Сот органдары мен атқарушылық іс жүргізу органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 4 маусымдағы № 513 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 26 тамыздағы № 970 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2011.08.26 № 970 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 34-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған сот органдары мен атқарушылық іс жүргізу органдарынан шығатын ресми құжаттарды апостильдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің Стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2010 жылғы 4 маусымдағы
№ 513 қаулысымен  
бекітілген     

Сот органдары мен атқарушылық іс жүргізу органдарынан
шығатын ресми құжаттарға апостиль қою жөніндегі
мемлекеттік қызмет көрсету
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Сот органдары мен атқарушылық іс жүргізу органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) - құжаттарға қол қойған адам қолының түпнұсқалылығын куәландыратын және оның өкілеттіктерін, сондай-ақ осы құжат бекітілген мөрдің немесе мөртаңбаның түпнұсқалылығын растайтын арнайы мөртаңба (апостиль) қою рәсімі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасының Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға қосылуы туралы (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан)», «Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция (Гаага, 1961 жылғы 5 қазан) ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 қаулысына сәйкес жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитеті (бұдан әрі - Комитет) көрсетеді. Комитеттің орналасқан жері және байланыс мәліметтері жөнінде толық ақпарат 2-қосымшада, сондай-ақ www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарында көрсетілген.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны ұсынылған құжатқа апостиль қою болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушыларға) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) тұтынушы тиісті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері (тіркелген, талон алған сәттен бастап) 15 минуттан 20-ға дейінгі минутты құрайды;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты (тіркелген, талон алған кезде) 15 минуттан 20-ға дейінгі минутты құрайды;
      3) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі ретінде құжаттарды алу кезінде кезекте күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты 15-тен 20-ға дейінгі минутты құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес заңнамада белгіленген мемлекеттік баж төленеді.
      Мемлекеттік баж төлеу, салық органының есеп шотына жүргізіледі, оның деректемелері Комитеттің ақпараттық стендінде және www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарында көрсетілген.
      Салық органының деректемелерімен бірге түбіртекте тұтынушының деректемелері (Т.А.Ә., заңды тұлғаның атауы, СТН, тіркелген немесе заңды тіркелген мекенжайы) көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкілдіктері мен консулдық мекемелері арқылы келіп түскен құжаттарға апостиль қойған жағдайда мемлекеттік баж төленбейді.
      9. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің сапасы мен қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында ақпарат көзі ретінде стандарт Комитеттің ақпараттық стендінде және www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарында орналастырылған.
      (87172) 74-79-20 телефоны арқылы не www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарындағы «сұрақ-жауап» бөлімінде көрсетілетін қызмет туралы алдын ала консультация алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мейрам күндерін қоспағанда күн сайын көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау сағат 9.00-ден 12.30-ға дейін жүргізіледі, үзіліс 12.30-дан 14.00-ге дейін, құжаттарды беру 16.00-ден 18.30-ға дейін жүргізіледі.
      Алдын ала жазылу және мемлекеттік қызметті жеделдетіп ресімдеу жүргізілмейді.
      Мемлекеттік қызмет 1 күн ішінде көрсетіледі.
      Ұсынылған құжаттарды тексеруге байланысты 1 тұтынушыны қабылдауға, сондай-ақ құжаттарды беруге жұмсалатын уақыт 20 минуттан аспайды.
      Тиісті қол үлгілерін, мөрлерді немесе мөртаңбаларды қосымша талап ету қажет болған жағдайда, құжаттарды беру мерзімі 10 күнге дейін созылады.
      Сот органдары мен атқарушылық іс жүргізу органдарынан құжаттарды талап етуді Комитет жүзеге асырады.
      11. Мемлекеттік қызметті тұтынушыларды қабылдау Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты ғимаратында орналасқан үй-жайда жүзеге асырылады.
      Тұтынушылардың күтуі үшін көзделген орын қажетті жиһазбен (кресло, диван, құжаттарды толтыруға және қалыптастыруға арналған үстел, ақпараттық стенд) жабдықталған.
      Үй-жай режимі - рұқсатнамалық.
      Дене мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін үй-жайда бөлек кіру есігі көзделген. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының іргелес жатқан аумақта автокөлік құралдарын қоятын орындар көзделген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Комитетке мынадай құжаттарды ұсынады:
      жеке басын куәландыратын құжат, сот органдарынан немесе атқарушылық іс жүргізу органдарынан шығатын ресми құжат, апостиль қою үшін мемлекеттік баж төлеу туралы түбіртек. Егер тұтынушы жеке келе алмаған жағдайда, нотариалды расталған сенімхат арқылы оның өкілі өтініш бере алады.
      Заңды тұлғалардың өкілдері үшін заңда белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхат болуы қажет.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы өтініш жасаған кезде Комитеттің апостиль қоюға өкілетті маманы тұтынушыға толтыру үшін өтініш-бланк береді (өтініш үлгісі Комитеттің ақпараттық стендінде және www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарында орналастырылған).
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мына мекен-жайға хабарласуы қажет: 010000, Астана қаласы, Есіл өзенінің сол жағалауы, Д. Қонаев көшесі, 39-үй, Жоғарғы Сот ғимараты, «Е» блогы, 0.035-кабинет, телефон: (87172)74-79-20.
      Апостиль қоюға өкілетті маман ұсынылған ресми құжатқа қол қойған адам қолының түпнұсқалылығын және оның өкілеттілігін, сондай-ақ құжат бекітілген мөр мен мөртаңбаның түпнұсқалылығын Комитеттің үлгілері бойынша тексеру жүргізеді.
      Тұтынушылармен қарым-қатынастың толық ашықтығын қамтамасыз ету қағидатын ұстана отырып, жүргізілетін тексеру қатаң түрде тұтынушының қатысуымен жүргізіледі.
      Жүргізілген тексерістің нәтижесі бойынша апостиль қоюға өкілетті маман апостиль қою не одан бас тарту туралы шешім қабылдайды, бұл туралы өтінішке жазылады.
      15. Құжаттарды алу туралы растау ретінде өтініштің түбіртегі тұтынушыға тапсырылады, онда:
      өтініш қабылданған күн;
      өтінішті қабылдаған маманның Т.А.Ә. және қолы;
      құжаттарды берген күн (уақыты).
      Апостиль қоюға өкілетті маман, апостиль қоюға қабылданған құжаттарды апостиль қоюға ұсынылған құжаттарды тіркеу кітабына тіркейді, апостиль қояды.
      16. Комитетте апостиль қойылған ресми құжаттарды беру тек тұтынушы өзі келген жағдайда жүзеге асырылады.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден мынадай жағдайларда бас тартылуы мүмкін:
      1) қателіктер (түзету, тазартып өшіру) анықталған жағдайда;
      2) егер лауазымды адамның қолы немесе құжаттағы мер Комитеттің үлгілеріне сәйкес келмесе;
      3) егер құжатқа қол қойған лауазымды тұлға, оған қол қоюға өкілетті болмаса;
      4) ресми құжат тиісті түрде рәсімделмеген жағдайда.
      Бас тарту ауызша немесе тұтынушының талабы бойынша жұмыс күні ішінде, негізді себебі көрсетіле отырып жазбаша түрде жүргізіледі.
      Қателіктерді жедел жоюға тұтынушыларға міндетті түрде маман тарапынан көмек көрсетіледі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Комитет мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі қағидаттарды басшылыққа алады: адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау, заңдылықты сақтау, көрсетілетін қызмет туралы толық ақпарат беру, әдептілік, құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, ақпараттарды қорғау және құпиялылығын сақтау.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі, сапалық көрсеткіштермен және осы стандарттың 1 қосымшасына сәйкес қол жетімділікпен өлшенетін ресми құжаттарға апостиль қою болып табылады.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық байланыстар басқармасының жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапалық және қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты маңыздары Комитетпен арнайы құрылған жұмыс тобымен жыл сайын бекітіліп отырады.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Өкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеті (әрекетсіздігі) заңда көрсетілген тәртіптерде жоғары тұрған басшыға шағымдалуы мүмкін.
      Өкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне шағымдану тәртібі туралы ақпаратты тұтынушы Комитеттің Ішкі әкімшілік басқармасынан, 0.030-кабинет, немесе (87172) 74-79-45 телефоны арқылы алуына болады.
      22. Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитетке, Комитет Төрағасының немесе оның орынбасарларының атына жазбаша түрдегі шағымдар: 010000, Астана қаласы, Есіл өзенінің сол жақ жағалауы, Д. Қонаев көшесі, 39-үй, Жоғарғы Сот ғимараты, «Е» блогы мекен-жайы бойынша жолданады. Толық байланыс мәліметтері 2-ші қосымшада көрсетілген.
      Шағымдар Комитеттің кеңсесі арқылы жазбаша түрде қолма қол қабылданады, 0.029-кабинет, телефон (87172) 74-79-16.
      23. Тұтынушыға шағымды қабылдаған тұлғамен оның шағымының қабылданғаны туралы талон беріледі. Талонда: нөмір, күн, шағымды қабылдаған тұлғаның тегі, байланыс мәліметтері, сондай-ақ қарау және тиісті жауапты алу мерзімі көрсетіледі.
      Комитетке келіп түскен шағымдар Қазақстан Республикасының заңнамасында көрсетілген мерзімдер мен тәртіпте қаралады, міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алуға және қаралуға жатады.
      Шағымды қарау нәтижесі туралы шағымданушыға жазбаша түрде хабарланады.
      Даулы сұрақтар азаматтық сот тәртібінде шешіледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Апостиль қоюға өкілетті құрылымдық бөлімшенің байланыс мәліметтері: 010000, Астана қаласы, Есіл өзенінің сол жақ жағалауы, Д. Қонаев көшесі, 39-үй, Жоғарғы Сот ғимараты, «Е» блогы, Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық байланыстар басқармасы, 0.035-кабинет, телефон: (87172) 74-79-20, Комитет басшылығының байланыс мәліметтері осы стандарттың 2-ші қосымшасында және www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарында көрсетілген.
      25. мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпаратты түтынушылар www.supcourt.kz, www.sud.kz сайттарынан таба алады.

Сот органдары мен атқарушылық
іс жүргізу органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою
жөніндегі мемлекеттік қызмет
көрсету стандартына    
1-қосымша         

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және кол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы мақсаттық мәні

Көрсеткіштің есеп беру жылындағы ағымдық мәні

1. Уақытылылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)




1.2. қызмет алуды кезекте _ минуттан астам уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)




2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың % (үлесі)




3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған жағдайлардың % (үлесі)




3.3. Интернет арқылы алуға болатын ақпараттар, қызметтер % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)




5. Әдептілік

5.1. қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




Сот органдары мен атқарушылық
іс жүргізу органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою
жөніндегі мемлекеттік қызмет
көрсету стандартына    
2-қосымша         

Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық
байланыстар басқармасы және Комитет басшылығының
байланыс мәліметтері

Апостиль қоюға өкілетті мемлекеттік органның және құрылымдық бөлімшенің атауы

Орналасқан мекен-жайы

Комитет басшылығының байланыс мәліметтері

1

2

3

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет

Астана қаласы, Есіл өзенінің сол жақ жағалауы, Д. Қонаев көшесі, 39-үй, Жоғарғы Сот ғимараты, «Е» блогы

1) Комитет Төрағасы қабылдау бөлмесінің телефоны:
(87172) 74-76-00

Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық байланыс басқармасы,
0.035-кабинет
телефон: (87172) 74-79-20

ресми сайттар
www.supcourt.kz,
www.sud.kz.

2) Төрағаның бірінші орынбасары қабылдау бөлмесінің телефоны:
(87172) 74-76-07

3) Төраға орынбасары қабылдау бөлмесінің телефоны:
(87172) 74-76-03

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из судебных органов и органов исполнительного производства

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 июня 2010 года № 513. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2011 года № 970

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26.08.2011 № 970.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из судебных органов и органов исполнительного производства.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан 
от 4 июня 2010 года № 513

Стандарт
оказания государственной услуги по апостилированию
официальных документов, исходящих из судебных органов и
органов исполнительного производства

1. Общие положения

      1. Стандарт оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из судебных органов и органов исполнительного производства (далее - государственная услуга) - процедура проставления специального штампа (апостиля), удостоверяющего подлинность подписи лица, подписавшего документ, и подтверждение его полномочий, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется в соответствии с  Законом Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года № 11 "О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 545 "О мерах по реализации положений Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов (Гаага, 5 октября 1961 года)".
      4. Государственная услуга оказывается Комитетом по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан (далее - Комитет). Подробная информация о месте нахождения Комитета и контактные данные указаны в приложении 2, а также на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является проставление апостиля на представленном документе.
      6. Государственная услуга, оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребителям).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона) составляет от 15 до 20 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получения талона) составляет от 15 до 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов как результат оказания государственной услуги составляет от 15 до 20 минут.
      8. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина, установленная законодательством, в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)".
      Оплата госпошлины производится на расчетный счет налогового органа, реквизиты которого указаны на информационном стенде Комитета и на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz.
      Помимо реквизитов налогового органа, в квитанции указываются реквизиты потребителя (Ф.И.О., наименование юридического лица, РНН, адрес прописки или юридической регистрации).
      Госпошлина не взимается в случае апостилирования документов, поступивших через дипломатические представительства и консульские учреждения Республики Казахстан.
      9. В целях обеспечения качества и доступности оказываемой государственной услуги как источник информации стандарт размещен на информационном стенде Комитета и на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz.
      Предварительную консультацию по оказываемой государственной услуге, можно получить по телефону (87172) 74-79-20, либо в разделе "вопросы-ответы" на сайтах www.supcourt.kz, www.sud.kz.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней. Прием документов осуществляется с 9.00 до 12.30 часов, перерыв с 12.30 до 14.00 часов, выдача документов производится с 16.00 до 18.30 часов.
      Предварительная запись и ускоренное оформление государственной услуги не производится.
      Государственная услуга оказывается за 1 день.
      Время, затрачиваемое на прием 1 потребителя, обусловленное проведением проверки представленных документов, а также при выдаче документов, составляет не более 20 минут.
      В случае необходимости дополнительного истребования соответствующих образцов подписей, оттисков печатей или штампов, выдача документов продлевается до 10 дней.
      Истребование документов из судебных органов и органов исполнительного производства осуществляется Комитетом.
      11. Прием потребителей государственной услуги осуществляется в помещении, расположенном в здании Верховного Суда Республики Казахстан.
      Предусмотренное место для ожидания потребителей оснащено необходимой мебелью (кресло, диван, стол для заполнения и формирования документов, информационный стенд).
      Режим помещения - пропускной.
      Для людей с ограниченными физическими возможностями в помещении предусмотрен отдельный вход. На территории, прилегающей к зданию Верховного Суда Республики Казахстан, предусмотрены места для парковки автотранспортных средств.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги, потребитель представляет в Комитет следующие документы:
      документ, удостоверяющий личность, официальный документ, исходящий из судебных органов или органов исполнительного производства, квитанцию об оплате государственной пошлины за апостилирование. В случае, если потребитель не может обратиться лично, может обратиться его представитель по нотариально заверенной доверенности.
      Для представителей юридических лиц - доверенность, оформленная в установленном законом порядке.
      13. При обращении потребителя для получения государственной услуги, специалист Комитета, уполномоченный на проставление апостиля, выдает потребителю бланк-заявление для заполнения (образец заявления размещен на информационном стенде Комитета и на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz).
      14. Для получения государственной услуги потребителю необходимо обратиться по адресу: 010000 г. Астана, левый берег реки Ишим, улица Д. Кунаева, дом 39, здание Верховного Суда, блок "Е", кабинет № 0.035, телефон: (87172) 74-79-20.
      Специалист, уполномоченный на проставление апостиля, осуществляет проверку представленного официального документа на соответствие подлинности подписи лица, подписавшего документ и подтверждении его полномочий, а также подлинности печати или штампа, которыми скреплен документ, по имеющимся в Комитете образцам.
      Соблюдая принцип обеспечения полной прозрачности отношений с потребителями, проводимая проверка осуществляется строго в присутствии потребителя.
      По результатам проведенной проверки, специалист, уполномоченный на проставление апостиля, принимает решение о проставлении апостиля, либо об отказе, о чем расписывается в заявлении.
      15. В качестве подтверждения о получении документов потребителю отрывается корешок от заявления в котором указываются:
      дата приема заявления;
      Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего заявление;
      дата (время) выдачи документов.
      Специалист, уполномоченный на проставление апостиля, регистрирует документы, принятые на апостилирование, в книге записей документов, представленных для проставления апостиля, проставляет апостиль.
      16. Выдача апостилированных официальных документов в Комитете осуществляется при личном обращении потребителей.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в следующих случаях:
      1) при выявлении ошибок (исправлений, подчисток);
      2) если подпись должностного лица и (или) оттиск печати на документе не соответствуют имеющимся в Комитете образцам;
      3) если должностное лицо, подписавшее документ, не обладает полномочием на его подписание;
      4) в случае ненадлежащего оформления официального документа.
      Отказ в предоставлении государственной услуги осуществляется в письменной форме, с предоставлением обоснованной причины отказа, по требованию потребителя в течение рабочего дня.
      Специалист в обязательном порядке оказывает потребителям содействие в оперативном устранении недостатков.

3. Принципы работы

      18. Комитет при предоставлении государственной услуги, руководствуется следующими принципами: соблюдение конституционных прав и свобод человека, соблюдение законности, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой услуге, вежливость, обеспечение сохранности документов, защита и конфиденциальность информации.

4. Результаты работы

      19. Результатом оказания государственной услуги потребителям является апостилирование официальных документов, который измеряется показателями качества и доступности в соответствии с приложением 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа Управления правового обеспечения и международно-правовых связей, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной Комитетом рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Действия (бездействие) уполномоченных должностных лиц могут быть обжалованы в установленном законодательством порядке вышестоящему руководству.
      Информацию о порядке обжалования действий уполномоченных должностных лиц потребитель может получить в Управлении внутренней администрации Комитета, кабинет № 0.030, либо обратившись по телефону: (87172) 74-79-45.
      22. В Комитет по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан, жалобы в письменном виде на имя Председателя Комитета, либо его заместителей направляются по адресу: 010000 г. Астана, левый берег реки Ишим, улица Д. Кунаева, дом 39, здание Верховного Суда, блок "Е". Подробные контактные данные указаны в приложении 2.
      Жалобы принимаются нарочно в письменном виде через канцелярию Комитета, в кабинете № 0.029; телефон (87172) 74-79-16.
      23. Потребителю в подтверждение о принятии его жалобы лицом, принявшим жалобу, выдается талон, в котором указан номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, с указанием контактных данных, а также времени и сроков рассмотрения и получения соответствующего ответа.
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Комитет, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан. Жалобы подлежат обязательному приему, регистрации и учету.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные структурного подразделения, уполномоченного на проставление апостиля: 010000 г. Астана, левый берег реки Ишим, улица Д. Кунаева, дом 39, здание Верховного Суда Республики Казахстан, блок "Е", Управление правового обеспечения и международно-правовых связей, кабинет № 0.035 телефон: 8(7172) 74-79-20. Контактные данные руководства Комитета указаны в приложении 2 к настоящему стандарту и на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz.
      25. Полную информацию о порядке оказания государственной услуги потребители могут найти на сайтах: www.supcourt.kz, www.sud.kz.

Приложение 1      
к стандарту оказания  
государственной услуги 
по апостилированию официальных
документов, исходящих из 
судебных органов и органов
исполнительного производства

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа




1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более ___ минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги




2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
должностным лицом
документов (регистрация)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем и сданных с
первого раза документов




3.3. % (доля) услуг,
информация о которых
доступна через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб к общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок




4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования




4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала




Приложение 2      
к стандарту оказания  
государственной услуги 
по апостилированию официальных
документов, исходящих из 
судебных органов и органов
исполнительного производства

Контактные данные руководства Комитета по судебному
администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан и
Управления правового обеспечения и международно-правовых связей

Наименование
государственного
органа и структурного
подразделения,
уполномоченного на
проставление апостиля

Адрес
расположения

Контактные данные
руководства
Комитета

1

2

3

Комитет по судебному
администрированию при
Верховном Суде
Республики Казахстан

Управление правового
обеспечения и
международно-правовых
связей, кабинет 0.035
телефон: 8(7172)
74 79 20

г. Астана, левый
берег реки Ишим,
улица Д. Кунаева,
дом 39 здание
Верховного Суда
Республики Казахстан,
блок "Е"

официальные сайты: www.supcourt.kz,
www.sud.kz.

1) Председатель
Комитета
телефон приемной:
8(7172) 74-76-00

2) Первый
заместитель
Председателя
телефон приемной:
8(7172) 74-76-07

3) Заместитель
Председателя
телефон приемной:
8(7172) 74-76-03