Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ғылыми-техникалық кеңесі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 1102 бұйрығы

      "Ғылым және технологиялық саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 7-бабының 3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ғылыми-техникалық кеңесі туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Әскери білім және ғылым департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 11 шілдедегі № 472 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33059 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкін жүргізу қағидалары 10-тармағының талаптарына сәйкес қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларының орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық мүдделі лауазымды адамдарға және құрылымдық бөлімшелерге жеткізілсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қорғаныс министрі генерал-полковник
Р. Жақсылықов

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2024 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 1102 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ғылыми-техникалық кеңесі туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ғылыми-техникалық кеңесі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) "Ғылым және технологиялық саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 7-бабының 3) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Ереже Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ғылыми-техникалық кеңесі (бұдан әрі – ҒТК) қызметінің құқықтық және ұйымдастырушылық негізін айқындайды.

      3. ҒТК Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады және ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстың (бұдан әрі – ҒЗТКЖ) басым бағыттары бойынша ұсыныстар мен ұсынымдарды пысықтау, сондай-ақ ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды бағалау мақсатында құрылады.

      4. ҒТК өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. ҒТК-ның негізгі міндеттері мен функциялары

      5. ҒТК-ның қызметі мынадай негізгі міндеттерді шешуге бағытталған:

      1) ғылым және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру, ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижесін коммерцияландыру (бұдан әрі – ҒҒТҚН) бойынша ұсыныстар әзірлеу және оған жәрдемдесу;

      2) ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды іске асыруды қалыптастыру жөнінде ұсыныстар дайындау;

      3) ғылыми және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет, ҒҒТҚН коммерцияландыру саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар дайындау;

      4) әскери саладағы ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық және тәжірибелік-конструкторлық жұмыс жобаларын қарау;

      5) ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық және (немесе) тәжірибелік-конструкторлық жұмысты қаржыландыруға бағытталатын қаражатты аудару және бөлу ашықтығын қамтамасыз ету жөнінде ұсыныстар әзірлеу және шараларды іске асыру;

      6) ұсыныстар дайындау және ғылыми ұйымдарды дамытуға және технологиялық және инновациялық қызметті ұйымдастыруға қатысу.

      6. ҒТК өзіне жүктелген міндеттерге сәйкес мынадай функцияларды орындайды:

      1) мемлекеттік бюджет қаражатынан ғылыми зерттеуді, ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды, ҒЗТКЖ-ны, сондай-ақ ҒҒТҚН коммерцияландыру жобасын қаржыландыру мәселелері бойынша:

      Жоғары ғылыми-техникалық комиссияның күн тәртібіне шығарылатын мәселелер бойынша ұсыныстарды қарайды және дайындайды;

      ғылыми-техникалық және ғылыми-технологиялық міндеттер мен бағдарламаларды қалыптастыру бойынша ұсыныстар дайындайды;

      ғылыми, ғылыми-техникалық қызметтің басым бағыттарын іске асыру мақсатында арнайы бағыттарды қалыптастыру жөнінде ұсыныстар дайындайды;

      жобалар мен бағдарламаларды, сондай-ақ ҒҒТҚН коммерцияландыру жобаларын гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша конкурстық құжаттаманы әзірлеу кезінде ұсыныстар дайындайды;

      бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу кезінде ұсыныстар дайындайды;

      ұсынылып отырған ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалардың ғылыми жаңалығы, ғылыми-техникалық деңгейі, перспективалылығы, әзірлену дәрежесі, сұратылатын қаржыландыру көлемінің экономикалық негізделуі ұсынымдарын қарайды және дайындайды;

      Заңға сәйкес "Ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс, биологиялық қауіпсіздік" басым бағыты бойынша Ұлттық ғылыми кеңестің (бұдан әрі – ҰҒК) отырысына шығарылатын мәселелер бойынша ұсынымдарды қарайды және дайындайды;

      2) технологиялық саясат мәселелері және инновациялық қызметті қолдау шаралары бойынша:

      технологиялық саясаттың негізгі бағыттары бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      технологиялық даму басымдығын және технологиялық саясаттың негізгі бағыттарын айқындау бойынша ұсыныстар дайындайды;

      Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің инновациялық және технологиялық дамуы мәселелері бойынша ұсынымдар дайындайды;

      инновациялық жүйені және инновациялық қызметті қолдауға қатысатын инновациялық жүйе субъектісінің қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындайды;

      әскери саладағы технологиялық саясат бойынша ұсыныстарды қарайды және дайындайды;

      негізгі (басым) технологияны, технологиялық құзырет орталықтарын, нысаналы технологиялық бағдарламаларды айқындау және әскери саладағы технологиялық платформаны ұйымдастыру бойынша ұсыныстар дайындайды;

      технологияны іздеу жүйесін қалыптастыру және дамыту, оны сәйкестендіру және оны нарыққа ілгерілетуде жәрдемдесу бойынша ұсыныстар дайындайды;

      одан әрі инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органға ұсыну үшін инновациялық грант берудің басым бағыттарын айқындау бойынша ұсыныстар дайындайды;

      3) Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің міндеттерін орындау шеңберіндегі мәселелер бойынша:

      ведомстволық бағынысты ғылыми ұйымдардың ғылыми, ғылыми-техникалық және өндірістік қызметі туралы есептерді тыңдайды;

      жоғары технологиялық өнім шығаруды және (немесе) жаңа технологияны ендіруді жүзеге асыратын бірлескен өндіріс құру мақсатында ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерімен, жоғары оқу орындарымен, кәсіпкерлік субъектілерімен, квазимемлекеттік сектор субъектілерімен ынтымақтастық жасау мәселелерін қарайды;

      ғылыми және ғылыми-техникалық, технологиялық және инновациялық қызмет, ҒҒТҚН коммерцияландыру саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін жетілдіру бойынша ұсыныстарды қарайды және дайындайды;

      Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің тапсырмасы бойынша тиісті ұсынымдар дайындап, мәселелерді қарайды.

3-тарау. ҒТК қызметін ұйымдастыру

      7. ҒТК құрамын ғылыми қоғамдастықтың ұсыныстары мен ұсынымдарын ескеріп, Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі қалыптастырады және Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрі бекітеді.

      8. ҒТК төраға мен тұрақты мүшелерден тұрады. ҒТК құрамына Әскери білім және ғылым, Әскери-техникалық саясат, Экономика және қаржы, Жедел жоспарлау, Жауынгерлік даярлық, Ақпараттық технологиялар департаменттерінің өкілдері (ғалымдары), ҰҒК, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері болып табылатын ғылыми ұйымдардың мүшелері кіреді.

      9. ҒТК құрамына:

      1) Қазақстан Республикасының азаматы болып табылатын;

      2) ҒТК құрамы қалыптасқан күнге дейін 3 (үш) жыл ішінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметтің аккредиттелген субъектісінің қызметкері болып табылатын немесе әскери оқу орындарында ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметпен айналысатын доктор (PhD), бейіні бойынша доктор, ғылым докторы немесе ғылым кандидаты дәрежесі бар;

      3) ғылыми-зерттеу және (немесе) ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл болатын ғалымдар сайланады.

      Кандидатура ұсынылған күні кандидатта Web of Science (Веб оф Сайенс) және (немесе) Scopus (Скопус) халықаралық базаларына сәйкес Хирш индексінің болуы (3 (үш) және одан астам) мақұлданады.

      10. ҒТҚ құрамының кемінде 70 %-ы (жетпіс пайызы) жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл болатын қызметкерлерден және (немесе) сарапшылардан құрылады.

      11. ҒТҚ құрамына осы ұйым негізгі жұмыс орны болып табылатын бір ұйымнан бірнеше қызметкер кірмейді.

      12. ҒТК төрағасын және төраға орынбасарын ҒТК мүшелері арасынан ҒТК-ның бірінші отырысында ашық дауыс беру арқылы ҒТК мүшелері сайлайды.

      13. ҒТК төрағасы:

      1) отырыста төрағалық етеді және оның қызметіне басшылық жасайды;

      2) даулы мәселелерді талқылауда алқалылықты қамтамасыз етеді;

      3) ҒТК отырыстарын өткізудің күн тәртібін, күнін, уақытын, орнын және нысанын айқындайды;

      4) ҒТК отырысының хаттамаларына қол қояды;

      5) ҒТК шешімдерінің іске асырылуын жалпы үйлестіруді жүзеге асырады.

      14. Төраға болмаған кезде оның функцияларын орынбасары орындайды.

      15. ҒТК жанынан ғылыми қамтамасыз етуді ұйымдастыру және ҒТК отырысына шығарылатын бейіндік мәселелерді қарау бойынша өз қызметін жүзеге асыратын мамандандырылған секциялар (бұдан әрі – секция) құрылады.

      16. ҒТК құрамы 3 (үш) жыл мерзімге бекітіледі және әрбір секция бойынша саны 7 (жеті) адамнан аспайтын мүшелердің тақ санынан тұрады.

      17. ҒТК жұмысы тікелей және сырттай отырыс өткізу нысанында жүзеге асырылады. Қажет болған кезде ҒТК отырысы Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ақпараттық-коммуникациялық технологиясы мен байланыс жүйесін пайдаланып өткізіледі. Отырыс хаттамалары, күн тәртібіндегі мәселелер бойынша материал, есептер, актілер Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Әскери білім және ғылым департаментіне (бұдан әрі – жұмыс органы) беріледі және "Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 236 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33339 болып тіркелген) сақталады.

      18. ҒТК қажеттілігіне қарай, бірақ жылына екі реттен сиретпей жиналады. Егер отырысқа оның құрамының кемінде 2/3 бөлігі қатысса, ҒТК шешім қабылдайды.

      19. Жұмыс органының лауазымды адамы болып табылатын ҒТК хатшысы:

      1) отырысқа материалды дайындауды, жинауды және жүйелендіруді;

      2) ҒТК мүшелеріне және шақырылған адамдарға ҒТК отырыстарын өткізу туралы хабарламаны уақтылы жіберуді;

      3) отырыстың күн тәртібін жасауды, отырыс хаттамаларын жасауды;

      4) ҒТК шешімінің жобаларын дайындауды және отырыстан кейін хаттамаларды ресімдеуді жүзеге асырады.

      20. Жұмыс органы ҒТК қызметін қамтамасыз ету мақсатында:

      1) ҒТК жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді;

      2) жыл сайынғы негізде ҒТК мүшелерінен Тізбені қалыптастыру бойынша ұсыныстарды жинауды;

      3) отырыс өткізілгенге дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын ҒТК мүшелеріне жіберілетін материалды жинауды;

      4) ҒТК жұмысы туралы жоспарлар мен есептер жасауды және орындалуын үйлестіруді жүзеге асырады.

      21. ҒТК шешімдері ашық дауыс беру арқылы қабылданады және ҒТК отырысына қатысқан мүшелердің жалпы санының кемінде 2/3-і дауыс берсе, қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған кезде Төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Хатшы ҒТК мүшесі болып табылмайды және шешім қабылдау кезінде дауыс бермейді. Дауыс беруге шығарылған мәселе бойынша ҒТК мүшелерінің ерекше пікірі болған кезде хатшы хаттамаға тиісті жазба енгізеді. ҒТК мүшесі шешім қабылдаудан және дауыс беруден бас тарта алмайды.

      22. ҒТК шешімі хаттамамен ресімделеді және оған ҒТК төрағасы, мүшелері мен хатшы қол қояды. Хаттамалардың көшірмесі ҒТК мүшелеріне жіберіледі.

      23. ҒТК жұмыс органы жыл сайын есепті жылдан кейінгі айдың 20-сы күнінен кешіктірмей ғылым саласындағы уәкілетті органға есепті кезең қорытындысы бойынша ҒТК жұмысы туралы ақпарат береді.

Об утверждении Положения о научно-техническом совете Министерства обороны Республики Казахстан

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 1102

      В соответствии c подпунктом 3) статьи 7 Закона Республики Казахстан "О науке и технологической политике", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о научно-техническом совете Министерства обороны Республики Казахстан.

      2. Департаменту военного образования и науки Министерства обороны Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) направление настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан в электронном виде в течение пяти рабочих дней со дня его подписания на казахском и русском языках в соответствии с требованиями пункта 10 Правил ведения Государственного реестра нормативных правовых актов Республики Казахстан, Эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 11 июля 2023 года № 472 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 33059);

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан после его первого официального опубликования;

      3) направление сведений в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан об исполнении подпунктов 1) и 2) настоящего пункта в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра обороны Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ довести до заинтересованных должностных лиц и структурных подразделений.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр обороны
Республики Казахстан генерал-полковник
Р. Жаксылыков

  Утвержден
приказом Министра обороны
Республики Казахстан
от 30 сентября 2024 года № 1102

Положение о научно-техническом совете Министерства обороны Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о научно-техническом совете Министерства обороны Республики Казахстан (далее – Положение) разработано в соответствии c подпунктом 3) статьи 7 Закона Республики Казахстан "О науке и технологической политике" (далее – Закон).

      2. Положение определяет правовые и организационные основы деятельности научно-технического совета Министерства обороны Республики Казахстан (далее – НТС).

      3. НТС является консультативно-совещательным органом при Министерстве обороны Республики Казахстан и создается в целях выработки предложений и рекомендаций по приоритетным направлениям научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ (далее – НИОКР), а также оценки научно-технических проектов и программ.

      4. В своей деятельности НТС руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

Глава 2. Основные задачи и функции НТС

      5. Деятельность НТС направлена на решение следующих основных задач:

      1) разработка предложений и содействие в реализации государственной политики в области науки и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности (далее – РННТД);

      2) выработка предложений по формированию реализации научно-технических проектов и программ;

      3) выработка предложений по совершенствованию законодательных актов Республики Казахстан в области научной и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации РННТД;

      4) рассмотрение проектов научно-исследовательских, научно-технических и опытно-конструкторских работ в военной сфере;

      5) разработка предложений и реализация мер по обеспечению прозрачности отчислений и распределений средств, направляемых на финансирование научно-исследовательских, научно-технических и (или) опытно-конструкторских работ;

      6) выработка предложений и участие в развитии научных организаций и организации технологической и инновационной деятельности.

      6. В соответствии с возложенными на него задачами НТС выполняет следующие функции:

      1) по вопросам финансирования научных исследований, научных, научно-технических проектов и программ, НИОКР, а также проектов коммерциализации РННТД из средств государственного бюджета:

      рассматривает и вырабатывает предложения по вопросам, выносимых на повестку Высшей научно-технической комиссии;

      вырабатывает предложения по формированию научно-технических и научно-технологических задач и программ;

      вырабатывает предложения по формированию специализированных направлений в целях реализации приоритетных направлений научной, научно-технической деятельности;

      вырабатывает предложения при разработке конкурсных документаций по грантовому и программно-целевому финансированию проектов и программ, а также проектов по коммерциализации РННТД;

      вырабатывает предложения при разработке технических заданий по программно-целевому финансированию;

      рассматривает и вырабатывает рекомендации научной новизны, научно-технического уровня, перспективности, степени разработанности предлагаемых научных, научно-технических проектов и программ, экономической обоснованности запрашиваемого объема финансирования;

      рассматривает и вырабатывает рекомендации по вопросам, выносимым на заседания Национального научного совета по приоритетному направлению "Национальная безопасность и оборона, биологическая безопасность" (далее - ННС) в соответствии с Законом;

      2) по вопросам технологической политики и мерам поддержки инновационной деятельности:

      разрабатывает предложения по основным направлениям технологической политики;

      вырабатывает предложения по определению приоритетов технологического развития и основных направлений технологической политики;

      вырабатывает рекомендации по вопросам инновационного и технологического развития Вооруженных Сил Республики Казахстан;

      вырабатывает предложения по совершенствованию инновационной системы и деятельности субъектов инновационной системы, участвующих в поддержке инновационной деятельности;

      рассматривает и вырабатывает предложения по технологической политики в военной сфере;

      вырабатывает предложения по определению ключевых (приоритетных) технологий, центров технологических компетенций, целевых технологических программ и организации технологических платформ в военной сфере;

      вырабатывает предложения по формированию и развитию системы поиска технологий, их идентификации и оказания содействия в их продвижении на рынок;

      вырабатывает предложения по определению приоритетных направлений предоставления инновационных грантов, для дальнейшего предоставления в уполномоченный орган в области государственной поддержки инновационной деятельности;

      3) по вопросам в рамках выполнения задач Министерства обороны Республики Казахстан:

      заслушивает отчеты о научной, научно-технической и производственной деятельности подведомственных научных организаций;

      рассматривает вопросы сотрудничества с субъектами научной и (или) научно-технической деятельности, высшими учебными заведениями, субъектами предпринимательства, субъектами квазигосударственного сектора с целью создания совместных производств, осуществляющих выпуск высокотехнологичной продукции и (или) внедрение новых технологий;

      рассматривает и вырабатывает предложения по совершенствованию нормативных правовых актов Республики Казахстан в области научной и научно-технической, технологической и инновационной деятельности, коммерциализации РННТД;

      рассматривает вопросы с выработкой соответствующих рекомендаций по поручению Министра обороны Республики Казахстан.

Глава 3. Организация деятельности НТС

      7. Состав НТС формируется Министерством обороны Республики Казахстан с учетом предложений и рекомендаций научного сообщества, и утверждается Министром обороны Республики Казахстан.

      8. НТС состоит из Председателя и постоянных членов. В состав НТС входят представители (ученые) департаментов военного образования и науки, военно-технической политики, экономики и финансов, оперативного планирования, боевой подготовки, информационных технологий, члены ННС, а также научных организаций, являющихся субъектами научной и (или) научно-технической деятельности.

      9. В состав НТС избираются ученые:

      1) являющиеся гражданами Республики Казахстан;

      2) имеющие степень доктора (PhD), доктора по профилю, доктора или кандидата наук, являющиеся работниками аккредитованных субъектов научной и (или) научно-технической деятельности в течение 3 (трех) лет до даты формирования состава НТС или занимающиеся научной и (или) научно-технической деятельностью в военных учебных заведениях;

      3) имеющие стаж научно-исследовательской и (или) научно-педагогической работы не менее 5 (пять) лет.

      Наличие у кандидата индекса Хирша (от 3 (трех) и более) согласно международным базам Web of Science (Веб оф Сайенс) и (или) Scopus (Скопус) на дату представления кандидатуры приветствуется.

      10. Не более 70 % (семьдесят процентов) от состава НТС формируется из работников и (или) экспертов, имеющих стаж работы не менее 5 (пять) лет.

      11. В состав НТС включаются не более одного работника из одной организации, для которого данная организация является основным местом работы.

      12. Председатель и заместитель председателя НТС избирается членами НТС из числа членов НТС посредством открытого голосования на первом заседании НТС.

      13. Председатель НТС:

      1) председательствует на заседаниях и руководит его деятельностью;

      2) обеспечивает коллегиальность в обсуждении спорных вопросов;

      3) определяет повестку дня, дату, время, место и форму проведения заседаний НТС;

      4) подписывает протоколы заседаний НТС;

      5) осуществляет общую координацию над реализацией решений НТС.

      14. Во время отсутствия председателя его функции выполняет заместитель.

      15. При НТС создаются специализированные секции (далее – Секции), осуществляющие свою деятельность по организации научного обеспечения и рассмотрения профильных вопросов, выносимых на заседание НТС.

      16. Состав НТС утверждается сроком на 3 (три) года и состоит из нечетного числа членов в количестве не более 7 (семи) человек по каждой Секции.

      17. Работа НТС осуществляется в форме проведения очных и заочных заседаний. При необходимости заседания НТС проводятся с использованием инфокоммуникационных технологий и систем связи Министерства обороны Республики Казахстан. Протоколы заседания, материалы по вопросам повестки дня, отчеты, акты передаются в Департамент военного образования и науки Министерства обороны Республики Казахстан (далее – Рабочий орган) и хранятся в соответствии с приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 августа 2023 года № 236 "Об утверждении Правил документирования, управления документацией и использования систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 33339).

      18. НТС собирается по мере необходимости, но не реже двух раз в год. НТС принимает решения, при присутствии на заседании не менее 2/3 его состава.

      19. Секретарь, являющийся должностным лицом рабочего органа НТС, осуществляет:

      1) подготовку, сбор и систематизацию материалов к заседаниям;

      2) своевременное направление членам НТС и приглашенным лицам уведомлений о проведении заседаний НТС;

      3) формирование повестки дня заседаний, протоколирование заседаний;

      4) подготовку проектов решений НТС и оформление протоколов после заседаний.

      20. Рабочий орган в целях обеспечения деятельности НТС осуществляет:

      1) организационно-техническое обеспечение работы НТС;

      2) сбор предложений по формированию Перечня от членов НТС на ежегодной основе;

      3) сбор материалов, направляемых членам НТС за 5 (пять) рабочих дней до проведения заседания;

      4) составление и координация выполнения планов и отчетов о работе НТС.

      21. Решения НТС принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано не менее 2/3 голосов от общего количества членов, присутствующих на заседании НТС. При равенстве голосов решающим является голос Председателя. Секретарь не является членом НТС и не голосует при принятии решений. При наличии у членов НТС особого мнения по вынесенному на голосовании вопросу, секретарь вносит в протокол соответствующую запись. Уклонение члена НТС от принятия решения и голосования не допускается.

      22. Решение НТС оформляется протоколом и подписывается Председателем, членами НТС и секретарем. Копии протоколов рассылаются членам НТС.

      23. Рабочий орган НТС ежегодно, не позднее 20 числа месяца следующего за отчетным годом, представляет в уполномоченный орган в области науки информацию о работе НТС по итогам отчетного периода.