қаржылық және шаруашылық қызметті ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2017 жылғы 29 шілдедегі № 399 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2023 жылғы 8 тамыздағы № 775 бұйрығы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қаржылық және шаруашылық қызметті ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2017 жылғы 29 шілдедегі № 399 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15598 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының қорғанысы және Қарулы Күштері туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 22-бабы 2-тармағының 26-8) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қаржы және шаруашылық қызметті ұйымдастыру қағидаларында атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қаржылық және шаруашылық қызметті ұйымдастыру қағидалары;

      3-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:

      "РММ-ны қаржылық қамтамасыз етуге қабылдауды жедел-стратегиялық деңгейдегі тиісті ӘБО Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің бюджеттік жоспарлау және қаржыландыру жөніндегі орталық уәкілетті құрылымдық бөлімшесімен келісу бойынша жүргізеді.";

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Экологиялық сақтандыруды экологиялық қауіпсіздікке жауап беретін лауазымды адам "Міндетті экологиялық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жоспарлайды. Өтінімге экологиялық қауіпсіздікке жауап беретін лауазымды адам және РММ басшысының жетекшілік ететін орынбасары қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 53-1-тармақпен толықтырылсын:

      "53-1. Жоспарлы кезеңге коммуналдық қызметтерге (электр энергиясы, жылу, ыстық және суық су, кәріздік су ағызу, газ және оны жеткізу, тұрмыстық қатты қалдықтар үшін) төлем есебі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 2 қарашадағы № 1118 қаулысымен бекітілген Бюджет қаражатынан қаржыландырылатын ұйымдар бойынша электр энергиясын, жылуды, ыстық және суық суды және басқа да коммуналдық қызмет көрсетулерді тұтынудың нормативтері негізінде, ал нормалар болмаған жағдайда өткен жылғы тұтынылған коммуналдық қызметтер көлемі негізінде жасалады.";

      60-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "60. Әскери қызметшілерге тұрғын үй төлемін жоспарлауды әскери қызметші ақшалай ризықта тұрған қаржы бөлімшесі жүзеге асырады.

      Тұрғын үй төлемі осы төлемді алуға құқығы бар әскери қызметшілердің тізімдік саны бойынша жоспарланады.

      Тұрғын үй төлемін алу құқығы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 12 ақпандағы № 49 қаулысымен бекітілген Әскери қызметшілерді қызметтік тұрғынжаймен қамтамасыз ету, тұрғын үй төлемдерінің мөлшерін есептеу, оларды тағайындау, қайта есептеу, жүзеге асыру, тоқтату, тоқтата тұру және қайта бастау қағидаларына сәйкес айқындалады.

      Тұрғын үй төлемін жоспарлау үшін пәтерді пайдалануды қамтамасыз ету бөлімшесінің бастығы ағымдағы және біржолғы тұрғын үй төлемін алушылардың тізімін жасайды және оны ағымдағы жылғы 15 қаңтарға дейін тұрғын үйге мұқтаж әскери қызметшілердің есебімен салыстыру үшін гарнизонның аудандық пайдалану бөліміне (бұдан әрі – АПБ) жолдайды.

      Бұл ретте біржолғы тұрғын үй төлемін алушылардың тізімі АПБ-ға жолдау алдында кадр және жасақтау бөлімшелерінің бастықтарымен салыстырылады.

      АПБ-мен салыстырылған тұрғын үй төлемін алушылар тізімі ағымдағы жылғы 20 қаңтарға дейін қаржы бөлімшесіне ұсынылады.

      Тұрғын үй төлемін алушылардың тізімі негізінде қаржы бөлімшесі осы Қағидаларға 20-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ағымдағы тұрғын үй төлемінің және 21-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біржолғы тұрғын үй төлемінің есебін дайындайды.

      РММ жиынтық бюджеттік өтінімді жасау үшін ағымдағы жылғы 8 ақпанға дейін тұрғын үй төлемінің қажеттілігі бойынша бюджеттік өтінімді жоғарғы ӘБО-ға, ал АПБ гарнизон бойынша тұрғын үй төлемін алушылардың жиынтық тізімін ҚР ҚК-нің тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшілері мен олардың отбасы мүшелерін және қызметтік тұрғын үй қорын есепке алуға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жолдайды.";

      72-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) ҚР ҚМ даму жоспарының мақсаттарымен және нысаналы индикаторларымен өзара байланыста жасалған бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) жобаларын ұсынады.";

      мынадай мазмұндағы 74-1-тармақпен толықтырылсын:

      "74-1. Алдағы жоспарлы кезеңнің лимиттерін айқындау үшін ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде мынадай құжаттар әзірленеді және ҚР ҚМ Бюджеттік комиссиясымен мақұлданып, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсынылады:

      1) ҚР ҚМ даму жоспарын жасауға жауапты құрылымдық бөлімше ҚР ҚМ даму жоспарының жобаларын немесе ҚР ҚМ даму жоспарына өзгерістер мен толықтырулар жобаларын, сондай-ақ ҚР ҚМ даму жоспары жобасының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін қаржылық қажеттілік есептерін;

      2) ЭҚД кезекті жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік бағдарламалар жобаларын.";

      78-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "78. ЭҚД алынған Республикалық бюджет комиссиясының (бұдан әрі – РБК) хаттамасы негізінде он жұмыс күні ішінде жоспарлы үшжылдық кезеңге қолдау тапқан шығыс бойынша ақпаратты әрбір бюджеттік өтінімді жасаушыға жеткізеді.";

      85-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "85. Бос лауазымдардың болуына байланысты, мемлекеттік сатып алу, жоспарланған іс-шараларды орындау не орындамау процесінде қалыптасқан қаражатты үнемдеу ҚР ҚМ бюджеттік шотында жинақталады.

      Жедел-іздестіру қызметін қаржыландыруға жоспарланған қаражатты қоспағанда, РММ және ӘБО қаражатты үнемдеу қалыптасқан жағдайда ҚЖЖ-ға өзгеріс енгізуге өтінімдерді белгіленген тәртіппен ұсынады.";

      86-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "86. Жедел-іздестіру қызметін қаржыландыруға көзделген бюджет қаражатын қайта бөлу ҚР ҚМ әскери барлау органы басшысының шешімі бойынша жүзеге асырылады.";

      88-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) сомасы 8000 еселенген АЕК-дан аспайтын тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге.";

      89-тармақтың 10) және 11) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) қатты тұрмыстық қалдықты, сұйық тұрмыстық қалдықты, қож-күл қалдығын шығару бойынша көрсетілетін қызметтер;

      11) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес өндірістік объектілерді еңбек жағдайы бойынша аттестаттау, қызметкерлерді медициналық тексеру бойынша көрсетілетін қызметтер;";

      90-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "90. Бюджеттік комиссияның шешімінсіз қаржыландыруға жол берілетін, сомасы 8000 еселенген АЕК-дан аспайтын тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге:

      1) кеңсе тауарлары;

      2) ұйымдастыру техникасын техникалық сүйемелдеу, қызмет көрсету және жөндеу;

      3) қамтамасыз ету органымен келісу бойынша шетелде шығарылған автомобиль техникасына техникалық қызмет көрсету, автомобиль техникасын ұсақ жөндеу үшін қосалқы бөлшектер сатып алу;

      4) компьютерлік және перифериялық техникаға қосалқы бөлшектерді, сондай-ақ ақпарат жеткізгіштерді (казтокен, е-токен, флэш-жинақтауыш) сатып алу;

      5) картридж сатып алу, жөндеу және толтыру;

      6) көрсетілетін байланыс қызметтері;

      7) шаруашылық тауарлары мен құрал-жабдықты сатып алу;

      8) бағдарламалық қамтамасыз етуді техникалық қолдау және сүйемелдеу;

      9) көрнекі үгіт-насихатты, плакаттар мен стенділерді жөндеу және жаңарту, бланкілік өнімді жасау;

      10) көрсетілетін нотариаттық қызметтер;

      11) авиациялық техниканы азотпен және оттегімен толтыру бойынша көрсетілетін қызметтер;

      12) метрологиялық жұмыс және көрсетілетін қызметтер;

      13) монша-кір жуу қызметі бойынша көрсетілетін қызметтер;

      14) мемлекеттік рәміздерді, грамоталарды және оларға рамкаларды сатып алу (грамоталарды жасау бойынша жұмыс);

      15) бағалы сыйлықтарды, кәдесый өнімін сатып алу;

      16) өрт сөндіргіштерді толтыру (қайта толтыру);

      17) әуе кемесін күтіп-ұстау және пайдалану үшін шығыс материалын сатып алу;

      18) дәрі-дәрмекті, дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды сатып алу;

      19) медициналық көрсетілетін қызметтер;

      20) мерзімді баспасөзге жазылу;

      21) ҚР ҚК әскери қызметшілері мен қызметшілерін даярлау, қайта даярлау, біліктілігін арттыру, оқыту және олардың семинарларға қатысуы;

      22) тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтер;

      23) брокерлік көрсетілетін қызметтерді сатып алу жатады.

      ҚЖЖ-ға өзгеріс енгізуге өтінімді жасау кезінде қосымша тиісті бөлімше бастығы жасаған және қол қойған техникалық сипаттама қоса беріледі.";

      92-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) ҚР ҚМ даму және операциялық жоспарының, бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) көрсеткіштеріне әсері;";

      93-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ҚР ҚМ-ның даму жоспарын жасауға жауапты құрылымдық бөлімшеге ҚР ҚМ даму жоспарының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізуге тигізетін әсері мәніне түсіндірме жазбасымен өтінімді;";

      94-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "94. ЭҚД ҚЖЖ-ға өзгеріс енгізуге өтінімдерді қарау процесін мынадай тәртіппен жүзеге асырады:

      1) қайта бөлуді және қосымша қаржыландыруды қажет ететін іс-шараларды жинау және қорытындылау;

      2) жауапты орындаушылардың өтінімдері бойынша алдыңғы айдың 25-і күніне дейін ҚР ҚМ-ның даму жоспарын жасауға жауапты құрылымдық бөлімшеден қорытынды алу;

      3) қаражатты, оның ішінде құжаттар пакеті толық болған кезде ҚР ҚМ даму жоспарының нысаналы индикаторларына, бюджеттік бағдарламалардың түпкілікті нәтижесі көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпал етпейтін бір ағымдағы бюджеттік бағдарлама шегінде қайта бөлу жөніндегі мәселелерді бюджеттік комиссияның қарауына шығару.

      ҚР ҚМ даму жоспарының нысаналы индикаторларына, бюджеттік бағдарламалардың түпкілікті нәтижесі көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпал ететін, сондай-ақ қаражатты бір бюджеттік бағдарламадан екіншісіне ауыстыруды қажет ететін қаражатты қайта бөлу республикалық бюджетті нақтылау кезінде белгіленген тәртіппен РБК-ның қарауына шығарылады.

      Бюджеттік комиссия жұмысының нәтижесі хаттамамен ресімделеді және бекітілгеннен кейін екі жұмыс күні ішінде ББІОЖ-ға жеткізіледі.";

      101-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) ҚР ҚМ даму жоспарын жасауға жауапты құрылымдық бөлімшеге ҚР ҚМ даму және операциялық жоспарларына ұсыныстар ұсынады.";

      104-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "104. ҚР ҚМ даму жоспарын жасауға жауапты құрылымдық бөлімше тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңды іске асыру туралы ҚР Үкіметінің қаулысына өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілгеннен кейін бір ай ішінде белгіленген тәртіппен ҚР ҚМ даму жоспарына және операциялық жоспарына өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді.";

      138-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "138. Ақшалай ризықтан, жалақыдан және басқа да төлемдерден ұстап қалу атқару құжаттары немесе жұмыскердің жазбаша баянаты бойынша, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 115-бабында көзделген жағдайда жүргізіледі.";

      148-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) кәсіптік одаққа жарналар (тек кәсіптік одақтардың мүшелерінен тіркелген өтініштер негізінде).";

      154-тармақта:

      4) тармақша: "4) төлеуге шоттарға растау құжаттары (ақша қаражатын алушылар тізімі, төлем шоты);" деген редакцияда жазылып, мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:

      "5) орталықтандырылған тәртіппен жоспарланатын іс-шараларға тапсырыс берушілердің төлеуге шоттарына растау құжаттары:

      жүкқұжат;

      тауарларды қабылдау-тапсыру актісі;

      орындалған жұмыс (көрсетілген қызметтер) актісі;

      Нысандар альбомының нысандары (№ НҚ-1 "Негізгі құралдар мен инвестициялық жылжымайтын мүлікті қабылдау-тапсыру (орналастыру) актісі", № МЕА-1 "Материалдық емес активтерді қабылдау-тапсыру актісі", № 429 "Қорларды қабылдау актісі");

      жөндеу және құрылыс бойынша қабылдау актісі;

      салыстыру актісі;

      шот-фактура.";

      160-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "160. РММ-ның мерзімді қызмет әскери қызметшілері мен азаматтық персоналына ағымдағы ай үшін тиесілі барлық төлемді есептегеннен кейін есеп айырысатын бухгалтер бірінші кезекте Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мөлшерде міндетті зейнетақы жарнасын ұстап қалады және төлейді.";

      179-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "179. РММ басшысы жыл сайын қаңтар айының басында РММ-ның мемлекеттік сатып алуын ұйымдастыру және өткізу рәсімін жүзеге асыру үшін қаржы бөлімшесінің офицерін (штат бойынша мемлекеттік сатып алуға жауапты құрылымдық бөлімше көзделмеген жағдайда) мемлекеттік сатып алуға жауапты лауазымды адам етіп тағайындау туралы бұйрық шығарады.";

      200-тармақта:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "200. Мемлекеттік сатып алу бойынша барлық құжат қаржы бөлімшесінде (штат бойынша мемлекеттік сатып алуға жауапты құрылымдық бөлімше көзделгеннен басқа жағдайда) сақталатын жеке номенклатуралық іске тігіледі.";

      11) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) барлық қосымшасымен мемлекеттік сатып алу туралы шарттар ("Қазынашылық-Клиент" АЖ-дан шарт тараптары қол қойған Бюджеттің атқарылуы ережесінің № 4-02 "Шарттың тіркелгені туралы хабарлама", сондай-ақ № 4-02 ОК "Шарттың тіркелгені туралы хабарлама" нысандары, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес шарттың орындалуын қамтамасыз етуді растау, тікелей жасау жолымен бір көзден мемлекеттік сатып алу туралы есеп, жергілікті қамту туралы есеп);";

      13) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "13) орталықтандырылып РММ пайдасына жасалған мемлекеттік сатып алу туралы шартқа барлық қосымшасымен бірге мемлекеттік сатып алу туралы шарттың көшірмесі (бар болса).

      Орталықтандырылған тәртіппен жоспарланатын іс-шараларға тапсырыс берушілерді қоспағанда, РММ-ның тауарларды жеткізуді (жұмыстың орындалуын, қызметтердің көрсетілуін) растайтын бастапқы құжаттары (жүкқұжат, өнім беруші өкілінің сенімхаты, веб-порталда жасалған актілер (тауарларды қабылдау-тапсыру актісі, орындалған жұмыс (көрсетілген қызметтер) актісі), Нысандар альбомының нысандары (№ НҚ-1 "Негізгі құралдар мен инвестициялық жылжымайтын мүлікті қабылдау-тапсыру (орналастыру) актісі", № МЕА-1 "Материалдық емес активтерді қабылдау-тапсыру актісі", № 429 "Қорларды қабылдау актісі"), жөндеу және құрылыс бойынша қабылдау актісі, салыстыру актісі, шот-фактура, орталықтандырып жабдықтау хабарламасы (тек тапсырыс берушінің бухгалтериясында) № 6 мемориалдық ордер – Нысандар альбомының № 408 ұйымдармен есеп айырысу бойынша жинақтау ведомосына және № 7 мемориалдық ордер – Нысандар альбомының № 408 аванстық төлем тәртібінде есеп айырысу бойынша жинақтау ведомосына тігіледі.

      Барлық құжат хронологиялық тәртіппен, ал мемлекеттік сатып алу туралы шарттар нөмірлеу бойынша ұлғаюына қарай тігіледі.";

      мынадай мазмұндағы 217-1-тармақпен толықтырылсын:

      "217-1. ҚР ҚМ әскери барлау органының басшысына бағынатын РММ-ны қоспағанда, РММ кассаға қабылданған қолма-қол ақшаны оны қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей тиісті қолма-қол ақшаны бақылау шотына аудару үшін банкке тапсырады.

      ҚР ҚМ әскери барлау органының басшысына бағынатын РММ-ны қоспағанда, РММ-ның ақшаны тиісті қолма-қол ақшаны бақылау шотына алдын ала тапсыруынсыз оны пайдалануына жол берілмейді.

      ҚР ҚМ әскери барлау органының басшысына бағынатын РММ ағымдағы қаржы жылының соңында кассадағы қолма-қол бюджеттік ақшаның қалдығын 206106 "Республикалық бюджеттен бұрын алынған пайдаланылмаған қаражатты қайтару" бюджеттік кірістер сыныптамасының коды бойынша тиісті бюджетке қайтарады.";

      мынадай мазмұндағы 261-1-тармақпен толықтырылсын:

      "261-1. Егер мүлікті бухгалтерлік есепте екі рет қате көрсету нәтижесінде жетіспеушілікке жол берілсе, қатені түзету белгіленген қызмет мерзімінің өтуіне, тозуына, пайдаланылуына, жарамдылығына қарамастан, бухгалтерлік анықтама бойынша жүргізіледі. Бухгалтерлік анықтамаға мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) түгендеу тізімдемесі (салыстыру ведомосы);

      2) мүлік екі рет есепке алынған түгендеу хаттамасы;

      3) қызметтік тергеп-тексеру нәтижесі;

      4) түгендеу қорытындысы бойынша және екі рет есепке алуды есептен шығару туралы РММ басшысының бұйрығы.";

      мынадай мазмұндағы 274-1-тармақпен толықтырылсын:

      "274-1. Орталықтандырып жабдықтау тәртібімен көрсетілген қызметтерді қабылдауды қызметтерді қабылдау актісін (орындалған жұмыстар актісін) жасаумен қабылдаушының комиссиясы (жеткізу базисі) жүзеге асырады. Қызметтерді қабылдау актісі (орындалған жұмыстар актісі) негізінде қабылданған қызметтердің (орындалған жұмыстардың) құнын қабылдаушы (жеткізу базисі) оның негізінде қызметтер (жұмыстар) қабылданған шарттар бойынша ақпаратты міндетті түрде көрсете отырып, 3221 "Ведомствоішілік есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" қосалқы шотының кредитіне және 1241 "Ішкі ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" қосалқы шотының дебетіне жатқызады.

      Қабылдаушы (жеткізу базисі) тапсырыс берушіге актіге қол қойылған (бекітілген) күннен бастап күнтізбелік 10 күн ішінде қызметтерді қабылдау актісін (орындалған жұмыстар актісін) жібереді.

      Тапсырыс беруші қабылдаушының (жеткізу базисінің) қызметтерді қабылдау актісі (орындалған жұмыстар актісі) негізінде:

      3221 "Ведомствоішілік есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" қосалқы шотының дебеті және 1241 "Ішкі ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізеді;

      Р-1 нысанындағы орындалған жұмыс актісіне қол қояды және 7090 "Ағымдағы жөндеуге арналған шығыстар", 7140 "Өзге де операциялық шығыстар" шоттарының дебеті және 3210 "Жеткізушілерге және мердігерлерге қысқа мерзімді кредиторлық берешек" шотының кредиті бойынша жазба жүргізеді;

      өнім берушіге (мердігерге) төлем жүргізеді және 3210 "Жеткізушілерге және мердігерлерге қысқа мерзімді кредиторлық берешек" шотының дебеті және 1081 "Жеке қаржыландыру жоспары бойынша міндеттемелер қабылдауға арналған жоспарлы тағайындаулар" қосалқы шотының кредиті, бір уақытта 1241 "Ішкі ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" қосалқы шотының дебеті және 3221 "Ведомствоішілік есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізеді.

      Тапсырыс беруші қабылдаушыны (жеткізу базисін) жеткізушіге (мердігерге) көрсетілетін қызметтердің (жұмыстардың) құнын төлеу туралы төлем жасалған күннен бастап күнтізбелік 10 күн ішінде хабардар етеді.

      Қабылдаушы (жеткізу базисі) тапсырыс берушінің хабарламасын алғаннан кейін 3221 "Ведомствоішілік есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" қосалқы шотының дебеті және 1241 "Ішкі ведомстволық есеп айырысулар бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізеді.";

      мынадай мазмұндағы 370-1-тармақпен толықтырылсын:

      "370-1. Басқа РММ-ның балансында есепте тұрған пайдалануға берілген мүлік бойынша салыстыру тоқсан сайын жүзеге асырылады. РММ-ның материалдық жауапты адамы тоқсан сайын есепті кезеңнен кейінгі бірінші айдың 5-і күніне дейін баланста ұстаушының қаржы бөлімшесіне әскери мүліктің қолда бары және қозғалысы туралы есепті ұсынады.";

      21-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Экономика және қаржы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 11 шілдедегі № 472 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерiнiң эталондық бақылау банкiн жүргiзу қағидалары 10-тармағының, Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкін қалыптастыру, сондай-ақ оған мәліметтер енгізу жөніндегі нұсқаулықтың (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33059 болып тіркелген) талаптарына сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде жолдауды;

      2) осы бұйрықты алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне жолдауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық лауазымды адамдарға, оларға қатысты бөлігінде жеткізілсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қорғаныс министрі
генерал-полковник
Р. Жақсылықов

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2023 жылғы " " тамыздағы
№ ___ бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Қарулы Күштерінде қаржылық
және шаруашылық қызметті
ұйымдастыру қағидаларына
21-қосымша
  Нысан

Біржолғы тұрғын үй төлемінің есебі

      ___________________________________________
(мемлекеттік мекеменің атауы)

 
Р/с №

Бөлімше атауы

Тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде толық)

Отбасы құрамы

Тиесілі тұрғын үй ауданы (шаршы метрмен)

Біржолғы тұрғын үй төлемін есептеу кезеңі (айлар)

Ағымдағы жылғы қаңтардағы статистика саласындағы уәкілетті органның деректері бойынша өңірде тұрғын үйдің 1 шаршы метрін жалға алу/сатып алу құны (теңгемен)

Заңның* 101-2-бабы 5-тармағының 1-бөлігінде көзделген біржолғы тұрғын үй төлемінің сомасы (6-баған * 7-баған * 8-баған) (теңгемен)

Заңның* 101-2-бабы 5-тармағының 2-бөлігінде көзделген біржолғы тұрғын үй төлемінің сомасы (6-баған * 7-баған * 8-баған) (теңгемен)

Заңның* 101-2-бабының 6-тармағында көзделген біржолғы тұрғын үй төлемінің сомасы (6-баған * 8-баған) (теңгемен)

Заңның* 101-9-бабының 2-тармағында көзделген біржолғы тұрғын үй төлемінің сомасы (6-баған * 8-баған) (теңгемен)

Бұрын жүзеге асырылған тұрғын үй төлемінің сомасы

Жиыны төлеуге (теңгемен)

Отбасы мүшелерінің саны

Адам саны, оның ішінде әскери қызметшімен

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14















Жиыны әскери қызметші бойынша:












Жиыны мемлекеттік мекеме бойынша:












      * "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы

      РММ басшысы _______________________________

      (қолы, тегі және инициалдары)

      РММ қаржы бөлімшесінің бастығы _______________________________

      (қолы, тегі және инициалдары)

      20 ___ жылғы "____" ______________

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 29 июля 2017 года № 399 "Об утверждении Правил организации финансовой и хозяйственной деятельности в Вооруженных Силах Республики Казахстан"

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 8 августа 2023 года № 775

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра обороны Республики Казахстан от 29 июля 2017 года № 399 "Об утверждении Правил организации финансовой и хозяйственной деятельности в Вооруженных Силах Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15598) следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 26-8) пункта 2 статьи 22 Закона Республики Казахстан "Об обороне и Вооруженных Силах Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах организации финансовой и хозяйственной деятельности в Вооруженных Силах Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      в заголовок вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      пункт 3 дополнить частью третьей следующего содержания:

      "Зачисление на финансовое обеспечение РГУ производится соответствующим ОВУ оперативно-стратегического уровня по согласованию с центральным уполномоченным структурным подразделением по бюджетному планированию и финансированию Министерства обороны Республики Казахстан.";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Экологическое страхование планируется должностным лицом, отвечающим за экологическую безопасность в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об обязательном экологическом страховании". Заявка подписывается должностным лицом, отвечающим за экологическую безопасность и курирующим заместителем руководителя РГУ.";

      дополнить пунктом 53-1 следующего содержания:

      "53-1. Расчет за оплату коммунальных услуг (за электроэнергию, тепло на отопление, горячую и холодную воду, канализационные стоки, газ и его транспортировку, твердые бытовые отходы) на плановый период формируется исходя из Норматива потребления электроэнергии, тепла на отопление, горячей и холодной воды и других коммунальных услуг по организациям, финансируемым из средств бюджета, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 1998 года № 1118, а в случае отсутствия норм – исходя из объема потребленных коммунальных услуг за прошедший год.";

      пункт 60 изложить в следующей редакции:

      "60. Планирование жилищных выплат военнослужащим осуществляется финансовым подразделением, в котором военнослужащий состоит на денежном довольствии.

      Жилищные выплаты планируются по списочной численности военнослужащих, имеющих право на получение данных выплат.

      Право получения жилищных выплат определяется согласно Правилам обеспечения служебным жилищем военнослужащих, исчисления размера, назначения, перерасчета, осуществления, прекращения, приостановления и возобновления жилищных выплат, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2018 года № 49.

      Для планирования жилищных выплат начальник подразделения квартирно-эксплуатационного обеспечения формирует списки получателей текущих и единовременных жилищных выплат и до 15 января текущего года направляет в районную эксплуатационную часть гарнизона (далее – РЭЧ) для сверки с учетом военнослужащих, нуждающихся в жилье.

      При этом список получателей единовременных жилищных выплат сверяется начальниками подразделений кадров и комплектования перед направлением в РЭЧ.

      Сверенные с РЭЧ списки получателей жилищных выплат представляются в финансовое подразделение до 20 января текущего года.

      На основании списков получателей жилищных выплат финансовое подразделение подготавливает расчеты текущих жилищных выплат по форме согласно приложению 20 и единовременных жилищных выплат по форме согласно приложению 21 к настоящим Правилам.

      Для формирования сводной бюджетной заявки до 8 февраля текущего года РГУ направляется бюджетная заявка по потребности жилищных выплат в вышестоящий ОВУ, а РЭЧ – сводные списки получателей жилищных выплат за гарнизон в структурное подразделение ВС РК, ответственное за учет военнослужащих и членов их семей, нуждающихся в жилище, и фонда служебного жилища.";

      подпункт 3) пункта 72 изложить в следующей редакции:

      "3) проекты бюджетных программ (подпрограмм), составленные во взаимосвязи с целями и целевыми индикаторами плана развития МО РК.";

      дополнить пунктом 74-1 следующего содержания:

      "74-1. Для определения лимитов предстоящего планового периода в срок до 15 марта текущего финансового года разрабатываются и предоставляются в центральный уполномоченный орган по государственному планированию одобренные Бюджетной комиссией МО РК следующие документы:

      1) структурным подразделением, ответственным за формирование плана развития МО РК, проекты плана развития МО РК или проекты изменений и дополнений в план развития МО РК, а также расчеты финансовой потребности для достижения целей и целевых индикаторов проекта плана развития МО РК;

      2) ДЭФ проекты бюджетных программ на очередной плановый период.";

      пункт 78 изложить в следующей редакции:

      "78. ДЭФ на основании полученного протокола Республиканской бюджетной комиссии (далее – РБК) в течение десяти рабочих дней доводит информацию по поддержанным расходам на плановый трехлетний период до каждого составителя бюджетных заявок.";

      пункт 85 изложить в следующей редакции:

      "85. Экономия денежных средств, образовавшаяся в связи с наличием вакантных должностей, в процессе государственного закупа, исполнения либо не исполнения запланированных мероприятий, аккумулируется на бюджетном счете МО РК.

      РГУ и ОВУ в случаях образования экономии денежных средств, за исключением средств, запланированных на финансирование оперативно-розыскной деятельности, представляют в установленном порядке заявки на изменение ИПФ.";

      пункт 86 изложить в следующей редакции:

      "86. Перераспределение бюджетных средств, предусмотренных на финансирование оперативно-розыскной деятельности, осуществляется по решению руководителя органа военной разведки МО РК.";

      подпункт 2) пункта 88 изложить в следующей редакции:

      "2) на товары, работы и услуги, сумма которых не превышает 8000-кратного МРП.";

      подпункты 10) и 11) пункта 89 изложить в следующей редакции:

      "10) услуги по вывозу твердо-бытовых отходов, жидко-бытовых отходов, шлакозольных отходов;

      11) услуги по аттестации производственных объектов по условиям труда, проведение медицинского осмотра работников в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан;";

      пункт 90 изложить в следующей редакции:

      "90. К товарам, работам и услугам, сумма которых не превышает 8000-кратного МРП, по которым допускается финансирование без решения бюджетной комиссии, относятся:

      1) канцелярские товары;

      2) техническое сопровождение, обслуживание и ремонт организационной техники;

      3) техническое обслуживание автомобильной техники иностранного производства, приобретение запасных частей для мелкого ремонта автомобильной техники по согласованию с органом обеспечения;

      4) приобретение запасных частей к компьютерной и периферийной технике, а также съемных носителей (казтокен, е-токен, флэш-накопители);

      5) приобретение, ремонт и заправка картриджей;

      6) услуги связи;

      7) приобретение хозяйственных товаров и инвентаря;

      8) техническая поддержка и сопровождение программного обеспечения;

      9) ремонт и обновление наглядной агитации, плакатов и стендов, изготовление бланочной продукции;

      10) нотариальные услуги;

      11) услуги по заправке азотом и кислородом авиационной техники;

      12) метрологические работы и услуги;

      13) услуги по банно-прачечному обслуживанию;

      14) приобретение государственных символов, грамот и рамок для них (работы по изготовлению грамот);

      15) приобретение ценных подарков, сувенирной продукции;

      16) заправка (перезарядка) огнетушителей;

      17) приобретение расходных материалов для содержания и эксплуатации воздушных судов;

      18) приобретение медикаментов, лекарственных средств и изделий медицинского назначения;

      19) медицинские услуги;

      20) подписка на периодическую печать;

      21) подготовка, переподготовка, повышение квалификации, обучение и участие в семинарах военнослужащих и служащих ВС РК;

      22) услуги по организации питания;

      23) приобретение брокерских услуг.

      При формировании заявки на изменение ИПФ к данным расходам дополнительно прилагается техническая спецификация, составленная и подписанная начальником соответствующего подразделения.";

      подпункт 4) пункта 92 изложить в следующей редакции:

      "4) влияние на показатели плана развития и операционного плана МО РК, бюджетных программ (подпрограмм);";

      подпункт 1) пункта 93 изложить в следующей редакции:

      "1) заявку с пояснительной запиской в структурное подразделение, ответственное за формирование плана развития МО РК, на предмет влияния на достижение целей и целевых индикаторов плана развития МО РК;";

      пункт 94 изложить в следующей редакции:

      "94. Процесс рассмотрения заявок на изменение ИПФ ДЭФ осуществляется в следующем порядке:

      1) осуществление сбора и обобщения мероприятий, требующих перераспределения и дополнительного финансирования;

      2) получение заключения по заявкам ответственных исполнителей до 25 числа предшествующего месяца от структурного подразделения, ответственного за формирование плана развития МО РК;

      3) внесение на рассмотрение бюджетной комиссии вопросов по перераспределению средств, в том числе в пределах одной текущей бюджетной программы, не влияющих на достижение целевых индикаторов плана развития МО РК, показателей конечного результата бюджетных программ, при наличии полного пакета документов.

      Перераспределение средств, влияющих на достижение целевых индикаторов плана развития МО РК, показателей конечного результата бюджетных программ, а также требующих переноса средств с одной бюджетной программы на другую, выносится в установленном порядке на рассмотрение РБК при уточнении республиканского бюджета.

      Результат работы бюджетной комиссии оформляется протоколом и доводится до ОИМБП в течение двух рабочих дней после утверждения.";

      подпункт 2) пункта 101 изложить в следующей редакции:

      "2) в структурное подразделение, ответственное за формирование плана развития МО РК, предложения в план развития и операционный план МО РК.";

      пункт 104 изложить в следующей редакции:

      "104. Структурное подразделение, ответственное за формирование плана развития МО РК, в течение одного месяца после внесения изменений и (или) дополнений в ПП РК о реализации закона о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год в установленном порядке вносит изменения и (или) дополнения в план развития и операционный план МО РК.";

      пункт 138 изложить в следующей редакции:

      "138. Удержания из денежного довольствия, заработной платы и прочих выплат производятся по исполнительным документам или письменному рапорту работника, а также в случаях, предусмотренных статьей 115 Трудового кодекса Республики Казахстан.";

      подпункт 5) пункта 148 изложить в следующей редакции:

      "5) взносы в профессиональные союзы (только с членов профессиональных союзов на основании зарегистрированных заявлений).";

      в пункте 154:

      подпункт 4) изложить в следующей редакции:

      "4) подтверждающие документы к счетам к оплате (списки получателей денежных средств, счет на оплату);";

      дополнить подпунктом 5) следующего содержания:

      5) подтверждающие документы к счетам к оплате заказчиков мероприятий, планируемых в централизованном порядке:

      накладная;

      акт приема-передачи товаров;

      акт выполненных работ (оказанных услуг);

      формы Альбома форм (№ ОС-1 "Акт приемки-передачи (перемещения) основных средств и инвестиционной недвижимости", № НОС-1 "Акт приемки-передачи нематериальных активов", № 429 "Акт о приемке запасов");

      акт приемки по ремонтам и строительствам;

      акт сверки;

      счет-фактура.";

      пункт 160 изложить в следующей редакции:

      "160. После начисления всех положенных выплат за текущий месяц военнослужащим срочной службы и гражданскому персоналу РГУ расчетным бухгалтером в первую очередь в установленном законодательством Республики Казахстан порядке и размере удерживаются и уплачиваются обязательные пенсионные взносы.";

      пункт 179 изложить в следующей редакции:

      "179. Руководитель РГУ ежегодно в начале января для осуществления процедур организации и проведения государственных закупок РГУ издает приказ о назначении офицера финансового подразделения (в случаях, когда по штату не предусмотрено структурное подразделение, ответственное за государственные закупки) ответственным должностным лицом за государственные закупки.";

      в пункте 200:

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "200. Все документы по государственным закупкам подшиваются в отдельное номенклатурное дело, которое хранится в финансовом подразделении (за исключением случаев, когда по штату предусмотрено структурное подразделение, ответственное за государственные закупки).";

      подпункт 11) изложить в следующей редакции:

      "11) договоры о государственных закупках со всеми приложениями к нему (подписанные обеими сторонами договора формы № 4-02 "Уведомление о регистрации договоров", а также № 4-02 ОК "Уведомление о регистрации договоров" Правил исполнения бюджета с ИС "Казначейство-Клиент", подтверждение обеспечения исполнения договора в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, отчет о государственных закупках из одного источника путем прямого заключения, отчет о местном содержании);";

      подпункт 13) изложить в следующей редакции:

      "13) копии договоров о государственных закупках со всеми приложениями к договору о государственных закупках (при наличии), заключенные централизованно в пользу РГУ.

      Первичные документы РГУ, за исключением заказчиков мероприятий, планируемых в централизованном порядке, подтверждающие поставку товаров (выполнение работ, оказание услуг) (накладная, доверенность представителя поставщика, сформированные на веб-портале акты (акт приема-передачи товаров, акт выполненных работ (оказанных услуг)), формы Альбома форм (№ ОС-1 "Акт приемки-передачи (перемещения) основных средств и инвестиционной недвижимости", № НОС-1 "Акт приемки-передачи нематериальных активов", № 429 "Акт о приемке запасов"), акт приемки по ремонтам и строительствам, акт сверки, счет-фактура, извещение централизованного снабжения (только в бухгалтериях заказчика)) подшиваются в мемориальных ордерах 6 – накопительная ведомость по расчетам с организациями № 408 Альбома форм и 7 – накопительная ведомость по расчетам в порядке авансовых платежей № 408 Альбома форм.

      Все документы подшиваются в хронологическом порядке, а договора о государственных закупках – по нумерации в сторону увеличения.";

      дополнить пунктом 217-1 следующего содержания:

      "217-1. Принятые в кассу наличные деньги РГУ не позднее трех рабочих дней со дня их приема, сдает в банк для зачисления на соответствующие контрольные счета наличности, за исключением РГУ, подчиняющиеся руководителю органа военной разведки МО РК.

      Использование денег без предварительной сдачи их на соответствующие контрольные счета наличности РГУ не допускается, за исключением РГУ, подчиняющиеся руководителю органа военной разведки МО РК.

      РГУ, подчиняющиеся руководителю органа военной разведки МО РК, в конце текущего финансового года остатки наличных бюджетных денег в кассе возвращает в соответствующий бюджет по коду бюджетной классификации доходов 206106 "Возврат неиспользованных средств, ранее полученных из республиканского бюджета".";

      дополнить пунктом 261-1 следующего содержания:

      "261-1. Если недостача допущена в результате отражения имущества в бухгалтерском учете ошибочно два раза, корректировка ошибки независимо от истечения установленных сроков службы, носки, использования, годности, производится по бухгалтерской справке. К бухгалтерской справке прилагаются следующие документы:

      1) инвентаризационная опись (сличительная ведомость);

      2) протокол инвентаризации, где имущество относится к двойному учету;

      3) результаты служебного расследования;

      4) приказ руководителя РГУ по итогам инвентаризации и о списании двойного учета.";

      дополнить пунктом 274-1 следующего содержания:

      "274-1. Приемка оказанных услуг в порядке централизованного снабжения осуществляется комиссией приемщика (базис поставки) с составлением акта приемки услуг (акт выполненных работ). На основании акта приемки услуг (акта выполненных работ) стоимость принятых услуг (выполненных работ) приемщик (базис поставки) относит на кредит субсчета 3221 "Краткосрочная кредиторская задолженность по внутриведомственным расчетам" и дебет субсчета 1241 "Краткосрочная дебиторская задолженность по внутриведомственным расчетам" с обязательным указанием информации по договорам, на основании которых приняты услуги (работы).

      Приемщик (базис поставки) высылает заказчику акт приемки услуг (акт выполненных работ) в течение 10 календарных дней со дня подписания (утверждения) акта.

      Заказчик на основании акта приемки услуг (акта выполненных работ) приемщика (базис поставки):

      проводит запись по дебету субсчета 3221 "Краткосрочная кредиторская задолженность по внутриведомственным расчетам" и кредиту субсчета 1241 "Краткосрочная дебиторская задолженность по внутриведомственным расчетам";

      подписывает акт выполненных работ формы Р-1 и производит запись по дебету счетов 7090 "Расходы на текущий ремонт", 7140 "Прочие операционные расходы" и кредиту счета 3210 "Краткосрочная кредиторская задолженность поставщикам и подрядчикам";

      производит оплату поставщику (подрядчику) и проводит запись по дебету счета 3210 "Краткосрочная кредиторская задолженность поставщикам и подрядчикам" и кредиту субсчета 1081 "Плановые назначения на принятие обязательств по индивидуальному плану финансирования", одновременно по дебету субсчета 1241 "Краткосрочная дебиторская задолженность по внутриведомственным расчетам" и кредиту субсчета 3221 "Краткосрочная кредиторская задолженность по внутриведомственным расчетам".

      Заказчик уведомляет приемщика (базис поставки) об оплате стоимости услуг (работ) поставщику (подрядчику) в течение 10 календарных дней со дня оплаты.

      Приемщик (базис поставки) после получения уведомления от заказчика проводит запись по дебету субсчета 3221 "Краткосрочная кредиторская задолженность по внутриведомственным расчетам" и кредиту субсчета 1241 "Краткосрочная дебиторская задолженность по внутриведомственным расчетам".";

      дополнить пунктом 370-1 следующего содержания:

      "370-1. По имуществам, переданным на использование, числящееся за балансом в другом РГУ, сверка осуществляется ежеквартально. Материально-ответственное лицо РГУ ежеквартально до 5 числа первого месяца, следующего за отчетным периодом, представляет отчеты о наличии и движении военного имущества в финансовое подразделение балансодержателя.";

      приложение 21 изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту экономики и финансов Министерства обороны Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) направление настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан в электронном виде в течение пяти рабочих дней со дня его подписания на казахском и русском языках в соответствии с требованиями пункта 10 Правил ведения Государственного реестра нормативных правовых актов Республики Казахстан, Эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан, Инструкции по формированию Эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также внесению в него сведений, утвержденных приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 11 июля 2023 года № 472 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 33059);

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан после его первого официального опубликования;

      3) направление сведений в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта в течение десяти календарных дней после дня первого официального опубликования настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра обороны Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ довести до должностных лиц в части, их касающейся.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр обороны Республики Казахстан генерал-полковник Р. Жаксылыков

  Приложение
к приказу Министра обороны
Республики Казахстан
от " " августа 2023 года № ___
  Приложение 21
к Правилам организации
финансовой и хозяйственной
деятельности в Вооруженных Силах
Республики Казахстан
  Форма

Расчет единовременных жилищных выплат по
____________________________________________
(наименование государственного учреждения)

№ п/п

Наименование подразделения

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) нуждающегося в жилище военнослужащего (полностью)

Состав семьи

Площадь положенного жилища (в квадратных метрах)

Период начисления единовременной жилищной выплаты (месяцы)

Стоимость аренды/приобретения 1 квадратного метра жилища в регионе по данным уполномоченного органа в области статистики за январь текущего года (в тенге)

Сумма единовременной жилищной выплаты, предусмотренная частью 1 пункта 5 статьи 101-2 Закона* (графа 6 * графа 7 * графа 8) (в тенге)

Сумма единовременной жилищной выплаты, предусмотренная частью 2 пункта 5 статьи 101-2 Закона* (графа 6 * графа 7 * графа 8) (в тенге)

Сумма единовременной жилищной выплаты, предусмотренная пунктом 6 статьи 101-2 Закона* (графа 6 * графа 8) (в тенге)

Сумма единовременной жилищной выплаты, предусмотренная пунктом 2 статьи 101-9 Закона* (графа 6 * графа 8) (в тенге)

Сумма ранее осуществленных жилищных выплат

Итого к выплате (в тенге)

Количество членов семьи

Количество человек, в том числе с военнослужащим

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14















Итого по военнослужащему:












Итого по государственному учреждению:












      * Закон Республики Казахстан "О жилищных отношениях"

      Руководитель РГУ ____________________________________________
(подпись, фамилия и инициалы)

      Начальник финансового подразделения РГУ_______________________________
(подпись, фамилия и инициалы)

      "____" ______________ 20 ___ года