"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2025 жылғы 24 сәуірдегі № 109 қаулысы

      "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-1 бабына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17- бабын 7) тармақшасына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ереже осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      1) жоғарыда көрсетілген Ережені заңнамада белгіленген тәртіпте әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде қазақ және орыс тіліндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;

      3) осы қаулыны ресми жариялағаннан кейін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысының әкімі Ғ. Нұрмұхамбетов

  Солтүстiк Қазақстан
  облысы әкiмдiгiнiң
  2025 жылғы "24" сәуірдегі
  № 109 қаулысымен
  бекітілді

"Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi туралы ЕРЕЖЕ

      Петропавл қ., 2025 жыл

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi Солтүстiк Қазақстан облысының аумағында ауыл шаруашылығы және жер қатынастары саласындағы басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органы болып табылады.

      2. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнің ведомстволық бағынысты ұйымдары жоқ.

      3. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі коммуналдық мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртабандары, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi егер заңнамаға сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте бұзылған құқықтарын қорғау үшін сот органдарына талап арыз беруге құқылы.

      7. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi өз құзыреті шегіндегі мәселелер бойынша заңнамада белгіленген тәртіпте шешімдер қабылдайды және олар "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi басшысының бұйрықтарымен, сондай-ақ Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген басқа нормативтік актілермен рәсімделеді.

      8. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің Ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң орналасқан жерi: 150011, Қазақстан Республикасы Солтүстiк Қазақстан облысы Петропавл қаласы Парк көшесi, 57 В.

      10. Осы Ереже "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң құрылтай құжаты болып табылады.

      11. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қызметiн қаржыландыру жергiлiктi және республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне кәсiпкерлiк субъектiлерiмен "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау үшiн шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, егер Қазақстан Республикасының Заңында басқаша белгіленбесе онда осындай қызметтен алынған кiрiстер мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнде жұмыс режимi iшкi күн тәртiбiне сәйкес белгiленедi.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi мен құрылтайшы арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес айкындалады және реттеледi.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi мен оның еңбек ұжымы арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес айқындалады.

2-тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Мiндеттерi:

      1) агроөнеркәсiптiк кешен салаларын тұрақты дамыту, олардың бәсекеге қабiлеттiлiгiн арттыру;

      2) өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң көлемi мен сапасын арттыруды қамтамасыз ету;

      3) мал шаруашылығы өнiмiнiң өнiмдiлiгi мен сапасын арттыру;

      4) қайта өңдеу өндiрiстерiн тұрақты дамыту және қолдау;

      5) агроөнеркәсiптiк кешеннiң ғылыми және технологиялық жедел дамуын қамтамасыз ету;

      6) бәсекеге қабiлеттi ғылыми әзiрлемелердi жасаудың, енгiзу мен таратудың және адам капиталын дамытудың тиiмдi жүйесiн құру;

      7) агроөнеркәсiптiк кешен салаларына қызмет көрсететiн инфрақұрылымын дамыту және техникалық жабдықтауды арттыру;

      8) өз құзыретi шегiнде мемлекеттiк, салалық бағдарламаларды әзiрлеуге қатысу;

      9) заңнаманы қолдану тәжiрибесiн талдау, оны жетiлдiру бойынша ұсыныстарды дайындау, өз құзыретi шегiнде облыс әкiмiнiң және әкiмдiгiнiң нормативтiк құқықтық актiлерiнiң жобаларын әзiрлеу және дайындау;

      10) Солтүстiк Қазақстан облысының аумағында жер қатынастары саласында бiрыңғай мемлекеттiк саясатты жүргiзу және жер қатынастары саласында мемлекет мүдделерiн қорғау.

      14. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      мемлекеттік органдардан, мекемелерден, ұйымдардан, лауазымды адамдардан белгіленген тәртіпте қажетті ақпаратты сұрату және алу;

      агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі өңірлік бағдарламаларды әзірлеу және жергілікті өкіметті органдардың (мәслихат) бекітуіне ұсыну, олардың іске асырылуына мониторинг жүргізу;

      агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау бойынша қолданыстағы заңнамаға, мемлекеттік, салалық секторлардың, өңірлік бағдарламаларға және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес ұсыныстар әзірлеу;

      агроөнеркәсіптік кешен субъектілеріне агроазық-түлік саясатының негізгі бағыттары мен тетіктерін түсіндіру жұмысын үйлестіру;

      ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруді дамытудың орта мерзімді жоспарларын әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізу;

      Солтүстiк Қазақстан облысында агроөнеркәсіптік кешен саласындағы инновациялық тәжірибені тарату және енгізу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;

      өз қызметін атқару барысында атқарушы билік органдарымен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен өзара іс-қимыл жасау;

      заңнамада белгіленген тәртіпте жергілікті мемлекеттік басқару органдарынан және басқа да ұйымдардан өз құзыреті шегінде қажетті ақпараттық материалдарды алу;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес заңды және жеке тұлғалармен шарттар жасасу, мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтарды иелену, өз мүдделерін мемлекеттік органдарда және ұйымдарда білдіру;

      халықаралық ұйымдармен және шетелдік ұйымдармен өз құзыреті шегінде ынтымақтастық орнату;

      2) міндеттері:

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтау;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың сондай-ақ облыс әкімі мен әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақытылы орындау;

      мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру;.

      15. Функциялар:

      1) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) ауыл шаруашылығы дақылдарының егіс алқаптарының құрылымын әртараптандыру мәселесі бойынша келісімдер (меморандумдар) жасасу;

      3) "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және осы саладағы өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу;

      4) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы мемлекеттік техникалық инспекцияны жүзеге асыру;

      5) машина-трактор паркін және технологиялық жабдықтарды жаңартуды ұйымдастыру;

      6) машина-технологиялық станциялар (сервистік орталықтар) желісін дамыту және олардың қызметіне мониторинг жүргізу;

      7) жыл сайын ауыл шаруашылығы жұмыстарының күтілетін көлемдерін ескере отырып, агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті органмен бірлесіп, мұнай өнімдерін өндіру саласындағы уәкілетті органға ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілерге мұнай өнімдерін жеткізу көлемі туралы ұсыныстарды енгізу;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген шектерде халықты азаматтық қорғау саласындағы жұмыстарды жүзеге асыру;

      9) агроөнеркәсіптік кешен салаларын мамандармен қамтамасыз ету, агроөнеркәсіптік кешен кадрларын даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі шараларды жүзеге асыру;

      10) өндірілетін өнімнің ассортименті бойынша өңірлік көрмелер, жәрмеңкелер ұйымдастыру;

      11) "Агроөнеркәсіптік кешендегі-"Үздік кәсіп" конкурсын өткізу;

      12) агроөнеркәсіптік кешен өнімдерін сату жөніндегі көтерме базарлар ұйымдастыру;

      13) агроөнеркәсіптік кешен өнімдерінің азық-түлік қауіпсіздігі, бағалары мен нарықтары жағдайына мониторинг жүргізу;

      14) өңірдегі агроөнеркәсіптік кешен саласындағы инновациялық тәжірибені тарату және енгізу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;

      15) өңірдегі агроөнеркәсіптік кешен саласында инновациялық жобаларды іріктеуді ұйымдастыру ережелерін бекіту жөніндегі ұсыныстар енгізу;

      16) мал шаруашылығы өнімдері мен шикізатын дайындау жөніндегі мемлекеттік пункттерді салу, күтіп-ұстау және реконструкциялау жұмыстарын қамтамасыз ету;

      17) кеңейтілген күтіп-молайту үшін жоғары сапалы асыл тұқымды жануарларды сатып алу, күтіп-ұстау және толықтырма төл өсіруді ұйымдастыру;

      18) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тізбе мен тәртіпке сәйкес зиянды организмдермен күрес жөніндегі іс-шараларды жүргізуді қамтамасыз ету;

      19) тиісті өңірде азық-түлік тауарларының қорын есепке алуды жүргізу және агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті органға есептілік ұсыну;

      20) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру кезінде комиссияның бір бөлігін және қарыздарды сақтандыру кезінде сақтандыру сыйлықақыларының бір бөлігін өтеу;

      21) агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салымдар салған кезде шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу;

      22) олар бойынша кепілдендірілген сатып алу бағасы және сатып алу бағасы белгіленетін сатып алынатын ауыл шаруашылығы өніміне субсидиялар нормативін бекіту жөнінде ұсыныстар енгізу;

      23) өңдеу кәсіпорындарының ауыл шаруашылығы өнімін терең өңдеу өнімдерін өндіру үшін оны сатып алуға жұмсалатын шығындарды субсидиялау;

      24) ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ревизиялық одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау;

      25) тыңайтқыштар (органикалықты қоспағанда) құнын субсидиялауды жүзеге асыру;

      26) басым дақылдарды, оның ішінде көп жылдық екпелерді өндіруді субсидиялауды жүзеге асыру;

      27) саны зияндылықтың экономикалық шегінен жоғары зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге және карантиндік объектілерге қарсы өңдеуді жүргізуге арналған пестицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) құнын субсидиялауды жүзеге асыру;

      28) жеке және заңды тұлғаларға жойылған жеміс-жидек дақылдарын, жемісті бактериалды күйік ауруына шалдыққандарды отырғызу және өсіру жөніндегі шығындарын өтеу;

      29) мыналар бойынша іс-шаралар әзірлеу:

      агроөнеркәсiптiк кешен салаларына инвестициялар мен екiншi деңгейдегi банктердiң кредиттерiн тарту;

      бәсекеге қабiлеттi өндiрiстердi қалыптастыру және дамыту, оларды жаңғырту және сапа менеджментiнiң халықаралық жүйесiне көшiру үшiн жағдай жасау;

      мамандандырылған мал шаруашылығы қожалықтарының өсуi үшiн жағдай жасау;

      30) агроөнеркәсiптiк кешеннiң ақпараттық-маркетингтiк жүйесiнiң жұмыс iстеуi мен дамуы үшiн жағдай жасау;

      31) iшкi және сыртқы азық-түлiк нарықтарындағы ахуалды зерделеу және агроөнеркәсiптiк кешен субъектiлерiнiң тиiстi ақпаратқа қол жеткiзуiн қамтамасыз ету;

      32) агроөнеркәсiптiк кешендi дамыту мәселелерi жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органдарға агроөнеркәсiптiк кешеннің жай-күйi және олардың дамуы туралы ақпарат ұсыну;

      33) агроөнеркәсiптiк кешен субъектiлерiне кредит беру, сондай-ақ ауыл шаруашылығы жануарларын, техникасы мен технологиялық жабдығын сатып алуға лизинг кезiнде сыйақы мөлшерлемелерiн субсидиялауды жүзеге асыру;

      34) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру бағыты аясындағы кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялауды жүзеге асыру;

      35) облигациялар бойынша купондық сыйақыны субсидиялауды жүзеге асыру;

      36) астық нарығы саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      37 ) астық қолхаттарын бере отырып, қойма қызметi бойынша қызметтер көрсету жөнiндегi қызметтi лицензиялау;

      38) табиғи-климаттық жағдайларды және нарықтық конъюнктураны ескере отырып, астық өндiрiсiнiң құрылымын оңтайландыру, астықты өндiру, сақтау мен сатудың жаңа прогресивті технологияларын жетiлдiру және енгiзу;

      39) астық қабылдау кәсiпорындарын мемлекеттiк бақылау;

      40) Қазақстан Республикасының Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы заңнамасында көзделген тәртiпте астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметi бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметтi жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданылуын тұтастай немесе жекелеген операцияларды жүзеге асыру бөлiгiнде алты айға дейiнгi мерзiмге тоқтата тұру;

      41) астық қабылдау кәсiпорындарының Қазақстан Республикасының Кәсiпкерлiк кодексiне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебiн жүргiзу, астықты сақтау, астық қолхаттарын ұстаушылардың мемлекеттiк электрондық тiзiлiмiн қалыптастыру және жүргiзу қағидаларын сақтауын бақылау;

      42) Қазақстан Республикасының астық туралы заңнамасының бұзылуы туралы нұсқамалар беру, Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы заңнамасына сәйкес әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iстердi қарау;

      43) әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiк шегiнде астық нарығының мониторингiн жүзеге асыру;

      44) астық қауiпсiздiгi мен сапасын мемлекеттiк бақылау;

      45) "Астық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 28-бабы 2-тармағында көзделген негiздер болған кезде астық қабылдау кәсiпорнынан астықты көлiктiң кез келген түрiмен тиеп жөнелтуге тыйым салу;

      46) тiзiлiмнiң деректерiне сәйкес астықтың сандық-сапалық есебiн жүргiзу және өның сақталуын қамтамасыз ету жөнiндегi талаптарды сақтау тұрғысынан астық қабылдау кәсiпорындарының қызметiн инспекциялау (тексеру);

      47) астық қабылдау кәсiпорнын уақытша басқаруды енгiзу және мерзiмiнен бұрын аяқтау туралы сотқа арыз беру;

      48) астық нарығына қатысушылардың астығының нақты бар-жоғы мен сапасын және оның есептi деректерге сәйкестiгiн тексеру;

      49) астықтың сандық-сапалық жай-күйiн бақылау;

      50) астық қолхаттарын ұстаушыларға астық қабылдау кәсiпорнын уақытша басқару жөнiндегi комиссияның құрамына енгiзу үшiн кандидатуралар ұсыну туралы хабарлама жiберу;

      51) астық қабылдау кәсiпорнын уақытша басқаруды енгiзу жөнiнде ұсыныстар енгiзу;

      52) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру;

      53) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      54) уәкiлеттi органның қарауына элиталық тұқым өсiру шаруашылықтарының элиталық тұқымдарды өндiру мен өткiзу көлемi жөнiнде ұсыныстар енгiзу;

      55) уәкiлеттi орган айқындайтын тәртiпте тиiстi куәлiк бере отырып, тұқым шаруашылығы субъектiлерiн аттестаттауды жүргiзу;

      56) рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттiк электрондық тiзiлiмiн жүргiзу;

      57) облыс бойынша тұқым баланстарын жасау;

      58) ауыл шаруашылығы саласындағы уәкiлеттi органға ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласындағы қажеттi ақпаратты берудi қамтамасыз ету;

      59) құзыретi шегiнде ауыл шаруашылығы тауарын өндiрушiлердiң сақтық және ауыспалы тұқым қорларын қалыптастыруына жәрдемдесу;

      60) бастапқы, элиталық тұқым шаруашылығын жүргiзу және ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын жаппай көбейту схемалары мен әдiстерi бойынша ұсыныстар енгiзу;

      61) сұрыптық және тұқымдық бақылауды жүзеге асыру, сұрыптық егiстiктердi байқаудан өткiзу, топырақты бағалау, зертханалық сұрыптық сынақтар, тұқым сапасына сараптама жүргiзу тәртiбiнiң орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

      62) тиiстi аумақта тұқым ресурстарының мониторингiн жүзеге асыру;

      63) апробат кадрлар мен тұқым сарапшыларды даярлауды және бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыру;

      64) ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi тұқымдарының сұрыптық және егiстiк сапасына сараптама жүргiзу жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң сақталуына бақылауды жүзеге асыру;

      65) тұқым шаруашылығы жөнiндегi мемлекеттiк инспектордың ұсынысы негiзiнде мыналарды тоқтату:

      субъектiнiң тұқым шаруашылығы саласындағы қызметтi жүзеге асыруға құқығын куәландыратын аттестаттау туралы куәлiгiнiң қолданысын;

      тұқымдардың сұрыптық және егiстiк сапаларына сараптама жүргiзу жөнiндегi қызметтi;

      66) асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      67) бекiтiлген нысандар бойынша асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы деректердi есепке алуды жүргiзу;

      68) асыл тұқымды малдың, оның iшiнде тектiк қоры шектеулi тұқымдардың тектiк қорын сақтауға және қалпына келтiруге бағытталған iс-шараларды субсидиялауды жүзеге асыру;

      69) асыл тұқымды мал шаруашылығын сақтау және дамыту бойынша облыстық бағдарламалар әзiрлеу;

      70) өсiмдiктердi қорғау саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      71) пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдық және фумигациялық тәсiлдермен қолдану бойынша қызметтi лицензиялау;

      72) карантиндiк объектiлердiң таралу есебiн жүргiзу және уәкiлеттi орган мен мүдделi адамдарға ақпарат ұсыну;

      73) өсiмдiктердiң карантинi саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      74) мемлекеттiк карантиндiк фитосанитариялық бақылау және қадағалау объектiлерiнде осы объектiлердiң иелерi — жеке және заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттiк басқару органдарының өсiмдiктер карантинi жөнiндегi iс-шараларды жүргiзуiн ұйымдастыру;

      75) уәкiлеттi орган ведомствосы аумақтық бөлiмшелерiнiң ұсынуы келiп түскен күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде тиiстi аумақтарда карантиндiк режимдi енгiзе отырып, карантиндiк аймақты белгiлеу немесе оның күшiн жою туралы шешiм қабылдау;

      76) облыстың жергiлiктi атқарушы органының жер қойнауын пайдалану мақсаттары (өндiру жөнiндегi; бiрлескен барлау және өндiру жөнiндегi; барлаумен және (немесе) өндiрумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану жөнiндегi жұмыстарды жүргiзу үшiн), магистральдық құбыржолдарды, мұнай және газ өңдеу объектiлерiн, жаңартылатын энергия көздерiн пайдалану жөнiндегi объектiлердi салу (реконструкциялау) үшiн, индустриялық-инновациялық қызмет субъектiлерiнiң индустриялық-инновациялық жобалары, инвестициялық басым жобаларды Қазақстан Республикасының Кәсiпкерлiк кодексiне сәйкес iске асыру, жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшiн жер учаскелерiн беру жөнiндегi, сондай-ақ пайдалы қазбалардың кен орындары табылған кезде және оларды игеру үшiн, магистральдық құбыржолдарды салу (реконструкциялау), жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшiн жер учаскелерiн мемлекет мұқтажына мәжбүрлеп иелiктен шығару жөнiндегi ұсыныстарын және шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      77) жер қатынастарын реттеу саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру;

      78) облыстың жергiлiктi атқарушы органының жер учаскелерiн мемлекеттiк ғылыми-зерттеу ұйымдары мен олардың тәжiрибелiк шаруашылықтарына, сондай-ақ мемлекеттiк тұқым өсiру шаруашылықтары мен асыл тұқымды мал зауыттарына беру жөнiндегi ұсыныстары мен шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      79) жердi резервте қалдыру жөнiндегi ұсыныстарды дайындау;

      80) өз құзыретi шегiнде жер учаскелерiнiң бөлiнетiндiгi мен бөлiнбейтiндiгiн айқындау;

      81) жерге орналастыруды жүргiзудi ұйымдастыру және жер учаскелерiн қалыптастыру жөнiндегi жерге орналастыру жобаларын бекiту;

      82) облыстың жердi аймақтарға бөлу жобаларын, жердi ұтымды пайдалану жөнiндегi жобалары мен схемаларын әзiрлеудi ұйымдастыру;

      83) өз құзыреті шегінде жер сауда-саттығын (аукциондарын) жүргізуді ұйымдастыру;

      84) жердi пайдалану мен қорғау мәселелерiн қозғайтын облыстық, қалалық, аудандық маңызы бар жобалар мен схемаларға сараптама жүргiзу;

      85) өз құзыретi шегiнде жер учаскесiн сатып алу-сату шарттары мен жалдау және жердi уақытша өтеусiз пайдалану шарттарын жасау және жасалған шарт талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

      86) аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың деректерi негiзiнде облыстың жер балансын жасау;

      87) Қазақстан Республикасы Жер кодексiнiң 71-бабына сәйкес облыстың жергiлiктi атқарушы органының iздестiру жұмыстарын жүргiзуге жер учаскелерiн пайдалануға рұқсат беруi жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      88) ауыл шаруашылығы алқаптарын бiр түрден екiншiсiне ауыстыру жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      89) жер-кадастрлық жоспарды бекiту;

      90) облыстың жергiлiктi атқарушы органының қорғаныс және ұлттық қауiпсiздiк мұқтажы үшiн жер учаскелерiн беру және алып қою жөнiндегi ұсыныстарын және шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      91) аумақтық сулар алып жатқан жер учаскелерiн жасанды ғимараттар салу үшiн беру жөнiндегi облыстың жергiлiктi атқарушы органының ұсыныстарын және шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      92) Қазақстан Республикасының Жер кодексiмен және басқа да заңнамалық актiлерiмен белгiленген құзыреттерге сәйкес аудандар арасында жер қатынастарын реттеу;

      93) жеке және заңды тұлғалардың жер мәселелерi жөнiндегi ауызша және жазбаша арыздарын қарау, жер заңнамасын түсiндiру жөнiнде консультация өткiзу;

      94) "Солтүстік Қазақстан облысы бойынша биоотын өндірісін мемлекеттік реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру";

      95) биоотын өндірісі саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;

      96) биоотын өндірісіне мониторинг жүргізу;

      97) инвестициялық субсидиялау мониторингін жүргізу;

3 тарау. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі мен өкілеттіктері

      16. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне басшылықты "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне жүктелген мiндеттердiң орындалуына және өз функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бiрiншi басшы жүзеге асырады.

      17. Бiрiншi басшыны Солтүстiк Қазақстан облысының әкiмi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметiнен босатады.

      18. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi бiрiншi басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi бiрiншi басшысының өкiлеттiктерi:

      1) басшы орынбасарларының, құрылымдық бөлiмше басшыларының мiндеттерi мен өкiлеттiктерiн айқындайды;

      2) "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметiнен босатады;

      3) "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қызметкерлерiн көтермелеу мәселелерiн шешедi және тәртiптiк жазалар қолданады;

      4) "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң бұйрықтарына қол қояды, сондай-ақ "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қызметкерлерi орындауға мiндеттi нұсқаулар бередi;

      5) мемлекеттiк органдарда, өзге де ұйымдарда "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң атынан өкiлдiк етедi;

      6) "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнде мемлекеттiк сатып алу туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз етедi;

      7) ерлер мен әйелдердiң тең құқықтары мен тең мүмкiндiктерiнiң мемлекеттiк кепiлдiктерi туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз етедi;

      8) "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi қызметкерлерiнiң сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтауына дербес жауапты болады;

      9) медиация саласындағы жүйелі жұмысты қамтамасыз етеді.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң бiрiншi басшысы болмаған кезеңде қолданыстағы заңнамаға сәйкес оның өкiлеттiктерiн оны алмастыратын адам атқарады.

      20. Бiрiншi басшы қолданыстағы заңнамаға сәйкес орынбасарларының өкiлеттiктерiн айқындайды.

      Басшының орынбасарлары:

      1) өз өкiлеттiктерi шегiнде қызметтi үйлестiредi;

      2) басшы болмаған кезеңде "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қызметiне жалпы басшылықты жүзеге асырады және "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне жүктелген мiндеттердiң орындалуына және өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

4 тарау. Мемлекеттiк органның мүлкi

      21. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауландырылған мүлкi болуы мүмкiн.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң мүлкi оған меншiк иесi берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметi нәтижесiнде сатып алынған мүлiк (ақшалай кiрiстi қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебiнен қалыптастырылады.

      22. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiне бекiтiлген мүлiк коммуналдық меншiкке жатады.

      23. Егер өзгесi заңнамада белгiленбесе, "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзiне берiлген қаражат есебiнен сатып алған мүлiктi өз еркiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзге де тәсiлмен иелiк етуге құқығы жоқ.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi таратылған жағдайда мүлiк Құрылтайшыға берiледi және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бөлiнедi.

5 тарау. Мемлекеттiк органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiн қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      "Солтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесiнiң қарамағында ұйымдар мен ведомстволар жоқ.

Об утверждении Положения о коммунальном государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 24 апреля 2025 года № 109

      В соответствии со статьей 14-1 Закона Республики Казахстан "О государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств", подпунктом 7) статьи 17 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о коммунальном государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции в установленном законодательством порядке;

      2) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Северо-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Северо-Казахстанской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Северо-Казахстанской области Г. Нурмухамбетов

  Утверждено
  постановлением акимата
  Северо-Казахстанской области
  от "24" апреля 2025 года
  № 109

ПОЛОЖЕНИЕ о коммунальном государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области"

      г. Петропавловск, 2025 год

Глава 1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах сельского хозяйства и земельных отношений на территории Северо-Казахстанской области.

      2. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" не имеет подведомственных организаций.

      3. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме коммунального государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах Казначейства.

      5. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      В установленном законодательством Республики Казахстан порядке подавать исковые заявления в судебные органы за защитой нарушенных прав.

      7. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" утверждается в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области": 150011, Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Парковая, 57 В.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области".

      11. Финансирование деятельности коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" осуществляется из местного и республиканского бюджетов.

      12. Коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области".

      Если коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" законодательными актами предоставлено право, осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

      Режим работы в коммунальном государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" определяется в соответствии с внутренним распорядком.

      Взаимоотношения между коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" и учредителем определяются и регулируются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      Взаимоотношения между коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" и его трудовым коллективом определяются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) устойчивое развитие отраслей агропромышленного комплекса, рост их конкурентоспособности;

      2) обеспечение увеличения объемов и качества продукции растениеводства;

      3) повышение продуктивности и качества продукции животноводства;

      4) устойчивое развитие и поддержка перерабатывающих производств;

      5) обеспечение ускоренного научного и технологического развития агропромышленного комплекса;

      6) построение эффективной системы создания, внедрения и распространения конкурентоспособных научных разработок и развития человеческого капитала;

      7) развитие обслуживающей инфраструктуры отраслей агропромышленного комплекса и повышение технической оснащенности;

      8) участие в разработке государственных, отраслевых программ в пределах своей компетенции;

      9) анализ практики применения законодательства, подготовка предложений по его совершенствованию, разработка и подготовка в пределах своей компетенции проектов нормативных правовых актов акима и акимата области;

      10) проведение единой государственной политики в сфере земельных отношений на территории Северо-Казахстанской области и защита интересов государства в области земельных отношений.

      14. Полномочия:

      1) права:

      запрашивать и получать в установленном порядке от государственных органов, учреждений, организаций, должностных лиц необходимую информацию;

      разрабатывать и представлять на утверждение местных представительных органов (маслихатов), региональных программ развития агропромышленного комплекса и ведение мониторинга их реализации;

      разрабатывать предложения по государственной поддержке субъектов агропромышленного комплекса в соответствии с действующим законодательством, государственными, отраслевыми (секторальными), региональными программами и другими нормативными правовыми актами в данной сфере;

      координировать работу по разъяснению субъектам агропромышленного комплекса основных направлений и механизмов государственной агропродовольственной политики;

      вносить предложения по разработке среднесрочных планов развития производства сельскохозяйственной продукции;

      разрабатывать и реализовывать мероприятия по распространению и внедрению инновационного опыта в области агропромышленного комплекса Северо-Казахстанской области.

      осуществлять свою деятельность во взаимодействии с другими органами исполнительной власти и местного самоуправления;

      получать в установленном законодательством порядке необходимые информационные материалы из местных органов государственного управления и других организаций, в пределах своей компетенции;

      заключать договоры с юридическими и физическими лицами, приобретать имущественные и личные неимущественные права, представлять свои интересы в государственных органах, организациях в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      сотрудничать в пределах своей компетенции с международными организациями и организациями зарубежных стран;

      2) обязанности:

      соблюдать нормы действующего законодательства Республики Казахстан;

      качественно и своевременно исполнять акты и поручения Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, а также акима и акимата области;

      повышать качество предоставления государственных услуг;.

      15. Функции:

      1) реализация государственной политики в области развития агропромышленного комплекса;

      2) заключение соглашения (меморандума) по вопросу диверсификации структуры посевных площадей сельскохозяйственных культур;

      3) разработка предложений по государственной поддержке субъектов агропромышленного комплекса в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" и другими нормативными правовыми актами в данной сфере;

      4) осуществление государственной технической инспекции в области развития агропромышленного комплекса;

      5) организация обновления машинно-тракторного парка и технологического оборудования;

      6) развитие сети машинно-технологических станций (сервис-центров) и осуществления мониторинга их деятельности;

      7) ежегодно совместно с уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса с учетом ожидаемых объемов сельскохозяйственных работ вносит в уполномоченный орган в области производства нефтепродуктов предложение об объеме поставок нефтепродуктов производителям сельскохозяйственной продукции для учета таких объемов в планах переработки нефти;

      8) в пределах предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан проводить работу в сфере гражданской защиты населения;

      9) осуществление мер по обеспечению отраслей агропромышленного комплекса специалистами, организация подготовки, переподготовки и повышения квалификации кадров агропромышленного комплекса;

      10) организация региональных выставок, ярмарок по ассортименту выпускаемой продукции;

      11) проведение конкурса "Лучший по профессии в агропромышленном комплексе";

      12) организация оптовых рынков по торговле продукцией агропромышленного комплекса;

      13) проведение мониторинга состояния продовольственной безопасности, цен и рынков продукции агропромышленного комплекса;

      14) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению инновационного опыта в области агропромышленного комплекса региона;

      15) внесение предложений по утверждению правил организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса региона;

      16) обеспечение строительства, содержания и реконструкции государственных пунктов заготовки животноводческой продукции и сырья;

      17) организация приобретения, содержания высококлассных племенных животных и выращивания ремонтного молодняка для расширенного воспроизводства;

      18) обеспечение проведения мероприятий по борьбе с вредными организмами в соответствии с перечнем и порядком, определяемыми уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса;

      19) ведение учета запасов продовольственных товаров в соответствующем регионе и представление отчетности в уполномоченный орган в области развития агропромышленного комплекса;

      20) возмещение части комиссии при гарантировании займов и части страховых премий при страховании займов субъектов агропромышленного комплекса;

      21) возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях;

      22) внесение предложений по утверждению норматива субсидий закупаемой сельскохозяйственной продукции, по которой устанавливаются гарантированная закупочная цена и закупочная цена;

      23) субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки;

      24) субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов;

      25) осуществление субсидирования стоимости удобрений (за исключением органических);

      26) осуществление субсидирования производства приоритетных культур, в том числе многолетних насаждений;

      27) осуществление субсидирования стоимости пестицидов, биоагентов (энтомофагов), предназначенных для проведения обработки против вредных и особо опасных вредных организмов с численностью выше экономического порога вредоносности и карантинных объектов;

      28) возмещение физическим и юридическим лицам затрат на закладку и выращивание уничтоженных плодово-ягодных культур, зараженных бактериальным ожогом плодовых;

      29) разработка мероприятий по:

      привлечению инвестиций и кредитов банков второго уровня в отрасли агропромышленного комплекса;

      созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;

      созданию условий для роста специализированных животноводческих хозяйств;

      30) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы агропромышленного комплекса;

      31) изучение ситуации на внутреннем и внешнем продовольственных рынках и обеспечение доступа к соответствующей информации субъектов агропромышленного комплекса;

      32) предоставление информации о состоянии и развитии агропромышленного комплекса в уполномоченные государственные органы по вопросам развития агропромышленного комплекса;

      33) осуществление субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании субъектов агропромышленного комплекса, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования;

      34) осуществление субсидирования ставок вознаграждения по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса;

      35) осуществление субсидирования купонного вознаграждения по облигациям;

      36) реализация государственной политики в области зернового рынка;

      37) лицензирование деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок;

      38) оптимизация структуры зернового производства с учетом природно-климатических условий и рыночной конъюнктуры, совершенствование и внедрение новых прогрессивных технологий производства, хранения и реализации зерна;

      39) государственный контроль за хлебоприемными предприятиями;

      40) приостановление действия лицензии на право осуществления деятельности по оказанию услуг по складской деятельности с выпуском зерновых расписок в целом или в части осуществления отдельных операций на срок до шести месяцев в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      41) контроль за соблюдением хлебоприемными предприятиями правил: ведения количественно-качественного учета зерна, хранения зерна, формирования и ведения государственного электронного реестра держателей зерновых расписок в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;

      42) выдача предписаний о нарушении законодательства Республики Казахстан о зерне, рассмотрение дел об административных правонарушениях в соответствии с законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      43) осуществление мониторинга зернового рынка в пределах административно территориальной единицы;

      44) государственный контроль безопасности и качества зерна;

      45) наложение запрета на отгрузку любым видом транспорта зерна с хлебоприемного предприятия при наличии оснований, предусмотренных пунктом 2 статьи 28 Закона Республики Казахстан "О зерне";

      46) инспектирование (проверка) деятельности хлебоприемных предприятий на предмет соблюдения требований по ведению количественно-качественного учета и обеспечению сохранности зерна в соответствии с данными реестра;

      47) подача в суд заявления о введении и досрочном завершении временного управления хлебоприемным предприятием;

      48) проверка фактического наличия и качества зерна у участников зернового рынка и соответствия его отчетным данным;

      49) контроль количественно-качественного состояния зерна;

      50) направление держателям зерновых расписок уведомления о представлении кандидатур для включения в состав комиссии по временному управлению хлебоприемным предприятием;

      51) внесение предложений по введению временного управления хлебоприемным предприятием;

      52) осуществление государственного контроля в области семеноводства;

      53) реализация государственной политики в области семеноводства;

      54) внесение на рассмотрение в уполномоченный орган предложения по объемам производства и реализации элитно-семеноводческими хозяйствами элитных семян;

      55) проведение аттестации субъектов семеноводства с выдачей соответствующего свидетельства в порядке, определяемом уполномоченным органом;

      56) ведение государственного электронного реестра разрешений и уведомлений;

      57) составление баланса семян по области;

      58) обеспечение предоставления в уполномоченный орган в сфере сельского хозяйства необходимой информации в области семеноводства сельскохозяйственных культур;

      59) содействие в пределах компетенции формированию сельскохозяйственными товаропроизводителями страховых и переходящих фондов семян;

      60) внесение предложений по схемам и методам ведения первичного, элитного семеноводства и массового размножения семян сельскохозяйственных культур;

      61) осуществление контроля за исполнением порядка осуществления сортового и семенного контроля, проведения апробации сортовых посевов, грунтовой оценки, лабораторных сортовых испытаний, экспертизы качества семян;

      62) осуществление мониторинга семенных ресурсов на соответствующей территории;

      63) организация подготовки и повышения квалификации кадров апробаторов и семенных экспертов;

      64) осуществление контроля за соблюдением нормативных правовых актов по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян сельскохозяйственных растений;

      65) на основании предложения государственного инспектора по семеноводству приостанавливать:

      действие свидетельства об аттестации, удостоверяющего право субъекта на осуществление деятельности в области семеноводства;

      деятельность по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян;

      66) реализация государственной политики в области племенного животноводства;

      67) ведение учета данных в области племенного животноводства по утвержденным формам;

      68) осуществление субсидирования мероприятий, направленных на сохранение и восстановление генофонда племенных животных, в том числе пород с ограниченным генофондом;

      69) разработка областных программ по сохранению и развитию племенного животноводства;

      70) реализация государственной политики в области защиты растений;

      71) лицензирование деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами;

      72) ведение учета распространения карантинных объектов и предоставление информации уполномоченному органу и заинтересованным лицам;

      73) реализация государственной политики в области карантина растений;

      74) на объектах государственного карантинного фитосанитарного контроля и надзора организация проведения мероприятий по карантину растений физическими и юридическими лицами – владельцами этих объектов, а также органами государственного управления;

      75) в течение пяти рабочих дней со дня поступления представления территориальных подразделений ведомства уполномоченного органа принятие решения об установлении карантинной зоны с введением карантинного режима или его отмене на соответствующих территориях;

      76) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков для целей недропользования (для проведения работ по добыче; по совмещенной разведке и добыче; по строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей), строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, объектов переработки нефти и газа, объектов по использованию возобновляемых источников энергии, для индустриально-инновационных проектов субъектов индустриально-инновационной деятельности, реализации инвестиционных приоритетных проектов в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения, а также по принудительному отчуждению земельных участков для государственных нужд при обнаружении и под разработку месторождений полезных ископаемых, для строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения;

      77) реализация государственной политики в области регулирования земельных отношений;

      78) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков государственным научно-исследовательским организациям и их опытным хозяйствам, а также государственным семеноводческим хозяйствам и племенным заводам; 

      79) подготовка предложений по резервированию земель;

      80) определение делимости и неделимости земельных участков в пределах его компетенции;

      81) организация проведения землеустройства и утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков;

      82) организация разработки проектов зонирования земель, проектов и схем по рациональному использованию земель области;

      83) организация проведения земельных торгов (аукционов) в пределах его компетенции;

      84) проведение экспертизы проектов и схем областного, городского, районного значения, затрагивающих вопросы использования и охраны земель;

      85) заключение договоров купли-продажи и договоров аренды земельного участка и временного безвозмездного землепользования в пределах его компетенции и осуществление контроля за исполнением условий заключенных договоров;

      86) составление баланса земель области на основании данных районов, городов областного значения;

      87) подготовка предложений по выдаче разрешений местным исполнительным органом области на использование земельных участков для проведения изыскательских работ в соответствии со статьей 71 Земельного кодекса Республики Казахстан;

      88) подготовка предложений по переводу сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;

      89) утверждение земельно-кадастрового плана;

      90) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению и изъятию земельных участков для нужд обороны и национальной безопасности;

      91) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков, занятых территориальными водами, для строительства искусственных сооружений;

      92) регулирование земельных отношений между районами в соответствии с компетенцией, установленной Земельным кодексом и другими законодательными актами Республики Казахстан;

      93) рассмотрение устных и письменных заявлений от физических и юридических лиц по земельным вопросам, консультации по разъяснению земельного законодательства;

      94) реализация государственной политики в области государственного регулирования производства биотоплива по Северо-Казахстанской области;

      95) осуществление государственного контроля в области производства биотоплива;

      96) проведение мониторинга производства биотоплива;

      97) проведение мониторинга инвестиционного субсидирования.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      16. Руководство коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" задач и осуществление им своих функций.

      17. Первый руководитель назначается на должность и освобождается от должности акимом Северо-Казахстанской области в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Первый руководитель коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" имеет заместителей, которые назначаются на должность и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия первого руководителя коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области":

      1) определяет обязанности и полномочия заместителей руководителя, руководителей структурных подразделений;

      2) назначает на должности и освобождает от должностей сотрудников коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области";

      3) решает вопросы поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области";

      4) подписывает приказы коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области", а также дает указания, обязательные для исполнения сотрудниками коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области";

      5) представляет коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" в государственных органах, иных организациях;

      6) обеспечивает соблюдение законодательства о государственных закупках в коммунальном государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области";

      7) обеспечивает соблюдение законодательства о государственных гарантиях равных прав и равных возможностей мужчин и женщин;

      8) несет персональную ответственность за соблюдение антикоррупционного законодательства сотрудниками коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области";

      9) обеспечивает систематическую работу в сфере медиации.

      Исполнение полномочий первого руководителя коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Первый руководитель определяет полномочия заместителей в соответствии с действующим законодательством.

      Заместители руководителя:

      1) координируют деятельность в пределах своих полномочий;

      2) в период отсутствия руководителя осуществляют общее руководство деятельностью коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" и несут персональную ответственность за выполнение возложенных на коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" задач и осуществление им своих функций.

Глава 4. Имущество государственного органа

      21. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" относится к коммунальной собственности.

      23. Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства акимата и земельных отношений Северо-Казахстанской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

      В случае ликвидации коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" имущество передается Учредителю и распределяется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В ведении коммунального государственного учреждения "Управление сельского хозяйства и земельных отношений акимата Северо-Казахстанской области" организаций и ведомств не имеется.