Жергiлiкті атқарушы органдардың қарыз алуы бойынша сыйақының (мүдденiң) шектi мөлшерiн және лимитiн анықтау ережесiн бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2000 жылғы 6 маусымдағы N 863. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 25 ақпандағы № 112 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.02.2016 № 112 қаулысымен.



     Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

     1. Қоса беріліп отырған Жергілікті атқарушы органдардың қарыз алуы

бойынша сыйақының (мүдденiң) шекті мөлшерін және лимитін анықтау ережесі

бекітілсін.

     2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.



     Қазақстан Республикасының

         Премьер-Министрі



                                    Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң

                                    2000 жылғы 6 маусымдағы

                                    N 863 қаулысымен бекiтiлген


      Жергiлiкті атқарушы органдардың қарыз алуы бойынша сыйақының

         (мүдденiң) шектi мөлшерiн және лимитiн анықтау ережесi


                       1. Жалпы ережелер



 
       1. Осы Ереже "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуiрдегi Z990357_ Заңына сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасы жергiлiктi атқарушы органдарының заемдары бойынша сыйақының (мүдденiң) шектi мөлшерiн анықтау мен бақылау тәртiбiн және жергілiктi атқарушы органдарының қарыз алу лимитiн пайдалануын анықтау және есепке алу тәртiбiн белгiлейдi.
      2. Қазақстан Республикасының жергiлiктi атқарушы органдары тартатын заемдар бойынша сыйақының (мүдденiң) шектi мөлшерi деп жылдық сыйақының (мүдденiң) проценттерiнде алынған жергiлiктi атқарушы органдардың сыртқы және iшкi заемдарды тартуға және оларға қызмет көрсетуге байланысты жиынтық шығындардың ұйғарынды деңгейi ұғынылады.
      3. Жергiлiктi атқарушы органның қарыз алу лимитi деп тиiсті жылға арналған жергiлiктi бюджетте белгiленетiн Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген тәртiппен қабылданған шарттар мен шектеулерде жергiлiктi атқарушы органның жаңа заемдар тартуының шектi көлемi ұғынылады.
      4. Тиiстi жылға арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Заңымен бекiтiлетін жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының жиынтық лимиті:
      бекiтiлген инвестициялық бағдарламалардың шеңберiнде республикалық бюджеттен жергiлiкті бюджеттердi несиелендiру үшiн көзделетін қаражаттың, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің резервi құрамындағы арнайы резервтен (бұдан әрi - арнайы резерв) төмен тұрған бюджеттердi несиелендiру үшiн қаражаттың көлемiн;
      Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсiлген аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн жергiлiктi атқарушы органдардың заңды және жеке тұлғалардан қарыз алу көлемiнiң шектi ұйғарынды өлшемін қамтиды.
      5. Арнайы резервтiң қаражатын қалыптастыру және пайдалану тәртiбi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң резерв қаражатын пайдалану ережесiмен белгіленедi.
      Аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн жергiліктi атқарушы органдардың қарыз алу қаражатының лимитiн анықтау мен пайдалану тәртiбi осы Ережемен белгiленедi.
 
         2. Жергілiктi атқарушы органдардың қарыз алуы жөнiндегi
                сыйақының (мүдденің) шектi мөлшерiн анықтау
 
      6. Жергiлiктi атқарушы органдардың заемдары бойынша сыйақының (мүдденiң) шектi мөлшерiн анықтауды капиталдың iшкi және сыртқы рыноктарындағы несие ресурстарына сұраныс пен ұсынысты талдау және болжау, ұлттық және шетел валюталары бағамдарының өзгеруi негiзiнде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінiң келiсiмi бойынша Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) жүргiзедi.
      7. Рыноктардағы жағдайларға талдау мен болжауды қамтамасыз ету мақсатында Министрлiк капитал рыноктары мен валюта рыногының негiзгi көрсеткiштерiнiң мониторингiн ұйымдастырады және жүзеге асырады.
      8. Капитал рыноктарындағы жағдаятты ескере отырып Министрлiк капитал рыноктары, заемдар мен валюталардың түрлерi бойынша сараланған тиiстi жылға және тоқсанға арналған жергiлiкті атқарушы органдардың заемдары бойынша сыйақының (мүдденiң) шектi мөлшерiн белгiлей, сондай-ақ өзгерте алады.
      9. Тиiстi кезеңге анықталған жергіліктi атқарушы органдардың заемдары бойынша сыйақының (мүдденiң) мөлшерлерi Министрлiктiң бұйрығымен ресiмделедi, жергiлiкті атқарушы органдардың назарына жеткiзiледi және Министрлiктiң ресми басылымдарында жарияланады.
 
         3. Аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн
            жергілiкті атқарушы органдардың қарыз алу лимитiн анықтау
 
      10. Аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының шектi ұйғарымды көлемiн анықтауды олар жинақтаған борыштың, қаражаттың түсу ағындарының, сыйақы ставкаларының, жергiлiктi атқарушы органдар заемдарының валюталары бағамының болжамды өзгеруiнiң берiлген үйлесiмдерiн және шектеулерiн ескере отырып, жергiлiктi бюджеттiң кiрiс бөлiгi динамикасына қатысты қолданыстағы заемдарды өтеудiң және қызмет көрсету көлемiнiң және құрылымының өзгеру динамикасын бағалаудың негiзiнде Министрлiк жүргiзедi.
       11. Жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының шектi ұйғарымды көлемiн анықтау жөнiнде есептеме жүргiзу үшін Министрлiкте жергiлiктi атқарушы органдардың барлық заемдарының шарттары, заемдарды игерудiң, өтеудiң және оларға қызмет көрсетудiң, кестелері мен iс жүзiндегi көрсеткiштерi жөнiндегi ақпаратты қамтитын жергiлiкті атқарушы органдардың заемдары бойынша деректердiң базасы қалыптастырылады және жүргiзiледi.
      12. Жергілікті атқарушы органдар жергiлiктi атқарушы органдардың қолданылып жүрген заемдары бойынша деректердi, ағымдағы жылы жаңа заемдарды игерудiң, оларға қол қоюдың болжамдары, сондай-ақ кейiнгi бес жылдың iшiнде жергiлiктi бюджет кiрiстерiнiң болжанып отырған көлемi бойынша деректердiң базасын қалыптастыру және жүргiзу үшiн барлық қажеттi ақпараттың Министрлiкке берiлуiн қамтамасыз етедi.
      13. Жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының шектi ұйғарынды көлемiн есептеу кезiнде төмен тұрған бюджеттердi несиелендiру үшiн Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң арнаулы резервiнен алынған қаражатты республикалық бюджетке қайтару жөнiндегi өткен жылы iс жүзiнде орындамаған жергiлiктi бюджеттiң мiндеттемелерiнiң көлемi ескерiледi.
      14. Аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн жергiлiктi атқарушы органның қарыз алу лимитiн анықтаған кезде мынадай шектеулер пайдаланылады:
      тиiстi қаржы жылына арналған жергiлiктi атқарушы органның қарыз алу лимитi жергiлiктi бюджеттің осы жылға арналған кiрiстерiнiң 10 пайызынан аспауы тиiс;
      жергiлiкті атқарушы орган борышының лимиті тиiсті қаржы жылына арналған жергілiктi бюджет кiрiстерiнiң 25 пайызынан аспауы тиiс;
      жергiлiктi атқарушы органның борышын өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығыстардың көлемi тиiсті қаржы жылына арналған жергiлiкті бюджет кiрiстерiнiң 10 пайызынан аспауы тиiс.
      15. Аймақтық инвестиялық бағдарламаларды қаржыландыру үшiн жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының лимитiн анықтауды олар заңнамада белгiленген шектеулердi сақтаған кезде жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының бағаланатын мүмкiндiгiне есеп айырысу жүргiзу жолымен Министрлiк жүзеге асырады. Есеп айырысулардың нәтижелерi бойынша, сол сияқты жергiлiкті атқарушы орган борышы лимитiнiң ұйғарынды мәнi анықталады және жергiлiктi атқарушы органдарға ұсынылады.
 
          4. Жергілiктi атқарушы органдардың қарыз алуының жиынтық
                      лимитiн бөлу тәртiбi
 
      16. Жергiлiктi атқарушы органдар бойынша қарыз алудың жиынтық лимитiн бөлудi Министрлiктiң ұсыныстарының негізiнде республикалық бюджеттiң жобасын әзiрлеу кезiнде Қазақстан Республикасының Президенті құрған бюджет комиссиясы жүзеге асырады және тиiстi жылға арналған басқа да бюджеттік көрсеткiштермен қатар Қазақстан Республикасының Yкiметі бекiтедi.
      17. Жергiлiкті атқарушы органдар бойынша қарыз алудың жиынтық лимитін бөлу жөнiндегі Министрлiктің ұсыныстары жергiлiктi атқарушы органдардың заемдарын талдаудың, негiзгi iс жүзiндегi және болжамды макроэкономикалық, бюджеттік көрсеткiштер мен мемлекеттік және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борыштың алдағы онжылдық кезеңіне арналған жай-күйінің және болжамының жыл сайынғы біріктірілген бағасын дайындауды жүзеге асыру

 

мерзімдерінде жергілікті атқарушы органдардың әрқайсысы үшін шектеулердің

негізінде қалыптасады.

     18. Министрлік ұсыныстарды әзірлеген кезде Қазақстан Республикасының

Үкіметі белгілеген тәртіппен келісу үшін жергілікті атқарушы органдар

дайындайтын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды қаржыландыру үшін

заемдарды тарту жөніндегі жергілікті атқарушы органдардың ұсыныстары

ескеріледі.


                             5. Бақылау


     19. Осы Ереженің сақталуын бақылауды Министрлік жүзеге асырады.



     Оқығандар:

     Қасымбеков Б.А.

     Орынбекова Д.Қ.






Об утверждении Правил определения предельного размера вознаграждения (интереса) и лимита заимствования местными исполнительными органами

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2000 года N 863. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 февраля 2016 года № 112

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 25.02.2016 № 112.

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила определения предельного размера вознаграждения (интереса) и лимита заимствования местными исполнительными органами.
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
 

     Премьер-Министр

  Республики Казахстан    



                                                Утверждены

                                      постановлением Правительства

                                          Республики Казахстан

                                       от 6 июня 2000 года N 863



 
 
                 Правила определения предельного размера
           вознаграждения (интереса) и лимита заимствования
                   местными исполнительными органами
 
                         1. Общие положения
 
      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 апреля 1999 года Z990357_ "О бюджетной системе" и устанавливают порядок определения и контроля предельного размера вознаграждения (интереса) по займам местных исполнительных органов и порядок определения и учета использования лимита заимствования местными исполнительными органами Республики Казахстан.
      2. Под предельным размером вознаграждения (интереса) по займам, привлекаемым местными исполнительными органами Республики Казахстан, понимается выраженный в процентах годового вознаграждения (интереса) допустимый уровень совокупных затрат, связанных с привлечением и обслуживанием местными исполнительными органами внешних и внутренних займов.
      3. Под лимитом заимствования местного исполнительного органа понимается устанавливаемый в местном бюджете на соответствующий год предельный объем привлечения местным исполнительным органом новых займов на принятых в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан, условиях и ограничениях.
      4. Совокупный лимит заимствования местными исполнительными органами, утверждаемый Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий год, включает в себя:
      объем средств, предусматриваемых для кредитования местных бюджетов из республиканского бюджета в рамках утвержденных инвестиционных программ, а также средств для кредитования нижестоящих бюджетов из специального резерва в составе резерва Правительства Республики Казахстан (далее - специальный резерв);
      величину предельно допустимого объема заимствования местными исполнительными органами у юридических и физических лиц для финансирования региональных инвестиционных программ, согласованных с Правительством Республики Казахстан.
      5. Порядок формирования и использования средств специального резерва устанавливается Правилами использования средств резерва Правительства Республики Казахстан.
      Порядок определения и использования лимита средств, заимствуемых местными исполнительными органами для финансирования региональных инвестиционных программ устанавливается настоящими Правилами.
 
          2. Определение предельного размера вознаграждения
       (интереса) по заимствованию местных исполнительных органов
 
      6. Определение предельного размера вознаграждения (интереса) по займам местных исполнительных органов производится Министерством финансов Республики Казахстан (далее - Министерство) по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан на базе анализа и прогноза спроса и предложения кредитных ресурсов на внутреннем и внешних рынках капиталов, изменения курсов национальной и иностранных валют.
      7. В целях обеспечения анализа и прогнозирования ситуации на рынках Министерством организуется и осуществляется мониторинг основных показателей рынков капиталов и валютного рынка.
      8. Исходя из конъюнктуры на рынках капиталов Министерство может устанавливать, а также изменять предельный размер вознаграждения (интереса) по займам местных исполнительных органов на соответствующий год и квартал дифференцировано по рынкам капиталов, видам займов и валютам.
      9. Определенные на соответствующий период размеры вознаграждения (интереса) по займам местных исполнительных органов оформляются приказом Министерства, доводятся до сведения местных исполнительных органов и публикуются в официальных изданиях Министерства.
 
            3. Определение лимита заимствования местными
             исполнительными органами для финансирования
                региональных инвестиционных программ
 
      10. Определение предельно допустимого объема заимствования местными исполнительными органами для финансирования региональных инвестиционных программ производится Министерством на базе оценки динамики изменения объемов и структуры накопленного ими долга, потоков поступления средств, погашения и обслуживания действующих займов по отношению к динамике доходной части местного бюджета с учетом заданных пропорций и ограничений, прогнозируемого изменения ставок вознаграждения, курсов валют займов местных исполнительных органов.
      11. Для проведения расчетов по определению предельно допустимого объема заимствования местными исполнительными органами в Министерстве формируется и ведется база данных по займам местных исполнительных органов, включающая информацию по условиям всех займов местных исполнительных органов, графикам и фактическим показателям освоения, погашения и обслуживания займов.
      12. Местные исполнительные органы обеспечивают представление в Министерство всей необходимой для формирования и ведения базы данных по действующим займам местных исполнительных органов информации, данных по прогнозам освоения, подписания новых займов в текущем году, а также прогнозируемым объемам доходов местного бюджета в течение последующих пяти лет.
      13. При расчетах предельно допустимого объема заимствования местными исполнительными органами учитывается объем фактически неисполненных в прошедшем году обязательств местного бюджета по возврату в республиканский бюджет средств, полученных из специального резерва Правительства Республики Казахстан для кредитования нижестоящих бюджетов.
      14. При определении лимита заимствования местного исполнительного органа для финансирования региональных инвестиционных программ используются следующие ограничения:
      лимит заимствования местного исполнительного органа на соответствующий финансовый год не должен превышать 10 процентов доходов местного бюджета на этот год;
      лимит долга местного исполнительного органа не должен превышать 25 процентов доходов местного бюджета на соответствующий финансовый год;
      объем расходов на погашение и обслуживание долга местного исполнительного органа не должен превышать 10 процентов доходов местного бюджета на соответствующий финансовый год.
      15. Определение лимита заимствования местными исполнительными органами для финансирования региональных инвестиционных программ осуществляется Министерством путем проведения расчетов, оценивающих возможности заимствования местными исполнительными органами при соблюдении ими установленных законодательством ограничений. По результатам расчетов также определяется и рекомендуется местным исполнительным органам допустимое значение лимита долга местного исполнительного органа.
 
           4. Порядок распределения совокупного лимита заимствования
                        местными исполнительными органами
 
      16. Распределение совокупного лимита заимствования по местным исполнительным органам осуществляется бюджетной комиссией, образуемой Президентом Республики Казахстан, при подготовке проекта республиканского бюджета на основании предложений Министерства и наряду с другими бюджетными показателями на соответствующий год утверждается Правительством Республики Казахстан.
      17. Предложения Министерства по распределению совокупного лимита заимствования по местным исполнительным органам формируются на основании анализа займов местных исполнительных органов, основных фактических и прогнозных макроэкономических, бюджетных показателей и ограничений для каждого из местных исполнительных органов в сроки осуществления ежегодной подготовки интегрированной оценки состояния и прогноза на предстоящий десятилетний период государственного и гарантированного государством

 

заимствования и долга.

     18. При подготовке предложений Министерством учитываются

предложения местных исполнительных органов по привлечению займов для

финансирования региональных инвестиционных программ, подготавливаемых

местными исполнительными органами для согласования в установленном порядке

Правительством Республики Казахстан.


                              5. Контроль

     19. Контроль за соблюдением настоящих Правил осуществляется

Министерством.


     (Специалисты: Мартина Н.А.,

                   Умбетова А.М.)