Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу қағидалары мен мерзімдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 27 тамыздағы N 1251 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 8 қыркүйектегі № 754 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 08.09.2015 № 754 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 18 маусымдағы N 827 Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу қағидалары мен мерзімдері бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 27 тамыздағы
N 1251 қаулысымен  
бекітілген     

Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу
ережесі мен мерзімдері

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу ережесі мен мерзімдері (бұдан әрі – Ереже) мемлекеттік басқарудың орталық және жергілікті деңгейлерінде әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібі мен мерзімдерін, оны әзірлеу бойынша орталық және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимыл тетігін айқындайды.
      2. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы стратегиялық және бағдарламалық құжаттар мен Қазақстан Республикасы Президентінің елдегі жағдай және Республиканың ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы жыл сайынғы Қазақстан халқына Жолдауын ескере отырып, жылжымалы негізде бес жылдық кезеңге жыл сайын әзірленеді.
      3. Республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамы – мемлекеттік басқарудың орталық деңгейінде әзірленетін әлеуметтік-экономикалық даму болжамы.
      4. Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамы – мемлекеттік басқарудың жергілікті деңгейінде әзірленетін әлеуметтік-экономикалық даму болжамы.
      5. Республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әзірлейді.
      Республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдайды және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жатады.
      6. Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар әзірлейді.
      Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы мақұлдайды және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жатады.
      7. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың бес жылдық кезеңге арналған стратегиялық жоспарларын, үш жылдық кезеңге арналған республикалық және жергілікті бюджеттерді, аумақтарды дамыту бағдарламаларын әзірлеуге негіз болып табылады.

2. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамының құрылымы

      8. Мемлекеттік басқарудың орталық деңгейінде әзірленетін әлеуметтік-экономикалық даму болжамы мынадай бөлімдерден тұрады:
      1) экономиканы дамытудың сыртқы және ішкі шарттары;
      2) экономикалық саясаттың, оның ішінде салықтық-бюджет саясатының орта мерзімді кезеңге арналған мақсаттары мен міндеттері;
      3) экономикалық саясаттың, оның ішінде салықтық-бюджет саясатының бес жылға арналған негізгі бағыттары мен шаралары;
      4) бес жылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамы (қосымша түрінде);
      5) шоғырландырылған, мемлекеттік және республикалық бюджеттер түсімдері мен шығыстарының болжамын, бюджет тапшылығын қамтитын үш жылдық кезеңге арналған бюджет параметрлерінің болжамы (қосымша түрінде);
      6) әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамалары;
      7) үш жылдық кезеңге арналған басым республикалық бюджеттік инвестициялар тізбесі (қосымша түрінде);
      8) жоспарлы кезеңге арналған шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар тізбесі (қосымша түрінде).
      9. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы көрсеткіштерінің тізбесі осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес айқындалады.
      10. Басым бюджеттік инвестициялар тізбесі осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша айқындалады.
      11. Жоспарлы кезеңге арналған шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар тізбесі осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша айқындалады.
      12. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бөлімдерінің құрылымы, республиканың және өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамды параметрлерін есептеуге қажетті көрсеткіштердің нысаны, тізбесі, сондай-ақ жауапты орындаушылар стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкес стратегиялық мақсаттар мен басымдықтарға байланысты айқындалады және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бұйрығымен бекітіледі.
      13. Шартты қаржыландырылатын шығыстардың тізбесі мен көлемін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган қалыптастырады және Республикалық бюджет комиссиясының (бұдан әрі – РБК) қарауына шығарады.
      14. Шартты қаржыландырылатын шығыстарды бөлу тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.
      15. Мемлекеттік басқарудың жергілікті деңгейінде әзірленетін әлеуметтік-экономикалық даму болжамы мынадай негізгі бөлімдерден тұрады:
      1) өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамы, үрдістері, басымдықтары, нысаналы индикаторлары мен көрсеткіштері;
      2) үш жылға арналған:
      тиісті жергілікті бюджеттердің негізгі параметрлерін (қосымша түрінде);
      өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамаларын;
      үш жылдық кезеңге арналған басым жергілікті бюджеттік инвестициялардың тізбесін (қосымша түрінде) қамтуы тиіс бюджет параметрлері.
      16. Жоспарлы кезеңнің екінші және үшінші жылдарына арналған бюджет параметрлерінің болжамы индикативті сипатта болады және әлеуметтік-экономикалық даму болжамының өзгерістерін, бюджет мониторингі мен нәтижелерді бағалауды, басқа да ішкі және сыртқы факторларды ескере отырып, бюджет параметрлерінің кезекті жоспарлы кезеңге арналған болжамын әзірлеу кезінде нақтылануы мүмкін.

3. Мемлекеттік басқарудың орталық деңгейінде
әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібі

      17. Республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу екі кезеңде жүзеге асырылады.
      Бірінші кезеңде республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын, бюджеттік және бюджеттік инвестициялық саясатты қоса алғанда, әлеуметтік-экономикалық саясаттың басымдықтарын әзірлеу жүзеге асырылады:
      1) орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдар жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 15 наурызынан кешіктірмей мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға көрсеткіштер болжамын және республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының бөлімдеріне, бөлім құрылымына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамы көрсеткіштерінің нысандары мен тізбесіне сәйкес ұсыныстар, сондай-ақ, шығыстардың жаңа бастамалары бойынша, оның ішінде бюджеттік инвестициялық саясаттың басымдықтары бойынша ұсыныстар береді;
      2) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдардан алынған ақпараттың негізінде жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 1 сәуірінен кешіктірмей алдағы бес жылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын әзірлейді және оны әлеуметтік экономикалық даму болжамын әзірлеу үшін қажетті ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын әзірлеу үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне жолдайды;
      3) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 10 сәуірінен кешіктірмей әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу үшін қажетті ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жолдайды.
      4) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық атқарушы органдардан, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінен және өзге де мемлекеттік органдардан алынған ақпараттың негізінде республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын және бюджеттік және бюджеттік инвестициялық саясатты қоса алғанда, әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі басымдықтарын әзірлейді және жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 15 сәуірінен кешіктірмей Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді;
      5) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган РБК мақұлдағаннан кейін екі күндік мерзімде орталық және жергілікті атқарушы органдарға, өзге де мемлекеттік органдарға республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын және бюджеттік және бюджеттік инвестициялық саясатты қоса алғанда, әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі басымдықтарын жолдайды;
      Екінші кезеңде республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылау және болжам жобасының бөлімдерін қалыптастыру, оның ішінде басым республикалық бюджеттік инвестициялардың, шартты қаржыландырылатын шығыстардың тізбелерін қалыптастыру жүзеге асырылады:
      1) орталық және жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ өзге де мемлекеттік органдар жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 15 мамырынан кешіктірмей бюджеттік өтінімдер шеңберінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға басым республикалық бюджеттік инвестициялар тізбесі жобасына енгізу үшін басым бюджеттік инвестициялар, оның ішінде нысаналы трансферттер (өңірлік даму жөніндегі мемлекеттік органмен келісілген) бойынша ұсыныстар жолдайды;
      2) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бюджеттік инвестициялық саясат басымдықтары негізінде және орталық атқарушы органдар мен өзге де мемлекеттік органдардан алынған ақпаратты қарау нәтижелері бойынша үш жылдық кезеңге арналған басым республикалық бюджеттік инвестициялар тізбесінің жобасын:
      РБК-да орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдардың бюджеттік өтінімдерін қарау нәтижелері бойынша қалыптастырады.
      3) жоспарланатын кезең алдындағы жылдың шілде айында мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық және жергілікті атқарушы органдардың, сондай-ақ өзге де мемлекеттік органдардың қатысуымен республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылауды жүргізеді;
      4) орталық және жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ өзге де мемлекеттік органдар республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бөлімдерінің құрылымына, көрсеткіштерінің нысандары мен тізбесіне сәйкес жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 15 шілдесінен кешіктірмей мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға нақтыланған көрсеткіштер болжамын және республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының бөлімдеріне ақпаратты ұсынады;
      5) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдардан алынған ақпараттың негізінде жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 20 шілдесінен кешіктірмей алдағы бес жылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын нақтылайды және оны әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу үшін қажетті ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің сценарийлік болжамын әзірлеу үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне жолдайды;
      6) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 28 шілдесінен кешіктірмей мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу үшін қажетті ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің нақтыланған сценарийлік болжамын жолдайды;
      7) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық атқарушы және өзге мемлекеттік органдардан, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінен, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінен алынған жоспарланатын кезең алдындағы кезеңдегі ресми есептік деректердің негізінде жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 1 тамызынан кешіктірмей алдағы бес жылдық кезеңге арналған республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын әзірлейді;
      8) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган басым республикалық бюджеттік инвестициялар мен шартты қаржыландырылатын шығыстардың тізбелерін қоса алғанда, республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлейді және РБК қарауына енгізеді;
      9) РБК қорытындысын ескере отырып, басым республикалық бюджеттік инвестициялар мен шартты қаржыландырылатын шығыстардың тізбелерін қоса алғанда, республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасы жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 15 тамызынан кешіктірмей Қазақстан Республикасы Үкіметінің қарауына енгізіледі;
      10) басым республикалық бюджеттік инвестициялар тізбесін және шартты қаржыландырылатын шығыстардың тізбесін қоса алғанда, республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 1 қыркүйегінен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдайды.

4. Мемлекеттік басқарудың жергілікті деңгейінде
әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібі

      18. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу екі кезеңде жүзеге асырылады.
      Бірінші кезеңде бюджеттік және бюджеттік инвестициялық саясаттың басымдықтарын қоса алғанда, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің, басымдықтарының болжамын әзірлеу жүзеге асырылады:
      1) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың атқарушы органдарының және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдарының қатысуымен бірінші кезеңде РБК мақұлдаған республиканың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің сценарийлік болжамы, әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бөлімдері құрылымының, көрсеткіштерінің нысандары мен тізбесі, бюджеттік және бюджеттік инвестициялық саясатты қоса алғанда, әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі басымдықтарының негізінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын және басымдықтарын әзірлейді және жоспарланатын кезең алдындағы жылдың 20 сәуірінен кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясының қарауына енгізеді;
      Екінші кезеңде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылау, болжамы жобасының бөлімдерін қалыптастыру, оның ішінде басым жергілікті бюджеттік инвестициялар тізбесін қалыптастыру жүзеге асырылады:
      1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы жоспарланатын кезең алдындағы жылдың қыркүйегінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдарының қатысуымен екінші кезеңде мақұлданған республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының негізінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылауды жүргізеді;
      2) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың атқарушы органдары және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдары, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бөлімдерінің құрылымына, көрсеткіштерінің нысандары мен тізбесіне сәйкес жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 15 қыркүйегінен кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органына облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының бөлімдеріне ұсыныстар және көрсеткіштерді нақтылауды ұсынады;
      3) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың атқарушы органдарынан және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдарынан алынған ақпараттың негізінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясының қорытындысын ескере отырып, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет қаражаты есебінен басым жергілікті бюджеттік инвестициялардың тізбесін қалыптастырады, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын пысықтайды және жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 25 қыркүйектен кешіктірмей оны жергілікті атқарушы органның қарауына енгізеді;
      4) басым жергілікті бюджеттік инвестициялардың тізбесін қоса алғанда, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 1 қазаннан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімдігі мақұлдайды.
      19. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу екі кезеңде жүзеге асырылады.
      Бірінші кезеңде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің, басымдықтарының болжамын әзірлеу жүзеге асырылады:
      1) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 25 сәуірге дейін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясы мақұлдаған облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамы, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бөлімдерінің құрылымы, көрсеткіштерінің нысандары мен тізбесі негізінде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын және ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын әзірлейді және ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті бюджет комиссиясының қарауына жібереді.
      Екінші кезеңде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасы көрсеткіштерінің болжамын нақтылау және бөлімдерін қалыптастыру, оның ішінде басым бюджеттік инвестициялар тізбесін қалыптастыру жүзеге асырылады:
      1) жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың қазанында ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы екінші кезеңде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мақұлданған әлеуметтік-экономикалық даму болжамы негізінде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылауды жүргізеді;
      2) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының қорытындысын ескере отырып, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) басым жергілікті бюджеттік инвестицияларының тізбесін қоса алғанда, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын пысықтайды және жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 25 қазаннан кешіктірмей оны жергілікті атқарушы органның қарауына енгізеді;
      3) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) басым жергілікті бюджеттік инвестицияларының тізбесін қоса алғанда, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылғы 1 қарашадан кешіктірмей ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігі мақұлдайды.

5. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеуді
әдіснамалық және ақпараттық қамтамасыз ету

      20. Республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу кезінде орталық және жергілікті атқарушы органдардың, сондай-ақ өзге де мемлекеттік органдардың жұмысына әдіснамалық басшылықты және үйлестіруді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      21. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу кезінде облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың атқарушы органдары мен аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) уәкілетті органдарының жұмысына әдіснамалық басшылықты және үйлестіруді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жүзеге асырады.
      22. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу бойынша әдіснамалық ұсынымдарда әзірлейді.

Әлеуметтік-экономикалық    
даму болжамын        
әзірлеу ережесі мен мерзімдеріне
1-қосымша          

Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы көрсеткіштерінің
тізбесі

1. Бес жылдық кезеңге арналған

Р/с

Көрсеткіштердің атауы

1-ші жоспарланатын жылдың алдындағы ағымдағы жылды бағалау

Болжам

Болжанатын кезеңнің 1-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 2-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 3-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 4-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 5-ші жылы

1

2

3

4

5

6

7

8

1

ЖІӨ, млрд. теңге







2

ЖІӨ-нің нақты өзгеруі, алдыңғы жылға қарағанда %







3

ЖІӨ, ресми бағам бойынша млрд. АҚШ долл.







4

Халықтың жан басына шаққандағы ЖІӨ ресми бағам бойынша, АҚШ долл.








Экономика салаларының ЖҚҚ

5

Ауыл, орман және балық шаруашылығы, алдыңғы жылға қарағанда %







6

Өнеркәсіп, алдыңғы жылға қарағанда %







7

Тау-кен өндіру өнеркәсібінің карьерлерін әзірлеу, алдыңғы жылға қарағанда %







8

Мұнай және газ конденсатын өндіру көлемі, млн. тонна







9

Өңдеу өнеркәсібі, алдыңғы жылға қарағанда %







10

Электрмен жабдықтау, газ, бу беру және ауа баптау, алдыңғы жылға қарағанда %







11

Мұнайдың әлемдік бағасы (Brent қоспасы), жылына орташа есеппен бір баррелі АҚШ долл.







12

Құрылыс, алдыңғы жылға қарағанда %







13

Көлік және қоймаға жинақтау, алдыңғы жылға қарағанда %







14

Ақпарат және байланыс, алдыңғы жылға қарағанда %







15

Сауда, алдыңғы жылға қарағанда %







16

Негізгі капиталға инвестициялар, млн. теңге







17

Негізгі капиталға инвестициялар, алдыңғы жылға қарағанда %








Ақша-кредит саясатының көрсеткіштері

18

Экономикаға ЕДБ кредиттері, млрд. теңге, кезең соңына







19

Резиденттердің депозиттері, кезең соңына млрд. теңге







20

Ақша массасы, кезең соңына млрд. теңге







21

Инфляция, кезең соңына, %







22

Экономиканы монеталандыру деңгейі, %







23

Ұлттық Банктің ресми қайта қаржыландыру мөлшерлемесі, % (кезең соңына)








Төлем теңгерімінің көрсеткіштері

24

Тауар экспорты, млн. АҚШ долл.







25

Тауар импорты, млн. АҚШ долл.







26

Сауда теңгерімі, млн. АҚШ долл.







27

Ағымдағы шот, млрд. АҚШ долл.







28

Ағымдағы шоттың сальдосы, ЖІӨ-ден %








Әлеуметтік саланың көрсеткіштері

29

Экономикалық белсенді тұрғындар саны, мың адам







30

Жұмыспен қамтылғандар саны, мың адам







31

оның ішінде жалдамалы қызметкерлер, мың адам







32

Жұмыссыздар саны, мың адам







33

Экономикалық белсенді тұрғындарға қарағанда, жұмыссыздық деңгейі %







34

Кадрларға қажеттілік, барлығы, мың адам







35

оның ішінде ҮИИДМБ шеңберіндегі қажеттілік, мың адам







36

Ең төменгі жалақы мөлшері, теңге







37

Орташа айлық номиналды жалақы, теңге







38

Нақты жалақы индексі, алдыңғы жылға қарағанда %







39

Айлық есептік көрсеткіш, теңге







40

Зейнеткерлер саны, мың адам.







41

Базалық зейнетақы төлемінің мөлшері, теңге







42

Ең төменгі зейнетақы мөлшері, теңге







43

Ең төменгі күнкөріс деңгейі, теңге







44

Табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен тұрғындардың үлесі, %







45

Орта техникалық білімі бар кадрлар даярлап шығару, адам







46

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлар даярлап шығару, адам







2. Үш жылдық кезеңге арналған бюджеттік параметрлер болжамы

                                                          млрд. теңге

Бюджет көрсеткіштері

Р/с

Көрсеткіштер атауы

1-ші жоспарланатын жылдың алдындағы ағымдағы жылғы бағалау

Болжам

Болжанатын кезеңнің 1-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 2-ші жылы

Болжанатын кезеңнің 3-ші жылы

1

2

3

4

5

6

Мемлекеттік бюджет

1

Түсімдер





2

ЖІӨ-ге қарағанда %





3

Кірістер (трансферттерді есептемегенде)





4

ЖІӨ-ге қарағанда %





5

Салықтық түсімдер





6

Салықтық емес түсімдер





7

Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер





8

Трансферттер түсімдері





9

Ұлттық қордан кепілдендірілген трансферт





10

Бюджет кредиттерін өтеу





11

Мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдер





12

Шығыстар





13

ЖІӨ-ге қарағанда %





14

Алдыңғы жылға қарағанда %





15

Тапшылық





16

ЖІӨ-ге қарағанда %





17

Мұнай емес тапшылық





18

ЖІӨ-ге қарағанда %





Республикалық бюджет

19

Түсімдер





20

ЖІӨ-ге қарағанда %





21

Кірістер (трансферттерді есептемегенде)





22

ЖІӨ-ге қарағанда %





23

Салықтық түсімдер





24

Салықтық емес түсімдер





25

Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер





26

Трансферттер түсімдері





27

Ұлттық қордан кепілдендірілген трансферт





28

кері трансферт





29

бюджеттік алып қоюлар





30

Бюджет кредиттерін өтеу





31

Мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдер





32

Шығыстар





33

ЖІӨ-ге қарағанда %





34

Алдыңғы жылға қарағанда %





35

Тапшылық





36

ЖІӨ-ге қарағанда %





37

Мұнай емес тапшылық





38

ЖІӨ-ге қарағанда %





      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЖІӨ – жалпы ішкі өнім
      ЖҚҚ – жалпы қосылған құн
      ЕДБ – екінші деңгейдегі банктер
      ҮИИДМБ – Үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі мемлекеттік бағдарлама

Әлеуметтік-экономикалық   
даму болжамын        
әзірлеу ережесі мен мерзімдеріне
2-қосымша          

Басым бағыттар бөлінісіндегі үш жылдық кезеңге арналған басым бюджеттік инвестициялар тізбесі

Бағыттың атауы

Іске асыру кезеңі

Қаржыландыру көзі*

Жалпы құны
(мың теңге)

Жоспарланатын жылға дейін барлығы (мың теңге)

Жоспар
(мың теңге)

3-ші жоспарланатын жылдан кейін
(мың теңге)

1-ші есепті жылға дейін

1-ші есепті жыл

2-ші жыл (ағымдағы жылдың жоспары)

1-ші жоспарланатын жыл

2-ші жоспарланатын жыл

3-ші жоспарланатын жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Барлығы:























































      * - жобаны қаржыландыру көздерін (республикалық және/немесе жергілікті бюджеттер) көрсете отырып

Мемлекеттік бағдарламалар бөлінісіндегі үш жылдық кезеңге
арналған басым бюджеттік инвестициялар тізбесі

Атауы

ББӘ атауы

Іске асыру кезеңі

Қаржыландыру көзі*

Жалпы құны
(мың теңге)

Жоспарланатын жылға дейін барлығы (мың теңге)

Жоспар (мың теңге)

3-ші жоспарланатын жылдан кейін
(мың теңге)

1-ші есепті жылға дейін

1-ші есепті жыл

2-ші жыл (ағымдағы жылдың жоспары)

1-ші жоспарланатын жыл

2-ші жоспарланатын жыл

3-ші жоспарланатын жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12





Барлығы:








1. Республикалық бюджеттік инвестициялық жобалар





Жиыны:












































2. Жарғылық капиталды ұлғайту арқылы жоспарланатын бюджеттік инвестициялар





Жиыны:












































3. Нысаналы даму трансферттері





Жиыны:












































4. Кредит беру





Жиыны:












































      * - жобаны қаржыландыру көздерін (республикалық және/немесе жергілікті бюджеттер) көрсете отырып

Әлеуметтік-экономикалық    
даму болжамын         
әзірлеу ережесі мен мерзімдеріне
3-қосымша           

Жоспарлы кезеңге арналған шартты қаржыландырылатын шығыстар
тізбесі

Р/с

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің атауы

Шығыстардың атауы

Сомасы, млн. теңге

1

2

3

4


Жиыны:







Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 27 тамыздағы
N 1251 қаулысына  
қосымша       

Қазақстан Республикасы Үкіметінің күші жойылған
кейбір шешімдерінің тізбесі

      1. "Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспарларын әзірлеудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., N 17, 190-құжат).
      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 26 қарашадағы N 1184 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 7-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2003 ж., N 44, 484-құжат).
      3. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 1 шілдедегі N 723 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 27, 345-құжат).
      4. "Мемлекеттік мүлікті басқарудың тиімділігін арттырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 15 қарашадағы N 1201 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 8-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 45, 568-құжат).
      5. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 және 2004 жылғы 15 қарашадағы N 1201 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі N 748 қаулысының 1-тармағының 1) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2005 ж., N 30, 389-құжат).
      6. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 қаулысына толықтырулар мен өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 17 тамыздағы N 780 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., N 30, 331-құжат).
      7. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан  Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 15 қарашадағы N 1080 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., N 42, 458-құжат).
      8. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 12 қарашадағы N 1048 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 4-тармағы.

Об утверждении Правил и сроков разработки прогноза социально-экономического развития

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 августа 2009 года № 1251. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2015 года № 754

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 08.09.2015 № 754 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 8 января 2015 года № 9.

      Сноска. Заголовок постановления в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 "О Системе государственного планирования в Республике Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила и сроки разработки прогноза социально-экономического развития.
      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно приложению к настоящему постановлению.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 27 августа 2009 года № 1251

ПРАВИЛА
и сроки разработки прогноза социально-экономического развития

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и сроки разработки прогноза социально-экономического развития (далее – Правила) определяют порядок и сроки разработки прогноза социально-экономического развития на центральном и местном уровнях государственного управления, механизм взаимодействия центральных и местных исполнительных органов по его разработке.
      2. Прогноз социально-экономического развития разрабатывается ежегодно на скользящей основе на пятилетний период с учетом стратегических и программных документов и ежегодного послания Президента Республики Казахстан к народу Казахстана о положении в стране и об основных направлениях внутренней и внешней политики Республики.
      3. Прогноз социально-экономического развития республики - прогноз социально-экономического развития, разрабатываемый на центральном уровне государственного управления.
      4. Прогноз социально-экономического развития региона - прогноз социально-экономического развития, разрабатываемый на местном уровне государственного управления.
      5. Прогноз социально-экономического развития республики разрабатывается центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      Прогноз социально-экономического развития республики одобряется Правительством Республики Казахстан и подлежит опубликованию в средствах массовой информации.
      6. Прогноз социально-экономического развития региона разрабатывается местными уполномоченными органами по государственному планированию.
      Прогноз социально-экономического развития региона одобряется местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) и подлежит опубликованию в средствах массовой информации.
      7. Прогноз социально-экономического развития является основой для разработки стратегических планов центральных и местных государственных органов на пятилетний период, республиканского и местных бюджетов на трехлетний период, программ развития территорий.

2. Структура прогноза социально-экономического развития

      8. Прогноз социально-экономического развития, разрабатываемый на центральном уровне государственного управления, состоит из следующих разделов:
      1) внешние и внутренние условия развития экономики;
      2) цели и задачи экономической политики на среднесрочный период, в том числе налогово-бюджетной политики;
      3) основные направления и меры экономической политики на пять лет, в том числе налогово-бюджетной политики;
      4) прогноз показателей социально-экономического развития на пятилетний период (в виде приложения);
      5) прогноз бюджетных параметров на трехлетний период, включающий прогноз поступлений и расходов консолидированного, государственного и республиканского бюджетов, дефицит бюджета (в виде приложения);
      6) новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития;
      7) перечень приоритетных республиканских бюджетных инвестиций на трехлетний период (в виде приложения);
      8) перечень условно финансируемых расходов на плановый период (в виде приложения).
      9. Перечень показателей прогноза социально-экономического развития определяется согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      10. Перечень приоритетных бюджетных инвестиций определяется по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      11. Перечень условно финансируемых расходов на плановый период определяется по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      12. Структура разделов прогноза социально-экономического развития, формы, перечень показателей, необходимых для расчета прогнозных параметров социально-экономического развития республики и региона, а также ответственные исполнители определяются в зависимости от стратегических целей и приоритетов в соответствии со стратегическими и программными документами и утверждаются приказом центрального уполномоченного органа по государственному планированию.
      13. Перечень и объем условно финансируемых расходов формируются центральным уполномоченным органом по государственному планированию и выносятся на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии (далее – РБК).
      14. Порядок выделения условно финансируемых расходов определяется Правительством Республики Казахстан.
      15. Прогноз социально-экономического развития, разрабатываемый на местном уровне государственного управления, состоит из следующих основных разделов:
      1) прогноз, тенденции, приоритеты, целевые индикаторы и показатели социально-экономического развития региона;
      2) бюджетные параметры на три года, которые должны содержать:
      основные параметры соответствующих местных бюджетов (в виде приложения);
      новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития региона;
      перечень приоритетных местных бюджетных инвестиций на трехлетний период (в виде приложения).
      16. Прогноз бюджетных параметров на второй и третий годы планового периода носит индикативный характер и может быть уточнен при разработке прогноза бюджетных параметров на очередной плановый период с учетом изменений прогноза социально-экономического развития, бюджетного мониторинга и оценки результатов других внутренних и внешних факторов.

3. Порядок разработки прогноза социально-экономического
развития на центральном уровне государственного управления

      17. Разработка прогноза социально-экономического развития республики осуществляется в два этапа.
      На первом этапе осуществляется разработка сценарного прогноза показателей социально-экономического развития республики и приоритетов социально-экономической политики, включая бюджетную и бюджетную инвестиционную:
      1) центральные исполнительные и иные государственные органы не позднее 15 марта года, предшествующего планируемому периоду, представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию прогноз показателей и предложения к разделам прогноза социально-экономического развития республики в соответствии со структурой разделов, формами и перечнем показателей прогноза социально-экономического развития, а также предложения по новым инициативам расходов, в том числе по приоритетам бюджетной инвестиционной политики;
      2) центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации, полученной от центральных исполнительных и иных государственных органов, не позднее 1 апреля года, предшествующего планируемому периоду, разрабатывает сценарный прогноз показателей социально-экономического развития на предстоящий пятилетний период и направляет его в Национальный Банк Республики Казахстан для разработки сценарного прогноза показателей денежно-кредитной политики, необходимых для разработки прогноза социально-экономического развития;
      3) Национальный Банк Республики Казахстан не позднее 10 апреля года, предшествующего планируемому периоду, направляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию сценарный прогноз показателей денежно-кредитной политики, необходимых для разработки прогноза социально-экономического развития;
      4) центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации, полученной от центральных исполнительных органов, Национального Банка Республики Казахстан и иных государственных органов, разрабатывает и вносит, не позднее 15 апреля года, предшествующего планируемому периоду, на рассмотрение РБК сценарный прогноз показателей социально-экономического развития республики и основные приоритеты социально-экономической политики, включая бюджетную и бюджетную инвестиционную;
      5) центральный уполномоченный орган по государственному планированию в двухдневный срок после одобрения РБК направляет центральным и местным исполнительным органам, иным государственным органам сценарный прогноз показателей социально-экономического развития республики и основные приоритеты социально-экономической политики, включая бюджетную и бюджетную инвестиционную.
      На втором этапе осуществляются уточнение прогноза показателей и формирование разделов проекта прогноза социально-экономического развития республики, в том числе формирование перечней приоритетных республиканских бюджетных инвестиций, условно финансируемых расходов:
      1) центральные и местные исполнительные органы, а также иные государственные органы не позднее 15 мая года, предшествующего планируемому периоду, в рамках бюджетных заявок, представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию предложения по приоритетным бюджетным инвестициям, в том числе предложения по целевым трансфертам (согласованные с государственным органом по региональному развитию) для включения в проект перечня приоритетных республиканских бюджетных инвестиции;
      2) центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании приоритетов бюджетной инвестиционной политики и по результатам рассмотрения информации, полученной от центральных исполнительных и иных государственных органов, формирует проект перечня приоритетных республиканских бюджетных инвестиций на трехлетний период:
      по итогам рассмотрения бюджетных заявок центральных исполнительных и иных государственных органов на РБК;
      3) в июле года, предшествующего планируемому периоду, центральный уполномоченный орган по государственному планированию с участием центральных и местных исполнительных органов, а также иных государственных органов проводит уточнение прогноза показателей социально-экономического развития республики;
      4) центральные и местные исполнительные органы, а также иные государственные органы в соответствии со структурой разделов, формами и перечнем показателей прогноза социально-экономического развития республики не позднее 15 июля года, предшествующего планируемому периоду, представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию уточненный прогноз показателей и информацию к разделам прогноза социально-экономического развития республики;
      5) центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации, полученной от центральных исполнительных и иных государственных органов, не позднее 20 июля года, предшествующего планируемому периоду, уточняет сценарный прогноз показателей социально-экономического развития на предстоящий пятилетний период и направляет его в Национальный Банк Республики Казахстан для разработки сценарного прогноза показателей денежно-кредитной политики, необходимых для разработки прогноза социально-экономического развития;
      6) Национальный Банк Республики Казахстан не позднее 28 июля года, предшествующего планируемому периоду, направляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию уточненный сценарный прогноз показателей денежно-кредитной политики, необходимых для разработки прогноза социально-экономического развития;
      7) центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации, полученной от центральных исполнительных и иных государственных органов, Национального Банка Республики Казахстан, а также официальных отчетных данных за предшествующий планируемому периоду отчетный период, полученных от Агентства Республики Казахстан по статистике, не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому периоду, формирует прогноз показателей социально-экономического развития на предстоящий пятилетний период;
      8) центральный уполномоченный орган по государственному планированию разрабатывает и вносит на рассмотрение РБК проект прогноза социально-экономического развития республики, включая перечни приоритетных республиканских бюджетных инвестиций и условно финансируемых расходов;
      9) проект прогноза социально-экономического развития республики, включая перечни приоритетных республиканских бюджетных инвестиций и условно финансируемых расходов, с учетом заключения РБК вносится на рассмотрение в Правительство Республики Казахстан не позднее 15 августа года, предшествующего планируемому периоду;
      10) прогноз социально-экономического развития республики, включая перечень приоритетных республиканских бюджетных инвестиций и перечень условно финансируемых расходов, не позднее 1 сентября года, предшествующего планируемому периоду, одобряется Правительством Республики Казахстан.

4. Порядок разработки прогноза социально-экономического
развития на местном уровне государственного управления

      18. Разработка прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы осуществляется в два этапа.
      На первом этапе осуществляются разработка прогноза показателей, приоритетов социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, включая приоритеты бюджетной и бюджетной инвестиционной политики:
      1) местный уполномоченный орган по государственному планированию с участием исполнительных органов области, города республиканского значения, столицы и уполномоченных органов районов (города областного значения) на основе одобренного РБК на первом этапе сценарного прогноза показателей социально-экономического развития республики, структуры разделов, форм и перечня показателей прогноза социально-экономического развития и основных приоритетов социально-экономического развития, включая бюджетную и бюджетную инвестиционную, разрабатывает и не позднее 20 апреля года, предшествующего планируемому периоду, вносит на рассмотрение бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы прогноз показателей и приоритеты социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы.
      На втором этапе осуществляются уточнение прогноза показателей, формирование разделов проекта прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, в том числе формирование перечня приоритетных местных бюджетных инвестиций:
      1) в сентябре года, предшествующего планируемому периоду, местный уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы с участием местных исполнительных органов области, города республиканского значения, столицы и уполномоченных органов районов (города областного значения) на основе одобренного на втором этапе прогноза социально-экономического развития республики проводит уточнение прогноза показателей социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      2) исполнительные органы области, города республиканского значения, столицы и уполномоченные органы районов (города областного значения) в соответствии со структурой разделов, формами и перечнем показателей прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы не позднее 15 сентября года, предшествующего планируемому периоду, представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы предложения к разделам и уточнение показателей прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      3) местный уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации, полученной от исполнительных органов области, города республиканского значения, столицы и уполномоченных органов районов (города областного значения), дорабатывает проект прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, и формирует перечень приоритетных местных бюджетных инвестиций за счет средств областного бюджета, города республиканского значения, столицы с учетом заключения бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы, и не позднее 25 сентября года, предшествующего планируемому периоду, вносит его на рассмотрение в местный исполнительный орган;
      4) прогноз социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, включая перечень приоритетных местных бюджетных инвестиций не позднее 1 октября года, предшествующего планируемому периоду, одобряется акиматом области, города республиканского значения, столицы.
      19. Разработка прогноза социально-экономического развития района (города областного значения) осуществляется в два этапа.
      На первом этапе осуществляется разработка прогноза показателей, приоритетов социально-экономического развития района (города областного значения):
      1) местный уполномоченный орган по государственному планированию района (города областного значения) до 25 апреля года, предшествующего планируемому периоду, на основе одобренного бюджетной комиссией области, города республиканского значения, столицы прогноза показателей социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, структуры разделов, форм и перечня показателей прогноза и основных приоритетов социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы разрабатывает и направляет на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии района (города областного значения) прогноз показателей социально-экономического развития района (города областного значения) и приоритеты социально-экономического развития района (города областного значения).
      На втором этапе осуществляется уточнение прогноза показателей и формирование разделов проекта прогноза социально-экономического развития района (города областного значения), в том числе формирование перечня приоритетных бюджетных инвестиций:
      1) в октябре года, предшествующего планируемому периоду, местный уполномоченный орган по государственному планированию района (города областного значения) на основе одобренного на втором этапе прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы проводит уточнение прогноза показателей социально-экономического развития района (города областного значения);
      2) местный уполномоченный орган по государственному планированию района (города областного значения) дорабатывает проект прогноза социально-экономического развития района (города областного значения), включая перечень приоритетных местных бюджетных инвестиций, с учетом заключения бюджетной комиссии района (города областного значения), и не позднее 25 октября года, предшествующего планируемому периоду, вносит его на рассмотрение в местный исполнительный орган;
      3) прогноз социально-экономического развития района (города областного значения), включая перечень приоритетных местных бюджетных инвестиций, не позднее 1 ноября года, предшествующего планируемому периоду, одобряется акиматом района (города областного значения).

5. Методологическое и информационное обеспечение разработки
прогноза социально-экономического развития

      20. Методологическое руководство и координация работы центральных и местных исполнительных органов, а также иных государственных органов при разработке прогноза социально-экономического развития республики осуществляются центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      21. Методологическое руководство и координация работы исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы и уполномоченных органов районов (городов областного значения) при разработке прогноза социально-экономического развития осуществляются местным уполномоченным органом по государственному планированию.
      22. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию разрабатывает методологические рекомендации по разработке прогноза социально-экономического развития.

Приложение 1       
к Правилам и срокам разработки
Прогноза социально    
экономического развития  

Перечень
показателей прогноза социально-экономического развития

1. На пятилетний период

№ п/п

Наименование показателей

Оценка текущего года, предшествующего 1-му планируемому году

Прогноз

1-ый год прогнозируемого периода

2-ой год прогнозируемого периода

3-й год прогнозируемого периода

4-ый год прогнозируемого периода

5-ый год прогнозируемого периода

1

2

3

4

5

6

7

8

1

ВВП, млрд. тенге







2

Реальное изменение ВВП в % к предыдущему году







3

ВВП, млрд. долл. США по официальному курсу







4

ВВП на душу населения, дол. США по официальному курсу







ВДС отраслей экономики

5

Сельское, лесное и рыбное хозяйство, в % к предыдущему году







6

Промышленность, в % к предыдущему году







7

Горнодобывающая промышленность и разработка карьеров, в % к предыдущему году







8

Объем добычи нефти и газового конденсата, млн. тонн







9

Обрабатывающая промышленность, в % к предыдущему году







10

Электроснабжение, подача газа, пара и воздушное кондиционирование, в % к предыдущему году







11

Мировая цена на нефть (смесь Brent), долларов США за баррель в среднем за год







12

Строительство, в % к предыдущему году







13

Транспорт и складирование, в % к предыдущему году







14

Связь и информация, в % к предыдущему году







15

Торговля, в % к предыдущему году







16

Инвестиции в основной капитал, млн. тенге







17

Инвестиции в основной капитал, в % к предыдущему году







Показатели денежно-кредитной политики

18

Кредиты БВУ экономике, млрд. тенге, на конец периода







19

Депозиты резидентов, млрд. тенге, на конец периода







20

Денежная масса, млрд. тенге, на конец периода







21

Инфляция на конец периода, %







22

Уровень монетизации экономики, %







23

Официальная ставка рефинансирования Национального Банка, % (на конец периода)







Показатели платежного баланса

24

Экспорт товара, млн.дол. США







25

Импорт товара, млн.дол.США







26

Торговый баланс, млн.дол. США







27

Текущий счет, млрд. дол. США







28

Сальдо текущего счета в % от ВВП







Показатели социальной сферы

29

Численность экономически активного населения, тыс. человек







30

Численность занятых, тыс. человек







31

из них наемные работники, тыс.человек







32

Численность безработных, тыс. человек







33

Уровень безработицы, % к экономически активному населению







34

Всего потребность в кадрах, тыс.чел.







35

в т.ч. потребность в рамках ГПФИИР, тыс.чел.







36

Минимальный размер заработной платы, тенге







37

Среднемесячная номинальная заработная плата, тенге







38

Индекс реальной заработной платы, % к предыдущему году







39

Месячный расчетный показатель, тенге







40

Численность пенсионеров, тыс.чел.







41

Размер базовой пенсионной выплаты, тенге







42

Минимальный размер пенсии, тенге







43

Прожиточный минимум, тенге







44

Доля населения с доходами ниже прожиточного минимума, %







45

Выпуск кадров со среднетехническим образованием, чел.







46

Выпуск кадров с высшим и послевузовским образованием, чел.







2. Прогноз бюджетных параметров на трехлетний период

                                                          млрд. тенге

Показатели бюджета



Наименование показателей

Оценка текущего года, предшествующего 1-му планируемому году

Прогноз

1-ый год прогнозируемого периода

2-ой год прогнозируемого периода

3-й год прогнозируемого периода

1

2

3

4

5

6

Государственный бюджет

1

Поступления





2

В % к ВВП





3

Доходы (без учета трансфертов)





4

В % к ВВП





5

Налоговые поступления





6

Неналоговые поступления





7

Поступления от продажи основного капитала





8

Поступления трансфертов





9

Гарантированный трансферт из Национального фонда





10

Погашение бюджетных кредитов





11

Поступления от продажи финансовых активов государства





12

Расходы





13

В % к ВВП





14

В % к предыдущему году





15

Дефицит





16

В % к ВВП





17

Ненефтяной дефицит





18

В % к ВВП





Республиканский бюджет

19

Поступления





20

В % к ВВП





21

Доходы (без учета трансфертов)





22

В % к ВВП





23

Налоговые поступления





24

Неналоговые поступления





25

Поступления от продажи основного капитала





26

Поступления трансфертов





27

Гарантированный трансферт из Национального фонда





28

обратный трансферт





29

бюджетные изъятия





30

Погашение бюджетных кредитов





31

Поступления от продажи финансовых активов государства





32

Расходы





33

В % к ВВП





34

В % к предыдущему году





35

Дефицит





36

В % к ВВП





37

Ненефтяной дефицит





38

В % к ВВП





      Расшифровка аббревиатур:
      ВВП - валовой внутренний продукт
      ВДС - валовая добавленная стоимость
      БВУ - банки второго уровня
      ГПФИИР - Государственная программа по форсированному индустриально-инновационному развитию

Приложение 2       
к Правилам и срокам разработки
Прогноза социально    
экономического развития  

Перечень
приоритетных бюджетных инвестиций на трехлетний
период в разрезе приоритетных направлений

Наименование направления

Период реализации

Источник
Финансирования*

Общая стоимость (тыс. тенге)

Всего до планируемого года (тыс. тенге)

План (тыс. тенге)

После 3-го планируемого года (тыс. тенге)

до 1-го отчетного года

1-й отчетный год

2-й год (план текущего года)

1-й планируемый год

2-й планируемый год

3-й планируемый год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Всего:























































      * - с указанием источников финансирования проекта (республиканский и/или местные бюджеты)

Перечень
приоритетных бюджетных инвестиций на трехлетний
период в разрезе государственных программ

Наименование

Наименование АБП

Период реализации

Источник финансирования*

Общая стоимость (тыс. тенге)

Всего до планируемого года (тыс. тенге)

План (тыс. тенге)

После 3-го планируемого года (тыс. тенге)

до 1-го отчетного года

1-й отчетный год

2-й год (план текущего года)

1-й планируемый год

2-й планируемый год

3-й планируемый год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12





ВСЕГО:








1. Республиканские бюджетные инвестиционные проекты





ИТОГО:
































2. Бюджетные инвестиции, планируемые посредством увеличения уставного капитала





ИТОГО:
































3. Целевые трансферты на развитие





ИТОГО:
































4. Кредитование





ИТОГО:
































      * - с указанием источников финансирования проекта (республиканский и/или местные бюджеты)

Приложение 3       
к Правилам и срокам разработки
Прогноза социально    
экономического развития  

Перечень условно финансируемых расходов на плановый период

№ п/п

Наименование администратора бюджетных программ

Наименование расходов

Сумма, млн. тенге

1

2

3

4


Итого:







Приложение         
к постановлению Правительства
Республики Казахстан     
от 27 августа 2009 года № 1251

Перечень
утративших силу некоторых решений Правительства
Республики Казахстан

      1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2002 года № 647 "Об утверждении Правил разработки среднесрочных планов социально-экономического развития Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 17, ст. 190).
      2. Пункт 7 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 ноября 2003 года № 1184 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2003 г., № 44, ст. 484).
      3. Постановление Правительства Республики Казахстан от 1 июля 2004 года № 723 "О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2002 года № 647" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 27, ст. 345).
      4. Пункт 8 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 ноября 2004 года № 1201 "О некоторых вопросах повышения эффективности управления государственным имуществом" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 45, ст. 568).
      5. Подпункт 1) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 748 "О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2002 года № 647 и от 15 ноября 2004 года № 1201" (САПП Республики Казахстан, 2005 г., № 30, ст. 389).
      6. Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 августа 2006 года № 780 "О внесении дополнений и изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2002 года № 647" (САПП Республики Казахстан, 2006 г., № 30, ст. 331).
      7. Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 ноября 2006 года № 1080 "О внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2002 года № 647" (САПП Республики Казахстан, 2006 г., № 42, ст. 458).
      8. Пункт 4 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 2008 года № 1048 "О некоторых вопросах акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына".