Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 27 желтоқсандағы № 1301 қаулысына толықтыру мен өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 23 сәуірдегі № 345 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1086 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Yкiметiнiң 28.12.2015 № 1086 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 27 желтоқсандағы № 1301 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., № 49, 600-құжат) мынадай толықтыру мен өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру ережесінде:
      «Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жоспарлау» деген 1-бөлімде:
      «Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын әзірлеу және бекіту» деген кіші бөлімде:
      10-тармақ «тапсырыс берушілерді» деген сөздерден кейін «және мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспары өзіне «Мемлекеттік құпиялар туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік құпиялары бар мәліметтер мен Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған, таратылуы шектелген қызметтік ақпараты бар мәліметтерді қамтитын жағдайларды» деген сөздермен толықтырылсын;
      «Конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудың ерекше тәртібі» деген 9-бөлімде:
      «Құқық тәртібі мен ұлттық қауіпсіздіктің, құпиялылық режимінің сақталуын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігі кепілдігін қамтамасыз ету үшін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудың ерекше тәртібі» деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «Құқық тәртібі мен ұлттық қауіпсіздікті, құпиялылық режимінің сақталуын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ұлттық қауіпсіздігінің кепілдігін қамтамасыз ету үшін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудың ерекше тәртібі
      251. Ерекше тәртіпті қолдана отырып мемлекеттік сатып алу құпиялылық режимін сақтауды, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздік кепілдігін қамтамасыз ететін мемлекеттік сатып алуды жүргізудің ерекше тәртібін белгілеу талап етілетін жағдайда, құқық тәртібі мен ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді, сондай-ақ олар туралы мәліметтер мемлекеттік құпияларды және Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтайтын таратылуы шектеулі қызметтік ақпаратты қамтитын мәліметтер құрайтын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алған жағдайда жүзеге асырылады.
      Ерекше тәртіп қолданылатын мемлекеттік сатып алу жабық рәсімдер қолданыла отырып, конкурс тәсілімен өткізіледі.
      252. Жабық рәсімдерді қолдана отырып, конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу мемлекеттік сатып алудың веб-порталында және тапсырыс берушілердің интернет-ресурстарында мемлекеттік сатып алудың конкурс тәсілімен жүзеге асырылатыны туралы хабарландыруды, конкурстық құжаттамалардың мәтіндерін, конкурсқа қатысуға өтінімдері бар конверттерді ашу, конкурста қатысуға жіберу туралы және конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу қорытындылары туралы қол қойылған хаттамаларды орналастырмастан жүзеге асырылады.
      253. Жабық рәсімдерді қолдана отырып конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушы жазбаша шақыру хатында белгіленген мерзімде олардың осындай шақыру алғанын растау шартымен кемінде екі әлеуетті өнім берушінің атына жазбаша шақыру жібереді.
      254. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік құпияларға жататын мәліметтер пайдаланылмайтын, бірақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған, таратылуы шектелген қызметтік ақпараты бар мәліметтер пайдаланылатын жағдайларды қоспағанда, жабық рәсімдер қолданылатын конкурсқа қатысу үшін жазбаша шақыру хат жіберілетін әлеуетті өнім берушілердің мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдаланатын жұмыстарға Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті және оның органдары белгіленген тәртіппен беретін рұқсаты болуы тиіс.
      255. Аттарына шақыру жіберілетін әлеуетті өнім берушілердің тізімін тапсырыс беруші Заңның 6-бабында көзделген шектеулерді ескере отырып жасайды және тапсырыс берушінің бірінші басшысы не жауапты хатшысы немесе Қазақстан Республикасының Президенті айқындайтын жауапты хатшы өкілеттігін жүзеге асыратын өзге де лауазымды адам не оның міндетін атқаратын адам бекітеді.
      256. Егер белгілі бір тауарды не белгілі бір жұмысты, көрсетілетін қызметті мемлекеттік сатып алудың жылдық көлемі құндық тұрғыдан тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің төрт мың есе мөлшерінен аспаса, онда жабық рәсімдер қолданылатын конкурс мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1) тапсырыс берушінің бірінші басшысы не жауапты хатшысы немесе Қазақстан Республикасының Президенті айқындайтын жауапты хатшы өкілеттігін жүзеге асыратын өзге де лауазымды адам не оның міндетін атқаратын адам шешімімен конкурстық комиссия бекітіледі, конкурстық комиссияның хатшысы анықталады;
      2) конкурстық өтінімдерді ұсыну мерзімі аяқталғанға дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей кемінде екі әлеуетті өнім берушіге жазбаша шақыру жіберіледі. Конкурстық құжаттама конкурстық өтінімді берудің маңызды талаптары мен нысандары көрсетілген шарт жобасымен қоса, сатып алуды ұйымдастырушының уәкілетті лауазымды адам қол қойған жазбаша сұрау салу түрінде ресімделеді. Сұрау салу мынадай:
      мемлекеттік сатып алу үшін бөлінген сомаларды көрсете отырып, өткізілетін мемлекеттік сатып алу мәні болып табылатын тауарлардың саны туралы, орындалатын жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің көлемі туралы;
      сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің (техникалық талаптарын көрсете отырып), қысқаша сипаттамасы;
      тауарларды беру, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету орны;
      тауарларды берудің, жұмыстарды орындаудың, қызметтерді көрсетудің талап етілетін мерзімдері;
      әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерді ұсынуды бастау және аяқтау мерзімі туралы мәліметтерді қамтуы тиіс.
      Әлеуетті өнім берушілерден біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар сұратылмайды;
      3) сатып алуды ұйымдастырушының сұрау салуында көрсетілген мерзім аяқталғанға дейін ұсынылған конкурстық өтінімдер олардың ұсынылуына қарай хронологиялық тәртіппен конкурстық өтінімдері бар конверттерді тіркеу журналына енгізуге жатады;
      4) әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдері бар конверттерді конкурстық комиссия конкурстық өтінімдері бар конверттерді ұсыну аяқталған күнінен бастап бір жұмыс күнінен кешіктірмей ашады және конкурстық баға ұсыныстарын салыстырады да ең төмен конкурстық баға ұсынысын ұсынған әлеуетті өнім берушіні жеңімпаз етіп анықтайды.
      Егер ең төмен конкурстық баға ұсынысын бірнеше әлеуетті өнім беруші ұсынса, конкурстық баға ұсынысы басқа әлеуетті өнім берушілердің конкурстық баға ұсыныстарынан бұрын келіп түскен әлеуетті өнім беруші жеңімпаз болып танылады;
      5) әлеуетті өнім берушінің конкурстық өтінімі, егер:
      ол осы тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу үшін бөлінген сомадан асатын болса;
      әлеуетті өнім беруші мемлекеттік сатып алу туралы шарт жобасының талаптарымен келіспесе не өзгертуді және (немесе) маңызды талаптармен толықтыруды ұсынса;
      әлеуетті өнім беруші біреуден артық конкурстық баға ұсынысын ұсынса, кері қайтаруға жатады.
      Конкурстық өтінімдерді өзге негіздемелер бойынша кері қайтаруға жол берілмейді;
      6) конкурстың қорытындылары туралы шешім мынадай:
      тапсырыс беруші мен мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының толық атаулары, олардың почталық мекен-жайы;
      өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алудың атауы;
      конкурстық өтінімдерін конкурстық өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі аяқталғанға дейін ұсынған әлеуетті өнім берушілердің толық атаулары, олардың тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге мәлімделген бағалары;
      кері қайтару себептерін негіздей отырып, кері қайтарылған конкурстық өтінімдер туралы;
      конкурс жеңімпазы туралы мәліметтер көрсетіле отырып, жазбаша түрде ресімделеді;
      7) конкурстық өтінімдерді ұсыну мерзімі аяқталған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей сатып алуды ұйымдастырушы хабарлама жіберу жолымен конкурстық өтінімдерін ұсынған барлық әлеуетті өнім берушілерді конкурстың қорытындылары туралы хабардар етуі тиіс.
      257. Осы тарауда реттелмеген жағдайларда тапсырыс берушілер, мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушылар мен конкурстық комиссияның мүшелері Заңды және осы Ережені басшылыққа алады.».
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                              К. Мәсімов

О внесении дополнения и изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2007 года № 1301

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 апреля 2010 года № 345. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 1086

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.12.2015 № 1086 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2007 года № 1301 "Об утверждении Правил осуществления государственных закупок" (САПП Республики Казахстан, 2007 г., № 49, ст. 600) следующие дополнение и изменение:
      в Правилах осуществления государственных закупок, утвержденных указанным постановлением:
      в разделе 1 "Планирование государственных закупок товаров, работ, услуг":
      в подразделе "Разработка и утверждение годового плана государственных закупок товаров, работ, услуг":
      в пункте 10 после слов "статьи 4 Закона," дополнить словами "и случаев, когда годовой план государственных закупок включает в себя сведения, содержащие государственные секреты, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных секретах" и сведения, содержащие служебную информацию ограниченного распространения, определенные Правительством Республики Казахстан,";
      в разделе 9 "Особый порядок осуществления государственных закупок способом конкурса":
      подраздел "Особый порядок осуществления государственных закупок товаров, работ, услуг для обеспечения правопорядка и национальной безопасности, соблюдения режима секретности, а также гарантии национальной безопасности Республики Казахстан" изложить в следующей редакции:
      "Особый порядок осуществления государственных закупок товаров, работ, услуг для обеспечения правопорядка и национальной безопасности, соблюдения режима секретности, а также гарантии национальной безопасности Республики Казахстан
      251. Государственные закупки с применением особого порядка осуществляются в случаях приобретения товаров, работ, услуг в целях обеспечения правопорядка и национальной безопасности, а также товаров, работ, услуг, сведения о которых составляют государственные секреты и сведения, содержащие служебную информацию ограниченного распространения, определенных Правительством Республики Казахстан, когда требуется установление особого порядка проведения государственных закупок, обеспечивающих соблюдение режима секретности, а также гарантии национальной безопасности.
      Государственные закупки с применением особого порядка проводятся способом конкурса с применением закрытых процедур.
      252. Государственные закупки способом конкурса с применением закрытых процедур осуществляются без размещения на веб-портале государственных закупок и интернет-ресурсе заказчиков извещения об осуществлении государственных закупок способом конкурса, текстов конкурсной документации, подписанных протоколов вскрытия конвертов с заявками на участие в конкурсе, о допуске к участию в конкурсе и об итогах государственных закупок способом конкурса.
      253. При проведении государственных закупок способом конкурса с применением закрытых процедур организатор государственных закупок направляет в адрес не менее двух потенциальных поставщиков письменные приглашения с условием подтверждения ими получения такого приглашения в сроки, установленные в письменном приглашении.
      254. Потенциальные поставщики, которым направляются письменные приглашения для участия в конкурсе с применением закрытых процедур, должны иметь разрешение на работы с использованием сведений, составляющих государственные секреты, выдаваемое в установленном порядке Комитетом национальной безопасности Республики Казахстан и его органами, за исключением случаев, когда при осуществлении государственных закупок не используются сведения, относящиеся к государственным секретам, но используются сведения, содержащие служебную информацию ограниченного распространения, определенные Правительством Республики Казахстан.
      255. Список потенциальных поставщиков, в адрес которых будет направляться приглашение, составляется заказчиком с учетом ограничений, предусмотренных статьей 6 Закона, и утверждается первым руководителем, либо ответственным секретарем или иным осуществляющим полномочия ответственного секретаря должностным лицом, определяемым Президентом Республики Казахстан, заказчика, либо лицом, исполняющим его обязанности.
      256. В случае, если годовой объем государственных закупок
определенного товара, либо определенной работы, услуги в стоимостном
выражении не превышает четырехтысячекратного размера месячного
расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, то конкурс с применением закрытых процедур осуществляется в следующем порядке:
      1) решением первого руководителя, либо ответственного секретаря или иного осуществляющего полномочия ответственного секретаря должностного лица, определяемого Президентом Республики Казахстан, заказчика, либо лица, исполняющего его обязанности, утверждается конкурсная комиссия, определяется секретарь конкурсной комиссии;
      2) не позднее пяти рабочих дней до окончания срока представления конкурсных заявок не менее чем двум потенциальным поставщикам направляются письменные приглашения. Конкурсная документация оформляется в виде письменного запроса, подписанного уполномоченным должностным лицом организатора закупки, с приложением проекта договора с указанием существенных условий и формы представления конкурсной заявки. Запрос должен содержать следующие сведения:
      о количестве товара, об объемах выполняемых работ, оказываемых услуг, являющихся предметом проводимых государственных закупок, с указанием сумм, выделенных для государственных закупок;
      краткое описание закупаемых товаров (с указанием технических условий), работ, услуг;
      место поставки товара, выполнения работ, оказания услуг;
      требуемые сроки поставки товара, выполнения работ, оказания услуг;
      о сроке начала и окончания представления потенциальными поставщиками конкурсных заявок.
      Документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям, у потенциальных поставщиков не запрашиваются;
      3) конкурсные заявки, представленные до окончания срока, указанного в запросе организатора закупок, подлежат внесению в журнал регистрации конвертов с конкурсными заявками в хронологическом порядке по мере их представления;
      4) не позднее одного рабочего дня со дня окончания представления конвертов с конкурсными заявками конкурсная комиссия вскрывает конверты с конкурсными заявками потенциальных поставщиков и сопоставляет конкурсные ценовые предложения и определяет победителем конкурса потенциального поставщика, предложившего наименьшее конкурсное ценовое предложение.
      В случае, если наименьшее конкурсное ценовое предложение представлено несколькими потенциальными поставщиками, победителем признается потенциальный поставщик, конкурсное ценовое предложение которого поступило ранее конкурсных ценовых предложений других потенциальных поставщиков;
      5) конкурсная заявка потенциального поставщика подлежит отклонению, если:
      она превышает сумму, выделенную для приобретения данных товаров, работ, услуг;
      потенциальный поставщик не согласен, либо предлагает изменить и (или) дополнить существенные условия проекта договора о государственных закупках;
      потенциальный поставщик представил более одного конкурсного ценового предложения.
      Отклонение конкурсных заявок по иным основаниям не допускается;
      6) решение об итогах конкурса оформляется в письменном виде с указанием следующих сведений:
      полное наименование заказчика и организатора государственных закупок, их почтовый адрес;
      название проведенных государственных закупок товаров, работ, услуг;
      полное наименование потенциальных поставщиков, представивших конкурсные заявки до истечения окончательного срока представления конкурсных заявок, заявленные ими цены на товары, работы, услуги;
      об отклоненных конкурсных заявках с обоснованием причин отклонения;
      о победителе конкурса;
      7) не позднее пяти рабочих дней со дня окончания срока представления конкурсных заявок организатор закупок путем направления уведомления должен информировать всех потенциальных поставщиков, представивших конкурсные заявки, об итогах конкурса.
      257. В случаях, не урегулированных настоящей главой, заказчики, организаторы государственных закупок и члены конкурсных комиссий руководствуются Законом и настоящими Правилами.".
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов