Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 28 қазандағы N 1118 және 2006 жылғы 28 қазандағы N 1024 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 22 қазандағы N 986 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1) "Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 28 қазандағы N 1118  қаулысында  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 41, 530-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі туралы ереже осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      2-тармақ алынып тасталсын;

      2) "Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Халықаралық ақпарат комитетінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 28 қазандағы N 1024  қаулысында  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., N 40, 439-құжат):
      2-тармақ алынып тасталсын.

      2. Осы қаулы мыналарды:
      1) осы қаулы қол қойылған күнінен отыз күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың 2) тармақшасын қоспағанда;
      2) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Жауапты хатшысы лауазымына тағайындалған күнінен бастап қолданысқа енгізілетін осы қаулыға қосымшаның 20 және 21-тармақтарын қоспағанда қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2007 жылғы«22 қазандағы
N 986 қаулысына  
қосымша     
  
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2004 жылғы 28 қазандағы
N 1118 қаулысымен 
бекітілген    

  Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі туралы ереже

   1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын және Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет органдарының бірыңғай жүйесін басқаратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы болып табылады.
      Министрліктің ведомствосы - Халықаралық ақпарат комитеті бар.

      2. Министрлік өзінің қызметін Қазақстан Республикасының  Конституциясы  мен заңдарына, халықаралық шарттарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Министрлік мемлекеттік мекеменің ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, өз атауы мемлекеттік тілде жазылған мөрлері мен мөртаңбалары белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық органдарында және банктерде шоттары болады.
      Министрлік азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      Министрліктің Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда және тәртіппен мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.

      4. Министрлік өзінің құзыретіндегі мәселелер бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің (бұдан әрі - Министр) бұйрықтарымен ресімделетін, міндетті күші бар шешімдерді қабылдайды.

      5. Министрліктің штат санының лимитін Министрлікке ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік мекемелерді ескере отырып Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді.

      6. Министрліктің заңды мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 35.

      7. Министрліктің толық атауы - "Қазақстан Республикасының сыртқы істер министрлігі" мемлекеттік мекемесі.

      8. Осы Ереже Министрліктің құрылтай құжаты болып табылады.

      9. Министрліктің қызметін қаржыландыру тек республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
      Министрліктің кәсіпкерлік субъектілерімен Министрліктің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау мәнінде шарттық қатынастарға түсуге құқығы жоқ.

  2. Министрліктің негізгі міндеттері, функциялары және құқықтары

      10. Министрліктің негізгі міндеттері:
      1) Қазақстан Республикасы Сыртқы саясатының тұжырымдамасын және негізгі бағыттарын әзірлеу және Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметіне тиісті ұсыныстар беру;
      2) Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын іскен асыру, Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық саясатын жүзеге асыруға және халықаралық беделін нығайтуға жәрдемдесу;
      3) шет елдерде Қазақстан Республикасының, оның азаматтарының және заңды тұлғаларының құқықтары мен мүдделерін қорғау;
      4) Қазақстан Республикасының халықаралық бейбітшілікті, ғаламдық және өңірлік қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі күш-жігерін дипломатиялық құралдармен және әдістермен іске асыру;
      5) Қазақстан Республикасының егемендігін, қауіпсіздігін, аумақтық тұтастығын және шекараларының мызғымастығын, басқа мемлекеттермен және халықаралық аренадағы қарым-қатынастарында оның саяси, сауда-экономикалық және өзге де мүдделерін дипломатиялық құралдармен және әдістермен қорғауды қамтамасыз ету;
      6) Қазақстан Республикасының сыртқы саяси және сыртқы экономикалық стратегиясы бойынша Қазақстан Республикасының Президенті үшін ұсыныстар әзірлеу және Президенттің халықаралық бастамаларын іске асыру;
      7) Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен дипломатиялық және консулдық қарым-қатынастарын жүзеге асыру;
      8) шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қатынастарда Қазақстан Республикасының бірыңғай сыртқы саяси және экономикалық бағытын және инвестициялық саясатын жүргізуді қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының басқа да орталық мемлекеттік органдардың халықаралық қызметін үйлестіру;
      9) әлемдегі және әлеуметтік-экономикалық жағдайға, шет мемлекеттердің сыртқы және ішкі саясатына, халықаралық ұйымдардың қызметіне талдау жасау және Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік органдарын қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету болып табылады.

      11. Министрлік қолданыстағы заңнамаға және оған жүктелген міндеттерге сәйкес мынадай функцияларды атқарады:
      1) шетелдік мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынастарда Қазақстан Республикасының атынан өкілдік ету;
      2) Қазақстан Республикасы халықаралық саясатының стратегиясын іске асыру;
      3) келіссөздер жүргізуді және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын жасасуды ұйымдастыру;
      4) халықаралық шарттарды жасасу, орындау, өзгерту және олардың қолдануын тоқтата тұру мен тоқтату туралы ұсыныстар әзірлеу, оларды Қазақстан Республикасы Президентінің немесе Үкіметінің қарауына белгіленген тәртіппен енгізу;
      5) Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынастары мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының Президентіне, Парламентіне және Үкіметіне белгіленген тәртіппен ұсыныстар мен ұсынымдар беру;
      6) Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдардың, конференциялардың, кеңестердің, форумдардың қызметіне қатысуын қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының халықаралық қоғамдастық мүшесі ретінде ғаламдық және өңірлік проблемаларды шешудегі рөлін арттыруға жәрдемдесу;
      7) Қазақстан Республикасының басқа елдермен парламентаралық байланыстарын жүзеге асыруға жәрдемдесу;
      8) Қазақстан Республикасының аумағында және шет елдерде халықаралық-құқықтық нормалармен және Қазақстан Республикасының заңнамасымен регламенттелетін консулдық функцияларды жүзеге асыру;
      9) шет елдерде тұратын отандастармен байланыстарды және қарым-қатынастарды дамытуға жәрдемдесу;
      10) Қазақстан Республикасының аумағында шет мемлекеттердің және халықаралық ұйымдардың дипломатиялық және оларға теңестірілген өкілдіктерінің, сондай-ақ консулдық мекемелерінің жұмыс істеуіне жәрдемдесу, өз құзыреті шегінде оларға қызмет көрсететін ұйымдардың  қызметін үйлестіруді жүзеге асыру;
      11) Қазақстан Республикасының су ресурстары мен қоршаған ортаны халықаралық қорғау және ұтымды пайдалану, Дүниежүзілік мұхит ресурстарын игеру, ғарыш кеңістігін зерттеу саласындағы мүдделерін қамтамасыз етуге қатысу;
      12) Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын, оның қорғанысы мен ұлттық қауіпсіздігін, құқық тәртібін қорғауды қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен сауда-экономикалық, қаржы, ғылыми және ғылыми-техникалық, мәдени, сондай-ақ өзге де байланыстарын дамыту мен кеңейту жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысу;
      13) өз құзыреті аштыққа және артта қалушылыққа, халықаралық терроризмге, діни және саяси экстремизмге, ұйымдасқан қылмысқа және есірткі құралдарының, психотроптық заттардың, оларға ұқсас заттардың, прекурсорлардың және қару-жарақтың заңсыз айналымына қарсы күрес жөніндегі, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар зардаптарын жою жөніндегі халықаралық акцияларға шегінде қатысу;
      14) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының транзиттік-көліктік әлеуетін тиімді пайдалануға жәрдемдесу және энергетика мен мұнай-газ салаларында Қазақстан Республикасының әлемдік қауымдастықпен ынтымақтастығы жөніндегі бірыңғай мемлекеттік саясатты қалыптастыруға және жүргізуге қатысу;
      15) өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарымен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;
      16) инвестициялық ахуалдың жақсаруына жәрдемдесу және халықаралық нарықта Қазақстан Республикасының жағымды бейнесін қалыптастыру;
      17) мемлекеттік бағдарламаларды, басым жобаларды іске асыру үшін тікелей қаржы ресурстарын, ішінде халықаралық экономикалық және қаржы ұйымдары тарапынан берілетін заемдар мен гранттар есебінен тартуға қатысу;
      18) қазақстандық тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің халықаралық нарыққа шығуына жәрдемдесу;
      19) Қазақстан Республикасының халықаралық қатынастар саласындағы заңнамасын жетілдіру, оны Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелеріне сәйкес келтіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
      20) өзінің құзыретіндегі мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін әзірлеу, бекіту;
      21) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын тіркеудің, есепке алудың және сақтаудың бірыңғай мемлекеттік жүйесінің қалыптасуын қамтамасыз ету;
      22) шет елдерде Қазақстан Республикасының сыртқы және ішкі саясаты, елдің әлеуметтік-экономикалық, мәдени және рухани өмірі туралы ақпарат таратуға жәрдемдесу;
      23) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын, бұқаралық ақпарат құралдарын Қазақстан Республикасының халықаралық жағдайы мен сыртқы саясаты туралы хабардар ету;
      24) Қазақстан Республикасы жасасқан халықаралық шарттардың депозитарийі функцияларын жүзеге асыру;
      25) Қазақстан Республикасының мемлекетішілік және халықаралық іс-шараларын протоколдық-ұйымдастыру тұрғысынан қамтамасыз ету;
      26) Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттардың орындалуын жалпы қадағалау мен Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының қызметін үйлестіруді жүзеге асыру;
      27) мемлекетішілік және халықаралық іс-шараларды өткізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының Мемлекеттік протоколды сақтауы бойынша үйлестіруді жүзеге асыру;
      28) дипломатиялық және консулдық артықшылықтар мен иммунитеттердің сақталуын қамтамасыз ету;
      29) Қазақстан Республикасының құрметті (штаттан тыс) консулдарының функциялары мен өкілеттіктерін белгілеу;
      30) халықаралық шарттарды жасасудың сыртқы саясат тұрғысынан қисындылығы туралы қорытындылар беру;
      31) Қазақстан Республикасының қатысушы болуға ниеті бар халықаралық шарттар ережелерінің, сондай-ақ халықаралық шарттар жобаларының Қазақстан Республикасының халықаралық шарттық және өзге де міндеттемелеріне сәйкестігі туралы және олардың күшіне енуі мен орындалуына байланысты басқа да мәселелері бойынша қорытындылар беру;
      32) Қазақстан Республикасы жасасатын халықаралық шарттардың түрлерін айқындау;
      33) халықаралық шарттарды жасасу мәселелері бойынша шет мемлекеттермен немесе халықаралық ұйымдармен қатынастарды жүзеге асыру;
      34) өкілеттік сертификатын ресімдеу жолымен халықаралық шарттарды жасасуға қатысты актілерді жасасуға өкілеттіктерді растау;
      35) "Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары бюллетені" жинағында, Қазақстан Республикасы Парламентінің ресми басылымдарында жариялау үшін Қазақстан Республикасының күшіне енген халықаралық шарттарын ұсыну;
      36) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын халықаралық ұйымдардың тиісті органдарында тіркеу;
      37) ратификациялық грамоталар, Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын ратификациялау, бекіту немесе қабылдау туралы құжаттар алмасуды не осындай грамоталарды, ратификациялау, бекіту, қабылдау немесе қосылу туралы құжаттарды депозитарийге сақтауға өткізу, халықаралық шарттардың қолданысын тоқтату, тоқтата тұру не олардың күшін жою туралы құжаттарды жолдау не осы функцияны Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкілдіктері немесе Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдар жанындағы өкілдіктеріне тапсыру.

      12. Министрлік қолданыстағы заңнамаға сәйкес Халықаралық ақпарат комитетіне мынадай функцияларды жүктейді:
      1) Шет елдерде Қазақстан Республикасының сыртқы және ішкі саясаты, елдің әлеуметтік-экономикалық, мәдени және рухани өмірі туралы ақпарат таратуға жәрдемдесу;
       2) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын, бұқаралық ақпарат құралдарын Қазақстан Республикасының халықаралық жағдайы мен сыртқы саясаты туралы хабардар ету.

         13. Министрліктің өзіне жүктелген міндеттерді іске асыру және өзінің функцияларын жүзеге асыру үшін заңнамада белгіленген тәртіппен:
        өз құзыретінің шегінде орындау үшін міндетті нормативтік құқықтық актілерді қабылдауға;
      мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан қажетті ақпаратты және материалдарды заңнамада белгіленген тәртіппен сұратуға және алуға;
      қолданыстағы заңнамалық актілерінде көзделген өзге де құқықтарын жүзеге асыруға құқығы бар.

  3. Министрліктің қызметін ұйымдастыру

      14. Министрлікті Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Министр басқарады. 
      Министрдің оның ұсынысы бойынша және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің және Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшысының келісімі бойынша Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасарлары, оның ішінде бір бірінші орынбасары болады.

      15. Министр Министрліктің жұмысына басшылық жасайды және Министрлікке жүктелген міндеттерді орындау мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін жеке жауаптылықта болады.

      16. Министр:
      1) өз құзыреті шегінде шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынаста Қазақстан Республикасын білдіреді;
      2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Министрлікті білдіреді;
      3) өзінің орынбасарлары мен Министрліктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді;
      4) еңбек қатынастарының мәселелері Министрдің құзыретіне жатқызылған дипломатиялық қызмет персоналын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      5) еңбек қатынастарының мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдардың және лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған персоналды, сондай-ақ жауапты хатшыны қоспағанда, заңнамада белгіленген тәртіппен дипломатиялық қызмет персоналын көтермелейді және тәртіптік жаза қолданады;
      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      17. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің келісімі бойынша Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын жауапты хатшы Министрлік аппаратын басқарады.

      18. Үкіметтің, Министрдің орнынан түсуі жауапты хатшының өкілеттіктерін тоқтатуға әкеп соқпайды.

      19. Жауапты хатшы Қазақстан Республикасының Президентіне Қазақстан Республикасының Премьер-Министріне және Министрге есеп береді.

      20. Жауапты хатшы:
      1) Министр қалыптастыратын саясатты іске асыруды қамтамасыз етеді, Министрдің актілері мен тапсырмаларын орындайды;
      2) Министрлік аппаратына басшылық етеді: оның бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;
      3) Министрлік қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастыру-құқықтық, материалдық-техникалық және қаржылық қамтамасыз етеді;
      4) Министрмен келісілген соң Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Министрліктің штаттық саны шегінде Министрліктің, ведомствоның құрылымын және штаттық санын бекітеді;
      5) Министрмен келіскеннен кейін Министрліктің құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді;
      6) Министрліктің тәртіптік, аттестациялық және конкурстық комиссияларының қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады, орындаушылық және еңбек тәртібін, кадр қызметі мен құжат айналымын ұйымдастыруды бақылайды;
      7) Министрліктің қызметін қамтамасыз ету мақсатында және өзіне жүктелген міндеттерді орындау үшін мемлекеттік сатып алулар өткізуді ұйымдастырады;
      8) Министрмен келісілген соң Министрліктің департаменттері және басқармаларының басшыларын лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;
      9) ведомство басшысы тағайындау үшін ұсынатын ведомство басшысының орынбасарын Министрдің тағайындауын келіседі;
      10) Министрдің келісім бойынша Министрліктің қызметкерлерін іссапарға жіберу, демалыстар беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемақылар төлеу және сыйлықақы беру мәселелерін шешеді;
      11) еңбек қатынастарының мәселелері Министрдің және басқа да жоғары тұрған мемлекеттік органдардың және лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған персоналды қоспағанда, Министрдің келісімі бойынша дипломатиялық қызмет персоналының тәртіптік жауапкершілік мәселелерін шешеді;
      12) Министрліктің Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Үкіметі және Министр бекітетін стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын әзірлеуді қамтамасыз етеді;
      13) Министрліктің жыл сайынғы жұмыс жоспарын және Министрліктің қызметінің нәтижелері туралы жыл сайынғы есепті әзірлеуді қамтамасыз етеді және Министрге бекітуге ұсынады;
      14) Министрліктің бюджеттік өтінімін дайындауды, бюджеттік өтінімді Республикалық бюджеттік комиссиясының қарауына енгізетін Министрге ұсынуды, сондай-ақ бюджет процесінің өзге де рәсімдерін орындауды қамтамасыз етеді;
      15) Министрдің келісімінен кейін Министрлікті қаржыландыру жоспарларын және қаржылық есептілігін әзірлеуді қамтамасыз етеді және бекітеді;
      16) мемлекеттік қызмет көрсетудің регламенттері мен стандарттарын әзірлеуді ұйымдастырады;
      17) Министрліктің құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады;
      18) Министрлікке келісуге түскен нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша қорытындылар дайындауды ұйымдастырады;
      19) өз өкілеттіктері шегінде мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен өзара қатынастарда Министрлікті білдіреді;
      20) еңбек қатынастарының жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалардың құзыретіне жататын персоналды қоспағанда, Министрліктің персоналын лауазымдарға тағайындайды және босатады;
      21) Қазақстан Республикасының заңдарымен және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерімен жауапты хатшыға жүктеген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      21. Өзіне жүктелген қызметтік міндеттерін орындау үшін жауапты хатшының мыналарға:
      1) Министрліктің аппараты қызметкерлерінің орындау үшін міндетті тапсырмалар беруге;
      2) өзге мемлекеттік органдардан және лауазымды адамдардан жауапты хатшының құзыретіне жататын мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты, құжаттарды және материалдарды сұратуға және алуға;
      3) жеке қолданылатын құқықтық актілерді қабылдауға құқығы бар.

      22. Жауапты хатшы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оған жүктелген міндеттерді орындау үшін жауапкершілікте болады.

      23. Министрдің жанынан сандық және жеке құрамын Министр бекітетін алқа құрылады.
      Алқа халықаралық жағдайдың, Қазақстан Республикасы сыртқы саяси қызметінің, Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің және Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемелерінің практикалық жұмысының негізгі мәселелерін қарайтын консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      24. Министрлік қызметін ұйымдастырудың өзге де мәселелерін, лауазымды адамдардың құқықтары мен міндеттерін, оның қызметін қамтамасыз ететін құрылымдық бөлімшелердің құзыреті мен өкілеттіктерін Министрліктің регламенті және құрылымдық бөлімшелер туралы ережелер белгілейді.

  4. Министрліктің мүлкі

      25. Министрліктің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.
      Министрліктің мүлкі оған мемлекет берген мүліктің есебінен қалыптастырылады және негізгі қорлар мен айналымдық қаражаттан, сондай-ақ құны Министрліктің теңгерімінде көрсетілетін өзге де мүліктен тұрады.

      26. Министрлікке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      27. Министрліктің өзіне бекітілген мүлікті өздігінен иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
      Министрлікке Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген жағдайларда және шектерде мүлікке билік ету құқығы берілуі мүмкін. Министрліктің Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес Қазақстан Республикасының аумағындағы және шетелдегі жылжымайтын және өзге мүлікті иелену, пайдалану және оларға билік етуге құқығы бар.

  5. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату

      28. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2004 года N 1118 и от 28 октября 2006 года N 1024

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 октября 2007 года N 986

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Внести в некоторые решения Правительства Республики Казахстан следующие изменения:

      1) в  постановлении  Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2004 года N 1118 "Вопросы Министерства иностранных дел Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., N 41, ст. 530):
      Положение о Министерстве иностранных дел Республики Казахстан, утвержденное указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;
      пункт 2 исключить;

      2) в  постановлении  Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2006 года N 1024 "Вопросы Комитета международной информации Министерства иностранных дел Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2006 г., N 40, ст. 439):
      пункт 2 исключить.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания за исключением:
      1) подпункта 2) пункта 1, который вводится в действие по истечении тридцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления;
      2) пунктов 20 и 21 приложения к настоящему постановлению, которые вводятся в действие со дня назначения на должность ответственного секретаря Министерства иностранных дел Peспублики Казахстан.

      Премьер-Министр
    Республики Казахстан

Приложение             
к постановлению Правительства   
Республики Казахстан       
от 22 октября 2007 года N 986   

Утверждено              
постановлением Правительства    
Республики Казахстан        
от 28 октября 2004 года N 1118   

  Положение
о Министерстве иностранных дел Республики Казахстан

1. Общие положения

      1. Министерство иностранных дел Республики Казахстан (далее - Министерство) является центральным исполнительным органом Республики Казахстан, осуществляющим внешнеполитическую деятельность и возглавляющим единую систему органов дипломатической службы Республики Казахстан.
      Министерство имеет ведомство - Комитет международной информации.

      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, международными договорами, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Министерство является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и в банках.
      Министерство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Министерство имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства в случаях и порядке, установленных законодательством Республики Казахстан.

      4. Министерство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Министра иностранных дел Республики Казахстан (далее - Министр), которые имеют обязательную силу.

      5. Лимит штатной численности Министерства с учетом подведомственных ему государственных учреждений утверждается Правительством Республики Казахстан.

      6. Юридический адрес Министерства: 010000, город Астана, улица Тәуелсіздік, 35.

      7. Полное наименование Министерства - государственное учреждение  "Министерство иностранных дел Республики Казахстан".

      8. Настоящее Положение является учредительным документом Министерства.

      9. Финансирование деятельности Министерства осуществляется только из республиканского бюджета.
      Министерство не вправе вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Министерства.

  2. Основные задачи, функции и права Министерства

      10. Основными задачами Министерства являются:
      1) разработка концепции и основных направлений внешней политики Республики Казахстан и представление соответствующих предложений Президенту и Правительству Республики Казахстан;
      2) реализация внешнеполитического курса Республики Казахстан, содействие осуществлению внешнеэкономической политики и укреплению международного авторитета Республики Казахстан;
      3) защита прав и интересов Республики Казахстан, ее граждан и юридических лиц за рубежом;
      4) реализация дипломатическими средствами и методами усилий Республики Казахстан по обеспечению международного мира, глобальной и региональной безопасности;
      5) обеспечение дипломатическими средствами и методами защиты суверенитета, безопасности, территориальной целостности и нерушимости границ Республики Казахстан, ее политических, торгово-экономических и иных интересов в отношениях с другими государствами и на международной арене;
      6) разработка для Президента Республики Казахстан предложений по внешнеполитической и внешнеэкономической стратегии Республики Казахстан и реализация международных инициатив Президента;
      7) осуществление дипломатических и консульских отношений Республики Казахстан с иностранными государствами, международными организациями;
      8) координация международной деятельности других центральных государственных органов Республики Казахстан в целях обеспечения проведения единого внешнеполитического, внешнеэкономического курса и инвестиционной политики Республики Казахстан в отношениях с иностранными государствами и международными организациями;
      9) анализ политического и социально-экономического положения в мире, внешней и внутренней политики иностранных государств, деятельности международных организаций и обеспечение центральных государственных органов Республики Казахстан необходимой информацией.

      11. Министерство в соответствии с действующим законодательством и возложенными на него задачами выполняет следующие функции:
      1) представительство Республики Казахстан в сношениях с иностранными государствами и международными организациями;
      2) реализация стратегии международной политики Республики Казахстан;
      3) организация проведения переговоров и заключения международных договоров Республики Казахстан;
      4) подготовка предложений о заключении, выполнении, изменении, приостановлении и прекращении действия международных договоров, внесение их в установленном порядке на рассмотрение Президента или Правительства Республики Казахстан;
      5) представление в установленном порядке Президенту, Парламенту и Правительству Республики Казахстан предложений и рекомендаций по вопросам отношений Республики Казахстан с иностранными государствами и международными организациями;
      6) обеспечение участия Республики Казахстан в деятельности международных организаций, конференций, совещаний, форумов, содействие повышению роли Республики Казахстан, как члена международного сообщества в решении глобальных и региональных проблем;
      7) содействие осуществлению межпарламентских связей Республики Казахстан с другими странами;
      8) осуществление на территории Республики Казахстан и за рубежом консульских функций, регламентированных международно-правовыми нормами и законодательством Республики Казахстан;
      9) содействие развитию связей и контактов с соотечественниками, проживающими за рубежом;
      10) содействие функционированию дипломатических и приравненных к ним представительств иностранных государств и международных организаций и консульских учреждений на территории Республики Казахстан, осуществление в пределах своей компетенции координации деятельности обслуживающих их организаций;
      11) участие в обеспечении интересов Республики Казахстан в области международной охраны и рационального использования водных ресурсов и окружающей среды, освоения ресурсов Мирового океана, изучения космического пространства;
      12) участие в разработке мероприятий по обеспечению прав и свобод граждан Республики Казахстан, ее обороны и национальной безопасности, охраны правопорядка, развитию и расширению торгово-экономических, финансовых, научных и научно-технических, культурных, а также иных связей Республики Казахстан с иностранными государствами и международными организациями;
      13) участие в пределах своей компетенции в международных акциях по борьбе с голодом и отсталостью, международным терроризмом, религиозным и политическим экстремизмом, организованной преступностью и незаконным оборотом наркотических средств, психотропных веществ, их аналогов, прекурсоров и оружия, а также по ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      14) содействие в пределах своей компетенции эффективному использованию транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан и участие в выработке и проведении единой государственной политики по сотрудничеству Республики Казахстан с мировым сообществом в энергетической и нефтегазовой отраслях;
      15) взаимодействие по вопросам своей компетенции с государственными органами Республики Казахстан и иными организациями;
      16) содействие улучшению инвестиционного климата и формирование положительного имиджа Республики Казахстан на международных рынках;
      17) участие в привлечении прямых финансовых ресурсов для реализации программных документов, приоритетных проектов, в том числе за счет займов и грантов, предоставляемых международными экономическими и финансовыми организациями;
      18) содействие продвижению казахстанских товаров и услуг на международный рынок;
      19) подготовка предложений по совершенствованию законодательства Республики Казахстан в области международных отношений, приведению его в соответствие с международными обязательствами Республики Казахстан;
      20) разработка, утверждение нормативных правовых актов Республики Казахстан по вопросам своей компетенции;
      21) обеспечение функционирования единой государственной системы регистрации, учета и хранения международных договоров Республики Казахстан;
      22) содействие распространению за рубежом информации о внешней и внутренней политике Республики Казахстан, социально-экономической, культурной и духовной жизни страны;
      23) информирование государственных органов Республики Казахстан, средств массовой информации о международном положении и внешней политике Республики Казахстан;
      24) осуществление функций депозитария международных договоров, заключенных Республикой Казахстан;
      25) осуществление протокольно-организационного обеспечения внутригосударственных и международных мероприятий Республики Казахстан;
      26) осуществление общего наблюдения и координация деятельности государственных органов Республики Казахстан по выполнению международных договоров, участником которых является Республика Казахстан;
      27) осуществление координации по соблюдению Государственного протокола государственными органами Республики Казахстан при проведении внутригосударственных и международных мероприятий;
      28) обеспечение соблюдения дипломатических и консульских привилегий и иммунитетов;
      29) определение функций и полномочий почетных (нештатных) консулов Республики Казахстан;
      30) дача заключений о внешнеполитической целесообразности заключения международных договоров;
      31) дача заключений о соответствии положений международных договоров, участницей которых намеревается стать Республика Казахстан, a также проектов международных договоров международным договорным и иным обязательствам Республики Казахстан и по другим вопросам, связанным с их вступлением в силу и выполнением;
      32) определение видов заключаемых Республикой Казахстан международных договоров;
      33) сношение с иностранными государствами или международными организациями по вопросам заключения международных договоров;
      34) подтверждение полномочий на совершение актов, относящихся к заключению международных договоров, путем оформления сертификатов полномочий;
      35) представление вступивших в силу международных договоров Республики Казахстан для опубликования в сборнике "Бюллетень международных договоров Республики Казахстан", в официальных изданиях Парламента Республики Казахстан;
      36) осуществление регистрации международных договоров Республики Казахстан в соответствующих органах международных организаций;
      37) осуществление обмена ратификационными грамотами, документами о ратификации, утверждении или принятии международных договоров Республики Казахстан либо сдача на хранение депозитарию таких грамот, документов о ратификации, утверждении, принятии или присоединении, направление документов о прекращении, приостановлении действия международных договоров либо об их денонсации либо поручение данной функции дипломатическим представительствам Республики Казахстан или представительствам Республики Казахстан при международных организациях.

      12. Министерство в соответствии с действующим законодательством возлагает на Комитет международной информации следующие функции:
      1) содействие распространению за рубежом информации о внешней и внутренней политике Республики Казахстан, социально-экономической, культурной и духовной жизни страны;
      2) информирование государственных органов Республики Казахстан, средств массовой информации о международном положении и внешней политике Республики Казахстан.

      13. Министерство для реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательством порядке:
      принимать обязательные для исполнения нормативные правовые акты в пределах своей компетенции;
      запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;
      осуществлять иные права, предусмотренные действующими законодательными актами.

  3. Организация деятельности Министерства

      14. Министерство возглавляет Министр, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан.
      Министр имеет заместителей, в том числе одного первого, назначаемых на должности и освобождаемых от должностей Президентом Республики Казахстан, по представлению Министра и по согласованию с Премьер-Министром Республики Казахстан и Руководителем Администрации Президента Республики Казахстан.

      15. Министр руководит работой Министерства и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.

      16. Министр:
      1) представляет Республику Казахстан в отношениях с иностранными государствами и международными организациями в пределах своей компетенции;
      2) представляет Министерство в государственных органах, иных организациях;
      3) определяет обязанности и полномочия своих заместителей;
      4) в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должности и освобождает от должностей персонал дипломатической службы, вопросы трудовых отношений которого отнесены к компетенции Министра;
      5) в установленном законодательством порядке поощряет и налагает дисциплинарные взыскания на персонал дипломатической службы, за исключением персонала, вопросы трудовых отношений которого отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц, а также ответственного секретаря;
      6) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Аппарат Министерства возглавляет ответственный секретарь, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан по согласованию с Премьер-Министром Республики Казахстан.

      18. Отставка Правительства, Министра не влечет прекращения полномочий ответственного секретаря.

      19. Ответственный секретарь подотчетен Президенту Республики Казахстан, Премьер-Министру Республики Казахстан и Министру.

      20. Ответственный секретарь:
      1) обеспечивает реализацию политики, формируемой Министром, выполняет акты и поручения Министра;
      2) осуществляет руководство аппаратом Министерства: организует, координирует и контролирует работу его подразделений;
      3) организует информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое и финансовое обеспечение деятельности Министерства;
      4) после согласования с Министром утверждает структуру и штатную численность Министерства, ведомства в пределах лимита штатной численности Министерства, утвержденного Правительством Республики Казахстан;
      5) после согласования с Министром утверждает положения о структурных подразделениях Министерства;
      6) осуществляет общее руководство деятельностью дисциплинарной, аттестационной и конкурсной комиссий Министерства, контролирует соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины, работу кадровой службы и организацию документооборота;
      7) в целях обеспечения деятельности Министерства и выполнения возложенных на него задач организует проведение государственных закупок;
      8) после согласования с Министром назначает на должности и освобождает от должностей руководителей департаментов и управлений Министерства;
      9) согласовывает назначение Министром заместителя руководителя ведомства, представляемого для назначения руководителем ведомства;
      10) по согласованию с Министром решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок и премирования персонала дипломатической службы;
      11) по согласованию с Министром решает вопросы дисциплинарной ответственности персонала дипломатической службы, за исключением персонала, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции Министра и других вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      12) обеспечивает разработку стратегических и программных документов Министерства, утверждаемых Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан и Министром;
      13) обеспечивает разработку и представляет на утверждение Министру ежегодный план работы Министерства и ежегодный отчет о результатах деятельности Министерства;
      14) обеспечивает подготовку бюджетной заявки Министерства, представление бюджетной заявки Министру, который вносит ее на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии, а также выполнение иных процедур бюджетного процесса;
      15) обеспечивает разработку и утверждает после согласования с Министром планы финансирования и финансовую отчетность Министерства;
      16) организует разработку регламентов и стандартов оказания государственных услуг;
      17) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах компетенции Министерства;
      18) организует подготовку заключений по проектам нормативных правовых актов, поступивших на согласование в Министерство;
      19) представляет Министерство во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в пределах своих полномочий;
      20) назначает на должности и освобождает от должностей персонал Министерства, за исключением персонала, вопросы трудовых отношений которого отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      21) осуществляет иные полномочия, возложенные на ответственного секретаря законами Республики Казахстан и актами Президента Республики Казахстан.

      21. Для выполнения возложенных на него служебных обязанностей ответственный секретарь вправе:
      1) давать обязательные к исполнению поручения работникам аппарата Министерства;
      2) запрашивать и получать от иных государственных органов и должностных лиц информацию, документы и материалы, необходимые для решения вопросов, отнесенных к компетенции ответственного секретаря;
      3) принимать правовые акты индивидуального применения.

      22. Ответственный секретарь в соответствии с законодательством Республики Казахстан несет ответственность за выполнение возложенных на него обязанностей.

      23. При Министре образуется коллегия, численный и персональный состав которой утверждается Министром.
      Коллегия является консультативно-совещательным органом, который рассматривает основные вопросы международного положения, внешнеполитической деятельности Республики Казахстан, практической работы структурных подразделений Министерства и загранучреждений Республики Казахстан.

      24. Иные вопросы организации деятельности Министерства, права и обязанности должностных лиц, компетенция и полномочия структурных подразделений, обеспечивающих его деятельность, устанавливаются регламентом Министерства и положениями о структурных подразделениях.

  4. Имущество Министерства

      25. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное имущество.
      Имущество Министерства формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также иного имущества, стоимость которых отражается в балансе Министерства.

      26. Имущество, закрепленное за Министерством, относится к республиканской собственности.

      27. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.
      Министерству может быть предоставлено право распоряжения имуществом в случаях и пределах, установленных законодательными актами Республики Казахстан. Министерство имеет право владеть, пользоваться и распоряжаться недвижимым и иным имуществом на территории Республики Казахстан и за рубежом в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

  5. Реорганизация и ликвидация Министерства

      28. Реорганизация и ликвидация Министерства осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.