Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу ережесі мен радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық негіздемесінің әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 27 маусымдағы N 990 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 860 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 04.10.2023 № 860 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Байланыс туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі Заңының 7-бабының 14-2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу ережесі;

      2) радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық негіздемесінің әдістемесі бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының

      Премьер-министрі К. Мәсімов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2009 жылғы 27 маусымдағы
N 990 қаулысымен
бекітілген

Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Радиожиілік спектрін конверсиялау ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Байланыс туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі Заңының (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 14-2) тармақшасын іске асыру мақсатында әзірленді.

      2. Ереже әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шешу және радиожиілік ресурсының шектелімділігіне байланысты коммерциялық пайдалану үшін радиожиілік спектрі конверсиясының рәсімдерін жүргізу тәртібін анықтайды.

      3. Радиожиілік спектрінің конверсиясын ақпараттандыру және байланыс саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) жүзеге асырады.

2. Қолданылатын терминдер мен анықтамалар

      4. Осы Ережеде мынадай ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады әлеуметтік маңызы бар міндеттер - оларды шешу ақпараттық теңсіздікті еңсеруге және халықтың қалың топтарының телекоммуникацияның әмбебап қызметтеріне қол жеткізуін және сымсыз кең белдеулі қол жеткізуді, оның ішінде олардың тиімсіз болуына байланысты қол жетімсіз болып отырған белгілі бір аумақта қамтамасыз етуге бағытталған міндеттер;

      байланыс қызметтерін пайдаланушы - байланыс қызметін алатын жеке немесе заңды тұлға;

      жалпы іс-шаралар - тұтас алғанда радиожиілік спектрін конверсиялау немесе радиожиілік спектрінің белгілі бір ауқымын конверсиялау бағдарламасын немесе белгілі бір кезең ішінде жүргізілетін конверсиялық іс-шараларды іске асыруға қажетті міндеттерді шешу үшін жүргізілетін жұмыстар;

      радиожиілік спектрі - 3 кГц-тен 400 ГГц-ке дейінгі ауқымдағы радиожиіліктердің белгілі бір жиынтығы;

      радиожиілік спектрін коммерциялық пайдалану - бұл жеке және заңды тұлғалардың, оның ішінде резидент еместердің байланыс, телевизия немесе радио хабарларын тарату саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру немесе кәсіпкерлік қызметтің басқа түрлерін жүзеге асыру кезінде инфрақұрылым құру мақсатында радиотехнологияларды пайдалануы;

      радиожиілік спектрінің конверсиясы - радиожиілік спектрін азаматтық мақсаттағы радиоэлектрондық құралдармен пайдалануды кеңейтуге бағытталған іс-шаралар жиынтығы;

      радиожиілік спектрін пайдаланушы - жиілік белдеуі немесе радиожиілік (радиожиілік арнасы) берілген (тағайындалған) жеке немесе заңды тұлға;

      радиоэлектрондық құрал - көмекші жабдықты қоса алғанда, радиотолқындарды таратуға және (немесе) қабылдауға арналған және бір немесе бірнеше таратушы және (немесе) қабылдаушы құрылғылардан не олардың құрамаларынан тұратын техникалық құрал.

      Осы Ережеде пайдаланылатын өзге ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қолданылады.

3. Конверсиялау рәсімдері

      5. Радиожиілік спектрін алуға мүдделі заңды және жеке тұлғалар (бұдан әрі - мүдделі тұлғалар), сондай-ақ Қазақстан Республикасының радиожиіліктер жөніндегі ведомствоаралық комиссиясының (бұдан әрі - комиссия) шешімі бойынша Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің радиожиілікпен қамтамасыз етуіндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдарды қоспағанда, өздеріне радиожиілік спектрінің берілуіне мүдделілік білдірген мемлекеттік органдар (бұдан әрі - мүдделі мемлекеттік органдар) ұсыныстарымен уәкілетті органға жүгінеді.

      6. Уәкілетті орган кезекті кезеңге арналған республикалық бюджетті қалыптастыратын жылдың алдындағы жылдың 20 тамызынан кешіктірмей ұсынылған өтінімдерді жинақтайды.

      7. Уәкілетті орган жеті күнтізбелік күн ішінде мәлімделетін жиілік ауқымдарында жұмыс істейтін мемлекеттік органдарға (бұдан әрі - мемлекеттік органдар) келіп түскен ұсыныстарды жолдайды.

      8. Ұсыныс келіп түскен мемлекеттік орган өтініш келіп түскен күннен бастап жиырма күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органға мәлімделетін жиілік ауқымын босату мүмкіндігі туралы жазбаша жауап жолдайды.

      9. Мемлекеттік орган мәлімделетін жиілік ауқымын босатуға оң шешім қабылданған жағдайда өтініш келіп түскен күннен бастап екі ай ішінде уәкілетті органға радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу үшін қажетті шығындар есебін және мәлімделетін ауқымды босату жоспарын ұсынады. Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге арналған қажетті шығындар есебі радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық негіздемесінің әдістемесі негізінде анықталады.

      10. Коммерциялық пайдалану үшін радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу үшін мемлекеттік орган қажетті шығындар есебі мен мәлімделетін жиілік ауқымын босату жоспарын ұсынғаннан кейін жеті күнтізбелік күн ішінде уәкілетті орган мүдделі тұлғаға оның конверсия жүргізуге қатысуын және оның төлем қабілеттілігін растау туралы сұрау салуды жолдайды.

      11. Әлеуметтік маңызы бар міндеттер үшін радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу үшін мемлекеттік орган конверсия жүргізу үшін қажетті шығындар есебі мен мәлімделетін жиілік ауқымын босату жоспарын ұсынғаннан кейін жеті күнтізбелік күн ішінде уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органға оның конверсия жүргізуге қатысуын растау туралы сұрау салуды жолдайды.

      12. Мүдделі тұлға уәкілетті органнан сұрау салу келіп түскен күннен бастап жиырма күнтізбелік күн ішінде радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығыстарды өтеуге арналған соманың жүз пайызына тең мөлшерде Қазақстан Республикасының бір немесе бірнеше резидент банктерінің банктік кепілдігін қоса бере отырып, өзінің бас тартуы туралы хабарлайды немесе өзінің қатысуын растайды.

      13. Мүдделі мемлекеттік орган уәкілетті органнан сұрау салу келіп түскен күннен бастап жиырма күнтізбелік күн ішінде өзінің бас тартуы туралы хабарлайды немесе өзінің қатысуын растайды.

      14. Мүдделі тұлға және (немесе) мүдделі мемлекеттік органдар конверсия жүргізуге қатысуын растаған жағдайда уәкілетті орган жиырма жұмыс күні ішінде радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу жөнінде шешім қабылдау үшін комиссияның отырысын ұйымдастырады.

      15. Бір жиілік ауқымына бір мүдделі тұлға болған жағдайда мемлекеттік орган ұсынған радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу үшін жұмсалатын қажетті шығындар есебі конверсия жүргізуге жұмсалатын шығыстарды өтеу болып табылады.

      16. Бір ғана жиілік ауқымына мүдделі тұлға (мүдделі тұлғалар) және мүдделі мемлекеттік орган (мүдделі мемлекеттік органдар) мүдделілік білдірген жағдайда комиссия мемлекеттік басымдықтарды ескере отырып шешім қабылдайды.

      Мемлекеттік орган ұсынған радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу үшін жұмсалатын қажетті шығындар есебі конверсия жүргізуге жұмсалатын шығындарды өтеу болып табылады.

      17. Бір ғана жиілік ауқымына бірнеше мүдделі тұлғалар болған жағдайда комиссия оң шешім кезінде уәкілетті органға отыз күнтізбелік күн ішінде ашық конкурс өткізуді ұсынады. Конкурстың бастапқы бағасы мемлекеттік орган ұсынған радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығыстарды өтеуге арналған шығындарға тең болады.

      Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығыстарды өтеу үшін шығындарға неғұрлым жоғары баға ұсынған қатысушы конкурс жеңімпазы болып анықталады.

      18. Уәкілетті орган кезекті кезеңге арналған республикалық бюджетті қалыптастыру мақсатында жеті күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік органға радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге мәлімделетін сома туралы хабарлайды.

      Мемлекеттік орган бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде мүдделі тұлғаның немесе конкурс жеңімпазының тиісті сомаға банктік кепілдігінің көшірмелерін қоса бере отырып, радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығыстарды көздейді.

      19. Егер конверсияны жүргізуге жұмсалатын шығыстар тиісті жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджетте көзделетін болса, мүдделі тұлға немесе конкурс жеңімпазы конверсияны жүргізуге байланысты шығыстарды жүзеге асыратын жылдың 1 наурызынан кешіктірмей республикалық бюджеттің кіріс бөлігіне біржолғы төлемді толық көлемде енгізеді.

      20. Мемлекеттік органның осы Ереженің 18-тармағында көзделген мерзімде біржолғы төлем толық немесе уақтылы төленбеген жағдайда радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге бағытталған шығыстар бойынша міндеттемелер қабылдауына жол берілмейді.

      21. Конверсия жүргізу бойынша өткізілген барлық іс-шаралардан кейін уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметіне 3 кГц-тен 400 ГГц-ке дейінгі жиіліктер ауқымындағы жиіліктер белдеулерін Қазақстан Республикасының радиоқызметтері арасында бөлу кестесіне өзгеріс енгізу жөнінде ұсыныс енгізеді (қажет болған жағдайда).

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2009 жылғы 27 маусымдағы
N 990 қаулысымен
бекітілген

Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге
жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық
негіздемесінің әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық негіздемесінің әдістемесі (бұдан әрі - Әдістеме) "Байланыс туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі Заңының 7-бабының 14-2) тармақшасын іске асыру мақсатында әзірленді.

      2. Осы Әдістеменің мақсаты радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу жөніндегі жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін (бұдан әрі - ТЭН) әзірлеудің жалпы, бірыңғай әдістемелік амалдарын пысықтау болып табылады.

      3. Бөлімдердің құрылымы мен мазмұны, сондай-ақ ТЭН-де көрсетілуі тиіс мәселелердің көпшілік бөлігі айқын салалық ерекшелігі жоқ стандарттық мәселелер болып табылады.

      4. Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізу жобаларының ТЭН-ін әзірлеу барысында қиындықтарға алып келуі мүмкін бірқатар ерекшеліктері бар. Бұл ерекшеліктерді көрсету - осы Әдістеменің басты мақсаты болып табылады.

2. Пайданылатын терминдер мен анықтамалар

      5. Осы Әдістемеде мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      жалпы іс-шаралар — тұтас алғанда радиожиілік спектрін конверсиялау немесе радиожиілік спектрінің белгілі бір ауқымын конверсиялау бағдарламасын немесе белгілі бір кезең ішінде жүргізілетін конверсиялық іс-шараларды іске асыруға қажетті міндеттерді шешу үшін жүргізілетін жұмыстар;

      радиожиілік спектрі - 3 кГц-тен 400 ГГц-ке дейінгі ауқымдағы радиожиіліктердің белгілі бір жиынтығы;

      радиожиілік спектрінің конверсиясы - радиожиілік спектрін азаматтық мақсаттағы радиоэлектрондық құралдармен пайдалануды кеңейтуге бағытталған іс-шаралар жиынтығы;

      радиожиілік спектрін пайдаланушы - жиіліктер белдеуі немесе радиожиілік (радиожиілік арнасы) берілген (тағайындалған) жеке немесе заңды тұлға;

      радиоэлектрондық құрал - көмекші жабдықты қоса алғанда, радиотолқындарды таратуға және (немесе) қабылдауға арналған және бір немесе бірнеше таратушы және (немесе) қабылдаушы құрылғылардан не олардың құрамаларынан құралатын техникалық құрал;

      Осы Әдістемеде пайдаланылатын өзге ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қолданылады.

3. Радиожиілік спектрінің конверсиясын
жүргізуге жұмсалатын шығындардың есебі

      6. Конверсия жүргізу үшін мәлімделетін жиілік ауқымдарында жұмыс істейтін мемлекеттік орган конверсия жобасын іске асырудың бүкіл мерзіміне (жылдар бойынша), сондай-ақ жеке уақыт кезеңдеріне (тоқсан бойынша) радиожиілік спектрінің белгілі бір ауқымы бойынша радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге қажетті шығындардың құнын анықтауы қажет.

      7. Радиожиілік спектріне қажеттілік болжамының негізінде және мемлекеттік басымдықтарды ескере отырып, жылдар бойынша және тоқсан бойынша бөлінген радиожиіліктерді босату жоспары (бұдан әрі - Жоспар) әзірленеді. Жоспарда мыналар көрініс табуы тиіс:

      1) босату жоспарланып отырған радиожиілік спектрінің ауқымдары;

      2) конверсия үшін жоспарланып отырған радиожиілік спектрінің әрбір ауқымын босату үшін қолданылатын әдістер. Осы Әдістемеге қосымшада келтірілген радиожиілік спектрінің ауқымдарын босатудың ықтимал әдістерінің сипаттамасы;

      3) қандай да бір конверсиялық іс-шара жүргізілетін кезең;

      4) әрбір іс-шараның негізгі мазмұны;

      5) радиожиілік спектрінің конверсиясы бойынша іс-шаралардың әрқайсысының жауапты орындаушылары.

      8. Жоспарланған іс-шаралардың әрқайсысы бойынша шығындарды есептеу, олардың әрқайсысы үшін баптар бойынша шығындар сметасын әзірлеу қажет. Шығындар баптарының тізбесі әрбір нақты іс-шараның мазмұнына, мәніне байланысты қалыптасады.

      9. Радиоэлектрондық құралдарды босатуға және орналастыруға жұмсалатын жиынтық шығындар мынадай формуламен көрсетілуі мүмкін:

      n

      S = Е S i , (1)

      i=1

      мұнда:

      S - радиоэлектрондық құралдарды босатуға және орналастыруға жұмсалатын шығындардың жалпы сомасы;

      S i - жалпы және жеке ұйымдастыру-техникалық іс-шараларына жұмсалатын шығындардың жекелеген түрлері.

      10. Радиожиілік спектрінің қандай да бір ауқымын босатуға арналған барлық іс-шаралар жалпы және жеке болып бөлінеді.

      11. Жалпы және жеке ұйымдастыру-техникалық іс-шараларының (бұдан әрі - ҰТІ) тізбесі 1-кестеде ұсынылған.

      1-кесте. Жалпы және жеке ҰТІ тізбесі

Р/с

N

Жалпы ҰТІ

Р/с N

Жеке ҰТІ

1

2

3

4

S 1

Спектрді босату нәтижелеріне талдау жүргізу және осы үдерістің қалыптасқан инфрақұрылымға әсері

S 4

Жаңа жиілік ауқымында инфрақұрылымды қалпына келтіруге жобалау құжаттамасын дайындау.

S 2

Мемлекеттік реттеу органдарына радиоэлектрондық құралдар қызметін тоқтату туралы техникалық құжаттама мен хабарлама дайындау.

S 5

Радиожиілік спектрін сараптау, жаңа жиілік ауқымында жаңадан енгізілетін радиоэлектрондық құралдардың электромагниттік үйлесімділігі мен бөгеуілден қорғалуын талдау бойынша жұмыстар жүргізу.

S 3

Жаңа жиілік ауқымында радиоэлектрондық құралдардың жиіліктік-аумақтық бөліну нормаларын әзірлеу.

S 6

Жаңа жиілік ауқымында жабдықтар сатып алу.



S 7

Жаңа жиілік ауқымында радиоэлектрондық құралдарды қайта жаңарту жөніндегі құрылыс және монтаждау жұмыстары.



S 8

Қайта оқыту шығындары.



S 9

Радиоэлектрондық құралдар топтамасын бөлшектеу.



S 10

Ескі бөлшектелген жабдықты кәдеге жарату.


      12. Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізудің экономикалық тиімділігін шынайы бағалау мақсатында, сондай-ақ радиожиілік спектрін пайдаланғаны үшін төлем есебін негіздеу мақсатында радиожиілік спектрінің әрбір босатылатын ауқымы бойынша шығындарды бөлек есептеуді қамтамасыз ету қажет.

      13. Радиожиілік спектрінің конверсиясы жөніндегі тікелей шығындарға белгілі бір операторға бекітіп берілген радиожиілік спектрінің ауқымын босату мақсатында жүргізілетін жеке іс-шараларға арналған шығыстарды жатқызуға болады. Радиожиілік спектрінің ауқымын босатуға жұмсалатын тікелей шығыстар мынадай формула бойынша анықталады:

      Q = Q 1 +Q 2 +Q 3 +...+Q n (2),

      мұнда:

      Q - спектрдің қаралып отырған ауқымын босатуға жұмсалатын тікелей шығындар;

      Q n - спектрдің қаралып отырған ауқымының жиілігін босату жөніндегі n-інші жеке іс-шара шығындары.

      14. Босатылатын радиожиілік ауқымдары бойынша барабар бөлінуі тиіс жалпы іс-шараларға жұмсалатын шығыстарды жанама шығынға жатқызу керек. Ол үшін, бірінші кезекте, жоспарланған жалпы іс-шаралар босатылатын қандай радиожиіліктерге қатысты болатындығын анықтау қажет: ол ғылыми-зерттеу жұмыстары бола ма немесе бүкіл радиожиілік спектрін босату проблемаларын шешу жөніндегі ұйымдастыру-техникалық іс-шаралар бола ма, немесе бұл жұмыстар радиожиілік спектрінің белгілі бір ауқымын босату проблемаларына қатысты бола ма. Осыған байланысты шығындар радиожиілік спектрінің босатылатын ауқымына немесе белгілі бір жиілігіне бөлінуі мүмкін.

      15. Жанама шығындарды бөлу төменде келтірілген тәсілдердің бірімен жүзеге асырылады.

      1) 1-нұсқа. Жанама шығындарды радиожиілік спектрінің ауқымдары бойынша барабар есептелген тікелей шығындарға бөлу.

      Q

      K= -----.K жалпы

      Q жалпы (3),

      мұнда:

      К - радиожиілік спектрінің ауқымын босату жөніндегі жанама шығыстар;

      Q — радиожиілік спектрінің ауқымын босату жөніндегі тікелей шығыстар;

      Q жалпы - барлық тікелей шығыстар;

      К жалпы - жоба бойынша барлық жанама шығыстар.

      2) 2-нұсқа. Жанама шығындарды радиожиілікті иелікке берудің жоспараланатын санына барабар бөлу.

      0L

      K= -----.K 0жалпы

      0 L жалпы cf1 (4),

      мұнда:

      L — радиожиілік спектрінің қарастырылып отырған ауқымындағы радиожиілікті иелікке берудің жоспарланатын саны;

      L жалпы - жиілікті иелікке берудің барлық жоспарланатын саны.

      3) 3-нұсқа. Жанама шығындарды радиожиілік спектрінің босатылатын ауқымдарын пайдалануға алатын операторлардың болжамды кірістеріне барабар бөлу.

      V

      K= -----.K жалпы

      V жалпы (5),

      мұнда:

      V - радиожиілік спектрінің қарастырылып отырған ауқымындағы операторлардың болжамды кірістері;

      V жалпы - операторлардың барлық болжамды кірістері. Радиожиілік спектрінің ауқымын босатуға жұмсалатын толық шығындар тікелей және жанама шығыстардың сомасын білдіреді, яғни:

      S = Q + К (6),

      16. Жоспарлы кезеңде конверсиялау жоспарланып отырған радиожиілік спектрінің ауқымын босатуға жұмсалатын шығындар радиожиілік спектрінің қарастырылып отырған ауқымында осы кезеңде босату жоспарланып отырған жиілік ауқымының үлесіне барабар есептеледі.

      C n

      S n = ------.S

      C (7),

      мұнда:

      S n - радиожиілік спектрі ауқымының бөлігін n-інші кезеңде босатуға жұмсалатын шығындар;

      C n - n-інші кезеңде босатылатын радиожиілік спектрінің қарастырылып отырған ауқымының өлшемділігі көрсеткіші;

      С - радиожиілік спектрінің қарастырылып отырған ауқымының мөлшері.

      17. Жоспарлы кезеңде конверсиялауға жұмсалатын жалпы шығындар радиожиілік спектрінің әрбір ауқымы бойынша конверсиялауға жұмсалатын шығындардың сомасы ретінде анықталады.

      S = S 1 +S 2 +S 3 +...+S n (8),

      18. Жобаны іске асырудың 2-ші және одан кейінгі жылдарына арналған шығындар болжамын макроэкономикалық және мезоэкономикалық (салалық) үрдістерді ескере отырып жүзеге асыру қажет. Тұтастай және сала бойынша халық шаруашылығындағы жалақының өсу серпінін, тауарлар мен қызметтер бағасының өзгеру серпінін ескеру қажет. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің, үкіметтік бағдарламалар мен жоспарлардың деректері осындай ақпарат көзі бола алады.

      19. Жобаны қаржыландырудың жиынтық көлемінің болжамын 2-кестеде стандартты нысанды толтыру жолымен жылдар бойынша бөле отырып жүзеге асыру қажет.

      2-кесте. Радиожиілік спектрін конверсиялау жобасын қаржыландыру көлемінің болжамы


1-жыл

2-жыл

...

n-інші жыл

Кезеңнің басындағы қаражат қалдығы





Барлығының кіріс ағындары, оның ішінде





Бағдарламаны қаржыландыру





Өзге түсімдер





Барлық шығыс ағындары, оның ішінде





Жеке конверсиялық іс-шараларға жұмсалатын шығындар





Жалпы конверсиялық іс-шараларға жұмсалатын шығындар





Кезең соңындағы қаражат қалдығы





Ақша қаражатының таза ағыны





Ақша қаражатының дисконтталған таза ағыны






      20. 2-кестедегі шығыс бөлігін толтырған кезде жоғарыда көрсетілген жанама шығындарды бөлуді есепке алмай, іс жүзінде жұмсалатын сол кезеңдегі шығындарды көрсету қажет.

      21. Есептеу үшін дисконттау ставкасын анықтау қажет. Дисконттау ставкасының көмегімен мүдделі тұлғаның болжамды кірісті алу құқығы үшін төлейтін сома анықталады.

      22. Дисконттау ставкасын анықтау үшін "тәуекел үшін сыйлықақыны" бағалаудың кумулятивтік әдісін қолдану ұсынылады. Бұл әдістің негіздері:

      1) егер инвестициялардың тәуекелі жоқ болса, онда инвесторлар өз капиталына тәуекелі жоқ кіріс (яғни тәуекелсіз активтерге салынатын кіріс нормасына сәйкес келетін кіріс нормасын) талап етер еді;

      2) инвестор жоба тәуекелін қаншалықты жоғары бағалайтын болса, ол соғұрлым оның кірісіне жоғары талаптар қояды.

      23. Дисконттау ставкасын есептеу кезінде "тәуекел үшін сыйлықақыны" ескеру қажет. Тиісінше, дисконттау ставкасын есептеу формуласы былайша көрсетілетін болады:

      R = R f +R 1 +... + R n (9),

      мұнда:

      R - дисконттау ставкасы;

      R f - тәуекелі жоқ кіріс ставкасы;

      R 1 +... + R n - тәуекелдің түрлі факторлары бойынша тәуекел сыйлықақылары.

      24. Жобалардың тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемелік ұсыныстарда кумулятивтік әдісті пайдаланған кезде тәуекелдің үш түрін ескеру ұсынылады:

      1) елдің тәуекелі;

      2) жобаға қатысушылардың сенімсіздігі тәуекелі;

      3) жобада көзделген кірістерді ала алмай қалу тәуекелі.

      25. Жобада көзделген кірістерді алмай қалу тәуекелін түзетуді жобаның мақсатына қарай белгілеу ұсынылады (3-кесте).

      3-кесте. Жобада көзделген кірістерді ала алмай қалу тәуекеліне жасалатын түзетулер

Тәуекелдің мөлшері

Жобаның мақсаты

Тәуекелге жасалатын түзетулер, %

Төмен

Негізгі техника базасында өндірісті дамытуға салынатын салымдар

3-5

Орташа

Қазіргі бар өнімдерді сату көлемін ұлғайту

8-10

Жоғары

Жаңа өнім шығару және оны нарықта ілгерілету

13-15

Өте жоғары

Зерттеулер мен инновацияларға салынатын салымдар

18-20

4. ТЭН-нің сипаттамасы

      26. ТЭН-нің кіріспе бөлігінде шешімін табу үшін жобаны іске асыру болжанатын проблемаларды сипаттау, жобаның сыртқы ортасын және оны іске асыруға ықпал ететін факторларды сипаттау қажет.

      27. ТЭН-де оларды шешу конверсиялау жобасында жүзеге асырылатын телекоммуникацияның қандай да бір қызметтері нарығының өсуіне кедергі келтіретін радиожиілік ресурсының жетіспеушілігі, тапшылығы сияқты проблемаларды көрсету қажет.

      28. Байланыс операторы үшін жобаның мақсаты - телекоммуникация қызметтерін көрсетуге және кіріс пен табыс алуға мүмкіндік беретін қолайлы жағдайда радиожиілік спектрінің ауқымын пайдалануға құқық алу.

      29. Мемлекеттік орган үшін жобаның мақсаты - өзіне жүктелген міндеттерді орындау үшін мемлекет берген радиожиілік спектрінің ауқымын босату жөніндегі іс-қимылдарды неғұрлым аз зиянмен орындау.

      30. Мемлекет үшін жобаның мақсаты - қоғам мүддесі үшін радиожиілік спектрінің ауқымын пайдалану тиімділігін арттыру.

      31. Жобада радиожиілік спектрінің ауқымдарында босатылатын қандай технологияларды дамыту көзделетіндігін көрсету қажет. Радиожиіліктерді конверсиялау жөніндегі жобалар радиожиілік спектрінің босатылуға жататын ауқымдары бойынша және оларда пайдалану көзделетін радиотехнологиялар бойынша топтастырылады. Конверсиялау жобаларын анағұрлым перспективасы және әлеуметтік маңызы бар радиотехнологиялар бағыттары бойынша топтастыру 4-кестеде көрсетілген.

      4-кесте. Жобаларды топтастыру

Топтың атауы

Радиотехнологиялар

Радиожиілік спектрінің ауқымдары

Цифрлық телевизиялық хабарлар тарату

Цифрлық жерүсті телехабарлар тарату

174 - 230 МГц

470 - 862 МГц

Цифрлық радио хабарларын тарату

Цифрлық жерүсті радио хабарларын тарату

3 - 30 МГц

174 - 230 МГц

1453 - 1492 МГц

Ұялы жылжымалы байланыс

GSМ-900, GSМ-1800, 3G

873 - 960 МГц

1710- 2170 МГц

Сымсыз қол жетімділік жүйелері

802.11 (Wi-Fі), 802.16 (WiМАХ)

2300 - 2400 МГц

2400 - 2484 МГц

2500 - 2700 МГц

5725 - 5925 МГц

VSАТ

Жерсеріктік цифрлық байланыс желісі

12/14 ГГц

17/19 ГГц

20/30 ГГц

ТЕТRА

Цифрлық транкинг

380 - 470 МГц


      32. Жобада мынадай техникалық-технологиялық шешімдерді көрсету қажет:

      1) іске асырудың технологиялық шешімдерінің талдамасы, таңдалған нұсқаны, қажетті жабдық санын және орналасқан жердің таңдалуын негіздеу;

      2) технология мен жабдықтың таңдалуын негіздеу;

      3) кешеннің құрамы мен жабдықтың сипаттамасы;

      4) өлшеу жабдығының ұсынылатын ең төменгі қажетті жиынтығы;

      5) жобаның инженерлік құрылыстармен қамтамасыз етілуі;

      6) техникалық тәуекелдерді бағалау.

  Радиожиілік спектрінің конверсиясын жүргізуге
жұмсалатын шығындардың техникалық-экономикалық
негіздемесінің әдістемесіне
қосымша

      5-кесте. Радиожиілік спектрін босату әдістері

Р/с

N

Радиожиілік спектрін босату әдістері

Әдістің мәні

Іске асыру ерекшеліктері

Конверсиялауға жұмсалатын шығындардың түрлері

1

2

3

4

5

1

Үкіметтік және бірлесіп қолданатын белдеулерді қолданыстағы радиоэлектрондық құралдардан босату.

1. Үкіметтік мақсаттағы қолданыстағы радиоэлектрондық құралдарды жаңғырту және жаңа техника сатып алу жолымен басқа жиілік ауқымдарына ауыстыруды көздейді.

Едәуір қаржы және уақыт шығындарын талап етеді.

Жабдықтар сатып алу мен орнатуға жұмсалатын шығындар. Қолданыстағы радиоэлектрондық құрылғылардың уақытша тұрып қалуына байланысты шығындар. Реттеуші органның Мүдделі тұлғаға радиожиілік спектрін беру шығындары.

2. Қолданыстағы қабылдау-тарату радиоэлектрондық құралдары қондырғыларының жұмыс ауқымдары шегінде қайта құруды көздейді және басқа ауқымдарда жұмыс істеу үшін оларды жаңғырту мен жаңа прототипін әзірлеп шығаруды көздемейді.

Едәуір қаржы және уақыт шығындарын талап етпейді.

Қолданыстағы радиоэлектрондық құралдардың уақытша тұрып қалуына байланысты шығындар. Реттеуші органның Мүдделі тұлғаға радиожиілік спектрін беру шығындары.

3. "Бос" жиілік ресурсын анықтау және артық жиілік ресурсын беру жөніндегі шарттарды анықтау мақсатында спектрге тексеру жүргізу.

Кішігірім қаржы және уақыт шығындарын талап етеді.

Реттеуші органның Мүдделі тұлғаға радиожиілік спектрін беру шығындары.

2

Азаматтық мақсаттағы радиоэлектрондық құралдардың қажетті жиілік ресурсын беру мақсатында үкіметтік мақсаттағы қолданыстағы радиоэлектрондық құралдардың жиіліктерін жұмыс ауқымы шегінде ұтымды қайта жоспарлау (қайта тағайындау).

Ортақ жиілік ауқымдарында және аумақтық аудандарда үкіметтік мақсаттағы қолданыстағы радиоэлектрондық құралдардың және азаматтық санаттағы жаңа радиоэлектрондық құралдардың қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ететін бірлесіп қолдану шарттарын анықтау және іске асыру.

Қаржы шығындарын талап етеді.

Реттеуші органның Мүдделі тұлғаға радиожиілік спектрін беру шығындары.

3

Ортақ жиілік жолағында бірлесіп жұмыс істеу шарттарын анықтау.

1.Ұйымдастыру әдісі. Жаңа жүйеге беру үшін таңдап алынған жиілік жаңа жүйені дамыту жоспарланатын сол жиілік жолақтарында және сол аумақтарда жұмыс істейтін қолданыстағы радиоэлектрондық құралдары бар ведомствоның келісімімен беріледі.

Салыстырмалы түрде алғанда кішігірім қаржы және уақыт шығындарын талап етеді. Шектеулі мүмкіндіктер

Реттеуші органның жаңа операторға радиожиілік спектрін беру шығындары.

2. Ұйымдастыру-техникалық әдіс. Ортақ жиілік жолақтарында және аумақтық аудандарда қолданыстағы радиоэлектрондық құралдардың жаңа радиоқызметтерімен бірлесіп жұмыс істеуін қамтамасыз етуге бағытталған арнаулы схема-техникалық шешімдерді іске асыру (қосымша жиілік сүзгілерін, бөгеуіл компенсаторларын, басқарылатын бағыттау диаграммалары бар қабылдау-тарату антенналарын, уақытша кодтық және поляризациялық селектрлейтін қондырғылар мен санамаланған шешімдердің комбинацияларын әзірлеу және пайдалану) және бірлесіп пайдалану шарттарын одан әрі қарай келісу.

Алдыңғы әдіспен салыстырғанда анағұрлым едәуір қаржы және уақыт шығындарын талап етеді.

Жобалау жұмыстарының шығындары. Радиоэлектрондық құралдарды сатып алу және монтаждау шығындары. Реттеуші органның жаңа операторға радиожиілік спектрін беру шығындары.

4

Мына жағдайларда перспективасы бар радиотехнологияларды дамыту үшін радиожшлік спектрін босату:

Әдістің алғышарттары мыналардың:


Реттеуші органның жаңа операторға радиожиілік спектрін беру шығындары.

- байланыс операторына берілген лицензиялардың қолданылу мерзімінің аяқталуы;

- лицензиялардың қолданылу;

Ұзаққа созылуы (өзектілігін жоғалтуы мүмкін).

- радиоэлектрондық құралдарды пайдалану мерзімінің аяқталуы;

- радиоэлектрондық құралдарды пайдалану;

Кішігірім қаржы шығындары талап етіледі.

- қолданыстағы азаматтық мақсаттағы радиоэлектрондық құралдардың жұмыс жиіліктерін басқа жиілік ауқымдарына қайта тағайындау (қайта құру).

- жиілік ресурсына құқық иелену шешімдері мен рұқсаттарының қолданылу мерзімдерінің шектеулі болуына байланысты.

Белдеулердің санаттары өзгермейді.


Об утверждении Правил проведения конверсии радиочастотного спектра и методики технико-экономического обоснования затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 июня 2009 года № 990. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 октября 2023 года № 860.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 04.10.2023 № 860 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 14-2) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Правила проведения конверсии радиочастотного спектра;

      2) методику технико-экономического обоснования затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
К. Масимов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 27 июня 2009 года № 990

Правила
проведения конверсии радиочастотного спектра
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения конверсии радиочастотного спектра (далее - Правила) разработаны в целях реализации подпункта 14-2) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи" (далее - Закон).

      2. Правила определяют порядок проведения процедур конверсии радиочастотного спектра для решения социально-значимых задач и коммерческого использования в связи с ограниченностью радиочастотного ресурса.

      3. Конверсию радиочастотного спектра осуществляет уполномоченный орган в области информатизации и связи (далее - уполномоченный орган).

2. Используемые термины и определения

      4. В настоящих Правилах используются следующие понятия и определения:

      социально-значимые задачи - это задачи, решение которых направлено на преодоление информационного неравенства и обеспечение доступа широких слоев населения к универсальным услугам телекоммуникаций и беспроводного широкополосного доступа, в том числе на определенной территории, где они недоступны в связи с их нерентабельностью;

      пользователь услугами связи - физическое или юридическое лицо, получающее услуги связи;

      общие мероприятия - работы, проводимые для решения задач, необходимых для реализации программы конверсии радиочастотного спектра в целом, или же конверсии определенного диапазона радиочастотного спектра, или же конверсионных мероприятий, проводимых в течение определенного периода;

      радиочастотный спектр - определенная совокупность радиочастот в диапазоне от 3 кГц до 400 ГГц;

      коммерческое использование радиочастотного спектра - это использование физическими и юридическими лицами, в том числе нерезидентами, радиотехнологий с целью осуществления предпринимательской деятельности в области связи, телевизионного или радиовещания или создания инфраструктуры при осуществлении других видов предпринимательской деятельности;

      конверсия радиочастотного спектра - совокупность мероприятий, направленных на расширение использования радиочастотного спектра радиоэлектронными средствами гражданского назначения;

      пользователь радиочастотным спектром - физическое или юридическое лицо, которому присвоена (назначена) полоса частот или радиочастота (радиочастотный канал);

      радиоэлектронное средство - техническое средство, предназначенное для передачи и (или) приема радиоволн и состоящее из одного или нескольких передающих и (или) приемных устройств либо их комбинаций, включая вспомогательное оборудование.

      Иные понятия и термины, используемые в Правилах, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

3. Процедуры конверсии

      5. Юридические и физические лица (далее - заинтересованные лица), а также государственные органы (далее - заинтересованные государственные органы), заинтересованные в предоставлении им радиочастотного спектра, за исключением государственных органов и организаций, находящихся на радиочастотном обеспечении у Министерства обороны Республики Казахстан по решению Межведомственной комиссии по радиочастотам Республики Казахстан (далее - комиссия), обращаются с предложениями в уполномоченный орган.

      6. Уполномоченный орган не позднее 20 августа года, предшествующего году формирования республиканского бюджета на очередной период, обобщает представленные заявки.

      7. Уполномоченный орган в течение семи календарных дней направляет поступившие предложения государственным органам, работающим на заявляемых диапазонах частот (далее - государственные органы).

      8. Государственный орган, которому поступило предложение, направляет в уполномоченный орган в течение двадцати календарных дней со дня поступления заявки письменный ответ о возможности высвобождения заявляемого диапазона частот.

      9. Государственный орган при положительном решении на высвобождение заявляемого диапазона частот предоставляет расчет необходимых затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра и план высвобождения заявляемого диапазона для проведения конверсии в уполномоченный орган в течение двух месяцев со дня поступления обращения. Расчет необходимых затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра определяется на основании методики технико-экономического обоснования затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра.

      10. Для проведения конверсии радиочастотного спектра для коммерческого использования уполномоченный орган в течение семи календарных дней после представления государственным органом расчета необходимых затрат и плана высвобождения заявляемого диапазона частот для проведения конверсии направляет заинтересованному лицу запрос о подтверждении его участия в проведении конверсии и его платежеспособности.

      11. Для проведения конверсии радиочастотного спектра для социально-значимых задач уполномоченный орган в течение семи календарных дней после представления государственным органом расчета необходимых затрат и плана высвобождения заявляемого диапазона частот для проведения конверсии направляет заинтересованному государственному органу запрос о подтверждении его участия в проведении конверсии.

      12. Заинтересованное лицо в течение двадцати календарных дней со дня поступления запроса от уполномоченного органа сообщает о своем отказе или подтверждает свое участие, приложив банковскую гарантию одного либо нескольких банков-резидентов Республики Казахстан в размере, равном ста процентам суммы для возмещения расхода на проведение конверсии радиочастотного спектра.

      13. Заинтересованный государственный орган в течение двадцати календарных дней со дня поступления запроса от уполномоченного органа сообщает о своем отказе или подтверждает свое участие.

      14. В случае подтверждения участия в проведении конверсии заинтересованным лицом и (или) заинтересованным государственным органом уполномоченный орган в течение двадцати рабочих дней организует заседание комиссии для принятия решения по проведению конверсии радиочастотного спектра.

      15. В случае одного заинтересованного лица на один диапазон частот возмещением расходов на проведение конверсии является расчет необходимых затрат для проведения конверсии радиочастотного спектра, представленный государственным органом.

      16. В случае заинтересованности на один и тот же диапазон частот заинтересованного лица (заинтересованных лиц) и заинтересованного государственного органа (заинтересованных государственных органов) комиссия принимает решение с учетом государственных приоритетов.

      Возмещением расходов на проведение конверсии является расчет необходимых затрат для проведения конверсии радиочастотного спектра, представленный государственным органом.

      17. В случае нескольких заинтересованных лиц на один и тот же диапазон частот комиссия при положительном решении рекомендует уполномоченному органу в течении тридцати календарных дней провести открытый конкурс. Стартовая цена конкурса будет равна затратам для возмещения расходов на проведение конверсии радиочастотного спектра, представленным государственным органом.

      Победителем конкурса будет определен участник, предложивший наиболее высокую цену на затраты для возмещения расходов на проведение конверсии радиочастотного спектра.

      18. В целях формирования республиканского бюджета на очередной период уполномоченный орган в течение семи календарных дней извещает государственный орган о заявляемой сумме на проведение конверсии радиочастотного спектра.

      Государственный орган при формировании в установленном бюджетным законодательством порядке республиканского бюджета на соответствующий плановый период предусматривает расходы на проведение конверсии радиочастотного спектра приложением копий банковской гарантии заинтересованного лица или победителя конкурса на соответствующую сумму.

      19. В случае, если расходы на проведение конверсии будут предусмотрены в республиканском бюджете на соответствующий плановый период, заинтересованное лицо или победитель конкурса вносит разовую плату в доходную часть республиканского бюджета в полном объеме не позднее 1 марта года осуществления расходов, связанных с проведением конверсии.

      20. Не допускается принятие государственным органом обязательств по расходам, направленным на проведение конверсии радиочастотного спектра в случаях неполного либо несвоевременного поступления разовой платы в сроки, предусмотренные в пункте 18 настоящих Правил.

      21. После всех проведенных мероприятий по проведению конверсии уполномоченный орган вносит предложение в Правительство Республики Казахстан по внесению изменения в Таблицу распределения полос частот между радиослужбами Республики Казахстан в диапазоне частот от 3 кГц до 400 ГГц (в случае необходимости).

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 27 июня 2009 года № 990

Методика технико-экономического обоснования
затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра
1. Общие положения

      1. Настоящая методика технико-экономического обоснования затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра (далее - Методика) разработана в целях реализации подпункта 14-2) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи" (далее - Закон).

      2. Целью Методики является выработка общих, единых методических подходов к разработке технико-экономических обоснований (далее - ТЭО) проектов по конверсии радиочастотного спектра.

      3. Структура и содержание разделов, а также большая часть вопросов, которые надлежит отразить в ТЭО, стандартные, не имеющие выраженной отраслевой специфики.

      4. Проекты конверсии радиочастотного спектра имеют ряд особенностей, которые могут вызвать сложности при разработке ТЭО. Освещение этих особенностей - главная задача настоящей Методики.

2. Используемые термины и определения

      5. В настоящей Методике используются следующие понятия и определения:

      общие мероприятия - работы, проводимые для решения задач, необходимых для реализации программы конверсии радиочастотного спектра в целом, или же конверсии определенного диапазона радиочастотного спектра, или же конверсионных мероприятий, проводимых в течение определенного периода;

      радиочастотный спектр - определенная совокупность радиочастот в диапазоне от 3 кГц до 400 ГГц;

      конверсия радиочастотного спектра - совокупность мероприятий, направленных на расширение использования радиочастотного спектра радиоэлектронными средствами гражданского назначения;

      пользователь радиочастотным спектром - физическое или юридическое лицо, которому присвоена (назначена) полоса радиочастот или радиочастота (радиочастотный канал);

      радиоэлектронное средство - техническое средство, предназначенное для передачи и (или) приема радиоволн и состоящее из одного или нескольких передающих и (или) приемных устройств либо их комбинаций, включая вспомогательное оборудование.

      Иные понятия и термины, используемые в Методике, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

3. Расчет затрат на проведение конверсии
радиочастотного спектра

      6. Для проведения конверсии государственному органу, работающему на заявляемых диапазонах частот, необходимо определить стоимость необходимых затрат на проведение конверсии радиочастотного спектра по определенному диапазону радиочастотного спектра на весь срок реализации проекта конверсии (по годам), а также на отдельные периоды времени (по квартально).

      7. На основе прогноза потребности в радиочастотном спектре и с учетом государственных приоритетов разрабатывается План высвобождения радиочастот (далее - План) с разбивкой по годам и по квартально. В Плане должны найти отражение:

      1) планируемые к высвобождению диапазоны радиочастотного спектра;

      2) методы, применяемые для высвобождения каждого, планируемого для конверсии диапазона радиочастотного спектра. Описание возможных методов высвобождения диапазонов радиочастотного спектра приведено в Приложении к настоящей Методике.

      3) период, в который будет проводиться то или иное конверсионное мероприятие;

      4) основное содержание каждого мероприятия;

      5) ответственные исполнители каждого из мероприятий по конверсии радиочастотного спектра.

      8. По каждому из запланированных мероприятий необходимо рассчитать затраты, разработать сметы затрат по статьям для каждого из них. Перечень статей затрат формируется в зависимости от содержания, сути каждого конкретного мероприятия.

      9. Суммарные затраты на высвобождение и на размещение радиоэлектронных средств могут быть выражены следующей формулой:

     

                        (1)

      где:

      S - общая сумма затрат на высвобождение и на размещение радиоэлектронных средств;

      Si - отдельные виды затрат на общие и частные организационно-технические мероприятия.

      10. Все мероприятия на высвобождение того или иного диапазона радиочастотного спектра делятся на общие и частные.

      11. Перечень общих и частных организационно-технических мероприятий (далее - ОТМ) представлен в таблице 1.

Таблица 1. Перечень общих и частных ОТМ

№ п/п

Общие ОТМ


п/п

Частные ОТМ

1

2

3

4

S1

Проведение анализа результатов высвобождения спектра и влияние данного процесса на сложившуюся инфраструктуру.

S4

Подготовка проектной документации на восстановление инфраструктуры в новом частотном диапазоне.

S2

Подготовка технической документации и уведомлений о прекращении деятельности радиоэлектронных средств в органы государственного регулирования.

S5

Проведение работ по экспертизе радиочастотного спектра, анализу электромагнитной совместимости и помехозащищенности вновь вводимых радиоэлектронных средств в новом частотном диапазоне.

S3

Разработка норм частотно - территориального разноса радиоэлектронных средств в новом частотном диапазоне.

S6

Закупка оборудования в новом частотном диапазоне.



S7

Строительные и монтажные работы по реконструкции радиоэлектронных средств в новом частотном диапазоне.



S8

Затраты на переобучение



S9

Демонтаж группировки радиоэлектронных средств.



S10

Утилизация старого демонтированного оборудования.

      12. В целях реалистичной оценки экономической эффективности проведения конверсии радиочастотного спектра, а также в целях обоснования расчетов платы за пользование радиочастотным спектром, необходимо обеспечить раздельный учет затрат по каждому высвобождаемому диапазону радиочастотного спектра.

      13. К прямым затратам по конверсии радиочастотного спектра следует отнести расходы на частные мероприятия, проводимые в целях высвобождения диапазона радиочастотного спектра, закрепленного за определенными операторами. Прямые расходы на высвобождение диапазона радиочастотного спектра рассчитываются по формуле:

     

                  (2),

      где:

      Q - прямые затраты на высвобождение рассматриваемого диапазона спектра;

      Qn - затраты на n-ное частное мероприятие по высвобождению частот рассматриваемого диапазона спектра.

      14. К косвенным затратам следует отнести расходы на общие мероприятия, которые необходимо пропорционально распределить по диапазонам высвобождаемых радиочастот. Для этого в первую очередь необходимо определить, по поводу высвобождения каких радиочастот будут выполняться запланированные общие мероприятия: будут ли это научно-исследовательские работы или организационно-технические мероприятия по решению проблем высвобождения всего радиочастотного спектра, или же эти работы касаются проблем высвобождения определенного диапазона радиочастотного спектра. В зависимости от этого затраты могут быть распределены на высвобождаемый диапазон радиочастотного спектра, или на определенную частоту.

      15. Распределение косвенных затрат осуществляется одним из нижеприведенных способов.

      1) Вариант 1. Распределение косвенных затрат по диапазонам радиочастотного спектра пропорционально рассчитанным прямым расходам.

     

                  (3),

      где:

      K - косвенные расходы по высвобождению диапазона радиочастотного спектра;

      Q - прямые расходы на высвобождение диапазона радиочастотного спектра;

      Qобщ - прямые расходы всего;

      Kобщ - косвенные расходы по проекту всего.

      2) Вариант 2. Распределение косвенных затрат пропорционально планируемому количеству радиочастотных присвоений.

     

                  (4),

      где:

      L - планируемое количество радиочастотных присвоений на рассматриваемом диапазоне радиочастотного спектра;

      Lобщ - планируемое количество частотных присвоений всего.

      3) Вариант 3. Распределение косвенных затрат пропорционально прогнозируемым доходам операторов, получающих в пользование высвобождаемые диапазоны радиочастотного спектра.

     

                        (5),

      где:

      V - прогнозируемые доходы операторов рассматриваемого диапазона радиочастотного спектра;

      Vобщ - прогнозируемые доходы операторов всего.

      Полные затраты на высвобождение диапазона радиочастотного спектра представляют собой сумму прямых и косвенных расходов, т.е.:

     

                        (6),

      16. Затраты на высвобождение диапазона радиочастотного спектра, планируемого к конверсии в планируемом периоде, рассчитываются пропорционально доле планируемой к высвобождению в этом периоде диапазона частот в рассматриваемом диапазоне радиочастотного спектра.

     

                  (7),

      где:

      Sn - затраты на высвобождение части диапазона радиочастотного спектра в n-ном периоде;

      Сn - показатель размерности рассматриваемого диапазона радиочастотного спектра, высвобождаемого в n-ном периоде;

      С - размер рассматриваемого диапазона радиочастотного спектра.

      17. Общие затраты на конверсию в планируемом периоде определяется как сумма затрат на конверсию по каждому диапазону радиочастотного спектра.

     

                        (8)

      18. Прогноз затрат на 2-й и последующие годы реализации проекта необходимо осуществлять с учетом макроэкономических и мезоэкономических (отраслевых) тенденций. Необходимо учитывать динамику роста заработной платы по народному хозяйству в целом и по отрасли, динамику изменения цен на товары и услуги. Источниками такой информации могут служить данные Агентства Республики Казахстан по статистике, правительственные программы и планы.

      19. Прогноз совокупного объема финансирования проекта необходимо осуществлять с разбивкой по годам путем заполнения стандартной формы, указанной в таблице 2.

Таблица 2. Прогноз объема финансирования проекта конверсии радиочастотного спектра


1 год

2 год

...

n-ный
год

Остаток средств на начало периода





Входящие потоки всего, в том числе





Финансирование программы





Прочие поступления





Исходящие потоки всего, в том числе





Затраты на частные конверсионные мероприятия





Затраты на общие конверсионные мероприятия





Остаток средств на конец периода





Чистый поток денежных средств





Дисконтированный чистый поток денежных средств





      20. При заполнении в таблице 2 расходной части, необходимо отражать затраты в те периоды, когда они фактически будут понесены без учета приведенного выше распределения косвенных расходов.

      21. Необходимо определить ставку дисконтирования для расчета. При помощи ставки дисконтирования определяется сумма, которую заинтересованное лицо платит за право получения предполагаемого дохода.

      22. Для определения ставки дисконтирования предлагается применять кумулятивный метод оценки "премии за риск". Основы этого метода:

      1) если бы инвестиции были безрисковыми, то инвесторы требовали бы безрисковую доходность на свой капитал (то есть норму доходности, соответствующую норме доходности вложений в безрисковые активы);

      2) чем выше инвестор оценивает риск проекта, тем более высокие требования он предъявляет к его доходности.

      23. При расчете ставки дисконтирования необходимо учесть "премию за риск". Соответственно формула расчета ставки дисконтирования будет выглядеть следующим образом:

     

                        (9),

      где:

      R - ставка дисконтирования; Rf - безрисковая ставка дохода;

      Rl +...+ Rn - рисковые премии по различным факторам риска.

      24. Методические рекомендации по оценке эффективности проектов рекомендуют учитывать три типа риска при использовании кумулятивного метода:

      1) страновой риск;

      2) риск ненадежности участников проекта;

      3) риск неполучения предусмотренных проектом доходов.

      25. Поправку на риск неполучения предусмотренных проектом доходов рекомендуется устанавливать в зависимости от цели проекта (таблица 3).

Таблица 3. Поправки на риск неполучения предусмотренных проектом доходов

Величина риска

Цель проекта

Поправки на
риск, %

Низкий

Вложения в развитие производства на базе основной техники

3-5

Средний

Увеличение объемов продаж существующей продукции

8-10

Высокий

Производство и продвижение на рынок нового продукта

13-15

Очень высокий

Вложения в исследования и инновации

18-20

4. Описание ТЭО

      26. В вводной части ТЭО необходимо описать проблемы, для решения которых предполагается реализовать проект, описание внешней среды проекта и факторов, которые влияют на его реализацию.

      27. В ТЭО необходимо указать проблемы, решения которых будет осуществлено проектом конверсии радиочастотного спектра, такие как нехватка, дефицит радиочастотного ресурса, препятствующий росту рынка тех или иных услуг телекоммуникаций.

      28. Цель проекта для оператора связи - получение права на использование на приемлемых условиях диапазона радиочастотного спектра, позволяющего оказывать услуги телекоммуникаций и получать доход и прибыль.

      29. Цель проекта для государственного органа - выполнение предписанных государством действий по высвобождению диапазона радиочастотного спектра с наименьшим ущербом для выполнения возложенных на него обязанностей.

      30. Цель проекта для государства - повышение эффективности использования диапазона радиочастотного спектра в интересах общества.

      31. В проекте необходимо указать, какие технологии предполагается развивать на высвобождаемых диапазонах радиочастотного спектра. Проекты по конверсии радиочастот группируются по подлежащим высвобождению диапазонам радиочастотного спектра и по предполагаемым к использованию на них радиотехнологиям. Группировка конверсионных проектов по наиболее перспективным и социально-значимым направлениям радиотехнологий приведена в таблице 4.

Таблица 4. Группировка проектов

Наименование
группы

Радиотехнологии

Диапазоны
радиочастотного
спектра

Цифровое телевизионное вещание

Цифровое наземное телевещание

174-230 МГц
470-862 МГц

Цифровое радиовещание

Цифровое наземное радиовещание

3-30 МГц
174-230 МГц
1453-1492 МГц

Сотовая подвижная связь

GSM-900, GSM-1800, 3G

873-960 МГц
1710-2170 МГЦ

Системы беспроводного доступа

802.11 (Wi-Fi),
802.16 (WiMAX)

2300-2400 МГц
2400-2484 МГц
2500-2700 МГц
5725-5925 МГц

VSAT

Спутниковая цифровая сеть связи

12/14 ГГц
17/19 ГГц
20/30 ГГц

TETRA

Цифровой транкинг

380-470 МГц

      32. В проекте необходимо указать технико-технологические решения:

      1) анализ технологических решений реализации, обоснование выбранного варианта, необходимого количества оборудования и выбора места расположения;

      2) обоснование выбора технологий и оборудования;

      3) состав комплекса и характеристики оборудования;

      4) рекомендуемый минимально необходимый комплект измерительного оборудования;

      5) обеспеченность проекта инженерными сооружениями;

      6) оценка технических рисков.

  Приложение
к методике технико-экономического
обоснования затрат на проведение
конверсии радиочастотного спектра

Таблица 5. Методы высвобождения радиочастотного спектра

№ п/п

Методы
высвобождения
радиочастотного
спектра

Суть метода

Особенности
реализации

Виды затрат на конверсию

1

2

3

4

5

1

Высвобождение полос правительственного и совместного использования от действующих радиоэлектронных средств.

1. Предполагает перевод действующих радиоэлектронных средств правительственного назначения в другие диапазоны частот путем их модернизации и закупки новой техники.

Требует существенных финансовых и временных затрат.

Затраты на приобретение и установку оборудования. Затраты, связанные с временной остановкой действующих радиоэлектронных средств. Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастот Заинтересованному лицу.

2. Предполагает Перестройку действующих приемопередающих устройств радиоэлектронных средств в пределах рабочих диапазонов и не предусматривает их модернизацию и разработку новых прототипов для работы в других диапазонах.

Не требует существенных финансовых и временных затрат.

Затраты, связанные с временной остановкой действующих радиоэлектронных средств. Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра Заинтересованному лицу.

3. Ревизия спектра с целью определения "свободного" частотного ресурса и определения условий по передаче избыточного частотного ресурса.

Требует незначительные финансовые и временные затраты.

Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра Заинтересованному лицу.

2

Рациональное перепланирование (переназначение) частот действующих радиоэлектронных средств правительственного назначения в пределах рабочего диапазона с целью предоставления необходимого Частотного ресурса радиоэлектронных средств гражданского назначения

Определение и реализация условий совместного использования, обеспечивающих приемлемое функционирование действующих радиоэлектронных средств правительственного назначения и новых радиоэлектронных средств гражданского назначения в общих частотных диапазонах и территориальных районах

Требует финансовые затраты.

Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра Заинтересованному лицу.

3

Определение условий совместного функционирования в общей полосе частот.

1. Организационный метод. Выбранная для присвоения новой системе частота передается по согласованию с ведомством, имеющим действующие радиоэлектронные средства, которые работают в тех же полосах частот и на тех же территориях, в которых планируется развертывание новой системы.

Относительно незначительные финансовые и временные затраты. Ограниченные возможности.

Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра новому оператору.

2. Организационно - технический метод. Реализация в действующих радиоэлектронных средств специальных схемотехнических решений (разработка и использование дополнительных частотных фильтров, компенсаторов помех, приемопередающих антенн с управляемыми диаграммами направленности, временных, кодовых и поляризационных селектирующих устройств и комбинаций перечисленных решений), направленных на обеспечение их совместного функционирования с новыми радиослужбами в общих полосах частот и территориальных районах, и дальнейшее согласование условий совместного использования.

Более значительные финансовые и временные затраты, по сравнению с предыдущим методом.

Затраты на проектные работы. Затраты на приобретение и монтаж радиоэлектронных средств. Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра новому оператору.

4

Высвобождение радиочастотного спектра для развития перспективных радиотехнологий в случаях:
- окончания срока действия лицензий, выданных операторам связи
- окончания срока эксплуатации радиоэлектронных средств;
- переназначения (перестройки) рабочих частот действующих радиоэлектронных средств гражданского назначения в другие частотные диапазоны.

Предпосылки метода заключаются в ограниченности сроков:
- действия лицензий;
- эксплуатации радиоэлектронных средств;
- действия решений и разрешений на правообладание частотным ресурсом.

Большая длительность (возможна потеря актуальности). Незначительные финансовые затраты. Категории полос не меняются.

Затраты регулирующего органа на присвоение радиочастотного спектра новому оператору.