"Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мүлікті есепке алудың, сақтаудың, бағалаудың және одан әрі пайдаланудың кейбір мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 26 шілдедегі № 833 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 тамыздағы № 936 Қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мүлікті есепке алудың, сақтаудың, бағалаудың және одан әрі пайдаланудың кейбір мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 26 шілдедегі № 833 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 25, 260-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "1994 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексiне (жалпы бөлiм), 1999 жылғы 1 шілдедегі Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексiне (ерекше бөлiм), 1997 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Қылмыстық-атқару кодексiне, "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексiне (Салық кодексi), Қазақстан Республикасының "Нотариат туралы" 1997 жылғы 14 шілдедегі және "Мемлекеттік мүлік туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы заңдарына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану ережесі осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 22 тамыздағы
№ 936 қаулысына
қосымша
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2002 жылғы 26 шілдедегі
№ 833 қаулысымен
бекітілген

Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мүлікті (бұдан әрі – Мүлік) есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Осы Ереженің әрекеті мүлікті есептеу, сақтау және бағалау бөлігінде сот шешімімен республикалық меншікке түскен деп танылған иесіз қауіпті қалдықтарға қолданылмайды.

      3. Республикалық меншікке айналдырылған иесіз қауіпті қалдықтарды есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруды қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

      4. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау комитеті және оның аумақтық органдары (бұдан әрі - уәкілетті орган) осы Ережемен айқындалатын тәртіппен республикалық меншікке айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мынадай Мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және бұдан әрі пайдалану жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады:

      1) тәркіленген мүлікті;

      2) сот актілерінің негізінде мемлекет кірісіне айналдырылған заттай айғақтарды (бұдан әрі – заттай айғақтар);

      3) мәдени құндылықтарға жататын заттардан тұратын көмбелерді (бұдан әрі – көмбелер);

      4) лауазымдық жағдайына байланысты немесе қызметтік міндеттерін атқаруына байланысты мемлекеттік қызметшілерге, сондай-ақ олардың отбасы мүшелеріне берілген, арнаулы мемлекеттік қорға өтеусіз тапсыруға жататын сыйлықтарды (бұдан әрі – сыйлықтар);

      5) республикалық меншікке Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өтеусіз өткен мүлікті, оның ішінде мемлекет пайдасына бас тартудың кедендік ресімделген тауарларды есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.

      5. Аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар) коммуналдық меншікке айналдырылған (айналдырылуы тиіс) мынадай мүлікті:

      1) белгіленген тәртіппен иесіз деп танылған (бұдан әрі - иесіз мүлік), сондай-ақ Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде белгіленген тәртіппен мемлекет кірісіне айналдырған деп танылғанға дейін мемлекеттік мекемелердің, оның ішінде мемлекеттік органдардың иелігіндегі иесіз мүлік;

      2) мемлекетке мұрагерлiк құқығы бойынша өткен, оның iшiнде қайтыс болған адамнан мұрагерлiкке қалған (бұдан әрi - мұрагерлiк мүлiк);

      3) олжаларды;

      4) қараусыз қалған жануарларды;

      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 29 желтоқсандағы № 1371 қаулысымен белгіленген тәртіппен коммуналдық меншікке өтеусіз өткен мүлікті;

      6) мәдени құндылықтарға жататын заттарды қамтымайтын көмбелерді (қазыналар үлесін) есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.

      6. Уәкілетті орган мен коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар салық органдарына салық қызметінің уәкілетті мемлекеттік органы белгілеген тәртіппен, мерзімдерде және нысан бойынша Мүлік туралы мәліметтерді беруге міндетті.

2. Мүлікті есепке алу және сақтау

      7. Мүлiктi есепке алу мынадай негiздерде жүзеге асырылады:

      1) тиiстi сот актілерi;

      2) мемлекеттiң мұрагерлiкке нотариус беретiн құқығы туралы куәлiк;

      3) кедендiк ресiмдеу аяқталғаннан кейiн мемлекет пайдасына бас тарту кеден режимiне сәйкес мәлiмделген кеден декларациясы;

      4) мемлекет меншiгiнiң құқығы туындағанын куәландыратын өзге де құжаттар.

      Мүлiк, сонымен қатар, заңнамада көзделген өзге де жағдайларда есепке қойылады.

      8. Мүлiктi тiзiмдеу, бағалау және қабылдау-беру актiсi (1-қосымша) негiзiнде Мүлiк беріледi. Мүлiктi тiзiмдеу, бағалау және қабылдау-беру актiсi (бұдан әрi - Тiзiмдеу актiсi) Тiзiмдеу актiсiнде көрсетiлген тараптардың саны бойынша жасалады.

      9. Тiзiмдеу актiлерiн есепке алу үшiн тiзiмдеу актiлерiнiң есепке алу кiтабы (2-қосымша) жүргiзiледi. Тiзiмдеу актілерiнiң есепке алу кiтабына (бұдан әрi - Есепке алу кiтабы) Тiзiмдеу актілерi олардың түскенiне қарай тiркеледi. Есепке алу кiтабындағы Тiзiмдеу актiлерiнiң реттiк нөмiрлерi Мүлiк жазбаларының нөмiрлерiне сәйкес келуi тиiс. Есепке алу кiтабындағы жазбалар уақтылы, анық және былғанбай жүргiзiлуi тиiс. Есепке алу кiтабы нөмiрленуi, баулануы және уәкiлеттi органның немесе коммуналдық меншiктi басқаруға уәкiлеттi органның мөрiмен бекiтiлуге тиiс.

      10. Тізімдеу актісін Есепке алу кітабына енгізгеннен кейін әр жазбаға түгендеу карточкасы (3-қосымша) ашылады. Түгендеу карточкасының тақырыбы Мүліктің кімге берілгені, сондай-ақ Мүлікті беру уақыты туралы мәліметтен тұруға тиіс. Мүлікті сатқан кезде түгендеу карточкасында бюджетпен есеп айырысу мерзімдері, төлем құжатының (тарының) нөмірі мен күні көрсетіледі.

      Түгендеу карточкасына Тізімдеме актісінің нөміріне сәйкес келетін нөмір беріледі. Мүлік бір Тізімдеме актісі бойынша бірнеше ұйымдарға берілген жағдайда түгендеу карточкалары әр ұйымға бір нөмірмен жеке ашылады.

      11. Коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар иесі жоқ жылжымайтын затты есепке алған күннен бастап бір жыл өткеннен кейін бұл затты аудандық коммуналдық меншікке түсті деп тану туралы талаппен сотқа жүгінеді.

      12. Мүлiктi сақтау Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерiнде белгiленетiн талаптарға сәйкес жүргiзiледi.

3. Мүлікті бағалау

      13. Мүлікті одан әрі пайдалану, оның ішінде сату немесе мемлекеттік меншікке өтеусіз беру үшін бағалау (қайта бағалау) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" Заңына сәйкес жүргізіледі. Бағалаушыны таңдау заңнамада белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      14. Мемлекеттік меншікке өтеусіз берілетін заңды тұлғалар мен дара кәсіпкерлер мүлкінің құны теңгерімнен алынатын үзінді көшірмемен және басқа да құжаттармен расталады.

      15. Ақша мен төлем құжаттары бағалаушыны тартусыз атаулы құны бойынша бағаланады.

      16. Бағалы металдарды, асыл тастар мен олардан жасалған бұйымдарды бағалау алдын ала жасалған болып табылады және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің "Кассалық операциялар мен құндылықтарды сақтау орталығы" (бұдан әрі - Орталық) филиалына тасымалдау (қайта жіберу) мақсатында жүргізіледі.

      17. Республика меншігіне айналдырылған (айналдырылуға тиіс) Мүлікті бағалау жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды уәкілетті орган жүргізеді.

      Коммуналдық меншікке айналдырылған (айналдырылуға тиіс) Мүлікті бағалау жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті орган жүзеге асырады.

4. Мүлікті одан әрі пайдалану, оның ішінде сату

      18. Мүлiктi одан әрi пайдалану, оның iшiнде сату мынадай тәртiптi сақтай отырып жүргiзiледi:

      1) комиссия шартының негiзiнде сауда ұйымдары арқылы:

      жарамдылық (сақтау) мерзiмi шектелген азық-түлiк тауарлары;

      бұрын пайдалануда болған өнеркәсiп тауарлары (көлiк құралдарынан, антикварлық бұйымдар мен тауарлардан басқа) өткізіледі;

      2) қор биржасындағы сауда-саттықта бағалы қағаздар өткізіледі;

      3) осы тармақтың 1) тармақшасында көрсетілмеген өзге де мүлік аукциондарда өткізіледі.

      Егер сауда ұйымдары арқылы немесе аукциондарда өткізуден кейін мүлік толықтай немесе iшiнара өткізілмей қалса, уәкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар осы мүлікті қайта бағалауды жүргізеді.

      Комиссия тағайындаған ең төменгі бағамен сатылмаған, пайдалануға жарамды мүлік балалар үйлеріне, қарттар және мүгедектер үйлеріне, балабақшаларға, мектептерге, медициналық-әлеуметтік мекемелерге не болмаса арнайы әлеуметтік қызмет көрсететін субъектілерге ақысыз (тегін) беріледі.

      Төмен бағамен сатылмаған Мүлік туралы мәлімет 15 күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органның немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдардың ресми сайтында жарияланады.

      Төмен бағамен сатылмаған Мүлікті қайтарымсыз иеленуге арыз ақпарат жарияланған күннен бастап бір ай ішінде беріледі. Арыз уәкілетті органның немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органда тіркелуге тиіс. Мүлікті меншігіне иеленуге бірнеше үміткер болған жағдайда, басымдық арызды бұрын берген адамға беріледі.

      Егер Мүлік жеке негіздер бойынша одан әрі қарай қолданылмаса, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес уәкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті орган ең кемінде үш орган қызметкерлерінің қолы қойылған акт жасайды.

      Одан әрі қарай пайдалануға жатпайтын Мүлік және төмен бағамен сатылмаған Мүлік комиссияның шешімімен жойылады.

      19. Аукцион ұйымдастырушыны таңдау аукциондарды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі қызметтерді мемлекеттік сатып алу арқылы жүзеге асырылады.

      Мүлікті сатуға байланысты туындаған аукцион ұйымдастырушысымен қарым-қатынастар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына және осы Ережеге сәйкес реттеледі.

      Мүлікті сату жөніндегі аукциондар мынадай тәртіпті сақтай отырып өткізіледі:

      1) уәкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берілген орган жасалған шартқа сәйкес аукцион ұйымдастырушыға атауы, саны, бастапқы бағасы, орналасқан жері қамтылған Мүліктің тізбесін береді, сондай-ақ аукционды өткізу әдісін анықтайды;

      2) аукцион ұйымдастырушы белгіленген тәртіппен нормативтік құқықтық актілерді ресми жариялау құқығын алған республикалық немесе жергілікті мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ уәкілетті органмен немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органмен келісім бойынша өзге мерзімді баспа басылымдарында жариялануы тиіс аукционда сату үшін ұсынылып отырған Мүлік туралы ақпараттық хабарламаны аукцион өткізу хабарланған күнге дейін он күнтізбелік күннен кешіктірмей жасайды;

      Аукционда сату үшін ұсынылып отырған мүлік туралы ақпараттық хабарлама уәкілетті органның немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органның ресми сайтында қосымша жариялануы мүмкін;

      3) ақпараттық хабарламада мынадай мәліметтер болуы қажет:

      аукцион өткізілетін күн, уақыт және орын;

      аукцион өткізудің әдісі;

      Мүлік туралы қысқаша мәліметтер, оның бастапқы бағасы;

      кепіл жарналарының мөлшері және оны енгізу тәртібі;

      аукциондарға қатысуға өтінімдерді қабылдау орны, уақыты және мерзімі;

      4) аукцион ұйымдастырушы ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін уәкілетті органды немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берілген органды аукционды өткізу күні, уақыты және орны туралы 3 жұмыс күн ішінде хабардар етеді;

      5) аукционға уәкілетті органның, коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берілген органның қызметкерлері және мүлікті аукцион өткізілетін мемлекеттің меншігіне айналдыру туралы шешім шығарған судьялар, сондай-ақ олардың отбасы мүшелері және жақын туысқандары (ата-аналары, жұбайлары, туған аға-інілері және апа-сіңлілері, балалары немесе жекжаттары - жұбайларының туған аға-інілері және апа-сіңлілері, ата-аналары мен балалары) қатыса алмайды;

      6) Мүліктің бастапқы бағасының бес пайызы мөлшерінде кепіл жарна енгізген және осы Ережеде белгіленген тәртіппен аукционның ұйымдастырушысы тіркеген жеке және заңды тұлғалар аукционға қатысуға жіберіледі;

      7) кепіл жарнасын енгізу аукционға қатысушының мынадай:

      аукционның нәтижелері туралы хаттамаға қол қою;

      аукционның нәтижелері туралы хаттамаға сәйкес Мүлікті сатып алу-сату шартын жасасу міндеттемелерін қамтамасыз етеді;

      8) аукционға қатысушы ретінде тіркелу үшін:

      аукционға қатысуға өтінім;

      қатысушының жеке басын куәландыратын құжатты;

      кепіл жарна енгізілгенін растайтын төлем құжатын;

      өкілдің өкілеттігін куәландыратын құжатты;

      заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы жарғы мен куәліктің көшірмелерін (заңды тұлғалар үшін);

      мемлекеттік немесе орыс тіліне аудармасымен құрылтай құжаттарын (шетелдік заңды тұлғалар үшін) беру қажет;

      9) аукционға қатысуға өтінімдер ақпараттық хабарлама жарияланған күннен бастап қабылданады және аукционды өткізгенге дейін бір сағат бұрын аяқталады;

      10) аукцион оларды өткізу ережесін, сату затының қысқаша сипаттамасын, аукционды өткізу әдісін, бастапқы бағасын, бағаны өзгерту қадамын жариялаудан басталады;

      11) егер аукционға кемінде екі қатысушы қатысып, олардың бірі сауда-саттыққа қойылған Мүлікті сатып алса, ол өткізілген болып саналады;

      12) Мүлікке неғұрлым көп баға ұсынған аукционға қатысушы жеңімпаз болып жарияланады;

      13) өткізілген аукционның нәтижелері бойынша аукционды ұйымдастырушы сатып алушы, Мүліктің атауы, оның бастапқы құны және сату бағасы туралы мәліметтерді көрсете отырып, аукционның нәтижелері туралы хаттама жасайды, оған аукцион жеңімпазының, аукционды ұйымдастырушының және уәкілетті органның немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органның өкілдері, сондай-ақ аукционның басқа да қатысушылары қол қояды. Аукционның нәтижелері туралы хаттама оған қол қойған тараптардың саны бойынша жасалады және сауда-саттық аяқталғаннан кейін олардың әрқайсысына бір-бір данадан тапсырылады;

      14) аукционның нәтижелері туралы хаттама Мүлікті сатып алу-сату шартын жасасу үшін аукционның жеңімпазына негіздеме болып табылады;

      15) Мүлікті сатып алу-сату шарты уәкілетті органның немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органның, аукционның жеңімпазы мен ұйымдастырушысы арасында аукционды өткізгеннен кейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей жазбаша нысанда жасалады;

      16) өткізілген аукционның нәтижелері туралы хаттамаға қол қоюдан және/немесе Мүлікті сатып алу-сату шартын жасасудан бас тартқан аукцион жеңімпазы осы Мүлік бойынша өткізілетін аукциондарға одан әрі қатысу құқығынан айрылады, кепілдік жарнасы оған қайтарылмайды, ал сатып алушы бас тартқан аукционның заты сауда-саттыққа қайтадан қойылады;

      Кепілдік жарнасы сондай-ақ мынадай:

      аукционға қатысудан оны өткізгенге дейін бір сағат бұрын бас тартқан;

      нәтижелерімен негізсіз келіспеген аукционның нәтижелері туралы хаттамаға қол қоюдан қатысушы бас тартқан жағдайларда қайтарылмайды;

      17) аукционның қандай да бір затын сатып алған тұлғаларға кепілдік жарнасының сомасы төленген сатып алу бағасының шотына есептеледі, ал аукционға қатысқан, бірақ одан ештеңе сатып алмаған тұлғаларға кепілдік жарнасының сомасы қайтарылады;

      18) бірінші аукцион өткізілмеген болып жарияланған жағдайда, аукционды ұйымдастырушы бірінші аукцион өткізілмеді деп жарияланғаннан кейін кемінде 10 жұмыс күні өткен соң осы тармақта белгіленген оны өткізу рәсімдерін сақтай отырып, сауда-саттықтың голланд әдісі бойынша келесісін өткізе алады.

      Сауда-саттықтың голланд әдісі бойынша аукционы өткізу кезінде Мүліктің құны қатысушылардың бірі оны жарияланған баға бойынша сатып алуға келіскен сәтке дейін жарияланған қадаммен төмендетіледі, ол комиссия белгілеген ең аз бағадан төмен болмауы тиіс;

      19) сауда-саттық кезінде бағаның арту немесе төмендеу қадамы бастапқы бағасының үштен бес пайызына дейінгі шекте белгіленеді.

      20. Тарихи, ғылыми, көркемдік немесе өзге де мәдени құндылығы болуы мүмкін мүлікке "Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылатын арнаулы комиссия сараптама жасайды.

      Тарихи, ғылыми, көркемдік немесе өзге де мәдени құндылыққа жатқызылған мүлік тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану жөніндегі уәкілетті органмен келісім бойынша мемлекеттік мұражайларға өтеусіз берілуі мүмкін.

      21. Бағалы металдар, асыл тастар мен олардан жасалған бұйымдар Тізімдеме актісінің негізінде Орталыққа тапсырылады.

      22. Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің аумақтық филиалына (бұдан әрі - филиал) немесе Орталыққа жіберілетін бағалы металдар, асыл тастар мен олардан жасалған бұйымдар ішкі тігіспен тігілген тығыз матамен қапталып, ағаш жәшікке немесе картон қорапқа (құндылықтардың санатына қарай) буып-түйілуі тиіс (бұдан әрі - құндылықтар салынған жөнелтілім). Бағалы металдардан жасалған монеталарды ішкі тігіспен тігілген тығыз матадан жасалған екі қапқа (бірінің ішіне бірі салынып) буып-түюге рұқсат етіледі (бұдан әрі - құндылықтар салынған қап). Құндылықтар салынған жөнелтілімдер (құндылықтар салынған қаптардың ауыздары) ораманы және пломбаны бұзбай ашудың мүмкін еместігін қамтамасыз ететіндей түрде буылуы (тігілуі) және корғасын пломбамен пломбалануы тиіс. Жөнелтілімдерде (немесе қапқа таңбаларда) бағасы, өлшемдері: ұзындығы, ені, биіктігі сантиметрмен, брутто салмағы, алушының және жіберушінің мекен-жайы көрсетіледі. Құндылықтар бар бір орынның (жөнелтілімнің немесе қаптың) ең жоғарғы салмағы 10 (он) кг-дан аспауы тиіс. Құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) поштамен және қағаз пакеттермен жіберуге тыйым салынады.

      Көрсетілген талаптарды бұза отырып ресімделген құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) филиалдар мен Орталық қабылдамайды.

      Құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) уәкілетті орган өз бетімен немесе жергілікті арнайы байланыс бөлімдері арқылы Орталыққа не Алматы қалалық филиалы мен Алматы облыстық филиалын қоспағанда, одан әрі Орталыққа жіберу үшін өз бетімен филиалға жібереді.

      Құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) қабылдаған соң филиал "Қазақстан Республикасының екiншi деңгейдегi банктерiнде және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдарда касса операцияларын және банкноталарды, монеталарды және құндылықтарды инкассациялау операцияларын жүргiзу ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2001 жылғы 3 наурыздағы № 58 қаулысымен белгіленген тәртіппен түбіртек береді.

      Уәкілетті орган құндылықтарды буып-түю кезінде пайдаланылатын пломбалар таңбаларының уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі басшысының қолымен және елтаңбалық мөрмен куәландырылған үлгілерін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің аумақтық филиалдары мен Орталыққа беруді қамтамасыз етеді. Пломбалар таңбаларының куәландырылған үлгілері (олар ауыстырылған жағдайда таңбалардың жаңа үлгілері) құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) жібергенге немесе тапсырғанға дейін алдын ала ұсынылуы тиіс. Филиалдар құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) ашпай, эмиссиялық-кассалық операцияларды және құндылықтарды сақтауды реттейтін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актісімен белгіленген тәртіппен Орталыққа жіберуді жүзеге асырады.

      Құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) Орталыққа жіберуді филиалдар оның жүк көтергіштігі, сыйымдылығы және есіктерінің ені шегінде тек арнайы вагонмен жолай жеткізу мүмкін болғанда ғана жүзеге асырады.

      Құндылықтар салынған жөнелтілімдерді (қаптарды) жіберген кезде уәкілетті орган бағалы металдың немесе тастың санын, салмағын, сынамасын, түрін (атауын) және әрбір заттың ерекше белгілерін көрсете отырып, олардың әрқайсысының егжей-тегжейлі сипаттамасы көрсетілген Тізімдеме актісін (тізімдеме) жасайды, оған уәкілетті органның тиісті өңірлік бөлімшесінің басшысы қол қояды.

      Тізімдеме актісі (тізімдеме) үш данада жасалады, олардың бір данасы уәкілетті органда қалады, екіншісі - құндылықтар салынған жөнелтілімнің (қаптың) ішіне салынады, үшіншісі - ілеспе хатпен бірге Орталыққа жіберіледі. Ілеспе хатта құндылықтар Мүліктің қандай түріне жататындығы (тәркіленген, мұрагерлік, иесіз немесе қазына), оның мемлекет меншігіне қандай негіз бойынша өткені, құндылықтарды тәркілеуге арналған құжаттардың көшірмесі қоса беріліп (алып қою актілері, сот шешімдері, сот сараптамасының актілері және т.с.с), оның кімнің иелігінде болғаны (егер ол белгілі болса), сондай-ақ жөнелтілімді (қапты) ашу және құндылықтарды саны бойынша қабылдау кезінде уәкілетті орган өкілінің міндетті қатысуының қажеттігі көрсетіледі немесе өз өкілінің қатысуынсыз жөнелтілімді (қапты) ашуға және құндылықтарды қабылдауға келісім беріледі.

      Құндылықтар салынған жөнелтілімді (қапты) алғанын растау үшін Орталық уәкілетті органға алдын ала қабылдау актісін жібереді. Жөнелтілімді ашу және құндылықтарды саны бойынша қабылдау кезінде өз өкілінің міндетті қатысуының қажеттігіне арналған уәкілетті органның нұсқауы бар құндылықтар салынған жөнелтілімді (қапты) алдын ала қабылдау актісіне ілеспе хатта құндылықтар салынған жөнелтілімнің (қаптың) ашылған күні көрсетіледі. Көрсетілген күні уәкілетті органның өкілі келмеген жағдайда, Орталық жөнелтілімді ашуды және құндылықтарды қабылдауды өз бетінше жүзеге асырады.

      Уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі алдын ала қабылдау актісін алған күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде құндылықтарды қабылдаған филиалға құндылықтарды тапсыру туралы түбіртекті қайтарады.

      Жөнелтілімді (қапты) ашуды, құндылықтарды қабылдауды және сұрыптауды Орталық жөнелтілімдердің түсу тәртібі бойынша жүзеге асырады және ол құндылықтарды қабылдау және сұрыптау актісімен ресімделеді. Орталықтың жөнелтілімдерді ашу және құндылықтарды қабылдау нәтижелері түпкілікті болып табылады.

      Құндылықтарды қабылдау және сұрыптау актісін Орталық уәкілетті органға бес жұмыс күні ішінде жібереді.

      Құндылықтарды қабылдау уақытында ілеспе құжаттардың деректерімен алшақтықтар анықталған кезде құндылықтар бар жөнелтілімдерді (қаптарды) жіберген уәкілетті органға бес жұмыс күні ішінде тиісті шаралар қабылдау үшін анықталған алшақтықтарды көрсете отырып наразылық жіберіледі.

      23. Жекелеген негіздемелер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (айналдырылуы тиіс) бағалы металдарды, асыл тастар мен олардан жасалған бұйымдарды есепке алу, беру және өткізу мақсаттары үшін қабылдау, сұрыптау, есепке алу, құнын анықтау тәртібін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісім бойынша уәкілетті орган белгілейді.

      Орталыққа немесе оған одан әрі жіберу үшін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің филиалына тапсырылған бағалы металлдарды, асыл тастарды және олардан жасалған бұйымдарды сақтау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі белгілеген тәртіппен жүзеге асырылады.

      24. Ақша түрiндегі мүлiк бюджет кiрiсiнің есебіне жатқызылады.

      Шетел валютасы операция жасалған күнi белгiленген валюта айырбастаудың нарықтық бағамы бойынша Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң филиалдары арқылы бюджет кiрiсiнің есебіне жатқызылады. Жекелеген негiздер бойынша мемлекет меншiгiне айналдырылған, айырбасталмайтын шетел валютасын қабылдау, сақтау, өткізу тәртібін, сондай-ақ оларды өткізуден түскен ақшаны бюджет есебіне жатқызу тәртiбiн Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi белгiлейдi.

      Ақша түрiндегi мүлiктi Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және олардың филиалдарына берудi осындай мүлiктi алған орган мүлiктiң сомасы, берілу уақыты және алушысы көрсетілген беру туралы хабарламаны уәкiлетті органға жiбере отырып жүргiзедi.

      25. Мемлекет меншiгiне келiп түскен салымдар (депозиттер) сомасы бiрiншi талап бойынша олардың қайтарылуы қажеттiлігiне қарамастан немесе уәкiлеттi органның немесе коммуналдық меншiктi басқаруға уәкiлеттi органның жазбаша талабы бойынша депозиторларға алдын ала келiсiлген үстемеақымен не ондайсыз қандай да бiр мерзiм арқылы банктер атаулы құнда толық көлемде мемлекеттiк бюджет кiрiсiне аударады.

      26. Осы Ереже мемлекеттік лотереялардың лотерея билеттерi бойынша ұтыс түрiнде мүлiкке қолданылады. Лотерея билеттері бойынша заттай ұтыстың құнын лотереяның ұйымдастырушысы болып табылатын тұлға бюджет кірісінің есебіне жатқызады.

      Лотерея билеттерiн беру тiзiмдеме актiсi бойынша жүргiзiледi, онда лотереяның атауы, шығарылған күнi, ұтыс ойынын жүргiзген тұлғаның атауы, билеттердiң сериясы, нөмiрi және ұтыстың сомасы көрсетiледі.

      27. Тасымалдауға, сақтауға, бағалауға, сатуға байланысты шығындары олардың бағалау құнынан асып түсетін қара және түсті металл сынығы Комиссияның шешімі бойынша неғұрлым тиімді баға мен шарттар ұсынған металл сынығын қабылдау жөніндегі мамандандырылған ұйымға тапсыру жолымен орналасқан жері бойынша өткізілуі мүмкін.

      28. Арнаулы мемлекеттiк қордағы мүлікті өткізу "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген ерекшелiктер ескеріле отырып жүргiзiледi.

      29. Арнайы мемлекеттік қордың бағалы металдардан жасалған сыйлықтарын сараптауды, бағалауды және сақтауды оларды сатқанға дейін Орталық жүзеге асырады.

      30. Сыйлықтарды тапсырған тұлға сатып алудан жазбаша бас тартқаннан кейін уәкілетті орган сыйлықты сатуды жүргізеді.

      31. Сапасы мен қауiпсiздiгiне нормативтiк құжаттарда қойылатын талаптарға сәйкес келмейтін азық-түлiк шикiзатын, тамақ өнiмдерiн, шыққан елi белгіленбеген, Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына және санитариялық-эпидемиологиялық қағидалар мен нормаларға және гигиеналық нормативтерге сәйкес келмейтiн, акциздiк таңбаларсыз өткізілетін темекi бұйымдарын және құрамында темекi бар басқа да бұйымдарды, сондай-ақ тасымалдауға, сақтауға, өткізуге, санитариялық-эпидемиологиялық сараптама мен сертификаттауды жүргiзуге байланысты шығындары өздерінің бағалау құнынан асып түсетiн тауарлардың шамалы партияларын және өзге де мүлiктi Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 15 ақпандағы № 140 қаулысына сәйкес уәкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар құратын комиссия жояды.

      Қажет болған жағдайларда комиссияның құрамына санитариялық-эпидемиологиялық қызметтiң қызметкерлерi және жергiлiктi атқарушы органдар мен басқа да мүдделi ұйымдардың өзге де мамандары тартылуы мүмкін.

      32. Бөлшектелген көлiк құралдары, өнеркәсiптiк және өзге жабдық, құрылысы аяқталмаған объектiлер не мәнi жағынан ұқсас басқа мүлiк қосалқы бөлшектер немесе қара және түсті металдардың сынықтары ретiнде бағаланады және сатылады.

      33. "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабында көрсетілген жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (түскен) тұрғын үйлер мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорына қосылады.

      Мемлекет меншігіне жекелеген негіздер бойынша түскен тұрғын үйлерді одан әрі пайдаланудың тәртібі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен реттеледі.

      34. Мүлікті мемлекет меншігіне ақысыз өткізген жағдайда, өкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берілген орган және балалар үйімен, қарттар мен мүгедектер үйімен, балабақшамен, мектеппен, медициналық-әлеуметтік мекемемен немесе арнайы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер арасында қабылдау-тапсыру (өткізу актісі) актісі үш данада мемлекеттік және орыс тілдерінде, қабылдау-тапсыру (өткізу актісін) актісін ресімдеуге қатысушы тараптардың әрқайсысына бір данадан жасалады.

5. Қорытынды ережелер

      35. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше қарастырылмаған болса, осы Ереженің 4 және 5-тармақтарында көрсетілген мүлiктi өткізуден түскен қаражат, сондай-ақ 19-тармақтың 16) тармақшасында көрсетілген негіздер бойынша қайтарылмаған кепілдік жарналарының сомасы бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік бюджет кірісінің есебіне аударылады.

      36. Мүлікті есепке алуға, бағалауға, сақтауға, қайта жіберуге, оны сатуды ұйымдастыруға және одан әрі пайдалану жөніндегі өзге де шығындарға байланысты шығыстар Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      37. Сот мүліктің мемлекет меншігіне түсуіне негіз болған актінің күшін жойған (тиісті бөлігін өзгерткен) жағдайда уәкілетті орган немесе коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдар мүлікті заттай қайтаруды жүргізеді. Егер мүлік Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сатылған болса, оның құнын өтеу оны өткізуден алынған қаражат шегінде жүргізіледі.

      38. Осы Ереженің 4 және 5-тармақтарында көрсетілген негіздер бойынша мемлекет иелігіне өткен мүлікті заңды және жеке тұлғаларға уақытша пайдалануға беруге тыйым салынады.

      39. Уәкілетті органның және коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті органдардың лауазымды тұлғалары осы Ереженің қағидаларын бұзғаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген жауапкершілікте болады.

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 июля 2002 года № 833 "Некоторые вопросы учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (подлежащего обращению) в собственность государства по отдельным основаниям"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 августа 2011 года № 936.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 июля 2002 года № 833 "Некоторые вопросы учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (подлежащего обращению) в собственность государства по отдельным основаниям" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 25, ст. 260) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан (общая часть) от 27 декабря 1994 года, Гражданским кодексом Республики Казахстан (особенная часть) от 1 июля 1999 года, Уголовно-исполнительным кодексом Республики Казахстан от 13 декабря 1997 года, Кодексом Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс), законами Республики Казахстан от 14 июля 1997 года "О нотариате" и от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      Правила учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (подлежащего обращению) в собственность государства по отдельным основаниям, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 22 августа 2011 года № 936
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 26 июля 2002 года № 833

Правила
учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества,
обращенного (подлежащего обращению) в собственность
государства по отдельным основаниям
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (подлежащего обращению) в собственность государства по отдельным основаниям (далее - Имущество).

      2. Действие настоящих Правил в части учета, хранения и оценки Имущества не распространяется на бесхозяйные опасные отходы, признанные решением суда поступившими в республиканскую собственность.

      3. Организация работ по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию бесхозяйных опасных отходов, обращенных в республиканскую собственность, осуществляется уполномоченным органом в области охраны окружающей среды.

      4. Комитет по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан и его территориальные органы (далее - уполномоченный орган) в порядке, определяемом настоящими Правилами, организует работы по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию следующего имущества, обращенного (подлежащего обращению) в республиканскую собственность:

      1) конфискованного;

      2) вещественных доказательств, обращенных в доход государства на основании судебных актов (далее - вещественные доказательства);

      3) кладов, содержащих вещи, относящиеся к культурным ценностям (далее - клады);

      4) подарков, переданных государственным служащим в связи с их должностным положением или исполнением ими служебных обязанностей, а также членам их семей, подлежащих безвозмездной сдаче в специальный государственный фонд (далее - подарки);

      5) безвозмездно перешедшего в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, в республиканскую собственность, в том числе товары, помещенные под таможенную процедуру отказа в пользу государства.

      5. Местные исполнительные органы районов, городов областного значения (далее - орган, уполномоченный управлять коммунальной собственностью) организуют работу по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию следующего имущества, обращенного (подлежащего обращению) в коммунальную собственность:

      1) признанного в установленном порядке бесхозяйным (далее - бесхозяйное имущество), а также бесхозяйного имущества, находящегося во владении государственных учреждений, в том числе государственных органов, до признания в установленном Гражданским кодексом Республики Казахстан порядке обращенным в доход государства;

      2) перешедшего государству по праву наследования, а также выморочного имущества (далее - наследственное имущество);

      3) находок;

      4) безнадзорных животных;

      5) безвозмездно перешедшего в порядке, установленном постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2007 года № 1371, в коммунальную собственность;

      6) кладов (доли кладов), не содержащих вещей, относящихся к культурным ценностям.

      6. Уполномоченный орган и органы, уполномоченные управлять коммунальной собственностью, обязаны представлять в налоговые органы сведения об имуществе в порядке, сроки и по форме, установленным уполномоченным государственным органом налоговой службы.

2. Учет и хранение Имущества

      7. Постановка на учет Имущества осуществляется на основании:

      1) соответствующих судебных актов;

      2) свидетельства о праве государства на наследство, выдаваемого нотариусом;

      3) таможенной декларации, заявленной в соответствии с таможенной процедурой отказа в пользу государства, после завершения таможенного оформления;

      4) иных документов, подтверждающих возникновение права собственности государства.

      Имущество ставится на учет также в иных случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      8. Имущество передается на основании акта описи, оценки и (или) приема-передачи Имущества (приложение 1). Акт описи, оценки и (или) приема-передачи Имущества (далее - Акт описи) составляется в количестве по числу сторон, указанных в нем.

      9. Для учета актов описи ведется книга учета актов описи (приложение 2). В книге учета актов описи (далее - Книга учета) регистрируются акты описи по мере их поступления. Записи в Книге учета должны производиться своевременно, четко и без помарок. Книга учета должна быть пронумерована, прошнурована и скреплена печатью уполномоченного органа или органа уполномоченного управлять коммунальной собственностью.

      10. После внесения Акта описи в Книгу учета на каждую запись открывается инвентаризационная карточка (приложение 3). Заголовок инвентаризационной карточки должен содержать сведения о том, кому передано Имущество, а также о времени передачи Имущества. При реализации Имущества в инвентаризационной карточке указываются сроки расчетов с бюджетом, номер и дата платежного(ых) документа(ов).

      Инвентаризационной карточке присваивается номер, соответствующий номеру Акта описи. В случае, когда по одному Акту описи Имущество передается нескольким организациям, инвентаризационные карточки открываются отдельно на каждую организацию под одним номером.

      11. По истечении года со дня постановки бесхозяйной недвижимой вещи на учет орган, уполномоченный управлять коммунальной собственностью, обращается в суд с требованием о признании этой вещи поступившей в коммунальную собственность.

      12. Хранение Имущества производится в соответствии с требованиями, устанавливаемыми законодательными актами Республики Казахстан.

3. Оценка Имущества

      13. Оценка (переоценка) Имущества для дальнейшего использования, в том числе реализации или безвозмездной передачи в государственную собственность, производится в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан". Выбор оценщика осуществляется в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      14. Стоимость Имущества юридических лиц и индивидуальных предпринимателей, безвозмездно передаваемого в собственность государства, подтверждается выпиской из баланса и другими документами.

      15. Деньги и платежные документы оцениваются по номиналу без привлечения оценщика.

      16. Оценка драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них является предварительной и производится для целей транспортировки (пересылки) в филиал Национального Банка Республики Казахстан "Центр кассовых операций и хранения ценностей" (далее - Центр).

      17. Организация работы по оценке Имущества, обращенного (подлежащего обращению) в республиканскую собственность, производится уполномоченным органом.

      Организация работы по оценке Имущества, обращенного (подлежащего обращению) в коммунальную собственность, осуществляется органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью.

4. Дальнейшее использование, в том числе реализация Имущества

      18. Дальнейшее использование, в том числе реализация Имущества производятся с соблюдением следующего порядка:

      1) через торговые организации на основании договора комиссии реализуются:

      продовольственные товары с ограниченным сроком годности (хранения);

      промышленные товары, бывшие в употреблении (кроме транспортных средств, антикварных изделий и товаров);

      2) на торгах на фондовой бирже реализуются ценные бумаги;

      3) на аукционах реализуется иное имущество, не указанное в подпункте 1) настоящего пункта.

      Если после реализации через торговые организации или на аукционах имущество осталось нереализованным полностью или частично, орган исполнительного производства или орган уполномоченный управлять коммунальной собственностью производит переоценку данного Имущества.

      Имущество, не реализованное по минимальной цене, установленной комиссией, пригодное для использования, безвозмездно передается в детские дома, дома престарелых и инвалидов, детские сады, школы, медико-социальные учреждения либо субъектам, предоставляющим специальные социальные услуги.

      Информация об Имуществе, не реализованном по минимальной цене, в течение 15 календарных дней публикуется на официальном сайте уполномоченного органа или органа, уполномоченного управлять коммунальной собственностью.

      Заявка на безвозмездное приобретение Имущества, не реализованного по минимальной цене, подается в течение одного месяца со дня публикации информации. Заявки подлежат регистрации уполномоченным органом или органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью. При наличии нескольких заявителей, претендующих на приобретение Имущества, приоритетом пользуются лица, подавшие свои заявки ранее.

      В случаях, если Имущество не подлежит дальнейшему использованию по отдельным основаниям, установленным Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", уполномоченный орган или орган, уполномоченный управлять коммунальной собственностью, составляет об этом акт, который подписывается не менее, чем тремя служащими органа.

      Имущество, не подлежащее дальнейшему использованию, и Имущество, не реализованное по минимальной цене, которое не было востребовано, уничтожаются по решению комиссии.

      19. Выбор организатора аукциона осуществляется путем государственных закупок услуг по организации и проведению аукционов.

      Отношения с организатором аукциона, возникающие в связи с реализацией Имущества, регулируются в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.

      Аукционы по реализации Имущества проводятся с соблюдением следующего порядка:

      1) уполномоченный орган или орган, уполномоченный управлять коммунальной собственностью, в соответствии с заключенным договором, представляет организатору аукциона перечень Имущества, содержащий его название, количество, стартовую цену, местонахождение, а также определяет метод проведения аукциона;

      2) организатор аукциона составляет информационное сообщение об Имуществе, предлагаемом для реализации на аукционе, которое должно быть опубликовано в республиканском или местном периодических печатных изданиях, получивших в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов, а также по согласованию с уполномоченным органом или органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью, в иных периодических печатных изданиях, не позднее, чем за десять календарных дней до объявленной даты проведения аукциона.

      Дополнительно информационное сообщение об Имуществе, предлагаемом для реализации на аукционе, может быть опубликовано на официальном сайте уполномоченного органа или органа, уполномоченного управлять коммунальной собственностью;

      3) информационное сообщение должно содержать следующие сведения:

      дату, время и место проведения аукциона;

      метод проведения аукциона;

      краткие сведения об Имуществе, его стартовую цену;

      размер и порядок внесения гарантийных взносов;

      место, время и сроки приема заявок на участие в аукционах;

      4) организатор аукциона после опубликования информационного сообщения уведомляет уполномоченный орган или орган, уполномоченный управлять коммунальной собственностью, о дате, времени и месте проведения аукциона в течение 5 рабочих дней;

      5) в аукционе не могут принимать участие сотрудники уполномоченного органа, органа, уполномоченного управлять коммунальной собственностью, и судьи, вынесшие решение об обращении Имущества в собственность государства, по которому проводится аукцион, а также члены их семей и близкие родственники (родители, супруги, родные братья и сестры, дети или свойственники - родные братья и сестры, родители и дети супругов);

      6) к участию в аукционе допускаются физические и юридические лица, внесшие гарантийный взнос в размере пяти процентов от стартовой цены Имущества и зарегистрированные организатором аукциона в порядке, установленном настоящими Правилами;

      7) внесение гарантийного взноса обеспечивает следующие обязательства участника аукциона:

      подписание протокола о результатах аукциона;

      заключение договора купли-продажи Имущества в соответствии с протоколом о результатах аукциона;

      8) для регистрации в качестве участника аукциона необходимо представить:

      заявку на участие в аукционе;

      документ, удостоверяющий личность участника;

      платежный документ, подтверждающий внесение гарантийного взноса;

      документ, удостоверяющий полномочия представителя;

      копии устава и свидетельства о государственной регистрации юридического лица (для юридических лиц);

      учредительные документы с переводом на государственный или русский языки (для иностранных юридических лиц);

      9) прием заявок на участие в аукционе принимается с даты опубликования информационного сообщения и заканчивается за один час до проведения аукциона;

      10) аукцион начинается с объявления правил их проведения, краткой характеристики предмета продажи, метода проведения аукциона, стартовой цены, шага изменения цены;

      11) аукцион признается состоявшимся, если в нем примут участие не менее двух участников, один из которых приобрел выставленное на торги Имущество;

      12) участник аукциона, предложивший наибольшую цену за Имущество, объявляется победителем;

      13) по результатам проведенного аукциона организатором аукциона составляется протокол о результатах аукциона с указанием сведений о покупателе, наименовании Имущества, ее стартовой цене и цене продажи, который подписывается представителями победителя аукциона, организатора аукциона и уполномоченного органа или органа, уполномоченного управлять коммунальной собственностью, а также других участников аукциона. Протокол о результатах аукциона составляется по числу сторон его подписавших и вручается каждому из них по одному экземпляру после завершения торгов;

      14) протокол о результатах аукциона является для победителя аукциона основанием для заключения договора купли-продажи Имущества;

      15) договор купли-продажи Имущества заключается в письменной форме между уполномоченным органом или органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью, победителем и организатором аукциона не позднее трех рабочих дней после проведения аукциона;

      16) победитель аукциона, отказавшийся подписать протокол о результатах состоявшегося аукциона и/или заключить договор купли-продажи Имущества, лишается права дальнейшего участия в проводимых аукционах по этому Имуществу, гарантийный взнос ему не возвращается, а предмет аукциона, от которого отказался покупатель, вновь выставляется на торги.

      Гарантийный взнос не возвращается также в случаях:

      отказа от участия в аукционе менее чем за один час до его проведения;

      отказа участника от подписания протокола о результатах аукциона без обоснования несогласия с результатами;

      17) лицам, купившим какой-либо из предметов аукциона, сумма гарантийного взноса засчитывается в счет уплаченной покупной цены, а лицам, принявшим участие в аукционе, но ничего не купившим на нем, возвращается сумма гарантийного взноса;

      18) в случае объявления первого аукциона несостоявшимся, организатор аукциона может провести следующий по голландскому методу торгов, с соблюдением процедур его проведения, установленных настоящим пунктом, не ранее чем через 10 рабочих дней после объявления первого аукциона несостоявшимся.

      При проведении аукциона по голландскому методу торгов, стоимость Имущества понижается с объявленным шагом до момента, когда один из участников согласится купить его по объявленной цене, которая не должна быть ниже минимальной цены, устанавливаемой комиссией;

      19) шаг повышения или понижения цены при торгах устанавливается в пределах от трех до пяти процентов от стартовой цены.

      20. Имущество, которое может иметь историческую, научную, художественную или иную культурную ценность, подвергается экспертизе специальной комиссией, создаваемой в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об охране и использовании объектов историко-культурного наследия".

      Имущество, отнесенное к историческим, научным, художественным или иным культурным ценностям, может быть безвозмездно передано государственным музеям по согласованию с уполномоченным органом по охране и использованию объектов историко-культурного наследия.

      21. Драгоценные металлы, драгоценные камни и изделия из них сдаются в Центр на основании Акта описи.

      22. Драгоценные металлы, драгоценные камни и изделия из них, направляемые в территориальный филиал Национального Банка Республики Казахстан (далее - филиал) или Центр, должны быть упакованы в деревянный ящик или картонную коробку (в зависимости от характера ценностей), которые обшиваются плотной тканью с внутренним швом (далее - посылка с ценностями). Монеты из драгоценных металлов разрешается упаковывать в два мешка (один вложен в другой) из плотной ткани с внутренним швом (далее - мешок с ценностями). Посылки с ценностями (горловины мешков с ценностями) должны быть обвязаны (прошиты) и опломбированы свинцовой пломбой таким образом, чтобы обеспечить невозможность вскрытия посылки (мешка) без нарушения упаковки и пломбы. На посылках (или на ярлыках к мешку) указывается оценка, размеры: длина, ширина, высота в см., вес брутто, адреса получателя и отправителя. Максимальный вес одного места с ценностями (посылки или мешка) не должен превышать 10 (десяти) кг. Направление посылок (мешков) с ценностями почтой и в бумажных пакетах запрещается.

      Посылки (мешки) с ценностями, оформленные с нарушением указанных требований, филиалами и Центром не принимаются.

      Посылки (мешки) с ценностями направляются уполномоченным органом самостоятельно или через местные отделы специальной связи в Центр либо самостоятельно в филиал, за исключением Алматинского городского филиала и Алматинского областного филиала, для дальнейшей пересылки в Центр.

      После приема посылки (мешка) с ценностями филиал выдает квитанцию в порядке, установленном постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 3 марта 2001 года № 58 "Об утверждении Правил ведения кассовых операций и операций по инкассации банкнот, монет и ценностей в банках второго уровня и организациях, осуществляющих отдельные виды банковских операций, Республики Казахстан".

      Уполномоченный орган обеспечивает представление в территориальные филиалы Национального Банка Республики Казахстан и Центр образцов оттисков пломб, которые используются при упаковке ценностей, заверенных подписью руководителя и гербовой печатью территориального подразделения уполномоченного органа. Заверенные образцы оттисков пломб (новые образцы оттисков, в случаях их замены) должны быть представлены заблаговременно до направления или сдачи посылок (мешков) с ценностями. Филиалы осуществляют пересылку посылок (мешков) с ценностями в Центр, не вскрывая, в порядке, установленном нормативным правовым актом Национального Банка Республики Казахстан, регулирующим эмиссионно-кассовые операции и хранение ценностей.

      Пересылка посылок (мешков) с ценностями в Центр осуществляется филиалами только при возможности попутной доставки специальным вагоном в пределах его грузоподъемности, вместимости и ширины дверей.

      При направлении посылки (мешка) с ценностями уполномоченным органом составляется Акт описи (опись) с указанием количества, веса, пробы, вида (наименование) драгоценного металла или камня и отличительных признаков каждого предмета, с подробным описанием каждого из них, которая подписывается руководителем соответствующего регионального подразделения уполномоченного органа.

      Акт описи (опись) составляется в трех экземплярах, из которых первый экземпляр остается в уполномоченном органе, второй - вкладывается в посылку (мешок) с ценностями, третий - отсылается в Центр с сопроводительным письмом. В сопроводительном письме указывается к какому виду Имущества относятся ценности (конфискованному, наследственному, бесхозяйному или кладу), на каком основании оно перешло в собственность государства, кому оно принадлежало (если это известно) с приложением копии документов на конфискацию ценностей (акты изъятия, решения суда, акты судебной экспертизы и т.п.), а также необходимость вскрытия посылки (мешка) и приема ценностей по количеству при обязательном присутствии представителя уполномоченного органа или дается согласие на вскрытие посылки (мешка) и прием ценностей без присутствия своего представителя.

      В подтверждение получения посылки (мешка) с ценностями Центр направляет уполномоченному органу акт предварительного приема. В сопроводительном письме к акту предварительного приема посылки (мешка) с ценностями, к которой имеется указание уполномоченного органа на необходимость вскрытия посылки и приема ценностей по количеству при обязательном присутствии его представителя, указывается дата вскрытия посылки (мешка) с ценностями. В случае неприбытия в указанную дату представителя уполномоченного органа, Центр осуществляет вскрытие посылки и прием ценностей самостоятельно.

      В течение 5 (пяти) рабочих дней со дня получения акта предварительного приема, территориальное подразделение уполномоченного органа возвращает квитанцию о сдаче ценностей филиалу, принявшему ценности.

      Вскрытие посылки (мешка), прием и сортировка ценностей Центром осуществляется в порядке поступления посылок и оформляется актом приема и сортировки ценностей. Результаты вскрытия посылок и приема ценностей Центром являются окончательными.

      Акт приема и сортировки ценностей Центром направляется уполномоченному органу в течение 5 рабочих дней.

      При обнаружении во время приема ценностей расхождений с данными сопроводительных документов уполномоченному органу в течение 5 рабочих дней, отправившему посылки (мешки) с ценностями, направляется рекламация с указанием выявленных расхождений для принятия соответствующих мер.

      23. Порядок транспортировки, приема, учета, оценки, хранения и реализации драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них, обращенных (подлежащего обращению) в собственность государства по отдельным основаниям, устанавливается уполномоченным органом по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан.

      Хранение драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них, сданных в Центр или филиал Национального Банка Республики Казахстан для дальнейшей пересылки в Центр, осуществляется в порядке, установленном Национальным Банком Республики Казахстан.

      24. Имущество в виде денег зачисляется в доход бюджета.

      Иностранная валюта зачисляется в доход государственного бюджета по рыночному курсу обмена валют, определенному на день совершения операции, через филиалы Национального Банка Республики Казахстан. Порядок приема, хранения, реализации неконвертируемой иностранной валюты, обращенной в собственность государства по отдельным основаниям, а также зачисление денег, полученных от их реализации, в бюджет устанавливаются Национальным Банком Республики Казахстан.

      Передача Имущества в виде денег в Национальный Банк Республики Казахстан и его филиалы производится органом, изъявшим такое имущество, с направлением уполномоченному органу уведомления о передаче с указанием суммы, времени передачи и получателя Имущества.

      25. Сумма вкладов (депозитов), поступившая в состав государственного Имущества, перечисляется банками в доход бюджета в полном объеме в номинальном выражении, независимо от того, должны ли они быть возвращены по первому требованию или через какой-либо срок, с заранее оговоренной с депозитором надбавкой либо без таковой по письменному требованию уполномоченного органа или органа, уполномоченного управлять коммунальной собственностью.

      26. Настоящие Правила применяются к имуществу в виде выигрышей по лотерейным билетам государственных лотерей. Стоимость вещевого выигрыша по лотерейным билетам государственных лотерей зачисляется в доход государственного бюджета лицом, являющимся организатором лотереи.

      Передача лотерейных билетов производится по акту описи, в котором указываются название лотереи, дата выпуска, наименование лица, проводившего розыгрыш, серия, номер билетов и сумма выигрыша.

      27. Лом черного и цветного металла, по которым затраты, связанные с транспортировкой, хранением, оценкой, реализацией, превысят их оценочную стоимость, по решению Комиссии может быть реализован по месту нахождения путем сдачи в специализированную организацию по приему металлолома, предложившую наиболее выгодные цены и условия.

      28. Подарки, сданные в уполномоченный орган, образуют специальный государственный фонд. Реализация имущества из специального государственного фонда производится с учетом особенностей, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией".

      29. Экспертиза, оценка и хранение подарков из драгоценных металлов специального государственного фонда до их реализации осуществляются Центром.

      30. Уполномоченный орган производит реализацию подарка после письменного отказа от выкупа лицом, сдавшим подарок.

      31. Продовольственное сырье, пищевые продукты, не соответствующие требованиям нормативных документов к их качеству и безопасности, табачные изделия и прочие изделия, содержащие табак неустановленного происхождения, не соответствующие требованиям законодательства Республики Казахстан и санитарно-эпидемиологическим правилам и нормам и гигиеническим нормативам, реализуемые без акцизных марок, а также незначительные партии товаров, Имущество, не подлежащее для дальнейшего использования по отдельным основаниям, установленным законодательством Республики Казахстан и иное имущество, по которым затраты, связанные с транспортировкой, хранением, реализацией, проведением санитарно-эпидемиологической экспертизы и сертификации, превысят их оценочную стоимость, уничтожаются комиссией, создаваемой уполномоченным органом или органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью, в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 февраля 2008 года № 140.

      В необходимых случаях в состав комиссии могут привлекаться работники санитарно-эпидемиологической службы и иные специалисты местных исполнительных органов и других заинтересованных организаций.

      32. Разукомплектованные транспортные средства, объекты промышленного и иного оборудования, незавершенного строительства либо другое имущество, схожее по существу, могут оцениваться и реализовываться как запасные части или лом черных и цветных металлов.

      33. Жилища, обращенные (поступившие) в собственность государства по отдельным основаниям, указанным в статье 19 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", включаются в государственный коммунальный жилищный фонд.

      Порядок дальнейшего использования жилищ, поступивших в собственность государства по отдельным основаниям, регулируетсяЗаконом Республики Казахстан "О жилищных отношениях".

      34. При безвозмездной передаче Имущества в государственную собственность между уполномоченным органом или органом, уполномоченным управлять коммунальной собственностью и детским домом, домом престарелых и инвалидов, детским садом, школой, медико-социальным учреждением либо субъектом, предоставляющим специальные социальные услуги составляется акт приема-передачи (передаточный акт) в трех экземплярах на государственном и русском языках, по одному экземпляру для каждой из сторон, участвующих в оформлении акта приема-передачи (передаточного акта).

5. Заключительные положения

      35. Средства, вырученные от реализации Имущества, указанного в пункте 4 и 5 настоящих Правил, а также суммы гарантийных взносов, не возвращенных по основаниям, указанным в подпункте 16) пункта 19 настоящих Правил, зачисляются в доход государственного бюджета в течение пяти рабочих дней, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

      36. Расходы, связанные с учетом, оценкой, хранением, пересылкой, организацией продажи и иными затратами по дальнейшему использованию Имущества, осуществляются за счет бюджетных средств в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан.

      37. В случае отмены (изменения в соответствующей части) судом акта, на основании которого имущество поступило в собственность государства, уполномоченным органом или органам уполномоченным управлять коммунальной собственностью производится возврат Имущества в натуре. В случае, если имущество было реализовано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, производится возмещение его стоимости в пределах средств, полученных от его реализации.

      38. Запрещается передача во временное пользование юридическим и физическим лицам Имущества, полученного государством по указанным в пункте 4 и 5 настоящих Правил основаниям.

      39. Должностные лица уполномоченного органа и органов, уполномоченных управлять коммунальной собственностью, за нарушение положений настоящих Правил несут ответственность, предусмотренную законодательными актами Республики Казахстан.