Шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердің алдын алу және олармен күрес жөніндегі халықаралық және республикалық мақсатты бағдарламаларды ұйымдастыру мен өткізу жөніндегі қоғамдық үйлестіру кеңесі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 17 ақпан N 250. Қаулының күші жойылды - 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен

      "Шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердің алдын алу және олармен күрес жөніндегі халықаралық және республикалық мақсатты бағдарламаларды ұйымдастыру мен өткізу жөніндегі қоғамдық үйлестіру кеңесін құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі N 1436  қаулысының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
      1. Қоса беріліп отырған Шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердің алдын алу және олармен күрес жөніндегі халықаралық және республикалық мақсатты бағдарламаларды ұйымдастыру мен өткізу жөніндегі қоғамдық үйлестіру кеңесі туралы ереже бекітілсін.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы      
Үкiметiнiң           
2001 жылғы 17 ақпандағы     
N 250 қаулысымен       
бекiтiлген       

Шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегі халықаралық және республикалық мақсатты бағдарламаларды ұйымдастыру мен өткiзу жөнiндегі қоғамдық үйлестiру кеңесi туралы ереже Жалпы ережелер

      1. Қоғамдық үйлестiру кеңесi (бұдан әрi - Кеңес) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады және шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегі халықаралық және республикалық мақсатты бағдарламаларды ұйымдастыру және өткiзу үшiн құрылған. 
      2. Кеңес өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң кесiмдерiн, өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдердi, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады. 

Кеңестiң негізгі мiндеттерi

        3. Кеңестiң негiзгi мiндеттерi: 
      1) денсаулыққа, жеке адамға және қоғамға түзелмейтiн зиян келтiретiн қоғамдағы әлеуметке жат мiнез-құлықтың нысандары ретiндегі шылым шегудiң, нашақорлықтың, уытқұмарлықтың, маскүнемдiктiң (әсiресе, жастардың арасында) проблемалары мен құбылыстарын зерделеу; зиянды әдеттерге қарсы әрекеттердiң әртүрлi баламалары мен нысандарын iздестiру, зерделеу және өмiрде қолдану; 
      2) мемлекеттiк, қоғамдық, халықаралық және дiни ұйымдардың, қорлардың шылым шегу және басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күресу жөнiндегі бағдарламаларды әзiрлеу мен iске асыруды үйлестiру және өзара iс-қимыл жасауды жүзеге асыруға қатысу болып табылады. 

Кеңестiң функциялары 

      4. Кеңес өзiне жүктелген мiндеттерге байланысты заңнамада белгіленген тәртiппен: 
      1) шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес мiндеттерiне сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамалық-құқықтық базасын жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi; 
      2) ел Президентiнiң Қазақстан халқына "Қазақстан-2030"  Жолдауында , "Салауатты өмiр салты" кешендi бағдарламасында белгiленген халықты тиiмдi сауықтырудың, салауатты өмiр салтының басымдықтарын белгiлейдi; 
      3) шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегі бағдарламалардың мониторингiн жүзеге асырады, талдау нәтижелерi бойынша оларды бұқаралық ақпарат құралдарында жариялай отырып, Қазақстан Республикасының Yкiметiне есептер дайындайды; 
      4) шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегі бағдарламалар кезеңдерiнiң орындалуын талдауды жүзеге асырады.

Кеңестiң құқықтары 

      5. Кеңес заңнамада белгiленген тәртiппен: 
      1) Қазақстан Республикасының Үкiметiне шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес мәселелерi жөнiндегі заңнамаға өзгерiстер енгізу жөнінде ұсыныстар ұсынуға; 
      2) шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегі бағдарламаларды әзiрлеуге қатысуға және оларды Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң қарауына ұсынуға; 
      3) мүдделi министрлiктермен, агенттіктермен, ведомстволармен және ұйымдармен бiрлесiп, шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегi бағдарламаларды іске асыру кезеңдерiн талдауды жүзеге асыруға; 
      4) бұқаралық ақпарат құралдарын, бiлiм беру ұйымдарын, мәдени және дiни ұйымдарды тарта отырып, көпшiлiк iс-шараларын, ақпараттық науқандарды ұйымдастыруға және өткiзуге; 
      5) шылым шегу мен басқа да зиянды әдеттердiң алдын алу және олармен күрес жөнiндегi бағдарламалардың мiндеттерін iске асыруды қамтамасыз ететiн құралдарды тартуға; 
      6) өз құзыретiнiң шегінде мемлекеттiк органдар мен ұйымдардан, оның iшiнде халықаралық ұйымдардан тиiстi ақпарат сұратуға; 
      7) Кеңестiң жұмысына мемлекеттiк басқарудың мүдделi органдарының өкiлдерiн, шаруашылық қызметтің, сондай-ақ халықаралық ұйымдардың субъектiлерiн тартуға құқылы. 

Кеңестің жұмысын ұйымдастыру 

      6. Кеңестiң қызметiн Төраға басқарады, оның жұмысын жоспарлайды, оның шешiмдерiнiң iске асырылуын жалпы бақылауды жүзеге асырады және Кеңес жүзеге асыратын қызметке жауапты болады. Төраға болмаған кезде, оның функцияларын орынбасары орындайды. 
      7. Кеңестiң дербес құрамы Қазақстан Республикасы Үкiметінiң қаулысымен бекiтiледi. 
      8. Кеңес шешiмдерi ұсынымдық сипатқа ие. 
      9. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау iсi жөнiндегі агенттiгi Кеңестiң жұмыс органы болып табылады. 
      10. Кеңестiң мәжiлiстерi қажеттілікке қарай, бiрақ кемiнде жылына 2 рет өткiзiледi. 
      11. Кеңестiң шешiмдерi ашық дауыс берумен, сондай-ақ факсимильдiк байланыс (телеконференция) арқылы қабылданады және егер олар үшiн Кеңес мүшелерiнiң, не Кеңес мәжiлiсiне қатысып отырған олардың өкiлдерiнiң жалпы санынан көпшiлiк дауыс берiлсе, қабылданған болып саналады.
      Дауыстар тең болған жағдайда, ол үшiн Төраға дауыс берген шешiм қабылданған болып саналады.
      12. Кеңес шешiмдерiнiң нәтижелерi бойынша Төраға, не оның орнындағы адам (телеконференция жағдайында - хатшы) қол қоятын хаттама жасалады.
      Кеңес мүшелерiнiң жазбаша түрде баяндалуы тиiс ерекше пiкiрi болуға құқығы бар.
      13. Кеңестiң қызметiн тоқтату заңнамада белгіленген тәртiппен жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения об Общественном координационном совете по организации и проведению международных и республиканских целевых программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками

Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2001 года N 250. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 г. N 124 (P050124)

      В соответствии с пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1436 P001436_ "О создании Общественного координационного совета по организации и проведению международных и республиканских целевых программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение об Общественном координационном совете по организации и проведению международных и республиканских целевых программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками.
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

     Премьер-Министр
   Республики Казахстан

                                          Утверждено
                                          постановлением Правительства    
                                          Республики Казахстан
                                          от 17 февраля 2001 года N 250

               Положение об Общественном координационном совете по
            организации и проведению международных и республиканских
             целевых программ по профилактике и борьбе с курением и
                          другими вредными привычками

                               Общие положения

      1. Общественный координационный совет (далее - Совет) является консультативно-совещательным органом при Правительстве Республики Казахстан и создан для организации и проведения международных и республиканских целевых программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками.
      2. Совет в своей деятельности руководствуется K951000_ Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

                              Основные задачи Совета

      3. Основными задачами Совета являются:
      1) изучение проблем и явлений (особенно среди молодежи) табакокурения, наркомании, токсикомании, алкоголизма как форм антисоциального поведения в обществе, которые наносят непоправимый вред здоровью, личности и обществу; поиск, изучение и проведение в жизнь различных альтернатив и форм противодействия вредным привычкам;
      2) участие в осуществлении координации и взаимодействия государственных, общественных, международных и религиозных организаций, фондов в разработке и реализации программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками.

                               Функции Совета

      4. Совет в связи с возложенными на него задачами в установленном законодательством порядке:
      1) разрабатывает предложения по совершенствованию законодательно-правовой базы Республики Казахстан, соответствующей задачам профилактики и борьбы с курением и другими вредными привычками;
      2) определяет приоритеты эффективного оздоровления населения, здорового образа жизни, определенных в Послании Президента страны народу Казахстана "Казахстан-2030", комплексной программой P990905_ "Здоровый образ жизни";
      3) осуществляет мониторинг программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками, подготавливает по результатам анализа отчеты в Правительство Республики Казахстан с освещением их в средствах массовой информации;
      4) осуществляет анализ выполнения этапов программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками.

                                Права Совета

      5. Совет в установленном законодательством порядке вправе:
      1) представлять предложения в Правительство Республики Казахстан по внесению изменений в законодательство по вопросам профилактики и борьбы с курением и другими вредными привычками;
      2) участвовать в разработке и представлять на рассмотрение в Правительство Республики Казахстан проекты программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками;
      3) совместно с заинтересованными министерствами, агентствами, ведомствами и организациями осуществлять анализ этапов реализации программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками;
      4) организовывать и проводить массовые мероприятия, информационные компании с привлечением средств массовой информации, организаций образования, культуры и религиозных организаций;
      5) привлекать средства, обеспечивающие реализацию задач программ по профилактике и борьбе с курением и другими вредными привычками;
      6) в пределах своей компетенции запрашивать соответствующую информацию от государственных органов и организаций, в том числе международных;
      7) привлекать к работе Совета представителей заинтересованных органов государственного управления, субъектов хозяйственной деятельности, а также международных организаций.

                         Организация работы Совета

      6. Председатель руководит деятельностью Совета, планирует его работу, осуществляет общий контроль над реализацией ее решений и несет ответственность за деятельность, осуществляемую Советом. Во время отсутствия Председателя его функции выполняет заместитель.
      7. Персональный состав Совета утверждается постановлением Правительства Республики Казахстан.
      8. Решения Совета носят рекомендательный характер.
      9. Рабочим органом Совета является Агентство Республики Казахстан по делам здравоохранения.
      10. Заседания Совета проводятся по мере необходимости, но не реже 2 раза в год.
      11. Решения Совета принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов Совета либо их представителей, присутствующих на заседании Совета, а также посредством факсимильной связи (телеконференций).
      В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал Председатель.

     12. По результатам решения Совета составляется протокол, подписываемый Председателем, либо лицом, его замещающим (в случае телеконференций - секретарем).

     Члены совета имеют право на особое мнение, которое должно быть изложено в письменном виде.

     13. Прекращение деятельности Совета осуществляется в установленном законодательством порядке.