Қазақстан Республикасында 2006 - 2016 жылдарға арналған Гендерлік теңдік стратегиясын іске асыру жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 11 қаңтардағы № 24 Қаулысы

      "Қазақстан Республикасында 2006 – 2016 жылдарға арналған Гендерлік теңдік стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 29 қарашадағы № 1677 Жарлығын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында 2006 – 2016 жылдарға арналған Гендерлік теңдік стратегиясын іске асыру жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары (бұдан әрі – Жоспар) бекітілсін.
      2. Орталық атқарушы органдар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар (келісім бойынша) мен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері Жоспарда көзделген іс-шаралардың іске асырылуын қамтамасыз етсін және Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі ұлттық комиссияға жыл сайын, 30 қаңтардан кешіктірмей Жоспардың іске асырылу барысы туралы ақпарат ұсынсын.
      3. Осы қаулы 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi                          К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкiметiнiң       
2012 жылғы 11 қаңтардағы
№ 24 қаулысымен    
бекiтiлген       

Қазақстан Республикасында 2006 – 2016 жылдарға арналған Гендерлік теңдік стратегиясын іске асыру жөніндегі 2012 – 2016 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары

Р/с

Iс-шаралардың атауы

Аяқтау нысаны

Орындаушылар

Орындау мерзiмi

Қаржылық шығындар,мың теңге

Қаржыландыру көздерi

1

2

3

4

5

6

7

1-бөлім. Ерлер мен әйелдердің құқықтары мен мүмкіндіктерінің нақты теңдігін қамтамасыз ету – заман талабы

Мақсаты. Қазақстан Республикасының Конституциясында және Қазақстан қосылған халықаралық актілерде жарияланған ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерін іске асыру, сондай-ақ олардың қоғам өмірінің барлық салаларында тең қатысуы үшін жағдай жасау.
Міндеті. Мемлекеттік органдар мен тұтас қазақстандық қоғамды әлеуметтік әділ гендерлік саясатты іске асыру бойынша біріктіру.

1.

Министрліктердің, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының стратегиялық даму жоспарларында, мемлекеттік органдар әзірлейтін нормативтік құқықтық актілерде;
- орталық және жергілікті атқарушы органдар туралы ережелерде гендерлiк аспектiлердi ескеру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Орталық атқарушы органдар, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын 20 қаңтар 2012 жылғы 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

2.

Мемлекеттік қызметшілерді біліктілікті арттыру семинарларында гендерлік тақырып бойынша оқыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

МҚІА (келісім бойынша)

Жыл сайын
20 қаңтар

004 "Мемлекетті к қызметшілер ді даярлау, қайта даярлау және біліктілігі н арттыру" бюджеттік бағдарлама сы шегінде

Республикалық бюджет

3.

Барлық қолданыстағы және әзірленетін нормативтік құқықтық актілерді міндетті гендерлік сараптаудан өткізуді енгізу туралы ұсыныс беру

ӘIОДСҰК-ге ұсыныс

Әділетмині

2012 жыл наурыз

Талап етiлмейді

-

4.

Республикалық және жергілікті бюджеттерді қалыптастыру кезінде гендерлік тәсілді енгізуді регламенттейтін нормативтік құқықтық актіні әзірлеу бойынша ұсыныстарды зерттеу және енгізу

ӘIОДСҰК-ге ұсыныс

ЭДСМ

2013 жыл желтоқсан

Талап етiлмейдi

-

5.

Гендерлік статистиканы жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

СА

Жыл сайын қаңтар

Талап етiлмейдi

-

6.

Жалпымемлекеттік статистикалық есептілік нысандарында гендерлік аспектілерді ескеру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

СА

2016 жыл желтоқсан

Талап етiлмейдi


2-бөлім. Гендерлік теңдіктің қоғамдық-саяси өмірдегі жетістігі

Мақсаты. Ерлер мен әйелдердің атқарушы және өкілді билік органдарында, шешім қабылдау деңгейінде басқару процестерінде тең (паритетті) өкілдігіне қол жеткізу.
Міндеті. Әйелдердің мүмкіндіктерін кеңейту және жағдайын жақсарту, олардың қоғамдық-саяси өмірге тең негізде жан-жақты қатысуы.

7.

Бекітілген кадр резервінен әйелдер мен ерлерді әртүрлі лауазымдарға тағайындау туралы ақпарат ұсыну

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

МҚІА (жинақтау), (келісім бойынша), орталық атқарушы органдар, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын
20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

8.

Жоғары оқу орындарының әкімшілік-басқару персоналында әйелдердің өкілдігін көбейту бойынша жұмысты жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ

Жыл сайын 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

9.

Әйелдер көшбасшылығы мектептерінің желісін дамыту, әйелдерді басшы лауазымдарға жоғарылату кезінде гендерлік теңгерімділікті сақтау мақсатында әйелдердің бастамашылығын жандандыру бойынша іс-шараларды жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ММ (жинақтау),
ӘIОДСК (келісім бойынша),
ҮЕҰ (келісім бойынша)

Жыл сайын
20 қаңтар

018 "Ішкі саяси тұрақтылық және қоғамдық келісім саласында мемлекеттік саясатты жүргізу" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

10.

Гендерлік бағыттағы оқу семинарларын, әйелдерді саяси жоғарылату жөнінде тренингтер өткізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ММ (жинақтау),
ӘIОДСҰК (келісім бойынша), ӘIОДСК (келісім бойынша), ҮЕҰ (келісім бойынша)

Жыл сайын 20 қаңтар

018 "Ішкі саяси тұрақтылық және қоғамдық келісім саласында мемлекеттік саясатты жүргізу" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

11.

Қазақстан Республикасының сот жүйесінде кадрларды тағайындау процесінде гендерлік теңдіктің сақталуын зерттеу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ЖС (келісім бойынша)

2012 жыл қаңтар

Талап етiлмейдi

-

12.

Бас, салалық және өңірлік келісімдерді жасау арқылы гендерлік теңдік мәселелерін шешуде әлеуметтік әріптестікті дамыту бойынша жұмысты жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Еңбекмині (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын
20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

13.

Гендерлік саясат мәселелері бойынша басшы лауазымдардағы әйелдердің қатысуымен семинар өткізу

Семинар

БҚА (жинақтау), Қазақстанның іскер әйелдері қауымдастығы (келісім бойынша), мүдделі мемлекеттік органдар

2014 жыл қаңтар

Талап етiлмейдi

-

3-бөлім. Экономикада гендерлік теңдікке қол жеткізу

Мақсаты. Экономика саласында гендерлік теңдікке қол жеткізу, әйелдер арасында кәсіпкерлікті одан әрі дамыту, әйелдердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Міндеті. Елде гендерлік бағдарлы, әділ әлеуметтік және экономикалық жағдайдың жасалуын бақылауды енгізу және қамтамасыз ету бойынша мемлекет пен азаматтық қоғамның бірлескен күш-жігерін кеңейту үшін сектораралық ынтымақтастықты үйлестіру және дамыту

14.

Халықаралық еңбек ұйымының "Отбасылық міндеттері бар еңбекшілер: еңбекші әйелдер мен ерлерге тең қарау және тең мүмкіндіктер беру туралы" № 156 конвенциясын ратификациялау жұмыстарын жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Еңбекмині
(жинақтау),СІМ

2012 жыл қаңтар

Талап етiлмейдi

-

15.

Әйелдерді кәсіпкерлікке тарту бойынша жұмыстарды жандандыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ЭДСМ (жинақтау), облыстарды ң, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

16.

Әйелдердің еңбек, тұрғын үй және өзге де құқықтарын қорғауға бағытталған Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану тәжірибесін қорыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БП (келісім бойынша)

Жыл сайын
20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

17.

Гендерлік аспектілерді ескере отырып, еңбек жағдайын жақсарту бойынша жұмыстарды жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Еңбекмині (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

18.

Жұмыспен қамту 2020 бағдарламасы шеңберінде әйелдердің тұрақты және нәтижелі жұмыспен айналысуына, өз бетінше жұмыспен айналысушыларды, жұмыссыздар мен табысы аз адамдардың нәтижелі жұмыспен қамтылуына жәрдемдесу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Еңбекмині (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

2012 – 2016 жылдар қаңтар

128 "Жұмыспен қамту бағдарлама сы шеңберінде іс-шаралар ды жүзеге асыру" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

19.

Ауылдық жерлерде әйелдер кәсіпкерлігін дамыту үшін микрокредит бөлуді қамтамасыз ету

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

АШМ

2012 – 2016 жылдар жыл сайын

043 "ӘӨК дамытуды ынталандыру бойынша мемлекеттік саясатты жүзеге асыру үшін "КазАгро ҰБХ" АҚ жарғылық капиталын ұлғайту" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

20.

Отбасы бизнесін дамыту мәселесі, "үйдегі" жұмыс орындары желісін құру бойынша ҮЕҰ мен бизнес құрылымдардың өзара әрекеттестігін қамтамасыз ету

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстарды ң, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi, ҮЕҰ (келісім бойынша)

Жыл сайын 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

21.

Жаңадан бастаушы кәсіпкерлер мен жұмыс істеп тұрған бизнесі бар кәсіпкер әйелдер үшін кәсіпкерлік мәселелері бойынша курс ұйымдастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын 20 қаңтар

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде

Жергілікті бюджеттер

22.

Ауылдық жерлердің тұрғындары үшін кәсіпкерлік негіздері және микрокредитті тиімді пайдалану бойынша оқу семинарлары мен консультацияларын өткізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

АШМ

2012 – 2016 жылдар жыл сайын

057 "ӘӨК субъектілерін өтеусіз негізде ақпараттық қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

4-бөлім. Гендерлік білім. Құқықтық және гендерлік ағарту

Мақсаты. Білім беру жүйесіне гендердік білімді енгізу. Құқықтық және гендерлік теңдіктің, әйелдер мен ерлер арасында әділ әлеуметтік қатынастардың қажеттілігін ұғындыру бойынша қоғамды ағарту.
Міндеті. Білім беру жүйесіне гендердік білімді енгізу, халықты гендерлік ағарту бойынша тиімді пәрменді жүйе құру

23.

Білім берудің барлық деңгейлерінің оқу бағдарламаларына гендерлік құрамдас бөлікті біртіндеп енгізуді қамтамасыз ету

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ

Жыл сайын 20 қаңтар

Талап етiлмейдi

-

24.

Білім беру жүйесіне гендерлік білім беруді енгізу мәселелері бойынша әлеуметтанушылық зерттеу жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ (жинақтау), облыстарды ң, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi

2012 жыл желтоқсан

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс, ҮЕҰ қаражаттары шегінде

Республикалық және жергілікті бюджеттер, ҮЕҰ қаражаты

25.

Жалпы білім беретін мектептердің, республикалық білім беру ұйымдарының басшылары мен педагогтарын, жоғары оқу орындарының оқытушыларын гендерлік білім беру мәселелері бойынша қайта даярлауды және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру мүмкіндігін қарастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ (жинақтау) облыстарды ң, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Талап етiлмейдi

-

26.

ҮЕҰ бірлесе отырып, құқық қорғау органдарында және денсаулық сақтау органдарында жұмыс істейтін мамандарға гендерлік білім беруді жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстарды ң, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi, ІІМ, БҒМ, ДСМ

Жыл сайын 20 қаңтар

Жергілікті бюджеттер, ХҰ гранттары қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер, ХҰ гранттары

5-бөлім. Ерлер мен әйелдердің ұрпақты болу денсаулығын нығайту

Мақсаты. Халықтың қалыпты ұрпақ жалғастыруын қамтамасыз ету және олардың өмір сүру сапасын арттыру мақсатында ерлер мен әйелдердің, жасөспірімдердің ұрпақты болу денсаулығын сақтау және нығайту.
Міндеті. Ұрпақты болу денсаулығы саласындағы нормативтік құқықтық базаны одан әрі жетілдіру. Халықтың ұрпақты болу денсаулығына ықпал ететін ауру деңгейлерін төмендету.

27.

Ана мен бала өлімін азайту бойынша шаралар қабылдау. Жасанды түсік санын азайту және халықтың ана болудың қауіпсіз әдістеріне қолжетімділігін қамтамасыз ету бойынша шаралар кешенін жүзеге асыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ДСМ (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын 20 қаңтар

036 "Жергілікті деңгейде қаржыландырылатын бағыттарды қоспағанда, тегін медициналық көмектің кепілді көлемін қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық және жергілікті бюджеттер

28.

Алғашқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарында сенім телефоны қызметін ұйымдастыру және олардың жұмысын жүйелі түрде талдау

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

2013 – 2016
жылдар қаңтар

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде

Жергілікті бюджеттер

29.

Халықты белсенді өмір салтын ұстануға, бұқаралық спорт пен дене шынықтыруға ынталандыру және хабардарлығын арттыру бойынша жұмыс жүргізу, халық арасында салауатты өмір салты негіздерін насихаттауды жетілдіру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ТСМ (жинақтау), ДСМ, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын қаңтар

Талап етiлмейдi

-

30.

Дұрыс тамақтануды насихаттау бойынша, халықты қауіпсіз тамақ өнімдері туралы ақпараттандыру жұмыстарын жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ДСМ (жинақтау),

облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi

Жыл сайын қаңтар

Талап етiлмейдi

-

31.

Балалар, жасөспірімдер және жастар арасында суицид фактілерін жою мақсатында сенім телефоны желісін дамыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде

Жергілікті бюджеттер

32.

Жасөспірімдер мен жастарға арналған жастар денсаулық орталықтары желісін дамыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ДСМ (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларыны ң әкiмдерi

Жыл сайын қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

6-бөлім. Қоғамда жыныстық белгісі бойынша зорлық-зомбылықтың алдын алу

Мақсаты. Адамдардың зорлық-зомбылықсыз лайықты өмір сүруі үшін жағдай жасау. Адамдар қарым-қатынасының нысаны ретіндегі зорлық-зомбылыққа жол бермеу. Зорлық-зомбылықтың барлық әлеуметтік салада, оның ішінде отбасында көрініс табуын тоқтату.
Міндеті. Зорлық-зомбылық пен жезөкшелікке және адам саудасына байланысты қылмыстардың алдын алу бойынша ұлттық заңнаманы одан әрі жетілдіру. Ерлер мен әйелдерге қатысты зорлық-зомбылыққа қарсы күресті күшейту және оны айтарлықтай азайтуға қол жеткізу.

33.

Зорлық-зомбылықты ң және трафиктің алдын алу проблемалары бойынша ақпараттық-насиха ттау және білім беру жұмыстарын жүргізу (ЖОО-да, колледждерде, орта мектептерде, еңбек ұжымдарында)

ӘIОДСҰК-ге ақпарат


ІІМ, БҒМ, ДСМ, облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

34.

Атырау, Батыс Қазақстан, Жамбыл және Қызылорда облыстарында тұрмыстық зорлық-зомбылық құрбандарына арналған дағдарыс орталықтарын ашу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері, ІІМ

2012 – 2014 жылдар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

35.

Зорлық-зомбылық құрбандарына арналған жұмыс істейтін дағдарыс орталықтарының материалдық-техни калық жарақтандырылуын жақсарту бойынша шаралар қабылдау

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері, ІІМ

2012-2013 жылдар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

36.

Зорлық-зомбылық проблемалары, зорлық-зомбылық пен нәпсілік бопсалау салдарын бағалау бойынша арнайы әлеуметтанушылық зерттеулер жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ІІМ, ДСМ, облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Жергілікті бюджеттер, ХҮЕҰ гранттары қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер, ХҮЕҰ гранттары

37.

Мынадай:
- неке мен отбасыны дамытудағы мемлекеттік саясат және жаңа үрдістер мәселелері бойынша, оның ішінде отбасылық сәтсіздікті, әлеуметтік жетімдікті еңсеру бойынша;
- агрессорлармен тұратын отбасыны әлеуметтік-психол огиялық оңалтудың жаңашыл тәжірибесін әзірлеу мақсатында кешенді зерттеулер жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ММ (жинақтау), ӘIОДСҰК  (келісім бойынша),  ӘIОДСК (келісім бойынша), ҮЕҰ  (келісім бойынша)

Жыл сайын
20 қаңтар

018 "Ішкі саяси тұрақтылық және қоғамдық келісім саласында мемлекеттік саясатты жүргізу" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық бюджет

38.

Отбасылық-тұрмыст ық қатынастар саласында әйелдерге қатысты құқық бұзушылықтарға жол бермеу бойынша алдын алу іс-шараларын өткізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ІІМ (жинақтау), облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

39.

Халықаралық статистикалық стандарттарға сәйкес тұрмыстық зорлық-зомбылық бойынша іріктеп тексеру жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

СА

2015 – 2016 жылдар

002 "Статистикалық деректерді жинау және өңдеу жөніндегі қызметтер" бюджеттік бағдарламасы шегінде*

Республикалық
бюджет

7-бөлім. Отбасында гендерлік теңдікке қол жеткізу. Отбасын нығайту және отбасы тәрбиесінің рөлін арттыру
Мақсаты. Отбасы институтын және отбасылық-неке қатынастарын нығайту, отбасының беделін арттыру, отбасы мен неке құндылықтарын насихаттау, отбасылық қатынастарда ұрпақтардың әлеуметтік және мәдени сабақтастығын қамтамасыз ететін және азаматтық қоғамның тұрақты және орнықты дамуының факторы болып табылатын гендерлік теңдікке қол жеткізу.
Міндеті. Отбасылық қатынастарда гендерлік теңдікке қол жеткізу. Отбасының беделін арттыру, отбасылық-неке қатынастарын нығайту, отбасы мен неке құндылықтарын насихаттау.

40.

Отбасының құқықтары мен мүдделерін қорғау саласында, гендерлік саясатты іске асыру бойынша жұмыс істейтін қоғамдық бірлестіктер мен ҮЕҰ-мен ынтымақтастықты жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ММ (жинақтау), ДСМ, БҒМ, ІІМ, облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016
жылдар қаңтар

Талап етiлмейдi

-

41.

Халықтың ұлттық дәстүрлері мен ділін ескере отырып, отбасының қоғамдағы рөлі туралы әлеуметтанушылық зерттеу жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

ММ (жинақтау), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2013 жыл қаңтар

018 "Ішкі саяси тұрақтылық және қоғамдық келісім саласында мемлекеттік саясатты жүргізу" бюджеттік бағдарламасы шегінде

Республикалық
бюджет

42.

Неке мен отбасының рухани негіздерін нығайтуға ықпал ететін үздік отбасылық, этномәдени дәстүрлерді жаңғырту мақсатында отбасылық тәрбие және бос уақытты өткізу орталықтары ретінде аула клубтарын ұйымдастыру және дамыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

Жыл сайын 20 қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

43.

Отбасы мен балаларды әлеуметтік қамсыздандырудың қолданыстағы мамандандырылған институтын, дағдарыс жағдайынан шыққаннан кейін отбасыларға мамандандырылған психологиялық-пед агогикалық көмек қызметін дамыту

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БҒМ (жинақтау), Еңбекмині, ДСМ, облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері, ҮЕҰ (келісім бойынша)

2012 - 2016
жылдар қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

44.

Әділет органдары арқылы неке мен отбасы институтын насихаттау бойынша мақсатты жұмыс жүргізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Әділетмині (жинақтау), облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Жергілікті бюджеттер қаражаты шегінде

Жергілікті бюджеттер

45.

Балалар аула клубтары арасында отбасыларды нығайту жөніндегі жұмыстарды үздік ұйымдастырғаны үшін конкурстар ұйымдастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың , Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016 жылдар қаңтар

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде

Жергілікті бюджеттер

8-бөлім. Гендерлік сезімтал қоғамдық сананы дамыту

Мақсаты. Қоғам санасында ерлер мен әйелдердің қоғам өмірінің барлық салаларында әлеуметтік тең болуы қажеттілігін қалыптастыру.
Міндеті. Гендерлік стереотиптерді еңсеру және тең құқықтар мен тең мүмкіндіктер беру идеологиясына бағытталған гендерлік идеалдар мен қағидалардың жаңа жүйесін қалыптастыру

46.

Әйелдердің қоғамдағы оң имиджін алға жылжыту, гендерлік теңдікті насихаттау бойынша БАҚ арасында конкурстар өткізу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БАМ (жинақтау), облыстардың , Астана және Алматы қалаларыны ң әкімдері

2013 жыл қаңтар

Тартылған қаржы есебінен

Республикалық бюджет

47.

Мемлекеттік ақпараттық тапсырыс шеңберінде гендерлік және отбасылық-демогра фиялық проблематиканы жариялау бойынша телерадио бағдарламаларын кеңейту мүмкіндігін қарастыру

ӘIОДСҰК-ге телерадио бағдарламалар ын құру туралы ұсыныс

БАМ

2013 – 2016 жылдар

025 "Мемлекетті к ақпараттық саясатты жүргізу" бюджеттік бағдарламас ы шегінде

Республикалық бюджет

48.

БАҚ-тың гендерлік сезімталдығын арттыру бойынша шаралар қабылдау, гендерлік проблемаларды жариялау бойынша ұсынымдар әзірлеу

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

БАМ (жинақтау), Қазақстанны ң іскер әйелдер қауымдастығ ы (келісім бойынша)

2013 жыл

Әлеуметтік тапсырыс шеңберінде*

Республикалық бюджет

49.

Кері гендерлік стереотиптерді насихаттайтын көрсетілімдерге жол бермеу бойынша ұсыныстар беру

ӘIОДСҰК-ге ұсыныс

БАМ

2012 жыл желтоқсан

Талап етілмейді

-

50.

Отбасылық құндылықтарды насихаттау жөніндегі билбордтар (пилон, баннерлер) конкурсын өткізу және оларды көпшілік орындарға орналастыру жұмыстарын жалғастыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2012 – 2016
жылдар қаңтар

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде

Жергілікті бюджеттер

51.

Мыналарды:
- қоғамдағы әйелдердің рөлін және гендерлік теңдігін арттыру;
- БҰҰ Әйелдерге қатысты барлық нысандағы кемсітушілікті жою туралы конвенциясының ережелерін, Қазақстан Республикасындағы Гендерлік теңдік стратегиясын, адам құқығы бойынша халықаралық құжаттарды іске асыру;
- қоғамның гендерлік мәдениетін арттыру;
- мемлекеттік билік пен басқару органдарында ерлер мен әйелдердің тең өкілдігіне оң қатынасты қалыптастыру;
- жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап алу процесін ынталандыру;
- мемлекеттің азаматтарды тұрмыстық зорлық-зомбылықта н және адам саудасынан қорғау бойынша қабылдайтын шаралары туралы мәселелерді ақпараттық-насиха ттық қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізу

Медиа-жоспар

ӘIОДСҰК (жинақтау), орталық атқарушы органдар, жергілікті атқарушы органдар

Жыл сайын
20 қаңтар

Талап етілмейді

-

52.

Статистикалық ақпаратты пайдаланушыларды Қазақстанда ұлттық статистикалық жүйенің гендерлік сезімталдығын арттыру мәселелері бойынша ақпараттандыру

ӘIОДСҰК-ге ақпарат

СА

Жыл сайын 20 қаңтар

009 "Статистикал ық деректерді тарату бойынша қызметтер" бюджеттік бағдарлама шегінде

Республикалық бюджет

      * аталған шығыстар 2013 - 2015 жылдарға арналған бюджетті қалыптастыру кезінде қарастырылады

Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:
БҚА — Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі (Монополияға қарсы агенттік)
СА - Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі
МҚІА - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істер агенттігі
АӨК - агроөнеркәсіптік кешен
ЖС - Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты
БП - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы
ӘІОДСК - Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі комиссия
ІІМ - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі
СІМ - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі
ДСМ - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі
ММ - Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігі
ХҰ - халықаралық ұйымдар
БҒМ - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
ХҮЕҰ - халықаралық үкіметтік емес ұйымдар
БАМ - Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі
АШМ - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі
Еңбекмині - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
ЭДСМ - Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі
Әділетмині - Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі
ӘІОДСҰК - Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі ұлттық комиссия ҮЕҰ - үкіметтік емес ұйымдар
БАҚ - бұқаралық ақпарат құралдары
ЖОО - жоғары оқу орындары
БҰҰ - Біріккен Ұлттар Ұйымы
"КазАгро ҰБХ" АҚ - "ҚазАгро" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы

Об утверждении Плана мероприятий на 2012 - 2016 годы по реализации Стратегии гендерного равенства в Республике Казахстан на 2006 - 2016 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 января 2012 года № 24

      В целях реализации Указа Президента Республики Казахстан от 29 ноября 2005 года № 1677 "Об утверждении Стратегии гендерного равенства в Республике Казахстан на 2006-2016 годы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый План мероприятий на 2012 – 2016 годы по реализации Стратегии гендерного равенства в Республике Казахстан на 2006 – 2016 годы (далее - План).
      2. Центральным исполнительным органам, а также государственным органам, непосредственно подчиненным и подотчетным Президенту Республики Казахстан (по согласованию), и акимам областей, городов Астаны и Алматы обеспечить реализацию мероприятий, предусмотренных Планом и представлять в Национальную комиссию по делам женщин и семейно-демографической политики при Президенте Республики Казахстан ежегодно, не позднее 30 января, информацию о ходе реализации Плана.
      3. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2012 года.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                            К. Масимов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 11 января 2012 года № 24

План
мероприятий на 2012 - 2016 годы по реализации Стратегии гендерного равенства в Республике Казахстан на 2006 - 2016 годы


п/п

Наименование
мероприятий

Форма
завершения

Исполни-
тели

Сроки
исполне-
ния

Финансо-
вые
затраты,
тыс.
тенге

Источники
финанси-
рования

1

2

3

4

5

6

7

Раздел 1. Обеспечение реального равенства прав и возможностей
мужчин и женщин – веление времени Цель. Создание условий для реализации равных прав и равных
возможностей мужчин и женщин, провозглашенных Конституцией Республики
Казахстан и международными актами, к которым присоединился Казахстан,
а также их равное участие во всех сферах жизнедеятельности общества.
Задача. Объединение усилий государственных органов и всего
казахстанского общества по реализации социально справедливой
гендерной политики.

1.

Учесть
гендерные
аспекты в:
- стратеги-
ческих планах
развития
министерств,
областей,
городов
Астаны и
Алматы,
нормативных
правовых
актах, разра-
батываемых
государственными
органами;

Информация
в НКДЖСДП

Централь-
ные
исполни-
тельные
органы,
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

- положениях
о центральных
и местных
исполнительных
органах



20 января
2012 год





2.

Проводить
обучение
государствен-
ных служащих
по гендерной
тематике на
семинарах
повышения
квалификации

Информация
в НКДЖСДП

АДГС (по согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
004
«Подго-
товка,
перепод-
готовка и
повышение
квалифи-
кации го-
сударст-
венных
служащих»

Республи-
канский
бюджет

3.

Внести
предложение о
введении
обязательной
гендерной
экспертизы
всех
действующих и
разрабатываемых
нормативных
правовых
актов

Предложе-
ния в
НКДЖСДП

МЮ

Март
2012 год

Не требуются

-

4.

Изучить и
внести
предложения
по разработке
нормативно-
правового
акта, регла-
ментирующего
внедрение
гендерных
подходов при
формировании
республиканс-
кого и
местных
бюджетов

Предложе-
ния в
НКДЖСДП

МЭРТ

Декабрь
2013 год

Не требуются

-

5.

Продолжить
работу по
совершенствованию
гендерной
статистики

Информация
в НКДЖСДП

АС

Ежегодно
январь

Не требуются

-

6.

Учесть
гендерные
аспекты в об-
щегосударст-
венных формах
статистической
отчетности

Информация
в НКДЖСДП

АС

Декабрь 2016 год

Не требуются

-

Раздел 2. Достижение гендерного равенства в общественно-политической жизни Цель. Достижение равного (паритетного) представительства мужчин и
женщин в органах исполнительной и представительной власти, процессах
управления на уровне принятия решений.
Задача. Расширение возможностей и улучшение положения женщин, их
всестороннее участие в общественно-политической жизни на основе
равенства.

7.

Представлять
информацию о
назначении
женщин и
мужчин на
различные
должности из
утвержденного
кадрового
резерва

Информация
в НКДЖСДП

АДГС
(созыв),
(по
согласо-
ванию),
централь-
ные
исполни-
тельные
органы,
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

8.

Продолжить
работу по
увеличению
представи-
тельства
женщин в
администра-
тивно-управ-
ленческом
персонале
высших
учебных
заведений

Информация
в НКДЖСДП

МОН

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

9.

Развивать
сеть школ
женского
лидерства,
проводить
мероприятия
по
активизации
женской
инициативы в
целях
соблюдения
гендерного
баланса при
выдвижении
женщин на
руководящие
должности

Информация
в НКДЖСДП

МК
(созыв),
КДЖСДП
(по
согласо-
ванию),
НПО (по
согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
018
«Проведе-
ние госу-
дарствен-
ной
политики
в области
внутрипо-
литичес-
кой
стабиль-
ности и
общест-
венного
согласия»

Республи-
канский
бюджет

10.

Проводить
обучающие
гендерно-
ориентирован-
ные семинары
и тренинги по
политическому
продвижению
женщин

Информация
в НКДЖСДП

МК
(созыв),
НКДЖСДП
(по со-
гласова-
нию),
КДЖСДП
(по
согласо-
ванию),
НПО (по
согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
018
«Проведе-
ние госу-
дарствен-
ной
политики
в области
внутрипо-
литичес-
кой
стабиль-
ности и
общест-
венного
согласия»

Республи-
канский
бюджет

11.

Изучить
соблюдение
гендерного
равенства в
процессе
кадровых
назначений в
судебной
системе в
Республике
Казахстан

Информация
в НКДЖСДП

ВС (по
согласо-
ванию)

Январь
2012 года

Не требуются

-

12.

Продолжить
работу по
развитию
социального
партнерства в
решении
вопросов
гендерного
равенства
посредством
заключения
генерального,
отраслевого и
регионального
соглашений

Информация
в НКДЖСДП

МТСЗН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

13.

Провести
семинар с
участием
женщин,
занимающих
руководящие
должности, по
вопросам
гендерной
политики

Семинар

АЗК
(созыв),
Ассоциа-
ция
деловых
женщин Казахста-
на (по
согласо-
ванию),
заинтере-
сованные
государ-
ственные
органы

Январь 2014 год

Не требуются

-

Раздел 3. Достижение гендерного равенства в экономике

Цель. Достижение гендерного равенства в экономической сфере,
дальнейшее развитие предпринимательства среди женщин, повышение
конкурентоспособности женщин на рынке труда.
Задача. Координация и развитие межсекторального сотрудничества для
расширения взаимодействия усилий государства и гражданского общества
по введению и обеспечению контроля за созданием гендерно
ориентированной, справедливой социальной и экономической ситуации в
стране.

14.

Продолжить
работу по
ратификации
Конвенции
Международной
организации
труда № 156
«О равном
обращении и
равных
возможностях
для
трудящихся
мужчин и
женщин:
трудящиеся с
семейными
обязанностями»

Информация
в НКДЖСДП

МТСЗН (созыв),
МИД

Январь 2012 год

Не требуются

-

15.

Активизиро-
вать работу
по вовлечению
женщин в предпринима-
тельство

Информация
в НКДЖСДП

МЭРТ
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

16.

Обобщать
практику
применения и
соблюдения
законодатель-
ства
Республики
Казахстан,
направленного
на защиту
трудовых,
жилищных и
иных прав
женщин

Информация
в НКДЖСДП

ГП (по
согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

17.

Проводить
работу по
улучшению
условий труда
с учетом
гендерного
аспекта

Информация
в НКДЖСДП

МТСЗН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

18.

Содействовать
устойчивой и
продуктивной
занятости
женщин,
вовлечению в
продуктивную
занятость
самостоятель-
ного
занятого,
безработного
и малообес-
печенного
населения в
рамках
Программы
занятости
2020

Информация
в НКДЖСДП

МТСЗН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
бюджетной
программы
128
«Реализа-
ция меро-
приятий в
рамках
программы занятос-
ти»

Республи-
канский
бюджет

19.

Обеспечить
выделение
микрокредитов
для развития
женского
предпринима-
тельства в
сельской
местности

Информация
в НКДЖСДП

МСХ

Ежегодно
2012–2016
годы

В
пределах
бюджетной
программы
043
«Увеличе-
ние
уставного
капитала
АО «НУХ
КазАгро»
для реа-
лизации
государ-
ственной
политики
по стиму-
лированию
развития
АПК»

Республи-
канский
бюджет

20.

Обеспечить
взаимодейст-
вие НПО и
бизнес-
структур по
вопросу
развития
семейного
бизнеса,
созданию сети
рабочих мест
«на дому»

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы,
НПО (по
согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

21.

Организовать
курсы для
женщин-пред-
принимателей
из числа
начинающих и
имеющих
действующий
бизнес по
вопросам
предпринима-
тельства

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

В рамках
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа

Местные
бюджеты

22.

Проводить
обучающие
семинары и
консультации
для сельского
населения по
основам пред-
приниматель-
ства и
эффективному
использованию
микрокредита

Информация
в НКДЖСДП

МСХ

Ежегодно
2012–2016
годы

В
пределах
бюджетной
программы
057
«Информа-
ционное
обеспече-
ние
субъектов
АПК на
безвоз-
мездной
основе»

Республи-
канский
бюджет

Раздел 4. Гендерное образование. Правовое и гендерное
просвещение Цель. Внедрение гендерных знаний в систему образования. Просвещение
общества по осознанию необходимости правового и гендерного равенства,
справедливых социальных отношений между мужчинами и женщинами.
Задача. Внедрять гендерные знания в систему образования, создать
эффективно действующую систему гендерного просвещения населения.

23.

Обеспечить
поэтапное
введение
гендерной
составляющей
в учебные
программы
всех уровней
образования

Информация
в НКДЖСДП

МОН

Ежегодно
20 января

Не требуются

-

24.

Провести
социологическое
исследование
по вопросам
внедрения
гендерного
образования в
системе
образования

Информация
в НКДЖСДП

МОН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Декабрь
2012 год

В
пределах
средств
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа,
НПО

Республи-
канский и
местные
бюджеты,
средства
НПО

25.

Рассмотреть
возможность
организации
переподготов-
ки и
повышения
квалификации
руководителей
и педагогов
общеобразова-
тельных школ,
республикан-
ских
организаций
образования,
преподавателей
высших учебных
заведений по
вопросам
гендерного
образования

Информация
в НКДЖСДП

МОН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

Не требуются

-

26.

Проводить
совместно с
НПО гендерное
образование
специалистов,
работающих в
правоохрани-
тельных
органах и
органах
здравоохранения

Информация
в НКДЖСДП

Акимы областей,
городов
Астаны и
Алматы,
МВД, МОН,
МЗ

Ежегодно
20 января

В пределах средств местных бюджетов, грантов MO

Местные
бюджеты,
гранты
MO

Раздел 5. Укрепление репродуктивного здоровья мужчин и женщин

Цель. Сохранить и укрепить репродуктивное здоровье мужчин, женщин и
подростков для обеспечения нормального воспроизводства населения и
повышения качества жизни.
Задачи. Дальнейшее совершенствование нормативной правовой базы в
области охраны репродуктивного здоровья. Снижение уровня
заболеваемости, влияющей на репродуктивное здоровье населения.

27.

Принимать меры по
снижению
материнской и
младенческой
смертности.
Осуществлять
комплекс мер
по снижению
количества
абортов и
обеспечению
доступности
для населения
методов
безопасного
материнства

Информация
в НКДЖСДП

МЗ
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
036
«Обеспе-
чение
гаранти-
рованного
объема
бесплат-
ной меди-
цинской
помощи,
за исклю-
чением
направле-
ний,
финанси-
руемых на
местном
уровне»

Республи-
канский и
местные
бюджеты

28.

Организовать
службы
телефона
доверия в
организациях
первичной
медико-сани-
тарной помощи
и систематически
анализировать
их работу

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2013–2016
годы

В рамках
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа

Местные
бюджеты

29.

Проводить
работу по
повышению
информированности
и мотивации
населения к
ведению
активного
образа жизни,
массовому
спорту и
физической
культуре,
усовершенствовать
пропаганду
основ
формирования
здорового
образа жизни
среди
населения

Информация
в НКДЖСДП

МТС
(созыв),
МЗ, акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
Январь

Не
требуются

-

30.

Продолжить
работу по
пропаганде
здорового
питания,
повышению
информированности
населения о
безопасности
пищевых
продуктов

Информация
в НКДЖСДП

МЗ
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
Январь

Не
требуются

-

31.

Развивать
сеть
телефонов
доверия в
целях
искоренения
фактов
суицида среди
детей,
подростков и
молодежи

Информация
в НКДЖСДП

МОН
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В рамках
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа

Местные
бюджеты

32.

Развивать
сеть
молодежных
центров
здоровья для
подростков и
молодежи

Информация
в НКДЖСДП

МЗ
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
Январь

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

Раздел 6. Предотвращение насилия в обществе по признаку пола Цель. Создание условий для достойной жизни людей без насилия. Не
допускать насилия как формы отношений между людьми. Искоренение
насилия в его различных проявлениях во всех социальных сферах,
включая семью.
Задачи. Дальнейшее совершенствование национального законодательства
по предотвращению насилия и преступлений, связанных с проституцией и
торговлей людьми. Усиление борьбы и достижение значительного снижения
насилия в отношении мужчин и женщин.

33.

Проводить
информационно-
пропагандист-
скую и
образователь-
ную работу по
проблемам
предотвращения
насилия и
трафика (в
ВУЗах,
колледжах,
средних
школах,
трудовых
коллективах)

Информация
в НКДЖСДП

МВД, МОН,
МЗ, акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

34.

Открыть
кризисные
центры для
жертв
бытового
насилия в
Атырауской, Западно-Ка-
захстанской,
Жамбылской и
Кызылординс-
кой областях

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы,
МВД

2012–2014
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

35.

Принять меры
по улучшению
материально-
технического
снабжения
действующих
кризисных
центров для
жертв насилия

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы,
МВД

2012–2013
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

36.

Проводить
специальные
социологические
исследования
по проблемам
насилия,
оценке
последствий
насилия и
сексуальных
домогательств

Информация
в НКДЖСДП

МВД, МЗ,
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов, средств
грантов МНО

Местные
бюджеты,
гранты
МНО

37.

Проводить
комплексные
исследования:
- по вопросам
государствен-
ной политики
и новым
тенденциям в
развитии
брака и
семьи, в том
числе по
преодолению
семейного не-
благополучия,
социального
сиротства;
- с целью
разработки
инновационных
практик
социально-психологической
реабилитации
семьи,
живущей с
агрессором 

Информация
в НКДЖСДП

МК
(созыв),
НКДЖСДП
(по
согласо-
ванию),
КДЖСДП
(по согласо-
ванию),
НПО (по
согласо-
ванию)

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
018
«Проведе-
ние
государ-
ственной
политики
в области
внутрипо-
литичес-
кой
стабиль-
ности и
общест-
венного
согласия»

Республи-
канский
бюджет

38.

Проводить
профилактические
мероприятия по
недопущению
правонарушений
в отношении
женщин в
сфере
семейно-
бытовых
отношений

Информация
в НКДЖСДП

МВД
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

39.

Провести
выборочное
обследование
по бытовому
насилию в
соответствии
с международ-
ными статис-
тическими
стандартами

Информация
в НКДЖСДП

АС

2015-2016
годы

В
пределах
бюджетной
программы
002
«Услуги
по сбору
и
обработке
статисти
ческих
данных»*

Республи-
канский
бюджет

Раздел 7. Достижение гендерного равенства в семье. Укрепление
семьи и повышение роли воспитания в семье Цель. Укрепление института семьи и семейно-брачных отношений,
повышение престижа семьи, пропаганда ценностей брака и семьи,
достижение гендерного равенства в семейных отношениях, обеспечивающих
социальную и культурную преемственность поколений и являющихся
фактором стабильности и устойчивого развития гражданского общества.
Задача. Достижение гендерного равенства в семейных отношениях.
Повышение престижа семьи, укрепление брачно-семейных отношений,
пропаганда ценностей брака и семьи.

40.

Продолжить
сотрудничест-
во с
общественными
объединениями
и НПО,
работающими в
области
защиты прав и
интересов
семьи, по
реализации
гендерной
политики

Информация
в НКДЖСДП

МК
(созыв),
МЗ, МОН,
МВД,
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

Не
требуются

-

41.

Провести
социологическое
исследование
о роли семьи
в обществе с
учетом
национальных
традиций и
менталитета
населения

Информация
в НКДЖСДП

МК
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2013 года

В
пределах
бюджетной
программы
018
«Проведе-
ние
государ-
ственной
политики
в области
внутрипо-
литичес-
кой
стабиль-
ности и
общест-
венного
согласия»

Республи-
канский
бюджет

42.

Организовать
и развивать
дворовые
клубы как
Центры
семейного
воспитания и
досуга с
целью
возрождения
лучших
семейных,
этнокультурных
традиций,
способствующих
укреплению
духовных
основ брака и
семьи

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Ежегодно
20 января

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

43.

Развивать
действующие
специализиро-
ванные
институты
социального
обеспечения
семьи и
детей, службы
специализиро-
ванной
психолого-
педагогической
помощи семьям
по выходу из
кризисных
ситуаций

Информация
в НКДЖСДП

МОН
(созыв),
МТСЗН,
МЗ, акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы,
НПО (по
согласо-
ванию)

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

44.

Проводить целенаправленную работу по пропаганде института брака и семьи через органы юстиции

Информация
в НКДЖСДП

МЮ(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В
пределах
средств
местных
бюджетов

Местные
бюджеты

45.

Провести
конкурсы на
лучшую
организацию
работы по
укреплению
семьи среди
детских
дворовых
клубов

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В рамках
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа

Местные
бюджеты

Раздел 8. Развитие гендерно чувствительного общественного
сознания Цель. Формировать в общественном сознании необходимость социального
равенства мужчин и женщин во всех сферах общественной жизни.
Задача. Преодоление гендерных стереотипов и создание новой системы
гендерных идеалов и установок, ориентированных на идеологию равных
прав и возможностей.

46.

Провести
конкурсы
среди СМИ по
продвижению
позитивного
имиджа женщин
в обществе,
пропаганде
гендерного
равенства

Информация
в НКДЖСДП

МСИ
(созыв),
акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2013 года

За счет
привле-
ченных
средств

-

47.

Рассмотреть
возможность
расширения
телерадио
передач по
освещению
гендерной и
семейно-демо-
графической
проблематики
в рамках
государствен-
ного инфор-
мационного
заказа

Предложе-
ния по
созданию
телерадио-
передач
В НКДЖСДП

МСИ

2013-2016 годы

В
пределах
бюджетной
программы
025
«Проведе-
ние госу-
дарственной
информа-
ционной
политики»

Республи-
канский
бюджет

48.

Принять меры
по повышению
гендерной
чувствитель-
ности СМИ,
разработать
рекомендации
по освещению
гендерных
проблем

Информация
в НКДЖСДП

МСИ
(созыв),
Ассоциация
деловых
женщин
Казахстана (по
согласо-
ванию)

2013 год

В рамках
социаль-
ного
заказа*

Республи-
канский
бюджет

49.

Внести
предложения по
недопущению
трансляций,
пропагандирующих
негативные
гендерные
стереотипы

Информация
в НКДЖСДП

МСИ

Декабрь
2012 год

Не требуются

-

50.

Продолжить
работу по
проведению
конкурса
билбордов
(пилон,
баннеров) по
пропаганде
семейных
ценностей и
размещению их
в общественных
местах

Информация
в НКДЖСДП

Акимы
областей,
городов
Астаны и
Алматы

Январь
2012–2016
годы

В рамках
государ-
ственного
социаль-
ного
заказа

Местный
бюджет

51.

Провести
информацион-
но-пропаган-
дистскую
работу по:
- вопросам
повышения
роли женщин в
обществе и
гендерного
равенства;
- реализации
положений
Конвенции ООН
о ликвидации
всех форм
дискриминации
в отношении
женщин,
Стратегиигендерного
равенства в
Республике
Казахстан,
международных
документов по
правам
человека;
повышения
гендерной
культуры
общества;
- формированию
позитивного
отношения к
равному
представи-
тельству
мужчин и
женщин в
органах
государствен-
ной власти и
управления;
- стимулированию
процесса
усыновления
(удочерения)
детей-сирот и
детей,
оставшихся
без попечения
родителей;
- мерам, предпринимаемым
государством
по защите
граждан от
бытового
насилия и
торговли
людьми

Медиа-план

НКДЖСДП
(созыв),
централь-
ные
исполни-
тельные
органы,
местные
исполни-
тельные
органы

Ежегодно
20 января

Не
требуются

-

52.

Информировать
пользователей
статистической информации по
вопросам
повышения
гендерной
чувствительности
национальной
статистической
системы в
Казахстане

Информация
в НКДЖСДП

АС

Ежегодно
20 января

В
пределах
бюджетной
программы
009
«Услуги
по рас-
простра-
нению
статисти-
ческих
данных»

Республи-
канский
бюджет

      * данные расходы будут предусмотрены при формировании бюджета на 2013–2015 годы
      Примечание: расшифровка аббревиатур и сокращений:
АЗК – Агентство Республики Казахстан по защите конкуренции (Антимонопольное агентство)
АС – Агентство Республики Казахстан по статистике
АДГС – Агентство Республики Казахстан по делам государственной службы
АПК – агропромышленный комплекс
ВС – Верховный Суд Республики Казахстан
ГП – Генеральная прокуратура Республики Казахстан
КДЖСДП – комиссии по делам женщин и семейно-демографической политике при акимах областей, городов Астаны и Алматы
МВД – Министерство внутренних дел Республики Казахстан
МИД – Министерство иностранных дел Республики Казахстан
МЗ – Министерство здравоохранения Республики Казахстан
МК – Министерство культуры Республики Казахстан
MO – международные организации
МОН – Министерство образования и науки Республики Казахстан
МНО – международные неправительственные организации
МСИ – Министерство связи и информации Республики Казахстан
МСХ – Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан
МТСЗН – Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
МЭРТ – Министерство экономического развития и торговли Республики Казахстан
МЮ – Министерство юстиции Республики Казахстан
НКДЖСДП – Национальная комиссия по делам женщин и семейно-демографической политике при Президенте Республики Казахстан
НПО – неправительственные организации
СМИ – средства массовой информации
ВУЗ – высшие учебные заведения
ООН – Организация Объединенных Наций
АО «НУХ – акционерное общество «Национальный управляющий «Казагро» холдинг «Казагро»