Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалдауларын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және өзара технологиялық iс-қимыл жасау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 19 тамыздағы № 931 Қаулысы. Күші жойылды – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 29 желтоқсандағы № 901 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 29.12.2016 № 901  (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледi) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 503 бұйрығын қараңыз.
      "Темір жол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңының 14-бабы 1-тармағының 22) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалдауларын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және өзара технологиялық iс-қимыл жасау қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

Қазақстан Республикасының
 


Премьер-Министрі
 

К. Мәсімов
 



Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 19 тамыздағы
№ 931 қаулысымен
бекітілген

Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалдауларын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және өзара технологиялық iс-қимыл жасау қағидасын бекіту туралы
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалдауларын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және өзара технологиялық iс-қимыл жасау қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Темір жол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңының 14-бабы 1-тармағының 22) тармақшасына сәйкес әзірленді және жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалдауларын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және жолаушы тасымалдаулары нарығындағы субъектілердің өзара техникалық іс-қимыл жасау тәртібін анықтайды.
      2. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) жолаушы тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесі – жолаушы тасымалын орталықтан басқару және орындарды электронды резервке қою жүйесі (бұдан әрі – БАЖ);
      2) БАЖ жабдығы – үлгілік сертификатталған терминалдық жабдықтар, билет-касса аппаратурасы, анықтамалық қондырғылар, ақпараттық дүнгіршектер, ұжымдық пайдаланымдағы электронды таблолар, билет сату автоматтары мен жол жүру құжаттарын сатуға және жолаушылар тасымалы бойынша анықтамалық ақпараттар алуға арналған басқа да жабдықтар;
      3) абонент – БАЖ жабдығымен жабдықталған және БАЖ-ға қосылған жұмыс орны;
      4) пайдаланушы – БАЖ-дың ақпараттық ресурстарына қол жеткізу құқығын алған адам;
      5) жаңғырту – үлгісі мен зауыттық нөмірін өзгертуге әкеп соғатын БАЖ жабдығын ауыстыру, жетілдіру;
      6) көшіру – бір елді мекен шеңберінде басқа пошталық мекенжай бойынша орналасқан ғимаратқа ауыстырған жағдайда пайдалануға қабылданған БАЖ жабдығының орнын ауыстыру.
      3. Ұлттық темір жол компаниясы уәкілетті органмен келісім бойынша тасымалдаушылар мен жолаушылар агенттіктерінің БАЖ-ға тасымалдау үдерісіне қатысушылардың барлығына арналған бірдей шарттармен қол жеткізуін ұйымдастырады.
 

2. Өтінімдерді ресімдеу және жіберу

      4. БАЖ-дың ақпараттық ресурстары рұқсаттың мынадай түрлерін ұсынуға мүмкіндік береді:
      1) тасымалдау құжаттарын ресімдеуге рұқсат;
      2) жолаушы тасымалдауларын басқаруды мониторингтеудің есептік деректерін пайдалануға рұқсат;
      3) анықтама-ақпараттық ресурстарға рұқсат (ақпараттық-анықтамалық қызметтер көрсету үшін).
      5. БАЖ-ға рұқсат жазбаша өтінімнің негізінде беріледі.
      6. Өтінімде мынадай ақпарат көрсетіледі:
      жол жүру құжаттарын (билеттерді) сату пунктінің атауы (пункттерінің тізбесі);
      жоспарланатын жұмыстардың түрлері;
      есепке алу және есептілік топтарының атауы;
      № 4 Тарифтік басшылықтағы темір жол станцияларының алфавиттік тізіміне сәйкес жабдықтарды орнату станциясы;
      пошталық мекенжайы (мекенжайлары);
      Internet желісіне рұқсаттың болуы;
      БАЖ жабдығының болуы, оның үлгісі мен зауыттық нөмірі;
      егер терминал қорғалған VipNet желісінде бұрын тіркелмеген болса, онда VipNet бағдарламалық өніміне лицензияның болуы туралы мәлімет; егер терминал қорғалған VipNet желісінде тіркелген болса, онда өтінімде жаңа және ескі каналдық мекенжайлары көрсетіліп, негізгі базаны бір терминалдан екінші терминалға беру жөніндегі талап көрсетіледі;
      білікті персоналдың болуы туралы мәлімет.
      Өтінімге мынадай құжаттар:
      1) мыналардың:
      тасымалдаушылар үшін – темір жол көлігімен жолаушылар тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияның;
      жолаушылар агенттігі мен тасымалдаушылар арасында жасалған шарттың (жолаушылар агенттері үшін);
      жолаушыларды тасымалдауға белгілі бір маршруттар бойынша тасымалдау құқығын растайтын құжаттың көшірмелерінің;
      билет кассалары мен БАЖ жабдығын орналастыруға арналған үй-жайлардың меншік және (немесе) иелену құқығын растайтын құжаттың;
      2) егер заңды тұлғаның өкілеттігін бірінші басшы емес немесе бірінші басшының міндетін атқарушы адам, сондай-ақ осы шартқа қол қою кезінде жеке кәсіпкердің мүддесін сенімді адам білдірген жағдайда жолаушылар агенттігі және тасымалдауышы арасындағы шартқа қол қою құқығына сенімхаттың көшірмелері қоса беріледі.
      7. Ұлттық темір жол компаниясы өтінімді бес жұмыс күні ішінде қарайды және өз қорытындысын уәкілетті органға келісуге жібереді.
      Қорытындыда Ұлттық темір жол компаниясы мынадай деректемелерді көрсетеді:
      жолаушылар агенттігінің атауы;
      жол жүру құжаттарын (билет) сату пунктінің атауы;
      жол жүру құжаттарын (билет) сату пунктінің пошталық мекенжайы;
      терминал жабдығын орнату станциясы;
      терминал жабдығының каналдық және қаржылық нөмірі;
      рұқсат берілген жұмыс және бронь түрлері;
      терминал жабдығының белгілері;
      тасымалдау бөлімінің нөмірі;
      есепке алу және есептілік тобының атауы мен нөмірі;
      қаржылық есеп объектісінің коды.
      Ұсынылған өтінім осы Қағиданың талаптарына сәйкес келмеген жағдайда Ұлттық темір жол компаниясы өтініш берушіге өтінімді пысықтау және (немесе) жоқ құжаттарды қоса беру қажеттігін көрсетіп, өтінімді үш жұмыс күні ішінде қайтарады.
      Ұлттық темір жол компаниясы осы Қағиданың 6-тармағында көрсетілген құжаттар қоса берілген, пысықталған өтінімді үш жұмыс күні ішінде қарайды және өзінің қорытындысымен бірге уәкілетті органға келісуге жібереді.
      8. Уәкілетті орган өтінім келіп түскен сәттен бастап жеті жұмыс күні ішінде Ұлттық темір жол компаниясының көрсетілген тұжырымдарын негізге алып, БАЖ-ға рұқсат алуға өтінімді жазбаша келіседі не келісуден бас тартады.
 

3. Шарттар жасасу

      9. БАЖ-ға рұқсат беруге өтінім уәкілетті органмен келісілгеннен кейін пайдаланушылар Ұлттық темір жол компаниясымен шарттар жасасады:
      жолаушылар агенттігі – терминалдарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсетуге;
      тасымалдаушы – поездарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсету бойынша ақпараттық қызметтер көрсетуге.
 

4. Пайдаланушыларды жолаушы тасымалдауларын БАЖ-ға қосу

      10. Ұлттық темір жол компаниясы уәкілетті орган келіскен қорытындының негізінде абонент туралы қажетті ақпараттың БАЖ-ға:
      жолаушылар агенттігінде – осы Қағиданың 9-тармағында көрсетілген терминалдарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсету жөнінде шарт жасасқан сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде;
      тасымалдаушыда – осы Қағиданың 9-тармағында көрсетілген поездарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсету бойынша ақпараттық қызметтер көрсету жөніндегі шарт жасасқан сәттен бастап он бес жұмыс күні ішінде енгізілуін қамтамасыз етеді.
      11. БАЖ жабдығын орнатқаннан және оның жұмысқа қабілеттігін тексергеннен кейін құрамында пайдаланушының және Ұлттық темір жол компаниясының өкілдері бар комиссия жаңа сату пунктінің үй-жай мен жабдығын терминалдық жабдықты орнату үшін үй-жайға қойылатын талаптарға, БАЖ терминалдық жабдығына, оны қолдану мен пайдалануға қойылатын талаптарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді, терминалдық жабдықты БАЖ-ға қосу (жаңғырту, алмастыру, орнын ауыстыру) туралы актіні 4 данада жасайды және оған қол қояды. Актіні түзетуге рұқсат етілмейді.
      12. Қол қойылған актінің даналары: Ұлттық темір жол компаниясына (3 данада), пайдаланушыға жіберіледі.
      13. Ұлттық темір жол компаниясы актіні алғаннан кейін, бір тәулік ішінде қаржылық қадағалауды қамтамасыз ету жөнінде Ұлттық темір жол компаниясының бас есептеу орталығына жеделхат жібереді, оның негізінде абоненттің БАЖ-ға кіруіне жол ашылады.
      14. Егер пайдаланушы БАЖ жабдығын терминалдың қаржылық нөмірі мен каналдық мекенжайы тағайындалған күннен бастап 2 ай ішінде пайдалануға енгізбесе, бұл терминал БАЖ желісіне қосылған абоненттер тізбесінен және терминалдық кестеден алып тасталады. Босаған каналдық мекенжай және қаржылық нөмір басқа абонентті қосу үшін пайдаланылады.
      15. Ұлттық темір жол компаниясы БАЖ-ға рұқсат берілген барлық кезең ішінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) ресімдеу технологиясының сақталуын, билет кассаларының жұмысын жылына кемінде бір рет мониторингтеуді жүзеге асырады.
 

5. Автоматтандырылған жұмыс орындарына жолаушы тасымалдауларын БАЖ-ға қосу

      16. Тасымалдаушыларды қосу Ұлттық темір жол компаниясы мен тасымалдаушының арасында жасалған поездарға бағдарламалық-технологиялық қызмет көрсету жөніндегі ақпараттық-есептеу қызметтерін көрсету шарты болған жағдайда орындалады. Бұл ретте тасымалдаушыға өзі жасақтаған поездарға БАЖ-ға рұқсат беріледі, ал жолаушылар агенттігіне тасымалдаушылармен жасасқан шартқа сәйкес беріледі.
      17. Автоматтандырылған жұмыс орнындарына БАЖ қосу үшін пайдаланушы өтінім (бұдан әрі – Өтінім) ресімдейді және Ұлттық темір жол компаниясына жолдайды.
      18. Ұлттық темір жол компаниясы пайдаланушының Өтініміне сәйкес абонент туралы ақпаратты БАЖ қауіпсіздік жүйесінің тізіліміне енгізуді қамтамасыз етеді, осы Қағиданың 7-тармағының 2-бөлігінде көрсетілген деректемелер мен өкілеттіктерді оған береді, берілген деректерді БАЖ-дың автоматтандырылған жұмыс орнына қосылған абоненттер тізбесіне енгізеді.
      19. Пайдаланушы жұмыс орнын дайындағаннан кейін Ұлттық темір жол компаниясы пайдаланушының дербес компьютеріндегі автоматтандырылған жұмыс орындарының клиент бөлігіне инсталляция жасауды және оны ретке келтіруді қамтамасыз етеді.
      20. БАЖ деректерін талдау базасының автоматтандырылған жұмыс орындарындағы барлық тасымалдаушылардың поездары жөніндегі ақпаратқа қол жеткізу тек Ұлттық темір жол компаниясына немесе Ұлттық тасымалдаушыға ғана, ал қалған тасымалдаушыларға тек өзі құраған поездарға ғана беріледі.
      21. БАЖ автоматтандырылған жұмыс орнына рұқсаты бар қызметкер жұмыстан босатылған жағдайда, пайдаланушы Ұлттық темір жол компаниясына оның IP мекенжайына, кабинет №, лауазымының, құрылымдық бөлімшесінің өзгергені туралы үш күндік мерзімде осы жұмыс орнын ажырату не БАЖ жүйесіне тиісті өзгерістер енгізу қажеттігі туралы жазбаша хабарлайды.
 

6. БАЖ жабдығын жаңғырту, орнын ауыстыру, ажырату

      22. Жаңғыртылған, көшірілген БАЖ жабдығы БАЖ-ға терминал жабдығын қосу (жаңғырту, ауыстыру, көшіру) туралы актіні ресімдеу жолымен пайдалануға қабылданады.
      23. БАЖ-дан ажырату мынадай:
      1) Ұлттық темір жол компаниясының құрылымдық бөлімшелерінің – олардың жазбаша талаптары негізінде;
      2) жолаушылар агенттіктерінің, тасымалдаушылардың – осы Қағиданың талаптарын бұзған жағдайда уәкілетті органның келісімімен Ұлттық темір жол компаниясының жазбаша талаптары негізінде;
      3) тасымалдаушымен шарт бұзылған және (немесе) шарттың мерзімі аяқталған жағдайда – тасымалдаушының Ұлттық темір жол компаниясына жазбаша өтінішінің негізінде жүргізіледі. Егер жолаушылар агенттігі бірнеше тасымалдаушыға қызмет көрсеткен жағдайда нақты тасымалдаушының поезына билеттерді сатуға тыйым салу келіссөздер арқылы шешіледі;
      4) терминал жабдығын заңсыз түрде (актімен ресімделмеген) жаңғырту, алмастыру, орнын ауыстыру фактілері анықталған жағдайда Ұлттық темір жол компаниясының қызметкерлері жол жүру құжаттарын (билеттерін) сату пунктінің атауын, пайдаланушының, жабдық орнатылған станцияның атауын, терминалдың каналдық мекенжайы мен қаржылық нөмірін көрсетіп акті жасайды.
      Пайдаланушыны БАЖ-дан ажыратуға қойылатын талапта мынадай ақпарат:
      жолаушылар поездарына жол жүру құжаттарын (билеттерін) сату пунктінің немесе агенттіктің атауы;
      жабдықты орнату станциясы, терминалдың каналдық мекенжайы мен қаржылық нөмірі көрсетіледі.
      24. Терминалдың каналдық және қаржылық мекенжайын алмастыруды талап етпейтін бір елді мекен шегінде БАЖ жабдығының орнын ауыстыру БАЖ-ға терминал жабдығын қосу (жаңарту, алмастыру, көшіру) туралы актімен ресімделеді.
      БАЖ жабдығының орнын бір елді мекеннен екінші елде мекенге ауыстырған жағдайда, бұрынғы пошталық мекенжай бойынша ашылған жол жүру құжаттарын сату пункті жабылады. Жаңа пошталық мекенжай бойынша жаңа жол жүру құжаттарын сату пункті ашылады, ол осы Қағиданың талаптарына сәйкес БАЖ жүйесіне қосылады.
      Терминалдық жабдықтарды жаңғыртуға, ауыстыруға, орнын ауыстыруға санкция қойылмағандығы (ресімделмеген актілер) анықталған жағдайда ұлттық темір жол компаниясының жұмысшылары көрсетілген жағдай анықталған кезден бастап бес жұмыс күні ішінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатып алған бөлімшенің атауын, пайдаланушының, жабдықты қондырған станцияның атауын, каналдық мекенжайын және терминалдың қаржылық нөмірін көрсете отырып акті жасайды және үш жұмыс күні ішінде қолданушыны БАЖ-дан ажырату жүргізіледі.
 

7. Жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру кезіндегі өзара іс-қимыл

      25. Жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру шеңберінде Ұлттық темір жол компаниясы:
      1) жолаушылар қозғалысының нақты орындалған көлемдері туралы анықтама жасау жөніндегі талаптарды әзірлейді және бекітеді;
      2) пайдаланушылармен бірлесіп, Қазақстан Республикасындағы жолаушылар тасымалдарын БАЖ-ды дамыту жөнінде ұсыныстар дайындайды және талаптарын әзірлейді;
      3) барлық тасымалдаушылардан жолаушылар маршруттары бойынша сандық және сапалық көрсеткіштердің орындалуы туралы ақпарат сұратады;
      4) пайдаланушылар арасында БАЖ пайдаланумен жолаушылар тасымалдарын автоматтандыру мәселелері бойынша уәкілетті органмен өзара іс-қимыл жұмыстарын ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асырады;
      5) тасымалдаушылардан сұрау салулар мен тиісті уәкілетті органдардан келісімдер алған кезде Ұлттық темір жол компаниясы БАЖ-ға:
      - қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде қырық тоғыз тәулік (қала маңындағы поездарға он үш тәулік) бұрын, бірақ субсидияларды бөлуге арналған шарттың қолданылу мерзімінен кешіктірмей жол жүру құнының өзгергені; төсек-орын жабдығы мен өзге де сервистік қызметтер құнының теңгеде және швейцария франкінде енгізілгені немесе өзгергені; фирмалық плацкартты, қосылған құн салығының ставкасын, жолаушылар және қала маңындағы поездарға белгіленген мемлекетішілік және халықаралық қатынастардағы тарифтік индекстеу коэффициентін есептеуге арналған индекстеу коэффициентін есепке ала отырып мемлекетаралық жолаушылар тарифінің (бұдан әрі – МАЖТ) базалық тарифін индекстеудің жоғарылату (төмендету) коэффициенттері туралы ақпараттың, билеттерді сату басталатын күні мен поездың жөнелтілу күні, өзгерістердің қолданылу кезеңінің басталуы мен аяқталуы көрсете отырып, енгізілуін;
      - поездың жөнелтілу күніне дейін кем дегенде қырық тоғыз тәулік бұрын, бірақ субсидиялар бөлуге шарттың қолданылу мерзімінен кешіктірмей, жолаушылар поездарына "фирмалық" санатын беру (жою) және жолаушылар поездарына белгіленген МАЖТ базалық тарифін индекстеудің жоғарылату (төмендету) коэффициенттерін есепке ала отырып, фирмалық плацкартты есептеуге арналған индекстеу коэффициентінің мөлшері туралы ақпараттың билеттерді сату басталған күні мен поездың жөнелтілу күні, өзгерістердің қолданылу кезеңінің басталуы мен аяқталуы көрсетіліп енгізілуін;
      - қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде он бес тәулік бұрын халықаралық және республикаішілік қатынастардағы МАЖТ базалық тарифінің тарифтік индекстеу коэффициенттерінің өзгерістеріне арналған ақпараттың енгізілуін қамтамасыз етеді және темір жол әкімшіліктеріне жүргізілген өзгерістер туралы жеделхаттарды; қосылған құн салығының ставкасын және комиссиялық алымдардың көлемін, артық жүктердің құнын, багаж бен жүкбагаждың ең жоғары салмағын, пошта-багаж, жолаушылар, жүк-жолаушылар және жүрдек поездардың бос жүрген жолының ставкаларын ұлттық валютада және швейцария франкінде жібереді;
      - "Р06" жұмыс түрі бойынша БАЖ орындарды қайтаруды жол жүру құжаттарын ресімдеу авариялық технология бойынша орындалып, БАЖ-дағы орындар туралы ақпаратты поездардағы орындардың нақты жағдайына сәйкес келтіру қажет болған жағдайда, сондай-ақ қолдан сату технологиясы бойынша сатылмай қалған орындарды қайтару үшін жүзеге асырылады;
      6) Ресей темір жол әкімшілігіне қатынастар мен қашықтықтар кестесін, тасымалдау ақысын және халықаралық қатынастағы поездарға жеңілдіктерді белгілеу үшін ақпарат жібереді және оның БАЖ-ға енгізілуін қамтамасыз етеді;
      7) ТМД елдерінің "жазғы (қысқы)" уақытқа көшуіне байланысты жолаушылар поездарына резервте ұстау кезеңінен билеттердің 45 тәулік бұрын алдын ала сатылуын жабады;
      8) БАЖ технологиялық параметрлерін қалыптастыру бойынша талаптарды белгілейді және өзгертеді;
      9) БАЖ әзірлеушілері пайдаланушыларды БАЖ-ға қабылданған барлық өзгерістер мен толықтырулар жөнінде хабардар етеді.
      26. Жол жүру құжаттарын сатуды ұйымдастыру шеңберінде тасымалдаушылар БАЖ-ға енгізу үшін Ұлттық темір жол компаниясына мыналарды:
      1) айдың соңғы жұмыс күні жергілікті уақытпен сағат 12-ден кешіктірмей, халықаралық қатынаста жолаушылардың жол жүру, багажды, жүк-багажды тасымалдау құнын, төсек-орын жабдығы мен өзге де сервистік қызметтердің құнын, поштаны тасымалдау ставкасын есептейтін шетел валютасының теңгеге шаққандағы ресми бағамдарының және республикаішілік багажды, жүк-багажды тасымалдау құнын есептеу үшін валюта бағамының өзгергені туралы жеделхаттарды;
      2) құрамның, ауыспалы трафарет пен кері шығу орындары нормасының, қатынау кезеңділігінің, өздері қалыптастырған поездарға қозғалыс кестесінің өзгергені туралы ақпаратты;
      3) құрамалар схемасының және поездар мен вагондардың қатынау тәртібінің, ауыспалы трафарет пен кері шығу орындары, броньдар нормасының, сатуды реттеу және оның режимінің өзгергені туралы, жолаушылардың ауысып отыруы үшін броньдардың жабылуына арналған байланыстың телеграфтық арналары бойынша жеделхаттарды;
      4) жаңа кесте енгізілген кезде поездардың мақсаты туралы ақпараты, броньдық орындардың бөлінгені, броньдарды алып тастау мерзімдері, билеттерді поездарда (вагондарда) сатуды реттеу және оның режимдері, жолаушылар поездарының кестесін әзірлеу туралы бұйрыққа сәйкес мерзімде поездардың қозғалыс кестесінің "жазғы (қысқы)" уақыттарға өзгергені туралы ақпараттан тұратын "Адрес-4" жеделхаттарын;
      5) поездардың қозғалыс кестесінің ауысуы арасындағы кезеңде өзгерістер енгізілетін күнге дейін кемінде 5 (бес) тәулік бұрын поездардың, багаж және пошталық вагондардың мақсаты (жойылғаны), қатынау жиілігінің өзгергені, поездардың жүру маршруттарының өзгергені туралы "Адрес-4" жеделхаттарын;
      6) өзгерістер енгізілетін күнге дейін кемінде 5 (бес) тәулік бұрын поездардың қозғалыс кестесінің түзетілгені туралы "Адрес-4" жеделхаттарын;
      7) қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде 5 тәулік бұрын республикаішілік қатынастағы багаж бен жүк-багаждың жарияланған құны үшін алынатын алымдар сомасы туралы ақпаратты қосылған құнға салық ставкасының, республикаішілік және халықаралық қатынастарда багаж бен жүк-багажды тасымалдауға арналған базалық тарифтерге индекстеу коэффициентінің өзгергенін ескере отырып, ұсынады.
 

Об утверждении Правил доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 19 августа 2011 года № 931. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2016 года № 901.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 29.12.2016 № 901 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра по инвестициям и развитию РК от 28 апреля 2015 года № 503.


      В соответствии с подпунктом 22) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года «О железнодорожном транспорте» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила доступа к автоматизированной
системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов).
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 19 августа 2011 года № 931

Правила доступа
к автоматизированной системе управления пассажирскими
перевозками и технологического взаимодействия при организации
продажи проездных документов (билетов)

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов) (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 22) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года «О железнодорожном транспорте» и определяют порядок доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия субъектов рынка пассажирских перевозок при организации продажи проездных документов (билетов).
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) автоматизированная система управления пассажирскими
перевозками - система централизованного управления пассажирскими перевозками и электронного резервирования мест (далее - АСУ);
      2) оборудование АСУ - типовое сертифицированное терминальное оборудование, билетно-кассовая аппаратура, справочные установки, информационные киоски, электронные табло коллективного пользования, автоматы по продаже билетов и прочее оборудование, предназначенное для продажи проездных документов и получения справочной информации по пассажирским перевозкам;
      3) абонент - рабочее место, оснащенное оборудованием АСУ и подключенное к АСУ;
      4) пользователь - лицо, получившее право доступа к информационным ресурсам АСУ;
      5) модернизация - замена, доработка оборудования АСУ, влекущая изменение его типа и заводского номера;
      6) передислокация - перемещение оборудования АСУ, принятого в эксплуатацию, в случае переноса в здание, расположенное по другому почтовому адресу в пределах одного населенного пункта.
      3. Национальная железнодорожная компания организовывает по согласованию с уполномоченным органом доступ перевозчиков и пассажирских агентств к АСУ на равных условиях для всех участников перевозочного процесса.

2. Оформление и направление заявок

      4. Информационные ресурсы АСУ позволяют предоставить следующие
виды доступа:
      1) доступ для оформления перевозочных документов;
      2) доступ к пользованию учетными данными мониторинга управления пассажирскими перевозками;
      3) доступ к справочно-информационным ресурсам (для оказания
справочно-информационных услуг).
      5. Доступ к АСУ предоставляется на основании письменной заявки.
      6. В заявке указывается следующая информация:
      наименование пункта (перечень пунктов) продажи проездных документов (билетов);
      виды планируемых работ;
      наименование группы учета и отчетности;
      станция установки оборудования в соответствии с Алфавитным списком железнодорожных станций Тарифного руководства № 4;
      почтовый (е) адрес (а);
      наличие доступа к сети Internet;
      наличие оборудования АСУ, его тип и заводские номера;
      сведения о наличии лицензии на программный продукт VipNet в случае, если терминал ранее не зарегистрирован в защищенной сети VipNet; в случае, если терминал уже зарегистрирован в защищенной сети VipNet - в заявке указывается требование на передачу ключевой базы от одного терминала другому с указанием старого и нового канальных адресов;
      сведения о наличии квалифицированного персонала.
      К заявке прилагаются следующие документы:
      1) копии:
      лицензии на осуществление деятельности по перевозке пассажиров железнодорожным транспортом - для перевозчиков;
      договора, заключенного между пассажирским агентством и перевозчиком (для пассажирских агентств);
      документа, подтверждающего право перевозчика на перевозку пассажиров по определенным маршрутам (для перевозчиков);
      документа, подтверждающего право собственности и (или) владения помещением для размещения билетных касс и оборудования АСУ;
      2) доверенность на право подписания договора между пассажирским
агентством и перевозчиком, в случае, если представителем юридического лица выступает не первый руководитель или лицо, исполняющее обязанности первого руководителя, а также, если интересы индивидуального предпринимателя при подписании данного договора представляет доверенное лицо.
      7. Национальная железнодорожная компания рассматривает заявку в течение пяти рабочих дней и направляет свое заключение в уполномоченный орган.
      В заключении Национальная железнодорожная компания указывает следующие реквизиты:
      наименование пассажирского агентства;
      наименование пункта продажи проездных документов (билетов);
      почтовый адрес пункта продажи проездных документов (билетов);
      станцию установки терминального оборудования;
      канальный и финансовый номер терминального оборудования;
      разрешенные виды работ и броней;
      признаки терминального оборудования;
      номер отделения перевозок;
      наименование и номер группы учета и отчетности;
      код объекта финансового учета.
      В случае несоответствия представленной заявки требованиям настоящих Правил, Национальная железнодорожная компания в течение трех рабочих дней возвращает заявку заявителю с указанием необходимости доработки заявки и (или) приложения отсутствующих документов.
      Доработанную заявку с приложенными к ней документами, указанными в пункте 6 настоящих Правил, Национальная железнодорожная компания рассматривает в течение трех рабочих дней и направляет на согласование в уполномоченный орган с приложением заключения.
      8. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней с момента
поступления заявки, основываясь на выводах, отраженных в заключении
Национальной железнодорожной компании, письменно согласовывает либо отказывает в согласовании заявки на получение доступа к АСУ.

3. Заключение договоров

      9. После согласования уполномоченным органом заявки на предоставление доступа к АСУ пользователи заключают с Национальной железнодорожной компанией договоры:
      пассажирское агентство - на программно-технологическое обслуживание терминалов;
      перевозчик - на оказание информационных услуг по программно-технологическому обслуживанию поездов.

4. Подключение пользователей к АСУ пассажирскими перевозками

      10. Национальная железнодорожная компания на основании
согласованного уполномоченным органом заключения обеспечивает ввод в АСУ необходимой информации об абоненте:
      пассажирском агентстве - в течение пяти рабочих дней с момента заключения договора на программно-технологическое обслуживание терминалов, указанного в пункте 9 настоящих Правил;
      перевозчике - в течение пятнадцати рабочих дней с момента заключения договора на оказание информационных услуг по программно-технологическому обслуживанию поездов, указанного в пункте 9 настоящих Правил.
      11. После установки оборудования АСУ и проверки его работоспособности, комиссия в составе представителей пользователя и Национальной железнодорожной компании, осматривает помещения и оборудование нового пункта продажи на предмет соответствия требованиям к помещению для установки терминального оборудования, требованиям к терминальному оборудованию АСУ, его использованию и эксплуатации, составляет и подписывает акт о подключении (модернизации, замене, передислокации) терминального оборудования к АСУ в количестве 4-х экземпляров. Исправления в акте не допускаются.
      12. Экземпляры подписанного акта передаются: Национальной железнодорожной компании (3 экземпляра), пользователю.
      13. После получения акта Национальная железнодорожная компания в течение суток направляет телеграмму в главный вычислительный центр Национальной железнодорожной компании на обеспечение финансового слежения, на основании которой открывается абоненту доступ к АСУ.
      14. Если оборудование АСУ не введено пользователем в эксплуатацию в течение 2-х месяцев со дня присвоения канального адреса и финансового номера терминала, данный терминал исключается из перечня абонентов, включенных в сеть АСУ и терминальной таблицы. Освободившиеся канальный адрес и финансовый номер используются для подключения другого абонента.
      15. В течение всего периода доступа к АСУ Национальная
железнодорожная компания осуществляет мониторинг соблюдения технологии оформления проездных документов (билетов), работы билетных касс не реже одного раза в год.

5. Подключение к автоматизированным рабочим местам АСУ пассажирскими перевозками

      16. Подключение перевозчиков выполняется при наличии договора на оказание информационно-вычислительных услуг по программно-технологическому обслуживанию поездов, заключенного между Национальной железнодорожной компанией и перевозчиком. При этом перевозчику предоставляется доступ к АСУ на поезда своего формирования, а пассажирским агентствам согласно заключенным договорам с перевозчиками.
      17. Для подключения к автоматизированным рабочим местам АСУ пользователь оформляет заявку и направляет ее в Национальную железнодорожную компанию (далее - Заявка).
      18. Национальная железнодорожная компания в соответствии с Заявкой пользователя обеспечивает ввод информации об абоненте в реестры системы безопасности АСУ, присваивает ему реквизиты и полномочия, указанные в части 2 пункта 7 настоящих Правил, заносит присвоенные данные в перечень абонентов, подключенных к автоматизированным рабочим местам АСУ.
      19. После подготовки пользователем рабочего места, Национальная железнодорожная компания обеспечивает инсталляцию и настройку клиентских частей автоматизированных рабочих мест на персональном компьютере пользователя.
      20. Доступ к информации автоматизированных рабочих мест аналитической базы данных АСУ по поездам всех перевозчиков предоставляется Национальной железнодорожной компании и Национальному перевозчику, остальным перевозчикам - только на поезда своего формирования.
      21. В случае увольнения работника, имеющего доступ к автоматизированному рабочему месту АСУ, изменения его IP-адреса, № кабинета, должности, подразделения, пользователь в трехдневный срок письменно сообщает Национальной железнодорожной компании о необходимости отключения данного рабочего места, либо внесения соответствующих изменений в АСУ.

6. Модернизация, передислокация, отключение оборудования АСУ

      22. Модернизированное, передислоцированное оборудование АСУ принимается в эксплуатацию путем оформления акта о подключении (модернизации, замене, передислокации) терминального оборудования к АСУ.
      23. Отключение от АСУ производится:
      1) структурных подразделений Национальной железнодорожной компании - на основании их письменного требования;
      2) пассажирских агентств, перевозчиков — на основании письменного требования Национальной железнодорожной компании с согласия уполномоченного органа в случае нарушения требований настоящих Правил;
      3) в случае расторжения договора и (или) истечения срока договора с перевозчиком — на основании письменного обращения перевозчика в Национальную железнодорожную компанию. В случае обслуживания пассажирским агентством нескольких перевозчиков запрет продажи билетов на поезда конкретного перевозчика решается путем переговоров;
      4) в случае выявления фактов несанкционированных (не оформленных актом) модернизации, замены, перемещения терминального оборудования, работниками Национальной железнодорожной компании составляется акт с указанием наименования пункта продажи проездных документов (билетов), наименования пользователя, станции установки оборудования, канального адреса и финансового номера терминала.
      В требовании на отключение пользователя от АСУ указывается следующая информация:
      наименование пункта продажи проездных документов (билетов) на пассажирские поезда или агентства;
      станция установки оборудования, канальный адрес и финансовый номер терминала.
      24. Перемещение оборудования АСУ в пределах одного населенного пункта, не требующая замены канального и финансового адресов терминала оформляется актом о подключении (модернизации, замене, передислокации) терминального оборудования к АСУ.
      В случае перемещения оборудования АСУ из одного населенного пункта в другой, пункт продажи проездных документов, открытый по ранее заявленному почтовому адресу закрывается. По новому почтовому адресу открывается новый пункт продажи проездных документов, который подключается к АСУ в соответствии с требованиями настоящих Правил.
      В случае выявления фактов несанкционированных (не оформленных актом) модернизации, замены, перемещения терминального оборудования, работниками Национальной железнодорожной компании в течение пяти рабочих дней с момента выявления указанных фактов составляется акт с указанием наименования пункта продажи проездных документов (билетов), наименования пользователя, станции установки оборудования, канального адреса и финансового номера терминала и в течение трех рабочих дней производится отключение пользователя от АСУ.

7. Взаимодействие при организации продажи проездных документов (билетов)

      25. В рамках организации продажи проездных документов (билетов) Национальная железнодорожная компания:
      1) разрабатывает и утверждает требования по формированию справки о фактически выполненных объемах пассажирского движения;
      2) совместно с пользователями готовит предложения и разрабатывает требования по развитию АСУ пассажирскими перевозками в Республике Казахстан;
      3) запрашивает информацию от всех перевозчиков о выполнении количественных и качественных показателей по пассажирским маршрутам;
      4) осуществляет организацию и координацию работ между пользователями по взаимодействию с уполномоченным органом по вопросам автоматизации пассажирских перевозок с использованием АСУ;
      5) при получении запросов перевозчиков и согласований соответствующих уполномоченных органов Национальная железнодорожная компания обеспечивает ввод в АСУ:
       - не менее чем за сорок девять суток (за тринадцать суток на пригородные поезда) до ввода в действие, информации об изменении стоимости проезда; введении или изменениях стоимости белья и других сервисных услуг в тенге и швейцарских франках; повышающих (понижающих) коэффициентов индексации к базовому тарифу межгосударственного пассажирского тарифа (далее - МГПТ) с учетом коэффициента индексации для расчета фирменной плацкарты, ставки налога на добавленную стоимость, коэффициента тарифной индексации во внутриреспубликанском и международном сообщениях на пассажирские и пригородные поезда, с указанием дат начала продажи и отправления поезда, начала и окончания периода действия изменений, но не позднее срока действия договора на выделение субсидий;
      - в срок не менее чем сорок девять суток до даты отправления поезда информации о присвоении (отмене) пассажирским поездам категории «фирменный» и размере коэффициента индексации для расчета фирменной плацкарты с учетом действующих в поездах повышающих (понижающих) коэффициентов индексации к базовому тарифу МГПТ на пассажирские поезда, с указанием дат начала продажи и отправления поезда, начала и окончания периода действия изменений, но не позднее срока действия договора на выделение субсидий;
      - не менее чем за пятнадцать суток до ввода в действие, информации на изменения коэффициентов тарифной индексации к базовому тарифу МГПТ в международном и внутриреспубликанском сообщениях и направляет телеграммы о проведенных изменениях железнодорожным администрациям; ставки налога на добавленную стоимость и величины комиссионных сборов, стоимости перегрузки, максимального веса багажа и грузобагажа, ставок порожнего пробега в почтово-багажных, пассажирских, грузопассажирских и скорых поездах в национальной валюте и швейцарских франках;
      - осуществляет возврат мест в АСУ по виду работы «Р06» в случаях, когда оформление проездных документов выполнялось по аварийной технологии и необходимо привести информацию о местах в АСУ в соответствие с действительным состоянием мест в поездах, а также для возврата нереализованных мест от продажи по ручной технологии;
      6) направляет российской железнодорожной администрации и обеспечивает ввод в АСУ информации для таблиц сообщений и расстояний, провозных плат, установления скидок на поезда в международном сообщении;
      7) закрывает предварительную продажу на пассажирские поезда в связи с переходом стран СНГ на «летнее (зимнее)» время за период резервирования 45 суток;
      8) определяет и изменяет требования по формированию технологических параметров АСУ;
      9) информирует пользователя обо всех изменениях, доработках в АСУ, принятых разработчиками АСУ.
      26. В рамках организации продажи проездных документов перевозчики предоставляют в Национальную железнодорожную компанию для ввода в АСУ:
      1) не позднее 12 часов местного времени последнего рабочего дня месяца телеграммы об изменении официальных курсов иностранных валют к тенге для расчета стоимости проезда пассажиров, провоза багажа, грузобагажа, стоимости постельного белья и других сервисных услуг, ставок почтового пробега в международном сообщении; курса валют для расчета стоимости провоза багажа, грузобагажа во внутриреспубликанском сообщении;
      2) информацию об изменении составности, нормы мест переменного трафарета и обратного выезда, периодичности курсирования, графика движения на поезда своего формирования;
      3) телеграммы об изменении схем составов и порядка курсирования поездов и вагонов, нормы мест переменного трафарета и обратного выезда, броней, регулирования и режимов продажи, на закрытие мест для пересадки пассажиров по телеграфным каналам связи;
      4) при вводе нового графика телеграммы «Адрес-4», содержащей информацию о назначении поездов; о выделении броневых мест, сроков снятия броней, регулировании и режимах продажи в поездах (вагонах), изменении расписания движения поездов «зимнего (летнего)» вариантов в срок согласно приказу о разработке графика движения поездов;
      5) в период между сменами расписания движения поездов телеграммы «Адрес-4» о назначении (отмене), изменении периодичности курсирования поездов, багажных и почтовых вагонов, изменении маршрутов следования поездов, не менее чем за пять суток до даты, с которой вводятся изменения;
      6) телеграммы «Адрес-4» о корректировке графика движения поездов не менее чем за пять суток до даты, с которой вводятся изменения;
      7) не менее чем за пять суток до ввода в действие, информацию о сумме сбора за объявленную ценность багажа и грузобагажа во внутриреспубликанском сообщении с учетом изменения ставки налога на добавленную стоимость, коэффициента индексации к базовым тарифам на перевозку багажа и грузобагажа во внутриреспубликанском и международном сообщениях.