Учаскелік комиссиялар туралы ережені бекіту туралы

Жетісу облысы әкімдігінің 2023 жылғы 15 қарашадағы № 363 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексінің 124-бабының 3-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27, 37-баптарына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 523 қаулысына, "Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережені, сондай-ақ өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру нәтижелері бойынша атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждықты айқындау өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 23 мамырдағы № 167 бұйрығына сәйкес, облыс әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса беріліп отырған Учаскелiк комиссиялар туралы ереже бекiтiлсiн.

      2. "Жетісу облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы қаулы шеңберінде шаралар қабылдауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р. Алиге жүктелсін.

      Облыс әкімі Б. Исабаев

      Облыс әкімдігінің 2023 жылғы "___" ___________ "Учаскелік комиссиялар туралы ережені бекіту туралы" № ____ қаулысына келісім беті

Енгізуші:


Облыстың жұмыспен қамтуды
үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар
басқармасының басшысы

Е. Мизамбаев

 
Облыс әкімінің бірінші орынбасары

Ә. Жақанбаев



Облыс әкімінің орынбасары

Облыс әкімінің орынбасары


 

Р. Али
Ә. Қанағатов

Облыс әкімі аппаратының
басшысы

Н. Егінбаев

Облыстың экономика және бюджеттік
жоспарлау басқармасының басшысы

Ж. Әмірханов

Облыстың қаржы
басқармасының басшысы

Ж. Керімбекова

Облыс әкімінің аппараты
мемлекеттік-құқықтық сүйемелдеу және
ТҚК жұмысын ұйымдастыру
бөлімінің басшысы

А. Дауылбаева

Облыс әкімінің аппараты
құжаттамамен қамтамасыз ету
және бақылау бөлімінің басшысы

Б. Ақылбеков

  Бекітемін "Жетісу облысы әкімінің аппараты" ММ басшысы ____________ Н. Егінбаев 2023 жылғы "__"_________

      Облыс әкімдігінің 2023 жылғы "__" _____ "Учаскелік комиссиялар туралы ережені бекіту туралы" № __ қаулысына тарату беті

      1.Облыс әкімінің орынбасарына (Р. Али).

      2.Облыстың жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасына- 2.

      3.Облыс әкімінің аппараты мемлекеттік-құқықтық сүйемелдеу және ТҚК жұмысын ұйымдастыру бөліміне.

      Облыстың жұмыспен қамтуды

      үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар

      басқармасының басшысы Е. Мизамбаев

      Жіберілді: 2023ж. "___"___________

      Облыс әкімінің аппараты

      құжаттамамен қамтамасыз ету

      және бақылау бөлімінің бас инспекторы Н. Қыдырбекова

  Жетісу облысы маслихатының 2023 жылғы _____________ №___ шешіміне қосымша

Учаскелiк комиссиялар туралы Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Учаскелік комиссиялар туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Әлеуметтік кодексінің 124-бабы 3-тармағына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 523 қаулысына және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 23 мамырдағы №167 бұйрығымен бекітілген Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережеге сәйкес әзірленді және учаскелік комиссиялардың мәртебесі мен өкілеттігін айқындайды.

      2. Осы Ережеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1. мансап орталығы – еңбек мобильділігі орталығының функцияларын аудандарда, облыстық және республикалық маңызы бар қалаларда, астанада орындауды жүзеге асыратын филиалы.

      2. мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау жөніндегі уәкілетті орган – атаулы әлеуметтік көмек тағайындауды жүзеге асыратын республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың, қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органы.

      3. учаскелік комиссия (бұдан әрі – Комиссия) – атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш жасаған адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына зерттеп-қарау жүргізу үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер әкімдерінің шешімімен құрылатын арнаулы комиссия.

      Атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Әлеуметтік кодексінің 11-бабының 17) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына сәйкес әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асырады. Комиссия әлеуметтік көмекке жүгінген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына зерттеп-қарау жүргізеді.

      4. Комиссиялар тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Комиссиялар өз жұмысын ашықтық, жариялылық, алқалылық және бейтараптық қағидаттарында ұйымдастырады.

      Комиссиялар өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, осы Ережені, сондай-ақ өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарау нәтижелері бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын басшылыққа алады.

2. Комиссиялардың міндеттері мен функциялары

      5. Комиссиялардың негізгі міндеті мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау жөніндегі уәкілетті органға, ал ауылдық жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округ әкімдеріне халыққа мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – атаулы әлеуметтік көмек) немесе "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 2-3-тармағына сәйкес жергілікті өкілетті органдар бекітетін Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмек көрсету, олардың атаулылығын арттыру жөніндегі қызметіне жәрдемдесу болып табылады.

      6. Комиссияның негiзгi функцияларына:

      1) Қағидаларға сәйкес ұсынылатын атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға немесе әлеуметтік көмек көрсетуге жүгінген адамның (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарау (бұдан әрі – зерттеп-қарау);

      2) атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген адамның (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарауға қажетті жетіспейтін мәліметтерді алу үшін тиісті органдарға сұрау жіберу;

      3) атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға немесе Қағидаларға сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмек алуға жүгінген адамның (бұдан әрі – өтініш беруші) материалдық жағдайын тексеру актісін жасау;

      4) ұсынылған құжаттардың және/немесе тексеру нәтижелерінің негізінде уәкілетті орган бекіткен өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру нәтижелері бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын ескере отырып, Қағидаларға сәйкес ұсынылатын әлеуметтік көмек немесе атаулы әлеуметтік көмек берудің қажеттілігі немесе қажеттіліктің болмауы туралы қорытынды дайындау жатады.

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      7. Атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау жөніндегі уәкілетті орган, ал ауылдық жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округтың әкімі Комиссияның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар жасайды (отырыс өткізуге арналған жеке бөлме беру, нормативтік құқықтық актілермен, техникалық құралдармен қамтамасыз ету).

      8. Комиссияның құрамы жергілікті мемлекеттік басқару органдарының, қоғамдық бірлестіктердің, мүлік иелері бірлестіктерінің, көппәтерлі тұрғын үйлердің жай серіктестіктерінің (жай серіктестіктер), халықтың, білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау ұйымдары мен уәкілетті органдарының өкілдерінен, құқық қорғау органдарының қызметкерлерінен құралады.

      Комиссия төрағадан, хатшыдан және Комиссия мүшелерінен тұрады. Комиссияның жалпы құрамы бес адамнан кем болмауға тиіс.

      9. Төраға Комиссияның жұмысын ұйымдастырады және Комиссияға осы Үлгілік ережеде жүктелген міндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуы үшін дербес жауаптылықта болады.

      10. Өтініш берушіні отырыстың өткізілетін күні туралы хабардар етуді, Комиссия отырысының күн тәртібі бойынша ұсыныстар, Комиссия отырысына қажетті құжаттарды, материалдар даярлауды және оны өткізгеннен кейін хаттаманы рәсімдеуді Комиссияның хатшысы жүзеге асырады.

      Өтініш беруші қалауы бойынша Комиссияның отырысына қатыса алады.

      11. Комиссия:

      мансап орталығынан немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды алған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар және (немесе) атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарау нәтижелері негізінде қорытынды дайындап, оны мансап орталығына немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне береді;

      құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акт жасайды, Қағидаларға сәйкес адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы немесе мұқтаждығының болмауы туралы қорытынды әзірлейді және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтың әкіміне жібереді.

      12. Комиссияның шешімдері оның құрамы жалпы санының үштен екісі болған кезде заңды болады.

      13. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және Комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының даусы шешуші болып саналады.

      14. Комиссия қабылдаған шешім қорытынды түрінде ресімделеді, өтініш беруші онымен танысып, қол қояды.

      15. Комиссияның қорытындысына келіспеген кезде, өтініш беруші уәкілетті органға, сондай-ақ сот тәртібімен шағым жасайды.

Об утверждении Положения об участковых комиссиях

Постановление акимата области Жетісу от 15 ноября 2023 года № 363

      В соответствии с пунктом 3 статьи 124 Социального Кодекса Республики Казахстан, статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 523 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления ее размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 23 мая 2023 года № 167 "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях, а также критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение об участковых комиссиях.

      2. Государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ области Жетісу" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке в обеспечить принятие мер в рамках настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Али Р.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Исабаев

      Лист согласования к постановлению акимата области "Об утверждении Положения об участковых комиссиях" от "__" _________2023 года №____

Вносит:


Руководитель управления
координации занятости и
социальных программ области

Е. Мизамбаев

 
Согласовано:


Первый заместитель акима области

А. Жаканбаев



Заместитель акима области
Заместитель акима области

Р. Али
А. Канагатов

Руководитель аппарата
акима области

Н. Егинбаев

Руководитель управления экономики
и бюджетного планирования области

Ж. Амирханов

Руководитель управления
финансов области

Ж. Керимбекова

 
Руководитель отдела государственно-
правового сопровождения и организации
работы АТК аппарата акима области

А. Дауылбаева

Руководитель отдела
документационного
обеспечения и контроля
аппарата акима области

Б. Акылбеков

  Утверждаю Руководитель ГУ "Аппарат акима области Жетісу" ______________ Н. Егинбаев "_____" __________2023 года

      Лист рассылки к постановлению акимата области "Об утверждении Положения об участковых комиссиях от "__" _________2023 года №____

      1. Заместителю акима области (Али Р.).

      2.Управлению координации занятости и социальных программ области-2.

      3.Отделу государственно - правового сопровождения и организации работы АТК аппарата акима области.

      Руководитель управления

      координации занятости и

      социальных программ области Е. Мизамбаев

      Разослано: "___" ___________2023г.

      Главный инспектор отдела

      документационного

      обеспечения и контроля

      аппарата акима области Н. Кыдырбекова

  Приложение к постановлению акимата области Жетісу от _________ 2023 года №__

Положение об участковых комиссиях

1. Общие положения

       1. Настоящее Положение об участковых комиссиях ( далее - Положение) разработано в соответствии с пунктом 3 статьи 124 Социального Кодекса Республики Казахстан, постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 523 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 23 мая 2023 года № 167 "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях, а также критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя".

      2. Основные понятия, используемые в настоящем Положении:

      1. карьерный центр - филиал центра трудовой мобильности, осуществляющий выполнение его функций в районах, городах областного и республиканского значения, столице.

      2. уполномоченный орган по назначению государственной адресной социальной помощи – местный исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, района в городе, города районного значения, осуществляющий назначение адресной социальной помощи.

      3. участковая комиссия (далее - Комиссия) – специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью.

      Уполномоченный орган по назначению адресной социальной помощи осуществляет оказание социальной помощи в соответствии с Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления еҰ размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденного Правительством Республики Казахстан в соответствии с подпунктом 17) статьи 11 Социального кодекса Республики Казахстан. Комиссия проводит обследование материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью.

      4. Комиссии являются постоянно действующим коллегиальным органом на территории соответствующих административно-территориальных единиц. Комиссии организовывают свою работу на принципах открытости, гласности, коллегиальности и беспристрастности.

      Комиссии в своей деятельности руководствуются Конституцией, Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, настоящим Положением, а также критериями определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя.

2. Задачи и функции Комиссии

      5. Основной задачей Комиссии является содействие уполномоченному органу по назначению государственной адресной социальной помощи, а в сельской местности - акиму поселка, села, сельского округа в деятельности по оказанию государственной адресной социальной помощи населению (далее – адресная социальная помощь) или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее – Правила), утверждаемыми местными представительными органами в соответствии с пунктом 2-3) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", повышению их адресности.

       6. К основным функциям Комиссии относятся:

      1) проведение обследования материального положения лица (семьи), обратившегося за назначением адресной социальной помощи или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами (далее – обследование);

      2) направление запроса в соответствующие органы для получения недостающих сведений, необходимых для проведения обследования материального положения лица (семьи), обратившегося за назначением адресной социальной помощи;

      3) составление акта обследования материального положения лица (далее - заявитель), обратившегося за назначением адресной социальной помощи или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами;

      4) на основании представленных документов и (или) результатов обследования подготовка заключения о необходимости предоставления или об отсутствии необходимости предоставления адресной социальной помощи или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами, с учетом критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя, утвержденными уполномоченным государственным органом.

3. Организация деятельности комиссии

      7. Уполномоченный орган по назначению адресной социальной помощи, а в сельской местности – аким поселка, села, сельского округа создает условия для нормальной деятельности Комиссии (предоставляет отдельную комнату на время заседания, обеспечивает нормативными правовыми актами, техническими средствами).

      8. Cостав Комиссии состоит из представителей органов местного государственного управления, общественных объединений, объединений собственников имущества, простых товариществ многоквартирных жилых домов (простые товарищества), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты населения, работников правоохранительных органов.

      Комиссия состоит из председателя, секретаря и членов Комиссии. Общий состав Комиссии составляет не менее пяти человек.

      9. Председатель организует работу Комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на Комиссию настоящим Типовым положением.

      10. Оповещение заявителя о дате проведения заседания, подготовку предложений по повестке дня заседания Комиссии, необходимых документов, материалов и оформление протокола заседания Комиссии после его проведения осуществляет секретарь Комиссии. Заявитель при желании присутствует на заседании Комиссии.

      11. Комиссия:

      в течение семи рабочих дней со дня получения документов от карьерного центра или акима поселка, села, сельского округа готовит заключение на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя, обратившегося за назначением адресной социальной помощи и передает его в карьерный центр или акиму поселка, села, сельского округа;

      в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), обратившегося за оказанием социальной помощи, подготавливает заключение о нуждаемости или об отсутствии нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи в соответствии с Правилами, и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа.

      12. Решения Комиссии правомочны при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      13. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      14. Принятое решение Комиссии оформляется в форме заключения, с которым заявитель ознакамливается под роспись.

      15. При несогласии заключение Комиссии обжалуется заявителем в уполномоченном органе, а также в судебном порядке.

      .