Қазақстан Реснубликасының Қаржы министрлiгi Қаржы бақылау комитетінің мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2002 жылғы 19 маусым N 674. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004 жылғы 29 қазандағы N 1134 Қаулысымен.

      "Республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын бақылау туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 29 қаңтардағы  Заңын  iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді: 

      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінiң Қаржы бақылау комитетi (бұдан әрi - Комитет) туралы ереже;
      2) Комитеттің құрылымы бекiтiлсiн. <*>
       ЕСКЕРТУ. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2004.06.24. N 695   қаулысымен

      2. <*>
       Ескерту. 2-тармақтың күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.09.03. N 962  қаулысымен .

      3. Мыналардың күшi жойылды деп танылсын:
      "Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi жүйесiнiң жекелеген мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 1 наурыздағы N 338  қаулысының  1-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2000 ж., N 11-12, 125-құжат);
      "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 12 маусымдағы N 813  қаулысымен  (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2001 ж., N 22, 276-құжат) бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнің кейбір шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулардың 2-тармағы.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшiне енедi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң   
2002 жылғы 19 маусымдағы      
N 674 қаулысымен          
бекiтiлген          

  Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы бақылау комитеті туралы
ЕРЕЖЕ

  1. Жалпы ережелер

      1. Қаржы бақылау комитеті (бұдан әрi - Комитет) республикалық және жергілiктi бюджеттердің атқарылуын бақылауды Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi құзыретiнiң шегiнде жүзеге асыратын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң ведомствосы болып табылады.
      Комитеттiң облыстарда және Астана мен Алматы қалаларында аумақтық органдары бар.
      2. Комитет өзiнiң қызметiн Қазақстан Республикасының  Конституциясына , заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң кесiмдерiне, өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерге және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Комитет мемлекеттiк мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға, өз атауы мемлекеттiк тiлде жазылған мөрi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгіде бланкiлерi бар. Комитеттiң Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес банктерде бюджеттiк шоттар мен шоттары болуы мүмкiн. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      Комитеттің, егер оған заңнамаға сәйкес уәкiлеттiк берiлген болса, мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы ретінде әрекет етуге құқығы бар. 
      4. Комитет заңнамада белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында мiндеттi күшi бар тиiстi кесiмдер шығарады. 
      5. Комитеттiң штат санының лимитін Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi. 
      6. Комитеттiң заңды мекен-жайы: 473000, Астана қаласы, Жеңiс даңғылы, 33, Абай даңғылы, 52, Министрлiктер үйi. 
      7. Комитеттің толық атауы - "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қаржы бақылау комитеті" мемлекеттiк мекемесi. 
      Осы Ереже Комитеттiң құрылтай құжаты болып табылады. 
      8. Комитеттің қызметi тек республикалық бюджеттен қаржыландырылады.
      Егер заңнамалық кесiмдермен Комитетке кiрiс әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда осындай қызметтен алынған кiрiстер республикалық бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

  2. Негiзгi міндеттер

      9. Комитеттің негiзгi міндеттерi:
      республикалық бюджеттің атқарылуын ішкi бақылауды және жергiлiктi бюджеттердің атқарылуын сыртқы бақылауды жүзеге асыру;
      республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын iшкi бақылаудың және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын сыртқы бақылаудың әдiснамасын және әдiстемесiн әзiрлеу.

  3. Функциялар

      10. Қойылған мiндеттерге сәйкес Комитет мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау саласында орталық мемлекеттiк органдардың iшкi бақылау қызметтерінің іс-әрекетін үйлестiредi;
      2) орталық мемлекеттiк органдар жүзеге асыратын бақылаудың тиімдiлігiн арттыру жөнінде ұсынымдар береді; 
      3) Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетiне және мәслихаттардың тексеру комиссияларына бақылау жүргiзудiң тиiстi кесiмдерiн, сондай-ақ хабардарлық үшiн тиiсті бюджеттердің атқарылуын бақылау жоспарларын жiбередi; 
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық және жергілiкті бюджеттер қаражаттарының мақсатсыз әрi тиiмсiз пайдаланылуын анықтау, тыю және болдырмау жөнінде шаралар қолданады; 
      5) объектiлер лауазымды адамдарының республикалық және жергіліктi бюджеттердiң қаражаттарын пайдаланудағы iс-әрекеттерiнде қылмыстар белгiлерiн анықтаған жағдайларда бақылау материалдарын, Қазақстан Республикасының заңнамасы бұзылуының өзге де фактiлерiн құқық қорғау органдарына бередi;
      6) республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын бақылау саласында кадрлардың бiлiктiлiгiн көтерудi және қайта даярлануын ұйымдастырады;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамасымен өзiне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

  4. Құқықтар

      11. Міндеттердi iске асыру және өз функцияларын жүзеге асыру мақсатында Комитет мыналарға құқылы:
      1) мыналарды бақылауды жүзеге асыру: 
      республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелердiң Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасы талаптарын сақтауы; 
      республикалық бюджетке түсiмдер: шаруашылық серiктестіктерiндегi мемлекеттік үлестерге табыс, республикалық мемлекеттік кәсіпорындар таза табысының үлестерi, акционерлік қоғамдар акцияларының мемлекеттік пакеттерiне дивидендтер, мемлекеттік мекемелерге бекiтiлген мүлiктердi сатудан алынған қаражаттар толық және уақтылы түсуiн қамтамасыз ету бөлiгiнде мемлекеттiк органдардың қызметі; 
      Комитеттің құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша сатып алу-сату және республикалық мемлекеттік мүлікті жалдау, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендіру комитетiнің тиiстi өтiнуi болған жағдайда, оларды сенімді басқару шарттары (келісім-шарттары) бойынша мiндеттемелердiң орындалуы; 
      республикалық бюджеттен берiлген бюджет қаражаттарының, оның iшінде кредиттердің, сондай-ақ мемлекет кепілдiк берген қарыздардың мақсатты пайдаланылуы; 
      республикалық бюджет, оның iшiнде мемлекеттік тапсырыс бойынша республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлері алған қаражатты пайдаланудың тиiмдiлігі; 
      республикалық бюджет есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелердің қаржылық есептiлiгi; 
      2) республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуы туралы Қазақстан Республикасының бюджеттiк заңнамасы талаптарының бұзылу себептерiне баға беру; 
      3) бекiтiлген республикалық бюджеттік бағдарламалардың (кiшi бағдарламалардың) экономикалық тиімділiгіне және орындылығына баға беру; 
      4) өздерi белгілеген мерзiмде бақылау объектiлерiнен республикалық және жергіліктi бюджеттердiң атқарылуына бақылау жүргізуге байланысты мәселелер бойынша қажетті құжаттар, анықтамалар, ауызша және жазбаша түсiндiрмелер сұрау және алу; 
      5) орталық атқарушы органдардың iшкi бақылау қызметтерiнен жоспарлар, есептер және өзге де қажеттi ақпарат алу; 
      6) республикалық және жергілiктi бюджеттердiң атқарылуында анықталған бұзушылықтар фактiлерi бойынша бақылау объектiлерiнiң лауазымды адамдарын тыңдау; 
      7) республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуына бақылау жүргiзуге мемлекеттiк органдардың тиiстi мамандарын тарту; 
      8) заңмен қорғалатын коммерциялық және өзге де құпиялар құпиялылығы режимiнiң сақталуын ескере отырып, республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылу мәселелерiне жататын құжаттамамен кедергiсiз танысу; 
      9) нормативтiк құқықтық базаны және бақылау жүргiзу әдiстемесiн жетiлдіру мәселелерi бойынша iс-шаралар әзiрлеу; 
      10) акционерлiк қоғамдар акцияларының мемлекеттiк пакеттерi иеленуге және пайдалануға берiлген мемлекеттiк органдарға мемлекеттiк сыртқы немесе iшкi бақылау органдарының қызметкерлерiн акционерлiк қоғамдар тексеру комиссияларының құрамына кiргiзудi ұсыну; 
      11) шетел мемлекеттерiнiң мемлекеттiк аудит пен бақылау органдарымен және халықаралық ұйымдармен байланыстарды қолдау, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олармен ынтымақтастық туралы шарттар мен келiсiмдер жасасу және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен осы халықаралық ұйымдардың құрамына кіру; 
      12) бақылау нәтижелерi бойынша бақылау жүргiзу актiлерiн жасау және ұйымдар лауазымды адамдарының орындауы үшiн мiндеттi жұмыстағы бұзушылықтар мен кемшiлiктердi жою туралы жазбаша нұсқаманы жiберу; 
      13) бақылау жүргiзу барысында алынған құжаттардың куәландырылған көшiрмелерiн немесе тiзілімiн акт бойынша бақылау объектiлерiне қалдыра отырып, құқық қорғау органдарына бақылау жүргiзу актiлерiн берген кезде оларға құжаттардың түпнұсқасын қоса тiркеу; 
      14) республикалық бюджеттiң атқарылуына бақылау жүргiзуге шарттық негiзде және Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiмен келiсiм бойынша тәуелсiз жеке аудиторлық ұйымдарды олардың көрсеткен қызметiне республикалық бюджеттен осы мақсаттарға бөлінген қаражат шегiнде ақы төлей отырып, тарту; 
      15) құқық қорғау, салық және өзге де мемлекеттiк органдардан оларға Комитет және оның аумақтық бөлiмшелерi берген бақылау жүргiзу материалдары бойынша қабылданған шаралар туралы толық ақпарат алу; 
      16) бюджет қаражатын пайдаланудағы бұзушылық фактiлерi бойынша тексеру жүргiзу туралы қылмыстық қудалау органдары қаулыларының негiзiнде жоспардан тыс бақылау жүргiзу;
      17) әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау, әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы істерді қарау және Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы кодексінде белгiленген жағдайларда және тәртiппен әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар үшін әкiмшiлiк жазалар қолдану;
      18) Комитеттің құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша мемлекеттiк органдардың iшкi бақылау қызметтерiне консультациялар беру;
      19) бюджеттік заңнаманы қолдану практикасын талдауға және қорытуға қатысу, оны жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар дайындау және өз құзыреті шегiнде тиiстi нормативтiк құқықтық кесiмдер жобаларын әзiрлеу;
      20) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыру.

  5. Мүлiк

      12. Комитеттің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болады.
      Комитеттің мүлкi оған мемлекет берген мүлiктер есебiнен құралады, оның құны мемлекеттiк органның теңгерiмiнде көрсетіледі.
      13. Комитетке бекiтiлiп берiлген мүлiк республикалық меншiкке жатады.
      14. Комитеттiң өзiне бекiтiлiп берiлген мүлiктi өз бетiнше иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

  6. Қызметін ұйымдастыру

      15. Комитет және оның аумақтық бөлiмшелерi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қаржы бақылау комитетiнiң бiрыңғай жүйесiн құрайды.
      16. Комитетті Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Төраға басқарады.
      Төрағаның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Қаржы министрi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын екi орынбасары болады.
      Төраға және оның орынбасарлары Комитеттiң басшылығын құрайды.
      Төраға Комитеттiң жұмысын ұйымдастырады және басшылық жасайды әрi Комитетке жүктелген мiндеттердiң орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн жеке жауапты болады.
      Төраға осы мақсатта:
      1) өзi орынбасарларының және Комитеттiң құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерi мен өкілеттiктерiн белгілейдi;
      2) Қазақстан Республикасының Қаржы министрiмен келiсiм бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен құрылым мен штат санының лимитi шегiнде штат кестесiн бекiтедi; <*>
      3) өз құзыретi шегiнде Комитеттiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi;
      4) заңнамаға және Қазақстан Республикасының Қаржы министрi бекiтетiн Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жүйесi органдарының қызметкерлерi лауазымдарының номенклатурасына сәйкес Комитеттің қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; <*>
      5) заңнамада белгiленген тәртiппен Комитеттiң қызметкерлерiн ынталандырады, сондай-ақ оларға тәртіптiк жаза қолданады;
      6) Комитеттің бұйрықтарына қол қояды;
      7) қолданыстағы заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Комитет атынан өкiлдiк етедi;
      8) Қазақстан Республикасының Yкiметiн тиiстi шаралар қабылдауы үшiн бақылау нәтижелерi туралы хабардар етедi;
      9) бақылау жүргiзудiң кезеңдiлігін және ұзақтығын анықтайды;
      10) заңнамаға сәйкес өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      Облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдардың басшыларын Комитет төрағасының ұсынымы бойынша Қазақстан Республикасының Қаржы министрi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. <*>
       ЕСКЕРТУ. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.06.24. N 695   қаулысымен .  
      17. Төраға болмаған уақытта оның мiндетiн Төраға белгiлейтiн орынбасарларының бiрi атқарады, ол Комитеттiң қызметiн үйлестiредi, өзiне Төраға жүктеген өзге де мiндеттердi жүзеге асырады.

  7. Қайта ұйымдастыру және тарату

      18. Комитеттi қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

            Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің         
2002 жылғы 19 маусымдағы  
N 674 қаулысымен      
бекітілген        

       ЕСКЕРТУ. Қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2004.06.24. N 695   қаулысымен .

  Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi
Қаржы бақылау комитетiнiң
құрылымы

      Басшылық
      Ұйымдастыру және кадр жұмыстары басқармасы
      Әдiснама, жоспарлау, есептілік және талдау басқармасы
      Сараптау және iшкi бақылау басқармасы
      Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау басқармасы
      Жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын бақылау басқармасы

      

Вопросы Комитета финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2002 года N 674. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 29 октября 2004 г. N 1134 (P041134)

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 29 января 2002 года Z020286_  "O контроле за исполнением республиканского и местных бюджетов" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Комитете финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан (далее - Комитет);
      2) структуру Комитета. <*>
      Сноска. Пункт 1 в новой редакции - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 .
      2. ( Пункт 2 утратил силу - постановлением Правительства РК от 3 сентября 2002 г. N 962 P020962_ )
      3. Признать утратившими силу:
      пункт 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 1 марта 2000 года N 338 P000338_  "Отдельные вопросы системы Министерства финансов Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2000 г., N 11-12, ст. 125);
      пункт 2 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июня 2001 года N 813 P010813_  "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2001 г., N 22, ст. 276).

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

     Премьер-Министр
  Республики Казахстан   

                                                Утверждено
                                       постановлением Правительства
                                           Республики Казахстан
                                      от 19 июня 2002 года N 674

                               Положение
                    о Комитете финансового контроля
               Министерства финансов Республики Казахстан

                          1. Общие положения

      1. Комитет финансового контроля (далее - Комитет) является ведомством Министерства финансов Республики Казахстан, осуществляющим в пределах компетенции Министерства финансов Республики Казахстан контроль за исполнением республиканского и местных бюджетов.
      Комитет имеет территориальные подразделения в областях и городах Астаны и Алматы.
      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с K951000_  Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами и настоящим Положением.
      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца. Комитет может иметь бюджетные счета и счета в банках в соответствии с законодательством Республики Казахстан. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.
      4. Комитет в установленном законодательством порядке издает соответствующие акты, которые имеют обязательную силу на всей территории Республики Казахстан.
      5. Лимит штатной численности Комитета утверждается Правительством Республики Казахстан.
      6. Юридический адрес Комитета: 473000, город Астана, проспект Победы 33, проспект Абая, 52, Дом Министерств.
      7. Полное наименование Комитета - государственное учреждение "Комитет финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан".
      Настоящее положение является учредительным документом Комитета.
      8. Финансирование деятельности Комитета осуществляется только из республиканского бюджета.
      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.

                          2. Основные задачи

     9. Основными задачами Комитета являются:
     осуществление внутреннего контроля за исполнением республиканского бюджета и внешнего контроля за исполнением местных бюджетов;
     разработка методологии и методики внутреннего контроля за исполнением республиканского и местных бюджетов и внешнего контроля за исполнением местных бюджетов.

                             3. Функции

      10. В соответствии с поставленными задачами Комитет осуществляет следующие функции:
      1) координирует деятельность служб внутреннего контроля центральных государственных органов в области контроля за исполнением республиканского бюджета;
      2) дает рекомендации по повышению эффективности контроля, осуществляемого центральными государственными органами;
      3) направляет в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета и ревизионные комиссии маслихатов соответствующие акты проведения контроля, a также для информирования планы контроля за исполнением соответствующих бюджетов;
      4) применяет меры по выявлению, пресечению и недопущению нецелевого и неэффективного использования средств республиканского и местных бюджетов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      5) передает материалы контроля в правоохранительные органы в случаях выявления признаков преступлений в действиях должностных лиц объектов контроля в использовании средств республиканского и местных бюджетов, иных фактов нарушения законодательства Республики Казахстан;
      6) организует повышение квалификации и переподготовку кадров в области контроля за исполнением республиканского и местных 6юджетов;
      7) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан.

                            4. Права

      11. В целях реализации задач и осуществления своих функций Комитет вправе:
      1) осуществлять контроль:
      за соблюдением требований бюджетного законодательства Республики Казахстан государственными учреждениями, содержащимися за счет республиканского и местных бюджетов;
      за деятельностью государственных органов в части обеспечения ими полного и своевременного поступления в республиканский бюджет: дохода на государственные доли в хозяйственных товариществах, доли чистого дохода республиканских государственных предприятий, дивидендов на государственные пакеты акций акционерных обществ, средств от продажи имущества, закрепленного за государственными учреждениями;
      по вопросам, входящим в компетенцию Комитета, за выполнением обязательств по договорам (контрактам) купли-продажи и аренды республиканского государственного имущества, а также доверительного управления им, в случае соответствующего обращения Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан;
      за целевым использованием бюджетных средств, выданных из республиканского бюджета, в том числе кредитов, а также гарантированных государством займов;
      эффективности использования средств республиканского бюджета, в том числе полученных администраторами республиканских бюджетных программ по государственному заказу;
      финансовой отчетности государственных учреждений, содержащихся за счет республиканского бюджете;
      2) давать оценку причинам нарушений требований бюджетного законодательства Республики Казахстан об исполнении республиканского и местных бюджетов;
      3) давать оценку экономической эффективности и целесообразности утвержденных республиканских бюджетных программ (подпрограмм);
      4) запрашивать и получать в установленный им срок от объектов контроля необходимые документы, справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением контроля за исполнением республиканского и местных бюджетов;
      5) получать планы, отчеты и иную необходимую информацию от служб внутреннего контроля центральных исполнительных органов;
      6) заслушивать должностных лиц объектов контроля по фактам выявленных нарушений исполнения республиканского и местных бюджетов;
      7) привлекать к проведению контроля за исполнением республиканского и местных бюджетов соответствующих специалистов государственных органов;
      8) беспрепятственно знакомиться с документацией, относящейся к вопросам исполнения республиканского и местных бюджетов, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;
      9) разрабатывать мероприятия по вопросам совершенствования нормативной правовой базы и методики проведения контроля;
      10) рекомендовать государственным органам, которым переданы во владение и пользование государственные пакеты акций акционерных обществ, включать работников государственных органов внешнего или внутреннего контроля в составы ревизионных комиссий акционерных обществ;
      11) поддерживать связи с государственными органами аудита и контроля иностранных государств и международными организациями, в соответствии с законодательством Республики Казахстан заключать с ними договоры и соглашения о сотрудничестве и вступать в состав этих международных организаций в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      12) по результатам контроля составлять акты проведения контроля и направлять предписания об устранении нарушений и недостатков в работе, обязательные для исполнения должностными лицами организаций;
      13) при передаче правоохранительным органам актов проведения контроля прикладывать к ним подлинники документов, полученные в ходе проведения контроля, по акту с оставлением заверенных копий или реестра изъятых документов объектов контроля;
      14) привлекать к проведению контроля за исполнением республиканского бюджета на договорной основе и по согласованию со счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета независимые частные аудиторские организации с оплатой их услуг в пределах, выделенных на эти цели средств из республиканского бюджета;
      15) получать от правоохранительных, налоговых и иных государственных органов исчерпывающую информацию о принятых мерах по материалам проведения контроля, переданным им Комитетом и его территориальными подразделениями;
      16) проводить внеплановый контроль на основании постановлений органов уголовного преследования о производстве проверки по фактам нарушений в использовании средств бюджета;
      17) составлять протоколы об административных правонарушениях, рассматривать дела об административных правонарушениях и налагать административные взыскания за административные правонарушения в случаях и в порядке, установленном K010155_  Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      18) давать консультации службам внутреннего контроля государственных органов по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;
      19) участвовать в анализе и обобщении практики применения бюджетного законодательства, вырабатывать предложения по его совершенствованию и разрабатывать проекты соответствующих нормативных правовых актов в пределах его компетенции;
      20) осуществлять иные права в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

                            5. Имущество

     12. Комитет имеет на праве оперативного управления обособленное имущество.
     Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему государством, стоимость которого отражается в балансе государственного органа.
     13. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.
     14. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

                    6. Организация деятельности
 
      15. Комитет и его территориальные подразделения образуют единую систему Комитета финансового контроля Министерства финансов Республики Казахстан.
      16. Комитет возглавляет председатель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра финансов Республики Казахстан.
      Председатель имеет двух заместителей, назначаемых на должности и освобождаемых от должностей Министром финансов Республики Казахстан по представлению Председателя.
      Председатель и его заместители составляют руководство Комитета.
      Председатель организует и руководит работой Комитета, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.
      В этих целях Председатель:
      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей и руководителей структурных подразделений Комитета;
      2) по согласованию с Министром финансов Республики Казахстан утверждает штатное расписание в пределах структуры и лимита штатной численности, утвержденных Правительством Республики Казахстан;
      3) в пределах своей компетенции утверждает положения о структурных подразделениях Комитета;
      4) в соответствии с законодательством и номенклатурой должностей работников органов системы Министерства финансов Республики Казахстан, утверждаемой Министром финансов Республики Казахстан, назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета;
      5) в установленном законодательством порядке поощряет, а также налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Комитета;
      6) подписывает приказы Комитета;
      7) представляет Комитет во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;
      8) информирует Правительство Республики Казахстан о результатах контроля для принятия соответствующих мер;
      9) определяет периодичность и продолжительность проведения контроля;
      10) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.
      Руководители территориальных органов по областям, городам Астане и Алматы назначаются на должности и освобождаются от должностей Министром финансов Республики Казахстан по представлению председателя Комитета. <*>
      Сноска. Пункт 16 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 .
      17. Во время отсутствия Председателя его обязанности исполняет один из заместителей, определяемый Председателем, который координирует деятельность Комитета, осуществляет иные обязанности, возложенные на него Председателем.

                      7. Реорганизация и ликвидация

     18. Реорганизация и ликвидация Комитета осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.   

                                                  Утверждена
                                       постановлением Правительства
                                            Республики Казахстан
                                        от 19 июня 2002 года N 674 <*>
      Сноска. Постановление дополнено новым приложением - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 .

              Структура Комитета финансового контроля
            Министерства финансов Республики Казахстан

Руководство
Управление организационной и кадровой работы
Управление методологии, планирования, отчетности и анализа
Управление экспертизы и внутреннего контроля
Управление контроля исполнения республиканского бюджета
Управление контроля исполнения местных бюджетов