Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 10 наурыздағы N 277 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 23 маусымдағы № 475 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.06.2015 № 475 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі Заңының 4-бабының 3-1) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі Қ АУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлігі саланың инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз ету қажеттігін ескере отырып, жыл сайын 1 қарашаға дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне шекті тарифтерді түзету жөнінде ұсыныстар берсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 10 наурыздағы
N 277 қаулысымен  
бекітілген      

Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және электр энергиясын өндіру саласының инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз ету үшін энергия өндіруші ұйымдар босататын электр энергиясына есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту тәртібін белгілейді.
      2. Осы Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган - электр энергетикасы саласындағы басшылықты жүзеге асырушы мемлекеттік орган;
      2) мемлекеттік орган - табиғи монополиялар және реттелетін нарық салаларындағы басшылықты жүзеге асырушы мемлекеттік орган.
      Осы Ережеде пайдаланылған басқа ұғымдар мен анықтамалар "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қолданылады.

2. Есептік тарифті айқындау

      3. Егер энергия өндіруші ұйымның инвестициялық міндеттемелерін шекті тарифтер шеңберінде электр энергиясын сатудан алынатын қаражат есебінен жүзеге асыру мүмкін болмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін уәкілетті орган техникалық тапсырманы бекіткен және уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Үлгілік инвестициялық шартқа сәйкес инвестициялық бағдарламаны орындау туралы инвестициялық шарт (бұдан әрі - инвестициялық шарт) жасасу талабымен есептік немесе жеке тарифті қолданады.
      4. Энергия өндіруші ұйымның өтінімі бойынша уәкілетті орган бір айлық мерзімде инвестициялық бағдарламаны әзірлеуге арналған техникалық тапсырманы бекітеді.
      5. Энергия өндіруші ұйым бекітілген техникалық тапсырманың негізінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлейді және бекітеді.
      Инвестициялардың өтемділігінің мерзімдері мен электр энергиясына бағалар инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде айқындалады және сегіз жылдан он екі жылға дейін құралады.
      Энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесі негізінде әзірлейді және есептік тариф деңгейі мен инвестициялық бағдарламаның іске асырылу мерзімдері туралы ақпаратты қамтиды.
      6. Инвестициялық бағдарлама оны іске асыру басталғанға дейін инвестициялық шарт жобасымен бір мезгілде уәкілетті орган мен мемлекеттік органға беріледі.
      7. Инвестициялық бағдарламаның негізінде энергия өндіруші ұйым уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен белгіленген тәртіппен инвестициялық шарт жасасады.
      8. Есептік тарифті қолданатын энергия өндіруші ұйымның инвестициялық бағдарламасы жеке және (немесе) қарыз қаражаты есебінен қаржыландырылады.
      9. Есептік тариф Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әзірленген және бекітілген инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген электр энергиясының бағасынан аспауы тиіс.
      10. Энергия өндіруші ұйым есептік тарифті инвестициялық шартты жасасқан сәттен бастап қолданады және ол инвестициялық шартта көзделген инвестициялық міндеттемелердің орындалу кезеңі ішінде әрекет ете алады.
      11. Есептік тариф қолданыстағы инвестициялық бағдарламаның түзетілуіне байланысты өзгеруі мүмкін.
      12. Қолданыстағы инвестициялық бағдарламаны түзету кезінде есептік тариф Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жобалау-сметалық құжаттаманың өзгерістерімен келіскен жағдайда, инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген электр энергиясының бағасынан асып түсуі мүмкін.
      Жаңа есептік тариф заңнамада белгіленген тәртіппен инвестициялық шартқа қосымша келісім жасасқаннан кейін қолданылады.

3. Шекті тарифті бекіту

      13. Шекті тарифтерді Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілетті органның ұсынуымен энергия өндіруші ұйымдардың тобы бойынша жылдарға бөле отырып, кем дегенде жеті жыл мерзімге бекітеді және саланың инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз етудің қажеттілігі есепке алынып, жыл сайын түзетіліп отырады.
      14. Уәкілетті орган энергия өндіруші ұйымдардың топтарын қалыптастырады.
      14-1. Энергия өндіруші ұйымдар тобы мынадай өлшемдер бойынша қалыптасады: энергия өндіруші ұйымдардың типтері, белгіленген қуаты, пайдаланылатын отын түрі, отынның орналасқан жерінен қашықтығы.
      Энергия өндіруші ұйымдар «энергия өндіруші ұйымдардың типі» өлшемі бойынша электр станцияларының мынадай типтеріне бөлінеді:
      1) конденсаттық – тек қана электр энергиясын өндіретін электр станциясы;
      2) жылу электр орталығы – электр энергиясын өндірумен қатар, жылумен жабдықтаудың орталықтандырылған жүйелеріндегі жылу энергиясының көзі болып табылатын жылу электр станциясы;
      3) газ-турбиналық – газ тектес отын түрін энергия көзі ретінде пайдаланатын электр станциясы;
      4) су электр станциясы – су ағыны энергиясын энергия көзі ретінде пайдаланатын электр станциясы.
      Энергия өндіруші ұйымдар «белгіленген қуат» өлшемі бойынша 100 МВт-қа дейін, 100 МВт-тан 300 МВт-қа дейін, 300 МВт және одан жоғары болып бөлінеді.
      Энергия өндіруші ұйымдар «пайдаланылатын отын түрі» өлшемі бойынша көмірмен, жергілікті газбен, импортталған газбен, мазутпен жұмыс істейтіндер болып бөлінеді.
      Энергия өндіруші ұйымдар «отынның орналасқан жерінен қашықтығы» өлшемі бойынша 500 км-ге дейін, 500 км-ден 1000 км-ге дейін, 1000 км және одан жоғары болып бөлінеді.
      Ескерту. Ереже 14-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 07.08.2013 № 803 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      14-2. Егер энергия өндіруші ұйымның құрамына бір-бірінен ерекшеленетін бірнеше электр станциясы кіретін болса, онда аталған энергия өндіруші ұйым жеке топ болып қалыптасады.
      Ескерту. Ереже 14-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 07.08.2013 № 803 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      15. Энергия өндіруші ұйым электр энергиясына босатылатын бағаны дербес, бірақ өзі енгізілген энергия өндіруші ұйымдардың тиісті тобының шекті тарифінен аспайтындай етіп белгілейді.
      16. Энергия өндіруші ұйымдар тұтынушыларға бөле отырып, айлар бойынша шекті тарифтер енгізілген жылдың алдындағы жыл ішінде қалыптасқан нақты босату бағалары туралы жиынтық деректерді уәкілетті органға береді.
      Энергия өндіруші ұйымдарда шекті тарифтер енгізілген жылдың алдындағы жыл ішінде қалыптасқан электр энергиясының нақты бағаларына салыстырмалы талдаудың нәтижелері бойынша уәкілетті орган базаны: энергия өндіруші ұйымдардың әр тобы бойынша нақты бағалардың ең жоғары мәндерін айқындайды.
      17. Шекті тариф оның қолданылуының бірінші жылы, инфляциялық процестерді қоса алғанда, энергия өндіруші ұйымдардың қолданыстағы активтерді жұмысқа қабілетті және техникалық жарамды күйде ұстауға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға, жаңа активтерді құруға кететін шығындарын, энергетикалық отын бағасының болжамды өсуін ескере отырып, шекті тарифтерді енгізген жылдың алдындағы жыл ішінде энергия өндіруші ұйымдардың тиісті тобында қалыптасқан ең жоғары нақты бағасына қарай анықталады.
      18. Кейінгі жылдарға арналған шекті тарифтер жыл алдындағы шекті тарифтен инфляцияның болжамды деңгейін, сондай-ақ энергия өндіруші ұйымдардың жаңа активтерді құруға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қолдауға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға кететін шығындарын, электр энергиясын өндіруге арналған негізгі шығындардың болжамды өсуін ескере отырып, айқындалады.
      19. Шекті тарифтерді енгізудің бірінші жылы энергия өндіруші ұйымдардың топтары бойынша шекті тарифтерді енгізу мерзімі шекті тарифтен аспайтын бағалар бойынша электр энергиясын сатуды жүзеге асыратын уәкілетті орган мен энергия өндіруші ұйым арасындағы инвестициялық міндеттемелерді орындау туралы келісімге (бұдан әрі - келісім) қол қойылған күннен бастап белгіленеді.
      Кейінгі жылдары саланың инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз ету қажеттілігін ескере отырып түзетілген шекті тарифтерді енгізу мерзімі жыл сайын 1 қаңтардан бастап белгіленеді.
      20. Кейінгі жылдарға арналған шекті тарифтерді түзету үшін энергия өндіруші ұйымдар жыл сайын 1 қыркүйекке дейінгі мерзімде уәкілетті органға Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының орташа мерзімді жоспарларында көзделген инфляцияның болжамды деңгейін ескере отырып, растайтын құжаттар мен есептерді қоса, сондай-ақ жаңа активтерді жасауға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қолдауға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға бағытталған іс-шараларды іске асыруды ескере отырып, электр энергиясын өндіруге кеткен негізгі шығындардың болжамды ұлғаюы туралы ақпаратты береді.
      21. Шекті тарифтен аспайтын бағалар бойынша электр энергиясын сату үшін энергия өндіруші ұйым белгіленген тәртіппен уәкілетті органмен келісім жасасады
      22. Келісім жаңа активтерді жасауға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қолдауға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға бағытталған іс-шараларды іске асыру жөнінде энергия өндіруші ұйымның инвестициялық міндеттемелерін көздейді.
      Жаңа активтерді жасау, кеңейту, жаңарту, қайта жаңарту қуаттарды арттыру үшін жүзеге асырылады.
      Қуаттарды арттырмай жүзеге асырылатын электр станциялардың қолданыстағы активтерін жаңарту, қолдау, қайта жаңарту және техникалық қайта жарақтандыру электр станциясының белгіленген қуатының тиімділігін кезең-кезеңмен ұлғайтуды қамтамасыз етуі тиіс.
      23. Келісімде энергия өндіруші ұйым электр станциясының белгіленген қуатының тиімділігін кезең-кезеңімен ұлғайтуды айқындайтын көрсеткіштерді уәкілетті органмен келіседі.
      24. Уәкілетті орган энергия өндіруші ұйымдардың келісімдерді орындауына мониторинг жүргізеді. Энергия өндіруші ұйым есепті тоқсаннан кейінгі айдың 25 күніне дейінгі мерзімде тоқсан сайын уәкілетті органға келісімнің орындалу барысы туралы ақпаратты береді.
      25. энергия өндіруші ұйым жыл сайын 31 наурызға дейін уәкілетті органға келісімнің орындалуы туралы есепті растайтын құжаттарды қоса, сондай-ақ жабдықтардың бекітілген энергетикалық сипаттамаларын, жабдықтың техникалық жай-күйі туралы тәуелсіз энергетикалық сараптаманың және (немесе) мемлекеттік энергетикалық қадағалау және бақылау жөніндегі мемлекеттік органның қорытындысын; электр және жылу энергияларын босатуға кеткен шартты отынның нақты үлестік шығыстарын қоса алғанда, жабдықтардың техникалық дұрыс жағдайын, оның жүктемелерді орындауға дайындығын растайтын материалдарды тапсырады.
      25-1. Энергия өндіруші ұйым келісімде көзделген инвестициялық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған, алынған қаражатты электр энергиясының келесі күнтізбелік жылға арналған босату бағасын төмендету арқылы, осы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыра отырып, көтерме сауда нарығының субъектілеріне қайтаруға міндетті.
      Осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген міндет келесі күнтізбелік жылға келісім жасасу кезінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің келісім жасасу күнгі қайта қаржыландыру мөлшерлемесін ескере отырып, орындалмаған сомаға қосымша инвестициялық міндеттемелер қабылдаған энергия өндіруші ұйымдарға қолданылмайды.
      Энергия өндіруші ұйым келісімде көзделген қосымша инвестициялық міндеттемелерді келесі күнтізбелік жылы орындамаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым осы міндеттемелерді кейінгі жылдарға қабылдай алмайды және олар осы тармақтың бірінші бөлігіне сәйкес көтерме сауда нарығының субъектілеріне қайтарылуға тиіс.
      Келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған қаражаттың түпкілікті сомасы (Sк) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің шешім қабылдаған күнге қайта қаржыландыру мөлшерлемесін ескере отырып, мына формуламен айқындалады:

      Sк=Sорындалмаған+Sорындалмаған*к, мұндағы

      Sк - келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған қаражаттың түпкілікті сомасы;
      Sорындалмаған - қайта қаржыландыру мөлшерлемесін ескере отырып, алдыңғы күнтізбелік жыл үшін келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған қаражат, теңге;
      к - шешім қабылданған күнгі Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қайта қаржыландыру мөлшерлемесі, %.
      Қаражатты қайтаруды энергия өндіруші ұйымдар мына формуланы қолдана отырып, өзінің тұтынушыларына тарифті төмендету арқылы жүзеге асыруы тиіс:

      Tтөменд = Tкелісім — Sк/Wжылдың соңына дейін, мұндағы

      Ттөменд _ алдыңғы күнтізбелік жыл үшін келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған қаражатты тұтынушыларға қайтаруға арналған төмендетілген тариф;
      Ткелісім - энергия өндіруші ұйым қол қойған келісімде көзделген ағымдағы күнтізбелік жылға арналған тариф;
      Wжылдың соңына дейін - ағымдағы жылдың соңына дейін электр энергиясын өткізудің болжамды, жиынтық көлемі, кВт.с.
      Қосымша инвестициялық міндеттемелер қабылдау немесе тарифті төмендету арқылы шекті тарифтерді қолданудан алынған және инвестициялық міндеттемелерді орындауға арналған пайдаланылмаған қаражатты көтерме сауда нарығының субъектілеріне қайтару уәкілетті орган мен энергия өндіруші ұйымның арасында жасалатын инвестициялық келісімге қосымша келісімде көрініс табады.
      Ескерту. Ереже 25-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 29.03.2013 № 301 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 01.01.2017 дейін қолданыста болады).

4. Жеке тарифті бекіту

      26. Егер энергия өндіруші ұйымдардың инвестициялық міндеттемелері шекті тарифтер шеңберінде электр энергиясын сатудан алынатын қаражат есебінен жүзеге асырылмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін уәкілетті орган техникалық тапсырманы және осы Ереженің 4-7-тармақтарына сәйкес инвестициялық шарттың қорытындысын бекіткен жағдайда жеке тарифті қолданады.
      27. Инвестициялық міндеттемелерді (бұдан әрі - Инвестициялық бағдарлама) есептік тариф шеңберінде жүзеге асыратын энергия өндіруші ұйымға мемлекеттік органға инвестициялық бағдарлама мен инвестициялық шартты қайта ұсыну талап етілмейді.
      28. Энергия өндіруші ұйым жеке тарифті инвестициялық бағдарлама мен жобалау-сметалық құжаттаманың параметрлерін ескере отырып, мемлекеттік органның шешімі негізінде инвестициялық бағдарламаны іске асырудың кез келген сатысында қолданады.
      29. Энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны (қаражат жұмсалымы) іске асыру кезеңінде жеке тарифті бекіту үшін мемлекеттік органға:
      1) бекітілген техникалық тапсырма;
      2) инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесі;
      3) инвестициялық бағдарлама;
      4) инвестициялық шарттың жобасы;
      5) негізгі құралдар құнының, салық және экологиялық төлемдердің, амортизациялық аударымдардың, негіздеуші материалдарды қоса, тікелей электр энергиясын өндіруге қатысты басқа да шығындардың ұлғаюына әкелмейтін отынға, шикізатқа және материалға, жалақыға, ағымдағы жөндеуге арналған шығындардың есебі;
      6) негіздеуші материалдармен қоса, бірге инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген мерзімдерде инвестицияларды қайтаруды қамтамасыз ететін пайданың есебі қоса берілетін өтінімді береді.
      30. Энергия өндіруші ұйым объектілерді пайдалануға бергеннен кейін жеке тарифті бекіту үшін мемлекеттік органға:
      1) инвестициялық бағдарлама;
      2) инвестициялық шарттың жобасы;
      3) бекітілген техникалық тапсырма;
      4) растаушы материалдармен қоса, бірге нақты жүзеге асырылған инвестициялар туралы ақпарат;
      5) объектілерді пайдалануға беру актілерінің көшірмелері;
      6) негізгі құралдар құнының, салық және экологиялық төлемдердің, амортизациялық аударымдардың, негіздеуші материалдарды коса берілген тікелей электр энергиясын өндіруге қатысты басқа да шығындардың ұлғаюына әкелмейтін отынға, шикізатқа және материалға, жалақыға, ағымдағы жөндеуге арналған шығындардың есебі;
      7) негіздеуші материалдармен қоса, инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген мерзімдерде инвестицияларды қайтаруды қамтамасыз ететін пайданың есебі;
      8) есептік саясаттың көшірмесі;
      9) негіздеуші материалдармен қоса инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін алынған қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге жұмсалған шығыстардың есебі қоса берілетін өтінімді береді.
      31. Инвестициялық бағдарлама негізінде энергия өндіруші ұйым белгіленген тәртіппен уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен инвестициялық шарт жасасады.
      32. Жеке тарифті бекітуге ұсынылатын есептер мен негіздеуші материалдар мынандай талаптарға жауап беруі тиіс:
      1) растайтын құжаттарға энергия өндіруші ұйымның басшысы, ал қаржы құжаттарына басшы мен бас бухгалтер қол қояды және тігіледі;
      2) тарифтерге көлемдердің маусымдық ауытқу әсерін болдырмау мақсатында негіздемеде бір жылға есептелген деректер қабылданады;
      3) коммерциялық құпияны қамтитын ақпарат "коммерциялық құпия" деген белгімен беріледі және жеке тарифті бекітуге арналған өтінішті қарау үшін ол ақпараттар (құжаттар) пакетімен бірге бөлек қаптамада жіберілуі мүмкін.
      Ақпарат құрамындағы коммерциялық құпия мемлекеттік органға оны ұсынғанда бас тартуға негіз бола алмайды, бұл ретте мүдделі тұлғалар ақпаратты беретін кезде коммерциялық құпияны қамтитын мәліметтердің толық тізбесін көрсетуі не мүдделі тұлғаның коммерциялық құпияны қамтитын мәліметтердің тізбесін бекіту туралы акті көшірмесін қоса беруі тиіс.
      33. Жеке тариф техника-экономикалық негіздемеде көзделген жағдайларды қоспағанда, энергия өндіруші ұйымның инвестициялық шартта көзделген қуаттарды қосу жөніндегі міндеттемелерді орындау кезіндегі есептік тарифтен төмен болмауы тиіс.
      34. Жеке тариф инвестициялық бағдарламаның құнының өсуі жағдайында есептік тарифтен жоғары бекітіледі. Бұл ретте инвестициялық бағдарлама құнының артуы уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен келісілуі тиіс.
      35. Жеке тарифтерді қалыптастыру кезінде баға белгілеудің шығындық тетігі пайдаланылады. Бұл ретте электр энергиясын өндіруге және тиісті бухгалтерлік есептің стандарттарына тікелей қатысты шығындар ескеріледі.
      36. Мемлекеттік бюджеттің қаражатынан энергия өндіруші ұйымға бөлінетін субсидия, тарифтің шығын бөлігінде ескерілмеген шығыстарға бағытталған субсидияларды қоспағанда, жеке тарифтің шығын бөлігінде кеміту ескеріледі.
      37. Жеке тарифтерді қалыптастыру тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) әр түрі бойынша шығындардың бөлек есебі негізінде жүзеге асырылады. Энергия өндіруші ұйымдарда тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) түрлері бойынша шығындардың бөлек есебі болмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйымдардың жалпы шығындары энергия өндіруші ұйымдардың шығындарындағы өткізуден (өндірістің көлемінен өндірістік персоналдың еңбегіне ақы төлеуге арналған шығындардан) алынған табыстың үлестік салмағы бойынша тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өткізетін энергия өндіруші ұйымдар қызметінің белгілі бір түріне жататын шығындарды айқындауды көздейтін жанама әдістер негізінде өткізілетін тауарлар (жұмыстар, қызметтер) түрлері бойынша есептеледі.
      38. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде мыналар ескеріледі:
      1) өзіндік құнға кіретін материалдық шығыстар растаушы құжаттарда (шарттарда, шот-фактураларда) көзделген бағаларға қарай және өнім бірлігін шығаруға шикізат, материалдар, отын, энергия, материалдық ресурстар шығысының қолданылатын нормаларына және (немесе) материалдық ресурстардың жылдық нормаларына қарай нақты көлемде айқындалады;
      2) персоналдың еңбегіне ақы төлеу шығыстары, еңбек заңнамасына сәйкес еңбекке ақы төлеу жүйесінде көзделген еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар мен үстемеақылар төлеуді қоса алғанда, жеке тарифті қалыптастыру кезінде ескеріледі;
      3) амортизациялық аударымдар энергия өндіруші ұйымның есепке алу саясатында көзделген әдісті пайдалана отырып айқындалады және негізгі құралдардың құнын арттыруға алып келетін күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге және инвестициялық жобаларды іске асыруға бағытталады;
      4) инвестициялық жобаны іске асыруға арналған қарыз қаражаты үшін әлеуетті өнім берушілердің қызметтерін қаржыландыру жағдайларын растайтын құжаттар болған кезде сыйақы төлеуге жұмсалған шығыстар;
      5) электр энергиясын өндіруге тікелей қатысты, сондай-ақ негіздеуші материалдармен расталған (шарттар, шот-фактуралар, қаржылық және басқа құжаттар) басқа да шығыстар.
      39. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде қамтылатын пайданың деңгейін айқындау кезінде энергия өндіруші ұйымдардың тиімді жұмыс істеуі және дамуы үшін қажетті қаражат ескеріледі.
      40. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде өзіндік құнда мынадай шығыстар:
      1) электр энергиясын өндіру кезінде пайдаланылмайтын негізгі құралдардың амортизациялық аударымдары;
      2) ластаушы заттардың нормативтен тыс шығарымдары (тастандылары) үшін төлемдер;
      3) үмітсіз борыштар;
      4) шаруашылық шарттарының талаптарын бұзғаны үшін айыппұлдар, өсімпұлдар, тұрақсыздық айыбы және санкциялардың басқа да түрлері, сот шығындары;
      5) табысты жасырғаны (кеміткені) үшін айыппұлдар мен өсімпұлдар;
      6) ұрланудан болған залалдар;
      7) өндірісте қолданысқа енгізілмеген қызмет көрсететін шаруашылықтар мен учаскелерді ұстауға арналған шығындар (үй-жайларды тегін беру, қоғамдық тамақтану ұйымдарына коммуналдық қызметтердің құнын төлеу және сол сияқты);
      8) кәсіптік-техникалық училищелерді қоспағанда, денсаулық сақтау, мектепке дейінгі балалар ұйымдарының, оқу мекемелерінің объектілерін ұстауға;
      9) сауықтыру лагерьлерін, мәдениет және спорт, тұрғын үй қорының объектілерін ұстауға;
      10) ұйымның қызметкерлері тұрғын үй жағдайларын жақсартуға, бау-бақшалық шағын үйлер сатып алуға және үй шаруашылығын жүргізуге алған несиелерді (пайызсызды қоса алғанда) өтеуге;
      11) мәдени-ағарту, сауықтыру және спорттық іс-шараларын (демалыс кештерін, концерттерді және басқаларды өткізу) өткізуге;
      12) бау-бақша серіктестіктерін (жолдар салу, энергиямен және сумен жабдықтау, жалпы сипаттағы басқа да шығыстарды жүзеге асыру) абаттандыруға арналған;
      13) демеушілік көмек көрсетуге;
      14) ақаудан болған ысырапқа;
      15) өндірістің вахталық ұйымдарын қоспағанда, энергия өндіруші ұйымдардың персоналы үшін пәтерлерді, тұрғын үй ғимараттарын және құрылыстарды, жатақханалардан және қонақ үйлерден орындар сатып алуға, жалдауға және ұстауға;
      16) мерейтой күндеріне сыйлықтар сатып алуға немесе қызметкерлерге көтермелеу түрінде берілетін;
      17) нормативтен тыс техникалық және коммерциялық ысыраптарға, тауарлық-материалдық құндылықтардың және қоймалардағы қорлардың бүлінуіне және жетіспеушілігіне, басқа да өнімсіз шығыстарға арналған;
      18) тікелей электр энергиясын өндіруге жатпайтын, сондай-ақ негіздеуші материалдармен расталмаған (шарттар, шот-фактуралар, қаржылық және басқа құжаттар) шығындар ескерілмейді.
      41. Мемлекеттік орган жеке тарифті бекітуге арналған өтінімдерді қарау кезінде:
      энергия өндіруші ұйым қолданатын өнім бірлігін шығаруға арналған шикізаттың, отын материалдарының, энергияның, материалдық ресурстардың шығыс нормаларына және (немесе) тиісті салалық нормалармен немесе басқа энергия өндіруші ұйымдар қолданатын нормалармен салыстыру жолымен материалдық ресурстардың жылдық нормаларына;
      басқа энергия өндіруші ұйымдардың еңбекке ақы төлеуге арналған шығындарымен бірге энергия өндіруші ұйымның персоналына еңбекке ақы төлеуге арналған шығыстарға;
      электр энергиясына бағаны өсіруге елеулі ықпал ететін басқа да шығыстарға салыстырмалы талдау жүргізуі мүмкін.
      42. Мемлекеттік орган жеке тарифті бекітуге арналған өтінімді алған күннен бастап, 5 жұмыс күнінің ішінде, ұсынылған материалдардың
толықтығын тексеруге және энергиямен жабдықтаушы ұйымды жазбаша түрде өтінімді қарауға қабылдағаны туралы немесе өтінімді қараудан бас тартылғаны туралы бас тартудың себептерін келтіре отырып, хабардар етуге міндетті.
      Энергиямен жабдықтаушы ұйымның жеке тарифті бекітуге арналған өтінімін қабылдаудан бас тарту себептері:
      1) осы Ереженің 29, 30-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынбау;
      2) ұсынылған құжаттардың осы Ереженің 32-тармағына сәйкес келмеуі;
      3) жалған ақпаратты қамтитын құжаттарды ұсыну болып табылады.
      43. Жеке тарифті бекітуге арналған өтінімді мемлекеттік орган отыз күн ішінде қарайды.
      44. Мемлекеттік орган жеке тарифтердің жобаларына энергия өндіруші ұйым жеке тарифті бекітуге арналған өтініммен бірге ұсынған негіздеуші құжаттар мен есеп айырысуларды талдау, сондай-ақ қызметтің ұқсас түрімен айналысатын энергия өндіруші ұйымдар қызметінің көрсеткіштерін салыстырмалы талдау негізінде сараптама жүргізеді.
      45. Мемлекеттік орган энергия өндіруші ұйымнан энергия өндіруші ұйымның қызметі туралы кемінде 5 жұмыс күні мерзімінде қосымша ақпаратты ұсыну мерзімдерін көрсете отырып, оны сұратуға құқылы. Бұл ретте өтінімді қарау мерзімі сұратылған ақпаратты алғанға дейін тоқтатыла тұрады. Қарау мерзімін ұзарту отыз күннен артық болуы мүмкін емес.
      46. Мемлекеттік орган жүргізілген сараптаманың нәтижелері бойынша жеке тарифті бекіту немесе оны бекітуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      47. Мемлекеттік органның жеке тарифті бекіту туралы шешімі  мемлекеттік органның бұйрығымен ресімделеді және энергия өндіруші ұйымға жіберіледі, бұйрықтың көшірмесі уәкілетті органға жіберіледі.
      48. Жеке тариф қолданыстағы инвестициялық бағдарламаны түзетуге немесе жаңа инвестициялық бағдарламаны іске асыруға байланысты өзгеруі мүмкін.
      49. Жеке тарифті түзету мемлекеттік орган жеке тарифті бекіту туралы шешім қабылдағаннан кейін және инвестициялық шартқа қосымша келісім жасасқаннан кейін жүргізіледі.
      50. Жеке тарифті қолданысқа енгізу жеке тарифті бекіткен күннен бастап жүзеге асырылады.

5. Ережені бұзғаны үшін жауаптылық

      51. Энергия өндіруші ұйым осы Ережені бұзғаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес жауапты болады.

Об утверждении Правил определения расчетного тарифа, утверждения предельного и индивидуального тарифов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 марта 2009 года № 277. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 июня 2015 года № 475

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.06.2015 № 475 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 3-1) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила определения расчетного тарифа, утверждения предельного и индивидуального тарифов.
      2. Министерству энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан ежегодно до 1 ноября представлять в Правительство Республики Казахстан предложения по корректировке предельных тарифов с учетом необходимости обеспечения инвестиционной привлекательности отрасли.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 10 марта 2009 года № 277

 Правила
определения расчетного тарифа, утверждения
предельного и индивидуального тарифов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения расчетного тарифа, утверждения предельных и индивидуальных тарифов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об электроэнергетике" и устанавливают порядок определения расчетного тарифа, утверждения предельных и индивидуальных тарифов на электрическую энергию, отпускаемую энергопроизводящими организациями, для обеспечения инвестиционной привлекательности сферы производства электрической энергии.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган - государственный орган, осуществляющий руководство в области электроэнергетики;
      2) государственный орган - государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках.
      Другие понятия и определения, использованные в настоящих Правилах, применяются в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об электроэнергетике".

2. Определение расчетного тарифа

      3. В случае, если инвестиционные обязательства энергопроизводящей организации не могут быть осуществлены за счет средств, получаемых от реализации электрической энергии в рамках предельных тарифов, энергопроизводящая организация применяет для реализации инвестиционной программы расчетный или индивидуальный тариф, при условии утверждения уполномоченным органом технического задания и заключения инвестиционного договора об исполнении инвестиционной программы с уполномоченным органом и государственным органом (далее инвестиционный договор) в соответствии с Типовым инвестиционным договором, утвержденным Правительством Республики Казахстан.
      4. По заявке энергопроизводящей организации уполномоченный орган в месячный срок утверждает техническое задание на разработку инвестиционной программы.
      5. Энергопроизводящая организация на основании утвержденного технического задания разрабатывает и утверждает технико-экономическое обоснование инвестиционной программы в соответствии с законодательством Республики Казахстан .
      Сроки окупаемости инвестиций и цены на электрическую энергию определяются в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы и составляет от восьми до двенадцати лет.
      Инвестиционная программа разрабатывается энергопроизодящей организацией на основе технико-экономического обоснования инвестиционной программы и содержит информацию об уровне расчетного тарифа и сроках реализации инвестиционной программы.
      6. Инвестиционная программа до начала ее реализации одновременно с проектом инвестиционного договора представляется в уполномоченный орган и государственный орган.
      7. На основании инвестиционной программы энергопроизводящая организация в установленном порядке заключает инвестиционный договор с уполномоченным органом и государственным органом.
      8. Инвестиционная программа энергопроизводящей организации, применяющей расчетный тариф, финансируется за счет собственных и (или) заемных средств.
      9. Расчетный тариф не должен превышать цену электрической энергии, определенную в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, разработанном и утвержденном в соответствии с законодательством Республики Казахстан .
      10. Расчетный тариф применяется энергопроизводящей организацией с момента заключения инвестиционного договора и может действовать в течение периода выполнения инвестиционных обязательств, предусмотренного в инвестиционном договоре.
      11. Расчетный тариф может быть изменен в связи с корректировкой действующей инвестиционной программы.
      12. При корректировке действующей инвестиционной программы, расчетный тариф может превышать цену электрической энергии, определенную в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, при условии согласования изменений проектно-сметной документации в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      Новый расчетный тариф применяется после заключения дополнительного соглашения к инвестиционному договору в установленном законодательством порядке .

3. Утверждение предельного тарифа

      13. Предельные тарифы утверждаются Правительством Республики Казахстан по представлению уполномоченного органа по группам энергопроизводящих организаций на срок не менее семи лет с разбивкой по годам и ежегодно корректируются с учетом необходимости обеспечения инвестиционной привлекательности отрасли.
      14. Уполномоченный орган формирует группы энергопроизводящих организаций.
      14-1. Группы энергопроизводящих организаций формируются по следующим критериям: тип энергопроизводящих организаций, установленная мощность, вид используемого топлива, удаленность от местонахождения топлива.
      По критерию "тип энергопроизводящих организаций" энергопроизводящие организации делятся на следующие типы электростанций:
      1) конденсационная – электростанция, производящая только электрическую энергию;
      2) теплоэлектроцентраль – электростанция, которая производит не только электроэнергию, но и является источником тепловой энергии в централизованных системах теплоснабжения;
      3) газотурбинная – электростанция, в качестве источника энергии использующая газообразное топливо;
      4) гидроэлектростанция – электростанция, в качестве источника энергии использующая энергию водного потока.
      По критерию "установленная мощность" энергопроизводящие организации делятся на: до 100 МВт, от 100 МВт до 300 МВт, от 300 МВт и более.
      По критерию "вид используемого топлива" энергопроизводящие организации делятся: работающие на угле, газе местного происхождения, газе импортного происхождения, мазуте.
      По критерию "удаленность от местонахождения топлива" энергопроизводящие организации делятся на: до 500 км, от 500 км до 1000 км, от 1 000 км и более.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 14-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 07.08.2013 № 803 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      14-2. Если в состав энергопроизводящей организации входят несколько электростанций, отличающиеся друг от друга, то данная энергопроизводящая организация формируется в отдельную группу.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 14-2 в соответствии с постановлением Правительства РК от 07.08.2013 № 803 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      15. Энергопроизводящая организация самостоятельно устанавливает отпускную цену на электрическую энергию, но не выше предельного тарифа соответствующей группы энергопроизводящих организаций, в которую она включена.
      16. Энергопроизводящие организации представляют в уполномоченный орган сводные данные о фактических отпускных ценах, сложившихся в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, по месяцам, с разбивкой по потребителям.
      По результатам сравнительного анализа фактических цен на электрическую энергию, сложившихся у энергопроизводящих организаций в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, уполномоченный орган определяет базу: максимальные значения фактических цен по каждой группе энергопроизводящих организаций.
      17. Предельный тариф на первый год его действия определяется исходя из максимальной фактической цены, сложившейся в соответствующей группе энергопроизводящих организаций в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, с учетом роста затрат энергопроизводящих организаций на поддержание в работоспособном и технически исправном состоянии существующих активов, расширение, обновление, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов, создание новых активов, прогнозируемого роста цен на энергетическое топливо, включая инфляционные процессы.
      18. Предельные тарифы на последующие годы определяются исходя из предельного тарифа за предшествовавший год с учетом прогнозируемого уровня инфляции, а также затрат энергопроизводящих организаций на создание новых активов, расширение, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов, прогнозируемого роста основных затрат на производство электрической энергии.
      19. Срок введения предельных тарифов по группам энергопроизводящих организаций в первый год введения предельных тарифов устанавливается со дня подписания соглашения об исполнении инвестиционных обязательств между уполномоченным органом и энергопроизводящей организацией, осуществляющей реализацию электрической энергии по ценам, не превышающим предельный тариф (далее - соглашение).
      В последующие годы срок введения предельных тарифов, скорректированных с учетом необходимости обеспечения инвестиционной привлекательности отрасли, устанавливается ежегодно с 1 января.
      20. Для корректировки предельных тарифов на последующие годы энергопроизводящие организации ежегодно в срок до 1 сентября представляют в уполномоченный орган информацию о прогнозируемом увеличении основных затрат на производство электрической энергии с приложением подтверждающих документов и расчеты с учетом прогнозируемого уровня инфляции, предусмотренного среднесрочными планами социально-экономического развития Республики Казахстан, а также с учетом реализации мероприятий, направленных на создание новых активов, расширение, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов.
      21. Для реализации электрической энергии по ценам, не превышающим предельный тариф, энергопроизводящая организация в установленном порядке заключает с уполномоченным органом соглашение.
      22. Соглашение предусматривает инвестиционные обязательства энергопроизводящей организации по реализации мероприятий, направленных на создание новых активов, расширение, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов.
      Создание новых активов, расширение, обновление, реконструкция осуществляются для увеличения мощностей.
      Обновление, поддержка, реконструкция и техническое перевооружение существующих активов электростанций, осуществляемые без увеличения мощностей, должны обеспечивать поэтапное увеличение эффективности установленной мощности электростанции.
      23. В соглашении энергопроизводящая организация согласовывает с уполномоченным органом показатели, определяющие поэтапное увеличение эффективности установленной мощности электростанции.
      24. Уполномоченный орган проводит мониторинг исполнения соглашений энергопроизводящими организациями. Энергопроизводящая организация представляет в уполномоченный орган информацию о ходе исполнения соглашения ежеквартально в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.
      25. Энергопроизводящая организация представляет уполномоченному органу ежегодно до 31 марта отчет об исполнении соглашения с приложением подтверждающих документов, а также материалов, подтверждающих технически исправное состояние оборудования, готовность ее к несению нагрузок, включая утвержденные энергетические характеристики оборудования, заключение независимой энергетической экспертизы и (или) государственного органа по государственному энергетическому надзору и контролю о техническом состоянии оборудования; фактические удельные расходы условного топлива на отпуск электрической и тепловой энергии.
      25-1. В случае неисполнения энергопроизводящей организацией инвестиционных обязательств, предусмотренных соглашением, энергопроизводящая организация обязана возвратить субъектам оптового рынка полученные средства, предусмотренные соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованные на их реализацию, путем снижения отпускной цены на электрическую энергию на следующий календарный год с размещением данной информации в средствах массовой информации.
      Обязанность, предусмотренная частью первой настоящего пункта, не распространяется на энергопроизводящие организации, принявшие при заключении соглашения на следующий календарный год дополнительные инвестиционные обязательства на сумму неисполнения с учетом ставки рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан на день заключения соглашения.
      В случае неисполнения в следующем календарном году энергопроизводящей организацией дополнительных инвестиционных обязательств, предусмотренных соглашением, данные обязательства не могут быть приняты энергопроизводящей организацией на последующие годы и подлежат возврату субъектам оптового рынка в соответствии с частью первой настоящего пункта.
      Окончательная сумма средств, предусмотренных соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованных на их реализацию (Sк), определяется с учетом ставки рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения по формуле:

                  Sк=Sнеисп+Sнеисп * к, где

      Sк – окончательная сумма средств, предусмотренных соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованных на их реализацию;
      Sнеисп – средства, предусмотренные соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованные на их реализацию, за предшествующий календарный год с учетом ставки рефинансирования, тенге;
      к – ставка рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан на день принятия решения, %.
      Возврат средств должен осуществляться энергопроизводящими организациями путем снижения тарифа для своих потребителей с применением следующей формулы:

                  Тснижсогл– Sк/Wдо конца года, где

      Тсниж– сниженный тариф для возврата потребителям средств, предусмотренных соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованных на их реализацию, за предшествующий календарный год;
      Тсогл – тариф, предусмотренный в подписанном соглашении энергопроизводящей организации на текущий календарный год;
      Wдо конца года– прогнозируемый, суммарный объем реализации электрической энергии до конца текущего года, кВт.ч.
      Принятие дополнительных инвестиционных обязательств или возврат субъектам оптового рынка полученных и не использованных средств на выполнение инвестиционных обязательств от применения предельных тарифов путем снижения тарифа отражаются в дополнительном соглашении к инвестиционному соглашению, заключаемом между уполномоченным органом и энергопроизводящей организацией.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 25-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 29.03.2013 № 301 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования и действует до 01.01.2017).

4. Утверждение индивидуального тарифа

      26. В случае, если инвестиционные обязательства энергопроизводящей организации не могут быть осуществлены за счет средств, получаемых от реализации электрической энергии в рамках предельных тарифов, энергопроизводящая организация применяет для реализации инвестиционной программы индивидуальный тариф, при условии утверждения уполномоченным органом технического задания и заключения инвестиционного договора в соответствии с пунктами 4-7 настоящих Правил.
      27. Энергопроизводящей организации, осуществляющей инвестиционные обязательства (далее - Инвестиционная программа) в рамках расчетного тарифа, повторного представления в государственный орган инвестиционной программы и инвестиционного договора не требуется.
      28. Энергопроизводящая организация применяет индивидуальный тариф на любой стадии реализации инвестиционной программы на основании решения государственного органа с учетом параметров инвестиционной программы и проектно-сметной документации.
      29. Для утверждения индивидуального тарифа в период реализации инвестиционной программы (вложения средств) энергопроизводящая организация подает в государственный орган заявку, к которой прилагаются:
      1) утвержденное техническое задание;
      2) технико-экономическое обоснование инвестиционной программы;
      3) инвестиционная программа;
      4) проект инвестиционного договора;
      5) расчеты затрат на топливо, сырье и материалы, заработную плату, текущий ремонт, не приводящий к увеличению стоимости основных средств, налоговых и экологических платежей, амортизационных отчислений, других затрат, относящихся непосредственно к производству электрической энергии с приложением обосновывающих материалов;
      6) расчет прибыли, обеспечивающей возврат инвестиций в сроки, установленные в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, с приложением обосновывающих материалов.
      30. Для утверждения индивидуального тарифа после ввода объектов в эксплуатацию энергопроизводящая организация подает в государственный орган заявку, к которой прилагаются:
      1) инвестиционная программа;
      2) проект инвестиционного договора;
      3) утвержденное техническое задание;
      4) информация о фактически осуществленных инвестициях с приложением подтверждающих материалов;
      5) копии актов ввода объектов в эксплуатацию;
      6) расчеты затрат на топливо, сырье и материалы, заработную плату, текущий ремонт, не приводящих к увеличению стоимости основных средств, налоговых и экологических платежей, амортизационных отчислений, других затрат, относящихся непосредственно к производству электрической энергии с приложением обосновывающих материалов;
      7) расчет прибыли, обеспечивающей возврат инвестиций в сроки, установленные в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, с приложением обосновывающих материалов;
      8) копия учетной политики;
      9) расчет расходов на выплату вознаграждения по заемным средствам, полученным для реализации инвестиционной программы с приложением обосновывающих материалов.
      31. На основании инвестиционной программы энергопроизводящая организация в установленном порядке заключает инвестиционный договор с уполномоченным органом и государственным органом.
      32. Расчеты и обосновывающие материалы, предоставляемые на утверждение индивидуального тарифа, должны отвечать следующим требованиям:
      1) подтверждающие документы прошиваются и подписываются руководителем энергопроизводящей организации, а финансовые документы - руководителем и главным бухгалтером;
      2) с целью исключения влияния сезонных колебаний объемов на тарифы в обоснование принимаются данные в расчете на год;
      3) информация, составляющая коммерческую тайну, представляется с пометкой "коммерческая тайна" и может быть направлена в отдельной обложке, вместе с пакетом информации (документов) для рассмотрения заявки на утверждение индивидуального тарифа.
      Коммерческая тайна в составе информации не может служить основанием отказа в ее предоставлении в государственный орган, при этом заинтересованные лица должны при предоставлении информации указать исчерпывающий перечень сведений, составляющих коммерческую тайну, либо приложить копию акта заинтересованного лица об утверждении перечня сведений, составляющих коммерческую тайну.
      33. Индивидуальный тариф не может быть ниже расчетного тарифа при выполнении энергопроизводящей организацией обязательств по вводу мощностей, предусмотренных инвестиционным договором, за исключением случаев, предусмотренных технико-экономическим обоснованием.
      34. Индивидуальный тариф утверждается выше расчетного тарифа в случае увеличения стоимости инвестиционной программы. При этом увеличение стоимости инвестиционной программы должно быть согласовано с уполномоченным органом и государственным органом.
      35. При формировании индивидуальных тарифов используется затратный механизм ценообразования. При этом учитываются затраты, относящиеся непосредственно к производству электрической энергии и соответствующие стандартам бухгалтерского учета.
      36. Выделяемая энергопроизводящей организации субсидия из средств государственного бюджета учитывается в уменьшение затратной части индивидуального тарифа, за исключением субсидий, направленных на расходы, не учтенные в затратной части тарифа.
      37. Формирование индивидуальных тарифов осуществляется на основании раздельного учета затрат по каждому виду товаров (работ, услуг). В случае отсутствия у энергопроизводящей организации раздельного учета затрат по видам товаров (работ, услуг), затраты, энергопроизводящих организаций рассчитываются по видам реализуемых товаров (работ, услуг) на основе косвенных методов, предусматривающих определение затрат, относящихся к определенному виду деятельности энергопроизводящих организаций, реализующих товары (работы, услуги), по удельному весу доходов от реализации (объемов производства, затрат на оплату труда производственного персонала) в общих затратах энергопроизводящей организации.
      38. При формировании индивидуального тарифа учитываются:
      1) материальные расходы, входящие в себестоимость, определяются исходя из цен, предусмотренных в подтверждающих документах (договоры, счета-фактуры), и физического объема материальных ресурсов, исходя из применяемых норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии, материальных ресурсов на выпуск единицы продукции и (или) годовых норм материальных ресурсов;
      2) расходы по оплате труда персонала, включая выплаты доплат и надбавок за условия труда, предусмотренные системой оплаты труда в соответствии с трудовым законодательством , учитываются при формировании индивидуального тарифа;
      3) амортизационные отчисления определяются с использованием метода, предусмотренного учетной политикой энергопроизводящей организации, и направляются на проведение капитальных ремонтных работ, приводящих к увеличению стоимости основных средств, и реализацию инвестиционных проектов;
      4) расходы на выплату вознаграждения за заемные средства для реализации инвестиционного проекта при наличии документов, подтверждающих условия финансирования потенциальных поставщиков услуг;
      5) другие расходы, непосредственно относящиеся к производству электроэнергии, а также подтвержденные обосновывающими материалами (договоры, счета-фактуры, финансовые и другие документы).
      39. При определении уровня прибыли, включаемого при формировании индивидуального тарифа, учитываются средства, необходимые для эффективного функционирования и развития энергопроизводящей организации.
      40. При формировании индивидуального тарифа в себестоимости не учитываются следующие расходы:
      1) амортизационные отчисления основных средств, не используемых при производстве электрической энергии;
      2) платежи за сверхнормативные выбросы (сбросы) загрязняющих веществ;
      3) безнадежные долги;
      4) штрафы, пени, неустойка и другие виды санкций за нарушение условий хозяйственных договоров, судебные издержки;
      5) штрафы и пени за сокрытие (занижение) дохода;
      6) убытки от хищений;
      7) на содержание не задействованных в производстве обслуживающих хозяйств и участков (бесплатное предоставление помещений, оплата стоимости коммунальных услуг организациям общественного питания и так далее);
      8) на содержание объектов здравоохранения, детских дошкольных организаций, учебных заведений, за исключением профессионально-технических училищ;
      9) на содержание оздоровительных лагерей, объектов культуры и спорта, жилого фонда;
      10) на погашение ссуд (включая беспроцентные), полученных работниками организации на улучшение жилищных условий, приобретение садовых домиков и обзаведение домашним хозяйством;
      11) на проведение культурно-просветительных, оздоровительных и спортивных мероприятий (проведение вечеров отдыха, концертов и других);
      12) на благоустройство садовых товариществ (строительство дорог, энерго- и водоснабжение, осуществление других расходов общего характера);
      13) на оказание спонсорской помощи;
      14) на потери от брака;
      15) на приобретение, аренду и содержание квартир, жилых зданий и сооружений, мест в общежитиях и гостиницах для персонала энергопроизводящей организации, за исключением вахтовой организации производства;
      16) на приобретение подарков на юбилейные даты или выдаваемые в виде поощрения работникам;
      17) на сверхнормативные технические и коммерческие потери, порчу и недостачи товарно-материальных ценностей и запасы на складах, другие непроизводительные расходы;
      18) не относящиеся непосредственно к производству электрической энергии, а также не подтвержденные обосновывающими материалами (договоры, счета-фактуры, финансовые и другие документы).
      41. Государственный орган при рассмотрении заявки на утверждение индивидуального тарифа может провести сравнительный анализ:
      применяемых энергопроизводящей организацией норм расхода сырья, материалов топлива, энергии, материальных ресурсов на выпуск единицы продукции и (или) годовых норм материальных ресурсов путем сравнения с соответствующими отраслевыми нормами или нормами, применяемыми другими энергопроизводящими организациями;
      расходов на оплату труда персонала энергопроизводящей организацией с затратами на оплату труда других энергопроизводящих организаций;
      других расходов, оказывающих существенное влияние на увеличение цены на электрическую энергию.
      42. Государственный орган обязан в течение 5 рабочих дней со дня получения заявки на утверждение индивидуального тарифа проверить полноту предоставленных материалов и в письменном виде уведомить энергоснабжающую организацию о принятии заявки к рассмотрению или об отказе в принятии заявки к рассмотрению с приведением причин отказа.
      Причинами отказа в принятии заявки энергоснабжающей организации на утверждение индивидуального тарифа к рассмотрению являются:
      1) непредоставление документов, указанных в пунктах 29, 30 настоящих Правил;
      2) несоответствие предоставленных документов пункту 32 настоящих Правил;
      3) предоставление документов, содержащих недостоверную информацию.
      43. Заявка на утверждение индивидуального тарифа рассматривается государственным органом в течение тридцати дней.
      44. Государственный орган проводит экспертизу проектов индивидуальных тарифов на основе анализа предоставленных энергопроизводящей организацией с заявкой на утверждение индивидуального тарифа обосновывающих документов и расчетов, а также сравнительного анализа показателей деятельности энергопроизводящих организаций, занимающихся аналогичным видом деятельности.
      45. Государственный орган вправе запросить дополнительную информацию с указанием сроков ее предоставления о деятельности энергопроизводящей организации у энергопроизводящей организации, в срок не менее 5 рабочих дней. При этом, срок рассмотрения заявки приостанавливается до получения запрашиваемой информации. Продление срока рассмотрения не может быть более тридцати дней.
      46. Государственный орган по результатам проведенной экспертизы принимает решение об утверждении или отказе в утверждении индивидуального тарифа.
      47. Решение государственного органа об утверждении индивидуального тарифа оформляется приказом государственного органа и направляется энергопроизводящей организации, копия приказа направляется в уполномоченный орган.
      48. Индивидуальный тариф может быть изменен в связи с корректировкой действующей инвестиционной программы или реализацией новой инвестиционной программы.
      49. Корректировка индивидуального тарифа производится после принятия решения государственным органом об утверждении индивидуального тарифа и заключении дополнительного соглашения к инвестиционному договору.
      50. Введение в действие индивидуального тарифа осуществляется со дня утверждения индивидуального тарифа.

5. Ответственность за нарушение Правил

      51. Энергопроизводящая организация за нарушение настоящих Правил несет ответственность в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.