"Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2024 жылғы 20 маусымдағы № 152 қаулысы

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы 7) тармақшасына, 164-бабына, "Жергiлiктi атқарушы органдардың құрылымы мен штат саны лимиттерiнің кейбiр мәселелерi туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2024 жылғы 28 мамырдағы № 129 қаулысының негізінде Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын және бекітілсін.

      2. Облыс әкімі аппаратының басшысы (Е.Ж. Нұрғалиев):

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жариялау үшін "Қазақстан Республикасының заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін қамтамасыз етсін;

      2) осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімі аппаратының басшысы Е.Ж. Нұрғалиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Е. Көшербаев

  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2024 жылғы 20 маусымдағы
№ 152 қаулысына қосымша
  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2022 жылғы 12 қаңтардағы
№ 6 қаулысымен бекітілген

"Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – облыс әкімінің аппараты) Шығыс Қазақстан облысы әкімінің қызметін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Облыс әкімінің аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Облыс әкімінің аппараты мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Облыс әкімінің аппараты азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Облыс әкімінің аппараты мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Облыс әкімінің аппараты өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен облыс әкімінің аппараты басшысының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Облыс әкімі аппаратының құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Облыс әкімі аппаратының орналасқан жері: индексі 070019, Қазақстан Республикасы, Өскемен қаласы, М. Горький көшесі, 40.

      Жұмыс режимі: сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Бес күндік жұмыс аптасы белгіленген. Демалыс және мереке күндеріндегі жұмыс және кезекшілік облыс әкімі аппараты басшысының жеке актілерімен белгіленеді.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Шығыс Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже облыс әкімі аппаратының құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Облыс әкімі аппаратының қызметін қаржыландыру Шығыс Қазақстан облысы бюджетінен жүзеге асырылады.

      12. Облыс әкімінің аппаратына кәсіпкерлік субъектілерімен өкілеттіктер болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер облыс әкімінің аппаратына заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, онда түскен кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

1. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Міндеттері:

      1) облыс әкімі мен әкімдігінің қызметін қамтамасыз ету;

      2) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, облыс әкімдігі мен әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімінің аппарат басшысы мен оның орынбасарларының актілері мен тапсырмаларының орындалуын ұйымдастыру және бақылауды жүзеге асыру;

      3) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, облыс әкімі мен әкімдігі қойған тапсырмаларды іске асыру бойынша заңнамада белгіленген құзыреті шегінде облыстың мемлекеттік органдарының қызметін үйлестіру.

      14. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      қолданыстағы заңнамаға сәйкес жүктелген функцияларды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік органдардың ақпараттық, оның ішінде құпия деректер базасына қолжетімділігі болуы тиіс;

      облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімі аппараты басшысының актілері мен тапсырмаларының орындалуын тексеруді ұйымдастыру және өткізуге қатысу;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес облыстың жергілікті атқарушы органдарының құрамына кіретін мемлекеттік органдарға, олардың ведомстволық бағынысты ұйымдарына қатысты бақылау іс-шараларын жүзеге асыру;

      облыс әкімі аппаратының бақылауындағы тапсырмалар мен бақылау құжаттарын орындамағаны және (немесе) тиісінше орындамағаны үшін әкімдікке және облыс әкіміне есеп беретін мемлекеттік органдар басшыларының жауапкершілігі туралы ұсыныстар енгізу;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес басқа да құқықтарды жүзеге асыру;

      2) міндеттері:

      Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес жүктелген функциялардың орындалуын қамтамасыз етеді.

      15. Функциялары:

      1) облыс әкімінің қызметін ақпараттық-талдау тұрғысынан қамтамасыз ету:

      Қазақстан Республикасы Президенті, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, орталық мемлекеттік органдар басшылары, облыс әкімі, оның орынбасарлары, аппарат басшысы берген тапсырмаларды орындау бойынша ақпараттық, анықтамалық және талдамалық материалдар әзірлеу;

      мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, облыс әкіміне, облыс әкімінің орынбасарларына, облыс әкімінің аппарат басшысына облысты дамыту мәселелері жөнінде талдамалық және ақпараттық материалдар әзірлеу;

      облыс әкімі және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүргізу;

      жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың сақтауын қамтамасыз ету;

      облыс әкімі аппаратының ішкі аудит қызметі функцияларын жүзеге асыру;

      жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауға мониторинг жүргізу;

      сот практикасына талдау жүргізу;

      2) облыс әкімінің қызметін ұйымдастыруды қамтамасыз ету:

      облыс әкімдігінің мәжілістерінде, кеңейтілген аппарат және облыс әкімінің төрағалығымен басқа жиналыстарда қарау үшін мәселелер тізбесін әзірлеу, күн тәртібін жасау, облыс әкімдігінің мәжілістеріне материалдар әзірлеу, облыс әкімдігі мәжілістерінің материалдары мен хаттамаларын ресімдеу және тарату, облыс әкімі мен әкімдігінің актілерін шығару, оларды тарату және сақтау;

      облыс әкімі, оның орынбасарлары өткізетін кеңестердің өткізілуін ұйымдастыру, кеңестердің хаттамаларын әзірлеу;

      іс қағаздарын, соның ішінде құпия іс қағаздарын, арнайы байланысты ұйымдастыру және жүргізу;

      облыс әкімі, оның орынбасарлары, облыс әкімі аппарат басшысының, облыс әкімі аппаратының әдеп жөніндегі уәкілетті тұлғасының және басқа лауазымды тұлғаларының азаматтарды қабылдауының тоқсандық кестесін әзірлеу және қабылдауды ұйымдастыру;

      облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімінің аппарат басшысының атына келіп түскен азаматтар мен заңды тұлғалардың жазбаша, электрондық, бейне өтініштерін, облыс басшылығының жеке қабылдауында түскен өтініштерді қарау, оларды бақылау және талдау;

      Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкес мемлекеттік қызметшілердің тағылымдаманы, қайта даярлау және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;

      жергілікті атқарушы органның мемлекеттік наградалар бойынша қызметін ұйымдастыру;

      "облыс (қаланың, ауданның) Құрметті азаматы" атағын беру қағидаларының жобасын әзірлеу және мәслихаттың бекітуіне ұсыну;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың аумақтық кеңестерін құру бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу және жергілікті өзін-өзі басқарудың аумақтық кеңестері туралы ережені әзірлеу;

      облыс әкімінің ұйымдастыру қызметі мәселелері бойынша келіп түскен петицияны Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгіленген тәртіппен қарау;

      облыс әкімі және әкімдігінің актілерін, құжаттамаларды және облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімдігінің Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі, Қазақстан Республикасының басқа да орталық атқарушы органдары, орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлімшелері, облыс, қалалар және аудандардың атқарушы органдары, сот, құқық қорғау органдарымен хат алмасуларын тіркеу, сақтау және архивке өткізуді қамтамасыз ету;

      облыс әкімі және әкімдігінің құқық қорғау және арнайы органдарымен қауіпсіздік, құқық бұзушылықтың алдын алу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және облыс аумағында қоғамдық тәртіпті ұйымдастырудың өзге де мәселелері бойынша өзара іс-әрекетін ұйымдастыру;

      құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ұйымдастыру шараларын қабылдау;

      облыстың Терроризмге қарсы комиссияның қызметін ұйымдастыру;

      қызметтік ақпараттың, соның ішінде "қызметтік пайдалану үшін" және "құпия" және "аса құпия" белгілері бар таралуы шектеулі құжаттардың сақталуы мен қорғалуына мониторинг жүргізу;

      құпиялық режимін сақтау бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкес құпиялық режимін сақтауды жүргізу және мониторингілеу;

      облыс аумағында мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыруды, оған қолжетімділікті қамтамасыз етуді бақылау;

      жергілікті атқарушы органның мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы көрсетілетін қызметті алушылардың хабардар болуына мониторинг жүргізу;

      көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өтініштерін қарау;

      көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қолдану;

      мемлекеттік қызметтер көрсету, мүгедектігі бар адамдармен қарым-қатынас саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға қатысу;

      мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттың, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша ақпараттың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұсынылуын қамтамасыз ету;

      ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ұсынылуын қамтамасыз ету;

      егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, "Азматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйелерге қолжетімділік беру;

      мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығына беру;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылауды жүргізу;

      жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңнамалық нормативтік құқықтық актілерді көрсетілетін қызметті берушілердің сақтауына мониторинг жүргізу;

      облыс әкімінің аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың қызметін үйлестіру жөніндегі жұмысын ұйымдастыру;

      3) облыс әкімінің қызметін құқықтық қамтамасыз ету:

      сот және өзге де құқық қорғау органдарында облыс әкімінің және әкімдігінің, облыс әкімі аппаратының мүддесін білдіру және қорғау;

      облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімінің аппараты басшысының тапсырмалары бойынша облыс әкімі мен әкімдігі актілерінің жобаларын әзірлеу;

      облыс әкімінің аппаратына келісімдеуге келіп түскен облыс әкімі мен әкімдігінің нормативтік құқықтық және құқықтық актілері жобаларының сараптамасын ұйымдастыру;

      аудандар, облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың сұрау салуы бойынша соттардың шешімдеріне апелляциялық немесе кассациялық шағымдану немесе мұндай келісуден бас тарту құқығын келісу;

      4) облыс әкімінің қызметін материалдық-техникалық қамтамасыз ету:

      облыс әкімінің, әкімдігінің, облыс әкімі аппаратының қызметін үздіксіз ұйымдастыру мақсатында мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру бойынша іс-шараларды жүзеге асыру;

      ведомстволық бағынысты облыстық мемлекеттік кәсіпорынның даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді қарау, келісу және бекіту;

      ведомстволық бағынысты облыстық мемлекеттік кәсіпорынның даму жоспарларының орындалуы бақылауды және талдауды жүзеге асыру.

      Облыс әкімінің аппараты қолданыстағы заңнамамен белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

2. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      16. Облыс әкімінің аппаратында басшылықты облыс әкімінің аппаратына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.

      17. Облыс әкімінің аппарат басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      18. Облыс әкімі аппараты басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Облыс әкімі аппараты басшысының өкілеттігі:

      1) аппаратқа жүктелген мақсаттардың іске асырылуын ұйымдастырады;

      2) өз құзыреті шегінде аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;

      3) аппараттың құрылымы мен штат кестесін, оның құрылымдық бөлімшелері туралы ережені, аппарат қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      4) аппараттың "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін мемлекеттік лауазымдарға тағайындайды және мемлекеттік лауазымдардан босатады;

      5) аппараттың тәртіптік және конкурстық комиссияларының қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      6) қызметтік тәртіптің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      7) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, аппараттың мемлекеттік қызметшілерін іссапарға жіберу, демалыс беру, материалдық көмек көрсету, даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақылар белгілеу мәселелерін шешеді;

      8) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерді қоспағанда, аппараттың мемлекеттік қызметшілерінің тәртіптік жауаптылығы мәселелерін шешеді;

      9) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді;

      10) облыстың жергілікті атқарушы және өкілді органдары қабылдаған шешімдердің орындалу барысын бақылайды;

      11) мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды;

      12) облыс әкімі аппаратының бұйрықтарына қол қояды;

      13) облыс әкімінің аппаратын мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда ұсынады, облыс әкімі аппаратының мүдделерін сот, құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдарда ұсынуға сенімхаттар береді;

      14) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнінде қажетті шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапты болады;

      15) ерлер мен әйелдердің тәжірибесіне, қабілеттеріне және кәсіптік даярлығына сәйкес мемлекеттік қызметке тең қолжетімділігін қамтамасыз етеді;

      16) облыс әкімі аппаратының барлық қаржы құжаттарына бірінші қол қою құқығына ие;

      17) облыстық жобалау басқармасының үлгілік базалық бағытына басшылықты жүзеге асырады;

      18) аппарат басшысына жүктелген өзге де өкілеттіктерді, оның ішінде жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдарға жетекшілік етуді жүзеге асырады;

      19) облыс әкімі аппараты басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

3. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Облыс әкімі аппаратында заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      22. Облыс әкімі аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      23. Облыс әкімінің аппаратына бекітілген мүлік Шығыс Қазақстан облысының коммуналдық меншігіне жатады.

      24. Облыс әкімінің аппараты өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті егер заңнамада өзгеше белгіленбесе өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

4. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Облыс әкімінің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Облыс әкімінің аппараты қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      1. Шығыс Қазақстан облысы әкімі аппаратының "Шығыс Қазақстан облысының Авиациялық бөлімшесі" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны.

      2. Шығыс Қазақстан облысы әкімі аппаратының "Шығыс Қазақстан облысы әкімінің істер басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

О внесении изменения в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 12 января 2022 года № 6 "Об утверждении положения о государственном учреждении "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 июня 2024 года № 152

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 17, статьей 164 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", на основании постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 28 мая 2024 года № 129 "О некоторых вопросах структуры и лимитов штатной численности местных исполнительных органов", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 12 января 2022 года № 6 "Об утверждении положения о государственном учреждении "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области" следующее изменение:

      положение о государственном учреждении "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области", утвержденное указанным постановлением, изложить и утвердить в новой редакции, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Аппарату акима области (Нургалиев Е.Ж.):

      1) обеспечить в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) принять иные меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области Нургалиева Е.Ж.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Е. Кошербаев

  Приложение к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "20" июня 2024 года
№ 152
  Приложение к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 12 января 2022 года
№ 6

Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области" (далее – аппарат акима области) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере обеспечения деятельности акима Восточно-Казахстанской области.

      2. Аппарат акима области осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Аппарат акима области является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Аппарат акима области вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Аппарат акима области имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства.

      6. Аппарат акима области по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя аппарата акима области.

      7. Структура и лимит штатной численности аппарата акима области утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение аппарата акима области: индекс 070019, Республика Казахстан, город Усть-Каменогорск, улица М. Горького, 40.

      Режим работы: с 9.00 часов до 18.30 часов. Обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов. Установлена пятидневная рабочая неделя. Работа, дежурство в выходные и праздничные дни устанавливается отдельными актами руководителя аппарата акима области.

      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Аппарат акима Восточно-Казахстанской области".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом аппарата акима области.

      11. Финансирование деятельности аппарата акима области осуществляется из бюджета Восточно-Казахстанской области.

      12. Аппарату акима области запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями.

      Если аппарату акима области законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) обеспечение деятельности акима и акимата области;

      2) организация и осуществление контроля за исполнением актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, акима и акимата области, его заместителей, руководителя аппарата акима области и его заместителей;

      3) координация деятельности государственных органов области, в пределах установленной законодательством компетенции, по реализации задач, поставленных Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан, акимом и акиматом области.

      14. Полномочия:

      1) права:

      в соответствии с действующим законодательством при осуществлении возложенных функций иметь доступ к информационным базам данных государственных органов, в том числе секретным;

      организовывать и участвовать в проведении проверок исполнения актов и поручений акима области, его заместителей, руководителя аппарата акима области;

      осуществлять контрольные мероприятия в отношении государственных органов, входящих в составы местных исполнительных органов области, их подведомственных организаций в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      вносить предложения об ответственности руководителей государственных органов, подотчетных акимату и акиму области, за неисполнение и (или) ненадлежащие исполнение поручений и контрольных документов, находящихся на контроле в аппарате акима области;

      осуществлять иные права в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      2) обязанности:

      обеспечивать выполнение возложенных функций в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) информационно-аналитическое обеспечение деятельности акима области:

      подготовка информационных, справочных и аналитических материалов по исполнению поручений, данных Президентом Республики Казахстан, Премьер-Министром Республики Казахстан, руководителями центральных государственных органов, акимом области, его заместителями, руководителем аппарата;

      подготовка совместно с заинтересованными государственными органами акиму области, заместителям акима области, руководителю аппарата акима области аналитических и информационных материалов по вопросам развития области;

      ведение правового мониторинга нормативных правовых актов акима и акимата области;

      обеспечение соблюдения единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечение информационной безопасности местными исполнительными органами области;

      осуществление функций службы внутреннего аудита аппарата акима области;

      ведение мониторинга оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      проведение анализа судебной практики;

      2) организационное обеспечение деятельности акима области:

      подготовка перечней вопросов для рассмотрения на заседаниях акимата области, расширенных аппаратных и других совещаний под председательством акима области, составление повесток дня, подготовка материалов к заседаниям акимата области, оформление и рассылка материалов, протоколов заседаний акимата области, издание актов акима и акимата области, их рассылка и хранение;

      организация проведения совещаний у акима области, его заместителей, подготовка протоколов совещаний;

      организация и ведение делопроизводства, в том числе секретного, специальной связи;

      подготовка ежеквартальных графиков и организация приема граждан акимом области, его заместителями, руководителем аппарата акима области, уполнолномоченным по этике аппарата акима области и другими должностными лицами;

      рассмотрение письменных, электронных обращений, видеообращений, с личного приема руководства области обращений граждан и юридических лиц, поступающих на имя акима области, его заместителей, руководителя аппарата акима области, их контроль и анализ;

      организация стажировки, переподготовки и повышения квалификации государственных служащих в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан;

      организация деятельности местного исполнительного органа по государственным наградам;

      разработка и представление на утверждение маслихата проекта правил присвоения звания "Почетный гражданин области (города, района)";

      проведение организационных работы по созданию территориальных советов местного самоуправления и разработка положения о территориальных советах местного самоуправления;

      рассмотрение поступившей петиции по вопросам организационной деятельности акима области в порядке, установленном Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      обеспечение регистрации, хранения и передачи в архив актов акима и акимата области, документации и переписки акима, его заместителей, акимата области с Администрацией Президента Республики Казахстан, Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан, иными центральными исполнительными органами Республики Казахстан, территориальными подразделениями центральных исполнительных органов, исполнительными органами области, городов и районов, судебными, правоохранительными органами;

      организация взаимодействия акима и акимата области с правоохранительными и специальными органами по вопросам безопасности, профилактики правонарушений, противодействию коррупции и иным вопросам организации общественного порядка на территории области;

      принятие организационных мер по противодействию коррупции в пределах компетенции;

      организация деятельности Антитеррористической комиссии области;

      проведение мониторинга сохранения и защищенности служебной информации, в т.ч. документов ограниченного распространения с пометкой "для служебного пользования" и грифами "секретно" и "совершенно секретно";

      ведение и мониторинг соблюдения режима секретности в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан по обеспечению режима секретности;

      осуществление контроля за повышением качества, доступностью государственных услуг на территории области;

      проведение мониторинга информированности услугополучателей о порядке оказания государственных услуг местными исполнительными органами;

      рассмотрение обращений услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг;

      принятие мер, направленных на восстановление нарушенных прав, свобод и законных интересов услугополучателей;

      участие в повышении квалификации работников в сфере оказания государственных услуг, общения с лицами с инвалидностью;

      обеспечение предоставления информации в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг для проведения оценки качества оказания государственных услуг, а также информации по результатам внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      обеспечение предоставления информации в уполномоченный орган в сфере информатизации для проведения оценки качества оказания государственных услуг, оказываемых в электронной форме, в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      предоставление доступа Государственной корпорации "Правительство для граждан" к информационным системам, содержащим необходимые для оказания государственных услуг сведения, если иное не предусмотрено законодательством Республики Казахстан;

      предоставление информации о порядке оказания государственных услуг в Единый контакт-центр;

      проведение внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      проведение мониторинга соблюдения услугодателями подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг, оказываемых местными исполнительными органами;

      организация работы акима области по координации деятельности акиматов районов и городов областного значения, исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета;

      3) правовое обеспечение деятельности акима области:

      представление и защита интересов акима и акимата области, аппарата акима области в судебных и иных правоохранительных органах;

      подготовка проектов актов акима и акимата области по поручениям акима области, его заместителей, руководителя аппарата акима области;

      организация экспертизы проектов нормативных правовых и правовых актов акима и акимата области, поступивших на согласование в аппарат акима области;

      согласование права апелляционного или кассационного обжалования решений судов или отказе такого согласования по запросу акимов районов, городов областного значения, исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета;

      4) материально-техническое обеспечение деятельности акима области:

      осуществление мероприятий по организации государственных закупок в целях бесперебойной организации деятельности акима, акимата области, аппарата акима области;

      рассмотрение, согласование и утверждение планов развития подведомственного областного государственного предприятия и отчетов по их исполнению;

      осуществление контроля и анализа выполнения планов развития подведомственного областного государственного предприятия.

      Аппарат акима области осуществляет иные функции, установленные действующим законодательством.

3. Статус, полномочия руководителя государственного органа

      16. Руководство аппаратом акима области осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат акима области задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель аппарата акима области назначается на должность и освобождается от должности акимом области.

      18. Руководитель аппарата акима области имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия руководителя аппарата акима области:

      1) организует реализацию целей, возложенных на аппарат;

      2) организует, координирует и контролирует деятельность структурных подразделений аппарата в пределах своей компетенции;

      3) утверждает структуру и штатное расписание аппарата, положение о его структурных подразделениях, должностные инструкции сотрудников аппарата;

      4) назначает на государственные должности и освобождает от государственных должностей административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата;

      5) осуществляет общее руководство деятельностью дисциплинарной и конкурсной комиссий аппарата;

      6) осуществляет контроль за соблюдением служебной дисциплины;

      7) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки, переподготовки и повышения квалификации, поощрения, установления надбавок государственным служащим аппарата, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих должностных лиц;

      8) решает вопросы дисциплинарной ответственности государственных служащих аппарата, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих должностных лиц;

      9) обеспечивает исполнение требований законодательства Республики Казахстан о противодействии коррупции в пределах своей компетенции;

      10) контролирует ход исполнения решений, принятых местными исполнительными и представительными органами области;

      11) взаимодействует с государственными органами;

      12) подписывает приказы аппарата акима области;

      13) представляет аппарат акима области в государственных органах, иных организациях, выдает доверенности на представление интересов аппарата акима области в судебных, правоохранительных и иных государственных органах;

      14) принимает необходимые меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность;

      15) обеспечивает равный доступ мужчин и женщин к государственной службе в соответствии с их опытом, способностями и профессиональной подготовкой;

      16) обладает правом первой подписи на всех финансовых документах аппарата акима области;

      17) осуществляет руководство типовым базовым направлением областного проектного управления;

      18) осуществляет иные полномочия, возложенные на руководителя аппарата, в том числе курирование исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      19) исполнение полномочий руководителя аппарата акима области в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Аппарат акима области может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      22. Имущество аппарата акима области формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за аппаратом акима области, относится к коммунальной собственности Восточно-Казахстанской области.

      24. Аппарат акима области не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и упразднение аппарата акима области осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении аппарата акима области

      1. Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Авиационное подразделение Восточно-Казахстанской области" аппарата акима Восточно-Казахстанской области.

      2. Коммунальное государственное учреждение "Управление делами акима Восточно-Казахстанской области" аппарата акима Восточно-Казахстанской области.