Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Қырғыз Республикасының Үкiметi арасындағы Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегi комиссиясы туралы ереженi бекiту туралы хаттамаға қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 21 желтоқсандағы N 1260 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI :
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Қырғыз Республикасының Yкiметi арасындағы Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегi комиссиясы туралы ереженi бекiту туралы хаттаманың жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгi Су ресурстары жөнiндегi комитетiнiң төрағасы Анатолий Дмитриевич Рябцевке Қазақстан Республикасының Үкiметi атынан қағидаттық сипаты жоқ өзгерiстер мен толықтырулар енгiзуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Қырғыз Республикасының Үкiметi арасындағы Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөніндегi комиссиясы туралы ереженi бекiту туралы хаттамаға қол қоюға өкілеттiк берiлсiн.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

      Жоба

  Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Қырғыз Республикасының Үкiметi арасындағы Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегі комиссиясы туралы ереженi бекiту туралы хаттама

      Бұдан әрi - Тараптар деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкiметі мен Қырғыз Республикасының Үкiметi,
      2000 жылғы 21 қаңтарда Астана қаласында қол қойылған Қазақстан Республикасының Yкiметi мен Қырғыз Республикасының Үкiметi арасындағы Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану туралы келiсiмнiң (бұдан әрi - Келiсiм) 5-бабын iске асыру мақсатында төмендегiлер туралы келiстi:

1-бап

      Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасы арасындағы Шу және Талас өзендерiндегі мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану саласындағы ынтымақтастықты кеңейту және тереңдету үшiн Тараптар осы Хаттаманың ажырамас бөлiгi болып табылатын, Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстары, пайдалану жөнiндегі комиссиясы туралы ереженi бекiтедi.

2-бап

      Тараптардың өзара келiсуi бойынша осы Хаттамаға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлуi мүмкiн, олар осы Хаттаманың ажырамас бөлiктері болып табылатын жеке хаттамалармен ресiмделетiн болады.
      Даулар мен келiспеушiлiктер туындаған жағдайда Тараптар оларды келiссөздер мен өзара консультациялар арқылы шешетiн болады.

3-бап

      Осы Хаттама Келiсiмнiң қолданылу мерзiмiне жасалады.
      Осы Хаттама қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.
      200 __ жылғы ________ _________ қаласында қазақ, қырғыз және орыс тiлдерiнде бiр түпнұсқа данада жасалды.

       Қазақстан Республикасының      Қырғыз Республикасының
      Yкiметi атынан                 Үкiметi атынан

2005 жылғы "____" __________        
Қазақстан Республикасының Үкiметi мен    
Қырғыз Республикасының Үкiметi арасындағы  
Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының
Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық  
пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын   
пайдалану жөнiндегi комиссиясы туралы ереженi 
бекiту туралы хаттамамен бекiтiлген     

Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегi комиссиясы туралы ереже 1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегi комиссиясы (бұдан әрi - Комиссия) 2000 жылғы 21 қаңтарда Астана қаласында қол қойылған Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Қырғыз Республикасының Yкiметi арасындағы Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану туралы келiсiмнiң (бұдан әрi - Келiсiм) 5-бабына сәйкес құрылады.
      2. Комиссия Келiсiмнiң мақсаттары мен мiндеттерiн жүзеге асыру үшiн құрылады.
      3. Комиссия өз жұмысында Келiсiмдi негiзге алады және осы Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын пайдалану жөнiндегi комиссиясы туралы ереженi (бұдан әрi - Ереже) басшылыққа алады.
      4. Ереже Комиссияның Шу және Талас өзендерiндегi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарын ұтымды пайдалануда Тараптардың ынтымақтастығын ұйымдастыру жөнiндегi жұмысының қағидаттары мен тәртiбiн регламенттейдi.
      5. Осы Ереже Комиссияның негiзгi мiндеттерi мен функцияларын, құқықтары мен мiндеттерiн, сондай-ақ Келiсiмге сәйкес Тараптардың ынтымақтастығын ұйымдастыру үшiн негiзгi рәсiмдiк әрекеттердi белгiлейдi.

2. Комиссияның қызмет саласы

      6. Тараптар Қырғыз Республикасының меншiгiндегi мынадай су шаруашылығы құрылыстарын:
      1) Шу өзенiндегi Орта - Тоқай су қоймасын;
      2) Быстров СЭС-iнен бастап Тоқмақ қаласына дейiнгi Шу өзенiндегi темiрбетонды айналма арналарды;
      3) Батыс және Шығыс Үлкен Шу арнасын құрылыстарымен бiрге;
      4) Шу өзенiндегi Шөмiш су торабын;
      5) Талас өзенiндегі Киров су қоймасын мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы құрылыстарына жатқызады.

3. Комиссияны құрудың жалпы қағидаттары

      7. Комиссия басым жағдайда құрылады және Тараптар тағайындайтын екi тең төрағаның басшылығымен жұмыс iстейдi.
      Комиссия мүшелерiнiң құрамы Тараптардың тең өкiлеттік қағидатымен анықталады.
      8. Комиссия Қазақстан Республикасының Үкiметi тағайындайтын тең төраға мен оның мүшелерiнен тұратын Комиссияның қазақстандық бөлiгiнен және Қырғыз Республикасының Үкiметi тағайындайтын тең төраға мен оның мүшелерiнен тұратын Комиссияның қырғыз бөлiгiнен тұрады.
      9. Комиссияның тең төрағалары мен мүшелерi бiрдей құқыққа ие.
      10. Комиссия қызметiнің негiзгi нысаны жылына кемiнде екi рет өткiзiлетiн отырыстар болып табылады.

4. Комиссияның негізгi мiндеттерi

      11. Комиссияның негiзгі мiндеттерi:
      1) Тараптардың Келiсiмдi орындау жөнiндегi қызметiн үйлестiру және қарау;
      2) Тараптар мемлекеттерi халқының және экономикасы объектiлерiнiң су ресурстарына қажеттілігiн ескере отырып, су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану жөнiндегi бiрлескен шараларды әзiрлеу және iске асыру;
      3) әдiлетті және орынды негiзде өзара тиiмділікке қол жеткiзу мақсатында су объектiлерiнің жағдайын кешендi бағалау және болжамдау, олардың су ресурстарын пайдалануды реттеу;
      4) су тұтыну және су тарту, судың есебi мен өлшемiнiң нормативтiк көрсеткiштерiн, сондай-ақ гидрологиялық мониторинг енгiзу әдiстерiн келiсу;
      5) мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы объектiлерiн пайдалануды ұйымдастыру тәртiбiн регламенттейтiн құжаттарды және осы объектiлердiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз ететiн жөндеу-пайдалану жұмыстарын, техникалық қызмет көрсетудi, тасқын суға қарсы және басқа да iс-шараларды қаржыландыруға үлестiк қатысуды келiсу;
      6) су қоймаларының жұмыс режимдерiн келiсу және су тұтынушылардың нақты сулылығы мен қажеттiлiгiне қарай режимдер мен лимиттердi түзетудi жүзеге асыру;
      7) төтенше жағдайларда бiрлескен iс-қимылдар тәртiбiн белгiлеу, тасқын су өткiзу және топан суға, селдер мен басқа да табиғи дүлей апаттарға қарсы күрес жөнiндегi iс-шараларды үйлестiру;
      8) Шу және Талас өзендерiнiң алаптарында гидрологиялық болжамдармен, су шаруашылық, экологиялық жағдай туралы мәлiметтермен және басқа да ағымдағы әрi жедел ақпаратпен алмасуды ұйымдастыру;
      9) Шу және Талас өзендерi алаптарында мониторинг және суды есепке алу жалпы алаптық жүйесiн қалыптастыру мақсатында су объектiлерiнiң мониторингi, суды есепке алу және гидротехникалық құрылыстар, су кадастры бағдарламаларын келiсу және үйлестiру;
      10) Шу және Талас өзендерi мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы объектiлерiн пайдалану, оларға техникалық қызмет көрсету және олардың қауiпсiздiгi мәселелерi бойынша бiрлескен ғылыми зерттеулер мен әзiрлемелердi ұйымдастыру, сондай-ақ су ресурстарын реттеу, ұтымды пайдалану және қорғау;
      11) Комиссияның қызметiне жататын басқа да мәселелерді қарау.

5. Комиссияның өкiлеттiктерi

      12. Комиссия, оған Келiсiмде және осы Ережеде жүктелген мемлекеттік және жергiлiктi билiк органдарымен және ұйымдармен, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен, қоғамдық бiрлестiктермен және азаматтармен өзара iс-қимылда өкiлеттiктерiн жүзеге асырады.
      13. Комиссия өз жұмысында су құрылыстарын, суармалау жүйелерiн, арналар мен су тартқыштарды қоса алғанда, су бөлу қағидаттары мен құрылымын сақтай отырып, Шу және Талас өзендерi алаптарындағы су ресурстарын мемлекетаралық бөлу бойынша бұрын әзiрленген және бекiтiлген ("1983 жылғы Шу өзенi ағындыларын бөлу туралы ереже", "1983 жылғы Талас өзенi ағындыларын бөлу туралы ереже", "1948 жылғы Күркүреусу мен Аспараға су бөлу туралы ереже") құжаттарды басшылыққа алады және Тараптардың өзара келiсiмi бойынша қажет болған кезде оларды нақтылайды.

6. Шекарадан өту тәртiбi

      14. Комиссия, Келiсiмнiң 11-бабына сәйкес Тараптардың қарауына осы мемлекеттердiң шекарасы мен аумағы арқылы мемлекетаралық пайдаланудағы су шаруашылығы объектiлерiн пайдалануға және оларға техникалық қызмет көрсетуге арналған персоналдың, машиналар мен тетiктердiң, шикiзаттың, материалдар мен жабдықтардың кедергiсiз және баж салынбай өтуiне жағдай жасау жөнiнде ұсыныстар енгiзедi.

7. Комиссияның жұмыс тәртiбi

      15. Комиссия Қазақстан Республикасы мен Қырғыз Республикасының аумақтарында кезекпен өткiзiлетiн өз отырыстарында Тараптар немесе Комиссия өз бастамасы бойынша ұсынатын мәселелердi қарайды.
      16. Комиссия келесi отырыстың күн тәртiбi жобасын және күнтiзбелiк жылға арналған өзiнiң жұмыс жоспарын бекiтедi. Тең төрағалардың ұсынысы бойынша Комиссия жұмыс жоспарына өзгерiстер енгiзуi мүмкiн.
      Комиссияның қазақстан және қырғыз бөлiктерiнiң тең төрағалары отырыстың күн тәртiбiне енгізілетiн мәселелердi алдын ала өзара келiседi. Тең төрағалар бұрын күн тәртiбiне енгiзiлмеген қосымша мәселелердi отырыстың қарауына енгiзуi мүмкiн. Бұл мәселелердi қарауға енгiзу туралы шешiмдердi Комиссия қабылдайды. Алдын ала жасалған күн тәртiбi хат алмасуда келiсiледi.
      Қажет болған кезде Комиссияның тең төрағаларының бiреуiнiң жазбаша өтiнiшi бойынша кезектен тыс отырыстар өткiзiлуi мүмкiн. Кезектен тыс отырыстарды өткiзу тәртібi мен регламентiн Комиссияның тең төрағалары бекiтедi.
      17. Комиссияның келесi отырысын шақырудың орны мен уақыты туралы шешiм алдыңғы отырыста немесе отырыстардың арасындағы кезеңде тең төрағалардың бiрiнiң жазбаша ұсынысы бойынша қабылданады. Жазбаша ұсынысқа жауап ұсынысты алған күннен бастап бес күннен кешiктiрмей берiлуi тиiс.
      Егер, Комиссияны шақырудың ұсынылған уақыты немесе орны қандай да бiр себептермен қолайсыз болса, онда тиiстi Тарап өз жауабында отырысты шақырудың қалаулы уақыты мен орнын бiр уақытта ұсына отырып хабарлайды.
      18. Комиссияның отырысына елiнде отырыс жүрiп жатқан Комиссия бөлiгiнiң тең төрағасы төрағалық етедi. Тиiсiнше, басқа Тараптың тең төрағасы тең төрағаның орынбасары болып табылады.
      19. Комиссия шешiмдердi консенсус негiзiнде қабылдайды. Қандай да бiр мәселе бойынша келiспеушiлiктер болған жағдайда Тараптар қосымша кеңестер өткiзедi және осы мәселелердi Комиссияның келесi отырысында қарайды.
      20. Комиссия бiрiншi отырыста отырысты өткiзу тәртiбiн, рәсiмiн және регламентiн қарайды әрi қабылдайды және өздерiнiң рәсiмдiк ережелерiн нақтылауға оның құқығы бар.
      21. Комиссияның ресми тiлдері қазақ, қырғыз және орыс тiлдерi болып табылады.
      Комиссияның отырыстарында жұмыс тiлi орыс тiлi болып табылады.
      22. Отырыстың нәтижелерi бойынша хаттама жасалады, онда әрбiр мәселе жеке параграфпен көрсетiледi. Хаттама екi данада жасалады. Оларда мәселелердiң талқылану барысы, қабылданған шешiмдер, сондай-ақ орындаушылар мен орындалу мерзiмi белгіленедi. Комиссия хаттамаларды мақұлдағаннан кейiн Тараптың тең төрағалары хаттамаларға қол қояды.
      Әрбiр Тарап хаттаманың бiр-бiр данасын алады.
      23. Комиссияның тең төрағалары отырыстарда Комиссияның алдыңғы отырыстарында қабылданған шешiмдердi орындау бойынша Тараптар қабылдаған iс-шаралар туралы хабарлайды.
      24. Комиссия мамандандырылған, ғылыми-зерттеу, жобалау және пайдалану ұйымдарының сарапшыларын уақытша немесе тұрақты негiзде жұмысқа тартуы, уақытша немесе тұрақты жұмыс iстейтiн жұмыс топтарын құруы мүмкін.
      25. Комиссия Тараптардың сарапшыларына Комиссия отырысында қарау үшiн әр түрлi мәселелер бойынша ұсыныстар дайындауды тапсыруы мүмкiн.
      26. Комиссия мүшелерi мен тартылатын сарапшылар, қажет болған кезде iстің жағдайымен сол жерде таныса алады және ведомстволық тиесілілігіне және меншiк нысандарына қарамастан, осы Ереженiң 6-тармағында көрсетiлген ұйымдар мен объектілерге кедергiсiз баруға олардың құқығы бар.
      27. Әрбiр Тарап Комиссия құжаттарының сақталуын қамтамасыз етедi.
      28. Комиссия жыл сайын өткен жылдың қорытындысын шығарады және алдағы жылдың жұмыс жоспарын бекiтедi. Бiр жылғы қызметтiң қорытындылары бойынша Комиссия жылдық есептердi қарайды және бекiтедi.
      29. Комиссия мүшелерiн, жұмыс топтарының өкiлдерiн және сарапшыларды iссапарға жiберу, олардың жолақысы, қонақ үйде тұруы және ____________ жөнiндегi шығыстарды әрбiр Тарап өздерi көтередi.
      30. Комиссия отырыстарын, сарапшылардың кездесулерiн ұйымдастыруға және өткiзуге байланысты шығыстарды аумағында көрсетiлген iс-шаралар өткiзілетiн Тараптың мемлекетi көтередi.

О подписании Протокола между Правительством Республики Казахстан и Правительством Кыргызской Республики об утверждении Положения о комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 декабря 2005 года N 1260

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Протокола между Правительством Республики Казахстан и Правительством Кыргызской Республики об утверждении Положения о комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас.

      2. Уполномочить Председателя Комитета по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан Рябцева Анатолия Дмитриевича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Протокол между Правительством Республики Казахстан и Правительством Кыргызской Республики об утверждении Положения о комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас, разрешив вносить в проект Протокола изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

       Прсмьер-Министр
      Республики Казахстан

                                                                         Проект

  Протокол
между Правительством Республики Казахстан и Правительством
Кыргызской Республики об утверждении Положения о комиссии
Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию
водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас

(Официальный сайт МИД РК - Вступило в силу с даты подписания)

      Правительство Республики Казахстан и Правительство Кыргызской Республики, именуемые в дальнейшем "Стороны",
      в целях реализации статьи 5 Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Кыргызской Республики об использовании водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас, подписанного в городе Астане 21 января 2000 года (далее - Соглашение), согласились о нижеследующем:

  Статья 1

      Для расширения и углубления сотрудничества между Республикой Казахстан и Кыргызской Республикой в области использования водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас, Стороны утверждают Положение о комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас, являющееся неотъемлемой частью настоящего Протокола.

  Статья 2

      По взаимному согласию Сторон в настоящий Протокол могут вноситься изменения и дополнения, которые будут оформляться отдельными протоколами, являющимися неотъемлемыми частями Протокола.
      В случае возникновения споров и разногласий Стороны будут разрешать их путем переговоров и взаимных консультаций.

  Статья 3

      Настоящий Протокол заключается на срок действия Соглашения.
      Настоящий Протокол вступает в силу с даты подписания.
      Совершено в городе _______ 200 __ года в одном подлинном экземпляре на казахском, кыргызском и русском языках.

       За Правительство                               За Правительство
      Республики Казахстан                           Кыргызской Республики

      Утверждено                       
      Протоколом между Правительством Республики        
Казахстан и Правительством Кыргызской          
Республики об утверждении Положения о          
комиссии Республики Казахстан и Кыргызской        
Республики по использованию водохозяйственных      
      сооружений межгосударственного пользования       
      на реках Чу и Талас                    
      от 21 декабря 2005 года                   

Положение
о комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по
использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного
пользования на реках Чу и Талас

(Официальный сайт МИД РК - Вступило в силу с даты подписания)

1. Общие положения

      1. Комиссия Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас (далее - Комиссия) создается в соответствии со статьей 5 Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Кыргызской Республики об использовании водохозяйственных
сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас, подписанного в городе Астане 21 января 2000 года (далее - Соглашение).

      2. Комиссия создается для осуществления целей и задач Соглашения.

      3. Комиссия в своей работе основывается на Соглашении и руководствуется настоящим Положением о Комиссии Республики Казахстан и Кыргызской Республики по использованию водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас (далее - Положение).

      4. Положение регламентирует принципы и порядок работы Комиссии по организации сотрудничества Сторон в рациональном использовании водохозяйственных сооружений межгосударственного пользования на реках Чу и Талас.

      5. Настоящее Положение определяет основные задачи и функции, права и обязанности Комиссии, а также основные процедурные действия для организации сотрудничества Сторон в соответствии с Соглашением.

  2. Сфера деятельности Комиссии

      6. Стороны относят к водохозяйственным сооружениям межгосударственного пользования нижеследующие водохозяйственные сооружения, находящиеся в собственности Кыргызской Республики:
      1) Орто-Токойское водохранилище на реке Чу;
      2) Обводные железобетонные каналы на реке Чу от Быстровской ГЭС до города Токмок;
      3) Западный и Восточные Большие Чуйские каналы с сооружениями;
      4) Чумышский гидроузел на реке Чу;
      5) Кировское водохранилище на реке Талас.

  3. Общие принципы создания Комиссии

      7. Комиссия создается на паритетных условиях и работает под руководством двух сопредседателей, назначаемых Сторонами.
      Состав членов Комиссии определяется из принципа равного представительства Сторон.

      8. Комиссия состоит из казахстанской части Комиссии, состоящей из сопредседателя и ее членов, назначаемых Правительством Республики Казахстан, и кыргызской части Комиссии, состоящей из сопредседателя и ее членов, назначаемых Правительством Кыргызской Республики.

      9. Сопредседатели и члены Комиссии обладают одинаковыми правами.

      10. Основной формой деятельности Комиссии являются заседания, которые проводятся не реже двух раз в течение года.

  4. Основные задачи Комиссии

      11. Основными задачами Комиссии являются:
      1) координация и рассмотрение деятельности Сторон по выполнению Соглашения;
      2) разработка и реализация совместных мер по охране и рациональному использованию водных ресурсов с учетом потребности населения и объектов экономики государств Сторон в водных ресурсах;
      3) комплексная оценка и прогнозирование состояния водных объектов, регулирование использования их водных ресурсов с целью достижения взаимной выгоды на справедливой и разумной основе;
      4) согласование нормативных показателей водопотребления и водоотведения, учета и измерения воды, а также методов ведения гидрологического мониторинга;
      5) согласование документов, регламентирующих порядок организации эксплуатации водохозяйственных объектов межгосударственного пользования и долевого участия в финансировании ремонтно-эксплуатационных работ, технического обслуживания, противопаводковых и других мероприятий, обеспечивающих безопасность этих объектов;
      6) согласование режимов работы водохранилищ и осуществление корректировки режимов и лимитов в зависимости от фактической водности и потребности водопользователей;
      7) установление порядка совместных действий в чрезвычайных ситуациях, координация мероприятий по пропуску паводков и борьбе с наводнениями, селями и другими стихийными природными явлениями;
      8) организация обмена гидрологическими прогнозами, сведениями о водохозяйственной, экологической обстановке в бассейнах рек Чу и Талас и другой текущей и оперативной информацией;
      9) согласование и координация программ мониторинга водных объектов, учета вод и гидротехнических сооружений, водного кадастра с целью формирования общебассейновой системы мониторинга и учета вод в бассейнах рек Чу и Талас;
      10) организация совместных научных исследований и разработок по вопросам эксплуатации, технического обслуживания и безопасности водохозяйственных объектов межгосударственного пользования, а также регулирования, рационального использования и охраны водных ресурсов рек Чу и Талас;
      11) рассмотрение других вопросов, относящихся к деятельности Комиссии.

  5. Полномочия Комиссии

      12. Комиссия осуществляет полномочия, возложенные на нее Соглашением и настоящим Положением, во взаимодействии с государственными и местными органами власти и организациями, органами местного самоуправления, общественными объединениями и гражданами.

      13. В своей работе Комиссия руководствуется также ранее разработанными и утвержденными документами по межгосударственному распределению водных ресурсов бассейна реки Чу и бассейна реки Талас ("Положение о делении стока реки Чу от 1983 года", "Положение о делении стока реки Талас от 1983 года", "Положение о вододелении Куркуреусу и
Аспара от 1948 года", включая гидросооружения, оросительные системы, каналы и водоводы с сохранением содержащихся в них принципов и структуры вододеления) и уточняет их при необходимости по взаимному согласованию Сторон.

  6. Порядок перехода границы

      14. Комиссия в соответствии со статьей 11 Соглашения вносит предложения на рассмотрение Сторон по созданию условий для беспрепятственного и беспошлинного передвижения через границы и по территории этих государств персонала, машин и механизмов, сырья, материалов и оборудования, предназначенных для эксплуатации и технического обслуживания водохозяйственных объектов межгосударственного пользования.

  7. Порядок работы Комиссии

      15. Комиссия на своих заседаниях, проводимых поочередно на территориях Республики Казахстан и Кыргызской Республики, рассматривает вопросы, выдвигаемые Сторонами или Комиссией по своей инициативе.

      16. Комиссия утверждает проект повестки дня следующего заседания и план своей работы на следующий календарный год. По предложению сопредседателей Комиссия может внести изменения в план работы.
      Сопредседатели казахстанской и кыргызской частей Комиссии предварительно согласовывают между собой вопросы, включаемые в повестку дня заседания. Сопредседатели могут вносить на рассмотрение заседания дополнительные вопросы, ранее не включенные в повестку дня. Решения о включении этих вопросов на рассмотрение принимает Комиссия. Предварительная повестка дня согласовывается в переписке.
      При необходимости, по письменной просьбе одного из сопредседателей Комиссии могут проводиться внеочередные заседания. Порядок и регламент проведения внеочередных заседаний утверждается сопредседателями Комиссии.

      17. Решение о месте и времени созыва следующего заседания Комиссии принимается на предыдущем заседании или в период между заседаниями по письменному предложению одного из сопредседателей. Ответ на письменное предложение должен быть дан не позднее чем через пять дней со дня получения предложения.
      Если предложенное время или место созыва Комиссии по каким-либо причинам неприемлемы, то соответствующая Сторона сообщает об этом в своем ответе, одновременно предлагая желательное время и место созыва заседания.

      18. На заседании Комиссии председательствует сопредседатель той части Комиссии, в стране которой проводится заседание. Соответственно заместителем сопредседателя является сопредседатель другой Стороны.

      19. Комиссия принимает решения на основе консенсуса. В случае разногласий по каким-либо вопросам, Стороны проводят дополнительные консультации и рассматривают эти вопросы на следующем заседании Комиссии.

      20. Комиссия на первом заседании рассматривает и принимает порядок, процедуры проведения и регламент, и имеет право уточнять свои процедурные правила.

      21. Официальными языками Комиссии являются казахский, кыргызский и русский языки.
      Рабочим языком на заседаниях Комиссии является русский язык.

      22. По результатам заседания составляется протокол, в котором каждый вопрос излагается отдельным параграфом. Протоколы составляются в двух экземплярах. В них фиксируется ход обсуждения вопросов, принятые решения, а также исполнители и сроки исполнения. После одобрения протоколов Комиссией сопредседатели Сторон подписывают протоколы. Каждая Сторона получает по одному экземпляру протокола.

      23. Сопредседатели Комиссии сообщают на заседаниях о тех мероприятиях, которые предприняты Сторонами по выполнению решений, принятых на предыдущих заседаниях Комиссии.

      24. Комиссия может привлекать к работе на временной или постоянной основе экспертов специализированных, научно-исследовательских, проектных и эксплуатационных организаций, создавать временные или постоянно действующие рабочие группы.

      25. Комиссия может поручить экспертам Сторон подготовить предложения по различным вопросам для рассмотрения их на заседании Комиссии.

      26. Члены Комиссии и привлекаемые эксперты могут при необходимости ознакомиться на месте с положением дел и имеют право беспрепятственно посещать организации и объекты, указанные в пункте 6 настоящего Положения, независимо от ведомственной принадлежности и форм собственности.

      27. Каждая Сторона обеспечивает хранение документов Комиссии.

      28. Ежегодно Комиссия подводит итоги прошедшего года и утверждает планы работ на предстоящий год. По итогам деятельности за год Комиссия рассматривает и утверждает годовые отчеты.

      29. Расходы по командированию, проезду и проживанию членов Комиссии, представителей рабочих групп и экспертов каждая Сторона несет самостоятельно.

      30. Расходы, связанные с организацией и проведением заседаний Комиссии, встреч экспертов несет государство той Стороны, на территории которой проводятся указанные мероприятия.