Қарағанды қаласының бюджетінен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақыларын белгілеудің тәртібі мен шарттарын бекіту туралы

Қарағанды қаласының әкімдігінің 2024 жылғы 27 маусымдағы № 36/04 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысына сәйкес Қарағанды қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қарағанды қаласының бюджетінен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар белгілеудің тәртібі мен шарттары бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қарағанды қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған қатынастарға қолданылады.

      Қарағанды қаласының әкімі М. Кожухов

  Қарағанды қаласы әкімдігінің
2024 жылғы "27" маусымдағы №36/04
қаулысына 1-қосымша

Қарағанды қаласының бюджетінен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар белгілеудің тәртібі мен шарттары

1 тарау. Осы нормативтік құқықтық актіде пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      1. Осы нормативтік-құқықтық актіде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) Мәслихат – облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың немесе ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) халқы сайлайтын, халықтың еркін білдіретін және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оны іске асыру үшін қажетті шараларды айқындайтын және олардың жүзеге асырылуын бақылайтын жергілікті өкілді орган.

      2) Дербес құрылымдық бөлімшелер – функционалдық және салалық негізде құрылады және бөлімдер, секторларды құрады. Олар жергілікті атқарушы органдардың белгілі бір бағыттарының іске асырылуын қамтамасыз етеді.

      3) Ынталандыру үстемақы – бұл қызметкерлерге жұмыстағы жетістіктері мен жақсы көрсеткіштері үшін жалақыға қосып төленетін үстеме. Қызметкерлерді кәсіби қызметте жоғары көрсеткіштерге қол жеткізуге ынталандыруға бағытталған.

      4) Қала бюджеті – жергілікті өзін-өзі басқарудың міндеттері мен функцияларын қаржылық қамтамасыз етуге арналған ақшалай қаражаттарды қалыптастыру және жұмсау нысаны.

      5) KPI көрсеткіші – бұл қызметкерлердің тиімділігінің немесе қызметінің негізгі көрсеткіштері. Сандық түрдегі KPI сапаны және белгілі бір уақыт кезеңіндегі әрекеттердің нәтижесін көрсетеді

      6) Жекелеген қызметкерлер – дербес құрылымдық бөлімшелердің құрамына кірмейтін ұйымның қызметкерлері. Мысалы: бухгалтер, заңгер, психолог, мемлекеттік сатып алу жөніндегі менеджер, іс жүргізуші және т. б.

2 тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қарағанды қаласының бюджетінен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар белгілеудің тәртібі мен шарттары (бұдан әрі - Ұйымдар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің, Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің нормаларына, "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысына сәйкес ұйымдардың қызметкерлерін лауазымдық (қызметтік) міндеттерін тиісінше орындағаны үшін көтермелеу, сондай-ақ олардың функциялары мен міндеттерін уақтылы және сапалы орындауға материалдық мүдделілігін арттыру мақсатында әзірленді.

      2. Қалалық бюджеттен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар Қарағанды қалалық мәслихатының (бұдан әрі – мәслихат) шешімі бойынша қалалық бюджет қаражаты есебінен белгіленеді.

3 тарау. Қалалық бюджеттен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар белгілеу тәртібі

      1. Ынталандыру үстемеақы мөлшері Қарағанды қаласы мәслихатының келісімі бойынша қалалық бюджеттен қаржыландырылатын дербес құрылымдық бөлімшелердің ұйымдардың барлық штаттық қызметкерлеріне айқындалады.

      2. Қалалық бюджеттен қаржыландырылатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақылар ай сайын жұмыс істелген алдыңғы айға сәйкес (01-ден 10-шы күнге дейін) 10%-дан 100%-ға дейінгі мөлшерде жүргізілетін болады. Тәртіптік және өзге де жазалар болмаған кезде қызметкерге 10%-дан 100%-ға дейінгі мөлшердегі ынталандыру үстемеақы есептелетін болады.

      3. Ынталандыру үстемеақы мөлшерін мәслихатпен келісілген кезде ұйымдар дербес құрылымдық бөлімшелердің немесе жекелеген қызметкердің KPI-көрсеткіштерін ұйым басшысының бұйрығымен қалыптастырады.

      4. Лауазымдық жалақыға ынталандыру үстемеақылар белгілеу Қарағанды қаласының бюджетінен (бұдан әрі – қалалық бюджет) қаржыландырылатын ұйымдардың дербес құрылымдық бөлімшелері басшыларының жазбаша ұсынысы негізінде ұйым басшысының не оны алмастыратын тұлғаның бұйрығымен жүргізіледі.

      5. Жазбаша ұсынысты дербес құрылымдық бөлімшелер қызметкерінің тікелей басшысы ұйымның KPI-көрсеткіштері негізінде мемлекеттік органның бірінші басшысына ұсынады.

      6. Ұсыныcта қызметкердің тегі мен лауазымы, белгіленетін үстемеақының негіздері мен мөлшері көрсетіледі.

      7. Ұсынысты ұйым басшысы 5 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде қарастырады.

      8. Ұйымның басшысы алқалы қарау нәтижесінде (сыйлықақы төлеу жөніндегі комиссияның құрамы ұйым қызметкерлерінен 3 адамнан құралады) тиісті растайтын құжаттар болған кезде қолданыстағы заңнама шеңберінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер шеңберінде бұйрық шығаруға және ынталандыру үстемеақы төлеуге хаттамалық тапсырма қалыптастырады.

      9. Бағалауға байланысты құжаттар бағалау аяқталған күннен бастап үш жыл бойы бас есепшіде және кадрлар жөніндегі инспекторда сақталады.

      10. Ұйым басшысы алқалы қарау нәтижесінде қызметкерлер ынталандыру үстемеақыларды белгілеу шарттарын орындамаған жағдайда ынталандыру үстемеақыны төлеуден бас тартуы мүмкін (4-тарауды қарау)

      11. Ынталандыру үстемеақылар еңбекақының негізгі көрсеткіштерін, бюджет мүмкіндіктерін талдауға негізделе отырып және Қазақстан Республикасының заңнамасы өзгерген жағдайда жыл сайынғы негізде қайта қаралуы мүмкін.

4 тарау. Ынталандыру үстемеақыларды белгілеу шарттары

      1. Ынталандыру үстемеақыларды белгілеу құқығын беретін қызметкер қызметінің нәтижелерін сипаттайтын негізгі көрсеткіштер:

      1.1. Қалалық бюджеттен қаржыландырылатын дербес құрылымдық бөлімшелердің бірінші басшысы бекіткен KPI-көрсеткіштердің орындалуы;

      1.2. Орындаушылық және еңбек тәртібін сақтау;

      1.3. Белгілі бір кезеңдегі жұмыс нәтижелеріне қол жеткізу;

      1.4. Лауазымдық міндеттерді үлгілі және мінсіз орындау, ерекше маңызды және күрделі тапсырмаларды орындау және жұмыстағы басқа да жетістіктер;

      1.5. Болашақта Ұйымның қалыпты (үзіліссіз) жұмыс істеуі үшін шұғыл орындалуына байланысты шұғыл және күтпеген жұмыстарды жүргізу;

      1.6. Жұмыстан босатылған және/немесе уақытша болмаған қызметкерлердің функцияларын, егер уақытша болмаған қызметкерді ауыстыру ауыстыратын қызметкердің лауазымдық міндеттеріне кірмейтін болса, негізгі жұмысынан босатпай орындау;

      1.7. Жауапкершіліктің кеңейтілген ауқымын, жеткілікті тәжірибесін (өтіл) және жұмыс дағдыларын жоғары кәсіби деңгеймен және құзыреттілікпен үйлестіру, оларды тәжірибеде сәтті қолданумен, сондай-ақ басқа көрсеткіштерді тағайындау;

      1.8. Сонымен қатар, мемлекеттiк құпияларды құрайтын мәлiметтерi бар құжаттармен жұмыс iстейтiн қызметкерге олардың орындалу шеңберiне қарай, сондай-ақ оның кейбiр құқықтарын шектеу және қосымша жауапкершiлiгi үшiн лауазымдық жалақысын арттыру белгiленуi мүмкiн;

      1.9. Сондай-ақ, қызметкерді объективті жағдайларға байланысты жалақысы төмен лауазымға (неғұрлым жеңіл жұмысқа) ауыстыру (тағайындау) кезінде үстемеақылар белгіленуі мүмкін: еңбекке жарамсыздық, кәсіптік зақымдану немесе осы органда еңбек міндеттерін орындауға байланысты алынған денсаулықтың өзге де зақымдануы, еңбекке қабілеттілігі қалпына келтірілгенге не мүгедектік белгіленгенге дейін.

      2. Қызметкерлердің лауазымдық айлықақыларына ынталандыру үстемеақы белгіленбейтін жағдайлар тізбесі:

      2.1. Алынбаған тәртіптік жаза болған кезде;

      2.2. Ұйымда бір айдан аз жұмыс істегендерге;

      2.3. Сынақ мерзімінен өту кезеңіне;

      2.4. Лауазымның тиісті санатының функциялары уақытша орындалған жағдайда;

      2.5. Қызметкерді материалдық жауапкершілікке тарту кезеңінде;

      2.6. Қызметкердің еңбекке уақытша жарамсыздығы кезеңінде;

      2.7. Жалақысы сақталмайтын демалыс кезеңінде;

      2.8. Оқу демалысы кезеңінде;

      2.9. Жүктілікке және баланың (балалардың) туылуына, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты демалыс кезеңінде;

      2.10. Бала үш жасқа толғанға дейін оның күтімі бойынша жалақысы сақталмайтын демалыс кезеңінде.

Об утверждении порядка и условий установления стимулирующих надбавок к должностным окладам работников организаций, финансируемых из бюджета города Караганды

Постановление акимата города Караганды от 27 июня 2024 года № 36/04

      В соответствии с Бюджетным Кодексом Республики Казахстан, Трудовым Кодексом Республики Казахстан, законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", законом Республики Казахстан "О правовых актах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1193 "О системе оплаты труда гражданских служащих, работников организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников казенных предприятий" акимат города Караганды ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый порядок и условия установления стимулирующих надбавок к должностным окладам работников организаций, финансируемых из бюджета города Караганды.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города Караганды.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 1 января 2024 года.

      Аким города Караганды М. Кожухов

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Караганды
№36/04 от "27" июня 2024

Порядок и условия установления стимулирующих надбавок к должностным окладам работников организаций, финансируемых из бюджета города Караганды.

Глава 1. Основные понятия, используемые в настоящем нормативно-правовом акте

      1. В настоящем нормативно-правовом акте используются следующие основные понятия:

      1) Маслихат – местный представительный орган, избираемый населением области, города республиканского значения и столицы или района (города областного значения), выражающий волю населения и в соответствии с законодательством Республики Казахстан определяющий меры, необходимые для ее реализации, и контролирующий их осуществление.

      2) Самостоятельные структурные подразделения – создаются по функциональному и отраслевому признаку и образуют отделы, сектора, которые обеспечивают реализацию определенных направлений местных исполнительных органов.

      3) Стимулирующая надбавка – это надбавка к зарплате, которую выплачивают работникам за достижения в работе и хорошие показатели. Направлена на мотивирование работников достигать высоких показателей в профессиональной деятельности.

      4) Бюджет города – форма образования и расходования денежных средств, предназначенных для финансового обеспечения задач и функций местного самоуправления.

      5) KPI-показатель – это ключевые показатели эффективности или деятельности работников. KPI в числовом выражении отражают качество, и результат действий за определенный период времени.

      6) Отдельно взятые работники – работники организации не входящие в состав самостоятельных структурных подразделений. Например: бухгалтер, юрист, психолог, менеджер по государственным закупкам, делопроизводитель и т.д.

Глава 2. Общие положения

      1. Настоящий порядок и условия установления стимулирующих надбавок к должностным окладам работников организаций, финансируемых из бюджета города Караганды (далее - Организации) разработан в соответствии с нормами Бюджетного Кодекса Республики Казахстан, Трудового кодекса Республики Казахстан, постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года №1193 "О системе оплаты труда гражданских служащих, работников организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников казенных предприятий" в целях поощрения работников Организаций за надлежащее выполнение должностных (служебных) обязанностей, а также повышения их материальной заинтересованности в своевременном и качественном выполнении функций и задач.

      2. Стимулирующие надбавки к должностным окладам работников организаций, финансируемых из городского бюджета, устанавливаются за счет средств городского бюджета, по решению Карагандинского городского маслихата (далее – маслихат).

Глава 3. Порядок установления стимулирующих надбавок к должностным окладам работников организаций, финансируемых из городского бюджета

      1. Размер стимулирующей надбавки определяется по согласованию с маслихатом города Караганды на всех штатных работников самостоятельных структурных подразделений организаций финансируемых из городского бюджета (Далее – городской бюджет).

      2. Стимулирующая надбавка к должностным окладам работников организаций финансируемых из городского бюджета будет производиться ежемесячно согласно отработанному предшествующему месяцу (с 01 числа по 10-е число) в размере от 10% до 100%. Стимулирующая надбавка в размере от 10% до 100% будет начислена работнику при отсутствии дисциплинарных и иных взысканий.

      3. При согласовании размера стимулирующей надбавки с маслихатом, организации формируют KPI-показатели самостоятельных структурных подразделений или отдельно взятого работника, приказом руководителя организации.

      4. Установление стимулирующих надбавок к должностному окладу производится приказом руководителя Организации либо лица, его замещающего, на основании письменного представления руководителей самостоятельных структурных подразделений организаций, или кадровой службой организации, либо замещающего его лица в отношении отдельно взятых работников согласно достижения KPI-показателей.

      5. Письменное представление выносится непосредственным руководителем работника самостоятельных структурных подразделений первому руководителю государственного органа на основании KPI-показателей организации.

      6. В представлении указываются фамилия и должность работника, основания и размер устанавливаемой надбавки.

      7. Представление рассматривается руководителем Организации в срок не более 5-ти рабочих дней.

      8. Руководитель организации при наличии соответствующих подтверждающих документов в результате коллегиального рассмотрения (состав комиссии по выплате премий формируется из работников организации в количестве 3-х человек) формируют протокольное поручение на издание приказа и выплату стимулирующей надбавки в рамках действующих нормативно-правовых актов в рамках действующего законодательства.

      9. Документы, связанные с оценкой, хранятся у главного бухгалтера и у инспектора по кадрам в течение трех лет со дня завершения оценки.

      10. Руководитель организации в результате коллегиального рассмотрения может отказать в выплате стимулирующей надбавки в случае невыполнения сотрудниками условий установления стимулирующих надбавок (см. глава 4).

      11. Стимулирующие надбавки могут быть пересмотрены на ежегодной основе, исходя из анализа основных показателей оплаты труда, возможностей бюджета и в случае изменения законодательства Республики Казахстан.

Глава 4. Условия установления стимулирующих надбавок

      1. Основными показателями, характеризующими результаты деятельности работника, дающими право на установление стимулирующих надбавок, являются:

      1.1. Достижение KPI-показателей утвержденных первым руководителем самостоятельных структурных подразделений финансируемых из городского бюджет.

      1.2. Соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины;

      1.3. Достижение результатов работы за определенный период;

      1.4. Образцовое и безупречное выполнение должностных обязанностей, выполнение заданий особой важности и сложности и другие достижения в работе;

      1.5. Выполнение неотложной и заранее непредвиденной работы, от срочного выполнения которой зависит в дальнейшем нормальная (бесперебойная) работа Организации;

      1.6. Выполнение функций сокращенных и/или временно отсутствующих работников без освобождения от своей основной работы, если замещение временно отсутствующего работника не входит в должностные обязанности замещающего работника;

      1.7. Возложение на него расширенного круга обязанностей, достаточный опыт (стаж) и навыки в работе, сочетающиеся с высоким профессиональным уровнем и компетенцией, с успешным их применением на практике, а также другие показатели;

      1.8. Кроме того, надбавка к должностному окладу может быть установлена работнику, осуществляющему работу с документами, содержащими сведения, составляющие государственные секреты, в зависимости от объема их исполнения, а также за ограничение некоторых его прав и дополнительную ответственность;

      1.9. Надбавки также могут быть установлены при переводе (назначении) работника на нижеоплачиваемую должность (более легкую работу), связанном с объективными обстоятельствами: трудовое увечье, профессиональное заболевание или иное повреждение здоровья, полученное в связи с исполнением трудовых обязанностей в этом органе, до восстановления трудоспособности либо установления инвалидности.

      2. Перечень условий, при наличии которых стимулирующая надбавка к должностным окладам работников не устанавливается:

      2.1. При наличии неснятого дисциплинарного взыскания;

      2.2. Проработавшим в Организации менее одного месяца;

      2.3. На период прохождения испытательного срока;

      2.4. В случае временного исполнения функций соответствующей категории должности;

      2.5. В период привлечения работника к материальной ответственности;

      2.6. В период временной нетрудоспособности работника;

      2.7 .В период отпуска без сохранения заработной платы;

      2.8. В период учебного отпуска;

      2.9. В период отпуска в связи с беременностью и рождением ребенка (детей), усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей);

      2.10. В период отпуска без сохранения заработной платы по уходу за ребенком до достижения им возраста трех лет.