Жергілікті атқарушы органдардың қарыз алуы есебінен қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды Қазақстан Республикасының Үкіметімен келісу рәсімі жөніндегі ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы. 2000 жылғы 17 шілде N 1082 Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.11.18. N 1219 қаулысымен.

      Жергілiктi атқарушы органдар қарыз алу жолымен тартатын қаражатты экономиканың басым секторларына ұтымды және тиiмдi инвестициялауды қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуы есебiнен қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды Қазақстан Республикасының Yкiметiмен келiсу рәсiмi жөнiндегi ереже бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алу есебiнен қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды экономикалық бағалауды жүргiзуге өкiлеттi орган болып айқындалсын.

      3. Осы қаулы қол қойылған күннен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы      
Yкiметiнiң 2000 жылғы      
17 шілдедегі N 1082 қаулысымен   
бекітiлген              

Жергіліктi атқарушы органдардың қарыз алуы есебiнен
қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды
Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсу рәсiмi жөнiндегi
ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуы есебiнен қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламаларды Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсу рәсімі жөнiндегi осы ереже (бұдан әрi - Ереже), жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуы есебiнен қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарламалардың (бұдан әрi - АИБ) нысаны мен мазмұнына және АИБ-ты келiсу үшін қажеттi басқа да материалдарға қойылатын талаптардың және оларды келiсудiң тәртiбiн айқындайды.

      2. АИБ-ты Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсудiң мақсаты АИБ-ты экономикалық бағалаудың нәтижесiнде жергіліктi атқарушы органдар қарыз алу жолымен тартатын қаражатты экономиканың басым секторларына ұтымды және тиiмдi инвестициялауды қамтамасыз ету болып табылады.

      3. Ереже АИБ-қа экономикалық бағалау жүргiзуге өкiлеттi органның (бұдан әрi - өкiлеттi орган), АИБ әзiрлеу және iске асыруды жүзеге асырушы басқа да орталық атқарушы органдардың, сондай-ақ жергіліктi атқарушы органдардың қолдануы үшiн мiндеттi.

      4. Осы Ереже "Бюджет жүйесi туралы" 1999 жылғы 1 сәуiрдегi Қазақстан Республикасының Заңына және "Мемлекеттiк және мемлекет кепілдiк берген қарыз алу және борыш туралы" 1999 жылғы 2 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзiрленген.

      5. Осы Ереже республикалық бюджеттен жергiлікті атқарушы органдарды несиелендiру жолымен қаржыландырылатын жобаларға қатысты, оларды тек АИБ-та ескеру бөлiгiнде қолданылады. Мұндай жобалар бойынша рәсiмдер Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасына байланысты заңнамамен реттеледi.

2. АИБ-ты келiсу тәртiбi

      6. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан Республикасының Парламентiне алдағы қаржы жылына Республикалық бюджет туралы заңның жобасын ұсынғаннан кейiн өкiлеттi органға аталған Заңның жобасындағы, жергiлiктi атқарушы органдардың қарыз алуының жиынтық лимитi шеңберінде, жергілiктi атқарушы органдардың қарыз алуы лимитiнiң бастапқы мөлшерлерiн ұсынады. Бұл ретте әрбiр жергілiктi атқарушы орган бойынша Республикалық бюджет туралы заңның жобасында көзделген инвестициялық бағдарламаларды республикалық бюджеттен несиелендiрудiң мөлшерi көрсетiлуге тиiстi. Осы көрсеткiштер нақтыланады және аталған заң бекiтiлгеннен кейiн қайтадан жiберiледi.

      7. Өкiлеттi орган осы ақпараттың негiзiнде жергiлiктi атқарушы органдарға АИБ жобаларын беруге сұрау салады.

      8. Жергiлiктi атқарушы орган осы Ереженiң 3-тарауының талаптарына сәйкес өкiлеттi органға АИБ жобасын жөне АИБ-ты келiсу үшiн қажет басқа да материалдарды бередi.

      9. Өкiлеттi орган берiлген материалдардың негiзiнде олар берiлген кезден бастап 10 күн мерзiмде жергiлiктi атқарушы органның АИБ-ты қаржыландыру үшiн қарыз алуының көлемi, шарттары, сызбасы және мерзiмдерi туралы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне ақпарат жiбередi.

      10. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi өкiлеттi органның ақпараты берiлген кезден бастап 15 күн мерзiмде тиiстi жергілiктi бюджеттiң бекiтiлген, жоспарланатын және болжамды өлшемдерiн ескерiп АИБ-ты қаржыландыру үшiн жергiлiктi атқарушы органның қарыз алуының көлемдерiн және шарттарын бағалауды жүзеге асырады және өкiлетті органға тиiстi қорытынды бередi.

      11. Өкiлеттi орган жергiлiктi атқарушы орган берген материалдардың негiзiнде, олар түскен кезден бастап 30 күн мерзiмде АИБ жобасын экономикалық бағалауды жүзеге асырады, экономикалық қорытынды әзiрлейдi және оны Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң қорытындысымен бiрге жергiлiктi атқарушы органға жiбередi.

      12. Өкiлеттi орган экономикалық бағалауға басқа да орталық атқарушы органдарды тартуға құқылы.

      13. Өкiлеттi органның оң қорытындысы болған жағдайда жергiлiктi атқарушы орган АИБ-ты жергiлiктi бюджетте көрсетеді және белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Yкiметiне қаулының тиiстi жобасын енгiзедi.

3. АИБ-қа және АИБ-ты келiсу үшін қажетті
басқа да материалдарға қойылатын талаптар

      14. АИБ жергiлiктi атқарушы орган қарыз алу жолымен тартатын қаражат есебiнен iшiнара немесе толық қаржыландыруын жүзеге асыру жоспарланған инвестициялық жобаларды iске асыру бағдарламасы болып табылады. АИБ қарызға алынған қаражатты игерудiң әр жылында Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсiлiп отыруға тиiстi. АИБ-қа өзгерiстер енгiзiлуi осы ережемен белгіленген рәсiмдердi сақтай отырып, Қазақстан Республикасының Yкiметiмен келiсудi қажет етедi.

      15. АИБ жобалардың талдау бөлiгiнен және тiзбесiнен тұруға тиiстi. Шағын және орта бизнестiң жобалары және шаруа мен фермер шаруашылықтарын дамытудың жобалары АИБ құрамында бiртұтас кешендi жобалар (бағдарламалар) ретінде бiрiктiрiлген түрiнде берiлуге тиiсті.

      16. АИБ-тың талдау бөлiгi аймақтағы жалпы экономикалық жағдайды талдаудан, өткен жылдардағы АИБ-тың iске асырылуын талдаудан, АИБ-тың, соның iшiнде қарызға алынған қаражаттар есебiнен қаржыландыру көлемiнен, аймақтық инвестициялық саясат басымдықтарынан, олардың аймақтық даму стратегиялары мен бағдарламаларының өзара байланысынан және АИБ жобаларының құрамына кiретiн жобалардың оларға сәйкестігiнен тұруға тиiсті.

      17. АИБ жобаларының тiзбесi 1-қосымшаға сәйкес нысанда берілуге және әрбiр жоба бойынша мынадай ақпараттан тұруға тиiстi:
      1) жобаның атауы;
      2) жобаны iске асыру кезеңі;
      3) қаржыландыру көздерi (республикалық бюджеттен несиелендiру, кредиторы көрсетiле отырып, кредитормен займ туралы шарт (келiсiм) жасау жолымен тартылған қаражат есебiнен қаржыландыру, бағалы қағаздар шығару жолымен тартылған қаражат есебiнен қаржыландыру, жобаны жергiлiкті бюджеттiң өз көздерiнен және заң актiлерiмен көзделген қаржыландырудың өзге де көздерiнен қаржыландыру);
      4) жобаның жалпы құны;
      5) жылдар бойынша бөле отырып қаржыландыру көздерi бойынша жобаны қаржыландыру көлемi (қаражатты игерудiң жылдық көлемi бойынша);
      6) жоба бойынша қуаттардың заттай көрсеткiштерiмен алынған көлемдерi және оларды пайдалануға қосудың жылдық көлемдерi.

      18. АИБ жобаларының тiзбесiнде құндық көрсеткiштер қаржыландыру валютасымен және теңгемен көрсетіледi. Бұл ретте шетел валюталарын теңгемен есептеу үшiн қабылданған айырбас бағамы көрсетілуге тиiстi.

      19. АИБ жобалары тiзбесiнiң соңында АИБ жобаларын және соның ішінде қарызға алынған қаражат есебiнен қаржыландырудың қорытынды сомасы теңгемен көрсетiледi.

      20. АИБ жобаларының құрамына енгізiлген әрбiр жобаға мынадай материалдар қоса берiлуге тиiстi:
      1) анықтама парағы;
      2) техникалық-экономикалық негіздеме (бұдан әрi - ТЭН). Бұл ТЭН-ге қойылатын талаптар Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасының құрамына мәлiмделетiн жобалар жөнiндегi ТЭН-ге қойылатын талаптарға ұқсас;
      3) тиiстi салалық жергiлiктi атқарушы органның салалық сараптамасы қорытындысының көшірмесi;
      4) сол аймақта қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттiк басқарудың функциясын жүзеге асырушы жергiлiктi атқарушы органның экологиялық сараптама қорытындысының көшiрмесi (заңнамада көзделген жағдайларда);
      5) Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгi Құрылыс iстерi жөнiндегi комитетi Мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптамасы (Мемсараптама) аумақтық бөлiмшесi қорытындысының көшiрмесi (заңнамамен көзделген жағдайларда);
      6) түпкi заемшылар ретiнде Қазақстан Республикасы табиғи монополиялар субъектiлерi мемлекеттiк тiркелiмiнiң және Қазақстан Республикасы рыногындағы үстем жағдайдағы шаруашылық жүргiзушi субъектiлерi, сондай-ақ шағын кәсiпкерлiк субъектiлерi мемлекеттiк тiркелiмiнің жергіліктi бөлiмдерiне енгiзiлген шаруашылық жүргізушi субъектiлердiң қатысуы iске асырылуында көзделетiн жобалар бойынша Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестiктi қорғау және шағын бизнестi қолдау жөнiндегi агенттiгiнiң аумақтық бөлiмшесi қорытындысының көшiрмесi.

      21. АИБ жобаларына енгiзiлген жоба бойынша анықтама парағы мынадай ақпараттан тұруға тиiстi:
      1) жобаның атауы;
      2) жобаның мақсаты мен мәнi;
      3) жобаның аймақтық инвестициялық саясат басымдықтарына және аймақтық даму стратегиялары мен бағдарламаларының басымдықтарына сәйкестiгi;
      4) жобаның теңгемен алғандағы құны;
      5) жобаның iске асырылу кезеңi;
      6) жобаның орналасқан жерi;
      7) қаржыландыру көздерi (республикалық бюджеттен несиелендiру, кредиторы көрсетiле отырып, кредитормен займ туралы шарт (келiсiм) жасау жолымен тартылған қаражат есебiнен қаржыландыру, бағалы қағаздар шығару жолымен тартылған қаражат есебiнен қаржыландыру, жобаны жергілiкті бюджеттің өз көздерiнен және қаржыландырудың өзге де көздерiнен қаржыландыру);
      8) қарыз алудың қаржылық шарттары (өтеу мерзiмi, жеңiлдік кезеңi, пайыздық ставкасы, комиссиялық төлемдер және тағы басқалары);
      9) жобаны iске асырудың барлық жылдары бойынша бөле отырып қаржыландыру көздерi бойынша жобаны қаржыландыру көлемi (қаражатты игерудiң жылдық көлемi бойынша) қаржыландыру валютасымен;
      10) жоба бойынша қуаттардың заттай көрсеткіштерiмен алынған көлемдерi және оларды пайдалануға енгiзудiң жылдық көлемдерi;
      11) жобаның еңбек ресурстарын қажет етуi және оның халықты еңбекпен қамтуға әсерi;
      12) жобаны iске асыру үшін институциональдық (ұйымдастыру)
мүмкiндiктерi.    

4. Экономикалық бағалау барысында
тексеруге жататын негізгi мәселелер және өкiлетті
органның қорытындысының құрамы

      22. Экономикалық бағалау жүргiзу барысында АИБ жобалары бойынша берiлген материалдардың мазмұнына талдау жасалады және оларды АИБ-қа енгiзудiң орындылығы, бағалаудың мынадай түрлерiн орындау негiзiнде талданады:
      1) жобалардың инвестициялық басымдықтарға сәйкестiгiн бағалау;
      2) жобаны институциональдық (ұйымдастырушылық) бағалау;
      3) тиiстi сарапшы органдар орындаған сараптамалардың жобаның мазмұнына сәйкестігі;
      4) жобаны әлеуметтiк бағалау;
      5) жобаны қаржылық бағалау;
      6) жобаны экономикалық бағалау (iске асырылуының экономикалық орындылығы);
      7) жобаның жоспарланған мерзiмде аяқталмауының, жобаның мақсаттарына қол жетпеуiнiң, заем қаражатының қайтарылмауының қатерiн бағалау.

      23. Өкiлеттi органның қорытындысына мынадай бөлiмдер кiредi:
      1) АИБ жобаларының қысқаша сипаттамасы (жобалар саны, жобалардың салалық бағдарлануы, қаржыландырудың жалпы көлемi, АИБ-ты iске асырудың қорытындысы бойынша күтiліп отырған нәтижелердің жалпы баяндалуы);
      2) берiлген және жоқ құжаттардың құрамы туралы қорытынды;
      3) осы Ереженiң 22-тармағында аталған, АИБ-ты бағалаудың нәтижелерiнiң жалпы баяндалуы;
      4) қорытындылар және ұсыныстар.

5. АИБ-тың iске асырылуын бақылау

      24. Жергілiктi атқарушы орган АИБ-ты iске асыру барысында, есепті айдан кейiнгi айдың 25-шi күнiне дейiнгі мерзiмде, өкiлеттi органға АИБ-ты iске асыру барысы туралы тоқсан сайын есеп бередi.

      25. АИБ-тың iске асырылуы туралы есеп мынадай ақпараттан тұруға тиісті:
      1) қаржыландыру көздерi бойынша бөле отырып тұтастай және әрбiр жоба бойынша жекелей АИБ жобаларын нақты қаржыландыру көлемi (теңгемен және қаржыландыру валютасымен). Бұл ретте шетел валюталарын теңгемен қайта есептеу үшін қабылданған айырбас бағамы көрсетiлуге тиiстi (бүкiл жылға тұтас қабылданады). Деректер есептi кезеңге және жыл басынан өсу жиынтығымен берiледi;
      2) АИБ жобалары бойынша қуаттарды пайдалануға қосу туралы мәлiметтер. Деректер есептi кезеңге және жыл басынан өсу жиынтығымен берiледi;
      3) АИБ жобаларын iске асыру нәтижесiнде жұмыс орындарын құру
туралы мәлiметтер;
      4) АИБ жобаларын iске асыру барысында туындаған проблемалар және оларды жою үшiн қолданылған, қабылданған шаралар туралы мәлiметтер.

Қосымша

                   Жергілікті атқарушы органның қарыз алуы есебінен
      қаржыландырылатын аймақтық инвестициялық бағдарлама
                     жобаларының тізбесі

(облыс/қала атауы) ______________________________
_______________________________________________________________________
N ! Жобаның атауы ! Іске асыру !   Қаржыландыру  !  Өлшем   !    
   !               !   кезеңі   ! көздері/Жоба    !бірліктері!
   !               ! (жылдар)   !бойынша қуаттар  !          !
________________________________________________________________________
                                                              Барлығы
________________________________________________________________________
1       ...         ...-...      Барлығы            теңге    .../...
                                    ...             */теңге   .../...
                                    ...             */теңге   .../...
                                 (қаржыландыру
                                көздерінің атауы)
________________________________________________________________________
                                    ...               ...       ...
                                    ...               ...       ...
                                (жоба бойынша       (заттай
                               қуаттардың атауы)   көрсеткіштер)
________________________________________________________________________
2       ...         ...-...      Барлығы            теңге    .../...
                                    ...             */теңге   .../...
                                    ...             */теңге   .../...
________________________________________________________________________
                                    ...              ...        ...
________________________________________________________________________
...     ...          ...           ...              ...        ...
________________________________________________________________________
Барлық қаржыландыру                                 теңге     ...
________________________________________________________________________
Соның ішінде қарызға алынған қаражат есебінен       теңге     ...
________________________________________________________________________
Шетел валюталарын теңгемен есептеудің бағамы:
     ...
     ...
     __________________
     *-қаржыландыру валютасы
     таблицаның жалғасы
_______________________________________________________________________
        Қаржыландыру көлемі/ Жоба бойынша қуаттарды пайдалануға беру    
____________________________________________________________________ ___
Жоспарланатын  !  Жоспарланатын !                Болжам
  жылға дейін   !  жылға (жоспар)!______________________________________
    (факт)      !                !Жоспарланатыннан ! Жоспар.  !Кейінгі
                !                !кейінгі 1-і жылға!ланатыннан!жылдарға
                !                !                 !кейінгі   |
                !                !                 !2-і жылға !
_______________!________________!_________________!__________!_________
   .../...            .../...        .../...         .../...     .../...
   .../...            .../...        .../...         .../...     .../...
     ...                 ...          ...              ...          ...
     ...                 ...          ...              ...          ...
     .../...            .../...        .../...         .../...     .../...
    .../...            .../...        .../...         .../...     .../...  
   .../...            .../...        .../...         .../...     .../...
     ...                 ...          ...              ...          ...
     ...                 ...          ...              ...          ...
     ...                 ...          ...              ...          ...
     ...                 ...          ...              ...          ...
 

Об утверждении Правил по процедуре согласования с Правительством Республики Казахстан региональных инвестиционных программ, финансируемых за счет заимствования местных исполнительных органов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 июля 2000 года N 1082. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 18 ноября 2002 г. N 1219

      В целях обеспечения рационального и эффективного инвестирования в приоритетные секторы экономики средств, привлекаемых местными исполнительными органами путем заимствования, Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила по процедуре согласования с Правительством Республики Казахстан региональных инвестиционных программ, финансируемых за счет заимствования местных исполнительных органов.
      2. Определить органом, уполномоченным на проведение экономической оценки региональных инвестиционных программ, финансируемых за счет заимствования местных исполнительных органов Министерство экономики Республики Казахстан.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

 Утверждены          
постановлением Правительства 
Республики Казахстан    
от 17 июля 2000 года N 1082 

П равила по процедуре согласования с Правительством
Республики Казахстан региональных инвестиционных программ,
финансируемых за счет заимствования местных исполнительных
органов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила по процедуре согласования с Правительством Республики Казахстан региональных инвестиционных программ, финансируемых за счет заимствования местных исполнительных органов (далее - Правила), определяют порядок согласования и требования, предъявляемые при этом к форме и содержанию региональных инвестиционных программ, финансируемых за счет заимствования местных исполнительных органов (далее - РИП), и другим материалам, необходимым для согласования РИП.
      2. Целью согласования с Правительством Республики Казахстан РИП является обеспечение в результате экономической оценки РИП рационального и эффективного инвестирования в приоритетные секторы экономики средств, привлекаемых местными исполнительными органами путем заимствования.
      3. Правила обязательны для применения органом, уполномоченным на проведение экономической оценки РИП (далее - уполномоченный орган), другими центральными исполнительными органами, а также местными исполнительными органами, осуществляющими подготовку и реализацию РИП.
      4. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 апреля 1999 года Z990357_  "О бюджетной системе" и Законом Республики Казахстан от 2 августа 1999 года Z990464_  "О государственном и гарантированном государством заимствовании и долге".
      5. В отношении проектов, финансируемых путем кредитования местных исполнительных органов из республиканского бюджета, настоящие Правила распространяются только в части учета их в РИП. Процедуры по таким проектам регулируются законодательством, связанным с Программой государственных инвестиций.

2. Порядок согласования РИП

      6. После представления проекта Закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год в Парламент Республики Казахстан Министерство финансов Республики Казахстан представляет в уполномоченный орган предварительные размеры лимитов заимствования местных исполнительных органов в пределах совокупного лимита заимствования местных исполнительных органов, содержащегося в проекте указанного Закона. При этом по каждому местному исполнительному органу должны быть указаны размеры кредитования из республиканского бюджета инвестиционных программ, предусмотренных в проекте Закона о республиканском бюджете. Данные показатели уточняются и повторно направляются после утверждения указанного Закона.
      7. На основании данной информации уполномоченный орган направляет в местные исполнительные органы запросы на представление проектов РИП.
      8. Местный исполнительный орган представляет в уполномоченный орган проект РИП и другие материалы, требуемые для согласования РИП согласно требованиям главы 3 настоящих Правил.
      9. На основании представленных материалов уполномоченный орган в 10-дневный срок с момента их представления направляет в Министерство финансов Республики Казахстан информацию об объемах, условиях, схемах и сроках заимствования местным исполнительным органом для финансирования РИП.
      10. Министерство финансов Республики Казахстан в 15-дневный срок с момента представления информации уполномоченного органа осуществляет оценку объемов и условий заимствования местным исполнительным органом для финансирования РИП с учетом утвержденных, планируемых и прогнозируемых параметров соответствующего местного бюджета и представляет в уполномоченный орган соответствующее заключение.
      11. На основании материалов, представленных местным исполнительным органом, уполномоченный орган в 30-дневный срок с момента их поступления осуществляет экономическую оценку проекта РИП, подготавливает экономическое заключение и направляет его вместе с заключением Министерства финансов Республики Казахстан местному исполнительному органу.
      12. Уполномоченный орган вправе привлекать к экономической оценке другие центральные исполнительные органы.
      13. При положительном заключении уполномоченного органа местный исполнительный орган отражает РИП в местном бюджете и вносит в установленном порядке соответствующий проект постановления в Правительство Республики Казахстан.

3. Требования к РИП и другим материалам, необходимым для
согласования РИП

      14. РИП представляет собой программу реализации инвестиционных проектов, финансирование которых частично или полностью планируется осуществить за счет средств, привлекаемых местным исполнительным органом путем заимствования. РИП должна согласовываться с Правительством Республики Казахстан в каждый год освоения заимствуемых средств. Внесение изменений в РИП требует согласования с Правительством Республики Казахстан с соблюдением процедур, установленных настоящими Правилами.
      15. РИП должна содержать аналитическую часть и перечень проектов. Проекты малого и среднего бизнеса и проекты развития крестьянских и фермерских хозяйств должны представляться в объединенном виде как единые комплексные проекты (программы) в составе РИП.
      16. Аналитическая часть РИП должна содержать анализ общей экономической ситуации в регионе, анализ реализации РИП предыдущих лет, размеры финансирования РИП, в том числе за счет заимствуемых средств, приоритеты региональной инвестиционной политики, их взаимосвязь с приоритетами стратегий и программ регионального развития, и соответствие им проектов, входящих в состав РИП проектов.
      17. Перечень проектов РИП должен быть представлен в форме согласно приложению и содержать следующую информацию по каждому проекту:
      1) наименование проекта;
      2) период реализации проекта;
      3) источники финансирования (кредитование из республиканского бюджета, финансирование за счет средств, привлеченных путем заключения с кредитором договора (соглашения) о займе, с указанием кредитора, финансирование за счет средств, привлеченных путем выпуска ценных бумаг, финансирование проекта из собственных источников местного бюджета и иных источников финансирования, предусмотренных законодательными актами);
      4) общая стоимость проекта;
      5) объемы финансирования проекта по источникам финансирования с разбивкой по годам (годовым объемам освоения средств);
      6) выраженные в натуральных показателях объемы мощностей по проекту и годовые объемы ввода их в эксплуатацию.
      18. Стоимостные показатели в перечне проектов РИП указываются в валюте финансирования и в тенге. При этом должны быть указаны принятые обменные курсы для пересчета иностранных валют в тенге.
      19. В конце перечня проектов РИП в тенге указываются итоговые суммы финансирования проектов РИП и в том числе за счет заимствуемых средств.
      20. К каждому проекту, включенному в состав проекта РИП, должны прилагаться следующие материалы:
      1) справочный лист;
      2) технико-экономическое обоснование (далее - ТЭО). Требования к данным ТЭО аналогичны требованиям к ТЭО по проектам, заявляемым в состав Программы государственных инвестиций;
      3) копия заключения отраслевой экспертизы соответствующего отраслевого местного исполнительного органа;
      4) копия заключения экологической экспертизы местного исполнительного органа, осуществляющего в данном регионе функции государственного управления в области охраны окружающей среды (в случаях, предусмотренных законодательством);
      5) копия заключения территориального подразделения Государственной вневедомственной экспертизы (Госэкспертизы) Комитета по делам строительства Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан (в случаях, предусмотренных законодательством);
      6) копия заключения территориального подразделения Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и поддержке малого бизнеса по проектам, реализация которых предусматривает участие хозяйствующих субъектов, включенных в местные разделы Государственного регистра субъектов естественных монополий Республики Казахстан и Государственного реестра хозяйствующих субъектов, занимающих доминирующее положение на рынке Республики Казахстан, а также субъектов малого предпринимательства, в качестве конечных заемщиков.
      21. Справочный лист по проекту, включенному в проект РИП, должен содержать следующую информацию:
      1) наименование проекта;
      2) цель и сущность проекта;
      3) соответствие проекта приоритетам региональной инвестиционной политики и приоритетам стратегии и программ регионального развития;
      4) стоимость проекта в тенге;
      5) период реализации проекта;
      6) месторасположение проекта;
      7) источники финансирования (кредитование из республиканского бюджета, финансирование за счет средств, привлеченных путем заключения с кредитором договора (соглашения) о займе, с указанием кредитора, финансирование за счет средств, привлеченных путем выпуска ценных бумаг, финансирование проекта из собственных источников местного бюджета и иных источников финансирования);
      8) финансовые условия заимствования (срок погашения, льготный период, процентная ставка, комиссионные платежи и т.д.);
      9) объемы финансирования проекта по источникам финансирования с разбивкой по всем годам реализации проекта (годовым объемам освоения средств) в валюте финансирования;
      10) выраженные в натуральных показателях объемы мощностей по проекту и годовые объемы ввода их в эксплуатацию;
      11) потребность проекта в трудовых ресурсах и его влияние на занятость населения;
      12) институциональные (организационные) возможности для реализации проекта.

4. Основные вопросы, подлежащие проверке в ходе
экономической оценки, и состав заключения уполномоченного органа

     

      22. В ходе проведения экономической оценки выполняется анализ содержания представленных по проектам РИП материалов, и анализируется целесообразность их включения в РИП на основе выполнения следующих видов оценок:
      1) оценка соответствия проектов инвестиционным приоритетам;
      2) институциональная (организационная) оценка проекта;
      3) соответствие экспертиз, выполненных соответствующими экспертными органами, содержанию проекта;
      4) социальная оценка проекта;
      5) финансовая оценка проекта;
      6) экономическая оценка проекта (экономическая целесообразность реализации);
      7) оценка рисков незавершения проекта в планируемые сроки, недостижения целей проекта, невозвратазаемных средств.
      23. Заключение уполномоченного органа включает следующие части:
      1) краткая характеристика проекта РИП (количество проектов, отраслевая ориентация проектов, общие объемы финансирования, общее описание результатов, ожидаемых по итогам реализации РИП);
      2) заключение о составе предоставленных и отсутствующих документов;
      3) общее описание результатов оценок РИП, перечисленных в пункте 22 настоящих Правил;
      4) выводы и рекомендации.

5. Контроль за реализацией РИП


      24. В ходе реализации РИП местный исполнительный орган в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным, представляет в уполномоченный орган ежеквартальные отчеты о ходе реализации РИП.
      25. Отчеты о ходе реализации РИП должны содержать следующую информацию:
      1) объем фактического финансирования проектов РИП (в тенге и валютах финансирования) в целом и по каждому проекту в отдельности с разбивкой по источникам финансирования. При этом должны быть указаны принятые обменные курсы для пересчета иностранных валют в тенге (принимаются едиными на весь год). Данные представляются за отчетный период и нарастающим итогом с начала года;
      2) сведения о вводе в эксплуатацию мощностей по проектам РИП. Данные представляются за отчетный период и нарастающим итогом с начала года;
      3) сведения о создании рабочих мест в результате реализации проектов РИП;
      4) сведения о проблемах, возникших в ходе реализации проектов РИП, и мерах, предпринятых для их устранения.

Приложение      

       Перечень проектов Региональной инвестиционной программы,
     финансируемой за счет заимствования местного исполнительного
     органа ___________________________ (название области/города)

----------------------------------------------------------------------
 N !Наименование! Период    !     Источники     ! Единицы     !
   !  проекта   !реализации !  финансирования / ! измерения   !-------
   !            !  (годы)   !Мощности по проекту!             !  Всего    
----------------------------------------------------------!-----------
1      ...        ...-...       Всего               тенге      .../...
                                  ...             */тенге      .../...
                                  ...             */тенге      .../...
                             (названия источников
                                финансирования)
                            ------------------------------------------
                                  ...                ...          ...
                                  ...                ...          ...
                             (названия мощностей  (натуральные
                                 по проекту)       показатели)
----------------------------------------------------------------------
2      ...        ...-...        Всего              тенге      .../...
                                  ...             */тенге      .../...
                                  ...             */тенге      .../...
                            ------------------------------------------
                                  ...                ...          ...
                            ------------------------------------------
...    ...          ...           ...                ...          ...
----------------------------------------------------------------------
Всего финансирование                                тенге         ...
В т.ч. за счет
заимствуемых средств                                тенге         ...
----------------------------------------------------------------------
    
продолжение таблицы
----------------------------------------------------------------------
  N |Объемы финансирования/Ввод в эксплуатацию мощностей по проекту
----------------------------------------------------------------------
    |до          | на        |               Прогноз
    |планируемого|планируемый|----------------------------------------
    |года (факт) |год (план) |на 1-й год  | на 2-й год |на последующие
    |            |           |   после    |  после     |     годы
    |            |           |планируемого|планируемого|   
----------------------------------------------------------------------
 1     .../...      .../...     .../...      .../...        .../...
       .../...      .../...     .../...      .../...        .../... 
       .../...      .../...     .../...      .../...        .../...
----------------------------------------------------------------------
         ...          ...        ...           ...            ...
         ...          ...        ...           ...            ...
----------------------------------------------------------------------
       .../...      .../...     .../...      .../...        .../...
       .../...      .../...     .../...      .../...        .../...
       .../...      .../...     .../...      .../...        .../...
----------------------------------------------------------------------
         ...          ...        ...           ...            ...
----------------------------------------------------------------------
         ...          ...        ...           ...            ...
----------------------------------------------------------------------
         ...          ...        ...           ...            ...
----------------------------------------------------------------------
         ...          ...        ...           ...            ...
----------------------------------------------------------------------
     Курсы пересчета иностранных валют в тенге:
...
...
----------------------------
* Валюта финансирования