Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын Макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесіне өзгерістер енгізу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2024 жылғы 30 шілдедегі № 90 шешімі

      Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың 4-тармағына сәйкес (Еуразиялық экономикалық одақ туралы 2014 жылғы 29 мамырдағы шартқа № 14 қосымша) Еуразиялық экономикалық комиссиясының Алқасы шешті:

      1. Еуразиялық экономикалық комиссиясы Алқасының 2013 жылғы 25 маусымдағы № 144 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын Макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесіне қосымшаға сәйкес өзгерістер енгізілсін.

      2.  Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы
Алқасының Төрағасы
Б. Сағынтаев

  Еуразиялық экономикалық
комиссия Алқасының
2024 жылғы 30 шілдедегі
№ 90 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесіне енгізілетін ӨЗГЕРІСТЕР

      1. 1-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің экономикалық дамуының орнықтылығын айқындайтын Макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеудің әдіснамалық негізі (бұдан әрі тиісінше – көрсеткіштер, мүше мемлекеттер) келесі құжаттарда баяндалған Ұлттық шоттар жүйесі (2008 жыл) және Халықаралық валюта қорының ұсынымдары болып табылады: Мемлекеттік қаржы статистикасы бойынша нұсқаулық (2014 жыл), Мемлекеттік сектордың борыш статистикасы. Құрастырушылар мен пайдаланушыларға арналған нұсқаулық (2013), Тұтыну бағаларының индексі бойынша нұсқаулық: теория және практика (2007).".

      2. 3-тармақта:

      а) үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "несиелер тарту жолымен жүзеге асырылатын қарыздар;";

      б) алтыншы, он сегізінші және жиырма үшінші абзацтар алынып тасталсын;

      в) жиырма жетінші абзац "және "Міндетті медициналық сақтандыру қоры" коммерциялық емес акционерлік қоғамы" деген сөздермен толықтырылсын;

      г) жиырма сегізінші абзацтағы "Қырғыз Республикасының Үкіметі жанындағы" деген сөздер "Қырғыз Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі жанындағы" деген сөздермен ауыстырылсын;

      д) жиырма тоғызыншы абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ресей Федерациясында – Ресей Федерациясының Зейнетақы және әлеуметтік сақтандыру қоры, Федералды міндетті медициналық сақтандыру қоры, аумақтық міндетті медициналық сақтандыру қорлары.".

      3. 4-тармақта:

      а) төртінші – жетінші абзацтарда "мемлекеттік басқару секторының" деген сөздерден кейін "есепті кезең үшін" деген сөздермен толықтырылсын;

      б) он бірінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Т(П)ШБ – ұлттық валюта бірліктерімен өлшенген есепті кезеңдегі мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті);";

      в) он екінші абзацтағы "қаржы жылының ағымдағы бағаларында" деген сөздер "есепті кезең үшін" деген сөздермен ауыстырылсын;

      г) он үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Комиссия уәкілетті орган Комиссияға ұсынатын ақпарат негізінде мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті тапшылығының (профицитінің) көрсеткішін жалпы ішкі өнімге пайызбен дербес есептейді.".

      4. 5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік басқару секторының борышы келесі формула бойынша есептеледі:



      Ондағы:

      БМБС – мемлекеттік басқару секторының борышы;

      БОБО – орталық басқару органдарының борышы;

      БӨБО – өңірлік басқару органдарының борышы;

      БЖБО – жергілікті (муниципалды) басқару органдарының қарызы;

      DК – шоғырландырылған позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштер.

      Мемлекеттік басқару секторының борышы шетел валютасымен (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы) және ұлттық валютамен көрсетілген мемлекеттік басқару секторының сыртқы және ішкі борышынан тұрады.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының құрамына мемлекеттік басқару секторының шартты борыштық міндеттемелері және ақша-кредиттік реттеу органдарының борыштық міндеттемелері кірмейді.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының шамасы номиналды құны бойынша айқындалады.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының жалпы ішкі өнімге пайыздық көрсеткіші есепті кезеңнің соңындағы ресми бағам бойынша ұлттық валютаға қайта есептелген есепті кезеңнің соңындағы шетел валютасында (борыштық міндеттемелер көлемінің АҚШ долларымен көрсетілген баламасы) көрсетілген мемлекеттік басқару секторы борышының номиналды көлемі сомасының (сыртқы және ішкі), есепті кезеңнің соңында ұлттық валютада көрсетілген мемлекеттік басқару секторы борышының (сыртқы және ішкі) номиналды көлемінің қатынасы ретінде есептеледі:



      ондағы:

      БМБС (%) –жалпы ішкі өнімге шаққандағы пайызбен мемлекеттік басқару секторының борышы;

      БМБССырт’ – есепті кезеңнің соңындағы мүше мемлекеттің ресми бағамы бойынша ұлттық валютаға қайта есептелген есепті кезеңнің соңындағы шетел валютасы бірлігіндегі мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышының көлемі (борыштық міндеттемелер көлемінің АҚШ долларымен көрсетілген баламасы) ;

      БМБССырт – есепті кезеңнің соңындағы ұлттық валюта бірліктеріндегі мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышының көлемі;

      БМБСІшкі’ – есепті кезеңнің соңындағы ресми бағам бойынша ұлттық валютаға қайта есептелген есепті кезеңнің соңындағы шетел валютасы бірлігіндегі мемлекеттік басқару секторының ішкі борышының көлемі (борыштық міндеттемелер көлемінің АҚШ долларымен көрсетілген баламасы);

      БМБСІшкі – есепті кезеңнің соңындағы ұлттық валюта бірліктеріндегі мемлекеттік басқару секторының ішкі борышының көлемі;

      ЖІӨ – ұлттық валюта бірліктеріндегі ағымдағы бағамен жалпы ішкі өнімнің көлемі. Мемлекеттік басқару секторы борышының көрсеткішін есепті жылдың соңында жалпы ішкі өнімге пайызбен есептеу үшін жалпы ішкі өнімнің жылдық көлемі пайдаланылады. Есепті тоқсанның соңында жалпы ішкі өнімге пайызбен мемлекеттік басқару секторы борышының көрсеткішін есептеу үшін есепті тоқсандағы жалпы ішкі өнімнің көлемін қоса алғанда, 4 тоқсандағы жалпы ішкі өнімнің жиынтық көлемі пайдаланылады.

      Комиссия уәкілетті орган Комиссияға ұсынатын ақпарат негізінде мемлекеттік басқару секторы борышының көрсеткішін жалпы ішкі өнімге пайызбен дербес есептейді.".

      5. 6-тармақтың үшінші абзацы алынып тасталсын.

      6. 7-тармақтың бірінші абзацы мынадай мазмұндағы абзацтармен ауыстырылсын:

      "7. Уәкілетті органдар осы Әдістеменің 4-6-тармақтарының ережелерін ескере отырып, Комиссияға қосымшаға, сондай-ақ Комиссия бекітетін мынадай форматтарға сәйкес көрсеткіштер бойынша ақпарат береді:

      мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті) – "Мемлекеттік басқару секторының бюджеті (Халықаралық валюта қорының әдіснамасы бойынша, кассалық әдіспен)" F12.01.01 және F12.01.04 форматтары;

      мемлекеттік басқару секторының борышы – "Мемлекеттің борыштық міндеттемелері" F12.10.01 және F12.10.04 форматтары;

      инфляция деңгейі (тұтыну бағаларының индексі) – "Тұтыну бағаларының индекстері" F11.07.12 форматы;

      жалпы ішкі өнім – "Жалпы ішкі өнім және экономикалық қызмет түрлері бойынша кірістердің қалыптасуы" 01.02.01 және "Жалпы ішкі өнім" F01.07.04 форматтары.".

      7. Көрсетілген Әдістемеге қосымша мынадай редакцияда жазылсын:

  Еуразиялық экономикалық
одаққа мүше мемлекеттердің
экономикалық дамуының
орнықтылығын (жаңа
редакцияда – Еуразиялық
экономикалық комиссиясы
Алқасының 2024 жылғы
30 шілдедегі №90 шешімімен)
айқындайтын
Макроэкономикалық
көрсеткіштерді есептеу
әдістемесіне ҚОСЫМША

Экономикалық дамудың орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін пайдаланылатын көрсеткіштер ТІЗБЕСІ


Код*

I. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің операциялары

1. Орталық басқару органдары бюджетінің кірістері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

1

2. Орталық басқару органдарының бюджет шығыстары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

2

3. Орталық басқару органдарының бюджетінен төленетін орталық басқару органдарының борышына қызмет көрсетуге арналған төлемдер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

24

4. Орталық басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

31

5. Орталық басқару органдары бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютамен миллион бірлік)

CSD

6. Өңірлік басқару органдары бюджетінің кірістері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

1

7. Өңірлік басқару органдары бюджетінің шығыстары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

2

8. Өңірлік басқару органдарының бюджетінен төленетін өңірлік басқару органдарының борышына қызмет көрсетуге арналған төлемдер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

24

9. Өңірлік басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

31

10. Өңірлік басқару органдары бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютамен миллион бірлік)

CSD

11. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының бюджет кірістері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

1

12. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының бюджет шығыстары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

2

13. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының бюджетінен төленетін жергілікті (муниципалды) басқару органдарының борышына қызмет көрсету төлемдері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

24

14. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

31

15. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының бюджет тапшылығы (профициті) (ұлттық валютамен миллион бірлік)

CSD

16. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің кірістері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

1

17. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің шығыстары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

2

18. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

31

19. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютамен миллион бірлік)

CSD

20. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің кірістері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

1

21. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің шығыстары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

2

22. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінен төленетін мемлекеттік басқару секторының борышына қызмет көрсетуге арналған төлемдер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

24

23. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

31

24. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютамен миллион бірлік)

CSD

25. Есепті кезеңнің басындағы ұлттық (резервтік) қордың қаражаты (ұлттық валютамен миллион бірлік)


26. Есепті кезеңде ұлттық (резервтік) қорға түсетін түсімдер (ұлттық валютамен миллион бірлік)


27. Есепті кезеңде ұлттық (резервтік) қорды пайдалану (ұлттық валютамен миллион бірлік)


28. Есепті кезеңнің соңындағы ұлттық (резервтік) қордың қаражаты (ұлттық валютамен миллион бірлік)


II. Мемлекеттік басқару секторының қаржылық активтерімен және міндеттемелерімен операциялар

29. Қаржы активтері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

32

30. Ішкі қаржы активтері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

321

31. Акциялардан басқа бағалы қағаздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3213

32. Несиелер мен қарыздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3214

33. Акциялар және капиталға қатысудың басқа түрлері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3215

34. Басқа дебиторлық берешек (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3218

35. Сыртқы қаржы активтері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

322х

36. Акциялардан басқа бағалы қағаздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3223

37. Несиелер мен қарыздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3224

38. Акциялар және капиталға қатысудың басқа түрлері (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3225

39. Басқа дебиторлық берешек (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3228

40. Монетарлық алтын және арнайы қарыз алу құқықтары (ұлттық валютамен миллион бірлік)

323

41. Міндеттемелер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

33

42. Ішкі міндеттемелер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

331

43. Валюта және депозиттер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3312

44. Акциялардан басқа бағалы қағаздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3313

45. Несиелер мен қарыздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3314

46.  Басқа кредиторлық берешек (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3318

47. Сыртқы міндеттемелер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

332

48. Валюта және депозиттер (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3322

49. Акциялардан басқа бағалы қағаздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3323

50. Несиелер мен қарыздар (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3324

51. Басқа кредиторлық берешек (ұлттық валютамен миллион бірлік)

3328

III. Мемлекеттік басқару секторының борышы

1.  Орталық үкіметтің қарызы

52. Орталық үкіметтің сыртқы қарызы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


53. Орталық үкіметтің сыртқы қарызы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


54. Орталық үкіметтің ішкі қарызы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы)


55. Орталық үкіметтің ішкі қарызы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


56. Орталық үкіметтің шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютамен миллион бірлік)**


2. Өңірлік басқару органдарының борышы

57. Өңірлік басқару органдарының сыртқы борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


58. Өңірлік басқару органдарының сыртқы борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


59. Өңірлік басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


60. Өңірлік басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


61. Өңірлік басқару органдарының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютамен миллион бірлік)**


3. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының борышы

62. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының сыртқы қарызы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


63. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының сыртқы борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


64. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік ((АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


65. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


66. Жергілікті (муниципалдық) басқару органдарының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютамен миллион бірлік)**


4. Шоғырландырылатын позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштерді қоспағанда, мемлекеттік басқару секторының борышы

67. Мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


68. Мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


69. Мемлекеттік басқару секторының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік (АҚШ долларымен көрсетілген борыштық міндеттемелер көлемінің баламасы))


70. Мемлекеттік басқару секторының ішкі борышы (ұлттық валютамен миллион бірлік)


71. Мемлекеттік басқару секторының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютамен миллион бірлік)**


      ______________

      * Мемлекеттік қаржы статистикасы жөніндегі нұсқаулыққа (ХВҚ, 2014 жыл) сәйкес операциялардың түрлерін, басқа экономикалық ағындарды және активтер мен міндеттемелер қорлары бойынша позицияларды сәйкестендіру үшін пайдаланылатын жіктеу кодтары.

      ** Ақпарат талдамалық мақсатта беріледі.".

О внесении изменений в Методику расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Евразийского экономического союза

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 30 июля 2024 года № 90

      В соответствии с пунктом 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:

      1. Внести в Методику расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Евразийского экономического союза, утвержденную Решением Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 июня 2013 г. № 144, изменения согласно приложению.

      2. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
Б. Сагинтаев

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 30 июля 2024 г. № 90

ИЗМЕНЕНИЯ,
вносимые в Методику расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Евразийского экономического союза

      1. Абзац второй пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "Методологической основой расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Евразийского экономического союза (далее соответственно – показатели, государства-члены), являются Система национальных счетов (2008 год) и рекомендации Международного валютного фонда, изложенные в следующих документах: Руководство по статистике государственных финансов (2014 год), Статистика долга государственного сектора. Руководство для составителей и пользователей (2013 год), Руководство по индексу потребительских цен: теория и практика (2007 год).".

      2. В пункте 3:

      а) абзац третий изложить в следующей редакции:

      "займы, осуществляемые путем привлечения кредитов;";

      б) абзацы шестой, восемнадцатый и двадцать третий исключить;

      в) абзац двадцать седьмой дополнить словами "и некоммерческое акционерное общество "Фонд обязательного медицинского страхования";

      г) в абзаце двадцать восьмом слова "при Правительстве Кыргызской Республики" заменить словами "при Министерстве здравоохранения Кыргызской Республики";

      д) абзац двадцать девятый изложить в следующей редакции:

      "в Российской Федерации – Фонд пенсионного и социального страхования Российской Федерации, Федеральный фонд обязательного медицинского страхования, территориальные фонды обязательного медицинского страхования.".

      3. В пункте 4:

      а) в абзацах четвертом – седьмом после слов "сектора государственного управления" дополнить словами "за отчетный период";

      б) после абзаца одиннадцатого дополнить абзацем следующего содержания:

      "Д(П)КБ – дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления за отчетный период, измеренный в единицах национальной валюты;";

      в) в абзаце двенадцатом слова "в текущих ценах финансового года" заменить словами "за отчетный период";

      г) абзац тринадцатый изложить в следующей редакции:

      "Комиссия самостоятельно рассчитывает показатель дефицита (профицита) консолидированного бюджета сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на основе предоставляемой уполномоченным органом в Комиссию информации.".

      4. Пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Долг сектора государственного управления рассчитывается по формуле:

      ДСГУ = ДЦОУ + ДРОУ + ДМОУ DК,

      где:

      ДСГУ – долг сектора государственного управления;

      ДЦОУ – долг центральных органов управления;

      ДРОУ – долг региональных органов управления;

      ДМОУ – долг местных (муниципальных) органов управления;

      DК – взаимосвязанные показатели по консолидируемым позициям.

      Долг сектора государственного управления состоит из внешнего и внутреннего долга сектора государственного управления, выраженного в иностранной валюте (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США) и национальной валюте.

      В состав долга сектора государственного управления не включаются условные долговые обязательства сектора государственного управления и долговые обязательства органов денежно-кредитного регулирования.

      Величина долга сектора государственного управления определяется по номинальной стоимости.

      Показатель долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту рассчитывается как отношение суммы номинального объема долга сектора государственного управления (внешнего и внутреннего), выраженного в иностранной валюте (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США) на конец отчетного периода, пересчитанного в национальную валюту по официальному курсу на конец отчетного периода, и номинального объема долга сектора государственного управления (внешнего и внутреннего), выраженного в национальной валюте на конец отчетного периода, к объему валового внутреннего продукта:



      где:

      ДСГУ (%) – долг сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту;

      ДСГУВнеш’ – объем внешнего долга сектора государственного управления в единицах иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США) на конец отчетного периода, пересчитанного в национальную валюту по официальному курсу государства-члена на конец отчетного периода;

      ДСГУВнеш – объем внешнего долга сектора государственного управления в единицах национальной валюты на конец отчетного периода;

      ДСГУВн’ – объем внутреннего долга сектора государственного управления в единицах иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США) на конец отчетного периода, пересчитанного в национальную валюту по официальному курсу на конец отчетного периода;

      ДСГУВн – объем внутреннего долга сектора государственного управления в единицах национальной валюты на конец отчетного периода;

      ВВП – объем валового внутреннего продукта в единицах национальной валюты в текущих ценах. Для расчета показателя долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на конец отчетного года используется годовой объем валового внутреннего продукта. Для расчета показателя долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на конец отчетного квартала используется совокупный объем валового внутреннего продукта за 4 квартала, включая объем валового внутреннего продукта в отчетном квартале.

      Комиссия самостоятельно рассчитывает показатель долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на основе предоставляемой уполномоченным органом в Комиссию информации.".

      5. Абзац третий пункта 6 исключить.

      6. Абзац первый пункта 7 заменить абзацами следующего содержания:

      "7. Уполномоченные органы с учетом положений пунктов 4 – 6 настоящей Методики предоставляют в Комиссию информацию по показателям согласно приложению, а также в соответствии со следующими форматами, утверждаемыми Комиссией:

      дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления – форматы F12.01.01 и F12.01.04 "Бюджет сектора государственного управления (по методологии Международного валютного фонда, кассовым методом)";

      долг сектора государственного управления – форматы F12.10.01 и F12.10.04 "Долговые обязательства государства";

      уровень инфляции (индекс потребительских цен) – формат F11.07.12 "Индексы потребительских цен";

      валовой внутренний продукт – форматы F01.02.01 "Валовой внутренний продукт и образование доходов по видам экономической деятельности" и F01.07.04 "Валовой внутренний продукт".".

      7. Приложение к указанной Методике изложить в следующей редакции:

  "ПРИЛОЖЕНИЕ
к Методике расчета
макроэкономических
показателей, определяющих
устойчивость экономического развития
государств – членов
Евразийского экономического союза
(в редакции Решения Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 30 июля 2024 г. № 90)

ПЕРЕЧЕНЬ
показателей, используемых для расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития


Код*

I. Операции консолидированного бюджета сектора государственного управления

1. Доходы бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

1

2. Расходы бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

2

3. Платежи на обслуживание долга центральных органов управления, выплачиваемые из бюджета центральных органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)

24

4. Операции с нефинансовыми активами бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

31

5. Дефицит (профицит) бюджета центральных органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)

CSD

6. Доходы бюджета региональных органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)

1

7. Расходы бюджета региональных органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)

2

8. Платежи на обслуживание долга региональных органов управления, выплачиваемые из бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

24

9. Операции с нефинансовыми активами бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

31

10. Дефицит (профицит) бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

CSD

11. Доходы бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

1

12. Расходы бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

2

13. Платежи на обслуживание долга местных (муниципальных) органов управления, выплачиваемые из бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

24

14. Операции с нефинансовыми активами бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

31

15. Дефицит (профицит) бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)

CSD

16. Доходы бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты)

1

17. Расходы бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты)

2

18. Операции с нефинансовыми активами бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты)

31

19. Дефицит (профицит) бюджета фонда социального обеспечения
(в миллионах единиц национальной валюты)

CSD

20. Доходы консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)

1

21. Расходы консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)

2

22. Платежи на обслуживание долга сектора государственного управления, выплачиваемые из консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)

24

23. Операции с нефинансовыми активами консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)

31

24. Дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)

CSD

25. Средства национального (резервного) фонда на начало отчетного периода (в миллионах единиц национальной валюты)


26. Поступления в национальный (резервный) фонд в отчетном периоде (в миллионах единиц национальной валюты)


27. Использование национального (резервного) фонда в отчетном периоде (в миллионах единиц национальной валюты)


28. Средства национального (резервного) фонда на конец отчетного периода (в миллионах единиц национальной валюты)


II. Операции с финансовыми активами и обязательствами
сектора государственного управления

29. Финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты)

32

30. Внутренние финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты)

321

31. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты)

3213

32. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты)

3214

33. Акции и другие формы участия в капитале (в миллионах единиц национальной валюты)

3215

34. Прочая дебиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты)

3218

35. Внешние финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты)

322х

36. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты)

3223

37. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты)

3224

38. Акции и другие формы участия в капитале (в миллионах единиц национальной валюты)

3225

39. Прочая дебиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты)

3228

40. Монетарное золото и СДР (в миллионах единиц национальной валюты)

323

41. Обязательства (в миллионах единиц национальной валюты)

33

42. Внутренние обязательства (в миллионах единиц национальной валюты)

331

43. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты)

3312

44. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты)

3313

45. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты)

3314

46. Прочая кредиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты)

3318

47. Внешние обязательства (в миллионах единиц национальной валюты)

332

48. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты)

3322

49. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты)

3323

50. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты)

3324

51. Прочая кредиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты)

3328

III. Долг сектора государственного управления

1. Долг центрального правительства

52. Внешний долг центрального правительства (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


53. Внешний долг центрального правительства (в миллионах единиц национальной валюты)


54. Внутренний долг центрального правительства (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США)


55. Внутренний долг центрального правительства (в миллионах единиц национальной валюты)


56. Условные долговые обязательства центрального правительства
(в миллионах единиц национальной валюты)**


2. Долг региональных органов управления

57. Внешний долг региональных органов управления
(в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


58. Внешний долг региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)


59. Внутренний долг региональных органов управления
(в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


60. Внутренний долг региональных органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)


61. Условные долговые обязательства региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)**


3. Долг местных (муниципальных) органов управления

62. Внешний долг местных (муниципальных) органов управления
(в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


63. Внешний долг местных (муниципальных) органов управления
(в миллионах единиц национальной валюты)


64. Внутренний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц иностранной валюты ((эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


65. Внутренний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)


66. Условные долговые обязательства местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты)**


4. Долг сектора государственного управления, за исключением взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям

67. Внешний долг сектора государственного управления
(в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


68. Внешний долг сектора государственного управления
(в миллионах единиц национальной валюты)


69. Внутренний долг сектора государственного управления
(в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США))


70. Внутренний долг сектора государственного управления
(в миллионах единиц национальной валюты)


71. Условные долговые обязательства сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты)**


      ______________

      * Классификационные коды, используемые в соответствии с Руководством по статистике государственных финансов (МВФ, 2014 год) для идентификации видов операций, других экономических потоков и позиций по запасам активов и обязательств.

      ** Информация предоставляется в аналитических целях.".