Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялаудың 2007 жылға арналған ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 15 ақпандағы N 113 Қаулысы

      "2007 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2006 жылғы 8 желтоқсандағы  Заңын  іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялаудың 2007 жылға арналған ережесі бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

       Қазақстан Республикасының
         Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2007 жылғы 15 ақпандағы 
N 113 қаулысымен   
бекітілген      

  Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялаудың 2007 жылға арналған ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялаудың 2007 жылға арналған ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасының " Агроөнеркәсіптік кешенді және  ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" 2005 жылғы 8 шілдедегі, "2007 жылға арналған республикалық бюджет туралы" 2006 жылғы 8 желтоқсандағы заңдарына сәйкес әзірленді және агроөнеркәсіптік кешен салалары кәсіпорындарының халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі қызметтердің құнын субсидиялау тәртібін белгілейді.

      2. Субсидиялау 2007 жылға арналған республикалық бюджетте 006 "Агроөнеркәсіптік кешенді дамытуды мемлекеттік қолдау" республикалық бюджеттік бағдарламасының (бұдан әрі - бағдарлама) 111 "Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" кіші бағдарламасы бойынша көзделген қаражат (бұдан әрі - қаражат) есебінен жүзеге асырылады.

      3. Осы Ережеде мынадай ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады:
      бағдарламаның әкімшісі - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі;
      тапсырыс беруші - халықаралық стандарттар базасындағы сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау сатысында болатын агроөнеркәсіптік кешен субъектісі;
      консультант - халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және олардың сәйкестігін одан әрі растау жөніндегі консалтингтік (консультациялық) қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      халықаралық стандарт - стандарттау жөніндегі халықаралық ұйым қабылдаған және тұтынушылардың көпшілігі қол жеткізе алатын стандарт;
      сәйкестікті растау жөніндегі орган - сәйкестікті растау жөніндегі жұмыстарды орындау үшін белгіленген тәртіппен аккредиттелген заңды тұлға;
      сертификаттау - сәйкестікті растау жөніндегі орган өнімнің, қызметтердің белгіленген талаптарға сәйкестігін жазбаша куәландыратын рәсім;
      тапсырыс берушілер - қатысушылар бағдарламаны іске асыруға қатысатын тапсырыс берушілер;
      іріктеу - бағдарламаны іске асыруға және олардың арасында бағдарламада көзделген бюджеттік субсидияларды бөлуге қатысатын тапсырыс берушілер-қатысушыларды анықтау.

  2. Агроөнеркәсіптік кешен салалары кәсіпорындарының халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі қызметтердің құнын субсидиялау тәртібі

      4. Агроөнеркәсіптік кешен салаларының кәсіпорындары халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі жұмыстардың құнын субсидиялау жөніндегі қаражатты бөлу үшін бағдарламаның әкімшісі тапсырыс берушілер арасында іріктеу жүргізеді.

      5. Республикалық бюджеттен төленетін қаражат сомасы халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі жобаның барлық құнынан тапсырыс беруші шығынының 50%-ынан аспайды, бірақ бір тапсырыс берушіге 2000000 (екі миллион) теңгеден аспайды.

      6. Бағдарламаны іске асыруға қатысатын тапсырыс берушілерді іріктеуді жүргізу үшін бағдарламаның әкімшісі:
      1) құрамында комиссияның төрағасы, мүшелері мен хатшысы бар комиссияны құрады. Комиссияның сандық құрамы тақ сан болуы және бес адамнан кем болмауы тиіс;
      2) облыстар әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы департаменттері (басқармалары), Астана және Алматы қалалары әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы басқармалары (бөлімдері) ұсынған тізім бойынша барлық тапсырыс берушілерге шақыру жолдайды.

      7. Бағдарламаның әкімшісі бағдарламаны іске асыруға қатысатын және мынадай өлшемдерге жауап беретін тапсырыс берушілерді іріктеуді жүзеге асырады:
      1) Қазақстан Республикасының резиденті (жарғылық капиталының 51 пайызы және одан жоғарысы қазақстандық заңды және жеке тұлғаларға тиесілі);
      2) салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер берешегінің болмауы.

      8. Консультантқа қойылатын талаптар:
      1) тапсырыс берушімен шарт жасасқан күнге халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;
      2) кемінде екі аяқталған жобаға қатысуы;
      3) штатында тиісті дипломдары, халықаралық стандарттарға сәйкес келетін сапа менеджменті жүйелері бойынша семинарларды, курстарды бітіргені туралы сертификаттары және халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу және енгізу жөнінде жұмыс тәжірибесі бар халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және олардың сәйкестігін одан әрі растау саласындағы білікті мамандардың болуы.

      9. Іріктеуге қатысуға ниет білдірген тапсырыс берушілер осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тапсырыс берушінің бірінші басшысы немесе өтінімге қол қою құқығына тиісті түрде ресімделген сенімхаты бар тұлға қол қойған, тапсырыс берушінің мөрі басылған, жабық конвертке салынған өтінімді комиссияға ұсынады.

      10. Тапсырыс беруші өтінімге оның ажырамас бөлігі ретінде мыналарды қоса береді:
      1) Қазақстан Республикасының салық төлеушісі куәлігінің нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      2) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзімі ұзартылған жағдайларды қоспағанда, өтінімдер салынған конверттерді ашу күнінің алдындағы үш айдан асатын мерзімге салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер берешегінің болмауы немесе болуы туралы тиісті салық органының бірінші басшысының немесе қол қоюға құқығы бар тұлғаның қолы қойылып, тиісті салық органының мөрі басылған белгіленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасы;
      3) консультантпен халықаралық сапа стандарттары базасында менеджмент және өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және олардың сәйкестігін одан әрі растауға дайындау жөнінде консалтингтік (консультациялық) қызметтер көрсетуге арналған шарттың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      4) тапсырыс беруші мен сәйкестікті растау жөніндегі орган арасындағы сертификаттауды жүргізу туралы шарттың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      5) егер өтінімге тапсырыс берушінің бірінші басшысының қолы қойылмаған жағдайда, өтінімге қол қою құқығына арналған сенімхат;
      6) консультантпен бірлесіп әзірленген мынадай мәліметтерді қамтуы тиіс техникалық тапсырма:
      консультант шешуі тиіс проблеманың қысқаша сипаттамасы;
      проблеманы шешуге бағытталған жобаның сипаттамасы;
      жұмыстардың кезеңдері мен түрлерінің атауы;
      жобаның жалпы құны;
      төлем шарттары;
      жоба бойынша жұмыстардың басталған және аяқталған күні;
      7) тапсырыс беруші мен консультантты мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктердің нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      8) консультант туралы қысқаша ақпарат (компанияның даму тарихы, компания қызметінің негізгі бағыттары, халықаралық стандарттарға сәйкес келетін сапа менеджменті жүйелерін әзірлеу, енгізу бойынша іске асырылған жобалар жөніндегі ақпарат, ауыл шаруашылығы өнімін қайта өңдеу жөніндегі кәсіпорындармен сапа менеджменті жүйелерін әзірлеу, енгізу бойынша жұмыс тәжірибесі);
      9) сапа менеджменті жүйелерін енгізуді және оның халықаралық сапа стандарттарына сәйкестігін одан әрі растауды жүзеге асырған консультанттың клиенттері туралы ақпарат (мекен-жайы, байланыс телефондары, е-maіl);
      10) консалтингтік қызметтер көрсететін консультанттардың негізгі қызметкерлерінің түйіндемесі (тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, білімі, кәсіби тәжірибесі, іске асырылған жобаларға қатысуы және халықаралық стандарттарға сәйкес келетін сапа менеджменті жүйелері бойынша семинарларды, курстарды бітіргені туралы тиісті дипломдардың, сертификаттардың белгіленген тәртіппен куәландырылған көшірмелері қоса берілген байланыс ақпараты).

      11. Өтінім және қоса берілетін барлық құжаттар бір пакетке тігілуі, нөмірленуі тиіс, соңғы бетінің келесі жағындағы жіптің ұшы "___парақ тігілді және нөмірленді. Күні 2007 жылғы "____"_________" деген сөздер жазылған қағаз парақпен желімделуі, тапсырыс берушінің лауазымды тұлғасының қолы қойылуы және тапсырыс берушінің мөрімен бекітілуі тиіс. Конвертте тігілмеген жекелеген құжаттар болған кезде мұндай құжаттарды комиссия қарамайды және тапсырыс берушіге қайтарылады.

      12. Өтінімдер салынған конверттерді ашу рәсімі бойынша 5 (бес) күн ішінде өтінім салынған конверттерді ашу хаттамасы жасалады, оған комиссия төрағасы және мүшелері қол қояды.

      13. Комиссия өтінімдер салынған конверттерді ашқан күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде жекелеген отырыста тапсырыс берушілердің өтінімдерін олардың толықтығы мен осы Ереженің талаптарына сәйкестігі мәніне қарайды.

      14. Осы Ереженің талаптарына толығымен сәйкес келетін тапсырыс берушілер комиссияның шешімімен тапсырыс берушілер-қатысушылар болып белгіленеді.

      15. Шығындарды субсидиялау үшін әрбір тапсырыс беруші-қатысушыға бөлінетін қаражат көлемінің үлесін комиссия халықаралық сапа стандарттары мен өнім қауіпсіздігін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі жобаның барлық құнынан тапсырыс беруші шығындарының сомаларына тікелей бара-бар түрде белгілейді.

      16. Комиссия отырысында ұсынылған құжаттарды қарау және өтінімдерді бағалау хаттамасы (бұдан әрі - комиссия отырысының хаттамасы) жүргізіледі. Комиссия шешімінің нәтижелері комиссия отырысының хаттамасында көрсетілуге тиіс, онда тапсырыс берушілер-қатысушылардың атауы, орналасқан жері, тапсырыс берушілер-қатысушылар айқындалған өлшемдер, тапсырыс берушілер-қатысушыларға бөлінетін субсидиялардың көлемі,
сондай-ақ өтінімдердің қабылданбау себептері көрсетіле отырып, белгіленген талаптарға жауап бермейтін тапсырыс берушілердің атауы көрсетіледі.

      17. Комиссия отырысының хаттамасы отырыс өткізілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде ресімделеді, оған комиссия төрағасы және мүшелері қол қояды. Комиссия шешімі барлық тапсырыс берушілер-қатысушыларға жазбаша хабарланады.

      18. Тапсырыс берушілер-қатысушыларды хабарландырған күннен бастап 30 (отыз) жұмыс күні ішінде бағдарлама әкімшісі мен тапсырыс беруші-қатысушы арасында қаражат аудару тәртібі мен талаптарын, тараптардың жауапкершілігін және өзге де талаптарды көздейтін шарт
жасалады.

      19. Халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және сертификаттау жөніндегі жұмыс 2007 жылғы 1 желтоқсанға дейін аяқталуы тиіс.

      20. Бағдарламаның әкімшісі тапсырыс беруші-қатысушының шотына субсидия сомасын олар мынадай растайтын құжаттарды:
      1) осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша халықаралық стандарттар базасында сапа менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеуге, енгізуге және сертификаттауға жұмсалған шығындарды субсидиялауға арналған өтінімді;
      2) консультант пен тапсырыс беруші-қатысушы қол қойған орындалған жұмыстар актілерінің нотариалды куәландырылған көшірмелерін;
      3) сәйкестікті растау жөніндегі орган мен тапсырыс беруші-қатысушы қол қойған сертификаттау жөніндегі орындалған жұмыстар актілерінің нотариалды куәландырылған көшірмелерін;
      4) консультант пен сәйкестікті растау жөніндегі органның қызметтеріне тапсырыс беруші-қатысушының ақы төлегені туралы төлем тапсырмалары мен шот-фактуралардың тапсырыс беруші-қатысушының мөрі мен қолы қойылған көшірмелерін;
      5) сапа сертификатының нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынған кезде аударады.

      21. Осы Ереженің 20-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырыс беруші-қатысушы бағдарлама әкімшісіне 2007 жылғы 10 желтоқсаннан кешіктірмей ұсынады.

      22. Тапсырыс берушілер-қатысушыларға субсидияларды төлеу үшін бағдарламаның әкімшісі Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің аумақтық бөлімшелеріне төлеуге арналған шоттардың тізілімін екі данада және төлеуге арналған шотты ұсынады.

      23. Іріктеуді жүргізу кезінде қаражат толық бөлінбей қалған жағдайда, сондай-ақ тапсырыс берушілер-қатысушылар бөлінетін субсидиядан бас тартқан жағдайда, бағдарламаның әкімшісі іріктеудің жүргізілетін күні мен орнын бекіте отырып, қайта іріктеу жүргізеді.

      24. Тапсырыс берушілер-қатысушылар субсидияларды төлеу үшін ұсынылатын құжаттардың дұрыстығы қаражатты орынсыз пайдаланғаны үшін Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауапты болады.

      25. Бағдарламаның әкімшісі өз құзыретінің шегінде қаражаттың тиімді, нәтижелі және мақсатты пайдаланылуы үшін жауапты болады.

                                   Ауыл шаруашылығы өнімдері                                     өндірісін басқару жүйелерін    дамытуды субсидиялаудың     
2007 жылға арналған ережесіне  
1-қосымша          

Өтінім
______________________________________________________________
(тапсырыс берушінің атауы)

      006 "Агроөнеркәсіптік кешенді дамытуды мемлекеттік қолдау"
бюджеттік бағдарламасының 111 "Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін
басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" кіші бағдарламасын іске
асыруға қатысуға ниет білдіреді.
      1. Бағдарламаны іске асыруға қатысушы туралы мәліметтер
Толық атауы ______________________________________________________;
Заңды мекен-жайы _________________________________________________;
Іс жүзіндегі мекен-жайы, телефондары, факсы,
электрондық мекен-жайы ___________________________________________;
Жарғылық капиталының мөлшері млн. теңге.__________________________;
Меншік капиталының мөлшері млн. теңге_____________________________;
Құрылтайшылар ____________________________________________________;
Банктік деректемелері ____________________________________________;
Бірінші басшының Т.А.Ә., қызметтік және үй телефондары____________;
Негізгі қызметінің түрі___________________________________________;
Жылдық айналымы, сомасы___________________________________________;
Қызметкерлердің іс жүзіндегі саны_________________________________;
      2. Консультанттың қысқаша сипаттамасы
Толық атауы_______________________________________________________;
Ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу жөніндегі кәсіпорындарда
сапа менеджменті жүйелерін әзірлеу, енгізу жөніндегі жұмыс
тәжірибесі________________________________________________________;
Сертификат алған кәсіпорындардың саны_____________________________;
Заңды мекен жайы__________________________________________________;
Іс жүзіндегі мекен-жайы, телефондары, факсы, электрондық
мекен-жайы________________________________________________________;
Құрылтайшылар_____________________________________________________;
Бірінші басшының Т.А.Ә., қызметтік және үй
телефондары_______________________________________________________;
Қызметкерлердің саны______________________________________________;
      3. Жобаның қысқаша сипаттамасы
Жобаның жалпы құны________________________________________________;
төлем шарттары____________________________________________________;
жоба бойынша жұмыстардың басталған және аяқталған күні____________; 

Р/с
N

Жұмыстардың кезеңдері мен түрлерінің атауы

Құны

Жұмыстардың басталған және аяқталған күні

Оның ішінде орындалған жұмыстардың актісі ұсынылды

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

      1. Жобаны іске асырудан жоспарланған нәтижелер__________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
 
Басшы______________________________(Т.А.Ә.)
     (лауазымы)           (қолы)
М. О.                                        (күні)

      Ауыл шаруашылығы өнімдері  
өндірісін басқару жүйелерін  
дамытуды субсидиялаудың    
2007 жылға арналған ережесіне 
2-қосымша          

Тапсырыс беруші-қатысушының есеп-шотына республикалық бюджеттен қаражат аударуға арналған
өтінім

Күні 2007 ж. ______ ___________

      Осымен тапсырыс беруші-қатысушы ____________________________
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінен 200 __жылғы
_____ _________________ N___ халықаралық стандарттар базасында сапа
менеджменті мен өнім қауіпсіздігі жүйелерін әзірлеу, енгізу және
сертификаттау жөніндегі шығындардың өтемақысын төлеу туралы шартқа
сәйкес 006 "Агроөнеркәсіптік кешенді дамытуды мемлекеттік қолдау"
республикалық бюджеттік бағдарламасының 111 "Ауыл шаруашылығы
өнімдері өндірісін басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" кіші
бағдарламасы бойынша тапсырыс берушінің N _____ шотына республикалық
бюджеттен __________ теңге сомасында қаражат аударуды сұрайды.

      Басшы                                         _______________ 

Об утверждении Правил субсидирования развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции на 2007 год

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 февраля 2007 года N 113

      В целях реализации  Закона  Республики Казахстан от 8 декабря 2006 года "О республиканском бюджете на 2007 год" Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции на 2007 год.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены            
постановлением Правительства   
Республики Казахстан      
от 15 февраля 2007 года N 113   

  Правила
субсидирования развития систем управления производством
сельскохозяйственной продукции на 2007 год

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции на 2007 год (далее - Правила) разработаны в соответствии с законами Республики Казахстан от 8 июля 2005 года " О государственном регулировании  развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", от 8 декабря 2006 года " О республиканском бюджете на 2007 год " и определяют порядок субсидирования стоимости услуг по разработке, внедрению и сертификации систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов предприятий отраслей агропромышленного комплекса.

      2. Субсидирование осуществляется за счет средств, предусмотренных в республиканском бюджете на 2007 год (далее - средства) по подпрограмме 111 "Субсидирование развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции" республиканской бюджетной программы 006 "Государственная поддержка развития агропромышленного комплекса" (далее - программа).

      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия и определения:

      администратор программы - Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан;

      заказчик - субъект агропромышленного комплекса, у которого системы менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов находятся на стадии разработки, внедрения и сертификации;

      консультант - юридическое лицо, осуществляющее консалтинговые (консультационные) услуги по разработке, внедрению и дальнейшему подтверждению соответствия систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов;

      международный стандарт - стандарт, принятый международной организацией по стандартизации и доступный широкому кругу потребителей;

      орган по подтверждению соответствия - юридическое лицо, аккредитованное в установленном порядке для выполнения работ по подтверждению соответствия;

      сертификация - процедура, посредством которой орган по подтверждению соответствия письменно удостоверяет соответствие продукции, услуги установленным требованиям;

      заказчики-участники - заказчики, принимающие участие в реализации программы;

      отбор - определение заказчиков-участников, участвующих в реализации и распределении между ними бюджетных субсидий, предусмотренных программой.

  2. Порядок субсидирования стоимости услуг по
разработке, внедрению и сертификации систем
менеджмента качества и безопасности продукции
на базе международных стандартов предприятий
отраслей агропромышленного комплекса

      4. Для распределения средств по субсидированию стоимости работ по разработке, внедрению и сертификации систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов предприятий отраслей агропромышленного комплекса администратор программы проводит отбор среди заказчиков.

      5. Сумма средств, выплачиваемая из республиканского бюджета, составляет не более 50 % затрат заказчика от всей стоимости проекта по разработке, внедрению и сертификации систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов, но не более 2000000 (два миллиона) тенге одному заказчику.

      6. Для проведения отбора заказчиков, участвующих в реализации программы, администратор программы:
      1) образует комиссию в составе председателя, членов и секретаря комиссии. Количественный состав комиссии должен быть нечетным и не менее пяти человек;
      2) направляет приглашение всем заказчикам по списку, представленному департаментами (управлениями) сельского хозяйства акиматов областей, управлениями (отделами) сельского хозяйства акиматов городов Астаны и Алматы.

      7. Администратор программы осуществляет отбор заказчиков, участвующих в реализации программы и отвечающих следующим критериям:
      1) резидент Республики Казахстан (51 процент и выше уставного капитала принадлежит казахстанским юридическим и физическим лицам);
      2) отсутствие налоговой задолженности и других обязательных платежей в бюджет.

      8. Требования к консультантам:
      1) опыт работы не менее двух лет по разработке, внедрению систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов на день заключения договора с заказчиком;
      2) участие не менее чем в двух завершенных проектах;
      3) наличие в штате квалифицированных специалистов в области разработки, внедрения и дальнейшего подтверждения соответствия систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов, имеющих соответствующие дипломы, сертификаты об окончании семинаров, курсов по системам менеджмента качества, соответствующих международным стандартам, и опыт работы по разработке и внедрению систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов.

      9. Заказчики, желающие принять участие в отборе, представляют в комиссию заявку по форме согласно  приложению 1  к настоящим Правилам, подписанную первым руководителем заказчика или лицом, имеющим надлежащим образом оформленную доверенность на право подписания заявки, скрепленную печатью заказчика, в запечатанном конверте.

      10. К заявке в качестве неотъемлемой ее части заказчиком прилагаются:
      1) нотариально засвидетельствованная копия свидетельства налогоплательщика Республики Казахстан;
      2) оригинал справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии или наличии налоговой задолженности и других обязательных платежах в бюджет более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с заявками, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью соответствующего налогового органа;
      3) нотариально заверенная копия договора на оказание консалтинговых (консультационных) услуг по разработке, внедрению и подготовке к дальнейшему подтверждению соответствия систем менеджмента и безопасности продукции на базе международных стандартов качества с консультантом;
      4) нотариально заверенная копия договора о проведении сертификации между заказчиком и органом по подтверждению соответствия;
      5) доверенность на право подписания заявки, в случае если заявка подписана не первым руководителем заказчика;
      6) техническое задание, разработанное совместно с консультантом, которое должно содержать следующие сведения:
      краткое описание проблемы, которую должен решить консультант;
      описание проекта, направленного на решение проблемы;
      наименование этапов и видов работ;
      общая стоимость проекта;
      условия платежа;
      даты начала и окончания работ по проекту;
      7) нотариально заверенные копии свидетельств о государственной регистрации (перерегистрации) заказчика и консультанта;
      8) краткая информация о консультанте (история развития компании, основные направления деятельности компании, информация по реализованным проектам по разработке, внедрению систем менеджмента качества, соответствующих международным стандартам, опыт работы с предприятиями по переработке сельскохозяйственной продукции по разработке, внедрению систем менеджмента качества);
      9) информация о клиентах консультанта (адрес, контактные телефоны, e-mail,) осуществивших внедрение и дальнейшее подтверждение соответствия систем менеджмента качества международным стандартам качества;
      10) резюме основных сотрудников консультантов, оказывающих консалтинговые услуги (фамилия, имя, отчество, должность, образование, профессиональный опыт, участие в реализованных проектах и контактная информация с приложением заверенных в установленном порядке копий соответствующих дипломов, сертификатов об окончании семинаров, курсов по системам менеджмента качества, соответствующих международным стандартам).

      11. Заявка и все прилагаемые документы должны быть прошиты в один пакет, пронумерованы, на обороте последней страницы концы нити должны быть заклеены листом бумаги со словами "Прошито и пронумеровано ____ листов. Дата "__"______ 2007 год", подписана должностным лицом заказчика и скреплена печатью заказчика. При наличии в конверте не прошитых, отдельных документов, такие документы комиссией не рассматриваются и возвращаются заказчику.

      12. По процедуре вскрытия конвертов с заявками в течение 5 (пяти) дней составляется протокол вскрытия конвертов с заявками, который подписывается председателем и членами комиссии.

      13. Комиссия в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня вскрытия конвертов с заявками на отдельном заседании рассматривает заявки заказчиков на предмет их полноты и соответствия требованиям настоящих Правил.

      14. Заказчики, полностью соответствующие требованиям настоящих Правил, решением комиссии определяются заказчиками-участниками.

      15. Доля объема средств, выделяемых каждому заказчику-участнику для субсидирования затрат, определяется комиссией прямо пропорционально суммам затрат заказчика от всей стоимости проекта по разработке, внедрению и сертификации международных стандартов качества и безопасности продукции.

      16. На заседании комиссии ведется протокол рассмотрения представленных документов и оценки заявок (далее - протокол заседания комиссии). Результаты решения комиссии подлежат отражению в протоколе заседания комиссии, в котором указываются наименование, местонахождение заказчиков-участников, критерии, на основе которых определены заказчики-участники, объемы субсидий заказчикам-участникам, а также наименование заказчиков, не отвечающих установленным требованиям, с указанием причин отклонения заявок.

      17. Протокол заседания комиссии оформляется в течение 5 (пяти) рабочих дней от даты проведения заседания, подписывается председателем и членами комиссии. Решение комиссии сообщается письменно всем заказчикам-участникам.

      18. В течение 30 (тридцать) рабочих дней со дня извещения заказчиков-участников заключается договор между администратором программы и заказчиком-участником, предусматривающий порядок и условия перечисления средств, ответственность сторон и иные условия.

      19. Работа по разработке, внедрению и сертификации систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов должна быть завершена до 1 декабря 2007 года.

      20. Администратор программы перечисляет сумму субсидии на счет заказчика-участника при представлении им следующих подтверждающих документов:
      1) заявки на субсидирование затрат на разработку, внедрение и сертификацию систем менеджмента качества и безопасности продукции на базе международных стандартов по форме согласно  приложению 2  к настоящим Правилам;
      2) нотариально заверенных копий актов выполненных работ, подписанных консультантом и заказчиком-участником;
      3) нотариально заверенных копий актов выполненных работ по сертификации, подписанных органом по подтверждению соответствия и заказчиком-участником;
      4) копии платежных поручений и счетов-фактур об оплате заказчиком-участником услуг консультанта и органа по подтверждению соответствия с печатью и подписью заказчика-участника;
      5) нотариально заверенной копии сертификата качества.

      21. Документы, указанные в пункте 20 настоящих Правил, представляются администратору программы заказчиком-участником не позднее 10 декабря 2007 года.

      22. Для выплаты субсидий заказчикам-участникам администратор программы в территориальные подразделения Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан представляет реестр счетов к оплате в двух экземплярах и счет к оплате.

      23. В случае неполного распределения средств при проведении отбора, а также отказа заказчиков-участников от выделяемой субсидии, администратор программы проводит повторный отбор, с утверждением даты и места проведения отбора.

      24. Заказчики-участники несут ответственность за достоверность документов, представляемых для выплаты субсидий, нецелевое использование средств в соответствии с законами Республики Казахстан.

      25. Администратор программы в пределах своей компетенции несет ответственность за эффективное, результативное и целевое использование средств.

Приложение 1            
к Правилам субсидирования     
развития систем управления     
производством сельскохозяйственной
продукции на 2007 год       

Заявка

__________________________________________________________________
                    (наименование заказчика)
изъявляет желание принять участие в реализации подпрограммы 111
"Субсидирование развития систем управления производством
сельскохозяйственной продукции" бюджетной программы 006
"Государственная поддержка развития агропромышленного комплекса". 

      1. Сведения об участнике реализации программы.
Полное наименование_________________________________________;
Юридический адрес___________________________________________;
Фактический адрес, телефоны, факс, электронный адрес________;
Размер уставного капитала млн. тенге________________________;
Размер собственного капитала млн. тенге_____________________;
Учредители__________________________________________________;
Банковские реквизиты________________________________________;
Ф.И.О. первого руководителя, служебный и домашний телефоны
____________________________________________________________
Виды основной деятельности__________________________________
Годовой оборот, сумма_______________________________________;
Фактическая численность работников__________________________;

      2. Краткое описание консультанта.
Полное наименование_________________________________________;
Опыт работы по разработке, внедрению систем менеджмента
качества в__________________________________________________;
предприятиях по переработке сельхозпродукции________________;
Количество предприятий, получивших сертификат_______________;
Юридический адрес___________________________________________;
Фактический адрес, телефоны, факс, электронный адрес________
____________________________________________________________;
Учредители _________________________________________________;
Ф.И.О. первого руководителя, служебный и домашний телефоны
____________________________________________________________;
Численность работников _____________________________________;

      3. Краткое описание проекта.
общая стоимость проекта ____________________________________;
условия платежа ____________________________________________;
даты начала и окончания работ по проекту____________________;

N
п/п

Наименование
этапов и
видов работ

Стоимость

Дата начала и
окончания работ

Из них
представлен акт
выполненных работ

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

1. Планируемые результаты от реализации проекта._____________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

Руководитель_________________________________(Ф.И.О.)
            (должность)                (подпись)
М.П.                                                    (дата)

Приложение 2            
к Правилам субсидирования     
развития систем управления     
производством сельскохозяйственной
продукции на 2007 год       

Заявка
на перечисление средств из
республиканского бюджета на расчетный
счет заказчика-участника

Дата ______ _____________ 2007 г.

      Настоящим заказчик-участник _______________________просит
Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан перечислить
согласно договору о выплате возмещения затрат по разработке,
внедрению и сертификации систем менеджмента качества и безопасности
продукции на базе международных стандартов от ___ ______ 200__ года
N____ средства из республиканского бюджета на счет заказчика N____,
по подпрограмме 111 "Субсидирование развития систем управления
производством сельскохозяйственной продукции" республиканской
бюджетной программы 006 "Государственная поддержка развития
агропромышленного комплекса", в сумме_________ тенге.

Руководитель                                 ________________