Облыстық бюджеттердің 2008 жылғы республикалық бюджеттен асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 27 ақпандағы N 197 Қаулысы

      "2008 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 6 желтоқсандағы  Заңына  сәйкес, асыл тұқымды өніммен (материалмен) қамтамасыз етуде отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді қолдау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған Облыстық бюджеттердің 2008 жылғы республикалық бюджеттен асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға арналған ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесі бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2008 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы   
Үкіметінің           
2008 жылғы 27 ақпандағы   
N 197 қаулысымен      
бекітілген          

  Облыстық бюджеттердің 2008 жылғы республикалық бюджеттен асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға арналған нысаналы ағымдағы трансферттерді пайдалану ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттердің 2008 жылғы республикалық бюджеттен асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға арналған нысаналы ағымдағы трансферттерді пайдалану ережесі (бұдан әрі - Ереже) асыл тұқымды мал шаруашылығын сақтау және дамыту мақсатында 2008 жылға арналған республикалық бюджетте 009 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне ауыл шаруашылығын дамытуға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" бағдарламасының 101 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" кіші бағдарламасы бойынша көзделген қаражат есебінен және шегінде аттестатталған асыл тұқымды мал зауыттарына, малды асылдандырушы шаруашылықтарға, малды асылдандырушы және дистрибьютерлік орталықтарға, малды өз төлінен өсіру жөнінде қызмет көрсететін жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы субъектілер) ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану (бұдан әрі - субсидиялау) тәртібін айқындайды.

      2. Субсидиялар:
      1) отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге (бұдан әрі - тауар өндірушілер) сатылған асыл тұқымды өнімнің (материалдың) құнын 50 %-ға дейін ішінара арзандатуға;
      2) республикалық мал шаруашылығындағы асылдандыру ісі жөніндегі асылдандырушы орталық (бұдан әрі - асылдандырушы орталық), етті құс шаруашылығы бойынша малды асылдандырушы шаруашылықтары (бұдан әрі - асылдандырушы шаруашылық) және қостанай асыл тұқымды жылқы зауыты мал тұқымын асылдандыру ісін дамыту үшін сатып алатын арнайы технологиялық, зертханалық жабдықтардың (бұдан әрі - жабдықтар), сондай-ақ арнайы ауыл шаруашылығы техникасы мен ұйымдастыру техникасының (бұдан әрі - техника) құнын толық өтеуге;
      3) малды асылдандырушы орталыққа асыл тұқымды бұқалары мен тұқымды қошқарларын, шетелдік селекцияның ұрықтары мен эмбриондарын сатып алу, сондай-ақ асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстау, олардың ұрықтары мен эмбриондарын алу, сақтау, пайдалану жөніндегі шығындарды толық өтеуге;
      4) асылдандырушы шаруашылыққа асыл тұқымды құстарды сатып алу және ұстау жөніндегі шығындарды толық өтеуге;
      5) қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытында асыл тұқымды жылқыларды өсіру, ұстау және жаттықтыру, асыл тұқымды айғырлардың ұрығын алу және сақтау жөніндегі шығындарды толық өтеуге арналады.

      3. Субсидиялар мыналарға төленеді:
      1) асыл тұқымды мал зауыттарына және (немесе) шаруашылықтарға асылдандыру бағасын анықтау деңгейінен кейін тауар өндірушілерге сатылған өз төлінен өсірген асыл тұқымды төл үшін;
      2) асыл тұқымды құс зауыттарына - ата-енесі жағынан, ал асыл тұқымды шаруашылықтарға ата-енесі немесе ата-анасы жағынан асыл тұқымды жұмыртқасын сатқаны үшін. Халыққа сатылған асыл тұқымды жұмыртқа субсидиялауға жатпайды;
      3) егер олар өздерінің асыл тұқымды бұқалардың сапасына қарай бағаланған ұрығын (бұдан әрі - ұрық) пайдалана отырып, малды өз төлінен өсіру жөнінде қызметтер көрсетсе және (немесе) оларды тауар өндірушілерге табынды өз төлінен өсіру үшін сатса, малды асылдандырушы орталықтарға. Дистрибьютерлік орталықтарға, сондай-ақ малды өз төлінен өсіру бойынша қызмет көрсететін жеке және заңды тұлғаларға сатылған ұрық субсидиялауға жатпайды;
      4) тауар өндірушілерге сатылған табынды өз төлінен өсіру үшін пайдаланылған және қолда бар немесе малды асылдандырушы дистрибьютерлік орталықтардан сатып алынған, дистрибьютерлік орталықтарға, малды өз төлінен өсіру жөнінде қызмет көрсететін жеке және заңды тұлғаларға сатылған ұрық үшін.

      4. Тауар өндірушілерге тегін берілген, сондай-ақ аффирленген тұлғаларға, айырбас немесе өзара есептесу есебіне сатылған асыл тұқымды өнім (материал) субсидиялауға жатпайды.

      5. Осы Ереженің 3-тармағында көрсетілген субсидиялар белгіленген тәртіппен аттестатталған асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы субъектілерге іс жүзінде сатылған асыл тұқымды өнім (материал) үшін жергілікті атқарушы органдар белгілеген квоталар шегінде төленеді.

      6. Асыл тұқымды өнімнің (материалдың) әр түріне субсидиялар нормативі осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес белгіленеді.

      7. Асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы субъектілер асыл тұқымды өнімді (материалды) тауар өндірушілерге төленетін субсидия мөлшерін есепке алмай, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) бекіткен баға бойынша дербес сатады.

      8. Облыстар бөлінісінде қаражатты бөлу сметасы, аудан, облыс бойынша асыл тұқымды өнімді (материалды) сатып алу-сату шартының, олардың сатылғаны туралы жиынтық актілердің ұсынылатын нысандарын, аналықтарды ұрықтандыру актісін, сондай-ақ Министрлікке ведомстволық бағынысты малды асылдандырушы орталықтың, асылдандырушы шаруашылықтың, қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытының қаражатын бөлудің жылдық сметасын Министрлік бекітеді.

  2. Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға арналған
субсидияларды пайдалану тәртібі

      9. Асыл тұқымды өнімді (материалды) сатқаны үшін субсидиялар алу үшін:
      1) асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы субъектілер мәмілелердің жасалуына қарай, бірақ 2008 жылғы 5 желтоқсаннан кешіктірмей аудан әкімдігінің ауыл шаруашылығы бөліміне (бұдан әрі - бөлім) мынадай құжаттарды:
      асыл тұқымды өнімді (материалды) сатып алу-сату шартын;
      аталық бұқалардың ұрығын сатқан кезде аналықтарды ұрықтандыру актісін;
      төлем құжаттарының (кассалық кіріс ордері, банктің төлем тапсырмасы немесе шот-фактура) көшірмелерін ұсынады;
      2) бөлім ай сайын 3-күнге қарай, бірақ 2008 жылғы 5 желтоқсаннан кешіктірмей, өткен ай үшін бөлім басшысы бекіткен аудан бойынша асыл тұқымды өнімнің (материалдың) сатылғаны туралы жиынтық актіні, облыс әкімінің ауыл шаруашылығы департаментіне (басқармасына) (бұдан әрі - департамент (басқарма) төлем құжаттарының көшірмелерімен бірге асыл тұқымды өнімді (материалды) сатып алу-сату шартының түпнұсқасын ұсынады;
      3) департамент (басқарма) ұсынылған құжаттарды бес жұмыс күні ішінде тексереді, облыс бойынша асыл тұқымды өнімнің (материалдың) сатылғаны туралы жиынтық актіні жасайды және бекітеді, асыл тұқымды өнімнің (материалдың) оларда көрсетілген көлемі мен әрбір түріне субсидиялар нормативтері негізінде тиесілі бюджет ақшасының көлемін айқындайды және белгіленген квоталар шегінде осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біріктірілген жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады. Асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы тиісті субъектілердің ағымдағы шоттарына тиесілі субсидияларды аударуды департамент (басқарма) белгіленген тәртіппен бекітілген міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелеріне (бұдан әрі - аумақтық қазынашылық бөлімшелері), 2 данада ақы төлеу шоттарының тізілімін және ақы төлеу шоттарын ұсыну.

      10. Малды асылдандырушы орталыққа асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды, ұрық пен эмбриондарды, жабдықтарды, техниканы сатып алуға арналған шығындарды толық өтеу үшін:
      1) малды асылдандырушы орталық департаментке (басқармаға) Министрлікпен келісілген тізбе бойынша асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды, отандық немесе шетелдік селекцияның ұрығы мен эмбриондарын, жабдықтарды, техниканы сатып алуға арналған шарттарды бір данадан ұсынады;
      2) департамент (басқарма) ұсынылған шарттарды он жұмыс күн ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес бюджет ақшасын асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды, ұрық пен эмбриондарды, жабдықтарды және техниканы сатып алу үшін малды асылдандырушы орталықтың ағымдағы шотына аударады.
      Малды асылдандырушы орталық асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды, ұрық пен эмбриондарды, жабдықтарды, техниканы сатып алғаннан кейін келесі айдың ішінде департаментке (басқармаға) төлем құжаттары мен жеткізу актілерінің көшірмелерін ұсынады.

      11. Малды асылдандырушы орталықта асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстауға, олардың ұрығы мен эмбриондарын алуға, сақтауға, пайдалануға арналған шығындарды толық өтеу үшін:
      1) малды асылдандырушы орталық департаментке (басқармаға) асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстау, олардың ұрығы мен эмбриондарын алу, сақтау, пайдалану жөніндегі есептемелердің бір данасын, сондай-ақ асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстау, олардың ұрығы мен эмбриондарын алу, пайдалану, сақтау жөніндегі нақты шығындарды растайтын құжаттарды ұсынады;
      2) департамент (басқарма) ұсынылған құжаттарды он жұмыс күні ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстауға, олардың ұрығы мен эмбриондарын алуға, пайдалануға, сақтауға бюджет ақшасын малды асылдандырушы орталықтың ағымдағы шотына аударады.

      12. Асылдандырушы шаруашылыққа асыл тұқымды құстарды сатып алу жөніндегі шығындарды толық өтеу үшін:
      1) асылдандырушы шаруашылық департаментке (басқармаға) асыл тұқымды құстарды сатып алуға арналған шарттарды бір данадан ұсынады;
      2) департамент (басқарма) ұсынылған шарттарды он жұмыс күні ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес бюджет ақшасын асыл тұқымды құстарды сатып алу үшін асылдандырушы шаруашылықтың ағымдағы шотына аударады. Асылдандырушы шаруашылық асыл тұқымды құстарды сатып алғаннан кейін келесі айдың ішінде департаментке (басқармаға) төлем құжаттары мен жеткізу актілерінің көшірмелерін ұсынады.

      13. Асылдандырушы шаруашылықта асыл тұқымды құстарды ұстауға арналған шығындарды толық өтеу үшін:
      1) асылдандырушы шаруашылық департаментке (басқармаға) асыл тұқымды құстарды ұстау жөніндегі есептемелердің бір данасын, сондай-ақ асыл тұқымды құстарды ұстау жөніндегі нақты шығындарды растайтын құжаттарды ұсынады;
      2) департамент (басқарма) ұсынылған құжаттарды он жұмыс күні ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысаны бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес бюджет ақшасын асыл тұқымды құстарды ұстауға құсты асылдандырушы шаруашылықтың ағымдағы шотына аударады.

      14. Қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытының жабдықтар мен техника сатып алуға арналған шығындарын толық өтеу үшін:
      1) қостанайлық жылқы тұқымы бойынша асыл тұқымды зауыт департаментке (басқармаға) жабдықтар мен техниканы Министрлікпен келісілген тізбе бойынша сатып алуға арналған шарттарды бір данадан ұсынады;
      2) департамент (басқарма) жасалған шарттарды он жұмыс күні ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес бюджет ақшасын жабдықтар мен техника сатып алу үшін қостанайлық жылқы тұқымы бойынша асыл тұқымды мал зауытының ағымдағы шотына аударады. Қостанайлық жылқы тұқымы бойынша асыл тұқымды зауыт жабдықтар мен техниканы сатып алғаннан кейін келесі айдың ішінде департаментке (басқармаға) төлем құжаттары мен жеткізу актілерінің көшірмелерін ұсынады.

      15. Қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытында асыл тұқымды жылқыларды өсіруге, ұстауға, жаттықтыруға және айғырлардың ұрығын сақтауға арналған шығындарды толық өтеу үшін:
      1) қостанайлық жылқы тұқымы бойынша асыл тұқымды зауыт департаментке (басқармаға) асыл тұқымды жылқыларды өсіру, ұстау, жаттықтыру және олардың ұрығын сақтау жөніндегі есептемелердің бір данасын және асыл тұқымды жылқыларды өсіру, ұстау, жаттықтыру және айғырлардың ұрығын сақтау жөніндегі нақты шығындарды растайтын құжаттарды ұсынады;
      2) департамент (басқарма) ұсынылған есептемелерді он жұмыс күні ішінде тексереді, осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық ведомості және төлеу шоттарын қалыптастырады және міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес бюджет ақшасын қостанайлық жылқы тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқыларды өсіруге, ұстауға, жаттықтыруға және айғырлардың ұрығын сақтауға асыл тұқымды жылқы зауытының ағымдағы шотына аударады.

      16. Департамент (басқарма) осы Ереженің 10, 11, 12, 13, 14, 15-тармақтарына сәйкес субсидияларды төлеу үшін аумақтық қазынашылық бөлімшелеріне 2 данадан ақы төлеу шотының тізілімін және ақы төлеу шотын ұсынады.

      17. Департамент (басқарма) осы Ереженің 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15-тармақтарына сәйкес субсидияларды төлеу үшін ұсынылатын құжаттардың дұрыстығы үшін жауапты болады.

      18. Қандай да бір облыс бөлінген қаражатты толығымен игермеген жағдайда, Министрлік заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметіне республикалық бюджетте бюджеттік кіші бағдарламаны іске асыруға көзделген қаражат шегінде облыстар бойынша субсидиялар төлеуге арналған қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді.

      19. Департамент (басқарма) ай сайын есептіден кейінгі 5-күнге дейін мерзімде, бірақ 2008 жылғы 30 желтоқсаннан кешіктірмей Министрлікке бюджеттік кіші бағдарламаны іске асыру барысы, орындалған жұмыстардың көлемі, құны және тиімділігі туралы есепті ұсынады.

      20. Ағымдағы нысаналы трансферттердің мақсатты, тиімді және уақтылы пайдаланылуына Министрлік және облыстардың әкімдері жауапты болады.

                                           Облыстық бюджеттердің
                                         2008 жылғы республикалық
                                        бюджеттен асыл тұқымды мал
                                          шаруашылығын дамытуға
                                        арналған нысаналы ағымдағы
                                         трансферттерді пайдалану
                                            ережесіне 1-қосымша

               Субсидиялардың нормативтері

    1. Асыл тұқымды төл субсидияларының нормативтері

Малдың түрлері мен
тұқымдары

1 килограмм тірі салмағына
субсидиялар нормативтері,
теңге

Ірі қара мал:

сүтті   бағыттағы:

  

Қара-ала (голштин) сиыры

150

Қызыл (қырдың қызыл) сиыры

150

Қоңыр (алатау) сиыры

150

Қызғылт сары шұбар
(симментал) сиыры

150

етті бағыттағы:

  

Қазақтың ақбасты

150

Әулиекөл сиыры

150

Санта-гертруда сиыры

150

Шарале сиыры

150

Қойлар

биязы   жүнді   бағыттағы:

125

Қазақтың биязы жүнді қойы

125

Қазақтың арқар мериносы

125

Оңтүстік Қазақстан мериносы

125

Солтүстік Қазақстан мериносы

125

Австралия мериносы

125

биязылау   жүнді   бағыттағы:

  

Цигай қойы

125

Қазақтың биязылау
(кроссбредті жүнді) қойы

125

Дегерес етті-жүнді қойы

125

Етті-майлы   бағыттағы:

  

Еділбай қойы

125

Қазақтың құйрықты қылшық жүнді,
және қазақтың биязылау жүнді қойы

125

Құйрықты Сарыарқа қойы

125

Гиссар қойы

125

Қаракөл қойы

125

Жылқылар

өнімдік бағыттағы

  

Қазақтың жабы жылқысы

100

Мұғалжар жылқысы

100

Көшім жылқысы

100

спорт бағытындағы:

 

Қостанай жылқысы

300

Шошқалар

Ірі ақ шошқа

120

Немістің асыл текті шошқасы

120

Дюрок

120

Түйелер

Қазақтың ай өркешті түйесі

75

Аруана

75

     2. Тұқымдық бұқалар ұрығына арналған субсидиялардың
                        нормативтері

Асыл тұқымды мал
шаруашылығы
субъектісінің атауы

Ұрықтың 1 дозасына
арналған субсидиялар
нормативтері, теңге

Малды асылдандырушы
орталықтар

300

Дистрибьютерлік орталықтар

280

Малды өз төлінен өсіру
жөнінде қызмет көрсететін
жеке және заңды тұлғалар

280

      3. Асыл тұқымды жұмыртқаның 1 данасына арналған
              субсидиялар нормативтері, теңге

Асыл тұқымды
жұмыртқаның түрлері

Аталық-енелік
табындары бар

Аталық-аналық
табындары бар

асыл тұқымды шаруашылықтарға

Тауық (жұмыртқалағыш)
жұмыртқасы

30

25

Тауық (еттік)
жұмыртқасы

60

40

Үйрек жұмыртқасы

35

30

      4. Малды асылдандыру ісі үшін сатып алынатын жабдықтар мен техниканың құнын толық өтеу.
      5. Республикалық мал шаруашылығындағы асылдандыру ісі жөніндегі асылдандырушы орталығына асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды сатып алу, олардың ұрығы мен шетел селекциясы эмбриондарын, сондай-ақ асыл тұқымды бұқалар мен тұқымдық қошқарларды ұстау, олардың ұрықтары мен эмбриондарын алу, сақтау, пайдалану жөніндегі шығындарды толық өтеу.
      6. Асылдандырушы шаруашылық үшін асыл тұқымды құстарды сатып алу және ұстау жөніндегі шығындарды толық өтеу.
      7. Қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытында асыл тұқымды жылқыларды өсіру, ұстау, жаттықтыру, асыл тұқымды айғырлардың ұрығын сақтау жөніндегі шығындарды толық өтеу.

                                            Облыстық бюджеттердің
                                          2008 жылғы республикалық
                                            бюджеттен асыл тұқымды
                                          мал шаруашылығын дамытуға
                                              арналған нысаналы
                                            ағымдағы трансферттерді
                                              пайдалану ережесіне
                                                     2-қосымша

                                                  "Бекітемін"
                                               _____________облысы
                                                Ауыл шаруашылығы
                                                 департаментінің
                                                 (басқармасының)
                                             басшысы______________
                                              (Т.А.Ә., қолы, мөрі)
                                         200__ жылғы "___" _________
 

  ____________облысы бойынша 200__ __________айындағы асыл тұқымды
өнімнің (материалдың)______________________________________________
                        (асыл тұқымды төл, тұқымдық бұқалар ұрығы,
                     асыл тұқымды жұмыртқа - қажеттісі қалдырылсын)
               сатылуы және субсидиялар төлеу туралы
               БІРІКТІРІЛГЕН ЖИЫНТЫҚ ВЕДОМОСТЬ

Атауы

Жылдық квота

Сатылған асыл
тұқымды өнімнің
(материалдың)
бірлігіне (т/с кг,
доза, дана субсидия
нормативі, теңге)

ауданның

асыл тұқымды
(материалды) сатушының

(кг, доза, дана)

теңге

  

  

  

  

  

 
кестенің жалғасы

Асыл тұқымды өнімнің
(материалдың)
асылдандыру
мақсатына нақты
сатылғаны (кг
т/с, дана, доза)

Жылдың басынан
бері субсидия-
ның тиесілі
сомасы, теңге

Жылдың
басынан бері төлен-
гені,
теңге

Субсидияның
тиесілі
сомасының
қалдығы,
теңге

Төленуге тиісті, теңге

жылдың
басынан

есеп беру
айдың
ішінде

  

  

  

  

  

  

      * сатылған асыл тұқымды өнімнің (материалдың) әрбір түріне жеке жасалады.
      Мал шаруашылығы бөлімінің бастығы____________(аты-жөні, қолы)
      Бас бухгалтер                    ____________(аты-жөні, қолы)

                                            Облыстық бюджеттердің
                                          2008 жылғы республикалық
                                            бюджеттен асыл тұқымды
                                          мал шаруашылығын дамытуға
                                              арналған нысаналы
                                            ағымдағы трансферттерді
                                              пайдалану ережесіне
                                                     3-қосымша

                                                   "Бекітемін"
                                               _____________облысы
                                                Ауыл шаруашылығы
                                                 департаментінің
                                                 (басқармасының)
                                             басшысы______________
                                              (Т.А.Ә., қолы, мөрі)
                                         200__ жылғы "___" _________

      Асылдандыру орталығы, асылдандырғыш шаруашылыққа,
     қостанай тұқымы бойынша асыл тұқымды жылқы зауытына
    200__жылғы__________айында тиесілі субсидиялар туралы

                    Жиынтық ведомость

Шығын-
дардың баптары

Бюджет қаража-
тын
бөлу
смета-
сында
көздел-
ген
сомасы,
мың
теңге

Сатып
алынған
тауарлардың
(малдың),
орындалған
қызметтер
мен жұмыс-
тардың іс
жүзіндегі
көлемі 

Жылдың
басынан
бері
тиесілі
сомасы,
теңге

Жылдың
басынан
бері
төлен-
гені,
теңге

Тиесілі соманың қалдығы, теңге

Төленуге тиісті, теңге

  

  

  

  

  

  

  

Жиыны

  

  

  

  

  

  

      Мал шаруашылығы бөлімінің бастығы____________(аты-жөні, қолы)
      Бас бухгалтер                    ____________(аты-жөні, қолы)

Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2008 года областными бюджетами на развитие племенного животноводства

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 февраля 2008 года N 197

      В соответствии с  Законом  Республики Казахстан от 6 декабря 2007 года "О республиканском бюджете на 2008 год", в целях поддержки отечественных сельскохозяйственных товаропроизводителей в обеспечении племенной продукцией (материалом) Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2008 года областными бюджетами на развитие племенного животноводства.

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2008 года и подлежит официальному опубликованию.

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 27 февраля 2008 года N 197

  Правила
использования целевых текущих трансфертов из республиканского
бюджета 2008 года областными бюджетами на развитие племенного
животноводства

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2008 года областными бюджетами на развитие племенного животноводства (далее - Правила) определяют порядок использования целевых текущих трансфертов (далее - субсидирование) аттестованным племенным заводам, племенным хозяйствам, племенным и дистрибьютерным центрам, физическим и юридическим лицам по оказанию услуг по воспроизводству животных (далее - субъекты в области племенного животноводства) с целью сохранения и развития племенного животноводства за счет и в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на 2008 год по подпрограмме 101 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на развитие племенного животноводства" программы 009 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на развитие сельского хозяйства".

      2. Субсидии предназначаются на:

      1) частичное удешевление до 50 % стоимости реализованной отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям (далее - товаропроизводители) племенной продукции (материала);

      2) полное возмещение стоимости специального технологического, лабораторного оборудования (далее - оборудование), а также специальной сельскохозяйственной техники и организационной техники (далее - техника), приобретаемых республиканским племенным центром по племенному делу в животноводстве (далее - племенной центр), племенным хозяйством по мясному птицеводству (далее - племенное хозяйство) и племенным заводом по костанайской породе лошадей для развития племенного дела;

      3) полное возмещение затрат племенному центру по приобретению племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов зарубежной селекции, а также содержанию племенных быков и баранов-производителей, получению, хранению, использованию их семени и эмбрионов;

      4) полное возмещение затрат по приобретению и содержанию племенной птицы в племенном хозяйстве;

      5) полное возмещение затрат по разведению, содержанию и тренингу племенных лошадей, получению и хранению семени жеребцов-производителей в племенном заводе по костанайской породе лошадей.

      3. Субсидии выплачиваются:

      1) племенным заводам и (или) хозяйствам, за реализованный товаропроизводителям племенной молодняк собственного воспроизводства, только после определения уровня племенной ценности;

      2) племенным заводам по птицеводству за реализованное племенное яйцо прародительских линий, а племенным хозяйствам - прародительских или родительских линий. Племенное яйцо, реализованное населению, субсидированию не подлежит;

      3) племенным центрам, если они оказывают услуги по воспроизводству стада с использованием семени оцененного по качеству потомства собственных быков-производителей и (или) реализуют их товаропроизводителям для воспроизводства стада (далее - семя). Семя реализованное дистрибьютерным центрам, а также физическим и юридическим лицам по оказанию услуг по воспроизводству животных субсидированию не подлежит;

      4) дистрибьютерным центрам, физическим и юридическим лицам по оказанию услуг по воспроизводству животных за семя, имеющееся в наличии или приобретенное у племенных или дистрибьютерных центров, реализованное товаропроизводителям и использованное для воспроизводства стада.

      4. Племенная продукция (материал), переданная товаропроизводителям безвозмездно, а также реализованная по бартеру - аффиилированным лицам или в счет взаиморасчетов субсидированию не подлежит.

      5. Субсидии, указанные в пункте 3 настоящих Правил, выплачиваются аттестованным в установленном порядке субъектам в области племенного животноводства за фактически реализованную племенную продукцию (материала) в пределах, установленных местными исполнительными органами квот.

      6. Норматив субсидий на каждый вид племенной продукции (материала) устанавливается согласно  приложению 1  к настоящим Правилам.

      7. Субъекты в области племенного животноводства реализуют племенную продукцию (материал) товаропроизводителям самостоятельно по ценам, утвержденным Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Министерство), без учета размера выплачиваемой субсидии.

      8. Смета распределения средств в разрезе областей, рекомендуемые формы договора купли-продажи, сводных актов о реализации племенной продукции (материала) по району, области, акта осеменения маток, а также годовая смета распределения средств подведомственных Министерству племенного центра, племенного хозяйства, племенного завода по костанайской породе лошадей утверждаются Министерством.

  2. Порядок использования субсидий на развитие
племенного животноводства

      9. Для получения субсидий за реализацию племенной продукции (материала):

      1) субъекты в области племенного животноводства представляют по мере свершения сделок, но не позднее 5 декабря 2008 года в отдел сельского хозяйства акима района (далее - отдел) следующие документы:
      договор купли-продажи племенной продукции (материала);
      акт осеменения маток при реализации семени быков-производителей;
      копии платежных документов (приходно-кассовый ордер, платежное поручение банка и счет-фактура).

      2) отдел ежемесячно к 3 числу, но не позднее 5 декабря 2008 года, представляет за предыдущий месяц сводный акт о реализации племенной продукции (материала) по району, утвержденный руководителем отдела, оригинал договора купли-продажи племенной продукции (материала) с копиями платежных документов в департамент (управление) сельского хозяйства акима области (далее - департамент (управление);

      3) департамент (управление) в течение пяти рабочих дней проверяет представленные документы, составляет и утверждает сводный акт о реализации племенной продукции (материала) по области, на основе указанных в них объемов и нормативов субсидий на каждый вид племенной продукции (материала) определяет объемы причитающихся бюджетных денег и в пределах установленных квот формирует объединенную сводную ведомость по форме согласно  приложению 2  к настоящим Правилам и счета к оплате. Перечисление причитающихся субсидий на текущие счета соответствующих субъектов в области племенного животноводства осуществляется департаментом (управлением) в соответствии с утвержденным в установленном порядке планом финансирования по обязательствам и платежам путем представления в территориальные подразделения казначейства Министерства финансов Республики Казахстан (далее - территориальные подразделения казначейства), реестра счетов к оплате и счета к оплате в 2-х экземплярах.

      10. Для полного возмещения затрат на приобретение племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов, оборудования, техники в племенной центр:

      1) племенной центр представляет в департамент (управление) по одному экземпляру договоров на приобретение племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов отечественной или зарубежной селекции, оборудования, техники по перечню, согласованному с Министерством;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет представленные договоры, формирует сводную ведомость по форме согласно  приложению 3  к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии с утвержденным планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного центра для приобретения племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов, оборудования и техники.
      После приобретения племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов, оборудования, техники, племенной центр представляет в течение последующего месяца в департамент (управление) копии платежных документов и актов поставок.

      11. Для полного возмещения затрат на содержание племенных быков и баранов-производителей, получение, хранение, использование их семени и эмбрионов в племенном центре:

      1) племенной центр представляет в департамент (управление) один экземпляр расчетов по содержанию племенных быков и баранов-производителей, получению, хранению, использованию их семени и эмбрионов, а также документы, подтверждающие фактические затраты по содержанию племенных быков и баранов-производителей, получению, хранению, использованию их семени и эмбрионов;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет представленные документы, формирует сводную ведомость по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного центра на содержание племенных быков и баранов-производителей, получение, хранение, использование их семени и эмбрионов.

      12. Для полного возмещения затрат племенного хозяйства по приобретению племенной птицы:

      1) племенное хозяйство представляет в департамент (управление) по одному экземпляру договоров на приобретение племенной птицы;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет представленные договоры, формирует сводную ведомость по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного хозяйства для приобретения племенной птицы. После приобретения племенной птицы племенное хозяйство представляет в течение последующего месяца в департамент (управление) копии платежных документов и актов поставок.

      13. Для полного возмещения затрат племенного хозяйства на содержание племенной птицы:

      1) племенное хозяйство представляет в департамент (управление) один экземпляр расчетов по содержанию племенной птицы, а также документы, подтверждающие фактические затраты по содержанию племенной птицы;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет представленные документы, формирует сводную ведомость по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного хозяйства на содержание племенной птицы.

      14. Для полного возмещения затрат племенного завода по костанайской породе лошадей на приобретение оборудования и техники:

      1) племенной завод по костанайской породе лошадей представляет в департамент (управление) по одному экземпляру договоров на приобретение оборудования и техники по перечню, согласованному с Министерством;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет заключенные договоры, формирует сводную ведомость по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного завода по костанайской породе лошадей для приобретения оборудования и техники. После приобретения оборудования и техники племенной завод по костанайской породе лошадей представляет в течение последующего месяца в департамент (управление) копии платежных документов и актов поставок.

      15. Для полного возмещения затрат племенного завода по костанайской породе лошадей на разведение, содержание, тренинг племенных лошадей и хранение семени жеребцов:

      1) племенной завод по костанайской породе лошадей представляет в департамент (управление) один экземпляр расчетов по разведению, содержанию, тренингу племенных лошадей и хранению их семени и документы, подтверждающие фактические затраты по разведению, содержанию, тренингу племенных лошадей и хранению семени жеребцов;

      2) департамент (управление) в течение десяти рабочих дней проверяет представленные расчеты, формирует сводную ведомость по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам и счета к оплате и в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам перечисляет бюджетные деньги на текущий счет племенного завода по костанайской породе лошадей на разведение, содержание, тренинг племенных лошадей и хранение семени жеребцов.

      16. Департамент (управление) для выплаты субсидий в соответствии с пунктами 10, 11, 12, 13, 14, 15 настоящих Правил представляет реестра счетов к оплате и счета к оплате в 2-х экземплярах в территориальные подразделения казначейства.

      17. Департамент (управление) несет ответственность за достоверность документов, представляемых для выплаты субсидий в соответствии с пунктами 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 настоящих Правил.

      18. В случае неполного освоения какой-либо областью выделенных средств, Министерство в установленном законодательном порядке вносит предложение в Правительство Республики Казахстан о перераспределении средств на выплату субсидий по областям в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на реализацию бюджетной подпрограммы.

      19. Департамент (управление) ежемесячно в срок до 5 числа, следующего за отчетным, но не позднее 30 декабря 2008 года представляет в Министерство отчет о ходе реализации бюджетной подпрограммы, объемах, стоимости и эффективности выполненных работ.

      20. Ответственность за целевым, эффективным и своевременным использованием целевых текущих трансфертов несут Министерство и акимы областей.

Приложение 1                  
к Правилам использования целевых текущих    
трансфертов из республиканского бюджета 2008 года
областными бюджетами на развитие        
племенного животноводства           

                       Нормативы субсидий

      1. Нормативы субсидий племенного молодняка

Виды и породы животных

Нормативы субсидий на
1 килограмм живой
массы, тенге

Крупный рогатый скот

молочного направления:

 

Черно-пестрая (голштинская)

150

Красная (красная степная)

150

Бурая (алатауская)

150

Палевопестрая (симментальская)

150

мясного направления:

 

Казахская белоголовая

150

Аулиекольская

150

Санта-гертруда

150

Шароле

150

Овцы

тонкорунного направления:

 

Казахская тонкорунная

125

Казахский архаромеринос

125

Южноказахстанский меринос

125

Североказахский меринос

125

Австралийский меринос

125

полутонкорунного направления:

 

Цигайская

125

Казахская полутонкорунная с
кроссбредной шерстью

125

Дегересская мясошерстная

125

Мясо-сального направления:

 

Эдильбаевская

125

Казахская курдючная грубошерстная
или полугрубошерстная

125

Сарыаркинская курдючная

125

Гиссарская

125

Каракульская

125

Лошади

продуктивного направления:

 

Казахская типа "джабе"

100

Кушумская

100

Мугалжарская

100

спортивного направления:

 

костанайская порода

300

Свиньи

Крупная белая

120

Немецкая благородная

120

Дюрок

120

Верблюды

Казахский бактриан

75

Арвана

75

    2. Нормативы субсидий на семя быков-производителей

Наименование субъекта
племенного животноводства

Нормативы субсидий на
1 дозу семени, тенге

Племенные центры

300

Дистрибьютерные центры

280

Юридические и физические
лица по оказанию услуг по
воспроизводству животных

280

  3. Нормативы субсидий на 1 штуку племенного яйца, тенге

Виды племенного яйца

Племенным хозяйствам, имеющим

прародительское
стадо

родительское
стадо

Яйцо куриное (яичное)

30

25

Яйцо куриное (мясное)

60

40

Яйцо утиное

35

30

      4. Полное возмещение стоимости приобретаемого оборудования и техники для племенного дела.

      5. Полное возмещение затрат республиканскому центру по племенному делу в животноводстве по приобретению племенных быков и баранов-производителей, семени и эмбрионов зарубежной селекции, а также содержанию племенных быков и баранов-производителей, получению, хранению, использованию их семени и эмбрионов.

      6. Полное возмещение затрат по приобретению и содержанию племенной птицы для племенного хозяйства.

      7. Полное возмещение затрат по разведению, содержанию, тренингу племенных лошадей, получению и хранению семени племенных жеребцов на племенном заводе по костанайской породе лошадей.

Приложение 2                  
к Правилам использования целевых текущих    
трансфертов из республиканского бюджета 2008 года
областными бюджетами на развитие племенного   
животноводства                 

            "Утверждаю"
Руководитель департамента (управления)
сельского хозяйства _________ области
_____________ (Ф.И.О. подпись, печать)
"___"___________ 200__ г.

                  Объединенная сводная ведомость *
  о реализации племенной продукции (материала) и выплате субсидий
_______________________________________________за _______ 200__ года
(племенной молодняк, семя быков-производителей,   (месяц)
племенное яйцо - нужное оставить)
                    по_____________________ области

Наиме-
нование

Годовая
квота

Норматив
субсидий
за
единицу
(кг ж/м,
дозу,
штуку)
реализо-
ванной
племпро-
дукции
(мате-
риала),
тенге

Фактически
реализовано
на племцели
племенной
продукции
(материала)
(кг ж/м,
доз, штук)

Причи-
таю-
щаяся
сумма
суб-
сидии
с на-
чала
года,
тенге

Опла-
чено
с на-
чала
года,
тенге

Оста-
ток
причи-
таю-
щейся
суммы
субси-
дии,
тенге

Под-
лежит
к
опла-
те,
тенге

рай-
она

про-
дав-
ца
пле-
мен-
ной
про-
дук-
ции
(ма-
те-
риа-
ла)

(кг,
доз,
штук)

тенге

с на-
чала
года

за
отчет-
ный
месяц

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

* Составляется отдельно на каждый вид реализованной племенной продукции (материала)

      Начальник отдела животноводства _____________ (Ф.И.О., подпись)
      Главный бухгалтер               _____________ (Ф.И.О., подпись)

Приложение 3                  
к Правилам использования целевых текущих    
трансфертов из республиканского бюджета 2008 года
областными бюджетами на развитие племенного   
животноводства                 

            "Утверждаю"
Руководитель департамента (управления)
сельского хозяйства _________ области
____________ (Ф.И.О., подпись, печать)
"___"___________ 200__ г.

                       СВОДНАЯ ВЕДОМОСТЬ
      о причитающихся субсидиях за ___________200__ года
                                     (месяц)
      племенному центру, племенному хозяйству, племенному
           заводу по костанайской породе лошадей

Статьи
затрат

Сумма,
предусмот-
ренная в
смете
распре-
деления
бюджетных
средств,
тыс. тенге

Фактические
объемы
приобретенных
товаров
(животных),
выполненных
услуг и работ

Причи-
тающаяся
сумма с
начала
года,
тенге

Оплачено
с начала
года,
тенге

Остаток
причи-
тающейся
суммы,
тенге

Подлежит
к оплате,
тенге

  

  

  

  

  

  

  

ИТОГО

  

  

  

  

  

  

      Начальник отдела животноводства _____________ (Ф.И.О., подпись)
      Главный бухгалтер               _____________ (Ф.И.О., подпись)