Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің аумақтары бойынша жол жүру (тасымалдау) жолында туындаған штаттан тыс жағдайларға жататын бақылау объектілерін айқындау туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2023 жылғы 22 тамыздағы № 131 шешімі

      2022 жылғы 19 сәуірдегі Еуразиялық экономикалық одақта тасымалдарды қадағалау үшін навигациялық пломбаларды қолдану туралы келісімнің 11-бабының 1-тармағына және Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 98 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентіне № 2 қосымшаның 49-тармағына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1. Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) аумақтары бойынша қадағалау объектілерінің жүру (тасымалдау) жолында туындаған мынадай жағдайлар штаттан тыс жағдайларға жатады деп айқындалсын:

      а) навигациялық пломбаны пломбалау элементінің тұтастығын бұзу (навигациялық пломбаны көзбен шолып қарау кезінде не навигациялық пломбамен берілетін деректердің негізінде айқындалады және кейіннен бұл жағдай туралы ақпаратты өзінің мүше мемлекетінің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесі арқылы аумағында тасымалдауды қадағалау басталған мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесіне бере отырып, ол тіркелген ұлттық оператордың ақпараттық жүйесінде бекітіледі);

      б) навигациялық пломбаның электрондық блогы корпусының тұтастығын бұзу (навигациялық пломбаны көзбен шолып қарау кезінде не навигациялық пломбамен берілетін деректердің негізінде айқындалады және кейіннен бұл жағдай туралы ақпаратты өзінің мүше мемлекетінің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесі арқылы аумағында тасымалдауды қадағалау басталған мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесіне бере отырып, ол тіркелген ұлттық оператордың ақпараттық жүйесінде бекітіледі);

      в) бақылау объектісін осы мүше мемлекеттің аумағы бойынша тасымалдау кезінде автомобиль көлігімен жүзеге асырылатын тасымалдаудың жүру маршрутынан 50 км-ден астам қашықтыққа ауытқуы (мұндай маршрутты мүше мемлекеттің бақылау органы белгілеген жағдайда). Көрсетілген параметрді бақылау органы тасымалдау шарттарына байланысты өзгерте алады.

      Тасымалдаудың белгіленген маршруттан ауытқуы ұлттық операторы тасымалдауды қадағалауды жүзеге асыратын мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесінде тіркеледі;

      г) навигациялық пломбаның ақауы, оның ішінде құжаттарды (мәліметтерді) навигациялық пломбаға беруге кедергі келтіретін ақауы (кейіннен бұл жағдай туралы ақпаратты өзінің мүше мемлекетінің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесі арқылы аумағында тасымалдауды қадағалау басталған мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесіне бере отырып, ол тіркелген ұлттық оператордың ақпараттық жүйесінде бекітіледі);

      д) навигациялық пломбаның қоректендіру көзі (аккумуляторы) зарядының деңгейі 15 пайыздан төмен (кейіннен бұл жағдай туралы ақпаратты өзінің мүше мемлекетінің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесі арқылы аумағында тасымалдауды қадағалау басталған мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесіне бере отырып, ол тіркелген ұлттық оператордың ақпараттық жүйесінде бекітіледі);

      е) тасымалдауды қадағалауды жүзеге асыратын уәкілетті операторға (органға) навигациялық пломбаның технологиялық деректері бар хабарламалардың ақпараттық жүйесінде осындай навигациялық пломба тіркелген навигациялық пломба мен ұлттық оператор арасындағы ақпараттық өзара іс-қимылдың бір-бірінен кейінгі 2 кезеңі ішінде түспеуі (аумағында тасымалдауды қадағалау басталған мүше мемлекеттің уәкілетті операторының (органының) ақпараттық жүйесінде бекітіледі):

      15 минутта 1 рет (Беларусь Республикасының аумағында жылжу үшін);

      30 минутта 1 рет (Армения Республикасы мен Қырғыз Республикасының аумағында жылжу үшін);

      сағатына 1 рет (Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының аумақтарында жылжу үшін).

      Көрсетілген параметрлерді бақылау органы тасымалдау жағдайларына байланысты 1-ден 120 минутқа дейінгі диапазонда өзгерте алады.

      2. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
М. Мясникович

Об определении относимых к нештатным ситуациям случаев, возникших в пути следования (перевозки) по территориям государств – членов Евразийского экономического союза объектов отслеживания

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 22 августа 2023 года № 131.

      В соответствии с пунктом 1 статьи 11 Соглашения о применении в Евразийском экономическом союзе навигационных пломб для отслеживания перевозок от 19 апреля 2022 года и пунктом 49 приложения № 2 к Регламенту работы Евразийской экономической комиссии, утвержденному Решением Высшего Евразийского экономического совета от 23 декабря 2014 г. № 98, Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:

      1. Определить, что к нештатным ситуациям относятся следующие случаи, возникшие в пути следования (перевозки) по территориям государств – членов Евразийского экономического союза (далее – государства-члены) объектов отслеживания:

      а) нарушение целостности элемента пломбирования навигационной пломбы (определяется при визуальном осмотре навигационной пломбы либо на основе данных, передаваемых навигационной пломбой, и фиксируется информационной системой национального оператора, в которой она зарегистрирована, с последующей передачей информации об этом случае через информационную систему уполномоченного оператора (органа) своего государства-члена в информационную систему уполномоченного оператора (органа) государства-члена, на территории которого началось отслеживание перевозки);

      б) нарушение целостности корпуса электронного блока навигационной пломбы (определяется при визуальном осмотре навигационной пломбы либо на основе данных, передаваемых навигационной пломбой, и фиксируется информационной системой национального оператора, в которой она зарегистрирована, с последующей передачей информации об этом случае через информационную систему уполномоченного оператора (органа) своего государства-члена в информационную систему уполномоченного оператора (органа) государства-члена, на территории которого началось отслеживание перевозки);

      в) отклонение перевозки, осуществляемой автомобильным транспортом, от маршрута следования на расстояние более 50 км (в случае установления такого маршрута контролирующим органом государства-члена) при перевозке объекта отслеживания по территории этого государства-члена. Указанный параметр может изменяться контролирующим органом в зависимости от условий перевозки.

      Отклонение перевозки от установленного маршрута фиксируется в информационной системе уполномоченного оператора (органа) государства-члена, национальным оператором которого осуществляется отслеживание перевозки;

      г) неисправность навигационной пломбы, в том числе препятствующая передаче документов (сведений) в навигационную пломбу (фиксируется информационной системой национального оператора, в которой она зарегистрирована, с последующей передачей информации об этом случае через информационную систему уполномоченного оператора (органа) своего государства-члена в информационную систему уполномоченного оператора (органа) государства-члена, на территории которого началось отслеживание перевозки);

      д) уровень заряда источника питания (аккумулятора) навигационной пломбы ниже 15 процентов (фиксируется информационной системой национального оператора, в которой она зарегистрирована, с последующей передачей информации об этом случае через информационную систему уполномоченного оператора (органа) своего государства-члена в информационную систему уполномоченного оператора (органа) государства-члена, на территории которого началось отслеживание перевозки);

      е) непоступление уполномоченному оператору (органу), осуществляющему отслеживание перевозки, сообщений, содержащих технологические данные навигационной пломбы, на протяжении 2 следующих друг за другом периодов информационного взаимодействия между навигационной пломбой и национальным оператором, в информационной системе которого зарегистрирована такая навигационная пломба (фиксируется в информационной системе уполномоченного оператора (органа) государства-члена, на территории которого началось отслеживание перевозки):

      1 раз в 15 минут (для перемещения по территории Республики Беларусь);

      1 раз в 30 минут (для перемещения по территории Республики Армения и Кыргызской Республики);

      1 раз в час (для перемещения по территориям Республики Казахстан и Российской Федерации).

      Указанные параметры могут изменяться контролирующим органом в зависимости от условий перевозки в диапазоне от 1 до 120 минут.

      2. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
М. Мясникович