Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджеттi әзiрлеу ережесiн бекiту туралы" Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 5 маусымдағы N 624 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу ережесiн бекiту туралы" Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентiнiң қарауына енгiзiлсiн.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу epeжeciн бекiту туралы

      Қазақстан Республикасына 2004 жылғы 24 сәуiрдегі Бюджет  кодексiне сәйкес қаулы етемін:
      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу ережесi бекiтiлсiн.
      2. Осы Жарлық қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Президентi

Қазақстан Республикасы   
Президентiнiң       
2004 жылғы "___"_______ 
N ____ Жарлығымен    
бекiтiлдi        

  Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджетті әзiрлеу ережесi

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет  кодексiне сәйкес әзiрлендi әрi алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттік бюджеттi әзiрлеу тәртiбiн айқындайды.

  1-бөлiм. Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу тәртiбi

  1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтетiн Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi жоспары (бұдан әрi - Орта мерзiмдi жоспары), Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта мерзiмдi фискалдық саясаты (бұдан әрi - Орта мерзiмдi фискалдық саясат), мемлекеттiк, салалық (секторалдық) бағдарламалар, Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан халқына елдегi ахуал және Республиканың iшкi және сыртқы саясатының негiзгі бағыттары туралы жыл сайынғы жолдауы, өткен және ағымдағы қаржы жылдарының республикалық бюджетiнiң атқарылу нәтижелерi, республикалық бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігiн бағалаулар алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын әзiрлеу үшiн негiз болып табылады.
      2. Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу процесi өзiне мынадай кезеңдердi қамтиды:
      1) алдағы қаржы жылына арналған түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерiн айқындау;
      2) ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерiн айқындау;
      3) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік өтiнiмдердi жасауы;
      4) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттiк өтінiмдерiн қарау;
      5) алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзiрлеу.

  2-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерiн айқындау

      3. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті орган үш жылдық кезеңге бекiтiлген бюджеттiк алымдар көлемiн ескере отырып және Орта мерзiмдi фискалдық саясат негiзiнде бюджет құрылымына сәйкес алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет түсiмдерiнiң болжамды көрсеткiштерiн айқындайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына жiбередi.
      4. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 5 маусымына дейiнгi мерзiмде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет түсiмдерiнiң болжамды көрсеткiштерiн қарайды және олар жөнiнде шешiм қабылдайды.

  3-тарау. Ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларға және бюджеттiк даму бағдарламаларына шығыстардың лимиттерiн айқындау

      5. Республикалық бюджет шығыстарының лимиттерiн бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілеттi орган республикалық бюджеттiң болжамды көрсеткiштерi, бюджет қаражатын жұмсаудың басымды бағыттары, терiс операциялық сальдоның жол берiлетiн шектi мөлшерi, Орта мерзiмдi фискалдық саясатта айқындалған басқа да көрсеткiштер, республикалық бюджет тапшылығының жол берiлетiн шектi мөлшерi және Орта мерзiмдi жоспарында айқындалған басқа да макроэкономикалық көрсеткiштер, Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетiн түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерi негiзiнде қалыптастырады.
      6. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілеттi орган:
      ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн бюджет шығыстарының лимитiн;
      бюджеттiк даму бағдарламалары үшiн бюджет шығыстарының лимитiн Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізедi.
      7. Ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн шығыстар лимиттерiн есептеу кезiнде:
      1) республикалық бюджет кiрiстерiнiң көлемiнен аспауы тиiс үш жылдық кезеңге белгiленген бюджеттiк субвенциялардың көлемiн қоса алғанда, ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға арналған шығындардың жалпы көлемi;
      2) бекiтілген заттай нормалар;
      3) ағымдағы қаржы жылының ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларының көлемi;
      4) бюджеттiк шығыстарды ұлғайту немесе қысқарту жөнiнде Орта мерзiмдi фискалдық саясатта көрсетiлген бағыттар;
      5) ағымдағы қаржы жылы аяқталатын ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларды алып тастау қажеттігі;
      6) өзге де қажетті жағдайлар ескеріледi.
      8. Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшiн шығыстардың лимиттері бюджеттік бағдарламалардың әрбiр әкiмшiсi үшiн айқындалады. Жалпы лимиттерден шығыстардың жекелеген түрлерiн бөлiп көрсетуге рұқсат етіледi.
      9. Бюджеттік даму бағдарламалары үшiн шығыстардың лимиттері республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi арасында бөлiнбей, тұтас айқындалады. Бюджеттік даму бағдарламалары үшiн шығыстар лимитiнiң көлемi республикалық бюджет шығыстарының жалпы болжамды көлемi мен ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшін шығыстар лимиттерiнiң жалпы көлемi арасындағы айырмашылық ретiнде есептеледi.
      10. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 5 маусымына дейiнгі мерзiмде ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларға бюджеттік даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерiн қарайды және мақұлдайды.
      11. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшiн шығыстардың лимиттерiн бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган үш жұмыс күні iшiнде республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерiне, ал бюджеттiк даму бағдарламалары үшiн шығыстардың лимитiн бюджеттiк инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) iрiктеу үшiн экономикалық жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілетті органға жеткiзедi.
      12. Экономикалық жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) бойынша өтiнiмдерiн қарау нәтижелерi, заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемелерi негізiнде және Республикалық бюджет комиссиясы айқындаған бюджеттік даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерi шегiнде:
      1) ағымдағы қаржы жылы мемлекеттік, салалық (секторалдық) бағдарламалар бөлiнiсiнде iске асырылатын инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) ескере отырып, басымды бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тiзбесiн;
      2) заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттiк инвестициялар жөніндегі ұсыныстарды қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 15 маусымына дейiн Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      13. Республикалық бюджет комиссиясы 12-тармақта көрсетілген тiзбе мен ұсыныстарды қарайды, оларды қаржыландыру көзi мен тетiгiн және оларды iске асыруға жауапты болатын республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiн айқындайды.
      14. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған басымды бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) мен заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялар тiзбесiн бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті орган үш жұмыс күнi iшiнде республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерiне жеткiзедi.

  4-тарау. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік өтінiмдердi жасауы

      15. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік өтiнiмдерi бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi орган белгілеген тәртiппен:
      бiрыңғай бюджеттiк сыныптама;
      ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға арналған шығыстардың лимитi;
      басымды бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тiзбесi;
      өткен қаржы жылында Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк өтiнiм;
      Орта мерзiмдi жоспар;
      Орта мерзiмдi фискалдық саясат негiзінде жасалады.
      16. Алдағы үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк өтiнiмдердi республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшілерi бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға ағымдағы қаржы жылының 25 маусымынан кешiктірмей, бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілеттi орган белгiлеген кестеге сәйкес ұсынады.
      17. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерiне берілетiн мақсатты трансферттердi және бюджеттік кредиттердi қаржыландыруды жүзеге асыратын республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті органға облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана бөлінісінде осы бюджеттік бағдарламалар бойынша негізделген есептеулерді ұсынады.

  5-тарау. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік өтiнiмдерiн қарау

      18. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті орган:
      1) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттiк өтінімдерін олардың осы Ережеде және Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында қойылатын талаптарға сәйкестене қарайды;
      2) Қазақстан Республикасының Үкiметі айқындаған тәртіппен ұсынылып отырған бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалауды жүргізеді;
      3) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi бойынша қорытынды дайындайды;
      4) облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетін мақсатты трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемі жөнінде ұсыныс дайындайды.
      19. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi жөнiндегi қорытындының нысанын бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті орган айқындайды.
      20. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi және бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілетті органның олар бойынша қорытындысы, сондай-ақ бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi органның облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетiн мақсатты трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемi жөнiндегі ұсынысы ағымдағы қаржы жылының 15 шiлдесiнен бастап Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізiледi.
      21. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттiк өтiнiмдерi Республикалық бюджет комиссиясының қарауына екі кезеңмен енгiзiлуi мүмкiн.
      Бiрiншi кезеңде ағымдағы бюджеттік бағдарламалар енгізіледi. Бұл ретте жаңа әрі қосымша бюджет қаражатын талап ететiн, жеке қаралатын бюджеттік бағдарламаларды қоспағанда, Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларды бюджеттiк бағдарламалардың барлық әкiмшілерi бойынша тұтастай қарайды.
      Екiншi кезеңде бюджеттік даму бағдарламалары енгізіледі.
      Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттік өтінімдерді тақырыптық блоктар бойынша қарау тәртiбiн белгілей алады.
      22. Республикалық бюджет комиссиясының республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттiк өтiнiмдерiн қарау кестесiн Республикалық бюджет комиссиясының жұмыс органы жасайды.
      23. Республикалық бюджет комиссиясы енгізілген республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттік өтiнiмдерiн, бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілеттi органның қорытындыларын, сондай-ақ облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетiн мақсатты трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемi жөнiндегі ұсынысты қарайды және ағымдағы қаржы жылының 25 шiлдесiне дейiнгі мерзiмде олар жөнiнде шешiм қабылдайды.
      24. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган мен республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасындағы келiспеушілiктердi Республикалық бюджет комиссиясы қарайды.
      25. Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттік бағдарламалар бойынша түпкілiктi шешiм қабылдағаннан кейiн республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi қосымша өтінiмдер бере алмайды.
      26. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшілерi ағымдағы қаржы жылының 15 тамызына дейiнгi мерзiмде республикалық бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобаларын және шығыстарды есептеулердi Республикалық бюджет комиссиясының шешiмдерiне сәйкес келтiредi және оларды бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкілеттi органға ұсынады.

  6-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзiрлеу

      27. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілеттi орган Республикалық бюджет комиссиясы қабылдаған шешiмдер негізiнде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілiкті нұсқасын жасайды және оны Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкiлiктi нұсқасын қарау және айқындау жоспарланып отырған қаржы жылының алдындағы жылдың 1 тамызынан кешiктiрмей аяқталады.
      28. Бюджеттiк жоспарлау жөніндегі орталық уәкілеттi орган алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкілiкті нұсқасы негiзiнде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын жасайды және ағымдағы қаржы жылының 15 тамызынан кешiктiрмейтiн мерзiмде оны Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына ұсынады.
      29. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын Қазақстан Республикасының Үкiметi ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегiнен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Парламентiне енгiзедi.

  2-бөлiм. Төтенше мемлекеттік бюджетті әзiрлеу

  7-тарау. Жалпы ережелер

      30. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзу туралы Жарлығы не Қазақстан Республикасының бiрнеше өңiрiнiң аумағында төтенше жағдайды енгізу төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу үшiн негіз болып табылады.
      31. Төтенше мемлекеттiк бюджет республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң негізiнде қалыптастырылады.

  8-тарау. Төтенше мемлекеттiк бюджет жобасын әзiрлеу

      32. Қазақстан Республикасының Президентi төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзген кезде бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше немесе соғыс жағдайын енгізу туралы Жарлығы қабылданған күнгі жағдай бойынша республикалық және жергілiктi бюджеттердiң бекiтiлген, нақтыланған, түзетiлген көрсеткiштерiн және олардың кассалық атқарылуын бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті органға ұсынады.
      33. Тиiсті мемлекеттiк органдар бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға төтенше немесе соғыс жағдайының әрекет ету уақытында жүзеге асырылатын iс-шараларды қаржыландыру жөнiндегi бюджеттік өтiнiмдердi енгізедi.
      34. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi орган төтенше немесе соғыс жағдайының iс-шараларын қаржыландыру үшiн бюджеттiк бағдарламалардың тiзбесi мен көлемiн, сондай-ақ қаржыландырылу бюджет қаражатын қайта бөлу мақсатында тоқтатыла тұратын республикалық және жергілiктi бюджеттiк бағдарламалардың тiзбесiн жасайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      35. 34-тармақта көрсетiлген бюджеттiк бағдарламалардың тiзбелерi мен көлемiн Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдағаннан кейiн бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасын жасайды. Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасына:
      1) Қазақстан Республикасының Бюджет  кодексiнде белгiленген құрылым бойынша жасалатын төтенше мемлекеттiк бюджет;
      2) төтенше мемлекеттік бюджет құрамына енгiзілген және төтенше немесе соғыс жағдайының iс-шараларын қаржыландыруға сұранысты ескере отырып түзетiлген республикалық және жергілiктi бюджеттердiң көрсеткiштерi қоса берiледi.
      36. Егер Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше немесе соғыс жағдайын енгізу туралы Жарлығында өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасын Қазақстан Республикасының Үкiметi заңнамада белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасы Президентiнiң бекiтуiне енгізедi.

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 июня 2004 года N 624

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан "Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета".

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

  Проект      

Указ Президента Республики Казахстан Об утверждении Правил разработки проекта республиканского
бюджета и чрезвычайного государственного бюджета

      В соответствии с Бюджетным  кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года постановляю:
      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета.
      2. Настоящий Указ вступает в силу со дня подписания.

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

Утверждены            
Указом Президента        
Республики Казахстан      
от _______ 2004 года N ___   

Правила
разработки проекта республиканского бюджета
и чрезвычайного государственного бюджета

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года и определяют порядок разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и чрезвычайного государственного бюджета.

  Раздел 1. Порядок разработки проекта
республиканского бюджета

  Глава 1. Общие положения

      1. Основой для разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год являются Среднесрочный план социально-экономического развития Республики Казахстан (далее - Среднесрочный план), Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан на предстоящий трехлетний период (далее - Среднесрочная фискальная политика), утверждаемые Правительством Республики Казахстан, государственные, отраслевые (секторальные) программы, ежегодное послание Президента Республики Казахстан к народу Казахстана о положении в стране и основных направлениях внутренней и внешней политики республики, результаты исполнения республиканского бюджета истекшего и текущего финансовых годов, оценки эффективности республиканских бюджетных программ.
      2. Процесс разработки проекта республиканского бюджета включает в себя следующие этапы:
      1) определение прогнозных показателей поступлений на предстоящий финансовый год;
      2) определение лимитов расходов на текущие бюджетные программы и бюджетные программы развития;
      3) составление бюджетных заявок администраторами республиканских бюджетных программ;
      4) рассмотрение бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ;
      5) разработку проекта закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год.

  Глава 2. Определение прогнозных показателей
поступлений на предстоящий финансовый год

      3. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом утвержденных на трехлетний период объемов бюджетных изъятий и на основе Среднесрочной фискальной политики определяет прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета на предстоящий финансовый год по структуре бюджета и направляет их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      4. Республиканская бюджетная комиссия в срок до 5 июня текущего финансового года рассматривает прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и принимает решение по ним.

  Глава 3. Определение лимитов расходов на текущие 
бюджетные программы и бюджетные программы развития

      5. Лимиты расходов республиканского бюджета формируются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на основе прогнозных показателей республиканского бюджета, приоритетных направлений расходования бюджетных средств, предельно допустимого размера отрицательного операционного сальдо, других показателей, определенных Среднесрочной фискальной политикой, предельно допустимого размера дефицита республиканского бюджета и других макроэкономических показателей, определенных Среднесрочным планом, прогнозных показателей поступлений в республиканский бюджет на предстоящий финансовый год, одобренных Республиканской бюджетной комиссией.
      6. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии:
      лимит расходов бюджета для текущих бюджетных программ;
      лимит расходов бюджета для бюджетных программ развития.
      7. При расчете лимитов расходов для текущих бюджетных программ учитывается следующее:
      1) общий объем затрат на текущие бюджетные программы, включая объемы бюджетных субвенций, установленных на трехлетний период, который не должен превышать объем доходов республиканского бюджета;
      2) утвержденные натуральные нормы;
      3) объем текущих бюджетных программ текущего финансового года;
      4) направления, отраженные в Среднесрочной фискальной политике, по увеличению или сокращению бюджетных расходов;
      5) необходимость исключения завершающихся в текущем финансовом году текущих бюджетных программ;
      6) другие необходимые условия.
      8. Лимиты расходов для текущих бюджетных программ определяются для каждого администратора республиканских бюджетных программ.
      Допускается выделение отдельных видов расходов из общих лимитов.
      9. Лимит расходов для бюджетных программ развития определяется в целом, без распределения между администраторами республиканских бюджетных программ. Объем лимита расходов для бюджетных программ развития рассчитывается как разница между общим прогнозным объемом расходов республиканского бюджета и общим объемом лимитов расходов для текущих бюджетных программ.
      10. Республиканская бюджетная комиссия в срок до 5 июня текущего финансового года рассматривает и одобряет лимиты расходов на текущие бюджетные программы, бюджетные программы развития.
      11. Одобренные Республиканской бюджетной комиссией лимиты расходов для текущих бюджетных программ доводятся в течение трех рабочих дней центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ, а лимит расходов для бюджетных программ развития - до центрального уполномоченного органа по экономическому планированию для отбора бюджетных инвестиционных проектов (программ).
      12. Центральный уполномоченный орган по экономическому планированию на основе результатов рассмотрения заявок администраторов республиканских бюджетных программ по бюджетным инвестиционным проектам (программам), финансово-экономических обоснований бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц, и в пределах лимитов расходов на бюджетные программы развития, определенных Республиканской бюджетной комиссией, формирует и вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии до 15 июня текущего финансового года:
      1) перечень приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ) с учетом реализуемых в текущем финансовом году инвестиционных проектов (программ) в разрезе государственных, отраслевых (секторальных) программ;
      2) предложения по бюджетным инвестициям, осуществляемым посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц.
      13. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает указанные в пункте 12 перечень и предложения, определяет источник и механизм их финансирования и администраторов республиканских бюджетных программ, которые будут ответственными за их реализацию.
      14. Одобренный Республиканской бюджетной комиссией перечень приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ) и бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц, доводится центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ в течение трех рабочих дней.

  Глава 4. Составление бюджетных заявок администраторами
республиканских бюджетных программ

      15. Бюджетная заявка администраторов республиканских бюджетных программ составляется в порядке, устанавливаемом центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, на основе:
      единой бюджетной классификации;
      лимита расходов для текущих бюджетных программ;
      перечня приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ);
      бюджетной заявки на трехлетний период, одобренной Республиканской бюджетной комиссией в истекшем финансовом году;
      Среднесрочного плана;
      Среднесрочной фискальной политики.
      16. Бюджетные заявки на предстоящий трехлетний период представляются администраторами республиканских бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в срок не позднее 25 июня текущего финансового года согласно графику, установленному центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      17. Администраторы республиканских бюджетных программ, осуществляющие финансирование целевых трансфертов и бюджетных кредитов бюджетам областей, городов республиканского значения, столицы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию обоснованные расчеты по данным бюджетным программам в разрезе областей, городов республиканского значения, столицы.

  Глава 5. Рассмотрение бюджетных заявок администраторов
республиканских бюджетных программ

      18. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию:
      1) рассматривает бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ на предмет их соответствия требованиям, предъявляемым настоящими Правилами и бюджетным законодательством Республики Казахстан;
      2) проводит оценку эффективности предлагаемых бюджетных программ в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;
      3) готовит заключение по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ;
      4) готовит предложение по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы.
      19. Форма заключения по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ определяется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      20. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ и заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по ним, а также предложение центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы, начиная с 15 июля текущего финансового года, вносятся на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      21. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ могут вноситься на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии в два этапа.
      На первом этапе вносятся текущие бюджетные программы. При этом, текущие бюджетные программы рассматриваются на Республиканской бюджетной комиссии в целом по всем администраторам республиканских бюджетных программ, за исключением новых и требующих дополнительных бюджетных средств бюджетных программ, которые рассматриваются отдельно.
      На втором этапе вносятся бюджетные программы развития.
      Республиканской бюджетной комиссией может устанавливаться порядок рассмотрения бюджетных заявок по тематическим блокам.
      22. График рассмотрения Республиканской бюджетной комиссией бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ составляется рабочим органом Республиканской бюджетной комиссии.
      23. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает внесенные бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ, заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию, а также предложение по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы и в срок до 25 июля текущего финансового года принимает по ним решение.
      24. Разногласия между центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию и администраторами республиканских бюджетных программ рассматриваются Республиканской бюджетной комиссией.
      25. После принятия Республиканской бюджетной комиссией окончательного решения по бюджетным программам администраторы республиканских бюджетных программ не могут представлять дополнительные заявки.
      26. Администраторы республиканских бюджетных программ в срок до 15 августа текущего финансового года приводят проекты паспортов республиканских бюджетных программ и расчеты расходов в соответствие с решениями Республиканской бюджетной комиссии и представляют их в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

  Глава 6. Разработка проекта закона о республиканском
бюджете на предстоящий финансовый год

      27. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе принятых решений Республиканской бюджетной комиссии составляет окончательный вариант проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и вносит его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      Рассмотрение и определение окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год завершаются не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому финансовому году.
      28. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год составляет проект закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год и в срок не позднее 15 августа текущего финансового года представляет его на рассмотрение Правительству Республики Казахстан.
      29. Проект закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год вносится Правительством Республики Казахстан в Парламент Республики Казахстан не позднее 1 сентября текущего финансового года.

  Раздел 2. Разработка чрезвычайного государственного бюджета

  Глава 7. Общие положения

      30. Основанием для разработки чрезвычайного государственного бюджета является Указ Президента Республики Казахстан о введении на всей территории Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения, либо введение чрезвычайного положения на территории нескольких регионов Республики Казахстан.
      31. Чрезвычайный государственный бюджет формируется на основе республиканского и местных бюджетов.

  Глава 8. Разработка проекта чрезвычайного
государственного бюджета

      32. При введении Президентом Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета представляет утвержденные, уточненные, скорректированные показатели республиканского и местных бюджетов и их кассовое исполнение по состоянию на дату принятия Указа Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.
      33. Соответствующие государственные органы вносят в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки по финансированию мероприятий, осуществляемых на время действия чрезвычайного или военного положения.
      34. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет перечень и объемы бюджетных программ для финансирования мероприятий чрезвычайного или военного положения, а также перечень республиканских и местных бюджетных программ, финансирование которых приостанавливается в целях перераспределения бюджетных средств, и вносит их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      35. После одобрения Республиканской бюджетной комиссией указанных в пункте 34 перечней и объемов бюджетных программ центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете. К проекту Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете прилагаются:
      1) чрезвычайный государственный бюджет, который составляется по установленной Бюджетным кодексом Республики Казахстан структуре;
      2) показатели республиканского и местных бюджетов, включенные в состав чрезвычайного государственного бюджета и скорректированные с учетом потребности на финансирование мероприятий чрезвычайного или военного положения.
      36. Проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете вносится Правительством Республики Казахстан на утверждение Президента Республики Казахстан в установленном законодательством порядке, если иное не предусмотрено Указом Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения.