"Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2024 жылғы 21 маусымдағы № 160 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 40-бабы 2-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 39-бабы 2-тармағына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы 7) тармақшасына, 164-бабына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес "Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі бекітілсін.

      2. Ішкі саясат басқармасы:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік бес жұмыс күні ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жариялау үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдауды қамтамасыз етсін.

      3. "Шығыс Қазақстан облысының қоғамдық даму басқармасы мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2024 жылғы 18 қаңтардағы № 17 қаулысының күші жойылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау ішкі саясат мәселелеріне жетекшілік ететін облыс әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Е. Көшербаев

  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2024 жылғы "21" маусымдағы
№ 160 қаулысына қосымша

"Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. "Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) Шығыс Қазақстан облысы аумағында ақпарат, ішкі саясат және мемлекеттік жастар саясаты саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы заңды тұлғасы болып табылады, символдары мен ерекшелік белгілері (олар болған жағдайда), Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі мен қазақ тілінде өз атауы бар мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Басқарма егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттілік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарманың бірінші басшысының бұйрықтарымен ресімделетін және Қазақстан Республикасының заңнамаларымен көзделген өзге де актілермен шешімдер қабылдайды.

      7. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индексі 070019, Қазақстан Республикасы, Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы, М. Горький көшесі, 40.

      9. Осы Ереже Басқарманың құрылтайшылық құжаты болып табылады.

      10. Басқарманың қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттерден жүзеге асырылады.

      11. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады, егер Басқармаға заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кірістер, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2 тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      12. Міндеттері:

      1) бұқаралық ақпарат құралдары мен телерадио хабар тарату саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға қатысу;

      2) мемлекет пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылы, ішкі саяси тұрақтылық, мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, волонтерлік қызмет, қоғамдық кеңестердің қызметі, этносаралық қарым-қатынас салаларындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыруға және іске асыруға қатысу;

      3) мемлекеттік жастар саясатын қалыптастыруға және іске асыруға қатысу;

      4) қызметкерлерді жұмысқа қабылдау және қызметі бойынша жоғарлату кезінде гендерлік теңгерімді сақтау;

      5) Басқарма құзыреттілігіне жататын қызмет салаларындағы салааралық үйлестіруді жүзеге асыру;

      6) облыстағы қоғамдық-саяси ахуалға мониторинг жүргізу;

      7) Басқармаға жүктелген өзге де міндеттер.

      13. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      заңнамамен белгіленген тәртіпте мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан қажетті ақпараттар мен материалдар сұрау және алу;

      Басқарманың ведомстволық ұйымдарын құру, қайта ұйымдастыру және тарату бойынша ұсыныстар енгізу;

      аумақтық кәсіподақтар бірлестіктерін, салалық және жергілікті кәсіподақтарды тарату туралы талаптармен сот органдарына жүгіну;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өз функцияларын орындау үшін өзге де құқықтарды жүзеге асыру.

      консультациялар алу, арнайы білім мен дағдыларды талап ететін мәселелерді зерттеу үшін консультанттарды (тәуелсіз сарапшыларды) тарту;

      Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;

      Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар, дөңгелек үстелдер және өзге де іс-шаралар өткізу;

      Басқарма қызметінің бағыттары бойынша консультативтік-кеңесші органдарды (жұмыс топтары, комиссиялар, кеңестер) құру жөнінде ұсыныстар енгізу;

      2) міндеттері:

      Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес өз қызметін жүзеге асыру.

      14. Функциялары:

      1) ақпарат, мемлекет пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылы, мемлекеттік жастар саясаты, қоғамдық сананы жаңғырту, волонтерлік қызмет, ішкі саяси тұрақтылық пен этносаралық келісімді қамтамасыз ету, отбасылық және гендерлік саясат салаларындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру,

      2) өңірлік бұқаралық ақпарат құралдары арқылы мемлекеттік ақпараттық саясатты іске асыру;

      3) халық өмірінің өзекті мәселелері бойынша, әсіресе проблемалық салаларда әлеуметтік зерттеулер жүргізуді үйлестіру;

      4) шешуді қажет ететін проблемалық жағдайлар туралы облыс басшылығын хабардар ету;

      5) Әлеуметтік тәуекелдер картасын қалыптастыру және өзектендіру;

      6) Саяси құғын-сүргін құрбандарын толық реабилитациялау жөніндегі өңірлік комиссияның жұмыс тобының қызметін ұйымдастыру;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өңірлік деңгейде мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу жөніндегі мемлекеттік тапсырысты қалыптастыру, орналастыру және оның жүзеге асырылуын бақылау;

      8) облыстық деңгейде мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу бойынша белгіленген тәртіппен мемлекеттік тапсырысты қалыптастыру, орналастыру және жүзеге асырылуын бақылау;

      9) өңірлік деңгейде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын қызметтер құнын анықтау әдістемесін дайындау;

      10) жастар ресурстық орталықтарын құру туралы ұсыныс енгізу, олардың қызметін қамтамасыз ету және үйлестіру;

      11) мемлекеттік жастар саясатын іске асыру; 12) мемлекеттік жастар саясатын іске асыру жөніндегі қызметті әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру;

      13) мемлекеттік жастар саясаты мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстарын жүзеге асыру;

      14) мемлекеттік жастар саясатын іске асырудағы үрдістерді талдауды және болжауды жүзеге асыру;

      15) мемлекеттік жастар саясаты мәселелері бойынша жастар ұйымдарымен өзара іс-қимыл және ынтымақтастықты жүзеге асыру;

      16) мемлекеттік жастар саясаты мәселелері бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыру және іске асыру;

      17) жастардың волонтерлік қызметін және жастардың өзін өзі басқаруын дамытуға қолдау көрсету;

      18) өңірлік жастар форумын өткізуді қамтамасыз ету;

      19) жастар еңбек жасақтарын құру, ұйымдастыру, қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың қызметіне мониторинг жүргізу;

      20) жастарды дамыту индексін іске асыру жөніндегі іс-шараларды өткізуді қамтамасыз ету;

      21) қазақстандық патриотизмді, конфессияаралық келісім мен этносаралық толеранттықты нығайту бойынша шаралар қабылдау;

      22) өзекті проблемаларды анықтау және шешу үшін жастардың қажеттіліктеріне мониторинг және бағалау жүргізуді қамтамасыз ету, мемлекеттік жастар саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру;

      23) волонтерлік қызмет саласында жеке, заңды тұлғалармен және мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл;

      24) мемлекет пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылы, үкіметтік емес ұйымдар үшін мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын іске асыру;

      25) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестің қызметін ұйымдастыру;

      26) оператор арқылы өз құзыреті шегінде мемлекеттік гранттар беру және мемлекеттік гранттарды іске асыру нәтижелері туралы оператордың есебін қарау;

      27) мемлекеттік гранттарды қалыптастыру, ұсыну, олардың тиімділігіне мониторинг жүргізу және бағалау қағидаларына сәйкес азаматтық қоғам өкілдерін тарта отырып, мемлекеттік гранттардың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру;

      28) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестердің қарауына мемлекеттік гранттар бағыттарының тізбесін шығару;

      29) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық жөніндегі кеңестердің ұсынымдары негізінде қаржыландыру бағыттары мен көлемі бойынша мемлекеттік гранттар қалыптастыру;

      30) Басқарма құзыретіне жататын мәселелер бойынша саяси партиялармен, қоғамдық ұйымдармен, коммерциялық емес ұйымдармен, кәсіподақтармен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл;

      31) мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты жүзеге асыратын үкіметтік емес ұйымдарға ақпараттық, консультативтік, әдістемелік қолдау көрсету;

      32) Шығыс Қазақстан облысы аумағында қызметін жүзеге асыратын үкіметтік емес ұйымдар туралы мәліметтер жинауды, жалпылауды және уәкілетті органға ұсынуды жүзеге асыру;

      33) уәкілетті орган айқындаған тәртіппен мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыруды, іске асыруды, іске асыру мониторингін және оның нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру;

      34) жоспарланып отырған және іске асырылып жатқан мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс тақырыптарын және мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс нәтижелерінің бағаларын Басқарманың интернет-ресурсына орналастыру;

      35) мемлекеттік тапсырысты іске асыру бойынша уәкілетті органға ақпарат ұсыну;

      36) Басқарма құзыретіне жататын мәселелер бойынша қоғамдық кеңестермен өзара іс-қимыл;

      37) қоғамдық келісім мен жалпыұлттық бірлікті қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыру;

      38) Шығыс Қазақстан облысында этносаралық келісімді зерттеуді және талдауды жүргізу;

      39) этносаралық келісім мен толеранттықты нығайту бойынша этномәдени бірлестіктермен және өзге де қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықты жүзеге асыру;

      40) этномәдени қоғамдық бірлестіктерге әдістемелік, ұйымдастырушылық және құқықтық көмек көрсету;

      41) Шығыс Қазақстан облысының Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін қамтамасыз ету;

      42) құқықтық саясат тұжырымдамасын, құқықтық түсіндіру жұмысы жөніндегі іс-шаралар жоспарларын іске асыруды қамтамасыз ету;

      43) облыстың қалалары мен аудандарында көрнекі ақпараттық құралдарын орнатуды үйлестіру;

      44) облыстық оқиғалар қатарын, күнтізбелік іс-шаралар жоспарын қалыптастыру;

      45) саяси, қоғамдық маңызы бар іс-шараларды; ұлттық, мемлекеттік, кәсіби мерекелерге, атаулы күндерге арналған іс-шаралар өткізілуін үйлестіру;

      46) Басқарма реттейтін салаларда мемлекеттік органдар қызметін үйлестіру және әдістемелік басшылықты жүзеге асыру;

      47) Басқарма құзыретіне кіретін мәселелер бойынша консультативтік-кеңестік органдар қызметін қамтамасыз ету;

      48) облыстық бюджеттік бағдарламаларды іске асыру;

      49) ведомстволық ұйымдарға қатысты мемлекеттік басқарудың тиісті саласына басшылықты жүзеге асыру;

      50) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілетті орган айқындайтын әлеуметтік-желі арқылы берілген петицияларды қарау;

      51) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;

      52) мемлекеттік стратегиялық бағдарламалар мен құжаттарды түсіндіру және алға бастыру бойынша ақпараттық-насихаттық іс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру;

      53) Басқарма құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүзеге асыруды қамтамасыз ету;

      54) қоғамдық сананы жаңғырту саласында мемлекеттік саясатты үйлестіру;

      55) Шығыс Қазақстан облысы аумағында Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің пайдаланылуын (орнатылуын, орналастырылуын) бақылауды жүзеге асыру;

      56) облыстық мемлекеттік кәсіпорындардың (Басқармаға ведомстволық бағынысты) даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді қарау, келісу және бекіту;

      57) облыстық мемлекеттік кәсіпорындардың (Басқармаға ведомстволық бағынысты) мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асыру;

      58) Қазақстан Республикасының заңдарымен, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерімен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3 тарау. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттігі

      15. Басқармаға басшылықты бірінші басшы жүзеге асырады, ол Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және өз өкілеттіліктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болады.

      16. Басқарманың бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      17. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымдарынан босатылатын орынбасарлары болады.

      18. Бірінші басшының өкілеттігі:

      1) Басқарма реттейтін салаларда мемлекеттік саясатты қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделгендер шегінде салааралық үйлестіруді қамтамасыз етеді;

      3) заңнамаға сәйкес Басқарма қызметкерлерін, сондай-ақ Басқарма қарамағындағы ұйымдардың басшыларын (олардың орынбасарларын және бас бухгалтерді) лауазымдарға тағайындайды және лауазымдарынан босатады;

      4) заңнамамен белгіленген тәртіпте Басқарма қызметкерлерін, сондай-ақ Басқарма қарамағындағы ұйымдардың басшыларын (олардың орынбасарларын және бас бухгалтерді) ынталандырады және тәртіптік жазаға тартады;

      5) Басқарманың актілеріне қол қояды;

      6) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді;

      7) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарма атынан сенімхатсыз өкілдік етеді;

      8) ерлер мен әйелдердің тәжірибесіне, қабілеттеріне және кәсіптік дайындықтарына сәйкес мемлекеттік қызметке теңдей қолжетімділігін қамтамасыз етеді;

      9) Басқармада сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдайды және бұл үшін дербес жауапты болады;

      10) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      19. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес анықтайды.

4 тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкінің болуы мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алған (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасы заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      21. Басқармаға бекітілген мүлік Шығыс Қазақстан облысының коммуналдық меншігіне жатады.

      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5 тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Басқарма қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      1. "ALTAI-NEWS" медиа-орталығы" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі.

      2. Шығыс Қазақстан облысы ішкі саясат басқармасының "Жастар ресурстық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      3. Шығыс Қазақстан облысы ішкі саясат басқармасының "Шығыс Қазақстан облысының өңірлік коммуникациялар қызметі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      4. Шығыс Қазақстан облысы ішкі саясат басқармасының "Достық үйі – қоғамдық келісім орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 21 июня 2024 года № 160

      В соответствии с пунктом 2 статьи 40 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан, пунктом 2 статьи 39 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 7) статьи 17, статьей 164 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить положение о государственном учреждении "Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Управлению внутренней политики обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Отменить постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 18 января 2024 года № 17 "Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление общественного развития Восточно-Казахстанской области".

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области, курирующего вопросы внутренней политики.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Е. Кошербаев

  Приложение к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "21" июня 2024 года № 160

Положение о государственном учреждении "Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере информации, внутренней политики и государственной молодежной политики на территории Восточно-Казахстанской области.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет символы и знаки отличия (при их наличии), печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение юридического лица: индекс 070019, Республика Казахстан, Восточно-Казахстанская область, город Усть-Каменогорск, улица М. Горького, 40.

      9. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      10. Финансирование деятельности Управления осуществляется из республиканского и местных бюджетов, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      11. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления, если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      12. Задачи:

      1) участие в реализации государственной политики в области средств массовой информации и телерадиовещания;

      2) участие в формировании и реализации государственной политики в сферах взаимодействия государства и гражданского общества, внутриполитической стабильности, государственного социального заказа, волонтерской деятельности, деятельности общественных советов, межэтнических отношений;

      3) участие в формировании и реализации государственной молодежной политики;

      4) соблюдение гендерного баланса при принятии на работу и продвижения сотрудников;

      5) осуществление межотраслевой координации в сферах деятельности, отнесенных к компетенции Управления;

      6) осуществление мониторинга общественно-политической ситуации области;

      7) иные задачи, возложенные на Управление.

      13. Полномочия:

      1) права:

      запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;

      вносить предложения по созданию, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций Управления;

      обращаться в судебные органы с исками о ликвидации территориальных объединений профессиональных союзов, отраслевых и локальных профессиональных союзов;

      осуществлять иные права, необходимые для выполнения своих функций, в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      привлекать для получения консультаций, исследования вопросов, требующих специальных знаний и навыков, консультантов (независимых экспертов);

      взаимодействовать с правоохранительными и иными государственными органами по вопросам, отнесенным к компетенции Управления;

      проводить совещания, семинары, конференции, круглые столы и иные мероприятия по вопросам, входящим в компетенцию Управления;

      вносить предложения по созданию консультативно-совещательных органов (рабочих групп, комиссий, советов) по направлениям деятельности Управления;

      2) обязанности:

      осуществлять свою деятельность в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан.

      14. Функции:

      1) формирование государственной политики в сферах информации, взаимодействия государства и гражданского общества, государственной молодежной политики, модернизации общественного сознания, волонтерской деятельности, обеспечения внутриполитической стабильности и межэтнического согласия, в сфере семейной и гендерной политики;

      2) реализация государственной информационной политики через региональные средства массовой информации;

      3) координация проведения социологических исследований по актуальным вопросам жизнедеятельности населения, особенно в проблемных сферах;

      4) информирование руководства области о возникших проблемных ситуациях, требующих решения;

      5) формирование и актуализация Карты социальных рисков;

      6) организация деятельности рабочей группы региональной Комиссии по полной реабилитации жертв политических репрессий;

      7) формирование, размещение и контроль за осуществлением государственного заказа по проведению государственной информационной политики на региональном уровне в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      8) в установленном порядке формирование, размещение и контроль за осуществлением государственного заказа по проведению государственной информационной политики на областном уровне;

      9) разработка методики определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на региональном уровне;

      10) внесение предложение о создании молодежных ресурсных центров, обеспечение и координация их деятельности;

      11) реализация государственной молодежной политики;

      12) осуществление методического обеспечения деятельности по реализации государственной молодежной политики;

      13) осуществление разъяснительней работы по вопросам государственной молодежной политики;

      14) осуществление анализа и прогнозирования тенденций в реализации государственной молодежной политики;

      15) осуществление взаимодействия и сотрудничества с молодежными организациями по вопросам государственной молодежной политики;

      16) осуществление формирования и реализации государственного социального заказа по вопросам государственной молодежной политики;

      17) содействие развитию волонтерской деятельности молодежи и молодежного самоуправления;

      18) обеспечение проведения регионального форума молодежи;

      19) создание, организация, обеспечение молодежных трудовых отрядов, а также проводение мониторинга их деятельности;

      20) обеспечение проведения мероприятий по реализации индекса развития молодежи;

      21) принятие мер по укреплению казахстанского патриотизма, межконфессионального согласия и межэтнической толерантности;

      22) обеспечение проведения мониторинга и оценки потребностей молодежи для выявления и решения актуальных проблем, повышение эффективности реализации государственной молодежной политики;

      23) взаимодействие с физическими, юридическими лицами и государственными органами в сфере волонтерской деятельности;

      24) реализация основных направлений государственной политики в сфере взаимодействия государства и гражданского общества, государственного социального заказа для неправительственных организаций;

      25) организация деятельности совета по взаимодействию и сотрудничеству с неправительственными организациями;

      26) предоставление государственных грантов в пределах своих компетенций через оператора и рассматрение отчета оператора о результатах реализации государственных грантов;

      27) осуществление оценки эффективности государственных грантов с привлечением представителей гражданского общества в соответствии с правилами формирования, предоставления, мониторинга и оценки эффективности государственных грантов;

      28) вынесение на рассмотрение советов по взаимодействию и сотрудничеству с неправительственными организациями перечня направлений государственных грантов;

      29) на основе рекомендаций советов по взаимодействию и сотрудничеству с неправительственными организациями формирование государственных грантов по направлениям и объемам финансирования;

      30) взаимодействие с политическими партиями, общественными объединениями, некоммерческими организациями, профессиональными союзами и иными организациями по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      31) оказание информационной, консультативной, методической поддержки неправительственным организациям, осуществляющим государственный социальный заказ;

      32) осуществление сбора, обобщения и представления в уполномоченный орган сведений о неправительственных организациях, осуществляющих деятельность на территории Восточно-Казахстанской области;

      33) осуществление формирования, реализации, мониторинга реализации и оценки результатов государственного социального заказа в порядке, определенным уполномоченным органом;

      34) размещение на интернет-ресурсе Управления планируемых и реализуемых тем государственного социального заказа и оценки результатов государственного социального заказа;

      35) предоставление информации по реализации государственного социального заказа в уполномоченный орган;

      36) взаимодействие с общественными советами по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      37) реализация государственной политики по обеспечению общественного согласия и общенационального единства;

      38) проведение изучения и анализа межэтнического согласия в Восточно-Казахстанской области;

      39) осуществление взаимодействия и сотрудничества с этнокультурными объединениями и иными общественными организациями по укреплению межэтнического согласия и толерантности;

      40) оказание методической, организационной и правовой помощи этнокультурным общественным объединениям;

      41) обеспечение деятельности Ассамблеи народа Казахстана Восточно-Казахстанской области;

      42) обеспечение реализации концепции правовой политики, планов мероприятий по праворазъяснительной работе;

      43) координация размещения средств наглядной агитации в городах и районах области;

      44) формирование областного событийного ряда, календарного плана мероприятий;

      45) координация проведения политических, общественно-значимых мероприятий; мероприятий, посвященных национальному, государственным, профессиональным праздникам, знаковым датам;

      46) осуществление координации деятельности и методического руководства государственных органов в регулируемых Управлением сферах;

      47) обеспечение деятельности консультативно-совещательных органов по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      48) реализация областных бюджетных программ;

      49) осуществление руководства соответствующей сферой государственного управления в отношении подведомственных организаций;

      50) рассмотрение петиций, поданных посредством интернет-ресурса, определенного уполномоченным органом, в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      51) рассмотрение обращений физических и юридических лиц в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      52) организация и осуществление информационно-разъяснительных мероприятий по разъяснению и продвижению государственных стратегических программ и документов;

      53) обеспечение осуществления информационно-разъяснительной работы по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      54) координация государственной политики в сфере модернизации общественного сознания;

      55) осуществление контроля за использованием (установлением, размещением) государственных символов Республики Казахстан на территории Восточно-Казахстанской области;

      56) рассмотрение, согласование и утверждение планов развития областных государственных предприятий (подведомственных Управления) и отчетов по их исполнению;

      57) осуществлению контроля и анализа выполнения планов развития областных государственных предприятий (подведомственных Управления) контролируемых государством акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью;

      58) осуществление иных функций, предусмотренных законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      15. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      16. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Полномочия первого руководителя Управления:

      1) вырабатывает предложения по формированию государственной политики в регулируемых Управлением сферах;

      2) обеспечивает межотраслевую координацию в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      3) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Управления, а также руководителей (их заместителей и главного бухгалтера) организаций, находящихся в ведении Управления;

      4) в установленном законодательством порядке поощряет и налагает дисциплинарные взыскания на работников Управления, а также руководителей (их заместителей и главного бухгалтера) организаций, находящихся в ведении Управления;

      5) подписывает акты Управления;

      6) утверждает положения о структурных подразделениях Управления;

      7) представляет без доверенности Управление в государственных органах и иных организациях;

      8) обеспечивает равный доступ мужчин и женщин к государственной службе в соответствии с их опытом, способностями и профессиональной подготовкой;

      9) принимает меры по противодействию коррупции в Управлении и несет за это персональную ответственность;

      10) осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      19. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество государственного органа

      20. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством. Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      21. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности Восточно-Казахстанской области.

      22. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении Управления

      1. Товарищество с ограниченной ответственностью "ALTAI-NEWS" медиа-центр".

      2. Коммунальное государственное учреждение "Молодежный ресурсный центр" управления внутренней политики Восточно-Казахстанской области.

      3. Коммунальное государственное учреждение "Региональная служба коммуникаций Восточно-Казахстанской области" управления внутренней политики Восточно-Казахстанской области.

      4. Коммунальное государственное учреждение "Дом дружбы – центр общественного согласия" управления внутренней политики Восточно-Казахстанской области.