Семей қаласының тұрғын үй қорын реновациялаудың 2023-2025 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы

Абай облысы Семей қаласының әкімдігінің 2023 жылғы 10 шілдедегі № 529 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, "Тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамытудың 2026 жылға дейінгі тұжырымдамасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысына сәйкес, Семей қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Семей қаласының тұрғын үй қорын реновациялаудың 2023-2025 жылдарға арналған бағдарламасы бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Семей қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      3. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Н. Нұрсағатов

  Семей қаласы әкімдігінің
2023 жылғы "10" шілде
№ 529 қаулысымен
бекітілген

Семей қаласының тұрғын үй қорын реновациялаудың 2023-2025 жылдарға арналған бағдарламасы

1. Жалпы ережелер

      1. Қалада тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасы (бұдан әрі – Реновациялау бағдарламасы) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, "Тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамытудың 2026 жылға дейінгі тұжырымдамасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысына сәйкес әзірленген.

      2. Қаладағы тұрғын үй қорын реновациялау – қаладағы апатты тұрғын үй қорының өсуін болдырмау, тұрғын аумақтарды дамыту және оларды абаттандыруды қамтамасыз ету мақсатында тұрғындардың тыныс-тіршілігі ортасын жаңартуға және қолайлы өмір сүру жағдайларын, қоғамдық кеңістікті жасауға бағытталған іс-шаралар кешені.

      3. Реновациялау Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен апатты (тозған) тұрғын үйді бұзу және одан азаматтарды көшіру арқылы қаланың "ескі" кварталдарын кешенді реконструкциялауды көздейді.

      4. Реновациялау бағдарламасы 2025 жылға дейінгі мерзімге қабылданады және соңғы онжылдықтарда жинақталған қала экологиясын дамытудағы теңгерімсіздікті жоюға және алдағы 10-15 жылда қалада апатты тұрғын үй қорының жаппай пайда болуын болдырмауға мүмкіндік береді.

      5. Реновациялауға жататын объектілердің тізбесі (ресми түрде апатты деп танылған үйлер кіреді), мерзімдері мен кезектілігі көппәтерлі тұрғын үйлердің құрылыс конструкцияларының тозуы, олардың пайдалану талаптарына сәйкестігі, сондай-ақ үй-жайлар меншік иелерінің пікірлері ескеріле отырып, сараптама ұйымының қорытындысы негізінде айқындалады және жергілікті атқарушы орган бекітеді.

      6. Жергілікті атқарушы орган Реновациялау бағдарламасын іске асыру үшін уәкілетті ұйымды айқындайды және қаржыландырады.

2. Реновациялау бағдарламасын іске асыру өзектілігі

      7. Қаланың қолданыстағы тұрғын үй қоры 2023 жылғы 1 маусымдағы жағдайы бойынша 1 464 көппәтерлі тұрғын үйді құрайды. Соның ішінде:

Үйлер саны

1928-1930 ж.ж.

1931-1940 ж.ж.

1941-1950 ж.ж.

1951-1960 ж.ж.

1961-1970 ж.ж.

1971-1980 ж.ж.

1981-1990 ж.ж.

1991-2000 ж.ж.

2001-2020 ж.ж.

2021-2022
ж.ж.

1 464

2

22

4

156

234

204

463

214

105

60


Жалпы саны

Панельді

Кірпішті

Каркасты

Қож-бетон

Ірі панельді үйлер

1 464

239

996

12

15

202

      8. Қаладағы апатты тұрғын үйлердің жағдайы:

      2023 жылғы 1 маусымдағы жағдай бойынша сараптама ұйымының қорытындысына сәйкес, қаладағы жалпы ауданы 4 231,7 ш. м., 273 тұрғыны бар 10 тұрғын үй апатты деп танылды.

      Бұл санаттың негізін нормативті пайдалану мерзімі төмен көппәтерлі тұрғын үйлер құрайды. Мұндай үйлердің көп бөлігі тұрғын үйді жекешелендіру кезеңінде күрделі жөндеусіз немесе оны жүзеге асыруға кеткен шығындар өтелмей жеке меншікке берілген. Алдағы уақытта үй иелерінің қажетті қаражаттарының болмауына байланысты, бұл үйлерді күрделі жөндеу іс жүзінде жүргізілген жоқ, бұл олардың одан әрі тозуына әкелді.

Р/с№

Үйлер саны

Үйлердің жалпы ауданы, м2

Пәтерлер саны

1

10

4 231,7

78

3. Реновациялау бағдарламасының міндеттері

      9. Реновациялау бағдарламасының негізгі міндеті – қаладағы апатты тұрғын үй қорының жаппай пайда болуына жол бермеу және өткен онжылдықтарда қала дамуының жинақталған сәйкессіздіктерін бір мезгілде түзету және негізінен жаңа сападағы қалалық ортаны қалыптастыру.

      Тұрғын үй қорын сапалы жаңартуды көздейтін Реновациялау бағдарламасын іске асыру азаматтардың тұрғын үймен қамтамасыз етілу көрсеткішін жақсартуға мүмкіндік береді және тұрғын аумақтардың орнықты дамуына, экономикалық, әлеуметтік, өзге де қоғамдық мүдделерді ескере отырып, қолайлы өмір сүру ортасын, қоғамдық кеңістіктерді құруға және аумақты абаттандыруға ықпал етеді, қаланың жаңа, қазіргі заманғы келбетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

      10. Реновациялау бағдарламасын іске асыру кезінде келесі міндеттерді шешу жоспарлануда:

      жайлы тұруға, демалуға және жұмыс істеуге бейімделген, аралас функциясы бар қалалық ортаның жаңа жоспарлау құрылымын құру;

      энергиялық тиімді көппәтерлі тұрғын үйлерді салу, оларды пайдалану шығындарын азайту;

      экологиялық жағдайды жақсарту;

      инженерлік инфрақұрылымды жаңарту және жаңғырту;

      қаланың қазіргі заманғы сәулеттік келбетін қалыптастыру.

4. Реновациялау бағдарламасын іске асыру тетігі мен тәртібі

      11. Жергілікті бюджет есебінен Реновациялау бағдарламасын қаржыландыру жағдайларын қоспағанда, бағдарлама әкімшісі болып "Абай облысы Семей қаласының тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі" мемлекеттік мекемесі, қала әкімдігі және Бағдарлама әкімшісі атынан уәкілетті ұйым - Жауапкершілігі шектеулі серіктестік (бұдан әрі - уәкілетті ұйым) айқындалады, оны Семей қаласының әкімдігі Реновациялау бағдарламасына қатысатын үйлердің иелерімен келісім бойынша айқындайды.

      12. Реновациялау бағдарламасын қаржыландыру жергілікті бюджет және өзге де көздер есебінен жүзеге асырылуы мүмкін:

      жеке инвестицияларды тарту есебінен, оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетіктері арқылы;

      екінші деңгейдегі банктердің қарыздары есебінен;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражатын тарту есебінен;

      Реновациялау бағдарламасы бойынша жобаларды іске асыру барысында тұрғын және тұрғын емес үй-жайларды сатудан түскен кірістер есебінен.

      13. Қаржыландыру туралы шешім қабылданғанға дейін Бағдарлама әкімшісі реновациялауға жататын әрбір тұрғын үй бойынша ақпарат жинауды жүзеге асырады. Жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелері, аудандық әкімдіктер, орталық органдардың аумақтық бөлімшелері және "Азаматтарға арналған үкімет" КеАҚ 10 жұмыс күні ішінде Бағдарлама әкімшісінің сұрау салуы негізінде қажетті ақпаратты беруге міндетті, оның ішінде мұнымен шектелмей:

      көппәтерлі тұрғын үйдің техникалық сипаттамалары (үйдің (пәтерлердің) және жер учаскесінің жалпы алаңы, тұрғындардың саны, ауыртпалықтардың, тыйым салулардың болуы (болмауы) туралы (аумақтық әділет органдары және "Азаматтарға арналған үкімет" КеАҚ);

      жаңа тұрғын үйді абаттандыру үшін қажет, іргелес жер учаскелері бар жер кадастрынан үзінді көшірме, жауапты бөлімдер: "Абай облысы Семей қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесі және "Абай облысы Семей қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      тұрғын үйдің қолданыстағы инфрақұрылымы және инфрақұрылым қуаттарын, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау, электрмен жабдықтау, кәрізбенжақын арадағы қосылу нүктелерін ұлғайту мүмкіндігі туралы, жауапты бөлім: "Абай облысы Семей қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      тұрғындардың тұрғын үйді реновациялау бойынша ұсынылатын іс-шараларға қатысын көрсететін тұрғындардың жалпы жиналысының хаттамасы (аумағында реновациялауға жататын тұрғын үйлер орналасқан аудандық әкімдіктер).

      14. Қажетті ақпаратты алғаннан кейін Бағдарлама әкімшісі бір ай ішінде реновациялауға жататын әрбір тұрғын үйге ақпараттық құжатты (үйдің техникалық сипаттамаларын көрсететің анықтама, пәтерлердің саны) дайындайды.

      15. Жергілікті бюджеттен қаражат бөлу қажет болған жағдайда "Абай облысы Семей қаласының құрылыс бөлімі" мемлекеттік мекемесі Бағдарламаның әкімшісі болып айқындалған. Мұндай жағдайда барлық іс-шаралар тұрғын үйді реновациялау туралы шешім қабылданған сәтте қолданыстағы заңнама нормаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      16. Әлеуетті инвесторларды тарту үшін уәкілетті ұйымның интернет-ресурсында орналастырылған ақпарат тұрақты негізде бұқаралық ақпарат құралдарында және басқа да қолжетімді ақпарат құралдарында жариялануы тиіс.

      17. Жергілікті атқарушы органның уәкілетті өкілі жеке инвесторлармен өзара іс-қимыл жасауда Реновациялау бағдарламасын іске асыру үшін уәкілетті ұйым болады.

      18. Әлеуетті инвесторларды тарту үшін интернет-ресурста орналастырылған ақпарат тұрақты негізде бұқаралық ақпарат құралдарында және басқа да қолжетімді ақпарат құралдарында жариялануы тиіс.

      19. Әлеуетті инвестор интернет-ресурста орналастырылған ақпараттан басқа объект бойынша қосымша қажетті ақпаратты жазбаша сұратуға құқылы. Мұндай жағдайда Бағдарлама әкімшісі немесе уәкілетті ұйым жергілікті атқарушы органның жауапты басқармалары мен аудандық әкімдіктерінен, орталық органдардың аумақтық бөлімшелерінен және "Азаматтарға арналған үкімет" КеАҚ-дан қажетті ақпаратты сұратады, олар жазбаша сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 10 жұмыс күні ішінде ақпарат беруге міндетті.

      20. Әлеуетті инвестор мүдделі болған жағдайда Ынтымақтастық туралы меморандум жасасу үшін Бағдарлама әкімшісіне немесе уәкілетті ұйымға өтінім береді.

      21. Ынтымақтастық туралы меморандумда әкімдіктің барлық жауапты бөлімдерімен келісілген, тұрғын үйді реновациялау бойынша барлық қажетті іс-шараларды қамтитын іс-қимылдардың егжей-тегжейлі жоспарын қамтуы тиіс.

      22. Ынтымақтастық туралы меморандум жасалғаннан кейін:

      қала әкімдігінің барлық жауапты бөлімдері тұрғын үйді реновациялау жөніндегі инвестициялық жобаны іске асыруда Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы шеңберінде барлық рұқсат беру құжаттарын алу бойынша басым тәртіппен жәрдем көрсету жөнінде міндеттемелер қабылдайды;

      қала әкімдігі Бағдарлама әкімшісімен бірлесе отырып, Инвестордың қатысуымен әлеуетті инвестор ұсынатын шарттармен танысу үшін көппәтерлі үй тұрғындарының жалпы жиналысын ұйымдастырады. Бұл ретте, егер жиналысқа тұрғын үй пәтерлері меншік иелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысса, жиналыс заңды болып есептеледі;

      қаланың құрылыс бөлімі реновациялауға жататын ескі апатты үйлерді жою (бұзу) бойынша іс-шараларды ұйымдастырады;

      қаланың сәулет және қала құрылысы бөлімі Инвестормен бірлесе отырып, жоспарланатын тұрғын үйдің эскиздік жобасын әзірлейді және келіседі;

      қаланың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімі коммуникацияларға техникалық шарттар беру, инфрақұрылымды жүргізу және жобаланатын тұрғын үйге қажетті қуаттарды арттыру бойынша барлық іс-шараны қабылдайды;

      қаланың жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімдері тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй инспекциясы бөлімімен бірлесіп, жобаланатын тұрғын үйді салу және абаттандыру үшін қажетті жер учаскелерін алып қою және уәкілетті ұйымға не инвесторға беру бойынша барлық қажетті іс-шараны қабылдайды.

      23. Тұрғын үй тұрғындарының мақұлдауын алғаннан кейін Бағдарлама әкімшісі әлеуетті инвестормен құрылысқа негізгі инвестициялық келісім жасасуды ұйымдастырады.

      24. Жасалған Инвестициялық келісімнің негізінде Бағдарлама әкімшісі инвестормен бірлесіп, тұрғын және тұрғын емес үй-жайдың әрбір меншік иесімен үшжақты келісімдер жасасады, онда қала әкімдігінің және Инвестордың құрылыс кезінде уақытша тұрғын үй беру жөніндегі міндеттемелері мен кепілдіктері бекітіледі.

5. Реновациялау бағдарламасын іске асыру кезінде жеке және заңды тұлғалардың тұрғын үй мен мүліктік құқықтарының кепілдіктері

      25. Реновациялау бағдарламасына енгізілген тұрғын үйлердегі барлық меншік иесіне құрылыс уақытында Инвестордың қаражаты есебінен уақытша тұрғын үй немесе тұрғын үй құрылысы аяқталғанға дейін уақытша тұрғын үйді жалға алғаны үшін ай сайынғы ақшалай өтемақы берілетін болады.

      26. Реновациялау бағдарламасына енгізілген тұрғын үйлердегі тұрғын және тұрғын емес үй-жайлардың барлық меншік иесіне бір мезгілде мынадай талаптарға сәйкес келетін, өтеусіз негізде тең мәнді үй-жайлар берілетін болады:

      мұндай тұрғын үй-жайында (тұрғын емес үй-жайда) бөлмелердің жалпы ауданы мен саны босатылған тұрғын үй-жай (тұрғын емес үй-жай) бөлмелерінің жалпы алаңынан және санынан кем емес, бірақ Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасының қолданыстағы нормаларынасәйкес келетін бір бөлмелі пәтерден кем емес;

      үй-жай Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген абаттандыру стандарттарына сәйкес келеді, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілердебелгіленгенталаптарға сәйкес жақсы әрленген;

      үй-жай көппәтерлі үйде орналасқан, ол қаланың сол ауданында орналасқан, онда Реновациялау бағдарламасына енгізілген көпқабатты тұрғын үй орналасқан.

      27. Баламалы үй-жайдың орнына, Реновациялау бағдарламасына енгізілген көппәтерлі үйдегі үй-жай иесі ақшалай немесе заттай нысандағы баламалы өтемақы алуға құқылы. Бұл ретте, баламалы өтемақы мөлшері Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес айқындалады.

      28. Реновациялау бағдарламасын іске асыру кезінде азаматтардың жайлы өмір сүру ортасын құру қамтамасыз етілуі тиіс, оның ішінде аумақты көркейтуге қосымша талаптар белгілеу, көше - жол желісін қалыптастыру, тұрақ кеңістігің, қасбеттік аймақ жанындағы тротуарлар, аулалар мен квартал ішіндегі көгалдандырылған аумақтарды ұйымдастыру жолымен.

      29. Реновациялау бағдарламасын іске асыру мақсатында қоныс аударуға арналған монолитті (құрама-монолитті) көппәтерлі тұрғын үйлердің, қазіргі замандағы панельді конструкциялардан көппәтерлі тұрғын үйлердің құрылысы қамтамасыз етілуі тиіс. Мұндай көппәтерлі үйлер жоғары энергетикалық тиімділікке ие болуы және азаматтардың қозғалысы шектеулі топтары үшін көппәтерлі үйлерді бейімдеу бойынша қазіргі замандағы стандарттарға сәйкес келуі тиіс.

Об утверждении Программы реновации жилищного фонда города Семей на 2023-2025 годы

Постановление акимата города Семей области Абай от 10 июля 2023 года № 529

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года № 736 "Об утверждении Концепции развития жилищно-коммунальной инфраструктуры до 2026 года", акимат города Семей ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Программу реновации жилищного фонда города Семей на 2023-2025 годы.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города Семей.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Н. Нурсагатов

  Утверждена постановлением
акимата города Семей
от "10" июля 2023 года
№ 529

Программа реновации жилищного фонда города Семей на 2023-2025 годы

1.Общие положения

      1. Программа реновации жилищного фонда в городе (далее – Программа реновации) подготовлена в соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года № 736 "Об утверждении Концепции развития жилищно-коммунальной инфраструктуры до 2026 года".

      2. Реновация жилищного фонда в городе – совокупность мероприятий, направленных на обновление среды жизнедеятельности и создание благоприятных условий проживания граждан, общественного пространства в целях предотвращения роста аварийного жилищного фонда в городе, обеспечения развития жилых территорий и их благоустройства.

      3. Реновация предусматривает комплексную реконструкцию "старых" кварталов города путем сноса аварийного (ветхого) жилья и переселения из него граждан в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

      4. Программа реновации принимается на срок до 2025 года и позволит устранить накопленный за последние десятилетия дисбаланс развития экологии города и не допустить массового появления в ближайшие 10-15 лет аварийного жилищного фонда в городе.

      5. Перечень, периоды и очередность объектов, подлежащих реновации, определяется с учетом износа строительных конструкций многоквартирных жилых домов, их соответствия эксплуатационным требованиям, а также мнения собственников помещений на основании заключения экспертной организации и утверждается местным исполнительным органом.

      6. Местный исполнительный орган определяет и финансирует уполномоченную организацию для реализации Программы реновации.

2. Актуальность реализации Программы реновации

      7. Существующий жилищный фонд города по состоянию на 1 июня 2023 года составляет 1 464 многоквартирных жилых домов. В том числе:

Количество домов

1928-1930 г.г.

1931-1940 г.г.

1941-1950 г.г.

1951-1960 г.г.

1961-1970 г.г.

1971-1980 г.г.

1981-1990 г.г.

1991-2000 г.г.

2001-2020 г.г.

2021-2022 г.г.

1 464

2

22

4

156

234

204

463

214

105

60


Общее количество

Панельные

Кирпичные

Каркасные

Шлако-бетон

Крупнопанельные дома

1 464

239

996

12

15

202

      8. Состояние аварийных жилых домов в городе:

      по состоянию на 1 июня 2023 года в городе 10 жилых домов, общей площадью 4 231,7 кв. м., с населением 273 человек, признаны аварийными, согласно заключению экспертной организации.

      Основу этой категории составляют многоквартирные жилые дома с низким нормативным сроком эксплуатации. Большая часть таких домов в период приватизации жилья была передана в частную собственность без проведения капитального ремонта или возмещения затрат на его выполнение. В дальнейшем капитальный ремонт данных домов практически не проводился в связи с отсутствием у собственников жилья необходимых средств, что привело к дальнейшему их обветшанию.


п/п

Количество домов

Общая площадь домов, м2

Количество квартир

1

10

4 231,7

78


3. Задача Программы реновации

      9. Основная задача Программы реновации – не допустить массового появления аварийного жилищного фонда в городе и одновременно скорректировать накопленные за предыдущие десятилетия диспропорции развития города и сформировать городскую среду принципиально нового качества.

      Реализация Программы реновации, предусматривающей качественное обновление жилищного фонда, позволит улучшить показатель обеспеченности жильем граждан и будет способствовать устойчивому развитию жилых территорий, созданию благоприятной среды жизнедеятельности, общественных пространств и благоустройству территории с учетом экономических, социальных, иных общественных интересов, позволит сформировать новый, современный облик городу.

      10. При реализации Программы реновации планируется решение следующих задач:

      создание новой планировочной структуры городской среды со смешанной функцией, приспособленной для комфортного проживания, отдыха и работы;

      строительство энергоэффективных многоквартирных жилых домов, снижение затрат на их эксплуатацию;

      улучшение экологической обстановки;

      обновление и модернизация инженерной инфраструктуры;

      формирование современного архитектурного облика города.

4. Механизм и порядок реализации Программы реновации

      11. Администратором программы, за исключением случаев финансирования Программы реновации за счет местного бюджета, будет определено государственное учреждение "Отдел жилищных отношений и жилищной инспекции города Семей области Абай", уполномоченной организацией от имени акимата города и определен Администратор программы – Товарищество с ограниченной ответственностью (далее – уполномоченная организация), которое будет определено акиматом города Семей по согласованию с собственниками домов, участвующих в Программе реновации.

      12. Финансирование Программы реновации может осуществляться за счет местного бюджета и иных источников:

      за счет привлечения частных инвестиций, в том числе через механизмы государственно-частного партнерства;

      за счет займов банков второго уровня;

      за счет привлечения средств субъектов квазигосударственного сектора;

      за счет доходов от продажи жилых и нежилых помещений в ходе реализации проектов по Программе реновации.

      13. До принятия решения о финансировании Администратором программы осуществляется сбор информации по каждому жилому дому, подлежащему реновации. Структурные подразделения местного исполнительного органа, районные акиматы, территориальные подразделения центральных органов и НАО "Правительство для граждан" обязаны в течение 10 рабочих дней предоставить на основании запроса Администратора программы необходимую информацию, в том числе, но не ограничиваясь этим:

      о технических характеристиках многоквартирного жилого дома (общая площадь дома (квартир) и земельного участка, количество жильцов, наличии/отсутствии обременений/арестов (территориальные органы юстиции и НАО "Правительство для граждан");

      выписку из земельного кадастра с прилегающими земельными участками, необходимую для благоустройства нового жилого дома, ответственные отделы: государственное учреждение "Отдел архитектуры и градостроительства города Семей области Абай" и государственное учреждение "Отдел земельных отношений города Семей области Абай";

      о действующей инфраструктуре жилого дома и возможности увеличения мощностей инфраструктуры, точек ближайшего подключения водоснабжения, газоснабжения, электроснабжения, канализации ответственный отдел: государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства города Семей области Абай";

      протокол общего собрания жильцов, отражающее отношение жильцов к предлагаемым мероприятиям по реновации жилья (районные акиматы, на территории которых расположены жилые дома, подлежащие реновации).

      14. После получения необходимой информации Администратором программы подготавливается информационный документ на каждый жилой дом, подлежащий реновации.

      15. В случае необходимости выделения средств из местного бюджета Администратором программы будет определено государственное учреждение "Отдел строительства города Семей области Абай". В таком случае, все мероприятия будут осуществляться в соответствии с действующими нормами законодательства на момент принятия решения о реновации жилого дома.

      16. Для привлечения потенциальных инвесторов информация, размещенная на интернет-ресурсе уполномоченной организации, должна на постоянной основе освещаться в средствах массовой информации и в других доступных средствах информирования.

      17. Уполномоченным представителем местного исполнительного органа во взаимодействиях с частными инвесторами будет выступать уполномоченная организация для реализации Программы реновации.

      18. Для привлечения потенциальных инвесторов информация, размещенная на интернет-ресурсе, должна на постоянной основе освещаться в средствах массовой информации и других доступных средствах информирования.

      19. Потенциальный инвестор помимо информации, размещенной на интернет-ресурсе, имеет право письменно запросить дополнительную необходимую информацию по объекту. В таком случае, Администратор программы или уполномоченная организация запрашивает необходимую информацию у ответственных управлений и районных акиматов местного исполнительного органа, территориальных подразделений центральных органов и НАО "Правительство для граждан", которые обязаны предоставить информацию в течение 10 рабочих дней с момента поступления письменного запроса.

      20. В случае заинтересованности Потенциальный инвестор подает заявку Администратору программы или уполномоченной организации для заключения Меморандума о сотрудничестве.

      21. Меморандум о сотрудничестве должен включать в себя детальный план действий, согласованный всеми ответственными отделами акимата, включающий все необходимые мероприятия по реновации жилого дома.

      22. После заключения Меморандума о сотрудничестве:

      все ответственные отделы акимата города принимают обязательства по оказанию содействия в приоритетном порядке по получению по всем разрешительным документам, в рамках действующего законодательства Республики Казахстан, в реализации инвестиционного проекта по реновации жилого дома;

      акимат города совместно с Администратором программы при участии Инвестора организует общее собрание жильцов многоквартирного дома для ознакомления с условиями, предлагаемыми потенциальным инвестором. При этом собрание считается правомочным, если на собрании принимали участие не менее двух третей от общего количества собственников квартир жилого дома;

      отдел строительства города организовывает мероприятия по ликвидации (сноса) ветхих аварийных домов, подлежащих реновации;

      отдел архитектуры и градостроительства города совместно с Инвестором разрабатывают и согласовывают эскизный проект планируемого жилого дома;

      отдел жилищно-коммунального хозяйства предпринимает мероприятия по предоставлению технических условий на коммуникации, подведению инфраструктуры и увеличению мощностей, необходимых для проектируемого жилого дома;

      отделы земельных отношений, архитектуры и градостроительства города совместно с отделом жилищных отношений и жилищной инспекции города предпринимает все необходимые мероприятия по изъятию и предоставлению уполномоченной организации либо инвестору земельных участков, необходимых для строительства и благоустройства проектируемого жилого дома.

      23. После получения одобрения жильцов жилого дома Администратор программы организует заключение основного инвестиционного соглашения на строительство с потенциальным инвестором.

      24. На основании заключенного Инвестиционного соглашения Администратором программы совместно с Инвестором заключаются трехсторонние соглашения с каждым собственником жилого и нежилого помещения, в которых закрепляются обязательства и гарантии акимата города и Инвестора по предоставлению временного жилья на момент строительства.

5. Гарантии жилищных и имущественных прав физических и юридических лиц при реализации Программы реновации

      25. Всем собственникам в жилых домах, включенных в Программу реновации, будут предоставляться на время строительства временное жилье за счет средств Инвестора либо ежемесячная денежная компенсация за аренду временного жилья до окончания строительства жилого дома.

      26. Всем собственникам жилых и нежилых помещений в жилых домах, включенных в Программу реновации, будут предоставляться равнозначные помещения на безвозмездной основе, одновременно соответствующие следующим требованиям:

      общая площадь и количество комнат в таком жилом помещении (нежилом помещении) не меньше общей площади и количества комнат в освобождаемом жилом помещении (нежилом помещении), но не менее однокомнатной квартиры, соответствующей действующим нормам жилищного законодательства Республики Казахстан;

      помещение соответствует стандартам благоустройства, установленным законодательством Республики Казахстан, а также имеет улучшенную отделку в соответствии с требованиями, установленными нормативными правовыми актами;

      помещение находится в многоквартирном доме, расположенном в том же районе города и включенном в Программу реновации.

      27. Вместо равнозначного помещения собственник помещения в многоквартирном доме, включенном в Программу реновации, вправе получить равноценное возмещение в денежной или натуральной форме. При этом, размер равноценного возмещения определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      28. При реализации Программы реновации должно быть обеспечено создание комфортной среды проживания граждан, в том числе путем установления дополнительных требований к благоустройству территории, формированию улично-дорожной сети, парковочного пространства, тротуаров при фасадной зоне, организации дворовых и внутриквартальных озелененных территорий.

      29. В целях реализации Программы реновации должно быть обеспечено строительство предназначенных для переселения монолитных (сборно-монолитных) многоквартирных домов, многоквартирных домов из современных панельных конструкций. Такие многоквартирные дома должны обладать высокой энергетической эффективностью и соответствовать современным стандартам по приспособлению многоквартирных домов для маломобильных групп граждан.