Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2005 жылғы 5 ақпандағы N 110 қаулысына толықтырулар енгiзу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 15 қыркүйектегі N 921 Қаулысы. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2007.03.20. N 225 (2007 жылғы 1 сәуiрден бастап қолданысқа енгiзiледi) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. "Республикалық және жергілiкті бюджеттердiң атқарылу ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2005 жылғы 5 ақпандағы N 110  қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2005 ж., N 6, 58-құжат) мынадай толықтырулар енгiзілсiн:
      көрсетiлген қаулымен бекiтілген Республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылу ережесiнде:
      2-бөлімнің тақырыбы ", сайлауларды мемлекеттiк қаржыландыру" деген сөздермен толықтырылсын;
      мынадай мазмұндағы 4-1-тараумен толықтырылсын:
      "4-1-тарау. Сайлауларды мемлекеттік қаржыландыру
      56-1. Президенттің, партиялық тiзiмдер негізiнде сайланатын Парламент Мәжiлiсiнiң депутаттарын қоспағанда, Парламенттiң, мәслихаттардың депутаттарын, жергілiктi өзін-өзі басқару органдарының мүшелерiн сайлау осы мақсаттар үшін ашылатын жергілiктi атқарушы органдардың бюджеттiк шоттары арқылы республикалық бюджет қаражатынан қаржыландырылады.
      56-2. Сайлауларды мемлекеттік қаржыландыру Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Қазынашылық комитеті мiндеттемелерi бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына сәйкес Орталық сайлау комиссиясының міндеттемелерін қабылдауға рұқсат беру жолымен екi данада жүзеге асырылады, рұқсат берудiң бір данасы Орталық сайлау комиссиясында қалады, екiншi данасын және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әрбiр аумақтық сайлау комиссиясы бойынша қаржыландыру жоспарларын Орталық сайлау комиссиясы Астана қаласының Қазынашылық департаментіне ұсынады.
      Астана қаласының Қазынашылық департаменті міндеттемелердi қабылдауға рұқсат берулерді әрбiр облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бойынша үш данада қалыптастырады, бір данасы Астана қаласының Қазынашылық департаментінде қалады, екі данасын Орталық сайлау комиссиясына тапсырады, оның бiреуiн соңғысы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумақтық сайлау комиссиясының қаржыландыру жоспарымен бiрге облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілiкті атқарушы органдарына тапсырады.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары аудандардың, қалалардың аумақтық сайлау комиссияларының қаржыландыру жоспарларын тиiсті облыстық, Астана және Алматы қалаларының Қазынашылық департаменттерiне ұсынады.
      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының Қазынашылық департаменттерi мiндеттемелердi қабылдауға рұқсат берудi әрбiр аудан, қала бойынша үш данада қалыптастырады, мiндеттемелердi қабылдауға рұқсат берудiң бiр данасы облыстың, Астана және Алматы қалаларының Қазынашылық департаментiнде қалады, екi данасы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілiктi атқарушы органдарына тапсырылады, оның бiреуiн соңғысы аудандардың, қалалардың аумақтық сайлау комиссияларының қаржыландыру жоспарымен бiрге аудандардың, қалалардың тиiстi жергiлiктi атқарушы органдарына тапсырады.
      56-3. Бекiтілген қаржыландыру жоспарының шегiнде сайлау науқанын өткiзу үшiн бөлiнетiн бюджет қаражатына билiк етушілер тиісті сайлау комиссияларының төрағалары болып табылады. Сайлауларды өткiзуге бюджет қаражатын жұмсау республикалық бюджет қаражаты есебiнен жүзеге асырылатын операцияларды есепке алу үшін ашылған жергілiктi атқарушы органдардың бюджеттiк шоттарынан жүргiзіледi. Жергілiктi атқарушы органдар азаматтық-құқықтық мәмілелердi жасау мен төлемдердi жүзеге асыру үшiн берiлген рұқсаттарды тиiстi сайлау комиссияларының төрағаларына дейiн жеткiзедi. Тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) беруге арналған шарттарды "Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 қыркүйектегi Конституциялық  заңында көзделген жағдайларды қоспағанда, тиiсті әкiмшілік-аумақтық бiрлiктiң жергiлiктi атқарушы органдарына берiлген рұқсаттар шегiнде тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) берушілермен тиісті сайлау комиссияларының төрағалары жасайды.
      56-4. Сайлаулар өткiзу уақытында жергілiкті атқарушы органдар тиiстi аумақтық Қазынашылық бөлiмшелерiне қолдар мен мөрдiң үлгілерi бар уақытша құжат ұсынады. Бұл ретте бiрiншi қол қою құқығы аумақтық сайлау комиссиясының төрағасына беріледi. Екiншi қол қою құқығы тиiсті әкiм аппаратының бас бухгалтерiне (қаржы қызметінiң басшысына) берiледi.
      Құжат жергілiктi атқарушы органның елтаңбалық мөрiнiң үлгісi, тиiсті мәслихаттың аумақтық сайлау комиссиясын сайлау туралы шешiмінің (аумақтық сайлау комиссиясының мүшесi - аумақтық сайлау комиссиясының төрағасын оны мәслихат сайлағанға дейiн бұрынғы төрағаның орнына тағайындағаны туралы жоғары тұрған сайлау комиссиясының шешiмi) нөмiрi мен күнi көрсетiле отырып ресiмделуi тиiс. Аумақтық сайлау комиссиясы төрағасының 001 "Сайлау өткiзудi ұйымдастыру" бағдарламасының 100 "Сайлау өткiзу" кiшi бағдарламасы бойынша жергілікті атқарушы органның бюджеттік шотынан қаражатты жұмсауға өкілеттілігі сайлаулар өткiзу не қайта дауыс беру не қайта сайлаулар мерзiмiне және олар аяқталғаннан кейiн отыз күнтiзбелiк күнге дейiн ғана белгiленедi.
      Аумақтық сайлау комиссиясы төрағасының қаражатты жұмсауға өкiлеттiк мерзiмi қаржы жылының соңына келген жағдайда, сайлаулар бойынша төлемдер жүргiзу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi басқармасы қаулысымен Қазынашылық органына қаржы жылы аяқталған соң Қазақстан Республикасының төлем жүйесiнiң жұмысын ұйымдастыру үшiн белгiлеген мерзiмде жүзеге асырылады.
      56-5. Аумақтық сайлау комиссияларының төрағалары ақша қаражатына билiк етедi және қаржы мәселелерi бойынша сайлау комиссияларының шешiмдерiне қаржылық құжаттардың сәйкестігіне жауап береді.
      56-6. Республикалық бюджет қаражатынан мыналарға арналған шығыстар жабылады:
      1) сайлау комиссияларын ұйымдастыру мен оның қызметi:
      сайлау комиссияларының босатылған мүшелерiнiң жалақысы;
      сайлау комиссиялары мүшелерiнiң қосымша еңбекақысы;
      жалақыға есептеу;
      техникалық қамтамасыз ету (компьютерлер, ұйымдастыру техникаларын сатып алу, жабдықтарды жалға алу және жабдықтарға техникалық қызмет көрсету);
      көліктік шығыстар;
      бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау;
      байланыс қызметтерi, почта-телеграф шығыстары;
      еңбек келiсiмдерi негізiнде штаттан тыс қызметкерлер орындайтын жұмыстар;
      полиграфиялық шығыстар;
      кеңсе және шаруашылық тауарларды, ұрандар, плакаттар, мемлекеттiк рәмiздер үшін материалдар сатып алу;
      2) үй-жайларды жалға алу;
      3) iссапар шығыстары;
      4) консультанттардың, сарапшылардың, лингвистикалық комиссия мүшелерiнiң еңбегiне ақы төлеу;
      5) "Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 қыркүйектегi Конституциялық заңының  28-бабының  3-тармағына сәйкес партиялық тізiмдер бойынша дауысқа түсетiн кандидаттардан басқа, кандидаттардың бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлейтiн сөздерi;
      6) "Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 қыркүйектегі Конституциялық заңының 28-бабының 4 және 5-тармақтарына сәйкес кандидаттардың көпшілікке сайлау алдында iс-шаралар өткiзу және партиялық тiзiмдер бойынша дауысқа түсетiн кандидаттардан басқа, кандидаттардың үгіт материалдарын шығару;
      7) партиялық тiзiмдер бойынша дауысқа түсетiн кандидаттардан басқа, кандидаттардың Орталық сайлау комиссиясы белгiлеген мөлшерде көлiк шығыстары.
      56-7. Аумақтық және округтiк сайлау комиссияларының төрағаларына тұрғын үй-жайды жалға алу бойынша iссапар шығыстарын өтеу мемлекеттiк мекемелердiң басшылары және басшыларының орынбасарларына белгiленген мөлшерде, ал учаскелiк сайлау комиссияларының төрағалары мен сайлау комиссияларының мүшелерiне - мемлекеттік мекемелердiң қызметкерлерiне белгiленген мөлшерде Қазақстан Республикасы Үкіметiнiң 2000 жылғы 22 қыркүйектегі N 1428  қаулысымен  бекiтiлген Мемлекеттiк бюджеттiң есебiнен ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлерiнiң, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Парламентi депутаттарының Қазақстан Республикасының шегiндегi қызметтік iссапарлары туралы ережемен жүзеге асырылады.
      56-8. Жергілiктi атқарушы органның бюджеттік шотынан қаражатты жұмсау аумақтық сайлау комиссиясы төрағасының шешiмi бойынша мынадай тәртiппен жүргізіледi:
      аумақтық сайлау комиссияларын қаржыландыру жоспарларының шегiнде ақша аумақтық сайлау комиссияларының төрағалары есеп беретіндей етіп берiледi, орындалған жұмыстар және сайлaу учаскелерiне сатып алынған материалдық құндылықтар үшiн шоттар төленеді. Пайдаланылмаған есеп берілетiн сомалардың қалдығын сайлаулар аяқталғаннан кейiн үш күн мерзiмде аумақтық сайлау комиссияларының төрағалары шығыстардың экономикалық сыныптамасының тиiстi ерекшелiктерi бойынша жергілiкті атқарушы органның бюджеттік шотына есепке aлу үшiн әкiм аппаратының кассасына тапсырады;
      аумақтық сайлау комиссияларының шығыстары Орталық сайлау комиссиясы бекiткен олардың қаржыландыру жоспары шегінде аумақтық сайлау комиссияларының төрағалары бекiткен шоттар ұсынылғаннан кейiн төленеді. Аумақтық сайлау комиссиясының шығыстарына арналған қолма-қол ақшаны беру осы комиссияның төрағасының өкiмi бойынша жүргiзіледi. Аванстық есептi алғаннан кейiн әкiм аппаратының бас бухгалтерi (қаржы қызметiнiң басшысы) растайтын құжаттардың ресімделу дұрыстығын тексереді және оларды осы комиссия төрағасының бекiтуiне бередi.
      56-9. Сайлау науқандарына, оның iшiнде кандидаттарға бөлiнген республикалық бюджет қаражатын жұмсауды бақылау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      Сайлау комиссияларының төрағалары ақша қаражатына билiк етедi және қаржы құжаттарының сайлау комиссияларының қаржы мәселелерi бойынша шешiмдерiне сәйкес келуiне жауап бередi.
      56-10. Кандидатурасын алып тастауға немесе кандидатты ұсыну туралы шешiмнiң күшін жоюға байланысты және сайлау комиссиясының республикалық бюджет қаражатынан сайлау науқанын өткiзуге жұмсалған шығыстар бөлiгiн кандидаттың, оны ұсынған мәслихаттың немесе қоғамдық бiрлестiктiң шотына жатқызу туралы шешiмi болған кезде, егер республикалық бюджеттен шығыстар және қаражатты қалпына келтiру бiр қаржы жылында жүргізілсе, соңғысы жергілiктi атқарушы органдардың бюджеттiк шоттарына сайлауларды өткiзу жөнiндегi кассалық шығыстарды қалпына келтіруге қаражат аударады. Республикалық бюджеттен шығыстарды бір, ал қаражатты қалпына келтіру келесi қаржы жылында жүзеге асырылған жағдайда, бұл қаражатты кандидат "Республикалық бюджетке түсетiн өзге салықтық емес түсiмдер" коды бойынша республикалық бюджеттiң кiрiсiне аударады. Бұл ретте көрсетілген шешімдi: Президенттi сайлау кезiнде - Орталық сайлау комиссиясы, Сенат депутаттарын сайлау кезiнде - аумақтық сайлау комиссиялары, Мәжiлiс және мәслихат депутаттарын сайлау кезінде округтік сайлау комиссиялары қабылдайды.
      56-11. Президентті, партиялық тiзiмдер негiзiнде сайланатын Парламент Мәжiлiсiнiң депутаттарын қоспағанда, Парламент, мәслихаттар депутаттарын және жергілікті өзін-өзі басқару органдары мүшелерiнiң сайлауын өткiзуге бөлiнген бюджет қаражатын пайдалану жөнiндегі бухгалтерлік есептi жүргiзу және қаржылық есеп берудi жасау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2005 года N 110

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 сентября 2005 года N 921. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2007 года N 225

       Сноска. Постановление Правительства РК от 15 сентября 2005 года N 921 утратило силу постановлением Правительства РК от 20 марта 2007 года N  225  (порядок введения в действие см.  п. 3 ).

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в  постановление  Правительства Республики Казахстан от февраля 2005 года N 110 "Об утверждении Правил исполнения республиканского и местных бюджетов" (САПП Республики Казахстан, 2005 г., N 6, ст. 58) следующие дополнения:
      в Правилах исполнения республиканского и местных бюджетов, утвержденных указанным постановлением:
      заголовок раздела 2 дополнить словами ", государственное финансирование выборов";
      дополнить главой 4-1 следующего содержания:
      "Глава 4-1. Государственное финансирование выборов
      56-1. Выборы Президента, депутатов Парламента, за исключением депутатов Мажилиса Парламента, избираемых на основе партийных списков, маслихатов, членов органов местного самоуправления финансируются из средств республиканского бюджета через бюджетные счета местных исполнительных органов, открываемые для этих целей.
      56-2. Государственное финансирование выборов осуществляется путем выдачи Комитетом казначейства Министерства финансов Республики Казахстан разрешений на принятие обязательств Центральной избирательной комиссии в соответствии со сводным планом финансирования по обязательствам в двух экземплярах, один экземпляр разрешения остается в Центральной избирательной комиссии, второй экземпляр и планы финансирования по каждой территориальной избирательной комиссии области, города республиканского значения, столицы Центральная избирательная комиссия представляет в Департамент казначейства города Астаны.
      Департамент казначейства города Астаны формирует разрешение на принятие обязательств в трех экземплярах по каждой области, городу республиканского значения, столице, один экземпляр остается в Департаменте казначейства города Астаны, два экземпляра передаются Центральной избирательной комиссии, один из которых последним вместе с планом финансирования территориальной избирательной комиссии области, города республиканского значения, столицы передается соответствующим местным исполнительным органам областей, города республиканского значения, столицы.
      Местные исполнительные органы областей, города республиканского значения, столицы планы финансирования территориальных избирательных комиссий районов, городов представляют в соответствующие Департаменты казначейства областей, городов Астаны и Алматы.
      Департаменты казначейства областей, городов Астаны и Алматы формируют разрешение на принятие обязательств в трех экземплярах по каждому району, городу, один экземпляр разрешения на принятие обязательств остается в Департаменте казначейства области, городов Астаны и Алматы, два экземпляра передаются местным исполнительным органам области, города республиканского значения, столицы, один из которых последним вместе с планом финансирования территориальных избирательных комиссий районов, городов передается соответствующим местным исполнительным органам районов, городов.
      56-3. Распорядителями бюджетных средств, выделяемых для проведения избирательной кампании в пределах утвержденного плана финансирования, являются председатели соответствующих избирательных комиссий. Расходование бюджетных средств на проведение выборов производится с бюджетных счетов местных исполнительных органов, открытых для учета операций, осуществляемых за счет средств республиканского бюджета. Местные исполнительные органы доводят до председателей соответствующих избирательных комиссий выданные разрешения для совершения гражданско-правовых сделок и осуществления платежей. Договора на поставку товаров (работ, услуг) заключаются председателями соответствующих избирательных комиссий с поставщиками товаров (работ, услуг) в пределах выданных разрешений местным исполнительным органам соответствующей административно-территориальной единицы, за исключением случаев, предусмотренных Конституционным  законом  Республики Казахстан от 28 сентября 1995 года "О выборах в Республике Казахстан".
      56-4. На время проведения выборов местными исполнительными органами в соответствующие территориальные подразделения Казначейства представляется временный документ с образцами подписей и печати. При этом право первой подписи предоставляется председателю территориальной избирательной комиссии. Право второй подписи принадлежит главному бухгалтеру (руководителю финансовой службы) соответствующего аппарата акима.
      Документ должен быть оформлен с указанием образца гербовой печати местного исполнительного органа, номера и даты решения соответствующего маслихата об избрании территориальной избирательной комиссии (решения вышестоящей избирательной комиссии о назначении члена территориальной избирательной комиссии - председателя территориальной избирательной комиссии вместо выбывшего до его избрания маслихатом). Полномочия председателя территориальной избирательной комиссии на расходование средств по подпрограмме 100 "Проведение выборов" программы 001 "Организация проведения выборов" с бюджетного счета местного исполнительного органа устанавливается только на срок проведения выборов, либо повторного голосования, либо повторных выборов и до тридцати календарных дней после их окончания.
      В случаях, когда срок полномочий председателя территориальной избирательной комиссии на расходование средств выпадает на конец финансового года, проведение платежей по выборам осуществляется в сроки, установленные постановлением правления Национального Банка Республики Казахстан органам Казначейства для организации работы платежной системы Республики Казахстан по завершению финансового года.
      56-5. Председатели территориальных избирательных комиссий распоряжаются денежными средствами и несут ответственность за соответствие финансовых документов решениям избирательных комиссий по финансовым вопросам.
      56-6. Из средств республиканского бюджета покрываются расходы на:
      1) организацию и деятельность избирательных комиссий:
      заработная плата освобожденных членов избирательных комиссий;
      дополнительная оплата труда членов избирательных комиссий;
      начисление на заработную плату;
      техническое обеспечение (приобретение компьютеров, оргтехники, аренда оборудования и техническое обслуживание оборудования);
      транспортные расходы;
      публикация в средствах массовой информации;
      услуги связи, почтово-телеграфные расходы;
      работы, выполняемые внештатными работниками на основании трудовых соглашений;
      полиграфические расходы;
      приобретение канцелярских и хозяйственных товаров, материалов для лозунгов, плакатов, государственной символики;
      2) аренда помещений;
      3) командировочные расходы;
      4) оплата труда консультантов, экспертов, членов лингвистической комиссии;
      5) выступления кандидатов, кроме кандидатов, баллотирующихся по партийным спискам, в средствах массовой информации в соответствии с пунктом 3  статьи 28  Конституционного закона Республики Казахстан от 28 сентября 1995 года "О выборах в Республике Казахстан";
      6) проведение публичных предвыборных мероприятий кандидатов и выпуск агитационных материалов кандидатов, кроме кандидатов, баллотирующихся по партийным спискам, в соответствии с пунктами 4 и 5  статьи 28  Конституционного закона Республики Казахстан от 28 сентября 1995 года "О выборах в Республике Казахстан";
      7) транспортные расходы кандидатов, кроме кандидатов, баллотирующихся по партийным спискам, в размерах, устанавливаемых Центральной избирательной комиссией.
      56-7. Возмещение командировочных расходов по найму жилого помещения председателям территориальных и окружных избирательных комиссий осуществляется в размере, установленном для руководителей и заместителей руководителей государственных учреждений, а председателям участковых избирательных комиссий и членам избирательных комиссий - в размере, установленном для работников государственных учреждений Правилами о служебных командировках в пределах Республики Казахстан работников государственных учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, а также депутатов Парламента Республики Казахстан, утвержденными  постановлением  Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428.
      56-8. Расходование средств с бюджетного счета местного исполнительного органа производится по решению председателя территориальной избирательной комиссии в следующем порядке:
      в пределах планов финансирования территориальных избирательных комиссий выдаются деньги под отчет председателям территориальных избирательных комиссий, оплачиваются счета за выполненные работы и материальные ценности, приобретенные для избирательных участков. Остаток неиспользованных подотчетных сумм в трехдневный срок по окончании выборов сдается председателями территориальных избирательных комиссий в кассу аппарата акима для зачисления на бюджетный счет местного исполнительного органа по соответствующим спецификам экономической классификации расходов;
      расходы территориальных избирательных комиссий оплачиваются после предъявления счетов, утвержденных председателями территориальных избирательных комиссий в пределах их плана финансирования, утвержденного Центральной избирательной комиссией. Выдача наличных денег на расходы территориальной избирательной комиссии производится по распоряжению председателя этой комиссии. По получении авансового отчета главный бухгалтер (руководитель финансовой службы) аппарата акима проверяет правильность оформления подтверждающих документов и передает их на утверждение председателю этой комиссии.
      56-9. Контроль за расходованием средств республиканского бюджета, выделенных на избирательные кампании, в том числе кандидатам, осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Председатели избирательных комиссий распоряжаются денежными средствами и несут ответственность за соответствие финансовых документов решениям избирательных комиссий по финансовым вопросам.
      56-10. В связи со снятием кандидатуры или отменой решения о выдвижении кандидата и при наличии решения избирательной комиссии об отнесении части понесенных из средств республиканского бюджета расходов на проведение избирательной кампании на счет кандидата, выдвинувшего его маслихата или общественного объединения, последними перечисляются средства на бюджетные счета местных исполнительных органов на восстановление кассовых расходов по проведению выборов, если расходы из республиканского бюджета и восстановление средств производятся в одном финансовом году. В случае осуществления расходов из республиканского бюджета в одном, а восстановление средств в следующем финансовом году, эти средства кандидатом перечисляются в доход республиканского бюджета по коду "Прочие неналоговые поступления в республиканский бюджет". При этом указанное решение принимают: при выборах Президента - Центральная избирательная комиссия, при выборах депутатов Сената - территориальные избирательные комиссии, при выборах депутатов Мажилиса и маслихата - окружные избирательные комиссии.
      56-11. Ведение бухгалтерского учета и составление финансовой отчетности по использованию бюджетных средств, выделенных на проведение выборов Президента, депутатов Парламента, за исключением депутатов Мажилиса Парламента, избираемых на основе партийных списков, маслихатов и членов органов местного самоуправления, осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан