Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 12 мамырдағы № 504 Қаулысы.

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 шілдедегі Заңының 13-бабының 42) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіру ықтимал қызметті жүзеге асыруға рұқсат беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 7 шілдедегі № 666 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы 2003 ж., № 28, 274-құжат);

      2) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 7 шілдедегі № 666 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 16 сәуірдегі № 528 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы 2009 ж., № 19, 172-құжат).

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 12 мамырдағы
№ 504 қаулысымен
бекітілген

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 42) тармақшасына сәйкес әзірленді және заңды және жеке тұлғалардың әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметін жүзеге асыруға рұқсаттар беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар мен терминдер:

      1) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану мен азаматтық және эксперименттік авиация қызметі саласындағы басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын орнықты дамытуды, ұшу қауіпсіздігі мен авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған қызметті жүзеге асыратын акционерлік қоғам;

      3) аэронавигациялық зерттеу – ықтимал шешімдерді айқындау және ұшу қауіпсіздігі деңгейін төмендетпей қолайлы шешімді таңдау мақсатында авиациялық проблеманы зерделеу;

      4) әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) – осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган беретін, заңды және жеке тұлғалардың әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыру құқығын растайтын құжат;

      5) әуеайлақ маңындағы аумақ – әуеайлақтың бақылау нүктесінде (бұдан әрі – ӘБН) орналасқан орталығы және азаматтық және мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган айқындайтын радиусы бар жер бетіндегі аумақ;

      6) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – облыс, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      7) кедергі – жер бетімен әуе кемесінің қозғалысына арналған аймақта орналасқан және (немесе) әуе кемесінің ұшудағы қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары шығып тұратын немесе белгіленген мұндай беттерден тыс орналасқан және бағалау нәтижелері бойынша аэронавигация үшін қауіп төндіретін барлық жылжымайтын (уақытша немесе тұрақты) және жылжымалы объектілер немесе олардың бөліктері;

      8) объектінің/қызметтің әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы қорытынды – осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен берілетін, әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы тиісті бағалау негізінде қалыптастырылатын құжат;

      9) мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және мемлекеттік авиация қызметі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      10) өтініш беруші – әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға ниеті бар мүдделі жеке немесе заңды тұлға (меншік иесі, тапсырыс беруші, құрылыс салушы);

      11) WGS–84 – 1984 жылғы Дүниежүзілік геодезиялық жүйе (бұдан әрі – WGS–84).

      3. Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметке:

      1) кедергі болып табылатын және әуеайлақ маңындағы аумақта және әуе трассалары шегiндегі жерлерде орналасқан обьектілерді салу, электр беру желiлерiн орнату және басқа да құрылысжайларды орналастыру;

      2) салдарынан әуе кеңістігінде радиотолқындық, көрінетін, акустикалық және өзге де сәулелену түрлері жүргізілетін жұмыстар;

      3) құстардың топталып жиналуы үшін жағдайлар жасайтын немесе ұшу көрінісін нашарлататын (түтін шоғырлануы салдарынан) объектілерді орналастыру;

      4) әуе кеңiстiгiн пайдаланумен тiкелей байланысты емес, бiрақ ұшудың, әуе кемелерi жабдықтарының және ондағы адамдардың қауiпсiздiгiне әсерін тигізетін басқа да қызмет жатады.

      4. Әуеайлақ маңындағы аумақта қызметтің ұшу қауіпсіздігіне тигізетін әсерін және осындай қызметті жүзеге асыру нәтижесінде әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне төнетін қатерді азайту үшін қажетті іс-шараларды айқындауды:

      1) азаматтық авиация әуеайлақтары үшін азаматтық авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының шешімімен құрылатын, тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 1-комиссия) жүзеге асырады. 1-комиссияның құрамына әуеайлақты пайдаланушының, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорын болып табылатын аэронавигациялық қызмет көрсетушінің (бұдан әрі – мемлекеттік өнім беруші) және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері енгізіледі;

      азаматтық авиацияға тиесілігі бойынша бірлесіп пайдалану және (немесе) орналастыру әуеайлақтары үшін құрамына мемлекеттік авиацияның (әскери бөлімнің) құрылымдық бөлімшелерінің және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де енгізілетін азаматтық авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының шешімімен құрылатын 1-комиссия;

      2) мемлекеттік авиация әуеайлақтары үшін құрамына жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де кіретін мемлекеттік авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының (әскери бөлім командирінің) шешімімен құрылатын, тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 2-комиссия);

      мемлекеттік авиацияға тиесілігі бойынша бірлесіп пайдалану және (немесе) орналастыру әуеайлақтары үшін құрамына азаматтық авиацияның (әуежайдың) құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік өнім берушінің және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де кіретін 2-комиссия жүзеге асырады.

      Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша объектінің/қызметтің әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы қорытынды (бұдан әрі – қорытынды) дайындау 1 және 2-комиссиялар жұмысының нәтижесі болып табылады.

      Осы Қағидалардың 3 және 7-тармақтарында көрсетілген қызметке тиісті 1 және 2-комиссиялардың қорытындысын алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттармен қоса еркін нысанда өтінім жібереді.

      Өтініш беруші құжаттардың толық топтамасын ұсынатын болса, 1 және 2-комиссиялар өтінім тіркелген күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күніне дейінгі мерзімде мәлімделген қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін айқындайды және қорытынды дайындайды.

      1 және 2-комиссиялар, қажет болған жағдайда қорытынды дайындау үшін қажетті нақтылаушы ақпаратты сұратады.

      1 және 2-комиссиялар оң не теріс қорытынды ресімдейді.

      Осы Қағидалардың талаптарына сәйкес құрылатын Комиссия мүшелерінің саны тақ болып табылады және кемінде бес адамды құрайды. Комиссияны төраға, ал ол болмаған кезде төрағаның орынбасары басқарады. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды және қорытынды берген кезде оның дауыс беруге құқығы жоқ.

      Қорытынды өтінім берілген тәртіпке қарай пошта жөнелтілімімен немесе электрондық түрде жіберіледі.

      5. Объектілерді (кез келген түрдегі тік құрылымдарды) жоспарлауға, салуға, орнатуға, орналастыруға, кеңейтуге, реконструкциялауға немесе техникалық қайта жарақтандыруға байланысты қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін айқындау үшін мынадай бағалау жүргізіледі:

      1) бірінші деңгейдегі бағалау – "Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығында (бұдан әрі – ӘПЖН 1) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12303 болып тіркелген) көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру көзделген кедергі ретіндегі объектілердің әсерін айқындау;

      2) екінші деңгейдегі бағалау – орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру қарастырылатын объектінің әуеайлақты пайдалану сипаттамаларына әсері. Бұл бағалау DOC 8168 "Әуе кемелерінің ұшуларын жүргізу" аэронавигациялық қызмет көрсету қағидаларында (PANS–OPS) көрсетілген өлшемшарттар негізінде орындалады;

      3) үшінші деңгейдегі бағалау – "Азаматтық авиацияда ұшуларды және авиациялық электр байланысын радиотехникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 29 маусымдағы № 402 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15554 болып тіркелген) көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру межеленген объектінің радиотехникалық жабдық пен байланыс сигналдарының сапасы мен қолжетімділігіне әсері (теріс әсері).

      6. Әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жерлерде қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін және осындай қызметті жүзеге асыру нәтижесінде әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне төнетін қатерді азайту үшін қажетті іс-шараларды айқындауды мемлекеттік өнім беруші басшысының шешімімен құрылатын тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 3-комиссия) жүзеге асырады.

      3-комиссия осы Қағидалардың 7-тармағының 3), 6) және 7) тармақшаларында көрсетілген объектілер үшін қызметтің әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жердегі ұшу қауіпсіздігіне әсерін бағалауды жүзеге асырады.

      Осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген қызметке 3-комиссияның қорытындысын алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттармен қоса еркін нысанда өтінім жібереді.

      7. Мыналарды жобалау, салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру кезінде рұқсат алу талап етіледі:

      1) ӘПЖН 1, "Әуеайлақтардың (тікұшақ айлақтарының), автомобиль жолдарының әуеайлақтық учаскелерінің пайдалануға жарамдылығының нормаларын және Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының әуеайлақтарына қойылатын тактикалық-техникалық талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 24 қыркүйектегі № 761 қбп бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19521 болып тіркелген) (бұдан әрі – ӘПЖН 2) және DOC 8168 "Әуе кемелерінің ұшуларын жүргізу" аэронавигациялық қызмет көрсету қағидаларында (PANS–OPS) айқындалған ұшу кезінде әуе кемелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары тұрған ұшу-қону жолағының ең жақын нүктесінен 4 км дейінгі қашықтықтағы кез келген биіктіктегі барлық объектілерде;

      2) әуеайлақ деңгейіне қатысты биіктігі 45 м және одан жоғары болатын, ӘБН 15 км қашықтықта орналасқан объектілер;

      3) биіктігі әуеайлақ деңгейіне қарағанда 100 м және одан жоғары әуеайлақ маңындағы аумақтағы объектілер, сондай-ақ өз биіктігі 100 м және одан жоғары әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс объектілер;

      4) қызметі ӘБН-нен 15 км-ге дейінгі қашықтықтағы әуежайлар (әуеайлақтар) аудандарында көріністі нашарлататын (бу, түтін шығарындылары және т.б.) өнеркәсіптік және өзге де ұйымдар, құрылысжайлар;

      5) авиациялық радиотехника құралдарының, жарық – сигнал жабдықтарының қалыпты жұмыс істеуіне кедергі келтіретін, ӘБН-нен 15 км-ге дейінгі қашықтықта пилоттардың көзінің шағылысуына себеп болуы мүмкін байланыс желілері, электр беру желілері, сондай-ақ радиотолқындық, көрінетін және өзге де сәулелену түрлерінің объектілері;

      6) шығарылатын газдарды авариялық жағуға арналған алау құрылғылары (алау құрылғыларының биіктігін айқындаған кезде жалын шығарудың ең жоғары ықтимал биіктігі ескеріледі);

      7) жарылыс қаупі бар объектілер;

      8) ӘБН-нен 13 км радиуста аң және мал шаруашылығы фермалары, қасапхана (мал сою алаңдары), сондай-ақ кез келген басқа ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыру үшін. Әуеайлақтың бақылау нүктесінен 13 км радиуста аң мен мал шаруашылығы фермаларын, қасапханаларды (мал сою алаңдарын) салу, сондай-ақ кез келген басқа да ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыру, егер мұндай қызмет құстардың топталып жиналуына жағдай жасамаса және ұшу қауіпсіздігіне қатер төндірмесе және осы Қағидаларға сәйкес рұқсат алынған болса, мүмкін болады.

      8. Осы Қағидалардың 3 және 7-тармақтарында көрсетілген қызметке және объектілерді салуға, орнатуға, орналастыруға, кеңейтуге, реконструкциялауға немесе техникалық қайта жарақтандыруға рұқсатты:

      1) азаматтық авиация пайдаланатын әуеайлақтар, сондай-ақ тиесілілігі бойынша азаматтық авиацияға жататын және әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жерлерде бірлесіп пайдаланылатын және (немесе) орналастырылатын әуеайлақтар үшін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым;

      2) осы Қағидалардың 2-тарауында белгіленген тәртіппен мемлекеттік авиация пайдаланатын әуеайлақтар, сондай-ақ тиесілігі бойынша мемлекеттік авиацияға жататын, бірлесіп пайдаланылатын және (немесе) орналастырылатын әуеайлақтар үшін мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган береді.

      9. ӘБН-нен 13 км аз қашықтықта құстардың топталып жиналуына алып келетін және ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіретін қалдықтарды тастайтын орындарды орналастыруға тыйым салынады.

      10. ӘПЖН 1 және ӘПЖН 2 сәйкес жаңа немесе көлемі жағынан үлкейтілген қолданыстағы обьектілер ұшу кезінде әуе кемелерін қорғауға арналған кедергілерді шектеу беттерінен шығып тұрмайды.

      Әуеайлақты пайдаланушы жергiлiктi атқарушы органдардың әуеайлақ маңындағы аумақтағы жерді пайдаланудың ерекше шарттары бар аймақтардың шекараларын Қазақстан Республикасының Жер кодексінің талаптарына сәйкес белгiлеу мақсатында жергiлiктi атқарушы органдарға әуеайлақ маңындағы аумақта белгіленген кедергiлердi шектеу беттерi бойынша деректердi жiбередi.

      Жеке және заңды тұлғалар жер учаскесін алу, оның нысаналы мақсатын өзгерту, сондай-ақ объектілерді салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру мақсатында жергілікті атқарушы органдарға жүгінген кезде жергілікті атқарушы органдар жеке және заңды тұлғаларды осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген қызмет және объектілерді орналастыру үшін рұқсат талап етілетіні туралы хабардар етеді.

      11. Әуеайлақтарды айырып-тану үшін қабылданған таңбалық белгілер мен құрылғыларға ұқсайтын қандай да бір белгілер мен құрылғыларды әуеайлақ ауданында орнатуға жол берілмейді.

      Ғимараттар мен құрылысжайлардың иелері ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында осы Қағидаларға, ӘПЖН 1 және ӘПЖН 2 сәйкес осы объектілерге түнде және күндіз көрінетін таңбалық белгілер мен құрылғыларды өз қаражаты есебінен орналастырады.

2-тарау. Рұқсаттарды беру, қайтарып алу және оларға өзгерістер енгізу тәртібі

      12. Рұқсат:

      1) осы Қағидалардың 4-тармағына сәйкес құрылатын 1 және 2-комиссиялар әуеайлақ маңындағы аумақтың шекарасы шегінде беретін;

      2) осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес құрылатын 3-комиссия әуеайлақ маңындағы аумақтың шекарасынан тыс беретін қорытынды негізінде беріледі.

      Рұқсатта рұқсат берілетін қызмет түрі немесе сипаттамалары бар объект көрсетіледі.

      13. Осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген қызметті жүзеге асыруға рұқсат алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 12 және 15-тармақтарында көрсетілген құжаттармен қоса осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімді құзыреті бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымға немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органға жазбаша немесе электрондық түрде жібереді.

      Заңды тұлғалар рұқсат алуға өтінімді бірінші басшының қолы мен мөр қойылған ұйымның бланкісінде береді.

      Жеке тұлғалар рұқсат алуға өтінімді нақты тұрғылықты мекенжайын көрсете отырып береді.

      Өтінім келіп түскен күні тіркеледі. Егер өтінім жұмыс істемейтін күні келіп түскен болса, онда ол одан кейінгі келесі жұмыс күні тіркеледі.

      Рұқсат алуға өтінімді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган ол келіп түскен кезден бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күн ішінде қарайды.

      Өтінімді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның тиісті бейіндегі мамандары қарайды, солардың бағалауы негізінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның басшысы шешім қабылдайды.

      Аэронавигациялық зерттеу жүргізген кезде объект әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары тұрған немесе осындай белгіленген жер беттерінен тыс тұрған және ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін жағдайларда рұқсат алуға өтінімді қарау мерзімі 10 (он) жұмыс күніне ұзартылады.

      Өтінім сәйкес келмеген және (немесе) өтініш беруші осы Қағидалардың 12 және 15-тармақтарында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның лауазымды тұлғасы өтініш берушіні өтінім немесе құжаттар сәйкес келмейтін талаптар туралы хабардар етеді және талаптарға сәйкес келтіру мерзімін белгілейді, бұл ретте өтінімді қарау мерзімі 5 (бес) жұмыс күніне ұзартылады.

      Өтініш беруші анық емес құжаттарды және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган өтініш берушінің құжаттары тіркелген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінімді одан әрі қараудан уәжді бас тарту береді.

      14. Азматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган өтініш берушіге рұқсатты жібереді және рұқсаттарды арнайы журналда есепке алуды жүргізеді не уәжді бас тарту жібереді.

      Рұқсат иеліктен шығарылмайды және үшінші тұлғаларға берілмейді.

      15. Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыру туралы өтінімге мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағының 1), 2), 3), 4), 5) тармақшаларына сәйкес объектілерді салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру, электр беру желілерін және басқа да құрылысжайларды орнату үшін:

      объектілердің тізбесі, олардың ұзындығы мен нысаналы мақсаты туралы деректер;

      WGS–84 координаталар жүйесіндегі көлденең жазықтықта объектінің орналасуы туралы деректер;

      объектінің тік жазықтықта орналасуы туралы деректер: объектінің өзінің биіктігі және теңіздің орташа деңгейіне қатысты оның орналасқан жеріндегі рельефтің биіктігі немесе объектінің ең биік нүктесінің WGS–84 жүйесіндегі орташа теңіз деңгейінен асып кетуі;

      объектінің орналасқан жері мен биіктігі туралы деректер көзі туралы мәліметтер;

      көлденең және тік есептеу жүйелеріндегі деректердің дәлдігі;

      объектіден ӘБН-ге дейінгі аралық (әуеайлақ маңындағы аумақтағы объектілер үшін) көрсетілген, қалаға немесе елді мекенге байланыстырылған объектілерді салу учаскесі белгіленген карталар;

      электр беру желілерінің кернеуі туралы мәліметтер;

      байланыс, электр беру желiлерiнiң (оның iшiнде бұрыштық, су айдындары, өзендер, темiр және автомобиль жолдары арқылы өтетін) биіктігі туралы деректер;

      жер бетінің төрт бұрышының бағдарымен жер бедері ескерілген және жер бетінің масштабы мен WGS–84 жүйесіндегі абсолютті белгілері көрсетілген электр беру желілері трассасының жоспары;

      жер бетінің төрт бұрышының бағдарымен жер бедері ескерілген және жер бетінің масштабы мен WGS–84 жүйесіндегі абсолютті белгілері көрсетілген объектілер мен кедергілердің ұзындығының жоспары.

      Осы тармақшада көрсетілген мәліметтерді және техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілер үшін осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес бағалауды "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 32-бабына сәйкес бірінші санаттағы лицензиясы бар жобалау ұйымдары дайындайды;

      2) салдарынан әуе кеңістігінде радиотолқындық, көрінетін, акустикалық және өзге де сәулелену түрлері жүргізілетін жұмыстар үшін:

      учаскенің бастапқы және соңғы пункттері туралы деректер және бүкіл трассаның атауы (аумағы арқылы трасса өтетін облыс, аудан көрсетілген);

      радиосәуле шығару құрылғыларының нысаналы мақсаты, жұмыс жиілігі, сәулелену жолағының ені, модуляция түрі, қуаты, сәулелену бағыты және бағытталу диаграммасының ені, антенна құрылғысының аспа биіктіктері туралы деректер;

      3) құстардың топталып жиналуына немесе ұшу көрінісінің нашарлауына әкелетін объектілерді орналастыру үшін объектінің орналасқан жері, ӘБН-ге дейінгі қашықтық туралы деректер ұсынылады, қызмет түрі және құстар мен қызметтің өзге де жануарларды тартуын төмендететін жағдайлар сипатталады;

      4) материалдық объектiлердiң әуе кеңiстiгiнде қозғалуымен тiкелей байланысты емес, бiрақ әуе кемелерiнiң ұшу қауiпсiздiгiне, олардың жабдықтары мен олардағы адамдардың қауіпсіздігіне әсер ететiн басқа да қызметтi жүзеге асыру тәртiбi мен шарттары туралы мәлiметтер.

      16. Осы Қағидалардың 7-тармағының 1) – 5) тармақшаларында тізбеленген объектілерді салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру аяқталғаннан кейін құрылыс салушы (өтініш беруші, объектінің меншік иесі) 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде әуеайлақты пайдаланушыға және мемлекеттік өнім берушіге сапасы азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган бекітетін Азаматтық авиацияда аэронавигациялық ақпаратпен қамтамасыз ету қағидаларының талаптарына сәйкес келетін объектілердің WGS–84 форматындағы координаталары мен абсолютті биіктіктерін ұсынады.

      17. Құрылыс объектісінің техникалық параметрлері немесе ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін, рұқсат берілген қызмет шарттары өзгерген немесе ауытқыған кезде өтініш беруші осы Қағидалардың талаптарына сәйкес рұқсат беру рәсімінен қайтадан өтеді.

      Құрылыс объектілерінің техникалық параметрлеріне немесе қызмет шарттарына ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін түзетулер енгізілмейтін болса, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган бұрын берілген рұқсатты қайтарып алады.

      Қайтарып алу өтініш берушіге жазбаша немесе электрондық түрде жіберіледі.

      18. Әуеайлақ маңындағы аумақта ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіретін, осы Қағидаларды бұза отырып орналастырылған немесе жүзеге асырылатын немесе осы Қағидаларға сәйкес олар бойынша қорытындылар берілмеген немесе теріс қорытындылар берілген қызмет және объектілер анықталған кезде әуеайлақты пайдаланушы 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жергілікті атқарушы органды шараларды қабылдау, тіпті қызметін тоқтата тұру, ұшу қауіпсіздігіне қатер төнген жағдайда құстардың топталып жиналуына ықпал ететін жағдайларды жою, объектілерді бұзу, көшіру немесе объектілердің биіктігін азайту қажеттігі туралы хабардар етеді.

      Әуеайлақты пайдаланушы осы Қағидаларда белгіленген рұқсат беру немесе оны қайтарып алу рәсімдерін жүргізу үшін тиесілілігіне қарай азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымды немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органды осы Қағидаларды бұзудың анықталғаны туралы хабардар етеді.

      19. Өтініш беруші заңды тұлға қайта құрылған, оның атауы немесе орналасқан жері өзгерген кезде өтініш беруші не оның құқықтық мирасқоры қайта тіркеуден өткеннен кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттармен қоса рұқсатқа өзгерістер енгізу туралы өтініш береді.

      Өтініш беруші жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты немесе қызмет орны өзгерген кезде өтініш беруші қайта тіркеуден өткеннен кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттармен қоса рұқсатқа өзгерістер енгізу туралы өтініш береді.

      Объектінің меншік иесі (заңды немесе жеке тұлға) ауысқан кезде өтініш беруші рұқсатқа тиісті өзгерістер енгізуге арналған өтінішті 30 (отыз) жұмыс күні ішінде қайта береді.

      20. Осы Қағидалардың 19-тармағына сәйкес рұқсатқа өзгерістер енгізуді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган қайта ресімдеу туралы өтінішті алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      21. Объектінің меншік иесі немесе оны пайдаланушы соған сәйкес рұқсат берілген сипаттамаларды, техникалық параметрлерді және шарттарды сақтамаған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган рұқсаттың қолданылуын уақытша тоқтата тұрады, объектінің меншік иесі мен оны пайдаланушы 30 (отыз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде объектіні немесе қызметті берілген рұқсатқа сәйкес келтіру жөнінде шаралар қабылдайды.

      Белгіленген мерзім ішінде объектіні немесе қызметті берілген рұқсатқа сәйкес келтіру бойынша шаралар қабылданбаған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган рұқсатты қайтарып алады, объектінің меншік иесі мен оны пайдаланушы 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде объектіні жою, оның пайдаланылуын тоқтату немесе рұқсат қайтарып алынғаннан кейін дереу рұқсат берілген қызметті тоқтату жөнінде шаралар қабылдайды.

3-тарау. Тыңдау және шағымдану тәртібі

      22. Оң рұқсат беруден бас тарту үшiн негiздер анықталған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi ұйым өтініш берушіге оң шешім беруден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ өтініш берушінің алдын ала шешім бойынша өз ұстанымын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты, күні мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Тыңдау туралы хабарлама Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабына сәйкес өтінім беру мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау қорытындылары бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым оң шешім беру немесе оң шешім беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      23. Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган қызметкерлерінің шешіміне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның басшысының атына берілуі мүмкін.

  Әуе кемелерінің ұшу
қауіпсіздігіне қатер төндіруі
мүмкін қызметті жүзеге асыруға
рұқсаттар беру қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне обьектінің/қызметтің әсері туралы 20__ жылғы "____" _______№ ____ қорытынды

      __________________ № ___________ бұйрығымен бекітілген мына құрамдағы

      тұрақты жұмыс істейтін комиссия дайындаған:___________________________

      _____________ жылғы № __________ өтінім бойынша

      ____________________________________________________________________

      (заңды тұлғалар үшін атауы, заңды мекенжайы, жеке тұлғалар үшін тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі)

      Өтінімге қоса беріледі (құжаттар тізбесі):

      1.______________________________________________________________

      Объектінің/қызметтің сипаттамасы ________________________________

      ___________________________________________________________________,

      (объектінің/қызметтің атауы, нысаналы мақсаты, биіктігі және басқа да сипаттамалары)

      ____________________________________________________________________

      (облыс, аудан, қала, елді мекен көрсетіледі)

      __________________________________________________________ орналасқан.

      (координаталарды, ұшу-қону жолағының ең жақын нүктесінен және ӘБН-нен қашықтығы көрсетіледі)

      Комиссия ұсынылған құжаттарды қарап, мынаны анықтады:

      1. Әуеайлақ маңындағы/әуеайлақтан тыс аумақтардағы объект (қызмет) (керегі көрсетіледі).

      2. Объектінің WGS–84 координаталар жүйесінде көлденең жазықтықта (көрсетіледі) және тік жазықтықта (көрсетіледі) мынадай орны бар.

      3. Кедергі ретінде бағаланатын объект ______________________________

      __________________________________________________________ өтеді.

      (өтетін беттерді және өту мөлшері көрсетіледі)

      4. Обьект аспаптар бойынша қонуға кіру рәсімдерін немесе көзбен шолып маневрлеу рәсімін орындаған кезде кедергілерден ұшып өтудің ең аз абсолюттік/салыстырмалы биіктігінің ұлғаюына әкеледі/ әкелмейді.

      5. Обьектінің ұшу схемаларына (ұшу рәсімдеріне) өзге де пайдалану сипатындағы әсері бар/болмайды.

      6. Күндіз көрінетін таңбалануы және жарықпен қорғау белгілері ____________

      (талап етіледі / талап етілмейді)

      7. Құстардың топталып жиналуына әкелетін немесе ұшу көрінісін нашарлататын (түтін шоғырлануы салдарынан) объектілерді, жарылу қаупі бар объектілерді орналастырудың әсерін бағалау

      __________________________________________________________________

      (қызмет сипатталады)

      8. Басқа _____________________________________________________

      Комиссияның қорытындысы: ______________________________________

      Қорытындыда мыналар көрсетілген:

      ұшу қауіпсіздігіне әсер ету немесе әсер етпеу;

      қызметті жүзеге асыру немесе объектіні орналастыру (өзгерту) мүмкіндігі туралы: рұқсат етіледі (қажет болған жағдайда рұқсат етілетін шарттар көрсетіледі) немесе рұқсат етілмейді;

      азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымнан рұқсат алу қажеттігі туралы;

      әуеайлақты пайдаланушыны және мемлекеттік өнім берушіні хабардар ету туралы;

      объект аяқталғаннан немесе қызмет басталғаннан кейін нақты биіктікті көрсете отырып, WGS–84 жүйесіндегі объектінің нақты координаталары туралы ақпарат беру қажеттігі туралы.

      Тұрақты жұмыс істейтін комиссияның төрағасы ______________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

      Комиссия мүшелерінің қолдары:___________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

  Әуе кемелерінің ұшу
қауіпсіздігіне қатер төндіруі
мүмкін қызметті жүзеге асыруға
рұқсаттар беру қағидаларына
2-қосымша
  нысан

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін объектіні орналастыруға немесе қызметті жүзеге асыруға рұқсат беруге өтінім

      1. Заңды тұлғаның атауы/ өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      2._________________________________________________________________

      _______________(объект немесе қызмет түрі көрсетіледі) рұқсат беруді сұраймын.

      3. Құрылыс (реконструкциялау) объектiсiнiң нысаналы мақсаты, қызмет сипаттамасы, елдi мекенге байланыстырылған облысты, ауданды көрсете отырып, орналастыру (орны), әуеайлақтың ӘБН-нен қашықтығы:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Осы Қағидалардың 15-тармағына сәйкес өтінімге қоса берілген құжаттардың тізбесі.

      5. Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ____________________

      (заңды тұлғалар үшін лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) көрсетіледі)

      Қолы/Күні ______________.


Об утверждении Правил выдачи разрешений на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 мая 2011 года № 504.

      Сноска. В заголовок вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с постановлением Правительства РК от 13.05.2023 № 363 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 42) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи разрешений на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов.

      Сноска. В пункт 1 вносится изменение в текст на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с постановлением Правительства РК от 13.05.2023 № 363 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан:

      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 7 июля 2003 года № 666 "Об утверждении Правил выдачи разрешения на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов" (САПП Республики Казахстан, 2003 г., № 28, ст. 274);

      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2009 года № 528 "О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 июля 2003 года № 666" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 19, ст. 172).

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 мая 2011 года № 504

Правила выдачи разрешений на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов

      Сноска. Правила - в редакции постановления Правительства РК от 13.05.2023 № 363 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи разрешений на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 42) статьи 13 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" и определяют порядок выдачи разрешений на осуществление деятельности юридических и физических лиц, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов.

      2. Основные понятия и термины, используемые в настоящих Правилах:

      1) уполномоченный орган в сфере гражданской авиации – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности гражданской и экспериментальной авиации;

      2) уполномоченная организация в сфере гражданской авиации (далее –уполномоченная организация) – акционерное общество со стопроцентным участием государства в уставном капитале, осуществляющее деятельность, направленную на обеспечение устойчивого развития отрасли гражданской авиации Республики Казахстан, безопасности полетов и авиационной безопасности;

      3) аэронавигационное исследование – изучение авиационной проблемы с целью определения возможных решений и выбора приемлемого решения без снижения уровня безопасности полетов;

      4) разрешение на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов (далее – разрешение), – документ, выдаваемый уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации или уполномоченным органом в сфере государственной авиации в установленном настоящими Правилами порядке, подтверждающий право юридических и физических лиц на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов;

      5) приаэродромная территория – территория земной поверхности с центром в контрольной точке аэродрома (далее – КТА) и радиусом, определяемым уполномоченными органами в сферах гражданской и государственной авиации;

      6) местный исполнительный орган (акимат) – коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом области, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории;

      7) препятствие – все неподвижные (временные или постоянные) и подвижные объекты или их части, которые размещены в зоне, предназначенной для движения воздушных судов по поверхности, и (или) возвышаются над условной поверхностью, предназначенной для обеспечения безопасности воздушных судов в полете, или находятся вне таких установленных поверхностей и по результатам оценки представляют опасность для аэронавигации;

      8) заключение о влиянии объекта/деятельности на безопасность полетов воздушных судов – документ, формируемый на основе соответствующей оценки о влиянии на безопасность полетов воздушных судов, выдаваемый в установленном настоящими Правилами порядке;

      9) уполномоченный орган в сфере государственной авиации – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности государственной авиации;

      10) заявитель – заинтересованное физическое или юридическое лицо (собственник, заказчик, застройщик), имеющее намерение осуществить деятельность, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов;

      11) WGS–84 – Всемирная геодезическая система 1984 года (далее – WGS–84).

      3. К деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов, относятся:

      1) строительство объектов, установка линий электропередач и размещение других сооружений, которые являются препятствием и расположенных на приаэродромной территории и местности в пределах воздушных трасс;

      2) работы, вследствие которых в воздушном пространстве производятся радиоволновое, видимое, акустическое и иные виды излучения;

      3) размещение объектов, создающих условия для массового скопления птиц или ухудшения полетной видимости (вследствие дымовой завесы);

      4) другая деятельность, не связанная непосредственно с использованием воздушного пространства, но влияющая на безопасность полетов воздушных судов, их оборудования и находящихся на них людей.

      4. На приаэродромной территории определение влияния деятельности на безопасность полетов и необходимых мероприятий для уменьшения угрозы безопасности полетов воздушных судов в результате осуществления такой деятельности осуществляется:

      1) для аэродромов гражданской авиации – постоянно действующей комиссией, создаваемой решением первого руководителя эксплуатанта аэродрома гражданской авиации (далее – комиссия 1). В состав комиссии 1 включаются представители эксплуатанта аэродрома, поставщика аэронавигационного обслуживания, являющегося государственным предприятием, подведомственным уполномоченному органу в сфере гражданской авиации (далее – государственный поставщик), и местных исполнительных органов;

      для аэродромов совместного использования и (или) базирования по принадлежности к гражданской авиации – комиссией 1, создаваемой решением первого руководителя эксплуатанта аэродрома гражданской авиации, в состав которой также включаются представители структурных подразделений государственной авиации (воинской части) и местных исполнительных органов;

      2) для аэродромов государственной авиации – постоянно действующей комиссией, создаваемой решением первого руководителя эксплуатанта аэродрома государственной авиации (командира воинской части), в состав которой также включаются представители местных исполнительных органов (далее – комиссия 2);

      для аэродромов совместного использования и (или) базирования по принадлежности к государственной авиации – комиссией 2, в состав которой также включаются представители структурных подразделений гражданской авиации (аэропорта), государственного поставщика и местных исполнительных органов.

      Результатом работы комиссий 1 и 2 является подготовка заключения о влиянии объекта/деятельности на безопасность полетов воздушных судов (далее – заключение) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Для получения заключения соответствующих комиссий 1 и 2 на деятельность, указанную в пунктах 3 и 7 настоящих Правил, заявитель направляет заявку в произвольной форме с приложением документов, указанных в пункте 15 настоящих Правил.

      При представлении заявителем полного пакета документов комиссий 1 и 2 в срок до 25 (двадцать пять) рабочих дней с даты регистрации заявки определяют влияние на безопасность полетов заявленной деятельности и подготавливают заключение.

      Комиссии 1 и 2 при необходимости запрашивают уточняющую информацию, необходимую для подготовки заключения.

      Комиссиями 1 и 2 оформляется положительное либо отрицательное заключение.

      Количество членов комиссии, создаваемой в соответствии с требованиями настоящих Правил, является нечетным и составляет не менее пяти человек. Комиссию возглавляет председатель, а в его отсутствие – заместитель председателя. Секретарь комиссии не является членом комиссии и не имеет права голоса при выдаче заключения.

      Заключение направляется почтовым отправлением или в электронном виде в зависимости от порядка подачи заявки.

      5. Для определения влияния на безопасность полетов деятельности, связанной с планированием, строительством, установкой, размещением, расширением, реконструкцией или техническим перевооружением объектов (вертикальных структур любого вида), проводятся следующие оценки:

      1) оценка первого уровня – определение влияния намеченного к строительству, установке, размещению, расширению, реконструкции или техническому перевооружению объекта как препятствие согласно критериям, указанным в приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 381 "Об утверждении норм годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации" (далее – НГЭА 1) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12303);

      2) оценка второго уровня – влияние на эксплуатационные характеристики аэродрома объекта, рассматриваемого к установке, размещению, расширению, реконструкции или техническому перевооружению. Такая оценка выполняется на основе критериев, указанных в DOC 8168 "Правила аэронавигационного обслуживания "Производство полетов воздушных судов" (РАNS–ОРS);

      3) оценка третьего уровня – влияние (негативное воздействие) намеченного к строительству, установке, размещению, расширению, реконструкции или техническому перевооружению объекта на качество и доступность сигналов радиотехнического оборудования и связи согласно критериям, указанным в приказе Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 июня 2017 года № 402 "Об утверждении Правил радиотехнического обеспечения полетов и авиационной электросвязи в гражданской авиации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15554).

      6. За пределами приаэродромной территории определение влияния деятельности на безопасность полетов и необходимых мероприятий для уменьшения угрозы безопасности полетов воздушных судов в результате осуществления такой деятельности осуществляется постоянно действующей комиссией, создаваемой решением руководителя государственного поставщика аэронавигационного обслуживания (далее – комиссия 3).

      Комиссией 3 осуществляется оценка влияния деятельности на безопасность полетов за пределами приаэродромной территории для объектов, указанных в подпунктах 3), 6) и 7) пункта 7 настоящих Правил.

      Для получения заключения комиссии 3 на деятельность, указанную в пункте 7 настоящих Правил, заявитель направляет заявку в произвольной форме с приложением документов, указанных в пункте 15 настоящих Правил.

      7. Получение разрешения требуется при проектировании, строительстве, размещении, расширении, реконструкции или техническом перевооружении:

      1) всех объектов любой высоты на удалении до 4 км от ближайшей точки взлетно–посадочных полос, которые возвышаются над условной поверхностью, предназначенной для обеспечения безопасности воздушных судов в полете, определҰнной в НГЭА 1, приказе Министра обороны Республики Казахстан от 24 сентября 2019 года № 761 дсп "Об утверждении норм к эксплуатации аэродромов (вертодромов), аэродромных участков автомобильных дорог и тактико–технических требований, предъявляемых к аэродромам государственной авиации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 19521) (далее – НГЭА 2) и DOC 8168 "Правила аэронавигационного обслуживания "Производство полетов воздушных судов" (РАNS–ОРS);

      2) объектов, высота которых относительно уровня аэродрома 45 м и более, расположенных в пределах 15 км от КТА;

      3) объектов на приаэродромной территории, высота которых 100 м и более относительно уровня аэродрома, а также объектов за пределами приаэродромной территории, собственная высота которых 100 м и более;

      4) промышленных и иных организаций, сооружений, деятельность которых приводит к ухудшению видимости (выбросы пара, дыма и т.д.) в районах аэропортов (аэродромов), на удалении до 15 км от КТА;

      5) линий связи, электропередачи, а также других объектов радиоволнового, видимого и иных видов излучений, которые создают помехи для нормальной работы авиационных радиотехнических средств, светосигнального оборудования, служат причиной ослепления пилотов, на удалении до 15 км от КТА;

      6) факельных устройств для аварийного сжигания сбрасываемых газов (при определении высоты факельных устройств учитывается максимально возможная высота выброса пламени);

      7) взрывоопасных объектов;

      8) звероводческих и животноводческих ферм, скотобоен (убойных площадок), а также для осуществления любой другой сельскохозяйственной деятельности в радиусе 13 км от КТА. Строительство звероводческих и животноводческих ферм, скотобоен (убойных площадок), а также осуществление любой другой сельскохозяйственной деятельности в радиусе 13 км от КТА возможны только, если такая деятельность не создает условий для массового скопления птиц и угрозы для безопасности полетов и при получении разрешения в соответствии с настоящими Правилами.

      8. Разрешение на деятельность и строительство, установку, размещение, расширение, реконструкцию или техническое перевооружение объектов, указанных в пунктах 3 и 7 настоящих Правил, выдается:

      1) уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации для аэродромов, используемых гражданской авиацией, а также аэродромов совместного использования и (или) базирования, относящихся по принадлежности к гражданской авиации, и за пределами приаэродромной территории;

      2) уполномоченным органом в сфере государственной авиации для аэродромов, используемых государственной авиацией, а также аэродромов совместного использования и (или) базирования, относящихся по принадлежности к государственной авиации в порядке, установленном главой 2 настоящих Правил.

      9. Запрещается размещать на расстоянии ближе 13 км от КТА места выброса отходов, приводящих к массовому скоплению птиц и угрозе для безопасности полетов.

      10. В соответствии с НГЭА 1 и НГЭА 2 новые или увеличенные в размерах существующие объекты не могут выступать за поверхности ограничения препятствий, предназначенных для защиты воздушных судов в полете.

      Эксплуатант аэродрома направляет в местные исполнительные органы данные по установленным на приаэродромной территории поверхностям ограничения препятствий в целях установления местными исполнительными органами границ зон с особыми условиями пользования землей на приаэродромной территории в соответствии с требованиями Земельного кодекса Республики Казахстан.

      При обращении физических и юридических лиц в местные исполнительные органы на получение земельного участка, изменение его целевого назначения, а также в целях строительства, размещения, расширения, реконструкции или технического перевооружения объектов местные исполнительные органы уведомляют физических и юридических лиц, что для деятельности и размещения объектов, предусмотренных в пункте 7 настоящих Правил, требуется разрешение.

      11. Не допускается размещение в районе аэродрома каких–либо знаков и устройств, сходных с маркировочными знаками и устройствами, принятыми для опознавания аэродромов.

      Владельцы зданий и сооружений в целях обеспечения безопасности полетов размещают на этих объектах за свой счет ночные и дневные маркировочные знаки и устройства в соответствии с настоящими Правилами, НГЭА 1 и НГЭА 2.

Глава 2. Порядок выдачи, отзыва и внесения изменений в разрешения

      12. Разрешение выдается на основании заключения:

      1) комиссий 1 и 2, создаваемых в соответствии с пунктом 4 настоящих Правил, выдаваемого в пределах границ приаэродромной территории;

      2) комиссии 3, создаваемой в соответствии с пунктом 6 настоящих Правил, выдаваемого за пределами границы приаэродромной территории.

      В разрешении указывается вид деятельности или объект с его характеристиками, на которые выдается разрешение.

      13. Для получения разрешения на осуществление деятельности, указанной в пункте 7 настоящих Правил, заявитель направляет в письменном или электронном виде заявку по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам с приложением документов, указанных в пунктах 12 и 15 настоящих Правил, по компетенции в уполномоченную организацию в сфере гражданской авиации или уполномоченный орган в сфере государственной авиации.

      Юридические лица представляют заявку на получение разрешения на бланке организации за подписью первого руководителя с печатью.

      Физические лица представляют заявку на получение разрешения с указанием фактического адреса проживания.

      Заявка регистрируется в день ее поступления. Если заявка поступила в нерабочий день, то она регистрируется в ближайший следующий за ним рабочий день.

      Заявка на получение разрешения рассматривается уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации или уполномоченным органом государственной авиации в течение 25 (двадцать пять) рабочих дней с момента ее поступления.

      Заявка рассматривается специалистами соответствующего профиля уполномоченной организации или уполномоченного органа в сфере государственной авиации, на основании оценки которых принимается решение руководителем уполномоченной организации или уполномоченного органа в сфере государственной авиации.

      При проведении аэронавигационного исследования в случаях, когда объект выступает над условной поверхностью, предназначенной для обеспечения безопасности воздушных судов в полете, или находится вне таких установленных поверхностей и оказывает влияние на безопасность полетов, срок рассмотрения заявки на получение разрешения увеличивается на 10 (десять) рабочих дней.

      При несоответствии заявки и (или) представлении заявителем неполного пакета документов, указанных в пунктах 12 и 15 настоящих Правил, должностное лицо уполномоченной организации или уполномоченного органа в сфере государственной авиации уведомляет заявителя о требованиях, которым не соответствует заявка или документы, и устанавливает срок для приведения в соответствие с требованиями, при этом срок рассмотрения заявки продлевается на 5 (пять) рабочих дней.

      При представлении заявителем недостоверных документов и (или) документов с истекшим сроком действия уполномоченная организация в сфере гражданской авиации или уполномоченный орган в сфере государственной авиации в течение 2 (два) рабочих дней со дня регистрации документов заявителя дают мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявки.

      14. Уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации или уполномоченным органом в сфере государственной авиации заявителю направляется разрешение и производится учет разрешений в специальном журнале либо направляется мотивированный отказ.

      Разрешение является неотчуждаемым и не может быть передано третьим лицам.

      15. К заявке на осуществление деятельности, которая может представлять угрозу безопасности полетов воздушных судов, прикладываются следующие документы:

      1) для строительства, установки, размещения, расширения, реконструкция или технического перевооружения объектов, установки линий электропередачи и других сооружений в соответствии с подпунктами 1), 2), 3), 4), 5) пункта 7 настоящих Правил:

      перечень объектов, данные об их протяженности и назначении;

      данные о местоположении объекта в горизонтальной плоскости в системе координат WGS–84;

      данные о местоположении объекта в вертикальной плоскости: собственная высота объекта и высота рельефа в месте его расположения относительно среднего уровня моря или превышение высшей точки объекта над средним уровнем моря в системе WGS–84;

      сведения об источнике данных о местоположении и высоте объекта;

      точность данных в горизонтальной и вертикальной системах отсчета;

      карты с нанесением участка застройки объектов, привязанных к городу или населенному пункту, с указанием расстояния от объекта до КТА (для объектов на приаэродромной территории);

      сведения о напряжении линий электропередачи;

      данные о высоте линий связи, электропередачи (в том числе угловых, переходных через водоемы, реки, железнодорожные пути и автомобильные дороги);

      план трассы линий электропередачи с учетом рельефа местности, ориентированного по сторонам света, и с указанием масштаба и абсолютных отметок поверхности земли в системе WGS–84;

      план протяженности объектов и препятствий с учетом рельефа местности, ориентированного по сторонам света, и с указанием масштаба и абсолютных отметок поверхности земли в системе WGS–84.

      Указанные в данном подпункте сведения и оценки согласно пункту 5 настоящих Правил для технически и (или) технологически сложных объектов подготавливаются проектными организациями, имеющими лицензию первой категории в соответствии со статьей 32 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан";

      2) для производства работ, вследствие которых в воздушном пространстве производятся радиоволновое, видимое, акустическое и иные виды излучения:

      данные о начальных и конечных пунктах участка и наименования всей трассы (с указанием области, района, по территории которых проходит трасса);

      данные о назначении радиоизлучающих устройств, рабочие частоты, ширина полосы излучения, вид модуляции, мощность, направленность излучения и ширина диаграммы направленности, высоты подвеса антенных устройств;

      3) для размещения объектов, приводящих к массовому скоплению птиц или ухудшению полетной видимости, представляются данные о месте расположения объекта, расстояние до КТА, описываются вид деятельности и предусматриваемые условия, снижающие привлекательность деятельности для птиц и иных животных;

      4) сведения о порядке и условиях осуществления другой деятельности, не связанной непосредственно с перемещением в воздушном пространстве материальных объектов, но влияющей на безопасность полетов воздушных судов, их оборудования и находящихся на них людей.

      16. По окончании строительства, размещения, расширения, реконструкции или технического перевооружения объектов, перечисленных в подпунктах 1) – 5) пункта 7 настоящих Правил, застройщик (заявитель, собственник объекта) в сроки не позднее 10 (десять) рабочих дней представляет эксплуатанту аэродрома и государственному поставщику координаты и абсолютные высоты объектов в формате WGS–84, качество которых соответствует требованиям Правил обеспечения аэронавигационной информацией в гражданской авиации, утверждаемых уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.

      17. При изменении или отклонении технических параметров объекта строительства или условий деятельности, влияющих на безопасность полетов, на которые выдано разрешение, заявитель повторно проходит процедуру выдачи разрешения в соответствии с требованиями настоящих Правил.

      При невнесении корректировок в технические параметры объектов строительства или условия деятельности, влияющие на безопасность полетов, ранее выданное разрешение отзывается уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации или уполномоченным органом в сфере государственной авиации.

      Отзыв направляется заявителю в письменном или электронном виде.

      18. Эксплуатант аэродрома при выявлении деятельности и объектов на приаэродромной территории, которые представляют угрозу для безопасности полетов, размещены или осуществляются в нарушение настоящих Правил, или на которые не были выданы заключения или выданы отрицательные заключения согласно настоящим Правилам, эксплуатант аэродрома в срок не более 10 (десять) рабочих дней уведомляет местный исполнительный орган о необходимости принятия мер, вплоть до приостановления деятельности, устранения условий, способствующих массовому скоплению птиц, сноса, перемещения или уменьшения высот объектов в случае угроз для безопасности полетов.

      Эксплуатант аэродрома в зависимости от принадлежности уведомляет уполномоченную организацию в сфере гражданской авиации или уполномоченный орган в сфере государственной авиации о выявленных нарушениях настоящих Правил для проведения установленных настоящими Правилами процедур выдачи или отзыва разрешения.

      19. При преобразовании заявителя – юридического лица, изменении его наименования или местонахождения заявитель либо его правопреемник в течение 7 (семь) рабочих дней после прохождения перерегистрации подают заявление о внесении изменений в разрешение с приложением документов, подтверждающих указанные сведения.

      При изменении фамилии, имени, отчества или места деятельности заявителя – физического лица заявитель в течение 7 (семь) рабочих дней после прохождения перерегистрации подает заявление о внесении изменений в разрешение с приложением документов, подтверждающих указанные сведения.

      При смене собственника (юридического или физического лица) объекта заявление на внесение соответствующих изменений в разрешение подается повторно заявителем в течение 30 (тридцать) рабочих дней.

      20. Внесение изменений в разрешение согласно пункту 19 настоящих Правил осуществляется уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации или уполномоченным органом в сфере государственной авиации в течение 5 (пять) рабочих дней со дня получения заявления о переоформлении.

      21. При несоблюдении собственником или пользователем объекта характеристик, технических параметров и условий, с учетом которых выдано разрешение, уполномоченная организация в сфере гражданской авиации или уполномоченный орган в сфере государственной авиации временно приостанавливают действие разрешения, собственник и пользователь объекта принимают меры по приведению объекта или деятельности в соответствие с выданным разрешением в срок не более 30 (тридцать) рабочих дней.

      При непринятии мер по приведению объекта или деятельности в соответствие с выданным разрешением в течение установленного срока уполномоченная организация в сфере гражданской авиации или уполномоченный орган в сфере государственной авиации отзывают разрешение, собственник и пользователь объекта принимают меры по устранению объекта в срок не более 7 (семь) рабочих дней, прекращению его эксплуатации или деятельности, на которые было выдано разрешение, сразу после отзыва разрешения.

Глава 3. Порядок заслушивания и обжалования

      22. При выявлении оснований для отказа в выдаче положительного разрешения уполномоченная организация в сфере гражданской авиации уведомляет заявителя о предварительном решении об отказе в выдаче положительного разрешения, а также времени, дате и месте (способе) проведения заслушивания для возможности выразить заявителю позицию по предварительному решению.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока заявки согласно статье 73 Административного процедурно–процессуального кодекса Республики Казахстан. Заслушивание проводится не позднее 2 (два) рабочих дней со дня уведомления.

      По результатам заслушивания уполномоченная организация в сфере гражданской авиации принимает решение о выдаче либо отказе в выдаче положительного разрешения.

      23. Жалоба на решение, действия (бездействие) сотрудников уполномоченной организации в сфере гражданской авиации или уполномоченного органа в сфере государственной авиации может быть подана на имя руководителя уполномоченной организации в сфере гражданской авиации или уполномоченного органа в сфере государственной авиации.

  Приложение 1
к Правилам выдачи разрешений
на осуществление деятельности,
которая может представлять угрозу
безопасности полетов
воздушных судов
  Форма

                  Заключение о влиянии объекта/деятельности
                  на безопасность полетов воздушных судов
                        № ____ от "____"_______ 20__ года

      Подготовлено постоянно действующей комиссией, созданной приказом от
__________________ №___________, в составе:

      По заявке от _____________ №____________ от
____________________________________________________________________________
(указать для юридических лиц наименование, юридический адрес, для физических
                        лиц – фамилию, имя, отчество)

      К заявке приложено (перечень документов):

      1. _________________________

      Описание объекта/деятельности__________________________________________
___________________________________________________________________________,
(наименование объекта/деятельности, назначение, высота и другие характеристики)
расположенного в _________________________________________________________,
                        (указать область, район, город, населенный пункт)
___________________________________________________________________________
      (указать координаты, удаление от ближайшей точки искусственной
                        взлетно–посадочной полосы и КТА)

      Комиссия рассмотрела предоставленные документы и установила:

      Объект (деятельность) находится на приаэродромной/внеаэродромной территории

      (нужное указать)

      2. Объект имеет следующее местоположение в горизонтальной плоскости (указать) и
вертикальной плоскости (указать) в системе координат WGS–84.

      3. Объект, оцениваемый как препятствие, проникает
____________________________________________________________________________.
            (указать проникающие поверхности и величину проникновения)

      4. Объект вызывает/не вызывает увеличение абсолютной/относительной высоты
пролета препятствий при выполнении процедуры захода на посадку по приборам или
процедуры визуального маневрирования.

      5. Объект оказывает/не оказывает иное воздействие эксплуатационного характера на
схемы полетов (летных процедур).

      6. Дневная маркировка и светоограждение ___________________________________
                                          (требуются/ не требуются)

      7. Оценка влияния размещения объектов, приводящих к массовому скоплению птиц
или ухудшению полетной видимости (вследствие дымовой завесы), взрывоопасных
объектов _______________________________________.
                  (описать деятельность)

      8. Другое_______________________________________________________.

      Заключение комиссии: ___________________________________________.

      В заключении указываются:

      влияние или невлияние на безопасность полетов;

      о возможности осуществления деятельности или размещения (изменения) объекта:
допускается (при необходимости указываются условия, при которых допускается) или не
допускается;

      о необходимости получения разрешения в уполномоченной организации в сфере
гражданской авиации;

      об уведомлении эксплуатанта аэродрома и государственного поставщика;

      о необходимости представления информации о фактических координатах объекта в
системе WGS–84 с указанием фактической высоты после завершения объекта или начала
деятельности.

      Председатель постоянно действующей комиссии _____________________________
                              (фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)

      Подписи членов комиссии: _______________________________________________
                              (фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)

  Приложение 2
к Правилам выдачи разрешений
на осуществление деятельности,
которая может представлять угрозу
безопасности полетов
воздушных судов
  Форма

                  Заявка на выдачу разрешения на размещение объекта или
            осуществление деятельности, которые могут представлять угрозу
                        безопасности полетов воздушных судов

      1. Наименование юридического лица/ фамилия, имя, отчество (при его наличии)
заявителя:
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

      2. Прошу выдать разрешение на (указать объект или вид деятельности):
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

      3. Назначение объекта строительства (реконструкции), описание деятельности,
размещение (место) с указанием области, района, привязки к населенному пункту, удаление
от КТА аэродрома:
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

      4. Перечень приложенных к заявке документов в соответствии с пунктом 15
настоящих Правил.

      5. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя __________________________
                                                      (для юридических лиц указать
                                                      должность, фамилию, имя,
                                                      отчество (при его наличии)

      Подпись/дата ______________