"Қазақстан Республикасы мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкi арасындағы "Автожол саласын қайта құрылымдау (Атырау-Ақтау)" жобасы бойынша Қарыз туралы келiсiмдi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 10 сәуірдегі N 401 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      "Қазақстан Республикасы мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкi арасындағы "Автожол саласын қайта құрылымдау (Атырау - Ақтау)" жобасы бойынша Қарыз туралы келiсiмдi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжілісiнiң қарауына енгiзiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Жоба  

  Қазақстан Республикасының Заңы

  Қазақстан Республикасы мен Еуропа Қайта Құру
және Даму Банкi арасындағы "Автожол саласын
қайта құрылымдау (Атырау-Ақтау)" жобасы бойынша
Қарыз туралы келiсiмдi бекiту туралы

      2003 жылғы 6 желтоқсанда Алматыда жасалған Қазақстан Республикасы мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкi арасындағы "Автожол саласын қайта құрылымдау (Атырау - Ақтау)" жобасы бойынша Қарыз туралы келiсiм бекiтiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

(Қол қойылатын данасы)
(N 21582 операциясы)

Қазақстан Республикасы
мен
Еуропа Қайта Құру және Даму Банкi
арасындағы
Қарыз туралы келiсiм
Автожол саласын қайта құрылымдау
(Атырау-Ақтау)

2003 жылғы 6 желтоқсан

  Қарыз туралы келісім

      Қазақстан Республикасы ("Қарыз алушы") мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкi ("Банк") арасындағы 2003 жылғы 6 желтоқсандағы Келісім.

  Кіріспе

      Банк көп партиялы демократия, плюрализм және рыноктық экономика қағидаттарының негiзiнде және оларды қолдана отырып, Орталық және Шығыс Еуропа елдерiнде ашық рыноктық экономикаға көшуге және жеке және кәсiпкерлiк бастаманы дамытуға жәрдемдесетiн нақты жобаларды қаржыландыру үшiн Құрылғандықтан;
      Қарыз алушы Атырау-Ақтау жолдарын қайта құруда Қарыз алушыға көмек көрсету және жол саласын қайта құрылымдауды қолдау үшiн әзiрленген 1-қосымшаға сәйкес Жобаны iске асыруға ниет етiп отырғандықтан;
      Жобаны Көлiк және коммуникациялар министрлiгi жүзеге асыратындықтан;
      Қарыз алушы Банкке Жобаның бiр бөлiгiн қаржыландыруға жәрдемдесуге көмектесу туралы өтiнiш Жасағандықтан;
      Банк Жобаның С Бөлiгiн iске асыруға жәрдем көрсету үшiн өтеусiз негiзде техникалық ынтымақтастық қаражатын тартуға күш салатын Болғандықтан; және
      Банк басқа жәйiттермен бiрге жоғарыда сөз болғандар негiзiнде осы Келiсiмде баяндалған немесе айтылған ережелерге және шарттарға сәйкес Жобаның А Бөлiгi мен В Бөлiгiнiң үлестерiн қаржыландыруға көмек көрсету үшiн жүз он тоғыз миллион екi жүз мың доллар (119 200 000 АҚШ доллары) мөлшерiнде қарызды Қарыз алушыға беруге Келіскендіктен
      Тараптар осымен мыналар туралы уағдаласты:

  I бап - Стандарттық ережелер мен шарттар;
Анықтамалар

1.01-бөлiм. Стандарттық ережелер мен шарттарды енгiзу

      Банктiң 1999 жылғы ақпандағы Стандарттық ережелерi мен шарттарының барлық ережелерi осы бойынша осы Келiсiмге енгiзiледi және оған қолданылады және егер олар осы құжатта қалай толығымен баяндалғандағыдай сияқты осындай күшi болады және қолданысқа ие (бұдан әрi осындай ережелер "Стандарттық ережелер мен шарттар" деп аталады).

1.02-бөлiм. Анықтамалар

      Кiрiспеде анықталған және осы Келiсiмнiң кез-келген жерiнде пайдаланылатын терминдер (Кiрiспе мен Қосымшаларды қоса алғанда), егер оларды өзгеше түсiндiру жеке келiсiлмесе немесе контекст бойынша талап етiлсе, ондағы тиiсiнше анықталған мағынаға ие болады; Стандарттық ережелер мен шарттарда анықталған терминдер ондағы тиiсiнше сипатталған мағынаға ие болады, ал төменде келтiрiлген терминдер мынадай мағынаға ие:

"Қарыз алушының уәкiлеттi    Қарыз алушының Қаржы министрiн
өкiлi"                       бiлдiредi.
"Доллар" немесе "$"          Америка Құрама Штаттарының заңды
                             валютасын білдiредi.

"ЕҚДБ экологиялық            дүркiн-дүркiн Банк өзгертiп тұратын
рәсiмдерi"                   Банктiң "Экологиялық рәсiмдерiн"
                             бiлдiредi.

"Экологиялық талдау"         "Автожол саласын дамыту бағдарламасын
                             әзiрлеудi қолдау" бөлiгi ретiнде
                             Банктiң техникалық ынтымақтастық
                             жасауымен Қарыз алушы дайындаған және
                             2003 жылғы ақпандағы "Атырау-Ақтау
                             жолы әлеуметтiк-экологиялық ықпалын
                             талдау туралы түпкiлiктi есеп"
                             атауымен есепте ұсынылған экологиялық
                             бағалауды және жоспарды бiлдiредi.

"Орындаушы агенттiк"         Автомобиль жолдары және
                             инфрақұрылымдық кешен құрылысы
                             комитетi өкiлi болып табылатын Қарыз
                             алушының Көлiк және коммуникациялар
                             министрлiгiн бiлдiредi.

"Анықтамалық парақ"          "Moneyline Telerate 3750 парағы ретiнде
                             белгiленген қарыз валютасындағы негiзгi
                             банктердiң лондондық банкаралық
                             депозиттер бойынша ұсыным ставкасын
                             көрсетудi бiлдiредi (немесе осы сияқты
                             парақ, ол қарыз валютасындағы,
                             лондондық банкаралық депозиттер
                             бойынша ұсыным ставкаларын көрсету
                             мақсатында Moneyline Telerate 3750
                             парағын ауыстыруы мүмкiн).

"Арнаулы шот"                2.03-бөлiмде және 3-қосымшада
                             көрсетiлген арнаулы депозиттiк шотты
                             бiлдiредi.

"Дүниежүзiлiк банк"          Халықаралық қайта құру және даму
                             банкiн құру туралы келiсiмге сәйкес
                             1945 жылы 1 мамырда құрылған
                             Халықаралық қайта құру және даму
                             банкiн бiлдiредi.

1.03-бөлiм. Түсiндiру

      Көрсетiлген Бапқа, Бөлiмге немесе Қосымшаға сiлтеме, осы Қосымшада жеке көрсетiлген жағдайларды қоспағанда, осы Келiсiмнiң осы көрсетiлген Бабына немесе Бөлiмiне немесе Қосымшасына сiлтеме ретiнде түсiндiрiледi.

  II бап - Қарыздың негізгі шарттары

2.01-бөлiм. Қарыздың сомасы мен валютасы

      Банк осы Келiсiмде сөз болған немесе айтылған ережелер мен шарттарға сәйкес қарызды бiр жүз он тоғыз миллион екi жүз мың доллары ($119200000) мөлшерiндегi қарызды Қарыз алушыға беруге келiседi.

2.02-бөлiм. Қарыздың өзге де қаржылық шарттары

      (а) Қарызды iрiктеудiң ең аз сомасы жүз мың долларды ($100 000) құрайды.
      (b) Мерзiмiнен бұрын өтеудiң ең аз сомасы бес миллион долларды ($5 000 000) құрайды.
      (с) Жойылатын ең аз сома бес миллион долларды ($5 000 000) құрайды.
      (d) Проценттердi төлеу күнi әрбiр жылдың 28 тамызына және 28 ақпанға белгiленедi.
      (е) Қарыз алушы төменде келтiрiлген мерзiмдерде және мөлшерде Қарыздың негiзгi сомасын өтейдi:

      Қарызды өтеу күнi              Төлеуге берiлетiн сома
      2007 28 ақпан                        4 966 666
      2007 28 тамыз                        4 966 666
      2008 28 ақпан                        4 966 666
      2008 28 тамыз                        4 966 666
      2009 28 ақпан                        4 966 666
      2009 28 тамыз                        4 966 666
      2010 28 ақпан                        4 966 666
      2010 28 тамыз                        4 966 666
      2011 28 ақпан                        4 966 666
      2011 28 тамыз                        4 966 666
      2012 28 ақпан                        4 966 666
      2012 28 тамыз                        4 966 666
      2013 28 ақпан                        4 966 666
      2013 28 тамыз                        4 966 666
      2014 28 ақпан                        4 966 666
      2014 28 тамыз                        4 966 666
      2015 28 ақпан                        4 966 666
      2015 28 тамыз                        4 966 666
      2016 28 ақпан                        4 966 666
      2016 28 тамыз                        4 966 666
      2017 28 ақпан                        4 966 666
      2017 28 тамыз                        4 966 666
      2018 28 ақпан                        4 966 666
      2018 28 тамыз                        4 966 682

      (f) соңғы беру күнi 2007 жылғы 31 желтоқсан болып табылады.
      (g) резервте сақтағаны үшiн комиссия ставкасы жылына 0,5%-тi құрайды.
      (h) Проценттiк ставка
      Қарыз өзгермелi ставкамен процентпен берiледi, ол "Стандарттық ережелер мен шарттарда" маржа мен тиiстi рынокта проценттiк ставкалар сомасы ретiнде анықталады. Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.04 (b) бөлiмiнiң мақсаттары үшiн тиiсті рыноктық ставка қарыздың валютадағы депозиттерiне ұсынылып отырған жылдық ставка болып табылады, бұл тиiстi проценттiк кезеңнiң ұзақтығы бойынша жақын (немесе егер қос кезең тиiстi екi проценттiк ставкалардың орташа көлемiне тиiстi Проценттiк кезеңнiң ұзақтығы бойынша бiрдей жақындайды) кезеңге проценттiк ставканы анықтаудың тиiстi күнi Лондон уақытының таңертеңгi 1:00-дегi жағдай бойынша мынадай шарттарда Анықтамалық парақта көрсетiледi:
      (А) егер қандай да болмасын себеппен Тиiстi рыноктық проценттiк ставка Анықтамалық параққа қатысты берiлген уақытта анықталмаса, онда Тиiстi рыноктық проценттiк ставка қарыздың валютадағы депозиттерi бойынша ұсынылатын жылдық проценттiк ставкалардың Банк орташа арифметикасы ретiнде анықтайтын (қажет болған кезде 1/16%-ға дейiн жақын көп жағына дөңгелектей отырып) Қарыздың валютадағы депозиттерi бойынша мөлшерi Банкке Лондондық банкаралық рынокта әрекет ететiндердiң арасынан Банк таңдап алған үш негiзгi банк ұсынатын проценттiк кезеңге тең мерзiмге проценттiк кезеңге сәйкес келетiн кезеңге өтелмей қалған ретiнде жоспарланған Қарыздың сол бөлiгiмен пара-пар болады; және
      (В) Егер Банк қарыз валютасындағы депозиттер Лондондық банкаралық рынокта сол мөлшерлерде немесе сол мерзiмдерге ұсынылмайды деп анықтаса, онда Тиiстi рыноктық проценттiк ставка тиiстi Проценттiк кезең аралығында өтелмеген болып қала беретiн Қарыздың сол бөлiгiн қаржыландыру жөнiнде Банктiң таңдауы бойынша оның шығыстары (жылдық проценттiк ставка ретiнде көрсетiлген) болып табылады.

       2.03-бөлiм. Қарызды iрiктеу және арнайы шот

      (а) берiлген сома дүркiн-дүркiн 2-қосымшаға сәйкес (1) Жоба үшiн талап етiлетiн орынды баға қойылғаны тауарларға, жұмыстарға және қызметтерге қатысты жүргiзiлген шығындарды жабу үшiн (немесе алда жүргiзетiн Банктiң келiсiмiмен) және (2) бiржолғы комиссияны өтеу үшiн пайдаланылуы мүмкін.
      (b) Қарыз алушы осы бойынша Банкке Қарыз алушының атынан берiлген сомадан, бiржолғы комиссияға тең сомадан пайдалануға және өз-өзiне бiржолғы комиссия төлеуге өкiлеттiк бередi.
      (c) Жобаның мақсатында Қарыз алушы шегерiмнен, тәркiлеуден және тыйым салудан тиiстi қорғауды қоса алғанда, Банк үшiн қанағаттандырарлық болып табылатын ережелер мен шарттарға сәйкес Банк үшiн коммерциялық банкте қолайлы Қарыз валютасында арнайы депозиттiк шот ашады және оны қамтиды. Егер Қарыз алушы қарыз іріктеудi соманы кейiннен Арнайы шотта орналастыра отырып жүзеге асыруды және одан төлемдер есептеудi қаласа (2.03 (а) бөлiмге сәйкес iрiктеудiң орнына), онда осындай iрiктеу 3-қосымшаның ережелерiне сәйкес жүзеге асырылуы тиiс.

       2.04-бөлiм. Қарызды іріктеу жөніндегі уәкілетті өкiл

      Қарыз алушының Қаржы министрi осы Келiсiмнiң 2.03 (а) бөлiмiнiң ережелерiне сәйкес және Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.01 және 3.02-бөлiмiнiң ережелерiне сәйкес талап етiлетiн немесе рұқсат етiлген кез келген iс-әрекеттердi қолдану үшiн Қарыз алушының уәкiлеттi өкiлi болып табылады.

  III Бап - Жобаны орындау

       3.01-бөлiм. Жоба бойынша басқа да мiндеттемелер

      Стандарттық ережелер мен шарттардың IV-бабында айтылған жалпы мiндеттемелерге толықтыру ретiнде Қарыз алушы, егер Банк өзгеге келiспесе:
      (а) Жобаны аяқтау үшiн қажеттi қаражатты қамтамасыз ету үшiн қажеттi барлық шараларды қабылдауға және мерзiмi келген немесе қажет болған кезде Жоба бойынша шығыстардағы өз үлесiн төлеуге;
      (b) Қазақстан Республикасының әрбiр тиiстi жылға арналған бюджетiнiң жобасы осы Келiсiмге қол қойылғаннан кейiн және берудiң Соңы күнi басталғанға дейiн жалпы сомасы кемiнде 150 млн. АҚШ долларында ұлттық және ұлттық көлiк автожолдарын ұстау мен оңалтуды жыл сайынғы қаржыландыруын көздеуiн қамтамасыз етуге;
      (с) Банктiң ұсынымын назарға ала отырып, автожол саласын дамытудың жаңа орта мерзiмдi бағдарламасының жобасын әзiрлеуге және оны қабылдауды 2005 жылғы 31 желтоқсаннан кешiктiрмей қамтамасыз етуге;
      (d) Атқарушы агенттiкке: (i) жол жамылғысы жағдайы туралы ақпараттың тиiстi деңгейiн, сондай-ақ жолдарды ұстауға арналған шығыстарды оңтайландырудың тиiстi аспаптарын қамтамасыз ететiн Қарыз алушының жол желiсi үшiн жол жамылғысын басқару жүйесiн әзiрлеудi және iске асыруды; және (іі) 2005 жылғы 30 маусымнан кешiктiрмей банк үшiн қанағаттандырарлық жол жамылғысын басқару жүйесiн енгiзу прогресiн көрсететiн есеп берудi тапсыруға;
      (e) Атқарушы агенттiкке 2005 жылғы желтоқсаннан кешiктiрмей мiндеттемелердiң қайталануы мен тендерлiк негiзде кезеңдi жөндеуге және жолдарды ұстауға арналған барлық жасасқан келiсiм-шарттардың қайталануын болдырмау мәселесiн қоса алғанда, автожол саласындағы қайта құрылымдануды iске асыруда Банк үшiн қанағаттандырарлық прогрестi көрсететiн есеп берудi тапсыруға;
      (f) 2005 жылғы 1 ақпанға дейiн жолдарды пайдаланушылар есебiнен шығындардың өтелуiн арттыру туралы Банк үшiн қанағаттандырарлық, атап айтқанда: (i) ауыр жүктi көлiк құралдары үшiн төленетiн алымдар ставкасын арттыруды; және (іі) оның нәтижесiнде алымдардың құрылымы көлiк құралдарының әрбiр класымен келтiрiлетiн залалмен тығыз байланысты болатын алымдардың құрылымын өзгертудi өзiне қамтитын ұсыныстарды iске асыруға мiндеттi.

       3.02-бөлiм. Жобаны iске асыру

      Қарыз алушы Атқарушы агенттiк арқылы Жоба бойынша тауарларды, жұмыстарды және қызметтердi сатып алуды қоса алғанда, Жобаны iске асырудың барлық аспектiлерiнiң мониторингi мен оны бағалауды үйлестiру, басқару мақсатында барлық тиiстi шараларды қабылдайды және атап айтқанда, осы мақсаттар үшiн тиiстi ресурстар мен қолайлы бiлiктi персонал бөледi.

       3.03-бөлiм. Сатып алулар

      Стандарттық ережелер мен шарттардың 4.03-бөлiмiнiң мақсаттары үшiн мынадай ережелер, егер Банк банк өзге келiспесе Жоба үшiн талап етiлетiн және Қарыз қаражаты есебiнен қаржыландыруға жататын тауарларды, жұмыстарды және қызметтердi сатып алуды реттейдi:
      (а) тауарлар, жұмыстар мен қызметтер (3.03 (с)-бөлiмге қосылған консультанттардың қызметтерiн қоспағанда) ашық тендер арқылы сатылып алынады;
      (b) 0.03 (а)-бөлiмнiң мақсаттары үшiн ашық тендер өткiзу рәсiмдерi және жергiлiктi бәсекелестiк тендер рәсiмдерiнiң стандарттары ЕҚДБ тауарлар мен қызметтердi сатып алу ережесiнiң 3-тарауында айтылған;
      (с) Қарыз алушы Жобаны iске асыруға ықпал ету үшiн тартқан консультанттар ЕҚДБ тауарлар мен қызметтердi сатып алу ережесiнiң 5-тарауында айтылған рәсiмдерге сәйкес iрiктеледi;
      (d) барлық мердiгерлiктер ЕҚДБ тауарлар мен қызметтердi сатып алу ережесiнiң қосымшасында айтылған қарау рәсiмдерiне жатады. Банк жазбаша нысанда өзге туралы Қарыз алушыға жазбаша нысанда хабарлаған уақытқа дейiн барлық келiсiм-шарттар алдын-ала қарауға жатады.

       3.04-бөлiм. Экологиялық мiндеттемелер

      Стандарттық ережелер мен шарттардың 4.02 (а), 4.04 (а) (ііі) және 5.02 (с) (iii) бөлiмдерiнiң жалпы қабылдайтын сипаттағы залалдарсыз, егер Банк өзгеге келiспесе:
      (а) Жобаның орналасқан орнындағы юрисдикциясында дүркiн-дүркiн күшiне енетiн экологиялық ережелер мен нормаларға және осы күнге Еуропалық одақта бар экологиялық нормаларға (немесе Еуропалық одақта осындай нормалар қолданылмайтын болса айтылған Дүниежүзiлiк банктiң экологиялық нұсқамасында қолданылатын нормалар) сәйкес Жобаны жүзеге асыруға; және
      (b) жобаның объектiлерiн жобалауға қоршаған ортаны қорғау мен қауiпсiздiгiнiң тиiстi шараларын енгiзудi қамтамасыз етуге және одан кейiн Жоба үшiн дайындалған экологиялық талдаудың нұсқауларына және ЕҚДБ экологиялық рәсiмдерiне сәйкес жоба объектiлерiн салуға, пайдалануға және жөндеуге мiндеттенедi.

       3.05-бөлiм. Консультанттар

      (а) Жобаны iске асыруға жәрдем көрсету үшiн Қарыз алушы, егер Банкпен өзгеше келiсiлмесе, қажет болған кезде құрылыс жұмыстарының мердiгерлiгiне инженерлiк қадағалауды жүзеге асыру үшiн қажеттi консультанттарды қоса алғанда, бiлiктiлiгi және тәжiрибесi, сондай-ақ техникалық тапсырмасы Банк үшiн қолайлы болып табылатын консультанттарды және қажет болған кезде Жобаның мақсаттарына қол жеткiзу үшiн Жобаны iске асыруға жәрдем көрсету үшiн консультанттарды тартады немесе тарту мен пайдалануды қамтамасыз етедi; және
      (b) Қарыз алушы Жобаға қатысты мәселелерге немесе Қарыз алушының операцияларына жәрдемдесу үшiн тартылған барлық консультанттарды олар функцияларын орындау үшiн қажеттi құралдармен және қолдаумен, оның iшiнде қызметтiк үй-жаймен, барлық құжаттамамен, материалдармен және олардың жұмысына қатысы бар басқа да ақпаратпен тегiн қамтамасыз етедi.

3.06-бөлiм. Есептiлiктi беру кезеңдiлiгi және оның талаптары

      (а) Қарызды толық төлегенге немесе күшiн жойғанға дейiн Қарыз алушы Банкке есептi кезең аяқталғаннан кейiн 90 күннен кешiктiрмей Жобаға қатысы бар экологиялық мәселелер бойынша жыл сайынғы есептi ұсынады. Осындай есептер мынадай нақты мәселелер туралы ақпаратты қамтиды:
      (1) Жобаның орналасқан орнындағы юрисдикцияда дүркiн-дүркiн күшiне енетiн экологиялық ережелер мен нормаларды, экологиялық органдар жүргiзген кез келген инспекциялардың нәтижелерi, осындай экологиялық ережелер мен нормалардың кез келген жөнсiздiктерi және тарату жөнiндегi олармен байланысты iс-шаралар және қандай да болмасын осындай жөнсiздiктер үшiн салынған кез келген айыппұлдар туралы Жоба үшiн қажеттi қандай да болмасын экологиялық рұқсаттардың жағдайын қоса алғанда осы күнге Еуропалық одақта бар экологиялық нормаларды (немесе егер осындай нормалар Еуропалық одақта болмаған жағдайда, айтылған Дүниежүзiлiк банктiң экологиялық нұсқауында қолданылатын нормалар) сақтау туралы ақпаратты;
      (2) жоба үшiн дайындалған экологиялық сараптаманың нұсқамаларына, ЕҚДБ Экологиялық рәсiмдерге сәйкес қабылданған шаралар; және
      (3) экологиялық органдарға Жобаға қатысты берiлген экологиялық мәселелер бойынша кез келген маңызы бар хабарламалардың, есептердiң және басқа да хабарлаулардың жиынтығы.
      (b) Қарыз алушы Жоба аяқталғанға дейiн есептi кезең аяқталғаннан кейiн 90 күннен кешiктiрмей жарты жылдық негiзде Стандарттық ережелер мен шарттардың 4.04 (а) (iv) бөлiмiнде көрсетiлген Жобаның орындалуы туралы кезеңдi есептердi бередi. Осындай есептер мынадай нақты деректердi қамтиды:
      (1) Жалпы ақпарат:
      (А) есептi жасау күнiне және есептi кезең iшiнде Жобаны iске асыру кезiнде қол жеткiзiлген табиғи прогресс;
      (В) Жобаны iске асырудағы iс жүзiнде немесе күтiлетiн қиындықтан немесе шығындар мен олардың iске асыру кестесiне ықпал етуi және қиындықтарды жою мен шығындарды болдырмау үшiн қабылданған немесе жоспарланатын iс жүзiндегi шаралар;
      (С) Жобаны аяқтау күнiнде күтiлетiн өзгерiстер;
      (D) Жобаға байланысты персоналдың негiзгi құрамын өзгерту;
      (Е) Жобаның құнына әсер етуi мүмкiн мәселелер; және
      (F) Жобаның қандай да болмасын экономикалық жүзеге асырылуына әсер ету мүмкiндiгi бар кез келген оқиғалар немесе қызмет.
      (2) Жобаның әрбiр Бөлiгiнiң шеңберiнде келтiрiлген шығындары егжей-тегжейленген қаржылық есептiлiк және есеппен бiрге қарызды iрiктеу, олар мыналарды көрсетедi:
      (А) бастапқы сметалық құн;
      (В) өзгерту себептерi көрсетiле отырып, осындай болған кезде қайта қаралған сметалық құн;
      С) бастапқы ұйғарылатын шығыстар мен осы күнге iс жүзiндегi шығыстар;
      (D) осы күнге iс жүзiндегi шығыстардың осы күнге бастапқы шығыстар сметасынан ауытқу себептерi;
      (Е) жылдың басқа тоқсанына арналған ұйғарылатын шығыстар.
      (с) қоршаған ортаға, денсаулығына немесе қауiпсiздiгiне елеулi терiс әсерi болуы мүмкiн Жобаға байланысты оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай туындағаннан кейiн тез арада Қарыз алушы осындай оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай сипатын және оларды жою үшiн Қарыз алушы немесе Атқарушы агенттiк қабылдайтын кез келген қадамдарды көрсете отырып бұл туралы Банктi факспен хабардар етедi. Егер қандай-да бiр қолданылатын заң мемлекеттiк органды осындай оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай туралы хабардар етудi талап етсе, осындай оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай қаза табуға немесе ауруханаға жатқызуды талап ететiн көптеген қауiптi ауыр жарақаттарға әкеп соқтырса немесе осындай оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай жұртшылыққа бұқаралық ақпарат құралдары немесе өзге жолмен белгiлi болса, жоғарыда айтылғанның жалпы қолданылатын сипатына залалсыз оқыс оқиға немесе жазатайым жағдай қоршаған ортаға, денсаулық пен қауiпсiздiкке елеулi терiс әсер етуi мүмкiн.

  IV бап - Қаржылық міндеттемелер

       4.01-бөлiм. Қаржылық есеп пен есептiлiк

      (а) Қарыз алушы:
      (1) дәйектi қолданылатын халықаралық бухгалтерлiк есеп нормаларына сәйкес көрсету үшiн жеткiлiктi рәсiмдер қолдануға, есеп пен шоттар жүргiзуге, жобаға қатысы бар операциялар, ресурстар мен шығындар, жобаның мониторингi мен дамуын есепке алу үшiн (ол бойынша шығыстарды және оның есебiнен алынатын пайданы қоса алғанда);
      (2) 4. 01 (а) Бөлiмiнде көрсетiлген арнайы шотты қоса алғанда халықаралық аудит қағидаттары мен нормаларына сәйкес банк үшiн қолайлы тәуелсiз аудиторлардың әрбiр қаржы жылы үшiн есеп пен шоттардың аудитiн ұйымдастыруға;
      (3) Банкке дайын болуына қарай, бiрақ қалай болғанда да әрбiр қаржы жылы аяқталғаннан кейiн алты айдан кешiктiрмей Банк негiздi түрде сұрататын көлемде және егжей-тегжейлi тәптiштей осындай аудиторлар өткiзген аудит туралы есептi Банкке беруге;
      (4) Банкке осындай есептiлiк пен шоттарды қамтитын өзге ақпаратты және Банк мерзiмдi сұратуы мүмкiн аудиттi беруге мiндеттенедi.

  V бап - Тоқтатып қою, жылдамдату, күшін жою

       5.01-бөлiм. Тоқтатып қою

      Мына төмендегi 7.01. (а) (xiv) Бөлiмiнiң мақсаттары үшiн Стандарттық ережелер мен шарттар келiсiлдi.
      (а) Жобаның аясында жасалған немесе қайта жаңартылған активтерге меншiк құқығы Қарыз алушы болып табылмайтын тарапқа берiлдi.

  VI бап - Күшіне енуі

       6.01-бөлім. Күшіне ену шарттары

      Мынадай шарттар осы Келiсiм күшiне ену үшiн қосымша шарттар ретiнде Стандарттық ережелер мен шарттардың 9.02 (с) бөлiмiнiң мақсаттары үшiн айтылады.
      (а) Атқарушы агенттiк мiндеттердiң қосарлануын жою және тендерлiк негiзде жолдарды мерзiмдi жөндеу мен ұстауға арналған барлық келiсiм-шарттар жасасу мәселелерiн қоса алғанда автожол саласын қайта құрылымдау туралы нысаны мен мазмұны бойынша Банк үшiн қанағаттанарлық жоспар мен кестенi бередi;
      (b) Банкке нысаны мен мазмұны бойынша Банктi қанағаттандыратын, 2004 жылы контрагенттің Жобаға жеткiлiктi бюджет қаржысын бөлуге қаражаты бар екендiгiн растайтын дәлел ұсынылады.

       6.02-бөлiм. Заң қорытындысы

      (а) Стандарттық ережелер мен шарттардың 9.03 (а) бөлiмiнiң мақсаттары үшiн заң консультантының қорытындысы немесе қорытындыларын Қарыз алушының атынан Әдiлет министрi бередi және мыналар Банкке берiлетiн қорытындыға немесе қорытындыларға енгiзуге жататын қосымша мәселелер ретiнде келiсiледi.
      (1) Келiсiмдi Қарыз алушының Парламентi бекiтуi тиiс.

       6.03-бөлiм. Күшiне енбеуіне байланысты Келiсiмнiң
                    қолданылуын тоқтату

      Осы Келiсiмге қол қойылған күннен кейiн 120 күннен тұратын күн Стандарттық ережелер мен шарттардың 9.04-бөлiмiнiң мақсаттары үшiн келiсiледi.

VII Бап - Әр түрлі

       7.01-бөлiм. Хабарлау

      Мынадай мекен-жайлар Стандартты ережелер мен шарттардың 10.01-бөлiмiнiң мақсаттары үшiн берiледi:

      Қарыз алушы:
      Қаржы министрлiгi
      473000 Астана
      Жеңiс даңғылы, 33

      Қаржы министрiнiң назарына
      Факс: +3172 717762

      Банк:
      Еуропа Қайта құру және даму банкi
      One Exchange Sguare
      Лондон EC2A 2JN
      Англия

      Операцияларды басқару бөлiмiнiң назарына
      Факс: +44-20-7338-6100

      Осыған куәландыра отырып тиiсiнше өздерiнiң уәкiлетті өкiлдерi арқылы әрекет ететін тараптар осы Келiсiмге төрт данада қол қойды және жоғарыда көрсетiлген күнi және жылы 2003 жылғы 6 желтоқсанда жеткiздi.

      Қазақстан Республикасы
      Қолы: ________________________
            Аты-жөнi: Ерболат Досаев
            Лауазымы: Қаржы министрi

      Еуропа Қайта құру және даму банкі
      Қолы: ________________________
              Аты-жөнi: Жан Лемьер
              Лауазымы: Президент

I Қосымша - жобаны сипаттау

      1. Жобаның мақсаты Қарыз алушыға Батыс Қазақстанда Атырау-Ақтау жолын қайта жаңартуға көмек көрсетуге және қарыз алушының автожол саласын қаржыландыру мен басқаруды жетiлдiруге жәрдемдесуге негiзделген.
      2. Жоба Банкпен және Қарыз алушымен келiсiлген өзгерiстердi мерзiмдi енгiзуге жататын мынадай бөлiмдерден тұрады:
      А бөлiмi: Атырау-Ақтау жолын қайта жаңарту
      В бөлiмi: Құрылысты қадағалау
      С бөлiмi: Консультациялық қызметтер
      С-1 Халықаралық нормаларға сәйкес ауыр жүк көлiк құралдарынан алымды қайта құрылымдау жоспарын әзiрлеу үшiн қажеттi консультациялық қызметтер.
      С-2 Жол жабындысын басқару жүйесiн жетiлдiру арқылы жолдарды ұстауды басқаруды жетiлдiру үшiн қажеттi консультациялық қызметтер
      С-3 Жобаны iске асыру үшiн қажеттi консультациялық қызметтер
      3. Жоба шамамен 2007 жылы қарашада аяқталатын болады.

2-Қосымша - қарыздың санаттары және талдау

      1. Осы Қосымшаға қоса берiлетiн кестеде Қарыз санаттары, әрбiр Санатқа бөлiнетiн Қарыз сомасы, сондай-ақ осы Санатта қаржыландыруға жататын проценттiк қатынаста шығыстар жазылады.
      2. Жоғарыда көрсетiлген параграфтың ережелерiне қарамастан, Қарыз туралы Келiсiмге қол қойылған күнге дейiн шеккен және төленген шығындарға қатысты қарызды таңдап алу жүргiзiлмейдi.

2-қосымшаға Толықтыру  

__________________________________________________________________
        Санаты          | Қарыз валютасында |    Қаржыландыруға
                        |  бөлiнетiн Қарыз  |  жататын шығындар 
                        |      сомасы       |     процентi 1
__________________________________________________________________
(1) Жобаның А бөлiгi      111 500 000        Қосылған құн салығы
бойынша жолды                                есепке алынбаған
жаңғыртудың бiр бөлiгі                       келiсiм-шарт құнының
бойынша жұмыстар                             85% 2

(2) Жобаның В бөлiгi      5 000 000          Келiсiм-шарт құнының
бойынша құрылысты                            50% 2
қадағалау

(3) Күтілмеген            1 508 000
шығыстар

(4) Бiржолғы комиссия     1 192 000

Барлығы                   119 200 000
__________________________________________________________________

_____________
1 Қарыз қаражаты қосылған құн салығын және басқа да салықтар мен баждарды қаржыландыру үшiн пайдаланылмайды.
2 Қарыз алушы мен Банк арасындағы жазбаша келiсiм құралымен арту жағына түзетілуi мүмкiн Қарыз алушы қаржыландыруға жататын шығындар проценті

3-Қосымша - арнайы шот

      1. Осы Қосымшаның мақсатында мына терминдердiң мынадай мәнi бар:

"Қолайлы санат"              - 2-қосымшаға Толықтыруға сәйкес
                             1 және 2-санаттар.

"Қолайлы шығыстар"           - Жобаны iске асыру үшiн қажеттi Қарыз
                             есебiнен қаржыланатын және 2-қосымшаның
                             ережелерiне сәйкес Қолайлы санаттарға
                             мерзiмдi жатқызылатын тауарлардың,
                             жұмыстардың, қызмет көрсетулердiң
                             негiздемелi құнын есепке ала отырып
                             жасалатын шығыстар.

"Арнайы шоттың ең-           - бес миллион долларға ($5 000 000)
жоғарғы сальдосы"            тең сома.

"Арнайы шоттан iрiктеудiң    - екi жүз мың долларға ($200 000) тең
ең жоғарғы сомасы"             сома.

      2. Арнайы шоттан төлемдер осы Қосымшаның ережелерiне сәйкес Қолайлы шығыстар бойынша жүзеге асырылады.
      3. Есептерден, тәркiлеуден және мүлiкке тыйым салудан тиiсiнше қорғауды қоса алғанда, Банк үшiн қанағаттанарлық шарттарға сәйкес Арнайы шот ашуға болатындығы туралы Банктен қанағаттанарлық дәлелдемелер алғаннан кейiн Қарыз алушы Арнайы шоттың ең жоғарғы сальдосынан аспайтын және Арнайы шоттан iрiктеудiң ең жоғарғы сомасынан кем емес бастапқы соманы Арнайы шотқа бұдан әрi орналастыра отырып, Қол жетерлiк соманы iрiктеудi жүзеге асыруға құқығы.
      4. Бұдан әрi Қарыз алушы қол жетерлiк сомадан қосымша соманы iрiктеудi жүзеге асыруға және 6-тармақтан төмен белгiленген шектеулерге және қарызды әрбiр iрiктеу бойынша мынадай шарттарға сәйкес Арнайы шотқа көрсетiлген соманы орналастыруға құқылы:
      (а) Қарыз алушы шоттан көшiрменi және құжаттаманы, сондай-ақ Арнайы шоттан алынған соманы қолдануға жататын кез-келген басқа да дәлелдемелердi Банкке бередi.
      (b) Талап етiлген қарыз iрiктеудi жүзеге асырғаннан және осындай соманы Арнайы шотқа орналастырғаннан кейiн Арнайы шоттың сальдосы Арнайы шоттың ең жоғарғы сальдосынан асып кетпеуi қажет.
      (с) Банкпен мерзiмдiк келiсу жағдайларын қоспағанда, Арнайы шотта бұдан әрi орналастырылатын талап етiлген қарызды iрiктеу сомасы Арнайы шоттан iрiктеудiң ең жоғарғы сомасынан төмен болмауы тиiс.
      5. Қарыз алушы осы Қосымшаның 4 (а) тармақшасының талабына нұқсан келтiрмей Банктiң негiздемелi талабы бойынша кез-келген уақытта сальдо және Арнайы шоттың басқа да бөлшектерi туралы есеп, соның iшiнде шоттан көшiрмелер мен басқа да құжаттар және осы Қосымшамен белгiленген талаптарға сәйкес Арнайы шоттан төлемдердi жүзеге асыратын дәлелдемелер бередi.
      6. Қарыз алушының осы Қосымшаның 4-тармағының ережесiне қарамастан, егер Банкпен өзгелей келiсiлмеген жағдайда, Арнайы шотқа бұдан әрi орналастыра отырып жеткiлiктi сомамен қарызды iрiктеудi жүзеге асыруға құқығы жоқ:
      (а) егер Банк кез-келген уақытта бұдан әрi қарызды iрiктеудi 2.03 (а) Бөлiмнiң ережелерiне сәйкес жүзеге асыруы қажет деп белгiлесе; немесе
      (b) егер Қолайлы санаттарға жататын жеткiлiктi сома Арнайы шоттың ең жоғарғы сальдосының мөлшерiнен екi есе артық болса.
      Кейiнiрек тиiстi Қолайлы санаттарға жатқызылған қарызды iрiктеуге қатысты Банк Қарыз алушыға хабарламада көрсете алатын рәсiмдер сақталады. Осындай қарызды бұдан әрi iрiктеу Банк хабарлама алған күнге Арнайы шоттың депозитiнде бар барлық сома қолайлы шығыстарға төлемдi жүзеге асыру үшiн пайдаланылатынына сенiмдi болғаннан кейiн ғана жүзеге асырылады.
      7. Егер Банк кез-келген уақытта Арнайы шоттан төлем деп белгiлесе немесе Арнайы шоттың өзi:
      (а) шығыстарды жабу үшiн немесе осы Қосымшаның 2-тармағына сәйкес келмейтiн мөлшерде пайдаланса; немесе
      (b) Банкке берiлетiн дәлелдемелермен негiзделмесе; онда Банк Қарыз алушыдан:
      (1) Банк талап ете алатын қосымша дәлелдемелердi беруiн; және/немесе
      (2) қолайлы шарттарға сәйкес келмейтiн немесе негiзделмеген осындай төлемнiң не оның бөлiгiнiң сомасына тең соманы Арнайы шотқа орналастыруды (немесе Банктiң талабы бойынша Банкке төлеудi) талап етуге құқылы.
      Жоғарыда аталған (а) немесе (b) тармақшаларға сәйкес осылай белгiлеген жағдайда, егер Банк Арнайы шотта кейiн орналастыра отырып өзгелей келiспесе, Қарыз алушы не (А) Арнайы шотта орналастырмағанша немесе қолайлы шарттарға сәйкес келмейтiн немесе негiзделмеген төлем (немесе оның бөлiгi) сомасына тең соманы Банкке төлемегенше не (В) Банктiң талаптарына жауап беретiн қосымша дәлелдемелердi, Арнайы шоттан алынған пайдалануға тиiстi соманы бермейiнше қарызды бұдан әрi iрiктеу жүзеге асырылмайды.
      8. Егер:
      (а) Арнайы шот бойынша төленбеген сома қолайлы шығыстар жөнiндегi қосымша төлемдердi жабу үшiн талап етiлмейтiндiгiн Банк кез-келген уақытта белгiлесе; немесе
      (b) Банк Қарыз алушыны 7 (2) тармақшаға сәйкес соманы Банкке төлеудi мiндеттесе;
      онда Қарыз алушы Банктен хабарлама алғаннан кейiн мерзiмiнен бұрын осындай сомаға тең мөлшерде дереу Қарыз бөлiгiн Банкке төлейдi. Осы мақсат үшiн төменде көрсетiлген 10-тармаққа сәйкес процент төлеген күнге сәйкес Қарызды мерзiмiнен бұрын өтеу туралы талап тоқтатылады.
      9. Қарыз алушы Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.07 (а) Бөлiмiне сәйкес Банкке алдын-ала хабарлама жiберiп, Арнайы шотқа салынған қаражаттардың бәрiн не бiр бөлiгiн процент төлейтiн кез-келген күнге мерзімiнен бұрын төлеуге құқылы.
      10. Жоғарыда көрсетiлген 8 немесе 9-тармақтарға сәйкес мерзiмiнен бұрын өтеу Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.07 Бөлiмiне сәйкес жүзеге асырылады, дегенмен: (а) Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.07 (с)(i)(А) Бөлiмiне қарамастан мерзiмiнен бұрын өтеу сомасы қарызды мерзiмiнен бұрын өтеудiң ең кiшi сомасына сәйкес келмеуi қажеттiгiн және (b) мерзiмде қарызды мерзiмiнен бұрын өтеу кезiнде процент төлеу күнiне сәйкес келмейтiнiн есепке ала отырып, Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.10-Бөлiмiне сәйкес шарттардың өзгеруiне байланысты шығындар жабылады. Жоғарыда көрсетiлген 8 немесе 9-тармақтарға сәйкес мерзiмiнен бұрын өтелген жағдайда, Банк Стандарттық ережелер мен шарттардың 3.07 (c)(ii) Бөлiмiн басшылыққа алады.

О проекте Закона Республики Казахстан "О ратификации Соглашения о займе по Проекту "Реструктуризация автодорожной отрасли (Атырау-Актау)" между Республикой Казахстан и Европейским Банком Реконструкции и Развития"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 апреля 2004 года N 401

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О ратификации Соглашения о займе по Проекту "Реструктуризация автодорожной отрасли (Атырау-Актау)" между Республикой Казахстан и Европейским Банком Реконструкции и Развития".

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

  Проект

       Закон Республики Казахстан
"О ратификации Соглашения о займе по Проекту
"Реструктуризация автодорожной отрасли (Атырау-Актау)"
между Республикой Казахстан и Европейским Банком
Реконструкции и Развития"

      Ратифицировать Соглашение о займе по Проекту "Реструктуризация автодорожной отрасли (Атырау-Актау)" между Правительством Республикой Казахстан и Европейским Банком Реконструкции и Развития, совершенное в Алматы 6 декабря 2003 года.

       Президент
      Республики Казахстан

  (Подписной экземпляр)
    (Операция N 21582)    

Соглашение о займе Реструктуризация автодорожной отрасли
(Атырау-Актау) между Республикой Казахстан
и
Европейским Банком Реконструкции и Развития

от 6 декабря 2003 года

       Соглашение о займе

      СОГЛАШЕНИЕ от 6 декабря 2003 года между РЕСПУБЛИКОЙ КАЗАХСТАН ("Заемщик") И ЕВРОПЕЙСКИМ БАНКОМ РЕКОНСТРУКЦИИ и РАЗВИТИЯ ("Банк").

  Преамбула

      Поскольку Банк учрежден для предоставления финансирования конкретных проектов, содействующих переходу к открытой рыночной экономике и развитию частной и предпринимательской инициативы в странах Центральной и Восточной Европы, на основании и с применением принципов многопартийной демократии, плюрализма и рыночной экономики;
      Поскольку Заемщик намерен реализовать Проект в соответствии с Приложением 1, которое разработано для оказания Заемщику помощи в реконструкции дороги Атырау-Актау и поддержки реструктуризации дорожной отрасли;
      Поскольку Проект будет осуществлен Министерством транспорта и коммуникаций;
      Поскольку Заемщик обратился в Банк с просьбой об оказании содействия в финансировании части Проекта;
      Поскольку Банк завершил процесс привлечения средств технического сотрудничества на безвозмездной основе для оказания содействия в реализации Части С Проекта; и
      Поскольку Банк согласился на основании,  среди прочего , вышеизложенного предоставить Заемщику заем в размере ста девятнадцати миллионов двухсот тысяч долларов (119 200 000 долларов США) для оказания помощи в финансировании доли Части А и Части В Проекта в соответствии с положениями и условиями, изложенными или упомянутыми в настоящем Соглашении.
      Стороны настоящим договорились о следующем:

       Статья I - Стандартные положения и условия; Определения

         Раздел 1.01 Включение Стандартных положений и условий

      Все положения Стандартных положений и условий Банка от февраля 1999 г. настоящим включаются в настоящее Соглашение и применяются к нему и имеют такую же силу и действие, как если бы они были полностью изложены в настоящем документе (далее такие положения называются "Стандартные положения и условия").

              Раздел 1.02 Определения

      Термины, определенные в Преамбуле и используемые в любом месте настоящего Соглашения (включая Преамбулу и Приложения), если их иное толкование не оговаривается отдельно или требуется по контексту, имеют соответственное определенное в ней значение; термины, определенные в Стандартных положениях и условиях, имеют соответственное описанное там значение, а нижеприведенные термины имеют следующее значение:

"Уполномоченный         означает Министра финансов Заемщика.
представитель заемщика"

"Доллар" или "$"        означает законную валюту Соединенных Штатов
                        Америки.

"Экологические          означают "Экологические процедуры" Банка,
процедуры ЕБРР"         время от времени изменяемые Банком.

"Экологический          означает экологическую оценку и план,
анализ"                 подготовленный Заемщиком при техническом
                        сотрудничестве Банка в качестве части
                        "Поддержки разработки Программы развития
                        автодорожной отрасли" и представленный в
                        отчете под названием "Финальный отчет об
                        анализе социально-экологического влияния:
                        дорога Атырау-Актау" от февраля 2003 г.".

"Исполнительное         означает Министерство транспорта и
агентство"              коммуникаций Заемщика, представленное
                        Комитетом автомобильных дорог и
                        строительства инфраструктурного комплекса.

"Справочная             означает показ предлагаемых лондонских
страница"               межбанковских курсов основных банков по
                        депозитам в валюте займа, обозначенное
                        как страница 3750 на Moneyline Telerate
                        (или другая подобная страница, которая
                        может заменить страницу 3750 на Moneyline
                        Telerate с целью показа предлагаемых
                        лондонских межбанковских ставок по
                        депозитам в валюте займа).

"Специальный счет"      означает специальный депозитный счет,
                        указанный в Разделе 2.03 и Приложении 3.

"Всемирный банк"        означает Международный банк реконструкции и
                        развития, созданный 1 мая 1945 г. в
                        соответствии с Соглашением о создании
                        Международного банка реконструкции и
                        развития.

              Раздел 1.03 Толкование

      В настоящем Соглашении ссылка на указанную Статью, Раздел или Приложение истолковывается, за исключением случаев, указанных в данном Соглашении отдельно, как ссылка на эту указанную Статью или Раздел или Приложение к данному Соглашению.

       Статья II - Основные условия займа

              Раздел 2.01 Сумма и валюта займа

      Банк соглашается предоставить Заемщику заем в соответствии с положениями и условиями, изложенными или упоминаемыми в данном Соглашении, сумму в размере ста девятнадцати миллионов двухсот тысяч долларов ($119 200 000).

              Раздел 2.02 Прочие финансовые условия Займа

      (a) Минимальная сумма выборки займа составляет сто тысяч долларов ($100 000).
      (b) Минимальная сумма досрочного погашения составляет пять миллионов долларов ($5 000 000).
      (c) Минимальная аннулируемая сумма составляет пять миллионов долларов ($5 000 000).
      (d) Даты выплаты процентов устанавливаются на 28 августа и 28 февраля каждого года.
      (e) Заемщик погашает основную сумму займа в сроки и в размере, приведенные ниже:

       Дата погашения Займа                   Сумма к выплате

      28 февраля 2007                              4 966 666
      28 августа 2007                              4 966 666
      28 февраля 2008                              4 966 666
      28 августа 2008                              4 966 666
      28 февраля 2009                              4 966 666
      28 августа 2009                              4 966 666
      28 февраля 2010                              4 966 666
      28 августа 2010                              4 966 666
      28 февраля 2011                              4 966 666
      28 августа 2011                              4 966 666
      28 февраля 2012                              4 966 666
      28 августа 2012                              4 966 666
      28 февраля 2013                              4 966 666
      28 августа 2013                              4 966 666
      28 февраля 2014                              4 966 666
      28 августа 2014                              4 966 666
      28 февраля 2015                              4 966 666
      28 августа 2015                              4 966 666
      28 февраля 2016                              4 966 666
      28 августа 2016                              4 966 666
      28 февраля 2017                              4 966 666
      28 августа 2017                              4 966 666
      28 февраля 2018                              4 966 666
      28 августа 2018                              4 966 682

      (f) Последней датой предоставления является 31 декабря 2007 г.
      (g) Ставка комиссии за резервирование составляет 0,5% в год.
      (h) Процентная ставка
      Заем предоставляется под проценты с плавающей ставкой, которая определяется в "Стандартных положениях и условиях" как сумма маржи и соответствующей рыночной процентной ставки. Для целей Раздела 3.04 (b) Стандартных положений и условий, соответствующая рыночная процентная ставка является предлагаемой годовой ставкой для депозитов в валюте займа, которая демонстрируется на Справочной странице по состоянию на 11:00 утра лондонского времени, в соответствующий день определения процентной ставки на период, ближайший по длительности к соответствующему процентному периоду (или же, если два периода одинаково приближаются по длительности к соответствующему Процентному периоду, на среднюю величину двух соответствующих процентных ставок) на следующих условиях:
      (A) если по какой-либо причине Соответствующая рыночная процентная ставка в данное время не может быть определена по отношению к Справочной странице, тогда Соответствующей рыночной процентной ставкой является процентная ставка, которую Банк определяет как среднее арифметическое (при необходимости, с округлением в большую сторону до ближайшей 1/16%) предлагаемых годовых процентных ставок по депозитам в валюте займа в размере, сравнимом с той частью Займа, которая запланирована как остающаяся непогашенной на период соответствующий Процентному периоду на срок, равный Процентному периоду, который предложат Банку три основных банка, избранных Банком среди действующих на Лондонском межбанковском рынке; и
      (B) Если Банк определит, что депозиты в валюте займа на Лондонском межбанковском рынке не предлагаются в таких размерах или на такие сроки, тогда Соответствующей рыночной процентной ставкой являются расходы Банка (выраженные как годовая процентная ставка) по финансированию той части Займа, которая остается непогашенной на протяжении соответствующего Процентного периода, из любых источников по его выбору.

              Раздел 2.03 Выборка займа и специальный счет

      (a) Предоставленная сумма может время от времени использоваться в соответствии с положениями Приложения 2 для покрытия (1) затрат, произведенных (или же, с согласия Банка, которые предстоит произвести) в отношении товаров, работ и услуг за разумную цену, требующихся для Проекта и (2) для выплаты разовой комиссии.
      (b) Заемщик настоящим предоставляет Банку полномочия на использование из предоставленной суммы, суммы равной разовой комиссии и на выплату самому себе разовой комиссии от имени Заемщика.
      (c) В целях Проекта Заемщик открывает и содержит специальный депозитный счет в валюте Займа в приемлемом для Банка коммерческом банке в соответствии с положениями и условиями, которые являются удовлетворительными для Банка, включая соответствующую защиту от зачета, конфискации и наложения ареста. В случае, если Заемщик желает осуществить выборку займа с дальнейшим размещением суммы на Специальном счете и отчислять с него платежи (вместо выборки в соответствии с Разделом 2.03 (а)), то такая выборка должна осуществляться в соответствии с положениями Приложения 3.

              Раздел 2.04 Уполномоченный представитель по выборке займа

      Министр финансов Заемщика является уполномоченным представителем Заемщика для принятия любых действий, требующихся или разрешенных в соответствии с положениями Раздела 2.03 (а) настоящего Соглашения и в соответствии с положениями Разделов 3.01 и 3.02 Стандартных положений и условий.

       Статья III - Выполнение Проекта

       Раздел 3.01 Прочие обязательства по Проекту

      В дополнение к общим обязательствам, изложенным в Статье IV Стандартных положений и условий, Заемщик обязуется, если Банк не согласится на иное:
      (а) принять все меры, необходимые для обеспечения достаточных средств для завершения Проекта и оплатить свою долю расходов по Проекту при наступлении срока или необходимости;
      (b) обеспечить, чтобы проект бюджета Республики Казахстан на каждый соответствующий год после подписания настоящего Соглашения и до наступления Последней даты предоставления предусматривал ежегодное финансирование содержания и реабилитации национальных и транснациональных автодорог в общей сумме не менее 150 млн. долларов США;
      (c) разработать проект новой среднесрочной программы развития автодорожной отрасли, принимая во внимание рекомендации Банка, и обеспечить ее принятие не позднее 31 декабря 2005 года;
      (d) поручить Исполнительному агентству: (i) разработать и реализовать систему управления дорожным покрытием для дорожной сети Заемщика, обеспечивающую адекватный уровень информации о состоянии дорожных покрытий, а также соответствующие инструменты оптимизации расходов на содержание дорог; и (ii) не позднее 30 июня 2005 г. предоставить отчет, демонстрирующий удовлетворительный для Банка прогресс внедрения системы управления дорожными покрытиями; и
      (e) поручить Исполнительному агентству предоставить отчет не позднее декабря 2005 г., демонстрирующий удовлетворительный для Банка прогресс в реализации реструктуризации автодорожной отрасли, включая вопросы устранения дублирования обязанностей и заключения всех контрактов на периодический ремонт и содержание дорог на тендерной основе;
      (f) до 1 февраля 2005 года реализовать предложение, удовлетворительное для Банка, о повышении возмещения издержек за счет пользователей дорог, в частности включающее в себя: (i) повышение ставки сборов, выплачиваемых за тяжелогрузные транспортные средства; и (ii) изменение структуры сборов, в результате которого структура сборов будет тесно связана с ущербом, причиняемым каждым классом транспортных средств.

              Раздел 3.02 Реализация Проекта

      Заемщик через Исполнительное агентство предпринимает все соответствующие меры с целью координации, управления, мониторинга и оценки всех аспектов реализации Проекта, включая закупку товаров, работ и услуг по Проекту, и, в частности, выделяет адекватные ресурсы и приемлемый квалифицированный персонал для этой цели.

              Раздел 3.03 Закупки

      Для целей Раздела 4.03 Стандартных положений и условий следующие положения, если Банк не согласится на иное, регулируют закупку товаров, работ и услуг, требующихся для Проекта и подлежащих финансированию за счет средств Займа:
      (а) товары, работы и услуги (за исключением услуг консультантов, которые включены в Раздел 3.03 (с)) закупаются посредством открытого тендера;
      (b) для целей Раздела 3.03 (а) процедуры проведения открытого тендера и стандарты местных конкурентных тендерных процедур изложены в Главе 3 Правил закупок товаров и услуг ЕБРР;
      (c) консультанты, привлекаемые Заемщиком для оказания содействия в реализации Проекта, выбираются в соответствии с процедурами, изложенными в Главе 5 Правил закупок товаров и услуг ЕБРР;
      (d) все подряды подлежат процедурам рассмотрения, изложенным в Приложении к Правилам закупок товаров и услуг ЕБРР. До того времени, пока Банк не уведомит в письменной форме Заемщика об ином, все контракты подлежат предварительному рассмотрению.

              Раздел 3.04 Экологические обязательства

      Без ущерба общеприменимому характеру Разделов 4.02 (а), 4.04 (a)(iii) и 5.02 (с)(iii) Стандартных положений и условий Заемщик, если Банк не согласится на иное, обязуется:
      (а) осуществлять Проект в соответствии с экологическими правилами и нормами, вступающими время от времени в силу в юрисдикции местонахождения Проекта, и с экологическими нормами, существующими в Европейском союзе на эту дату (или же, в случае если такие нормы не существуют в Европейском союзе, изложенными в действующем экологическом руководстве Всемирного банка);
      (b) обеспечить включение соответствующих мер охраны и безопасности окружающей среды в проектирование объектов проекта и затем строить, эксплуатировать и ремонтировать объекты проекта в соответствии с рекомендациями Экологического анализа, подготовленного для Проекта и Экологическими процедурами ЕБРР.

              Раздел 3.05. Консультанты

      (a) Для оказания содействия в реализации Проекта Заемщик, если с Банком не оговорено иное, при необходимости, привлекает или обеспечивает привлечение и использование консультантов, чьи квалификация и опыт, а также технические задания являются удовлетворительными для Банка, включая консультантов, необходимых для осуществления инженерного надзора за подрядами строительных работ и, при необходимости, для достижения целей Проекта, консультантов для оказания содействия в реализации Проекта; и
      (b) Заемщик бесплатно обеспечивает всех консультантов, привлеченных для содействия в вопросах, относящихся к Проекту или операциям Заемщика, всеми средствами и поддержкой необходимой для выполнения их функций, в том числе служебным помещением, всей документацией, материалами и прочей информацией, которая может иметь отношение к их работе.

              Раздел 3.06 Периодичность и требования
                   к представлению отчетности

      (а) До полной выплаты или аннулирования Займа Заемщик представляет в Банк ежегодные отчеты по экологическим вопросам, имеющим отношение к Проекту не позднее 90 дней после окончания отчетного года. Такие отчеты включают в себя информацию о следующих конкретных вопросах:
      (1) информация о соблюдении экологических правил и норм, вступающих время от времени в силу в юрисдикции местонахождения Проекта, и экологических норм, существующих в Европейском союзе на эту дату (или же в случае, если такие нормы не существуют в Европейском союзе, изложенных в применимом экологическом руководстве Всемирного банка), включая состояние каких-либо экологических разрешений, необходимых для Проекта, о результатах любых инспекций, проведенных экологическими органами, любых нарушениях таких экологических правил и норм и связанных с ними мероприятий по ликвидации и любых штрафах, наложенных из-за каких-то таких нарушений;
      (2) меры, принятые в соответствии с рекомендациями экологической экспертизы, подготовленной для проекта, Экологическими процедурами ЕБРР; и
      (3) сводка любых значимых уведомлений, отчетов и прочих сообщений по экологическим вопросам, переданных в отношении Проекта в экологические органы.
      (b) Заемщик предоставляет периодические отчеты о выполнении Проекта, указанные в Разделе 4.04 (a)(iv) Стандартных положений и условий на полугодовой основе не позднее 90 дней после окончания отчетного периода, пока Проект не будет завершен. Такие отчеты включают в себя следующие конкретные данные:
      (1) Общая информация:
      (A) физический прогресс, достигнутый при реализации Проекта на день составления отчета и в течение отчетного периода;
      (B) фактические или ожидаемые трудности или задержки в реализации Проекта и их воздействие на график реализации и фактические меры, принятые или планируемые для преодоления трудностей и избежания задержек;
      (C) ожидаемые изменения в дате завершения Проекта;
      (D) изменение основного состава персонала, связанного с Проектом;
      (Е) вопросы, которые могут повлиять на стоимость Проекта; и
      (F) любое событие или деятельность, имеющие вероятность влияния на экономическую осуществимость какой-либо Части Проекта.
      (2) Финансовая отчетность с детализацией затрат, понесенных в рамках каждой Части Проекта и Выборки займа, вместе с отчетом, показывающим:
      (A) первоначальную сметную стоимость;
      (B) пересмотренную сметную стоимость, при наличии таковой, с причинами изменений;
      (C) первоначально предполагаемые расходы и фактические расходы на данную дату;
      (D) причины отклонения фактических расходов на данную дату от первоначальной сметы расходов на данную дату; и
      (Е) предполагаемые расходы на остальные кварталы года.
      (с) Немедленно по возникновении инцидента или несчастного случая, связанного с Проектом, который, вероятно, будет иметь существенное неблагоприятное воздействие на окружающую среду, здоровье или безопасность, Заемщик уведомляет об этом Банк факсом, указывая характер такого инцидента или несчастного случая и любые шаги, предпринимаемые Заемщиком или Исполнительным агентством для их ликвидации. Без ущерба общеприменимому характеру вышесказанного, инцидент или несчастный случай, вероятно, окажет существенное неблагоприятное воздействие на окружающую среду, здоровье или безопасность, если какой-либо применимый закон требует уведомления государственного органа о таком инциденте или несчастном случае, такой инцидент или несчастный случай влечет за собой смерть или многочисленные серьезные травмы, требующие госпитализации, или такой инцидент или несчастный случай стал известен общественности через средства массовой информации или иным путем.

       Статья IV - Финансовые обязательства

       Раздел 4.01 Финансовый учет и отчетность

      (а) Заемщик обязуется:
      (1) применять процедуры, вести учет и счета, достаточные для отражения, в соответствии с последовательно применяемыми международными нормами бухгалтерского учета, операций, ресурсов и затрат, имеющих отношение к Проекту, и для мониторинга и учета развития Проекта (включая расходы по нему и выгоды, получаемые за счет него);
      (2) организовать аудит отчетности и счетов, включая Специальный счет, указанный в Разделе 4.01 (а), за каждый финансовый год независимыми аудиторами, приемлемыми для Банка в соответствии с международными принципами и нормами аудита;
      (3) предоставлять Банку по мере готовности, но в любом случае не позднее шести месяцев после окончания каждого финансового года, отчет об аудите, проведенными такими аудиторами, в объеме и деталях, обоснованно запрашиваемых Банком;
      (4) предоставлять Банку прочую информацию, касающуюся такой отчетности и счетов, и их аудита, которую Банк может периодически запрашивать.

       Статья V - Приостановление, ускорение, аннулирование

       Раздел 5.01 Приостановление

      Нижеследующее оговаривается для целей Раздела 7.01 (a) (xiv) Стандартных положений и условий:
      (а) право собственности на активы, созданные или реконструированные в рамках Проекта, передано стороне, не являющейся Заемщиком.

       Статья VI - Вступление в силу

       Раздел 6.01 Условия вступления в силу

      Следующие условия оговариваются для целей Раздела 9.02 (с) Стандартных положений и условий в качестве дополнительных условий для вступления в силу настоящего Соглашения.
      (a) Исполнительное агентство представляет план и график, которые по форме и содержанию удовлетворительны для Банка, о реструктуризации автодорожной отрасли, включая вопросы устранения дублирования обязанностей и заключения всех контрактов на периодический ремонт и содержание дорог на тендерной основе;
      (b) Банку предоставляется доказательства, по форме и содержанию удовлетворяющие Банк, подтверждающие наличие достаточного бюджетного ассигнования средств контрагента на Проект в 2004 г.

              Раздел 6.02 Юридические заключения

      (а) Для целей раздела 9.03 (а) Стандартных положений и условий заключение или заключения юрисконсульта предоставляются от имени Заемщика министром юстиции и следующее оговаривается в качестве дополнительных вопросов, подлежащих включению в заключение или заключения, предоставляемые в Банк:
      (i) ратификация Соглашения Парламентом Заемщика.

              Раздел 6.03 Прекращение действия Соглашения
                   из-за невступления в силу

      Дата в 120 дней после даты подписания данного Соглашения оговаривается для целей Раздела 9.04 Стандартных положений и условий.

       Статья VII - Разное

       Раздел 7.01 Уведомления

      Следующие адреса предоставляются для целей Раздела 10.01 Стандартных положений и условий:

      Заемщик:

      Министерство финансов
      473000 Астана
      Проспект Победы, 33

      Вниманию:      Министра финансов

      Факс:          +3172 717762

      Банк:

      Европейский Банк Реконструкции и Развития
      One Exchange Square
      Лондон ЕС2А 2JN
      Англия

      Вниманию:      Отдел управления операциями

      Факс:          +44-20-7338-6100

      В удостоверение чего стороны, действующие через своих должным образом уполномоченных представителей, подписали данное Соглашение,  составленное на английском языке в четырех экземплярах и доставили 6 декабря 2003 года в день и год, указываемые выше вначале.

       Республика Казахстан

      Подпись: _____________________
               ФИО:
               Должность:

       Европейский Банк Реконструкции и Развития

      Подпись: ___________________
               ФИО:
               Должность:

       Приложение 1 - Описание Проекта

      1. Цель Проекта заключается в оказании Заемщику помощи в реконструкции дороги Атырау-Актау в Западном Казахстане и в содействии совершенствованию финансирования и управления автодорожной отраслью Заемщика.
      2. Проект состоит из следующих частей, подлежащих периодическому внесению согласованных Банком и Заемщиком изменений:
      Часть А: Реконструкция дороги Атырау-Актау
      Часть В: Надзор за строительством
      Часть С: Консультационные услуги
      С-1 Консультационные услуги необходимые для разработки плана реструктурирования сбора с тяжелогрузных транспортных средств в соответствии с международными нормами.
      С-2 Консультационные услуги необходимые для совершенствования управления содержанием дорог посредством развития системы управления дорожным покрытием.
      С-3 Консультационные услуги необходимые для реализации Проекта.
      3. Проект будет предположительно завершен в ноябре 2007 г.

       Приложение 2 - Категории и выборка Займа

      1. В таблице, прилагаемой к данному Приложению, излагаются Категории, сумма Займа, выделяемая на каждую Категорию, а также расходы в процентном отношении, подлежащие финансированию в каждой Категории.
      2. Несмотря на положения вышеуказанного параграфа 1, не производится выборка займа в отношении затрат, понесенных и оплаченных до даты подписания Соглашения о займе.

       Дополнение к Приложению 2    

-------------------------------------------------------------------
         Категория          !  Сумма Займа,  !  Процент затрат,
                            !   выделяемая   !     подлежащих
                            ! в валюте Займа !   финансированию 1
-------------------------------------------------------------------
(1) Работы по одному           111 500 000    85% от стоимости
отрезку реконструкции дороги                  контракта без учета
по Части А Проекта                            налога на добавленную
                                              стоимость 2

(2) Надзор за строительством     5 000 000    50% от стоимости
по Части В Проекта                            контракта 2

(3) Непредвиденные расходы       1 508 000

(4) Разовая комиссия             1 192 000
-------------------------------------------------------------------
Всего                          119 200 000
-------------------------------------------------------------------

      ___________________________
       1 Средства займа не будут использоваться для финансирования налога на добавленную стоимость и других налогов и пошлин.
       2 Процент затрат, подлежащих финансированию Заемщиком, может корректироваться в сторону увеличения посредством письменного согласования между Заемщиком и Банком.

       Приложение 3 - Специальный Счет

      1. В целях данного Приложения следующие термины имеют следующие значения:

"Приемлемая категория"       - Категории 1 и 2 в соответствии с
                               Дополнением к Приложению 2.

"Приемлемые расходы"         - расходы, производимые с учетом
                               обоснованной стоимости необходимых
                               для реализации Проекта товаров,
                               работ и услуг, финансируемых за счет
                               Займа и периодически относимых к
                               Приемлемым категориям согласно
                               положений Приложения 2.

"Максимальное сальдо         - сумма равная пяти миллионам долларов
Специального счета"            ($5 000 000).

"Минимальная сумма           - сумма равная двумстам тысячам
выборки со                     долларов ($200 000).
Специального счета"

      2. Платежи со Специального счета осуществляются исключительно по Приемлемым расходам в соответствии с положениями данного Приложения.
      3. После получения Банком удовлетворительных доказательств о надлежащем открытии Специального счета в соответствии с условиями, удовлетворительными для Банка, включая соответствующую защиту от зачетов, конфискации и наложения ареста, Заемщик вправе осуществлять выборку Доступной суммы с последующим размещением на Специальном счете первоначальной суммы, не превышающей Максимальное сальдо Специального счета и не ниже Минимальной суммы выборки со специального счета.
      4. В последующем Заемщик вправе осуществлять выборку дополнительных сумм из Доступной суммы и размещать указанные суммы на Специальный счет в соответствии с ограничениями, установленными ниже пунктом 6, и следующими условиями по каждой выборки займа:
      (a) Заемщик представляет в Банк выписки со счета и документацию, а также любые другие доказательства надлежащего применения сумм, снятых со Специального счета.
      (b) После осуществления запрошенной выборки займа и размещения суммы такой выборки на Специальном счете сальдо Специального счета не должно превышать Максимального сальдо Специального счета.
      (c) За исключением случаев периодического согласования с Банком, сумма запрашиваемой выборки займа с последующим размещением на Специальном счете должна быть не ниже Минимальной суммы выборки займа со Специального счета.
      5. Без ущерба для требований подпункта 4 (а) настоящего Приложения Заемщик в любое время по обоснованному требованию Банка представляет отчет о сальдо и других деталях Специального счета, в том числе выписки со счета и другие документы и доказательства осуществления платежей со Специального счета в соответствии с требованиями, установленными настоящим Приложением.
      6. Несмотря на положения пункта 4 настоящего Приложения, Заемщик, в случае если иное не оговорено Банком, не вправе осуществлять выборку займа с доступной суммы с последующим размещением на Специальный счет:
      (a) если Банк, в любое время, устанавливает, что дальнейшие выборки займа должны осуществляться в соответствии с положениями Раздела 2.03 (а); или
      (b) если доступная сумма, отнесенная к Приемлемым категориям, в два раза превышает размер Максимального сальдо специального счета.
      Впоследствии в отношении выборок займа, отнесенных к соответствующим Приемлемым категориям, соблюдаются процедуры, которые Банк может указать в уведомлении Заемщику. Такие дальнейшие выборки займа осуществляются только после того, как Банк убедится, что все суммы, имеющиеся на депозите Специального счета на дату получения уведомления, будут использованы для осуществления выплат на приемлемые расходы.
      7. Если Банк, в любое время, устанавливает, что платеж со Специального счета или сам Специальный счет использовался:
      (a) для покрытия расходов или в размере, не соответствующем пункту 2 настоящего Приложения; или
      (b) без обоснования доказательствами, представляемыми в Банк;
то Банк вправе потребовать от Заемщика:
      (1) предоставления дополнительных доказательств, которые Банк может затребовать; и/или
      (2) размещения на Специальном счете (или по требованию Банка выплаты Банку) суммы, равной сумме такого платежа или его части, который не соответствует условиям приемлемости или необоснован.
      В случае такого установления в соответствии с вышеуказанными подпунктами (а) или (b), дальнейшие выборки займа, если Банк не соглашается на иное, с последующим размещением на Специальном счете не осуществляются до тех пор, пока Заемщик либо (А) не разместит на Специальном счете или не выплатит Банку сумму равную сумме платежа (или его части), который не соответствует условиям приемлемости или необоснован, либо (В) не предоставит дополнительные доказательства, отвечающие требованиям Банка, надлежащего применения сумм снятых со Специального счета.
      8. Если:
      (a) Банк устанавливает в любое время, что сумма, неоплаченная по Специальному счету, не потребуется для покрытия дополнительных платежей по приемлемым расходам; или
      (b) Банк обязывает Заемщика выплатить Банку сумму в соответствии с подпунктом 7(2);

то Заемщик сразу после получения уведомления от Банка досрочно выплачивает Банку часть Займа в размере равном такой сумме. Для данной цели требование о досрочном погашении Займа в соответствии с датами выплаты процентов согласно нижеуказанного пункта 10 отменяется.
      9. Заемщик вправе, предварительно направив уведомление в Банк в соответствии с Разделом 3.07 (а) Стандартных положений и условий, досрочно выплатить на любую дату выплаты процентов все или часть средств, помещенных на Специальный счет.
      10. Досрочное погашение в соответствии с вышеуказанными пунктами 8 или 9 осуществляется согласно Раздела 3.07 Стандартных положений и условий, однако с учетом того, что: (а) несмотря на Раздел 3.07 (c)(i)(A) Стандартных положений и условий, такая сумма досрочного погашения не должна соответствовать Минимальной сумме досрочного погашения займа, и (b) при досрочном погашении займа в сроки, не соответствующие дате выплаты процентов, покрываются издержки в связи с изменением условий в соответствии с Разделом 3.10 Стандартных положений и условий. В случае досрочного погашения в соответствии с вышеуказанными пунктами 8 или 9 Банк руководствуется Разделом 3.07 (c)(ii) Стандартных положений и условий.

       Примечание РЦПИ: далее текст на английском языке (см. бумажный вариант).