Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына темір жол көлігімен әкелінетін тауарлардың кедендік құнын айқындау кезінде шығыстарды есепке алу мақсаттары үшін орынды айқындау туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 24 қаңтардағы № 11 шешімі.

      Еуразиялық экономикалық одақ Кеден кодексінің 1 тармағының 4 және 5 тармақшаларына және 40 бабы 2 тармағының 2 тармақшасына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1.   Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына темір жол көлігімен әкелінетін тауарларға қатысты әкелінетін тауарлармен мәміле құны бойынша олардың кедендік құнын айқындау кезінде оларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасы қиылысатын жерге дейін тасымалдауға (тасымалдауға) арналған шығыстар және әкелінетін тауарларды тиеуге, түсіруге немесе қайта тиеуге және оларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасы қиылысатын жерге дейін тасымалдауға (тасымалдауға) байланысты өзге де операцияларды жүргізуге арналған шығыстар қосылады деп белгіленсін.

      2.   Осы Шешімнің 1-тармағында көрсетілген тауарлардың кедендік құны Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасын кесіп өту орнынан Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағы бойынша оларды тасымалдауға (тасымалдауға) арналған шығыстарды қамтымауға тиіс (мұндай шығыстар нақты төленген немесе төленуге жататын бағадан бөлінген, декларант мәлімдеген және ол құжатпен растаған жағдайда).

      3.  Қосымшаға сәйкес осы Шешімнің қолданылуын қамтамасыз ету мақсатында мысалдар келтіріледі.

      4.  Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап 30 күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
М. Мясникович

  Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының
2023 жылғы 24 қаңтардағы
№ 11 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 24 қаңтардағы № 11 Шешімін қолдану
МЫСАЛДАРЫ

      1-мысал. Тауарлар Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкелу үшін сатылды. Сатып алу-сату шартының талаптарына сәйкес тауарларды жеткізу теміржол көлігімен EXW – Каунас шарттарында жүзеге асырылады, яғни тауарларды тасу (тасымалдау) шығындарын сатып алушы көтереді.

      Литва аумағы бойынша тауарларды Кянь шекаралық беру станциясына (Литва) дейін тасымалдауды "Литва темір жолдары" акционерлік қоғамы жүзеге асырады. Кянның (Литва) беру станциясынан Беларусь Республикасының Мемлекеттік шекарасына дейінгі және одан әрі Беларусь Республикасының аумағы арқылы өтетін жолдың сегментінде Беларусь темір жолы жүзеге асырады. Тауарлардың Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына келу орны Молодечно шекара станциясы (Беларусь Республикасы) болып табылады.

      Беларусь темір жолы мен "Литва темір жолдары" акционерлік қоғамы арасындағы Шартқа сәйкес тауарларды Литва аумағы бойынша (Беларусь Республикасымен мемлекеттік шекараға дейін) тасымалдауға байланысты шығыстар "Литва темір жолдары" акционерлік қоғамының тасымалдау тарифі бойынша, ал Беларусь Республикасының аумағы бойынша – Беларусь темір жолының тарифі бойынша есептеледі.

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 24 қаңтардағы № 11 шешімінің 1-тармағына сәйкес әкелінетін тауарлардың кедендік құнын айқындау кезінде осы тауарлар үшін нақты төленген немесе төленуге жататын бағаға, атап айтқанда, тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасы қиылысатын жерге дейін темір жол көлігімен тасуға (тасымалдауға) арналған шығыстар қосылады.

      Осылайша, әкелінетін тауарлардың кедендік құнына тауарларды темір жол көлігімен тасуға (тасымалдауға) арналған шығыстар "Литва темір жолдары" акционерлік қоғамының тасымалдау тарифіне сәйкес айқындалатын мөлшерде ғана енгізілуге тиіс, өйткені бұл тасымалдау тарифі Кянның шекаралық беру станциясы Литва аумағында болғанына қарамастан, тауарларды Беларусь Республикасының Мемлекеттік шекарасына дейін тасымалдауға байланысты шығындарды қамтиды.

      Беларусь Республикасының Мемлекеттік шекарасынан Еуразиялық экономикалық одақтың (Молодечно станциясы) кедендік аумағына келген жеріне дейін тауарларды темір жол көлігімен тасымалдауға (тасымалдауға) арналған шығыстар тауарлардың кедендік құнына енгізілуге жатпайды.

      2-мысал. Тауар Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына Әзірбайжан Республикасынан сыртқы экономикалық шартты орындау шеңберінде әкелінеді, оның талаптарына сәйкес тауарды жеткізу теміржол көлігімен CPT (Махачкала станциясы, Ресей Федерациясы) (ИНКОТЕРМС-2020) шарттарымен жүргізіледі.

      Іс жүзінде Әзірбайжан Республикасындағы жөнелту станциясынан Самур Трансфер станциясына (Ресей Федерациясы) дейінгі жол сегментінде тауарды тасымалдауды "Әзірбайжан темір жолдары" акционерлік қоғамы, ал Самур Трансфер станциясынан Махачкала станциясына дейін "Ресей темір жолдары" ашық акционерлік қоғамы жүзеге асырады. "Ресей темір жолдары" ашық акционерлік қоғамы мен "Әзірбайжан темір жолдары" акционерлік қоғамы арасындағы шартқа сәйкес Ресей Федерациясының Мемлекеттік шекарасынан Ресей Федерациясының аумағында орналасқан Самур шекара трансферлік станциясына дейінгі жол бойында тауарларды тасымалдауға байланысты шығындар "Ресей темір жолдары" ашық акционерлік қоғамының тарифіне кіреді.

      Сондай-ақ, "Ресей темір жолдары" ашық акционерлік қоғамы бекіткен прейскурантқа сәйкес, егер тасымалдау Ресей Федерациясының шекаралық беру станциялары арқылы тікелей халықаралық және жанама халықаралық қатынаста жүзеге асырылса, Ресей темір жолдары арқылы тасымалдау қашықтығын анықтау кезінде Ресей Федерациясының мемлекеттік шекарасына дейінгі қашықтық ескерілетінін ескеру қажет.

      Тауарлар СРТ (Махачкала станциясы, Ресей Федерациясы) жеткізу шарттарымен жеткізілетінін ескере отырып, жеткізілім сатушымен төленеді, демек, тауарларды Ресей Федерациясының Мемлекеттік шекарасынан Махачкала станциясына дейін Тасымалдау (тасымалдау) шығындары осы тауарлар үшін нақты төленген немесе төленетін бағаға кіреді.

      Еуразиялық экономикалық комиссияның 2023 жылғы 24 қаңтардағы № 11 шешімінің 2-тармағына сәйкес, егер тауарларды Ресей Федерациясының Мемлекеттік шекарасынан Махачкала станциясына дейін тасымалдауға (тасымалдауға) арналған шығыстар нақты төленген немесе төленуге жататын бағадан бөлінген болса, декларант мәлімдеген және ол құжатпен растаған жағдайда, мұндай шығыстар осы тауарлардың кедендік құнын айқындау кезінде "Ресей темір жолдары" ашық акционерлік қоғамының тасымалдау тарифіне сәйкес айқындалатын мөлшерде нақты төленген немесе төленуге жататын бағадан алып тасталуы мүмкін.

Об определении места для целей учета расходов при определении таможенной стоимости товаров, ввозимых железнодорожным транспортом на таможенную территорию Евразийского экономического союза

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 24 января 2023 года № 11.

      В соответствии с подпунктами 4 и 5 пункта 1 и подпунктом 2 пункта 2 статьи 40 Таможенного кодекса Евразийского экономического союза Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:

      1. Установить, что в отношении товаров, ввозимых на таможенную территорию Евразийского экономического союза железнодорожным транспортом, при определении их таможенной стоимости по стоимости сделки с ввозимыми товарами добавляются расходы на их перевозку (транспортировку) до места пересечения таможенной границы Евразийского экономического союза и расходы на погрузку, разгрузку или перегрузку ввозимых товаров и проведение иных операций, связанных с их перевозкой (транспортировкой) до места пересечения таможенной границы Евразийского экономического союза.

      2. Таможенная стоимость указанных в пункте 1 настоящего Решения товаров не должна включать в себя расходы на их перевозку (транспортировку) по таможенной территории Евразийского экономического союза от места пересечения таможенной границы Евразийского экономического союза (при условии, что такие расходы выделены из цены, фактически уплаченной или подлежащей уплате, заявлены декларантом и подтверждены им документально).

      3. В целях обеспечения применения настоящего Решения приводятся примеры согласно приложению.

      4. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
М. Мясникович

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 24 января 2023 г. № 11

ПРИМЕРЫ
применения Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 24 января 2023 г. № 11

      Пример 1. Товары проданы для ввоза на таможенную территорию Евразийского экономического союза. Согласно условиям договора купли-продажи поставка товаров осуществляется на условиях EXW – Каунас железнодорожным транспортом, то есть расходы на перевозку (транспортировку) товаров несет покупатель.

      Перевозку товаров по территории Литвы до пограничной передаточной станции Кяна (Литва) осуществляет акционерное общество "Литовские железные дороги". На отрезке пути от передаточной станции Кяна (Литва) до государственной границы Республики Беларусь и далее по территории Республики Беларусь осуществляет Белорусская железная дорога. Местом прибытия товаров на таможенную территорию Евразийского экономического союза является пограничная станция Молодечно (Республика Беларусь).

      Согласно договору между Белорусской железной дорогой и акционерным обществом "Литовские железные дороги" расходы, связанные с перевозкой товаров по территории Литвы (до государственной границы с Республикой Беларусь), рассчитываются по провозному тарифу акционерного общества "Литовские железные дороги", а по территории Республики Беларусь – по тарифу Белоруской железной дороги.

      В соответствии с пунктом 1 Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 24 января 2023 г. № 11 при определении таможенной стоимости ввозимых товаров к цене, фактически уплаченной или подлежащей уплате за эти товары, добавляются, в частности, расходы на перевозку (транспортировку) товаров железнодорожным транспортом до места пересечения таможенной границы Евразийского экономического союза.

      Таким образом, в таможенную стоимость ввозимых товаров подлежат включению расходы на перевозку (транспортировку) товаров железнодорожным транспортом только в размере, определяемом в соответствии с провозным тарифом акционерного общества "Литовские железные дороги", поскольку данный провозной тариф включает в себя расходы, связанные с перевозкой товаров до государственной границы Республики Беларусь, несмотря на то, что пограничная передаточная станция Кяна находится на территории Литвы.

      Расходы на перевозку (транспортировку) товаров железнодорожным транспортом от государственной границы Республики Беларусь до места их прибытия на таможенную территорию Евразийского экономического союза (станция Молодечно) не подлежат включению в таможенную стоимость товаров.

      Пример 2. Товар ввозится на таможенную территорию Евразийского экономического союза из Азербайджанской Республики в рамках исполнения внешнеэкономического договора, в соответствии с условиями которого поставка товара производится железнодорожным транспортом на условиях CPT (станция Махачкала, Российская Федерация) (ИНКОТЕРМС-2020).

      Фактически перевозку товара на отрезке пути от станции отправления в Азербайджанской Республике до передаточной станции Самур (Российская Федерация) осуществляет акционерное общество "Азербайджанские железные дороги", а от передаточной станции Самур до станции Махачкала – открытое акционерное общество "Российские железные дороги". В соответствии с договором между открытым акционерным обществом "Российские железные дороги" и акционерным обществом "Азербайджанские железные дороги" расходы, связанные с перевозкой товаров на отрезке пути от государственной границы Российской Федерации до пограничной передаточной станции Самур, находящейся на территории Российской Федерации, входят в тариф открытого акционерного общества "Российские железные дороги".

      Также следует учитывать, что в соответствии с утвержденным открытым акционерным обществом "Российские железные дороги" прейскурантом в случае, если перевозка осуществляется в прямом международном и в непрямом международном сообщении через пограничные передаточные станции Российской Федерации, при определении расстояния перевозки по российским железным дорогам учитывается расстояние до (от) государственной границы Российской Федерации.

      Учитывая, что товары поставляются на условиях поставки СРТ (станция Махачкала, Российская Федерация), доставка оплачивается продавцом и, следовательно, расходы на перевозку (транспортировку) товаров от государственной границы Российской Федерации до станции Махачкала входят в цену, фактически уплаченную или подлежащую уплате за эти товары.

      В соответствии с пунктом 2 Решения Евразийской экономической комиссии от 24 января 2023 г. № 11 в случае, если расходы на перевозку (транспортировку) товаров от государственной границы Российской Федерации до станции Махачкала выделены из цены, фактически уплаченной или подлежащей уплате, заявлены декларантом и подтверждены им документально, такие расходы при определении таможенной стоимости этих товаров могут быть исключены из цены, фактически уплаченной или подлежащей уплате, в размере, определяемом в соответствии с провозным тарифом открытого акционерного общества "Российские железные дороги".