"Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне банкроттық мәселелерi бойынша толықтырулар мен өзгерiстер енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 30 сәуірдегі N 415 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Yкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      "Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актілерiне банкроттық мәселелерi бойынша толықтырулар мен өзгерiстер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжілісiнің қарауына енгiзiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Жоба   

Қазақстан Республикасының Заңы Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық
актілерiне банкроттық мәселелерi бойынша
толықтырулар мен өзгерiстер енгiзу туралы

       1-бап. Қазақстан Республикасының мынадай заңнамалық актілерiне толықтырулар мен өзгерiстер енгiзілсін:

      1. Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесi 1994 жылғы 27 желтоқсанда қабылдаған Қазақстан Республикасының Азаматтық  кодексiне (Жалпы бөлiм) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің Жаршысы, 1994 ж., N 23-24 (қосымша); 1995 ж., N 15-16, 109-құжат; N 20, 121-құжат; Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 1996 ж., N 2, 187-құжат, N 14, 274-құжат; N 19, 370-құжат; 1997 ж., N 1-2, 8-құжат; N 5, 55-құжат; N 12, 183, 184-құжат; N 13-14, 195, 205-құжат; 1998 ж., N 2-3, 23-құжат; N 5-6, 50-құжат; N 11-12, 178-құжат; N 17-18, 224, 225-құжат; N 23, 429-құжат; 1999 ж., N  20, 727, 731-құжат; N 23, 916-құжат; 2000 ж., N 18, 336-құжат; N 22, 408-құжат; 2001 ж., N 1, 7-құжат; N 8, 52-құжат N 17-18, 240-құжат; N 24, 338-құжат; 2002 ж., N 2, 17-құжат; N 10, 102-құжат; 2003 ж., N 1-2, 3-құжат; N 11, 56, 57, 66-құжат; N 15, 139-құжат; N 19-20, 146-құжат; 2004 ж., N 6, 42-құжат; N 10, 56-құжат; N 16, 91-құжат; N 23, 142-құжат):

      1) 50-баптың 1-тармағы ", тiркеу орыны бойынша салық және кеден органына" деген сөздермен толықтырылсын;

      2) мынадай мазмұндағы 54-1-баппен толықтырылсын:
      "54-1. Сырттай байқау
      Сырттай байқау рәсiмін сот мынадай мақсаттарда енгізуi мүмкiн:
      борышкер мүлкiнiң сақталуын қамтамасыз ету;
      әдейi банкроттық белгiлерiн анықтау;
      борышкердiң қаржылық жағдайына және кредиторлар алдында мiндеттемелердi орындаудан жалтару жөнiнде iс-әрекеттерiне талдау жүргiзу;
      кредиторлар тарапынан борышкердiң қаржылық-шаруашылық қызметiнің жай-күйiне және олардың қайта ұйымдастырылған рәсiмдерiн жүргiзу;
      негізгі құралдарды шеттету, мүлiктi кепiлге немесе жалға беру бойынша мәмілелердi, сондай-ақ рыноктықтан әлдеқайда төмен бағалар немесе олардың орындалуы борышкер үшiн залалға әкеп соғатын, жеткiлiксiз негіздемелер бойынша басқа да мәмілелердi жасауға бақылау.
      Iшкi бақылауды қолдану заң актілерiнде белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.".

      2. "Салық және бюджетке төленетiн басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексi)" 2001 жылғы 12 маусымдағы Қазақстан Республикасының  Кодексiне (Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 2001 ж., N 11-12, 168-құжат; 2002 ж., N 6, 73, 75-құжаттар; N 19-20, 171-құжат; 2003 ж., N 1-2, 6-құжат; N 4, 25-құжат; N 11, 56-құжат; N 15, 133, 139-құжаттар; N 21-22, 160-құжат; N 24, 178-құжат; 2004 ж., N 5, 30-құжат; N 14, 82-құжат; N 20, 116-құжат; N 23, 140-құжат; 142-құжат; N 24, 153-құжат):
      501-бап мынадай мазмұндағы 23) тармақшамен толықтырылсын:
      "23) конкурстық басқарушы - банкроттық туралы заңда көзделген өз құзыретiнің шегiнде конкурстық iс жүргiзу мүддесiмен талап қоюды беру кезiнде.".

      3. "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы  Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 1997 ж., N 1-2, 7-құжат; N 13-14, 205-құжат; 1998 ж., N 14, 198-құжат; N 17-18, 225-құжат; 2000 ж., N 22, 408-құжат; 2001 ж., N 8, 52-құжат; N 17-18, 240-құжат; N 24, 338-құжат; 2002 ж., N 17, 155-құжат; 2003 ж., N 4, 26-құжат; N 11, 67-құжат; 2004 ж., N 6, 42-құжат; N 23, 142-құжат):

      1-бапта:
      1) тармақшада:
      "рәсiмiне және соттан тыс тарату рәсiмiне" деген сөздер "рәсіміне және соттан тыс тарату рәсiмiне және сырттай байқауға" деген сөздермен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы ", сондай-ақ сырттай байқау әкiмшiсiне" деген сөздермен толықтырылсын;
      1-1) және 4-1) мынадай мазмұндағы тармақшалармен толықтырылсын:
      "1-1) сырттай байқау әкiмшiсi - сырттай байқау рәсiмдерiн жүргiзу үшін белгіленген тәртiппен тағайындалған тұлға;";
      "4-1) сырттай байқау - борышкер мүлкiнiң сақталуын қамтамасыз ету, әдейi банкроттық белгілерiн анықтау, борышкердiң қаржылық жағдайына, сондай-aқ кредиторлар алдында мiндеттемелердi орындаудан жалтару жөнiнде iс-әрекеттерiне талдау жүргiзу, кредиторлар тарапынан борышкердiң қаржылық-шаруашылық қызметiнiң жай-күйіне, олардың қайта ұйымдастырылған рәсiмдерiн жүргiзуiне, негiзгi құралдарды шеттету, мүлiкті кепiлге немесе жалға беру бойынша мәмілелердi, сондай-ақ рыноктықтан әлдеқайда төмен бағалар немесе олардың орындалуы борышкер үшін залалға әкеп соғатын, жеткіліксiз негiздемелер бойынша басқа да мәмілелердi жасауға бақылау мақсатында cот белгiлейтiн рәсiм.
      7) тармақшада "өзiне" деген сөзден кейiн "банкроттықтың сырттай байқау" деген сөздермен толықтырылсын;
      12) тармақша "бюджетке түсетiн салық және басқа да міндеттi төлемдер жөнiндегi кредитордан басқа," деген сөздермен толықтырылсын;

      2) 3-баптың 4-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Егер мынадай:
      салық берешегi бойынша бюджетке түсетiн салық және басқа да мiндетті төлемдер жөніндегі кредитордың талаптары кемiнде жүз елу айлық есептi көрсеткiштердiң сомасын құраса;
      өзге де кредиторлардың борышкерге қоятын талаптары жиынтығында кемiнде жүз елу айлық есептi көрсеткiштердiң сомасын құраса банкроттық туралы iстердi сот қарайды.
      Осы тармақтың талаптары осы Заңның 94-бабында көзделген жағдайларға таратылмайды.";

      3) 6-баптың 2, 3-тармақтарында және 4-тармақтың бiрiнші бөлігінде "екі" деген сөз "үш" деген сөзбен ауыстырылсын;

      4) 10-баптың 2-тармағының бiрiншi бөлiгі "талаптары" деген сөздiң алдынан "мәлімделген" деген сөздермен толықтырылсын;

      5) 10-1-бапта:
      5) тармақшада "қалыптастырады және" деген сөздерден кейiн "бекiтедi" деген сөзбен толықтырылсын;
      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "6) кредиторлар комитетiнiң (кредиторлар кеңесiнiң) оңалту немесе конкурстық басқарушылармен, сондай-ақ сырттай байқау әкiмшiсiмен жасайтын келiсiм жобаларының Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес келуiн қарайды;";
      мынадай мазмұндағы 6-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "дәрменсiз борышкерлерге қатысты оңалту рәсiмiн қолдануды келісудiң тәртiбiн анықтайды";
      9) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "9) конкурстық iс жүргізу, оңалту рәсiмiнде, сондай-ақ сырттай байқау рәсiмi кезiнде кредиторлар комитетiнің (кредиторлар кеңесінің) құрамын бекiтедi;";
      14) тармақшада "жоспарын" деген сөз "жоспардың жобасын" деген сөздермен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы 20) тармақшамен толықтырылсын:
      "20) сырттай байқау әкiмшісiн, конкурстық және оңалту басқарушыларын даярлауды ұйымдастырады және оларды даярлау ережесiн бекiтедi.";

      6) 19-баптың 1-тармағының 1) тармақшасында "борышкер мемлекеттік бажды төлеудi кейiнге қалдыру туралы өтініш берген жағдайлардан бacқа," деген сөздер алынып тасталсын;

      7) 20-бап алынып тасталсын;

      8) 22-бапта:
      атауы "(кредиторлардың)" деген сөзден кейiн "нe сырттай байқау әкімшiсінің" деген сөздермен және 1-тармақта "(кредиторлар)" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшісi" деген сөздермен толықтырылсын;
      2-тармақта "Кредитордың" деген сөз "Кредитордың не сырттай байқау әкімшісiнiң өтiнiшi жазбаша түрде беріледі" деген сөздермен ауыстырылсын;
      3-тармақта:
      бiрiншi абзацта "Кредитордың" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшісiнiң" деген сөздермен толықтырылсын;
      3) тармақшада "кредитордың" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкімшісiнiң" деген сөздермен толықтырылсын;
      8) тармақшада "кредиторға" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшiсiне" деген сөздермен толықтырылсын;
      4-тармақта "Кредитор" деген сөз "Кредитор не сырттай байқау әкiмшiсi" деген сөздермен ауыстырылсын;
      5-тармақта "Кредитордың" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшісiнiң" деген сөздермен толықтырылсын;

      9) 23-бапта:
      атауы "Кредитордың" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшiсiнiң" деген сөздермен толықтырылсын;
      бiрiнші абзацта "Кредитордың" деген сөзден кейiн "не сырттай байқау әкiмшiсiнің" деген сөздермен толықтырылсын;
      5) тармақшада "кредитордың" деген сөз алынып тасталсын;

      10) 28-баптың 1-тармағында:
      1) тармақша мынадай мазмұндағы екiншi сөйлеммен толықтырылсын:
      "Eгep осы Заңның 2-бабының 4-тармағында көрсетiлген ұйым борышкер болып табылған жағдайда сот уәкiлетті органның өтiнiшi бойынша өндiрiстік циклды, оның iшiнде үздiксiз өндiрiстi қолдау және мүлiктің сақталуын қамтамасыз ету бойынша қажеттігі шамалы ағымдағы төлемдер өндiрiсiне уәкiлеттi тұлғаларды анықтайды.";
      2) тармақшада "аралық соттардың" деген сөздерден кейiн ", салық органдарының, сондай-ақ меншiктенушілердiң (құрылтайшылардың, қатысушылардың) немесе оның мүлкiне қатысты борышкердiң органдарының" деген сөздермен толықтырылсын;

      11) 36-бапта:
      2-тармақ мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:
      "4) борышкердiң лауазымды тұлғаларына оның мүлкіне құрылтайшы, қаржылық және құқық белгілеушi құжаттарды, сондай-ақ борышкердiң мөртабанын конкурстық басқарушыға ол тағайындалған күннен бастап үш күннен кешіктiрмейтін мерзiмде беру туралы нұсқаулар болуға тиiс.";
      3-тармақтың бiрiншi бөлiгiнде "ресми басылымдардың бiрiнде, сондай-ақ борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) әкiмi ресми жарияланым үшiн белгiлеген газеттердiң бiрiнде немесе өзге мерзiмдi басылымда" деген сөздер "белгiленген тәртiппен нормативтiк құқықтық актiлердi ресми жариялау құқығын алған республикалық немесе жергілiкті (борышкердің тұрғылықты жерi бойынша) мерзiмдi баспа басылымдарының бiрiнде" деген сөздермен ауыстырылсын;

      12) 40-бапта:
      атауында "Сот және" деген сөздер алынып тасталсын;
      1-тармақта "төленуi кейiнге қалдырылған мемлекеттiк баж жөнiндегi шығыстарды қоса алғанда, барлық cот шығыстары мен" деген сөздер алынып тасталсын;

      13) 41-бапта "кассациялық" деген сөз "апелляциялық" деген сөзбен ауыстырылсын;

      14) мынадай мазмұндағы 3-1-тараумен толықтырылсын:
      "3-1-тарау. Сырттай байқау

      41-1-бап. Сырттай байқау

      1. Азаматтық-құқықтық мiндеттемелер бойынша кредитордың, салық және бюджетке төленетін басқа да мiндетті төлемдер бойынша салық немесе өзге мемлекеттiк уәкілетті органның не уәкiлеттi органның өтiнiшi бойынша сот:
      1) кем деген үш кредитор, оның iшiнде сырттай байқау рәсімін қолдануға келiсiм бiлдiрген өтiнiш беруші;
      2) борышкердiң төлем қабiлетi жоқ болған кезде үш айдан бір жылға дейінгi мерзiмге сырттай байқау рәсiмiн жүргiзуi мүмкiн.
      Сырттай байқау жүргізу туралы сот анықтамасында уәкілетті органға үш күн мерзiмде сырттай байқау әкімшісін тағайындауды тапсыру туралы көрсетiледi.
      Сырттай байқау әкімшісін тағайындау тәртібiн уәкілеттi орган белгілейдi.
      2. Сырттай байқау әкiмшісi болып жеке тұлғаның аттестаттаудан өткенін және оған мүлiктi басқару жөнiндегi қызметтерді көрсетуге және банкроттық рәсiмдерде борышкерлердiң төлем қабілетi жоқ iстерiне құқық берiлгенiн куәландыратын бiлiктiлiк куәлiгi бар жеке тұлға - жеке кәсіпкер тағайындалады.
      Сырттай байқау әкімшісі болып осы Заңның 9-бабының 4-тармағында көрсетілген тұлғалар тағайындалмайды.
      3. Сырттай байқау әкiмшісi мынадай жағдайларда:
      1) өзiне жүктелген мiндеттердi орындамағанда немесе тиiсiнше орындамағанда, жекелеген кредиторлардың мүдделеріне немесе басқаларға артықшылық көрсететiн іс-әрекеттерді жасағанда, оның жұмыстан босатылуына негіздеме болып табылатын өзге де iс-әрекеттер (әрекетсiздiктер) жасағанда;
      2) лицензиялау туралы заңнамада көзделген негіздемелер бойынша лицензиялардың әрекетiн қайтарып алғанда немесе тоқтата тұрғанда;
      3) оларға жүктелген міндеттердің орындалмауының мүмкін еместiгінде көрсетілген функцияларды жүзеге асыру үшiн тағайындалған тәртiппен де борышкердiң iстерi мен мүлкін басқарудан шеттетіледi.
      4. Сырттай байқау жүргізу кезiнде мынадай салдарлар болады:
      борышкерге кредиторлардың кез келген талаптары осы Заңда көзделген сырттай байқау рәсiмдерi шегiнде ғана қойылуы мүмкiн;
      борышкердiң лауазымды тұлғаларына оларға тиесілі акцияларды, борышкер мүлкіне үлестерiн шектеуге тыйым салынады.
      5. Сырттай байқау жүргізу туралы өтінiштi сотқа беру кезiнде кредитор тиiсті салық қызметі органына хабарлама жiбередi.

      41-2-бап. Кредиторлар кеңесiн қалыптастыру

      1. Сырттай байқау кезiнде кредиторлар мүддесiн қамтамасыз ету мақсатында, құрамын осы баптың талаптарына сәйкес сыртқы қадағалау әкiмшiсi қалыптастырылатын және оны уәкілетті орган бекiтетiн кредиторлардың кеңесi құрылады.
      2. Кредиторлар кеңесiнiң құрамына борышкерге бiршама талабы бар азаматтық-құқықтық мiндеттемелер бойынша кредиторлар, сондай-ақ салық берешегi болған кезде салық және бюджетке төленетін басқа да мiндеттi төлемдер бойынша кредитор кiре алады.
      3. Өтінішi бойынша сырттай байқау рәсiмi жүргiзілген кредиторлар талаптардың мөлшерiне қарамастан, кредиторлар кеңесiнiң құрамына енгізіледі.
      4. Кредиторлардың кеңесi жетi адамнан аспайтын тақ саннан құралған мүшелерден тұрады.

      41-3-бап. Кредиторлар кеңесiнiң өкілеттігi

      Кредиторлар кеңесiнiң өкiлеттігіне:
      1) сырттай байқау әкiмшiсiнiң iс-қимылдарын үйлестiру мен бақылау;
      2) борышкердiң заңды айырықша iс-қимылдар жасауына қатысты сырттай байқау әкiмшiсiнiң iс-қимылдарын, негiзгі қаражаттарды шеттету, кепілге немесе жалға мүлiкте беру жөнiндегі мәмілелердi, сондай-ақ рыноктан бiршама төмен баға бойынша не орындалуы борышкерге шығын әкелетiн жеткiлiктi негiздемелерi жоқ басқа да мәмілелердi, қайта ұйымдастыру рәсiмдерiн жүргiзудi соттарда үшiнші тұлғалармен келiсу;
      3) борышкердiң мүлкiнiң сақталуын қамтамасыз ету, оның мәмілелерiн және нәтижесiнде борышкердiң төлем қабiлетi жоқ болып шыққан сырттай байқау рәсiмдерiн жүргiзгенге дейiн жасалған iс-қимылдарды анықтау мен талдау, мүлiктi түгендеу актiсi бойынша салыстыру жүргізу және сырттай байқау мақсатына қайшы келмейтiн өзге, сондай-ақ осы Заңда белгіленген шекте оның өкілеттігi көлемi жөнiндегі iс-шаралар туралы уәкілетті органмен келiсiлген келiсiмдердi сырттай байқау әкiмшiсiмен жасасу жатады.

      41-4-бап. Сырттай байқау әкiмшісiнiң өкілеттігi

      1. Сырттай байқау әкiмшісi:
      1) борышкердiң мүлкiнiң сақталуын қамтамасыз ету жөнiндегi қосымша шараларды қабылдау туралы, сондай-ақ мұндай шаралардың күшін жою туралы қолдаухатты сотқа мәлiмдеуге;
      2) түгендеу актiсi бойынша борышкердiң жылжымалы және жылжымайтын мүлкiне салыстыру жүргiзуге;
      3) борышкерден берешек сомасы, активтер мен пассивтердің айқарма балансы, борышкердің қаржылық ахуалы туралы есеп және басқа да қажетті ақпараттар көрсетілген оның кредиторлары мен дебиторларының толық тiзбесiн талап етуге;
      4) қажетті құжаттарды, қорытындыларды беру және (немесе) үшiнші тұлғалардан беруiн талап ету, борышкердiң қаржылық-шаруашылық қызметіне жататын өзге де мәліметтердi олардың беруi туралы сот алдында өтiнiш жасауға, сондай-ақ егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгелей көзделмесе, олардың тұрғылықты жерінде осы мәлiметтермен танысуға;
      5) борышкердiң қаржылық ахуалын нашарлатқан сырттай байқау рәсiмін жүргiзгенге дейiн жасалған мәмілелердi анықтауға борышкерден оны бұзуын талап етуге;
      6) борышкерден осы Заңның 41-7-бабында көзделген мiндеттерiн орындауын талап етуге;
      7) осы Заңда көзделген тәртiппен және мөлшерде сыйақы алуға;
      8) өзге де өкілеттіктердi осы Заңға сәйкес жүзеге асыруға құқылы.
      2. Сыртқы бақылау әкiмшісi:
      1) борышкерге қатысты өз iс-қимылдарын кредиторлар кеңесiмен келiсуге;
      2) борышкер мүлкiнiң сақталуын қамтамасыз ету және оны қорғау жөнiндегi шараларды қабылдауға;
      3) әдейi және жалған банкроттық белгiлердiң болуын анықтауға және анықталған белгiлер туралы құқық қорғау органдарына хабарлауға не сотта борышкерден мүлiкті шығару жөнiндегi мәмілелердi бұзуын талап етуге;
      4) борышкердiң кредиторлары мен дебиторларын белгiлеуге, борышкерден дебиторлық берешектi өндiрiп алу жөнiндегi шараларды қабылдауын талап етуге;
      5) кредиторлар кеңесiмен және уәкілеттi органмен келiсiлген өз қызметi туралы есептi сырттай байқау кезеңi аяқталғанда сотқа беруге мiндетті.

      41-5-бап. Сырттай байқау әкiмшiсiнiң жауапкершілiгі

      Сырттай байқау әкiмшiсi Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес сырттай байқау рәсiмдерiнiң тиiсiнше жүзеге асырылуына жауапкершiлiкте болады.

      41-6-бап. Сырттай байқау шығыстары

      Әкiмшiлiк шығыстарды және сырттай байқау әкiмшісiне ағымдағы төлемдердi қаржыландыру шарттары оны қолдануға келiсiм бiлдiрген кредиторлар арасында сыртқы бақылау жүргiзілгенге дейiн жасалатын келiсiммен анықталады.

      41-7-бап. Борышкердің мiндеттерi

      Борышкер:
      1) бiр апталық мерзiмде сырттай байқауды енгізу туралы анықтаманың заң күшiне енген күнiнен бастап белгiленген тәртiппен сырттай байқауды енгiзу туралы жарияланымды нормативтiк құқықтық актінің ресми жариялану құқығын алған республикалық мерзiмдi басылымдардың бiрінде орналастыруға;
      2) сырттай байқау әкiмшiсiнiң талабы бойынша:
      соттарда борышкердiң заңды мәнi бар iс-әрекеттердi, үшінші тұлғалардың негізгі құралдарды шеттету, мүлiкті кепiлге немесе жалға беру бойынша сырттай байқау енгiзгенге дейiн жасалған мәмiлелердi, сондай-ақ борышкер активтерi құнының жалпы мөлшерiнен он және одан жоғары процент құнымен басқа да мәмілелердi жасауына қатысты қаржылық-шаруашылық және ұйымдастыру қызметi туралы ақпарат беруге;
      сырттай байқауды енгiзгенге дейiн жасалған мүлiктi шығару және дебиторлық берешекте өндiрiп алу бойынша мәмілелердi бұзу жөнiндегі шараларды қабылдауға;
      3) сырттай байқау әкiмшiсiмен шығыстардың ұлғаюын, бухгалтерлiк есептiң стандарттарына сәйкес меншiкті капиталдағы өзгерiстердi, қайта ұйымдастыру рәсiмдерiн жүргiзудi, соттарда заңды мәнi бар iс-әрекеттердiң, үшiнші тұлғалардың негiзгi құралдарды шеттету жөнiндегi мәмiлелердiң, мүлiктi кепiлге немесе жалға беру бойынша, сондай-ақ борышкер активтерi құнының жалпы мөлшерiнен он және одан жоғары процент құнымен мүлiктi сатып алу немесе шеттету жөнiндегi мәмiлелердiң жасалуын келiсуге мiндетті.

      41-8-бап. Сырттай байқауды тоқтату

      Сырттай байқау мынадай:
      1) сырттай байқау мерзiмi өткен;
      2) қорытынды есепке кредиторлар кеңесi мен уәкілетті органмен келiсiлген сырттай байқау әкiмшiсiнiң борышкерге банкроттық рәсiмдердi (оңалту немесе конкурстық iс жүргізудi) қолдану туралы өтiнiшiн қоса берген жағдайларда соттың сырттай байқау әкiмшісiнiң қорытынды есебiн бекiткен кезде тоқтатылады. Осы жағдайда сырттай байқау әкiмшiсінің өтініші осы Заңның 22-бабының ережелерiне сәйкес келуi тиiс.
      Қорытынды есептің нысаны мен оны келiсу тәртiбiн уәкiлетті орган бекiтедi.";

      15) 43-бапта:
      3-тармақ мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "2-1) борышкердiң төлем қабілетін қалпына келтiрудiң шынайы мүмкiндiгi туралы аудиторлық есеп;";
      4-тармақта "құрады және" деген сөздерден кейiн "бекiтедi" деген сөзбен толықтырылсын;

      16) 46-баптың 1-тармағы "заңдарға қайшы келмейтін кез келген iс әрекеттер" деген сөздердiң алдынан "оңалту жоспарына сәйкес" деген сөздермен толықтырылсын;

      17) 50-бап мынадай мазмұндағы екiншi бөлiкпен толықтырылсын:
      "Осы Заңның 2-бабының 4-тармағында көрсетiлген ұйымның дәрменсiздігі кезiнде оңалтуды басқарушының қолдаухаты бойынша кредиторлар комитетінiң және уәкілетті органның келiсiмiмен оңалту рәсiмiнiң мерзiмiн сот екi жылға дейінгі мерзiмге ұзартуы мүмкiн.";

      18) 54-бап мынадай мазмұндағы екiнші бөлiкпен толықтырылсын:
      "Борышкердi банкрот деп таныған және конкурстық іс жүргiзу ашылған жағдайда оңалту кезеңiнде пайда болған берешектiң сомасы осы Заңның 75-бабында белгiленген тәртіппен қанағаттандырылады.";

      19) 57-баптың 2-тармағы "оңалтуды басқарушымен" деген сөздерден кейiн "уәкілеттi орган және" деген сөздермен толықтырылсын;

      20) 58-баптың 1-тармағында "шаруашылық серiктестiгi", "шаруашылық серiктестiгіне қатысушылардың" деген сөздерден кейiн "немесе акционерлік қоғам", "немесе акционерлiк қоғам акционерлерiнiң" деген сөздермен толықтырылсын;

      21) 65-бапта:
      2-тармақта:
      "алты" деген сөз "тоғыз" деген сөзбен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы екiншi бөлiкпен толықтырылсын:
      "Конкурстық iс жүргiзу мерзiмi банкрот деп тану туралы сот шешiмi заң күшiне енген күннен бастап есептеледі.";

      22) 69-бапта:
      1-тармақтың екiншi бөлiгiнде "тағайындау" деген сөзден кейiн ", есепке алу және тiркеу" деген сөздермен толықтырылсын;
      2-тармақтың 2) тармақшасында "өткiзілген конкурстық массаның" деген сөздер "кредиторлардың талаптарын қанағаттандыруға жiберiлген қаражаттың" деген сөздермен ауыстырылсын;

      23) 70-бапта:
      1) тармақшада "он күннен" деген сөздердiң алдынан "оны тағайындаған күннен бастап" деген сөздермен толықтырылсын;
      1-2) тармақшада "ресми басылымдардың бiрiнде, сондай-ақ борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) әкiмi ресми жарияланым үшін белгіленген газеттердiң бiрiнде немесе өзге де мерзiмдi басылымда" деген сөздер "белгiленген тәртіппен нормативтiк құқықтық актілердi ресми жариялау құқығын алған республикалық немесе жергiлiктi (борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша) мерзiмдi басылымдарының бiрiнде" деген сөздермен ауыстырылсын;
      3) тармақшада "борышкердiң банкроттығы туралы шешiм қабылданған күннен бастап екi айдан аспайтын мерзiмде" деген сөздер алынып тасталсын;
      5) тармақша ", сондай-ақ екiншi кезектi кредиторлардан уәкілеттi өкілдердi сайлау үшiн олардың жиналысын (конференциясын) ұйымдастырады;" деген сөздермен толықтырылсын;

      24) 74-баптың 4-тармағы мынадай мазмұндағы сөйлеммен толықтырылсын:
      "Конкурстық массаға Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңдарына сәйкес құрылған таратылған қорлардың қаражаттары да енгізiлмейдi.";

      25) 75-баптың 1-тармағының екiншi бөлiгiнде "кредиторлар комитетi бекiткен" деген сөздер "кредиторлар комитетiнің конкурстық басқарушылармен болған келiсiмiнде анықталған" деген сөздермен ауыстырылсын;

      26) 77-баптың 1-тармағы мынадай мазмұндағы екiншi бөлікпен толықтырылсын:
      "Қосымша шығыстардың сомасын капиталдандыру көзделмейдi.";

      27) 83-баптың 1-тармағында екiншi сөйлем мынадай редакцияда жазылсын:
      "Бағалаушыны тартуға қаражат жетiспеген жағдайда, конкурс басқарушысы кредиторлар комитетiнiң келiсiмiмен мүлiктiң баланс құны бойынша мүлiктердiң (активтердiң) құнын анықтауға құқылы.";

      28) 94-бапта:
      4-тармақта "ресми басылымдардың бiрiнде, сондай-ақ облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) әкiмi ресми жарияланым үшiн белгілеген газеттердiң немесе өзге де мерзiмдi басылымдардың бiрiнде борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша" деген сөздер "белгіленген тәртiппен нормативтiк құқықтық актілердi ресми жариялау құқығын алған республикалық немесе жергілiктi (борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша) мерзiмдi басылымдарының бiрiнде" деген сөздермен ауыстырылсын;
      5-тармақта:
      бiрiншi бөлiкте "және кредиторлар комитетінiң" деген сөздер алынып тасталсын;
      екiншi бөлiкте "ресми басылымдардың бiрiнде, сондай-ақ облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) әкім ресми жарияланым үшiн белгілеген газеттердiң немесе өзге де мерзімдi басылымдардың бiрiнде" деген сөздер "белгiленген тәртiппен нормативтiк құқықтық актiлердi ресми жариялау құқығын алған республикалық немесе жергілiктi (борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша) мерзiмдi басылымдарының бiрiнде" деген сөздермен ауыстырылсын, "борышкердiң тұрғылықты жерi бойынша" деген сөздер алынып тасталсын;
      үшiнші бөлiктiң 2) тармақшасында "жүргiзудi" деген сөз "ұйымдастыруды" деген сөзбен ауыстырылсын;

      29) 95-бапта:
      2 және 3-тармақтарда "(уәкiлетті орган)", "(уәкілетті органның)" деген сөздер алынып тасталсын;
      4-тармақта:
      бiрiнші бөлiк мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Егер заңды тұлғаны тарату лауазымды және оны бiлдiруге уәкілетті тұлғалар болмаған кезде конкурстық өндiрiс қозғалмай жүргiзiлген жағдайда, уәкiлеттi орган осы Заңның талаптарына сәйкес кредитор талаптары тiзілiмiнiң және қорытынды есептiң жасалуын ұйымдастырады.";
      екiншi бөлiкте "сатады" деген сөз "сатуды ұйымдастырады" деген сөздермен ауыстырылсын.

       2-бап. Осы Заң ресми жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енгiзіледi.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам банкротства"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2005 года N 415

     Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
     внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам банкротства".

     Премьер-Министр
  Республики Казахстан

Проект   

Закон Республики Казахстан О внесении дополнений и изменений в некоторые
законодательные акты Республики Казахстан
по вопросам банкротства

     Статья 1. Внести дополнения и изменения в следующие законодательные акты Республики Казахстан:

     1. В Гражданский кодекс Республики Казахстан (Общая часть), принятый Верховным Советом Республики Казахстан 27 декабря 1994 г. (Ведомости Верховного Совета Республики Казахстан, 1994 г., N 23-24 (приложение); 1995 г., N 15-16, ст. 109; N 20, ст. 121; Ведомости Парламента Республики Казахстан, 1996 г., N 2, ст. 187; N 14, ст. 274; N 19, ст. 370; 1997 г., N 1-2, ст. 8; N 5, ст. 55; N 12, ст. 183, 184; N 13-14, ст. 195, 205; 1998 г., N 2-3, ст. 23; N 5-6, ст. 50; N 11-12, ст. 178; N 17-18, ст. 224, 225; N 23, ст. 429; 1999 г., N 20, ст. 727, 731; N 23, ст. 916; 2000 г., N 18, ст. 336; N 22, ст. 408; 2001 г., N 1, ст. 7; N 8, ст. 52; N 17-18, ст. 240; N 24, ст. 338; 2002 г., N 2, ст. 17; N 10, ст. 102; 2003 г., N 1-2, ст. 3; N 11, ст. 56, 57, 66; N 15, ст. 139; N 19-20, ст. 146; 2004 г., N 6, ст. 42; N 10, ст. 56; N 16, ст. 91; N 23, ст. 142):

     1) пункт 1 статьи 50 дополнить словами ", налоговому и таможенному органу по месту регистрации";

     2) дополнить статьей 54-1 следующего содержания:

     "Статья 54-1. Внешнее наблюдение

     Процедура внешнего наблюдения может быть введена судом в целях:
     обеспечения сохранности имущества должника;
     выявления признаков преднамеренного банкротства;
     проведения анализа финансового состояния должника и действий по уклонению от исполнения обязательств перед кредиторами;
     контроля со стороны кредиторов за состоянием финансово-хозяйственной деятельности должника и проведением им реорганизационных процедур;
     контроля за совершением сделок по отчуждению основных средств, передаче имущества в залог или в аренду, а также иных сделок по ценам значительно ниже рыночных либо без достаточных оснований, исполнение которых повлечет убытки для должника.
     Применение внешнего наблюдения осуществляется в порядке, установленном законодательными актами.".

     2. В Кодекс Республики Казахстан от 12 июня 2001 г. "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., N 11-12, ст. 168; 2002 г., N 6, ст. 73, 75; N 19-20, ст. 171; 2003 г., N 1-2, ст. 6; N 4, ст. 25; N 11, ст. 56; N 15, ст. 133, 139; N 21-22, ст. 160; N 24, ст. 178; 2004 г., N 5, ст. 30; N 14, ст. 82; N 20, ст. 116; N 23, ст. 140, ст. 142; N 24, ст. 153):
     статью 501 дополнить подпунктом 23) следующего содержания:
     "23) конкурсные управляющие - при подаче исков в интересах конкурсного производства в пределах своих полномочий, предусмотренных законодательством о банкротстве.".

     3. В Закон Республики Казахстан от 21 января 1997 г. "О банкротстве" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 1997 г., N 1-2, ст. 7; N 13-14, ст. 205; 1998 г., N 14, ст. 198; N 17-18, ст. 225; 2000 г., N 22, ст. 408; 2001 г., N 8, ст. 52; N 17-18, ст. 240; N 24, ст. 338; 2002 г., N 17, ст. 155; 2003 г., N 4, ст. 26; N 11, ст. 67; 2004 г., N 6, ст. 42; N 23, ст. 142):

     1) в статье 1:
     в подпункте 1):
     слова "процедуры и внесудебной процедуры ликвидации" заменить словами "процедуры, внесудебной процедуры ликвидации и внешнего наблюдения";
     дополнить словами следующего содержания ", а также администратора внешнего наблюдения.";
     дополнить подпунктами 1-1) и 4-1) следующего содержания:
     "1-1) администратор внешнего наблюдения - лицо, назначенное в установленном порядке для проведения процедуры внешнего наблюдения;";
     "4-1) внешнее наблюдение - процедура, устанавливаемая судом в целях обеспечения сохранности имущества должника, выявления признаков преднамеренного банкротства, проведения анализа финансового состояния, а также действий по уклонению от исполнения обязательств перед кредиторами, контроля со стороны кредиторов за состоянием финансово-хозяйственной деятельности должника, проведением им реорганизационных процедур, совершением сделок по отчуждению основных средств, передаче имущества в залог или в аренду, а также других сделок по ценам значительно ниже рыночных либо без достаточных оснований, исполнение которых повлечет убытки для должника;";
     подпункт 7) после слов "к нему процедур" дополнить словами "внешнего наблюдения,";
     подпункт 12) дополнить словами ", кроме кредитора по налогам и другим обязательным платежам в бюджет";

     2) пункт 4 статьи 3 изложить в следующей редакции:
     "4. Дела о банкротстве рассматриваются судом, если требования:
     кредитора по налогам и другим обязательным платежам в бюджет по налоговой задолженности составляют сумму не менее ста пятидесяти месячных расчетных показателей;
     иных кредиторов к должнику в совокупности составляют сумму не менее ста пятидесяти месячных расчетных показателей.
     Требования настоящего пункта не распространяются на случаи, предусмотренные статьей 94 настоящего Закона.";

     3) в пунктах 2, 3 и части первой пункта 4 статьи 6 слово "двух" заменить словом "трех";

     4) часть первую пункта 2 статьи 10 после слова "включаются" дополнить словом "заявленные";

     5) в статье 10-1:
     в подпункте 5) после слова "формирует" дополнить словами "и утверждает";
     подпункт 6) изложить в следующей редакции:
     "6) рассматривает проекты соглашений, заключаемых комитетом кредиторов (советом кредиторов) с реабилитационным или конкурсным управляющими, а также администратором внешнего наблюдения, на соответствие законодательству Республики Казахстан;";
     дополнить подпунктом 6-1) следующего содержания:
     "6-1) определяет порядок согласования применения реабилитационной процедуры в отношении несостоятельного должника";
     подпункт 9) изложить в следующей редакции:
     "9) утверждает состав комитета кредиторов (совета кредиторов) при конкурсном производстве, процедуре реабилитации, а также при процедуре внешнего наблюдения;";
     в подпункте 14) слово "план" заменить словами "проект плана";
     дополнить подпунктом 20) следующего содержания:
     "20) организует подготовку администратора внешнего наблюдения, конкурсных и реабилитационных управляющих и утверждает правила их подготовки.";

     6) в подпункте 1) пункта 1 статьи 19 слова ", кроме случаев, когда должником заявлено ходатайство об отсрочке уплаты государственной пошлины" исключить;

     7) статью 20 исключить;

     8) в статье 22:
     заголовок и пункт 1 дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";
     в пункте 2 слова "Заявление кредитора подается" заменить словами "Заявление кредитора либо администратора внешнего наблюдения подается";
     в пункте 3:
     в абзаце первом после слов "В заявлении кредитора" дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";
     подпункт 3) после слов "наименование кредитора" дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";
     подпункт 8) после слов "известные кредитору" дополнить словами "либо администратору внешнего наблюдения";
     в пункте 4 слова "Кредитор обязан" заменить словами "Кредитор либо администратор внешнего наблюдения обязаны";
     пункт 5 после слов "Заявление кредитора" дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";

     9) в статье 23:
     заголовок дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";
     в абзаце первом после слов "К заявлению кредитора" дополнить словами "либо администратора внешнего наблюдения";
     в подпункте 5) слово "кредитора" исключить;

     10) в пункте 1 статьи 28:
     подпункт 1) дополнить вторым предложением следующего содержания:
     "В случае, если должником является организация, указанная в пункте 4 статьи 2 настоящего Закона, по заявлению уполномоченного органа, суд вправе определять лиц, уполномоченных производить минимальные необходимые текущие выплаты на поддержание производственного цикла, в том числе непрерывное производство, и обеспечение сохранности имущества.";
     подпункт 2) после слов "третейских судов," дополнить словами ", налоговых органов, а также собственников (учредителей, участников) или органов должника в отношении его имущества";

     11) в статье 36:
     пункт 2 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:
     "4) о передаче должностными лицами должника учредительных, финансовых и правоустанавливающих документов на его имущество, а также печати должника конкурсному управляющему в срок не позднее трех дней со дня его назначения.";
     в части первой пункта 3 слова "официальных изданий, а также в одной из газет или ином периодическом издании, определенном акимом области (города республиканского значения, столицы) для официальных публикаций, по месту нахождения должника" заменить словами "республиканских или местных (по месту нахождения должника) периодических печатных изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов,";

     12) в статье 40:
     в заголовке слова "судебных и" исключить;
     в пункте 1 слова "все судебные расходы, включая расходы по государственной пошлине, уплата которой была отсрочена, и" исключить;

     13) в статье 41 слово "кассационном" заменить словом "апелляционном";

     14) дополнить главой 3-1 следующего содержания:

     "Глава 3-1. Внешнее наблюдение

     Статья 41-1. Внешнее наблюдение

     1. По заявлению кредитора либо уполномоченного органа судом в отношении должника может быть введена процедура внешнего наблюдения на срок от трех месяцев до одного года при наличии:
     1) не менее трех кредиторов, в том числе заявителя, выразивших согласие на применение процедуры внешнего наблюдения;
     2) неплатежеспособности должника.
     В определении суда о введении внешнего наблюдения указывается о поручении уполномоченному органу в трехдневный срок произвести назначение администратора внешнего наблюдения.
     Порядок назначения администратора внешнего наблюдения устанавливается уполномоченным органом.
     2. Администратором внешнего наблюдения назначается физическое лицо - индивидуальный предприниматель, имеющее на осуществление деятельности по управлению имуществом и делами неплатежеспособных должников в процедурах банкротства лицензию, выдаваемую уполномоченным органом.
     Администратором внешнего наблюдения не могут быть назначены лица, указанные в пункте 4 статьи 9 настоящего Закона.
     3. Администратор внешнего наблюдения должен быть отстранен от управления делами и имуществом должника в таком же порядке, в каком назначен для осуществления указанных функций, в следующих случаях:
     1) неисполнения или ненадлежащего исполнения возложенных на него обязанностей, совершения действий, ущемляющих интересы отдельных кредиторов либо предоставляющих преимущества другим, совершения иных действий (бездействия), являющихся основаниями для его увольнения;
     2) отзыва либо приостановления действия лицензии по основаниям, предусмотренным законодательством о лицензировании;
     3) невозможности исполнения возложенных на них обязанностей.
     4. При введении внешнего наблюдения наступают следующие последствия:
     любые требования кредиторов к должнику могут предъявлены только в пределах процедуры внешнего наблюдения, предусмотренной настоящим Законом;
     должностным лицам должника запрещается отчуждение принадлежащих им акций, долей в имуществе должника.
     5. При подаче в суд заявления о введении внешнего наблюдения, кредитором направляется извещение в соответствующий орган налоговой службы.

     Статья 41-2. Формирование совета кредиторов

     1. В целях обеспечения интересов кредиторов при внешнем наблюдении создается совет кредиторов, состав которого формируется, в соответствии с требованиями настоящей статьи, администратором внешнего наблюдения и утверждается уполномоченным органом.
     2. В состав совета кредиторов могут входить кредиторы по гражданско-правовым обязательствам, имеющие наибольшие требования к должнику, а также, при наличии налоговой задолженности, кредитор по налогам и другим обязательным платежам в бюджет.
     3. Кредиторы, по заявлению которых введена процедура внешнего наблюдения, включаются в состав совета кредиторов вне зависимости от размера требований.
     4. Совет кредиторов состоит из нечетного количества членов не более семи человек.

     Статья 41-3. Полномочия совета кредиторов

     К полномочиям совета кредиторов относится:
     1) координация и контроль за действиями администратора внешнего наблюдения;
     2) согласование действий администратора внешнего наблюдения в отношении совершения должником юридически значимых действий в судах, с третьими лицами, сделок по отчуждению основных средств, передаче имущества в залог или аренду, а также других сделок по ценам значительно ниже рыночных либо без достаточных оснований, исполнение которых повлечет убытки для должника, проведением реорганизационных процедур;
     3) заключение с администратором внешнего наблюдения соглашения, согласованного с уполномоченным органом, о мероприятиях по обеспечению сохранности имущества должника, выявлению и анализу его сделок и действий, совершенных до введения процедуры внешнего наблюдения, в результате которых наступила неплатежеспособность должника, проведению сверки по актам инвентаризации имущества и иное, не противоречащее целям внешнего наблюдения, а также объеме его полномочий в пределах, установленных настоящим Законом.

     Статья 41-4. Полномочия администратора внешнего наблюдения

     1. Администратор внешнего наблюдения вправе:
     1) заявлять в суд ходатайства о принятии дополнительных мер по обеспечению сохранности имущества должника, а также об отмене таких мер;
     2) производить сверку движимого и недвижимого имущества должника по актам инвентаризации;
     3) истребовать у должника полный перечень его кредиторов и дебиторов с указанием суммы задолженности, развернутый баланс активов и пассивов, отчет о финансовом положении должника и другую необходимую информацию;
     4) ходатайствовать перед судом о предоставлении и (или) истребовании у третьих лиц необходимых документов, заключений, представлении ими иных сведений, относящихся к финансово-хозяйственной деятельности должника, а также знакомиться с этими сведениями в месте их нахождения, если иное не предусмотрено законодательством Республики Казахстан;
     5) выявлять сделки, совершенные до введения процедуры внешнего наблюдения, ухудшившие финансовое положение должника, требовать от должника их расторжения;
     6) требовать от должника исполнения его обязанностей, предусмотренных статьей 41-7 настоящего Закона;
     7) получать вознаграждение в порядке и размерах, предусмотренных настоящим Законом;
     8) осуществлять в соответствии с настоящим Законом иные полномочия.
     2. Администратор внешнего наблюдения обязан:
     1) согласовывать с советом кредиторов свои действия в отношении должника;
     2) принимать меры по обеспечению сохранности имущества должника и его защите;
     3) определять наличие признаков преднамеренного и ложного банкротства и сообщать о выявленных признаках в правоохранительные органы либо требовать от должника расторжения сделок по выводу имущества в суде;
     4) устанавливать кредиторов и дебиторов должника, требовать от должника принятие мер по взысканию дебиторской задолженности;
     5) представлять в суд по завершении периода внешнего наблюдения согласованный с советом кредиторов и уполномоченным органом отчет о своей деятельности.

     Статья 41-5. Ответственность администратора внешнего наблюдения

     Администратор внешнего наблюдения несет ответственность за ненадлежащее осуществление процедуры внешнего наблюдения в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

     Статья 41-6. Расходы внешнего наблюдения

     Условия финансирования административных расходов и текущих выплат администратору внешнего наблюдения определяются соглашением, заключаемым до введения внешнего наблюдения между кредиторами, выразившими согласие на ее применение.

     Статья 41-7. Обязанности должника

     Должник обязан:
     1) в недельный срок со дня вступления в законную силу определения о введении внешнего наблюдения разместить в одном из республиканских периодических изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов публикацию о введении внешнего наблюдения;
     2) по требованию администратора внешнего наблюдения:
     представлять информацию о финансово-хозяйственной и организационной деятельности, касающуюся совершения должником юридически значимых действий в судах, с третьими лицами, сделок, совершенных до введения внешнего наблюдения по отчуждению основных средств, передаче имущества в залог или аренду, а также других сделок стоимостью десять и более процентов от общего размера стоимости активов должника;
     принимать меры по расторжению сделок по выводу имущества, совершенных до введения внешнего наблюдения, и взысканию дебиторской задолженности;
     3) согласовывать с администратором внешнего наблюдения увеличение расходов, изменения в собственном капитале согласно стандартам бухгалтерского учета, проведение реорганизационных процедур, совершение юридически значимых действий в судах, с третьими лицами, сделки по отчуждению основных средств, передаче имущества в залог или аренду, а также сделок по приобретению или отчуждению имущества стоимостью десять и более процентов от общего размера стоимости активов должника.

     Статья 41-8. Прекращение внешнего наблюдения

     Внешнее наблюдение прекращается при утверждении судом заключительного отчета администратора внешнего наблюдения в случаях:
     1) истечения срока внешнего наблюдения;
     2) приложения к заключительному отчету заявления администратора внешнего наблюдения, согласованного с советом кредиторов и уполномоченным органом, о применении к должнику процедур банкротства (реабилитационного или конкурсного производства). В этом случае заявление администратора внешнего наблюдения должно соответствовать правилам статьи 22 настоящего Закона.
     Форма заключительного отчета и порядок его согласования утверждаются уполномоченным органом.";

     15) в статье 43:
     пункт 3 дополнить подпунктом 2-1) следующего содержания:
     "2-1) аудиторский отчет о реальной возможности восстановления платежеспособности должника;";
     пункт 4 после слова "формирует" дополнить словами "и утверждает";

     16) пункт 1 статьи 46 после слов "не противоречащие законодательству, действия" дополнить словами "в соответствии с планом реабилитации,";

     17) статью 50 дополнить частью второй следующего содержания:
     "При несостоятельности организаций, указанных в пункте 4 статьи 2 настоящего Закона, срок реабилитационной процедуры по ходатайству реабилитационного управляющего с согласия комитета кредиторов и уполномоченного органа может быть продлен судом на срок до двух лет.";

     18) статью 54 дополнить частью второй следующего содержания:
     "В случае признания судом должника банкротом и назначении конкурсного производства сумма задолженности, образовавшаяся в период реабилитации, удовлетворяется в порядке, определенном статьей 75 настоящего Закона.";

     19) пункт 2 статьи 57 после слов "должника, определяется утвержденным" дополнить словами "уполномоченным органом и";

     20) в пункте 1 статьи 58 после слов "хозяйственного товарищества", "хозяйственное товарищество" дополнить словами "или акционерного общества", "или акционерное общество";

     21) в статье 65:
     в пункте 2:
     слово "шесть" заменить словом "девять";
     дополнить частью второй следующего содержания:
     "Срок конкурсного производства исчисляется со дня вступления решения суда о признании должника банкротом в законную силу.";

     22) в статье 69:
     часть вторую пункта 1 после слов "Порядок назначения" дополнить словами ", учета и регистрации";
     в подпункте 2) пункта 2 слова "реализованной конкурсной массы" заменить словами "средств, направленных на удовлетворение требований кредиторов";

     23) в статье 70:
     подпункт 1) после слов "десяти дней" дополнить словами "со дня его назначения";
     в подпункте 1-2) слова "официальных изданий, а также в одной из газет или ином периодическом издании, определенном акимом области (города республиканского значения, столицы) для официальных публикаций, по месту нахождения должника" заменить словами "республиканских или местных (по месту нахождения должника) периодических печатных изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов,";
     в подпункте 3) слова "в срок не позднее двух месяцев со дня принятия решения о банкротстве должника" исключить;
     подпункт 5) дополнить словами ", а также организует их собрание (конференцию) для избрания уполномоченного представителя от кредиторов второй очереди;";

     24) пункт 4 статьи 74 дополнить предложением третьим следующего содержания:
     "В конкурсную массу также не включаются средства ликвидационных фондов, созданных в соответствии с законодательством Республики Казахстан о недрах и недропользовании";

     25) в части второй пункта 1 статьи 75 слова "утвержденной комитетом кредиторов" заменить словами "определенной соглашением комитета кредиторов с конкурсным управляющим";

     26) пункт 1 статьи 77 дополнить частью второй следующего содержания:
     "Капитализация суммы дополнительных расходов не предусматривается.";

     27) в пункте 1 статьи 83 второе предложение изложить в следующей редакции:
     "В случае недостаточности средств для привлечения оценщика, конкурсный управляющий с согласия комитета кредиторов вправе определить стоимость имущества (активов) по балансовой стоимости имущества.";

     28) в статье 94:
     в пункте 4 слова "официальных изданий, а также в одной из газет или ином периодическом издании, определенном акимом области (города республиканского значения, столицы) для официальных публикаций, по месту нахождения должника" заменить словами "республиканских или местных (по месту нахождения должника) периодических изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов.";
     в пункте 5:
     в части первой слова "и комитета кредиторов" исключить;
     в части второй слова "официальных изданий, а также в одной из газет или ином периодическом издании, определенном акимом области (города республиканского значения, столицы) для официальных публикаций, по месту нахождения должника" заменить словами "республиканских или местных (по месту нахождения должника) периодических изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов.";
     в подпункте 2) части третьей слово "провести" заменить словом "организовать";

     29) в статье 95:
     в пунктах 2 и 3 слова "(уполномоченный орган)", "(уполномоченного органа)" исключить;
     в пункте 4:
     часть первую изложить в следующей редакции:
     "4. В случае, если ликвидация юридического лица производится при отсутствии должностных и уполномоченных представлять его лиц без возбуждения конкурсного производства, уполномоченный орган организует составление реестра требований кредиторов и заключительного отчета согласно требованиям настоящего Закона.";
     в части второй слово "реализует" заменить словами "организует реализацию".

     Статья 2. Настоящий Закон вводится в действие со дня его официального опубликования.

     Президент
Республики Казахстан