"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ халыққа қызмет көрсету бөлімдері арқылы және 1414 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы көрсетілетін қызметтердің тізбесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлiгiнің Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер комитеті Төрағасының м.а. 2023 жылғы 13 қыркүйектегі № 400/НҚ бұйрығы

      Қазақстан Республикасы "Мемлекеттік қызметтер туралы" Заңының 9-1 бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ Халыққа қызмет көрсету бөлімдері арқылы, сондай-ақ 1414 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы көрсетілетін қызметтерінің тізбесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік қызметтер комитеті:

      1) Осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      2) осы бұйрыққа қол қойылғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" ШЖҚ РМК-ға жіберілсін;

      3) Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсыну.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер комитеті төрағасының орынбасарларына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Төрағаның м.а А. Ныгыметоллина

  Бұйрығына
1-қосымша

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкерлері орындайтын халыққа қызмет көрсету бөлімдері арқылы көрсетілетін жұмыстардың тізбесі

№ р/с

Қызметтердің атауы

1

Ресепшінде консультация беру және құжаттардың толықтығын тексеру

2

Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау, оның ішінде жолданымдарды қабылдау

3

Мемлекеттік қызмет нәтижесін беру

4

Өтініштерді қабылдау және беру бойынша тізілімдерді қалыптастыру (жинақтаушы сектор)

5

Организм функциялары тұрақты бұзылған денсаулығы адамдарға үйіне барып мемлекеттік қызмет көрсету

6

Мобильді ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету

7

Өзіне өзі қызмет көрсету секторында консультациялық көмек көрсету

8

Жол қозғалысы теориясы бойынша тестілеуден өту кезінде консультация беру

9

Автоматтандырылған электрондық алаңда практиқалық емтихан тапсыру кезінде консультация беру

  Бұйрығына
2-қосымша

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкерлері орындайтын Бірыңғай байланыс орталығы арқылы көрсетілетін қызметтер тізбесі

№ р/с

Қызметтердің атауы

1.

Дауыстық кеңес беру қызметтері (кіріс қоңыраулар)

2.

Дауыстық кеңес беру қызметтері (шығыс қоңыраулар)

3.

Дауыстық консультациялық қызметтердің көмегімен консультация беру және техникалық қолдауға тіркеу

4.

Дауыстық емес кеңес беру қызметтері

5.

Дауыссыз консультациялық қызметтер (арналар арқылы: telegram, vk, еmail, facebook)

6.

Дауыстық емес консультациялық қызметтердің көмегімен консультация беру және техникалық қолдауға тіркеу

7.

"Бейне қоңырау" сервисі арқылы консультациялық көмек

8.

"Бейне қоңырау" сервисі арқылы консультациялық көмек және мемлекеттік қызметтер көрсету

9.

"Бейне қоңырау" сервисінің көмегімен кеңес беру және техникалық қолдауға тіркелу

10.

Дауыстық консультациялық қызметтердің көмегімен консультация беру және үйге баруды тіркеу

11.

Дауыстық консультациялық қызметтердің көмегімен шағымдар мен алғыстарды тіркеу

12.

Биометриялық сәйкестендіруден өтпеген қызмет алушыларды модерациялау қызметтері


Об утверждении перечня услуг НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", оказываемых через отделы обслуживания населения, а также через Единый контакт-центр 1414

Приказ и.о. Председателя Комитета государственных услуг Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 13 сентября 2023 года № 400/НҚ

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить перечень услуг НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", оказываемых через отделы обслуживания населения, а также через Единый контакт-центр 1414 согласно приложению к настоящему Приказу.

      2. Комитету государственных услуг Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан обеспечить:

      1) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      2) в течение пяти рабочих дней после подписания настоящего приказа направить в РГП на ПХВ "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан";

      3) представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующих заместителей председателя Комитета государственных услуг Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      И.о председателя А. Ныгыметоллина

  Приложение 1 к приказу

Перечень работ НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", оказываемых через отделы обслуживания населения, выполняемые работниками

№ п/п

Наименование услуг

1

Оказание консультации и проверка полноты документов на Ресепшн

2

Прием заявлений на оказание государственных услуги, в том числе прием обращений

3

Выдача результата государственной услуги

4

Формирование реестров по приему и выдаче заявлений (накопительный сектор)

5

Оказание государственных слуги с выездом на дом к лицам, имеющим нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма

6

Оказание государственных слуг посредством МЦОН

7

Оказание консультации и помощи в секторе самообслуживания

8

Оказание консультации при прохождении тестирования по теории дорожного движения

9

Оказание консультации при прохождении практического экзамена на автоматизированной электронной площадке

  Приложение 2 к приказу

Перечень услуг НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", оказываемых через Единый контакт-центр, выполняемые работниками

№ п/п

Наименование услуг

1.

Голосовые консультационные услуги (входящие звонки)

2.

Голосовые консультационные услуги (исходящие звонки)

3

Оказания консультации и регистрация на техническую поддержку при помощи голосовых консультационных услуг

4.

Неголосовые консультационные услуги

5.

Неголосовые консультационные услуги (через каналы: telegram, vk, еmail, facebook)

6.

Оказание консультации и регистрация на техническую поддержку при помощи неголосовых консультационных услуг

7.

Консультационная помощь посредством сервиса "Видео звонок"

8.

Консультационная помощь и оказания государственных услуг посредством сервиса "Видео звонок"

9.

Оказание консультации и регистрация на техническую поддержку при помощи сервиса "Видео звонок"

10.

Оказание консультации и регистрация выезда на дом при помощи голосовых консультационных услуг

11.

Регистрация жалоб и благодарностей при помощи голосовых консультационных услуг

12.

Услуги модерации услугополучателей непрошедших биометрическую идентификацию