Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеу ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 маусымдағы N 677 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 22 қарашадағы N 827 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 22.11.2021 № 827 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегі Бюджет кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

Қазақстан Pecпубликасының


Премьер-Министрі



  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2004 жылғы 21 маусымдағы
N 677 қаулысымен
бекiтiлген

Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеу ережесi
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет кодексiне сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң, облыстардың жергiлiктi атқарушы органдарының, республикалық маңызы бар қаланың, астананың және аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) орта мерзiмдi фискалдық саясатын әзiрлеу тәртiбiн айқындайды.

      2. Орта мерзiмдi фискалдық саясат алдағы үш жылдық кезеңге арналған салық-бюджет саясатын, оның iшiнде:

      мемлекеттiк, республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң болжамды көрсеткiштерiн;

      республиканың немесе өңiрдiң стратегиялық, әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi кезеңге арналып белгiленген басымдықтарын ескере отырып, бюджет қаражатын жұмсаудың басым бағыттарын;

      бюджет қаражатын жұмсаудың басым бағыттарын;

      бюджетаралық қатынастарды дамыту бағыттарын;

      мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борыш саласындағы саясатты;

      ықтимал фискалдық тәуекелдердi айқындайтын құжатты бiлдiредi.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      3. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң орта мерзiмді фискалдық саясатын бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган (бұдан әрi - орталық уәкiлеттi орган) әзiрлейдi.

      4. Жергiлiктi атқарушы органның орта мерзiмдi фискалдық саясатын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттiк жоспарлау жөніндегі жергiлiктi уәкiлеттi органы (бұдан әрi - жергiлiктi уәкiлеттi орган) әзiрлейдi.

      5. Орта мерзiмдi фискалдық саясат Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан халқына жыл сайынғы жолдауын ескере отырып:

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексi;

      "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" (Салық кодексi) Қазақстан Республикасының Кодексi;

      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бағдарламасы;

      Қазақстан Республикасының және өңiрлердiң стратегиялық және орта мерзiмдi әлеуметтiк-экономикалық даму жоспарлары;

      мемлекеттiк, салалық (секторалдық) және өңiрлiк бағдарламалар;

      өткен қаржы жылында бекiтiлген орта мерзiмдi фискалдық саясат;

      өткен қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау, оның негiзгi бағыттарын жыл сайын түзете отырып, бағдарламаларды бағалау, бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеу мен iске асыруды бағалау негiзiнде әзiрленедi.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      6. Орта мерзiмдi фискалдық саясат жыл сайын үш жылдық кезеңге жоспарланатын кезеңдi бiр жылға ұзартуды көздейтiн жылжымалы негізде әзiрленедi.

      6-1. Орта мерзiмдi фискалдық саясатқа, егер бюджеттi әзiрлеу немесе нақтылау кезiнде оның негiзгi бағыттары түзетiлген жағдайда өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлуi мүмкiн.

      Ескерту. 6-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      7. Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеу үшiн қажеттi ақпараттық-статистикалық материалдарды мемлекеттiк органдар, ұйымдар мен кәсiпорындар заңнамада белгiленген тәртiппен орталық және жергiлiктi уәкiлеттi органдарға ұсынады.

2. Орта мерзiмдi фискалдық саясаттың құрылымы

      8. Орта мерзiмдi фискалдық саясат мынадай негiзгi бөлiмдердi қамтиды:

      1) әлеуметтiк-экономикалық жағдайы;

      2) фискалдық саясаттың мақсаттары мен мiндеттерi;

      3) кiрiс саясаты;

      4) шығыстар саясаты;

      5) бюджеттік кредит беру;

      6) алынып тасталды

      7) бюджетаралық қатынастар;

      8) мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борышты басқару.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      9. "Әлеуметтiк-экономикалық жағдайы" бөлiмiнде Қазақстан Республикасының немесе өңiрдiң өткен кезеңдегi әлеуметтiк-экономикалық дамуын қысқаша талдау, Қазақстан Республикасының немесе өңiрдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының жоспарланатын кезеңге арналған негiзгi көрсеткiштерiнiң басты бағыттары және болжамы қамтылуы тиiс.

      10. Орта мерзiмдi фискалдық саясаттың мақсаттары елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының стратегиялық және орта мерзiмдi жоспарларына негiзделе отырып, қалыптастырылады.

      Мiндеттер алға қойылған мақсаттарға неғұрлым тиiмдi әдiстермен қол жеткiзу жолдарын айқындайды.

      11. Кiрiс саясатында орта мерзiмдi кезеңдегi бюджет кiрiстерiн және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын қалыптастыру саясатының мақсаттары мен мiндеттерi, сондай-ақ мемлекеттің экономикалық саясатының мақсаттарын iске асыруға мүмкiндiк беретiн салық жүктемесiнiң ықтимал әдiл деңгейiне қол жеткiзуге бағытталған кiрiстердiң түсiмiн тұрақтандыратын шаралар қамтылуы тиiс.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      12. Шығыстар саясаты бюджеттiң және Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының шығыстары бөлiгiнде бюджет саясатының мақсаттары мен мiндеттерiн, мемлекет функцияларының орындалуын және республикадағы немесе экономиканың салалары (секторлары) бойынша мемлекеттiк саясаттың iске асырылуын көрсететiн үш жылдық кезеңге арналған шығыстардың басым бағыттарын, мемлекеттiң қаржы активтерiн сатып алу және сату бөлiгiнде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе жергiлiктi атқарушы орган саясатының бағыттарын қамтуы тиiс.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      13. Бюджеттік кредит беру үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк кредит берудің мақсаттары мен мiндеттерiн, оның iшiнде бюджеттiк кредиттердi ұсынуды және қайтаруды белгiлеу тиiс.

      14. алынып тасталды
      Ескерту. 14-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      15. Бюджетаралық қатынастар жоғарғы және төменгі бюджеттер арасындағы бюджетаралық қатынастарды реттеу және дамыту бағыттарының үш жылдық кезеңге арналған нысандарын белгiлейдi. Бюджетаралық қатынастарды реттеу нысандарын айқындау кезiнде бюджеттiң әр деңгейiнiң салық әлеуеті, өңiрлердiң объективтi бюджеттiк қажеттіктерін бағалау нәтижелері, бекітiлген заттай нормалар ескерiледi.

      16. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң орта мерзiмдi фискалдық саясатында мемлекеттік және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борышты басқару саясатының үш жылдық кезеңге арналған мақсаттары мен мiндеттерi, мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген борыштың үш жылдық кезеңге арналған көрсеткiштерiнiң болжамы қамтылуы тиiс.

      Жергiлiктi атқарушы органның орта мерзiмдi фискалдық саясатында iшкi мемлекеттiк қарыз алу мен борышты басқару саясатының мақсаттары мен міндеттері, үш жылдық кезеңге арналған жергілiктi атқарушы органның iшкi мемлекеттік борыштың көрсеткiштер болжамы қамтылуы тиіс.

      17. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң орта мерзiмдi фискалдық саясатында үш жылдық кезеңге арналған мемлекеттік бюджеттiң болжамды көрсеткiштерi қамтылуы тиiс.

      Жергілiктi атқарушы органның орта мерзiмдi фискалдық саясатында үш жылдық кезеңге арналған тиiстi жергiлiктi бюджеттiң болжамды көрсеткiштерi қамтылуы тиiс.

      Ескерту. 17-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      18. Орта мерзiмдi фискалдық саясатта мемлекет функцияларының орындалуын және мемлекеттiк саясаттың iске асырылуын, ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламалар көлемiнiң болжамын көрсететiн функционалдық белгілер бойынша бюджет шығыстарының болжамды көрсеткiштерi қамтылуы тиiс.

      19. Орта мерзiмдi фискалдық саясат бөлiмдерiнде алға қойылған мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу үшін құралдар мен шаралар тiзбесi, алға қойылған мақсаттарға қол жеткiзу деңгейін сипаттайтын экономикалық және бюджеттiк көрсеткiштер, орта мерзiмдi кезеңде фискалдық саясат жүргізу нәтижесiндегi ықтимал фискалдық тәуекелдердiң талдауы қамтылуы тиiс.

3. Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеу және бекiту

      20. Орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеудiң және бекiтудiң мынадай:

      1) ұйымдық;

      2) орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын әзiрлеу;

      3) орта мерзiмдi фискалдық саясатты келiсу және бекiту кезеңдерi көзделiп отыр.

      21. Орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын әзiрлеудiң ұйымдық кезеңi өзiне ағымдағы жылдың 1 мамырына дейiн орталық уәкiлеттi орган және жергiлiктi уәкiлеттi орган басшысының құжаттарды (орта мерзiмдi фискалдық саясатты әзiрлеудiң үйлестiру жоспарын, оның тұжырымдамалық ұстанымдарын, орта мерзiмдi фискалдық саясаттың негізгi бөлiмдерiнiң құрылымдарын; мемлекеттiк, республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң көлемiн, мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борышты болжамдау үшiн қажеттi көрсеткiштердiң тiзбесiн) бекiтуiн қамтиды.

      Ескерту. 21-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      22. Орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын әзiрлеу кезеңi:

      1) мемлекеттiк органдардың орталық уәкiлеттi органға және жергiлiктi уәкiлеттi органға орта мерзiмдi фискалдық саясаттың негiзгi бөлiмдерi бойынша ақпарат ұсынуын;

      2) мемлекеттiк уәкiлеттi органның және жергiлiктi уәкiлеттi органның мемлекеттiк органдардың ұсыныстары негiзiнде орта мерзiмдi фискалдық саясаттың жобасын дайындауын;

      3) орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын тиiстi бюджет комиссиясының қарауына ұсынуын көздейдi.

      Ескерту. 22-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      23. Орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын әзiрлеу кезеңiнде бюджет комиссиясы:

      алдағы үш жылдық кезеңге арналған салық-бюджет саясатын айқындау;

      алдағы үш жылдық кезеңге арналған бюджет қаражаты жұмсалуының басым бағыттары;

      алдағы үш жылдық кезеңге арналған мемлекеттiк, республикалық немесе жергiлiктi бюджеттердiң болжамды көрсеткiштерiн айқындау;

      бюджетаралық қатынастарды дамыту бағыттары;

      алдағы үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк кредит беру, мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген қарыз алу мен борыш, қаржылық активтердi басқару салаларында саясатты айқындау бойынша ұсыныстарды тұжырымдайды.

      Ескерту. 23-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      24. Орта мерзiмдi фискалдық саясатты келісу кезеңi өзіне:

      1) орталық уәкiлеттi органның ағымдағы жылдың 5 тамызына дейiн және жергiлiктi уәкiлеттi органның ағымдағы жылдың 1 қыркүйегiне дейiн орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын мақұлдау үшiн тиiстi бюджет комиссиясына жiберуiн;

      2) орталық уәкiлеттi органның ағымдағы жылдың 10 тамызына дейiн және жергiлiктi уәкiлеттi органның ағымдағы жылдың 5 қыркүйегiне дейін орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын келiсуге мүдделi мемлекеттiк органдарға жiберуiн қамтиды.

      Ескерту. 24-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен.

      25. Орта мерзiмдi фискалдық саясатты бекiту кезеңi өзiне:

      1) орталық уәкiлеттi органның және жергiлiктi уәкiлеттi органның белгiленген тәртiппен тиiсiнше Қазақстан Республикасының Үкiметiне немесе облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкiмдiгiне орта мерзiмдi фискалдық саясат жобасын қарауға ұсынуын;

      2) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң орта мерзiмдi фискалдық саясатын ағымдағы жылдың 1 қыркүйегiне дейін Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысымен бекiтуiн;

      3) жергiлiктi атқарушы органның орта мерзiмдi фискалдық саясатын ағымдағы жылдың 1 қазанына дейiн тиiстi әкiмдiктiң шешiмiмен бекiтуiн қамтиды.

      Ескерту. 25-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.09.25. N 909 қаулысымен

      26. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың Бюджеттi жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органы жергiлiктi атқарушы органның бекiтiлген орта мерзiмдi фискалдық саясатын орталық уәкiлеттi органға жiбередi.

Об утверждении Правил разработки среднесрочной фискальной политики

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 июня 2004 года N 677. Утратил осилу постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 ноября 2021 года № 827.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 22.11.2021 № 827 (вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию).

      В соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки среднесрочной фискальной политики.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

Премьер-министр


Республики Казахстан



  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 21 июня 2004 года N 677

Правила разработки среднесрочной фискальной политики
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года и определяют порядок разработки среднесрочной фискальной политики Правительства Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы и районов (городов областного значения).

      2. Среднесрочная фискальная политика представляет собой документ, определяющий налогово-бюджетную политику на предстоящий трехлетний период, в том числе:

      прогнозные показатели государственного, республиканского и местных бюджетов;

      приоритетные направления расходования бюджетных средств с учетом установленных приоритетов стратегического, социально- экономического развития республики или региона на среднесрочный период;

      направления развития межбюджетных отношений;

      политику в сфере государственного и гарантированного государством заимствования и долга;

      возможные фискальные риски. <*>

      Сноска. В пункт 2 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      3. Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан разрабатывается центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию (далее - центральный уполномоченный орган).

      4. Среднесрочная фискальная политика местного исполнительного органа разрабатывается местным уполномоченным органом по бюджетному планированию области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) (далее - местный уполномоченный орган).

      5. Среднесрочная фискальная политика разрабатывается с учетом ежегодных посланий Президента Республики Казахстан народу Казахстана на основе:

      Бюджетного кодекса Республики Казахстан;

      Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

      программы Правительства Республики Казахстан;

      стратегических и среднесрочного планов социально-экономического развития Республики Казахстан и регионов;

      государственных, отраслевых (секторальных) и региональных программ;

      среднесрочной фискальной политики , утвержденной в истекшем финансовом году;

      анализа исполнения бюджета за истекший финансовый год, оценки программ с ежегодной корректировкой ее основных направлений, оценки разработки и реализации бюджетных программ. <*>

      Сноска. В пункт 5 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      6. Среднесрочная фискальная политика разрабатывается ежегодно на трехлетний период на скользящей основе, предполагающей продление планируемого периода на один год.

      6-1. В среднесрочную фискальную политику могут вноситься изменения и дополнения в случаях, если корректируются ее основные направления при разработке или уточнении бюджета. <*>

      Сноска. Глава дополнена пунктом 6-1 - постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      7. Информационно-статистические материалы, необходимые для разработки среднесрочной фискальной политики, представляются в центральный и местный уполномоченные органы государственными органами, организациями и предприятиями в установленном законодательством порядке .

2. Структура среднесрочной фискальной политики

      8. Среднесрочная фискальная политика состоит из следующих основных разделов:

      1) социально-экономическое положение;

      2) цели и задачи фискальной политики;

      3) политика доходов;

      4) политика расходов;

      5) бюджетное кредитование;

      6) (исключен - от 25 сентября 2006 года N 909 );

      7) межбюджетные отношения;

      8) управление государственным и гарантированным государством заимствованием и долгом.

      9. Раздел "Социально-экономическое положение" должен содержать краткий анализ социально-экономического развития Республики Казахстан или региона в прошедшем периоде, основные направления и прогноз основных показателей социально-экономического развития Республики Казахстан или региона на планируемый период.

      10. Цели среднесрочной фискальной политики формируются, исходя из стратегических и среднесрочных планов социально-экономического развития страны.

      Задачи определяют пути достижения поставленных целей наиболее эффективными методами.

      11. Политика доходов должна содержать цели и задачи политики формирования доходов бюджета и Национального фонда Республики Казахстан в среднесрочном периоде, а также меры, стабилизирующие поступления доходов, направленные на достижение справедливого возможного уровня налоговой нагрузки, позволяющие реализовать цели экономической политики государства. <*>

      Сноска. В пункт 11 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      12. Политика расходов должна содержать цели и задачи бюджетной политики в части расходов бюджета и Национального фонда Республики Казахстан, приоритетные направления расходов на трехлетний период, отражающие выполнение функций государства и реализацию государственной политики в республике или по отраслям (секторам) экономики, направления политики Правительства Республики Казахстан или местного исполнительного органа в части приобретения и продажи финансовых активов государства. <*>

      Сноска. Пункт 12 в редакции постановления Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      13. Бюджетное кредитование должно определять цели и задачи бюджетного кредитования на трехлетний период, в том числе по предоставлению и возврату бюджетных кредитов.

      14. (Исключен - от 25 сентября 2006 года N 909 ).

      15. Межбюджетные отношения устанавливают формы регулирования и направления развития межбюджетных отношений между вышестоящими и нижестоящими бюджетами на трехлетний период. При определении форм регулирования межбюджетных отношений учитываются налоговый потенциал каждого из уровней бюджетов, результаты оценки объективных бюджетных потребностей регионов, утвержденные натуральные нормы.

      16. Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан должна содержать цели и задачи политики управления государственным и гарантированным государством заимствованием и долгом на трехлетний период, прогноз показателей государственного и гарантированного государством долга на трехлетний период.

      Среднесрочная фискальная политика местного исполнительного органа должна содержать цели и задачи политики управления внутренним государственным заимствованием и долгом, прогноз показателей внутреннего государственного долга местного исполнительного органа на трехлетний период.

      17. Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан должна содержать прогнозные показатели государственного бюджета на трехлетний период.

      Среднесрочная фискальная политика местного исполнительного органа должна содержать прогнозные показатели соответствующего местного бюджета на трехлетний период. <*>

      Сноска. В пункт 17 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      18. Среднесрочная фискальная политика должна содержать прогнозные показатели расходов бюджета по функциональным признакам, отражающим выполнение функций государства и реализацию государственной политики, прогноз объема текущих бюджетных программ и бюджетных программ развития.

      19. Разделы среднесрочной фискальной политики должны содержать перечень инструментов и мер для достижения поставленных целей и задач, экономические и бюджетные показатели, характеризующие степень достижения поставленных целей, анализ возможных фискальных рисков в результате проведения фискальной политики в среднесрочном периоде.

3. Разработка и утверждение среднесрочной фискальной политики

      20. Предусматриваются следующие этапы разработки и утверждения среднесрочной фискальной политики:

      1) организационный;

      2) разработка проекта среднесрочной фискальной политики;

      3) согласование и утверждение среднесрочной фискальной политики.

      21. Организационный этап разработки проекта среднесрочной фискальной политики включает в себя утверждение до 1 мая текущего года руководителем центрального уполномоченного органа или местного уполномоченного органа документов (координационного плана разработки среднесрочной фискальной политики, ее концептуальных подходов, структуры основных разделов среднесрочной фискальной политики, перечня показателей, необходимых для прогнозирования объема государственного, республиканского или местных бюджетов, государственного и гарантированного государством заимствования и долга). <*>

      Сноска. В пункт 21 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      22. Этап разработки проекта среднесрочной фискальной политики предусматривает:

      1) представление государственными органами центральному уполномоченному органу и местному уполномоченному органу информации по основным разделам среднесрочной фискальной политики;

      2) подготовку центральным уполномоченным органом и местным уполномоченным органом на основании предложений государственных органов проектов среднесрочной фискальной политики;

      3) представление на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии проекта среднесрочной фискальной политики. <*>

      Сноска. В пункт 22 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      23. На этапе разработки проекта среднесрочной фискальной политики бюджетная комиссия вырабатывает предложения по:

      определению налогово-бюджетной политики на предстоящий трехлетний период;

      приоритетным направлениям расходования бюджетных средств на предстоящий трехлетний период;

      определению прогнозных показателей государственного, республиканского или местных бюджетов на предстоящий трехлетний период;

      направлениям развития межбюджетных отношений;

      определению политики в сферах бюджетного кредитования, государственного и гарантированного государством заимствования и долга, управления финансовыми активами на предстоящий трехлетний период. <*>

      Сноска. В пункт 23 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      24. Этап согласования среднесрочной фискальной политики включает в себя:

      1) направление центральным уполномоченным органом до 5 августа и местным уполномоченным органом до 1 сентября текущего года проекта среднесрочной фискальной политики в соответствующую бюджетную комиссию для одобрения;

      2) направление центральным уполномоченным органом до 10 августа и местным уполномоченным органом до 5 сентября текущего года проекта среднесрочной фискальной политики заинтересованным государственным органам на согласование. <*>

      Сноска. В пункт 24 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      25. Этап утверждения среднесрочной фискальной политики включает в себя:

      1) представление центральным уполномоченным органом и местным уполномоченным органом в установленном порядке на рассмотрение соответственно Правительству Республики Казахстан или акимату области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) проекта среднесрочной фискальной политики;

      2) утверждение среднесрочной фискальной политики Правительства Республики Казахстан до 1 сентября текущего года постановлением Правительства Республики Казахстан;

      3) утверждение среднесрочной фискальной политики местного исполнительного органа до 1 октября текущего года решением соответствующего акимата. <*>

      Сноска. В пункт 25 внесены изменения постановлением Правительства РК от 25 сентября 2006 года N 909 .

      26. Местный уполномоченный орган по бюджетному планированию области, города республиканского значения, столицы направляет утвержденную среднесрочную фискальную политику местного исполнительного органа в центральный уполномоченный орган.