"Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Ойын бизнесін және лотереяны реттеу комитеті" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің 2024 жылғы 13 қыркүйектегі № 157 бұйрығы

      "Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2024 жылғы 4 қыркүйектегі № 721 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Ойын бизнесін және лотереяны реттеу комитеті" мемлекеттік мекемесінің ережесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрық қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде ресми жариялау және оның көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына электрондық нысанда қазақ және орыс тілдерінде жіберуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;

      3) осы бұйрықтан туындайтын өзге де шараларды қабылдасын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Туризм және спорт вице-министрына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оған қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Министр Е. Мырзабосынов

  Қазақстан Республикасы
Туризм және спорт министрінің
2024 жылғы 13 қыркүйектегі
№ 157 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Ойын бизнесін және лотереяны реттеу комитеті" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Ойын бизнесін және лотереяны реттеу комитеті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Комитет) Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) ойын бизнесі, лотереялар және лотерея қызметі салаларында басшылықты жүзеге асыратын Министрліктің ведомствосы болып табылады.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Комитет мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, қазақ тілінде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Егер оған сәйкес уәкілеттік берілсе, Комитеттің мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы ретінде қатынасуына құқығы бар.

      6. Комитет өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Комитет төрағасының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Комитеттің орналасқан жері: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, № 8 үй, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 15-кіреберіс.

      9. Комитеттің толық атауы – "Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің Ойын бизнесін және лотереяны реттеу комитеті" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитет қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсіпкерлік субъектілерімен Комитеттің өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Комитетке заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда мұндай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Комитеттің мақсаттары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мақсаттары:

      1) ойын бизнесі, лотереялар және лотерея қызметі саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) мемлекеттік саясатты іске асыру мәселелері бойынша үйлестіруді қамтамасыз ету, ойын бизнесі, лотерея және лотерея қызметі саласындағы реттеу, іске асыру, бақылау функцияларын орындау, сондай-ақ ведомство құзыреті шегінде Министрліктің стратегиялық функцияларын орындауға қатысу.

      14. Комитеттің құқықтары:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізеді;

      2) өзге мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалардан Комитет құзыретіне кіретін мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратады және алады;

      3) Комитет реттейтін салалардағы қызметті жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      4) жетекшілік ететін қызмет бағыттары бойынша консультативтік-кеңесші органдар (жұмыс топтарын, комиссиялар, кеңестер) құру жөнінде ұсыныс енгізеді;

      5) Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, конференциялар, дөңгелек үстелдер, конкурстар және өзге де іс-шаралар өткізеді;

      6) өз құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша сараптамаларға қатысу үшін тиісті мамандарды тартады;

      7) қоғамдық мониторинг жүргізетін коммерциялық емес ұйымдарға заңнамада белгіленген тәртіппен тиісті ақпарат беруге қатысады;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде айқындалған тәртіппен, сондай-ақ олармен келісім бойынша тиісті мемлекеттік органдардың бірлескен актілері негізінде басқа мемлекеттік органдармен, коммерциялық емес және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес сот органдарына талап қояды;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де құқықтар мен міндеттемелерді жүзеге асырады.

      Комитеттің міндеттері:

      1) Комитетке жүктелген міндеттер мен функциялардың іске асырылуын қамтамасыз етеді;

      2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілеріне қолжетімділікті қамтамасыз етеді;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметті тұтынушылардың мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы хабардарлығын қамтамасыз етеді;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасын, жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңмен қорғалатын мүдделерін сақтау;

      5) Комитетке бөлінген бюджет қаражатының толық, уақтылы және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз ету;

      6) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларды қоспағанда, өз өкілеттіктерін жүзеге асыру кезінде алынған коммерциялық, қызметтік, заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты жария етпейді;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдайды және қарайды;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Комитеттің функциялары:

      1) Комитет реттейтін салаларда нормативтік құқықтық актілерді және құқықтық актілерді, келісімдерді, меморандумдарды және шарттарды әзірлеу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану тәжірибесін жинақтау және оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу;

      2) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгіленген тәртіппен және мерзімдерде петицияны қарауға қатысу;

      3) өтініш берушілер көтеретін жүйелі проблемаларға талдау жүргізу және оларды анықтау;

      4) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша ведомстволық статистикалық байқаулардың нысанын әзірлеу;

      5) ойын бизнесін ұйымдастырушының "Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттардың тізбесі мен нысанын әзірлеу;

      6) ойын бизнесін ұйымдастырушының есептілікті ұсыну нысанын, ойын бизнесін ұйымдастырушы ұсынатын есептілікті жинауды және талдауды жүзеге асыру қағидаларын әзірлеу;

      7) кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті органмен бірлесіп тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын, тексеру парақтарын әзірлеу;

      8) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу;

      9) лотерея операторын айқындау қағидаларын әзірлеу;

      10) лотереяларды өткізу қағидаларын әзірлеу;

      11) Қазақстан Республикасында ойын бизнесі саласындағы қызметпен айналысу құқығына лицензиясы жоқ интернет-казино, шетелдік букмекерлік кеңселер және (немесе) тотализаторлар белгілерінің болуы тұрғысынан интернет-ресурстардың мазмұнын жүйелі түрде жинауды және талдауды жүзеге асыру қағидаларын әзірлеу;

      12) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бірыңғай есепке алу жүйесінде қамтылған ақпаратты есепке алудың және берудің бірыңғай жүйесінің жұмыс істеу қағидаларын әзірлеу;

      13) бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен, ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісу бойынша бірыңғай есепке алу жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін заңды тұлғаны айқындау қағидаларын және оған қойылатын біліктілік талаптарын әзірлеу;

      14) құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысудың қауіптері мен зияны туралы ескертудің мәтінін, эскиздерін әзірлеу;

      15) ойын мекемесінің, букмекерлік кеңсенің немесе тотализатордың жұмысының, мөлшерлемелер мен өткізілетін құмар ойындарды қабылдаудың және (немесе) бәс тігудің үлгілік қағидаларын әзірлеу;

      16) құмар ойындарға және (немесе) бәс тігуге қатысуы шектелген тұлғалар тізіміне енгізуге өтініш беру, сондай-ақ тізімді жүргізу қағидаларын әзірлеу;

      17) казиноларды, ойын автоматтары залдарын, букмекерлік кеңселер мен тотализаторларды (букмекерлік кеңселердің және (немесе) тотализаторлардың кассаларын) орналастыру үшін аумақтардың шекараларын айқындау жөніндегі жергілікті атқарушы органдар шешімдерінің жобаларын қарау және оларды келісу бойынша Министрлікке тиісті ұсыныстар енгізу;

      18) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Комитет реттейтін салаларда нормативтік құқықтық актілердің құқықтық мониторингін жүзеге асыру;

      19) Қазақстан Республикасының ойын бизнесі, лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамаларының сақталуын мемлекеттік бақылауды жоспардан тыс тексеру, бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау, сондай-ақ бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нысанында жүзеге асыру;

      20) ойын бизнесін ұйымдастырушылардың, лотерея операторының Қазақстан Республикасының ойын бизнесі, лотереялар және лотерея қызметі туралы заңнамаларының, сондай-ақ қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы заңнамасының сақталуына бақылауды жүргізу;

      21) Қазақстан Республикасының заңнамада белгіленген жағдайларда және тәртіппен әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасау, сондай-ақ әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарау және әкімшілік жаза қолдану;

      22) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексерулер жүргізудің жартыжылдық кестелерін әзірлеу;

      23) ойын бизнесін ұйымдастырушы ұсынатын есептілікті жинауды және талдауды жүзеге асыру, оның қорытындысы бойынша анықталған бұзушылықтарды жою жөнінде ұсынымдар жолдау;

      24) лотерея өткізу шарттарын келісу не келісуден бас тарту, оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізу;

      25) Қазақстан Республикасында ойын бизнесі саласындағы қызметпен айналысу құқығына лицензиясы жоқ шетелдік букмекерлік кеңселердің және (немесе) тотализаторлардың ойын бизнесі саласында интернет-казино белгілерінің, сондай-ақ заңсыз жарнаманың болуы тұрғысынан интернет-ресурстардың мазмұнын жүйелі түрде жинауды және талдауды жүзеге асыру;

      26) Қазақстан Республикасының аумағында қызметі заңсыз болып табылатын шетелдік ойын бизнесін ұйымдастырушылардың тізбесін жүргізу және оны Министрліктің интернет-ресурсында орналастыру;

      27) тотализаторлар мен букмекерлік кеңселер кассалардың тізілімін жүргізу;

      28) Комитет реттейтін салалардағы мәселелер бойынша ақпараттық-насихаттау іс-шараларын жүзеге асыру;

      29) "Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес ойын бизнесі саласындағы қызметті лицензиялауды жүзеге асыру;

      30) ойын бизнесі саласындағы лицензиаттардың электрондық тізілімін жүргізу;

      31) құмар ойындарға және бәс тігуге қатысуы шектелген тұлғалардың тізімін жүргізу;

      32) ойын бизнесі саласындағы қызметпен айналысуға арналған лицензияларды пайдаланғаны үшін төлемақыны есептеу және төлемақы мөлшерлемелерінің дұрыс қолданылуына бақылауды жүзеге асыру, сондай-ақ алымның толықтығы, бюджетке төлемдердің уақтылы төленуі және Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес мемлекеттік кіріс органдарына ұсынылатын мәліметтердің дұрыстығына жауап беру;

      33) салық төлеушілердің орналасқан жері бойынша салық органдарына қызметпен айналысуға арналған лицензияларды пайдаланғаны үшін төлемақы төлеушілер және бюджетке салықтар мен төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша ойын бизнесі саласындағы салық салу объектілері туралы мәліметтерді беру;

      34) Комитет реттейтін салаларда халықаралық ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

      35) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3-тарау. Комитет төрағасының қызметін ұйымдастыру кезіндегі мәртебесі мен өкілеттігі

      16. Комитетке басшылықты Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болатын Комитет Төрағасы жүзеге асырады.

      17. Комитет Төрағасы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      18. Комитет Төрағасының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және босатылатын орынбасары болады.

      19. Комитет Төрағасының уәкілеттілігі:

      1) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      2) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді;

      3) өз құзыретінің мәселелері бойынша бұйрықтар шығарады;

      4) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Комитет атынан өкілдік етеді;

      5) орындаушылық және еңбек тәртібін сақтауды бақылайды;

      6) мемлекеттік сатып алу рәсімдерін өткізу үшін конкурстық құжаттарды, техникалық ерекшеліктерді бекітеді, Министрліктің мемлекеттік сатып алу жоспарларын келіседі, мемлекеттік сатып алу туралы шарттарға, азаматтық-құқықтық мәмілелер туралы шарттарға қол қояды, берілген (көрсетілген) қызметтер, тауарлар жұмысы актілерін бекітеді;

      7) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдардың және лауазымды тұлғалардың құзыретіне жататын қызметкерлерді қоспағанда, Комитеттің қызметкерлерін лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      8) Комитет қызметкерлерін іссапарға жіберу, оларға еңбек демалысын беру, материалдық көмек көрсету, көтермелеу, үстемақы төлеу және сыйлықақы беру мәселелерін шешеді;

      9) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдардың және лауазымды тұлғалардың құзыретіне жататын қызметкерлерді қоспағанда, Комитет қызметкерлерін тәртіптік жауапкершілікке тарту мәселелерін шешеді;

      10) Комитеттің жыл сайынғы жұмыс жоспары мен оның қызметінің нәтижелері туралы жыл сайынғы есепті әзірлейді және Министрлік басшылығына бекітуге ұсынады;

      11) Комитеттің бюджеттік өтінімдерін дайындауды, Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізу үшін Министрге ұсынылатын бюджеттік өтінімдерін Министрліктің аппарат басшысына ұсынуды, сондай-ақ бюджет процесінің өзге де рәсімдерінің орындалуын қамтамасыз етеді;

      12) Комитеттің қаржыландыру жоспарының әзірленуін қамтамасыз етеді және Министрліктің аппарат басшысына бекітуге енгізеді;

      13) Комитет өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады;

      14) оның құзыретіне жататын басқа да мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды;

      15) өз құзыреті шегінде Комитетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануына дербес жауапкершілікте болады;

      16) Қазақстан Республикасының заңнамасымен жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Комитет төрағасы болмаған кезде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      20. Комитет төрағасы өз орынбасарының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4-тарау. Комитеттің мүлігі

      21. Комитеттің жедел басқару құқығындағы оқшауланған мүлікке иелік етуге құқығы бар.

      Комитеттің мүлкі оған иесі өткізген мүлік есебінен, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де көздерден құралады.

      22. Комитетке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      23. Комитеттің өзіне бекітілген мүлікті және оған қаржыландыру жоспары бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті егер заңнамада өзге тәртіп белгіленбесе, дербес иеліктен айыруға немесе оған басқадай жолмен иелік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Комитет по регулированию игорного бизнеса и лотереи Министерства туризма и спорта Республики Казахстан"

Приказ Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 13 сентября 2024 года № 157

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 сентября 2024 года № 721 "О некоторых вопросах Министерства туризма и спорта Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Комитет по регулированию игорного бизнеса и лотереи Министерства туризма и спорта Республики Казахстан".

      2. Комитету индустрии туризма Министерства туризма и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего приказа направление его копии на казахском и русском языках в электронной форме в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства туризма и спорта Республики Казахстан;

      3) принятие иных мер, вытекающих из настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра туризма и спорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня его подписания.

      Министр Е. Мырзабосынов

  Утверждено
приказом Министра
туризма и спорта
Республики Казахстан
от 13 сентября 2024 года № 157

Положение государственного учреждения "Комитет по регулированию игорного бизнеса и лотереи Министерства туризма и спорта Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Комитет по регулированию игорного бизнеса и лотереи Министерства туризма и спорта Республики Казахстан" (далее – Комитет) является ведомством Министерства туризма и спорта Республики Казахстан (далее – Министерство), осуществляющим руководство в сферах игорного бизнеса, лотереи и лотерейной деятельности.

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждается в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение Комитета: 010000, город Астана, Есильский район, проспект Мәңгілік Ел, дом 8, административное здание "Дом министерств", подъезд № 15.

      9. Полное наименование Комитета: государственное учреждение "Комитет по регулированию игорного бизнеса и лотереи Министерства туризма и спорта Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Комитета.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Задачи, права и обязанности Комитета

      13. Задачи:

      1) реализация государственной политики в сферах игорного бизнеса, лотереи и лотерейной деятельности;

      2) обеспечение координации по вопросам реализации государственной политики, выполнение регулятивных, реализационных, контрольных функций в сфере игорного бизнеса, лотереи и лотерейной деятельности, а также участие в выполнении стратегических функций Министерства в пределах компетенции ведомства.

      14. Права Комитета:

      1) вносить предложения по совершенствованию законодательства Республики Казахстан;

      2) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от иных государственных органов, организаций, их должностных лиц информацию и материалы, необходимые для решения вопросов, отнесенных к компетенции Комитета;

      3) вносить предложения по совершенствованию деятельности, регулируемой Комитетом;

      4) вносить предложения по созданию консультативно-совещательных органов (рабочих групп, комиссий, советов) по курируемым направлениям деятельности;

      5) проводить совещания, семинары, конференции, круглые столы, конкурсы и иные мероприятия по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;

      6) привлекать соответствующих специалистов для участия в экспертизах по вопросам, отнесенным к компетенции Комитета;

      7) участвовать в предоставлении соответствующей информации некоммерческим организациям, проводящим общественный мониторинг, в установленном законодательством порядке;

      8) взаимодействовать с другими государственными органами, некоммерческими и международными организациями в порядке, определенном законодательными актами Республики Казахстан, а также на основании совместных актов соответствующих государственных органов по согласованию с ними;

      9) предъявлять иски в судебные органы в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      10) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Обязанности Комитета:

      1) обеспечивать реализацию возложенных на Комитет задач и функций;

      2) обеспечивать доступность подзаконных актов, определяющих порядок оказания государственных услуг;

      3) обеспечивать информированность потребителей государственных услуг о порядке оказания государственных услуг;

      4) принимать обязательные для исполнения нормативные правовые акты в пределах компетенции Комитета;

      5) обеспечивать полное, своевременное и эффективное использование бюджетных средств, выделенных Комитету;

      6) не разглашать информацию, составляющую коммерческую, служебную, иную охраняемую законом тайну, полученную при осуществлении своих полномочий, за исключением случаев, установленных законами Республики Казахстан;

      7) принимать и рассматривать обращения физических и юридических лиц в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      8) осуществлять иные обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      15. Функции Комитета:

      1) разработка нормативных правовых и правовых актов, соглашений, меморандумов и договоров, а также обобщение практики применения законодательства Республики Казахстан в сферах, регулируемых Комитетом и внесение предложений по их совершенствованию;

      2) участие в рассмотрении петиции в порядке и сроки, установленные Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      3) проведение анализа и выявление системных проблем, поднимаемых заявителями;

      4) разработка формы ведомственных статистических наблюдений по согласованию с уполномоченным органом в области государственной статистики;

      5) разработка перечня и формы документов, подтверждающих соответствие организатора игорного бизнеса квалификационным требованиям, установленным статьей 13 Закона Республики Казахстан "Об игорном бизнесе";

      6) разработка формы представления отчетности организатора игорного бизнеса, правил осуществления сбора и анализа отчетности, представляемой организатором игорного бизнеса;

      7) разработка критериев оценки степени риска, проверочных листов совместно с уполномоченным органом по предпринимательству;

      8) разработка подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг;

      9) разработка правил определения оператора лотереи;

      10) разработка правил проведения лотерей;

      11) разработка правил осуществления систематического сбора информации и анализа содержания интернет-ресурсов на предмет наличия признаков интернет-казино, иностранных букмекерских контор и (или) тотализаторов, не имеющих лицензий на право занятия деятельностью в сфере игорного бизнеса в Республике Казахстан;

      12) разработка правил функционирования единой системы учета и передачи информации, содержащейся в единой системе учета, иным лицам в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      13) разработка правил определения юридического лица, обеспечивающего функционирование единой системы учета, и предъявляемые к нему квалификационные требования по согласованию с уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сфере защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности, уполномоченным органом в сфере информатизации и Национальным Банком Республики Казахстан;

      14) разработка текста, эскизов предупреждения о рисках и вреде участия в азартных играх и (или) пари;

      15) разработка типовых правил работы игорного заведения, букмекерской конторы или тотализатора, приема ставок и проводимых азартных игр и (или) пари;

      16) разработка правил подачи заявления о включении в список лиц, ограниченных в участии в азартных играх и (или) пари, а также ведения списка;

      17) рассмотрение проектов решений местных исполнительных органов по определению границ территорий для размещения казино, залов игровых автоматов, букмекерских контор и тотализаторов (касс букмекерских контор и (или) тотализаторов) и внесение в Министерство соответствующих предложений по их согласованию;

      18) осуществление правового мониторинга нормативных правовых актов в сферах, регулируемых Комитетом, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      19) осуществление государственного контроля за соблюдением законодательства Республики Казахстан об игорном бизнесе, лотереи и лотерейной деятельности в форме внеплановой проверки, профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, а также профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля;

      20) осуществление контроля за соблюдением организаторами игорного бизнеса, оператором лотереи законодательства Республики Казахстан об игорном бизнесе, лотереи и лотерейной деятельности, а также о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      21) в установленных законодательством Республики Казахстан случаях и порядке составление протоколов об административных правонарушениях, а также рассмотрение дел об административных правонарушениях и наложение административного взыскания;

      22) разработка полугодовых графиков проведения проверок в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;

      23) осуществление сбора и анализа отчетности, представляемой организатором игорного бизнеса, по итогам которого направление рекомендации по устранению выявленных нарушений;

      24) согласование либо отказ в согласовании условий проведения лотереи, внесение изменений и дополнений в них;

      25) осуществление систематического сбора информации и анализа содержания интернет-ресурсов на предмет наличия признаков интернет-казино, а также незаконной рекламы в сфере игорного бизнеса иностранных букмекерских контор и (или) тотализаторов, не имеющих лицензий на право занятия деятельностью в сфере игорного бизнеса в Республике Казахстан;

      26) ведение перечня иностранных организаторов игорного бизнеса, деятельность которых является незаконной на территории Республики Казахстан и размещение его на интернет-ресурсе Министерства;

      27) ведение реестра касс тотализаторов и букмекерских контор;

      28) осуществление информационно-пропагандистских мероприятий по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;

      29) осуществление лицензирования деятельности в сфере игорного бизнеса в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об игорном бизнесе" и законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях;

      30) ведение электронного реестра лицензиатов в сфере игорного бизнеса;

      31) ведение списка лиц, ограниченных в участии в азартных играх и (или) пари;

      32) произведение исчисления, начисления платы за пользование лицензиями на занятие деятельностью в сфере игорного бизнеса и осуществление контроля за правильностью применения ставок платы, а также несение ответственности за полноту взимания, своевременности уплаты плат в бюджет и за достоверность представляемых органам государственных доходов сведений в соответствии с законами Республики Казахстан;

      33) предоставление налоговым органам по месту нахождения налогоплательщиков сведения о плательщиках платы за пользование лицензиями на занятие деятельностью и объектах обложения в сфере игорного бизнеса по форме, установленной уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сфере обеспечения поступлений налогов и платежей в бюджет;

      34) обеспечение международного сотрудничества в сферах, регулируемых Комитетом;

      35) осуществление иных функций, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Статус и полномочия Председателя Комитета при организации его деятельности

      16. Руководство Комитетом осуществляется Председателем Комитета, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Председатель Комитета назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Председатель имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия Председателя Комитета:

      1) определяет обязанности и полномочия руководителей структурных подразделений Комитета;

      2) утверждает положение о структурных подразделениях Комитета;

      3) по вопросам своей компетенции издает приказы;

      4) представляет Комитет в государственных органах, иных организациях;

      5) контролирует соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины;

      6) утверждает конкурсные документации для проведения процедур государственных закупок, утверждает технические спецификации, согласовывает план государственных закупок Министерства, подписывает договора о государственных закупках, договора о гражданско-правовых сделках, утверждает акты выполненных (оказанных) услуг, работ, товаров.

      7) назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

      8) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказание материальной помощи, поощрения, выплаты надбавок и премирования работников Комитета;

      9) решает вопросы дисциплинарной ответственности работников Комитета за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

      10) разрабатывает и представляет на утверждение руководству Министерства ежегодный план работы Комитета и ежегодный отчет о результате его деятельности;

      11) обеспечивает подготовку бюджетной заявки Комитета, представление бюджетной заявки Руководителю аппарата Министерства, который представляет его Министру для внесения ее на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии, а также выполнение иных процедур бюджетного процесса;

      12) обеспечивает разработку плана финансирования Комитета и вносит на утверждение Руководителю аппарата Министерства;

      13) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах компетенции Комитета;

      14) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции;

      15) в пределах своей компетенции принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Комитете, и несет персональную ответственность;

      16) осуществляет иные полномочия, возложенные законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий Председателя Комитета в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Председатель Комитета определяет полномочия своего заместителя в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество Комитета

      21. Комитет может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также иного имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.

      23. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Комитета

      24. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.