Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының және Еуразиялық экономикалық комиссияның өзара іс-қимыл жасау тәртібін бекіту туралы

Еуразиялық үкіметаралық кеңестің 2019 жылғы 25 қазандағы № 9 шешімі.

      Еуразиялық үкіметаралық кеңестің 2018 жылғы 27 қарашадағы № 18 өкімінің 2-тармағына сәйкес Еуразиялық үкіметаралық кеңес шешті:

      1. Қоса беріліп отырған Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының және Еуразиялық экономикалық комиссияның өзара іс-қимыл жасау тәртібі бекітілсін.

      2. Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттермен бірлесіп, 4 ай мерзімде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы туралы ұсынымдық сипаттағы үлгілік ережені бекітсін.

      3. Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің үкіметтері өз мемлекеттерінің құзыреттер орталықтарына Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде өзара іс-қимыл жасау үшін тиісті өкілеттіктер берілгеннен бір ай мерзімде бұл туралы Еуразиялық экономикалық комиссияны хабардар етсін.

      4. Осы Шешім қабылданған күнінен бастап күшіне енеді.

Еуразиялық үкіметаралық кеңес мүшелері:

Армения
Республикасынан


Беларусь
Республикасынан
 
 


Қазақстан
Республикасынан

Қырғыз
Республикасынан
 

Ресей
Федерациясынан
 

  Еуразиялық үкіметаралық
кеңестің
2019 жылғы 25 қазандағы
№ 9 шешімімен
БЕКІТІЛГЕН

Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының және Еуразиялық экономикалық комиссияның өзара іс-қимыл жасау
ТӘРТІБІ
I. Жалпы ережелер

      1. Осы Тәртіп Еуразиялық үкіметаралық кеңестің 2018 жылғы 27 қарашадағы № 18 өкімінің 2-тармағына сәйкес әзірленген және Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының және Еуразиялық экономикалық комиссияның (бұдан әрі тиісінше – мүше мемлекеттер, Одақ, Комиссия) өзара іс-қимыл жасау қағидаларын айқындайды.

      2. Осы Тәртіпте пайдаланылатын ұғымдар Одақ органдарының Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру мәселелері жөніндегі актілерінде айқындалған мәндерде қолданылады.

      3. Одақтың цифрлық күн тәртібін іске асыру шеңберінде бірлескен жобалар мен цифрлық трансформацияны іске асыру, кооперацияның жаңа механизмдерін қалыптастыру, сондай-ақ цифрлық құзыреттерді дамыту мақсатында мүше мемлекет Одақтың цифрлық күн тәртібінің жекелеген жобалық бағыттары немесе басымдықтары бойынша құзыреттер орталығын немесе осындай бірнеше орталықты айқындап, тиісті өкілеттіктер береді.

      4. Тиісті өкілеттіктер берілген жағдайда мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы бастамаларды пысықтау кезінде, сондай-ақ жобалық және өзге де қызмет шеңберінде Комиссиямен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      5. Жобаны үйлестіру жөніндегі жұмыс тобының отырыстары шеңберіндегі өзара іс-қимыл осы жобаның құжаттарымен реттеледі.

II. Бастаманы пысықтау кезіндегі өзара іс-қимыл

      6. Бастаманы пысықтау кезінде мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы Комиссиямен өзара іс-қимыл шеңберінде мынадай функцияларды жүзеге асыра алады:

      а) бастаманы пысықтауға сұрау салуды қалыптастыру;

      б) бастамаларды ұлттық деңгейде басқару;

      в) әдістемелік және сарапшылық қолдауды жүзеге асыру;

      г) сарапшылық алаңдар, бастаманы пысықтау мәселелері жөніндегі іс-шаралар шеңберінде қызметті ұйымдастыруға жәрдемдесу;

      д) бастаманы пысықтауға сұрау салуды бағалау;

      е) жобаға бастамашылық ету үшін құжаттар пакетін дайындау;

      ж) бастаманы бағалау үшін сарапшыларды тарту;

      з) жоба бастамасын негіздеу үшін зерттеу жүргізуге арналған техникалық тапсырманың жобасына қосу үшін ұсыныстар дайындау;

      и) зерттеулерді ұлттық деңгейде үйлестіру және оларға қатысу;

      к) жоба бастамасын негіздеу үшін сарапшылық пікір қалыптастыру;

      л) бастаманы пысықтау процесін жақсарту жөнінде ұсыныстар қалыптастыру;

      м) өз құзыреті шегіндегі өзге де функциялар.

III. Жобалық қызметті жүзеге асыру кезіндегі өзара іс-қимыл

      7. Жобалық қызметті жүзеге асыру кезінде мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы Комиссиямен өзара іс-қимыл шеңберінде мынадай функцияларды жүзеге асыра алады:

      а) жобаға және оның жекелеген іс-шараларына бастамашылық ету және немесе оларды іске асыру;

      б) жобалық қызметті жүзеге асыру кезінде және жобаның нәтижелері бойынша әдістемелік және сарапшылық қолдауды қамтамасыз ету;

      в) сарапшылық алаңдар, жолақы қызметке қатысты мәселелер жөніндегі іс-шаралар шеңберінде қызметті жүзеге асыруға жәрдемдесу;

      г) жобаларды үйлестіру жөніндегі жұмыс топтарының қызметіне қатысу;

      д) жобалардың іске асырылуын мониторингтеу;

      е) жобалардың іске асырылу барысы туралы есептер дайындау;

      ж) нормативтік-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге қатысу;

      з) міндеттерді шешудің бірыңғай тәсілдерін әзірлеу мақсатында басқа мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарымен өзара іс-қимыл жасау;

      и) мүше мемлекетте жобалық қызметке әлеуетті қатысушыларды Одақтың цифрлық күн тәртібі шеңберінде бастамаларды пысықтау және жобаларды іске асыру механизмдері туралы хабардар етуді ұйымдастыру;

      к) жобалық қызметті ақпараттық сүйемелдеу;

      л) пилоттық жобаларға және "реттегіш құмсалғыштар" механизмі қолданылатын жобаларға қатысу;

      м) Одақтың цифрлық күн тәртібі шеңберінде жобаларды іске асыру кезінде инвестицияларды жүзеге асыратын қорлармен өзара іс-қимыл жасау;

      н) жобалық қызмет шеңберіндегі процестерді жақсарту жөнінде ұсыныстар қалыптастыру;

      о) өз құзыреті шегіндегі өзге де функциялар.

IV. Өзара іс-қимыл жасау қағидалары

      8. Мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтары мен Комиссия өзара іс-қимылды үйлестіруге және ақпарат алмасуға жауапты тұлғаларды тағайындайды.

      Мұндай тұлғалар туралы мәліметтер мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының ақпараттық-телекоммуникациялық "Интернет" желісіндегі ақпараттық ресурстарында және Одақтың ақпараттық порталында жарияланады.

      9. Мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының өзара іс-қимылы шеңберінде Комиссиядан алынған ақпаратты өңдеу және беру мүше мемлекеттердің заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы Комиссияның сұрауы бойынша ақпаратты сұрау салу алынған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде береді.

      11. Комиссия мүше мемлекеттің құзыреттер орталығының сұрауы бойынша ақпаратты сұрау салу алынған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде береді.

V. Сарапшылық алаң шеңберіндегі өзара іс-қимыл

      12. Сарапшылық алаң нақты бастамаларды, зерттеулерді немесе жобаларды, сондай-ақ жобалық қызметпен байланысты мәселелерді талқылау үшін пайдаланылады.

      13. Мүше мемлекеттің құзыреттер орталығы сарапшылық алаң шеңберінде Комиссиямен өзара іс-қимыл жасауға бастамашы ретінде әрекет ете алады және тізімге қарау үшін мәселелер ұсына алады.

      14. Сарапшылық алаң шеңберінде Комиссияның, мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының және мемлекеттік билік органдарының өкілдері, сондай-ақ өздері туралы мәліметтер құзыреттер тізіліміне қосылмаған бизнес-қоғамдастықтардың, ғылыми, халықаралық және қоғамдық ұйымдардың тәуелсіз сарапшылары өзара іс-қимыл жасай алады.

      15. Сарапшылық алаң шеңберінде өзара іс-қимыл жасауға қатысушылардың құрамына үйлестіруші, хатшы және қатысушылар кіреді.

      Сарапшылық алаң шеңберінде өзара іс-қимыл жасауға қатысушылардың құрамын бекіту міндетті емес.

      16. Комиссияның лауазымды тұлғасы немесе қызметкері болып табылатын үйлестіруші отырыстарды жүргізеді.

      17. Хатшыны үйлестіруші қатысушылар арасынан белгілейді және ол сарапшылық алаң шеңберіндегі өзара іс-қимылды құжаттамалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      18. Сарапшылық алаң шеңберіндегі өзара іс-қимылды бейнеконференция нысанында жүзеге асыруға болады.

      19. Хатшы отырыс өткізілетін күнге дейін кемінде күнтізбелік 10 күн қалғанда мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарын отырыс өткізілетіні туралы хабардар етеді және бастаманы пысықтау жөнінде немесе талқылау үшін ұсынылатын басқа мәселелер жөнінде ақпарат береді.

      20. Қатысушылар бастамаға және қаралатын басқа мәселелерге қатысты позицияларын қалыптастырады.

      21. Отырыс өткізудің қорытындысы бойынша қатысушылардың пікірі мен сарапшылық қорытынды мүше мемлекеттің позициясы ретінде қаралмайды.

      22. Үйлестірушінің шешімі бойынша отырыстың нәтижесі хаттамамен ресімделеді.

      Отырыстардың хаттамаларын сақтауды Комиссия қамтамасыз етеді.

      23. Комиссия Одақтың ақпараттық порталында бөлім ашады, онда сарапшылық алаң шеңберіндегі қызмет туралы мәліметтер, соның ішінде осы қызметтің сипаты, қатысушылардың құрамы, сондай-ақ қажет болса, сарапшылық алаң шеңберіндегі отырыстар мен өзге де іс-шаралар туралы ақпарат, отырыстардың хаттамалары және құрамын үйлестіруші айқындайтын өзге де ақпараттық материалдар қамтылады. Мұндай бөлімді жүргізуді хатшы жүзеге асырады.

      Көрсетілген бөлімге мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мен құзыреттер орталықтарына қолжетімділік беріледі.

      24. Сарапшылық алаң шеңберінде өткізілетін отырыстарға мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтарының, мемлекеттік билік органдарының өкілдерінің, бизнес-қоғамдастықтардың, ғылыми, халықаралық және қоғамдық ұйымдардың тәуелсіз сарапшыларының қатысуына байланысты шығыстарды оларды жіберуші тарап көтереді.

VI. Өзара іс-қимыл жасаудың өзге нысандары

      25. Комиссия және мүше мемлекеттердің құзыреттер орталықтары осы Тәртіпте көзделмеген, мүдделі тұлғалар қатысатын бірлескен іс-шараларды ұйымдастыра және өткізе алады, осындай іс-шаралар шеңберінде ақпарат алмаса алады.



Об утверждении Порядка взаимодействия центров компетенций государств - членов Евразийского экономического союза и Евразийской экономической комиссии в рамках реализации цифровой повестки Союза

Решение Евразийского Межправительственного Совета от 25 октября 2019 года № 9.

      В соответствии с пунктом 2 распоряжения Евразийского межправительственного совета от 27 ноября 2018 г. № 18 Евразийский межправительственный совет решил:

      1. Утвердить прилагаемый Порядок взаимодействия центров компетенций государств – членов Евразийского экономического союза и Евразийской экономической комиссии в рамках реализации цифровой повестки Союза.

      2. Коллегии Евразийской экономической комиссии совместно с государствами – членами Евразийского экономического союза в 4-месячный срок утвердить типовое положение о центре компетенций государства – члена Евразийского экономического союза, имеющее рекомендательный характер.

      3. Правительствам государств – членов Евразийского экономического союза в месячный срок после наделения центров компетенций своих государств соответствующими полномочиями для взаимодействия в рамках реализации цифровой повестки Союза проинформировать об этом Евразийскую экономическую комиссию.

      4. Настоящее Решение вступает в силу с даты его принятия.


Члены Евразийского межправительственного совета:

От Республики
Армения

От Республики
Беларусь

От Республики
Казахстан

От Кыргызской
Республики

От Российской
Федерации


  УТВЕРЖДЕН
Решением Евразийского
межправительственного совета
от 25 октября 2019 г. № 9

ПОРЯДОК
взаимодействия центров компетенций государств – членов Евразийского экономического союза и Евразийской экономической комиссии в рамках реализации цифровой повестки Союза

I. Общие положения

      1. Настоящий Порядок разработан в соответствии с пунктом 2 распоряжения Евразийского межправительственного совета от 27 ноября 2018 г. № 18 и определяет правила взаимодействия центров компетенций государств – членов Евразийского экономического союза и Евразийской экономической комиссии (далее соответственно – государства-члены, Союз, Комиссия) в рамках реализации цифровой повестки Союза.

      2. Понятия, используемые в настоящем Порядке, применяются в значениях, определенных актами органов Союза по вопросам реализации цифровой повестки Союза.

      3. В целях реализации совместных проектов и цифровой трансформации в рамках цифровой повестки Союза, формирования новых механизмов кооперации, а также развития цифровых компетенций государство-член определяет и наделяет соответствующими полномочиями центр компетенций или несколько таких центров по отдельным проектным направлениям или приоритетам цифровой повестки Союза.

      4. Центр компетенций государства-члена в случае наделения соответствующими полномочиями осуществляет взаимодействие с Комиссией при проработке инициатив, а также в рамках проектной и иной деятельности.

      5. Взаимодействие в рамках заседаний рабочей группы по координации проекта регулируется документами этого проекта.

II. Взаимодействие при проработке инициативы

      6. Центр компетенций государства-члена при проработке инициативы может осуществлять следующие функции в рамках взаимодействия с Комиссией:

      а) формирование запроса на проработку инициативы;

      б) управление инициативами на национальном уровне;

      в) осуществление методической и экспертной поддержки;

      г) содействие в организации деятельности в рамках экспертных площадок, мероприятий по вопросам проработки инициативы;

      д) оценка запроса на проработку инициативы;

      е) подготовка пакета документов для инициации проекта;

      ж) привлечение экспертов для оценки инициативы;

      з) подготовка предложений для включения в проект технического задания на проведение исследования для обоснования инициации проекта;

      и) координация исследований на национальном уровне и участие в них;

      к) формирование экспертного мнения для обоснования инициации проекта;

      л) формирование предложений по улучшению процесса проработки инициативы;

      м) иные функции в пределах своей компетенции.

III. Взаимодействие при осуществлении проектной деятельности

      7. Центр компетенций государства-члена при осуществлении проектной деятельности может осуществлять следующие функции в рамках взаимодействия с Комиссией:

      а) инициация или реализация проекта и его отдельных мероприятий;

      б) обеспечение методической и экспертной поддержки при осуществлении проектной деятельности и по результатам проекта;

      в) содействие в организации деятельности в рамках экспертных площадок, мероприятий по вопросам, касающимся проектной деятельности;

      г) участие в деятельности рабочих групп по координации проектов;

      д) мониторинг реализации проектов;

      е) подготовка отчетов о ходе реализации проектов;

      ж) участие в разработке нормативно-методических документов;

      з) взаимодействие с центрами компетенций других государств-членов с целью выработки единых подходов к решению задач;

      и) организация информирования потенциальных участников проектной деятельности в государстве-члене о механизмах проработки инициатив и реализации проектов в рамках цифровой повестки Союза;

      к) информационное сопровождение проектной деятельности;

      л) участие в пилотных проектах и проектах с использованием механизма "регулятивных песочниц";

      м) взаимодействие с фондами, осуществляющими инвестиции при реализации проектов в рамках цифровой повестки Союза;

      н) формирование предложений по улучшению процессов в рамках проектной деятельности;

      о) иные функции в пределах своей компетенции.

IV. Правила взаимодействия

      8. Центры компетенций государств-членов и Комиссия назначают лиц, ответственных за координацию взаимодействия и обмен информацией.

      Сведения о таких лицах публикуются на информационных ресурсах центров компетенций государств-членов в информационно-телекоммуникационной сети "Интернет" и на информационном портале Союза.

      9. Обработка и передача информации, полученной от Комиссии в рамках взаимодействия центров компетенций государств-членов и Комиссии, осуществляются в соответствии с законодательством государствчленов.

      10. Центр компетенций государства-члена представляет информацию по запросу Комиссии в течение 30 календарных дней с даты получения запроса.

      11. Комиссия представляет информацию по запросу центра компетенций государства-члена в течение 30 календарных дней с даты получения запроса.

V. Взаимодействие в рамках экспертной площадки

      12. Экспертная площадка используется для обсуждения конкретных инициатив, исследований или проектов, а также вопросов, связанных с проектной деятельностью.

      13. Центр компетенций государства-члена может выступать инициатором взаимодействия с Комиссией в рамках экспертной площадки и вносить предложения в список вопросов для рассмотрения.

      14. В рамках экспертной площадки могут взаимодействовать представители Комиссии, центров компетенций и органов государственной власти государств-членов, а также независимые эксперты от бизнес-сообществ, научных, международных и общественных организаций, сведения о которых не включены в реестр компетенций.

      15. В состав участников взаимодействия в рамках экспертной площадки входят координатор, секретарь и участники.

      Утверждение состава участников взаимодействия в рамках экспертной площадки не является обязательным.

      16. Координатор, которым является должностное лицо или сотрудник Комиссии, ведет заседания.

      17. Секретарь определяется координатором из числа участников и осуществляет документационное обеспечение взаимодействия в рамках экспертной площадки.

      18. Взаимодействие в рамках экспертной площадки может осуществляться в режиме видеоконференции.

      19. Секретарь не позднее чем за 10 календарных дней до даты проведения заседания уведомляет центры компетенций государствчленов о проведении заседания и предоставляет информацию по проработке инициативы или по другим предлагаемым для обсуждения вопросам.

      20. Участники формируют позиции относительно инициативы и других рассматриваемых вопросов.

      21. Мнение участников и экспертное заключение по итогам проведения заседания не может рассматриваться в качестве позиции государства-члена.

      22. Результаты заседания по решению координатора оформляются протоколом.

      Хранение протоколов заседаний обеспечивается Комиссией.

      23. Комиссией на информационном портале Союза создается раздел, содержащий сведения о деятельности в рамках экспертной площадки, в том числе описание этой деятельности, состав участников, а также при необходимости информацию о заседаниях и иных мероприятиях в рамках экспертной площадки, протоколы заседаний и иные информационные материалы, состав которых определяется координатором. Ведение такого раздела осуществляется секретарем.

      Доступ к указанному разделу предоставляется уполномоченным органам и центрам компетенций государств-членов.

      24. Расходы, связанные с участием в заседаниях, проводимых в рамках экспертной площадки, представителей центров компетенций, органов государственной власти государств-членов, независимых экспертов от бизнес-сообществ, научных, международных и общественных организаций, несет направляющая их сторона.

VI. Иные формы взаимодействия

      25. Комиссия и центры компетенций государств-членов могут организовывать и проводить совместные мероприятия, не предусмотренные настоящим Порядком, с участием заинтересованных лиц и осуществлять обмен информацией в рамках таких мероприятий.