"Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден және бөтен текті түрлерден қорғау жөніндегі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 қазандағы № 1730 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 8 ақпандағы № 212 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1108 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 29.12.2015 № 1108 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден және бөтен текті түрлерден қорғау жөніндегі ережені бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 қазандағы № 1730қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 47-48, 445-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден және бөтен текті түрлерден қорғау жөніндегі ережеде:
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Осы Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден және бөтен текті түрлерден қорғау жөніндегі ереже (бұдан әрі - Ереже) «Өсімдіктер карантині туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 11 ақпандағы Заңына және 2009 жылғы 11 желтоқсандағы Кеден одағының өсімдіктер карантині туралы келісіміне сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден және бөтен текті түрлерден қорғау тәртібін айқындайды;»;
      2-тармақта:
      алтыншы абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      «карантинге жатқызылған өнім легі - бір көлік құралымен бір жеткізілетін пунктке бір алушыға жіберуге арналған карантинге жатқызылған өнімнің саны;»;
      сегізінші мен тоғызыншы абзацтар мынадай редакцияда баяндалсын:
      «карантиндік тексеру - карантинге жатқызылған өнімнің кез келген бөлігін зерттеуге, сондай-ақ карантинге жатқызылған өнімнің әртүрлі бөліктерінен үлгілерді іріктеп алуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, тауарлардың орамасын немесе көлік құралының жүк орнын не ыдыстарды, контейнерлерді және карантинге жатқызылған өнім орналасқан немесе орналасуы мүмкін өзге де орындарды ашумен байланысты карантинге жатқызылған өнімді көру арқылы тексеру;
      карантиндік тексеру актісі - карантинге жатқызылған өнімнің кез келген бөлігін зерттеуге, сондай-ақ карантинге жатқызылған өнімнің әртүрлі бөліктерінен үлгілерді іріктеп алуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, тауарлардың орамасын немесе көлік құралының жүк орнын не ыдыстарды, контейнерлерді және карантинге жатқызылған өнім орналасқан немесе орналасуы мүмкін өзге де орындарды ашумен байланысты карантинге жатқызылған өнімді көру арқылы тексеру сәтіндегі куәландыратын, карантинге жатқызылған өнімнің және көлік құралының жүк орнының карантиидік жай-күйін растайтын және өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор беретін құжат;»;
      он тоғызыншы абзац мынадай редакцияда баяндалсын:
      «рефрижерация - жеміс шыбындарынан және олардың дернәсілдерінен залалсыздандыру мақсатында жаңа піскен цитрус жемістерін арнайы ыдыстарда тоңазыту;»;
      жиырма бірінші абзац мынадай редакцияда баяндалсын:
      «фитосанитариялық бақылау бекеті - шекара және кеден пункттері аумағында (Кеден одағының кедендік шекарасымен тұспа-түс келетін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы өткізетін пункттер) орналасқан, уәкілетті орган ведомствосының өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалауды жүзеге асыруға қажетті жабдықтармен және аспаптармен жарақтандырылған бөлімшесі;»;
      мынадай мазмұндағы жиырма екінші және жиырма үшінші абзацтармен толықтырылсын:
      «карантинге жатқызылған өнім тізбесі - өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылауға жататын карантинге жатқызылған өнім тізбесі;
      карантиндік қарау - ыдысты, ораманы ашпастан және үлгілер іріктеп алмастан карантинге жатқызылған өнімді, оның ішінде көлік құралдарын, жеке тұлғалардың багажын, сондай-ақ жүк ыдыстарын көру арқылы тексеру.»;
      3-тармақта:
      бірінші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шараларды жүргізу Қазақстан Республикасының аумағын карантиндік объектілерден қорғауға, оларды анықтауға, оқшаулауға және жоюға, өсімдіктер карантині саласындағы заңнаманың сақталуын бақылауды және қадағалауды жүзеге асыруға бағытталған.»;
      екінші бөлік алынып тасталсын;
      6 және 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Жеке және заңды тұлғалар карантинге жатқызылған өнімді Қазақстан Республикасының аумағына жеткізуге шарттар жасасу кезінде уәкілетті органнан карантиндік объектілердің әкелінуінің алдын алу жөніндегі карантиндік шаралар туралы қажетті ақпарат алады және Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген әкелу шарттарының орындалуын қамтамасыз етеді.
      7. Карантинге жатқызылған өнімді Қазақстан Республикасына әкелу фитосанитариялық бақылау бекеттері арқылы ғана әкелінетін карантинге жатқызылған өнімге қойылатын фитосанитариялық талаптарға сәйкес және экспорттаушы елдердің ұлттық карантиндік қызметтерінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілген карантинге жатқызылған өнім тізбесіне сәйкес карантинге жатқызылған өнімнің әрбір легіне берілген фитосанитариялық сертификаттары болғанда жүзеге асырылады.»;
      8910-тармақтар алынып тасталсын;
      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «13. Жерсіндіру-карантиндік көшеттіктерде міндетті тексеру шартымен, карантиндік объектілермен залалданудың жасырын нысаны бар карантинге жатқызылған мынадай өнімді:
      ғылыми-селекциялық мақсаттар және сортты сынау үшін тұқымдардың үлгілері мен отырғызу материалын;
      ғылыми-зерттеу мекемелері және ботаникалық бақтар арасында алмасу тәртібімен тұқымдардың үлгілері мен отырғызу материалын әкелуге рұқсат етіледі.»;
      мынадай мазмұндағы 13-1-тармақпен толықтырылсын:
      «13-1. Мынадай карантинге жатқызылған өнімді:
      1) көрсетілген өнім отырғызу немесе тұқымдық материал немесе картоп болып табылмайды деген шартпен кеме, ұшақтар, жолаушы вагондар, автокөлік құралдары жолаушыларының, экипаж мүшелерінің қолжүгінде;
      2) № 15 «Ағаш орама материалдарды халықаралық саудада реттеу жөніндегі нұсқаулық» фитосанитариялық шаралары бойынша халықаралық стандартқа сәйкес халықаралық үлгідегі арнайы таңбалау белгісі болған жағдайда ағаш орама және бекіткіш материалдарды;
      3) көлік құралдарынан сыртқа шығару құқығынсыз, көлік құралдарындағы және осы көлік құралдары командалары мен экипаждарының азық-түлік мақсатына арналған карантинге жатқызылған өнімді экспорттаушы елдердің ұлттық карантиндік қызметтерінің фитосанитариялық сертификаттарын көрсетпестен әкелуге рұқсат етіледі. Көлік құралдарындағы карантиндік объектілермен залалданған азық-түлік қоры өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектордың ұйғарымы бойынша залалсыздандырылады, жойылады немесе көлік құралының Қазақстан Республикасының аумағында болу кезеңінде арнайы қойма жайларында пломбаланады.»;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «14. Карантинге жатқызылған өнімді кедендік ресімдеу фитосанитариялық сертификаттарға және әкелуге (әкетуге) рұқсат туралы тауар-көліктік құжаттарға өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлардың тиісті белгісін қоя отырып, өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалаудан еткеннен кейін жүзеге асырылады.»;
      161718 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «16. Фитосанитариялық бақылау бекеттерінде карантинге жатқызылған өнімді өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалауды уәкілетті органның фитосанитариялық бақылау бекеттерінің өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлары жүзеге асырады.
      17. Өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалау, сондай-ақ фитосанитариялық бақылау бекеттерінде, карантииге жатқызылған өнім жеткізілетін пункттерде тексеру осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тиісті актіні ресімдей отырып, карантинге жатқызылған өнімді кедендік тексерудің алдында немесе онымен бір мезгілде жүзеге асырылады.
      18. Өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор карантинге жатқызылған өнім иелеріне Қазақстан Республикасының өсімдіктер карантині саласындағы қолданыстағы заңнамасын түсіндіреді, әкелінетін карантинге жатқызылған өнімнің фитосанитариялық талаптарға сәйкестігін және экспорттаушы елдің ұлттық карантиндік қызметінің фитосанитариялық сертификатының болуын тексереді, көлікті, карантинге жатқызылған өнімді сыртқы байқауды жүргізеді. Карантинге жатқызылған өнімді қарау кезінде оның үстінен, орамадан морфологиялық белгілері бойынша карантиндік объектілерге ұқсас организмдер, өсімдік аурулары белгілері, карантинге жатқызылған өнімді карантиндік объектілер бүлдірген белгілер табылған жағдайда карантиндік тексеру жүргізеді. Карантинге жатқызылған өнімнен үлгілер іріктеуді, карантиндік зиянкестерді, өсімдіктер ауруларын және арамшөптерді анықтау мақсатында оларды сол жерде зерттеуді жүргізеді. Карантиндік объектілерді сол жерде айқындау мүмкін болмаған жағдайда, үлгілер және объектілер Республикалық карантиндік зертханаға объектілердің карантиндік түрлерге түрлік тиесілілігін растауға жіберіледі.
      19. Егер тасымалдаушы карантинге жатқызылған өнімді өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалауға ұсынудан бас тартқан жағдайда, онда бұл өнім экспорттаушы елге оның иесінің есебінен қайтарылуға жатады, бұл туралы өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор осы Ереженің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қайтару актісін ресімдей отырып, уәкілетті органға, Қазақстан Республикасының шекара және кеден органдарына хабарлайды.»;
      20-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Егер карантиндік объектілермен залалданған карантинге жатқызылған өнімді залалсыздандыру, тазарту, қайта өңдеу мүмкін болмаса және оны қайтаруға жағдайлар болмаса, онда бұл өнім Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен алынуға және жойылуға жатады.»;
      2122-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Карантинге жатқызылған өнім карантиндік тексеруден өткізілгеннен және өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шаралар жүргізілгеннен кейін өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор жеткізу пунктіне әкелуге рұқсат бере отырып, тауар-көліктік ілеспе құжаттарға өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалаудан өткені туралы белгіленген үлгіде мөртабан қояды және оның иесіне осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша карантиндік тексеру актісін береді.
      Өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік қадағалау өткізілгеннен кейін фитосанитариялық бақылау бекеттерінде карантинге жатқызылған өнімдермен жүргізілетін жүк операцияларын (басқа көлік құралдарына қайта тиеуді) өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектордың рұқсаты бойынша оның иелері жүргізеді.
      Өсімдіктер карантині саласындағы заңнаманы бұзушылықтар болмаған жағдайда карантиндік тексеру актісі бір күн ішінде ресімделеді.
      22. Карантиндік бақылаудан еткен және кедендік ресімдеуді фитосанитариялық карантиндік бақылау бекеттерде аяқтаған әкелінетін карантинге жатқызылған өнімге, сондай-ақ көлік құралдары соңғы түсетін пунктге карантиндік қайта тексеру жүргізілмейді.»;
      23-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «23. Карантинге жатқызылған өнім соңғы түсетін пунктте кедендік рәсімдеуді аяқтау үшін карантинге жатқызылған өнімді және көлік құралдарын екінші тексеруді, талдау мен сараптауға үлгілер іріктеуді кейіннен зиянкестердің, өсімдік ауруларының және арамшөптердің түрлік құрамын белгілеуге сараптай отырып, уәкілетті органның өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлары жүзеге асырады, олардың нәтижелері бойынша осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша осы өнімді пайдалану шарттары туралы жазба жасай отырып, тексеру актісі жасалады.»;
      2527282931 және 33-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «25. Карантинге жатқызылған өнімді Қазақстан Республикасынан әкету Қазақстан Республикасының өсімдіктер карантині саласындағы мемлекетаралық шарттарында және келісімдерінде, сондай-ақ импорттаушы елдердің өсімдіктер карантині жөніндегі ұлттық қызметтерінің талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.
      27. Жеке және заңды тұлғалар фитосанитариялық сертификат алу үшін уәкілетті органның аумақтық бөлімшелеріне осы Ереженің 8-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінім береді.
      28. Әкетілетін карантинге жатқызылған өнімнің карантиндік жай-күйін бастапқы тиеп-жөнелту орындарындағы және екінші рет, теңіз және өзен порттарында (айлақтарда), темір жол станцияларында, әуежайларда, почта байланысы ұйымдарында, ішкі сауда объектілерінде, автовокзалдарда (автостанцияларда) және өзге объектілерде экспорттық лектерді қайта тиеу (қалыптастыру) кезінде өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлар белгілейді. Қайта тиемей әкету кезінде фитосанитариялық бақылау бекеттерінде фитосанитариялық сертификаттың дұрыс ресімделуін ғана қадағалау жүзеге асырылады.
      29. Фитосанитариялық сертификатты карантинге жатқызылған өнімді тексеру актісі немесе өнімнің (жүктің) фитосанитариялық жай-күйін талдау негізінде карантинге жатқызылған өнімді (жүкті) зерттеген өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор береді және өз қолы мен белгіленген үлгідегі мөрмен (мөртабанмен) растайды. Фитосанитариялық сертификат карантинге жатқызылған өнімнің әрбір легіне беріледі және оның карантиндік жай-күйін куәландыруға, жүргізілген залалсыздандыру, осы өнімді жеткізу жөніндегі басқа қосымша карантиндік талаптардың орындалғаны туралы мәліметтерді қамтуға тиіс.
      Фитосанитариялық сертификат немесе оны беруден дәлелді бас тарту оны алуға өтінім берілген күнінен бастап бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде ресімделеді.
      31. Карантинге жатқызылған өнімді Қазақстан Республикасының аумағында өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылауды және қадағалауды уәкілетті органның өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлары жүзеге асырады.
      33. Карантиндік сертификат алу үшін жеке және заңды тұлғалар уәкілетті органға осы Ереженің 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінім береді, сондай-ақ карантинге жатқызылған өнімді карантиндік жай-күйін айқындау үшін өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторға ұсынады.
      Карантиндік сертификатты өнімнің (жүктің) фитосанитариялық жай-күйін талдау негізінде карантинге жатқызылған өнімді (жүкті) зерттеген өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектор береді және өз қолы мен белгіленген үлгідегі мөрмен (мөртабанмен) растайды. Карантиндік сертификат карантинге жатқызылған өнімнің әр легіне беріледі және оның карантиндік жай-күйін куәландыруы, онда осы өнімді жеткізу жөніндегі қосымша карантиндік талаптардың орындалғаны туралы мәліметтер болуы тиіс.
      Карантиндік сертификат немесе оны беруден дәлелді бас тарту оны алуға өтінім берілген күнінен бастап үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде ресімделеді.»;
      мынадай мазмұндағы 34-1-тармақпен толықтырылсын:
      «34-1. Егер тасымалдаушы карантинге жатқызылған өнімді өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік қадағалауды жүргізуге көрсетпеген жағдайда жүк жіберушіге қайтарылады.»;
      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «35. Көлік құралдары және карантиндік объектілермен залалданған карантинге жатқызылған өнім, әкелінетін карантинге жатқызылған өнімге қойылатын фитосанитариялық талаптарда оны залалсыздандыру көзделген өнім, сондай-ақ карантиндік тұрғыдан әлеуетті қауіпті карантинге жатқызылған өнім өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспектордың ұйғарымы бойынша залалсыздандыруға жатады.»;
      36-тармақтың бірінші бөлігі алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 5, 6 және 7-бөлімдермен толықтырылсын:

«5. Жеке және заңды тұлғалардың
карантиндік шараларды жүргізу тәртібі

      40. Қызметі карантинге жатқызылған өнімді өндірумен, әзірлеумен, қайта өңдеумен, сақтаумен, тасымалдаумен және өткізумен байланысты жеке және заңды тұлғалар:
      1) егістерді, аумақтарды, карантинге жатқызылған өнім сақталатын қоймаларды жүйелі түрде зерттеуді қамтамасыз етеді;
      2) карантиндік объектілер табылған жағдайда бір жұмыс күні ішінде уәкілетті органды хабардар етеді;
      3) карантиндік арамшөптермен ластанған тұқымды себу үшін пайдаланбайды;
      4) карантиндік объектілер тараған аймақта әзірленген карантинге жатқызылған өнімді бөлек сақтайды және тазалайды;
      5) импорттық карантинге жатқызылған өнім сақталатын қоймалық жайларды жылына кемінде бір рет профилактикалық залалсыздандыру жүргізеді;
      6) Қазақстан Республикасының өсімдіктер карантині саласындағы заңнамасының және уәкілетті органның өсімдіктер карантині жөніндегі тиісті іс-шараларды жүргізу туралы ұйғарымдарының талаптарын сақтайды және орындайды.

6. Жергілікті атқарушы органдардың карантиндік шараларды жүргізу тәртібі

      41. Облыстардың (республикалық маңыздағы қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары карантиндік объектілердің таралуының есебін жүргізеді және уәкілетті орган мен мүдделі тұлғаларға ақпарат береді.
      Аудандар мен ауылдық округтарда карантиндік объектілердің таралуының есебін жүргізу үшін облыстың (республикалық маңыздағы қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органының бұйрығымен маман тіркейді.
      42. Өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторлардың ұйғарымы бойынша теміржол станцияларында, теңіз және өзен порттарында (айлақтарында), әуежайларда, автовокзалдарда (автостанцияларда), ішкі сауда объектілерінде, почта байланысы ұйымдарында және өзге де объектілерде карантиндік аймақтарда жеке және заңды тұлғалардың - осы объектілердің иелерінің, сондай-ақ мемлекеттік басқару органдарының өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шараларды жүргізуін ұйымдастырады.
      43. Өсімдіктер карантині жөніндегі уәкілетті органның ұсынысы бойынша күнтізбелік 10 күннен аспайтын мерзімде тиісті аумақтарда карантиндік режим енгізе отырып карантиндік аймақты белгілеу немесе одан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

7. Карантин белгілеу мен оны алып тастау тәртібі

      44. Карантиндік объектілер анықталғанда таралу шекарасын көрсете отырып, карантиндік объектінің түрі бойынша карантиндік аймақтар белгіленеді.
      Уәкілетті орган облыстың (республикалық маңыздағы қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органымен бірлесе отырып:
      1) фитосанитариялық бақылау бекеттерін айқындайды;
      2) карантиндік шектеулер мен өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шаралар тізбесін әзірлейді;
      3) карантиндік шектеулер мен өсімдіктер карантині жөніндегі іс-шаралар тізбесін бір жұмыс күні ішінде жеке, заңды тұлғалардың және карантиндік аймақ халқының назарына жеткізеді.
      45. Карантиндік аймақтарда карантиндік объектілер залалдаған карантинге жатқызылған өнімді әкетуге тыйым салынады немесе шектеу енгізіледі.
      Карантинге жатқызылған өнімдерді карантиндік аймақтардан облыстардың (республикалық маңыздағы қаланың, астананың) тыс жерлерге әкету уақытша ұйымдастырылған фитосанитариялық бақылау бекеттері арқылы және карантиндік сертификаттар болған жағдайда рұқсат етіледі; Қазақстан Республикасынан тыс жерлерден — фитосанитариялық сертификаттар болған жағдайда.
      Карантиндік аймақты әкетілген карантинге жатқызылған залалданған өнім қайтарылуға, тазартуға, залалсыздандырылуға немесе өңдеуші ұйымдарға берілуге тиіс.
      Карантинге жатқызылған залалданған өнімді залалсыздандыру немесе өңдеу мүмкін болмаған жағдайда, ол Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен алынуға және жойылуға тиіс.
      46. Карантиндік аймақтан алып тастау жүйелік зерттеу нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
      Егер карантиндік аймақты белгілеу сәтінен бастап үш жыл бойы карантиндік объектілер анықталмаса, уәкілетті органның ұсынысы бойынша осы аумақтан карантиндік аймақ алынып тасталады.»;
      12 және 6-қосымшалар алынып тасталсын;
      көрсетілген Ережеге 7-қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      9-қосымшаның ескертпесінде 3-тармақ алынып тасталсын.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы    
Үкіметінің          
2012 жылғы 8 ақпандағы    
№ 212 қаулысына        
қосымша            

Қазақстан Республикасының   
аумағын карантиндік объектілерден
және бөтен текті түрлерден  
қорғау жөніндегі ережеге   
7-қосымша           

      

      

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2009 года № 1730 "Об утверждении Правил по охране территории Республики Казахстан от карантинных объектов и чужеродных видов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2012 года № 212. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 1108

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 29.12.2015 № 1108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2009 года № 1730 "Об утверждении Правил по охране территории Республики Казахстан от карантинных объектов и чужеродных видов" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 47-48, ст. 445) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах по охране территории Республики Казахстан от карантинных объектов и чужеродных видов, утвержденных указанным постановлением:
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      "1. Настоящие Правила по охране территории Республики Казахстан от карантинных объектов и чужеродных видов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 11 февраля 1999 года "О карантине растений" и "Соглашением Таможенного союза о карантине растений" от 11 декабря 2009 года и определяют порядок охраны территории Республики Казахстан от карантинных объектов и чужеродных видов;";
      в пункте 2:
      абзац шестой изложить в следующей редакции:
      "партия подкарантинной продукции - количество подкарантинной продукции, предназначенной для отправки одним транспортным средством в один пункт назначения одному получателю;";
      абзацы восьмой и девятый изложить в следующей редакции:
      "карантинный досмотр - визуальное обследование партии подкарантинной продукции, связанное со вскрытием упаковки товаров или грузового помещения транспортного средства либо емкостей, контейнеров и иных мест, где находится или может находиться подкарантинная продукция, позволяющее обследовать любую часть подкарантинной продукции, а также осуществить отбор образцов от различных частей подкарантинной продукции;
      акт карантинного досмотра - документ, свидетельствующий о карантинном состоянии подкарантинной продукции и грузового помещения транспортного средства на момент визуального обследования партии подкарантинной продукции, связанного со вскрытием упаковки товаров или грузового помещения транспортного средства либо емкостей, контейнеров и иных мест, где находится или может находиться подкарантинная продукция, позволяющее обследовать любую часть подкарантинной продукции, а также осуществить отбор образцов от различных частей подкарантинной продукции, выданный государственным инспектором по карантину растений;";
      абзац девятнадцатый изложить в следующей редакции:
      "рефрижерация - охлаждение свежих плодов цитрусовых в специальных емкостях с целью обеззараживания их от плодовых мух и их личинок;";
      абзац двадцать первый изложить в следующей редакции:
      "фитосанитарный контрольный пост - подразделение ведомства уполномоченного органа, расположенное на территории пограничных и таможенных пунктов (пунктов пропуска через Государственную границу Республики Казахстан, совпадающую с таможенной границей Таможенного союза), оснащенное необходимым оборудованием и приборами, осуществляющее государственный надзор в области карантина растений;";
      дополнить абзацами двадцать вторым и двадцать третьим следующего содержания:
      "перечень подкарантинной продукции - перечень подкарантинной продукции, подлежащей государственному контролю в области карантина растений;
      карантинный осмотр - визуальное обследование подкарантинной продукции, в том числе транспортных средств, багажа физических лиц, а также грузовых емкостей, без вскрытия тары, упаковки и отбора образцов;";
      в пункте 3:
      часть первую изложить в следующей редакции:
      "3. Проведение мероприятий по карантину растений направлено на охрану территории Республики Казахстан от карантинных объектов, их выявление, локализацию и ликвидацию, осуществление контроля и надзора за соблюдением законодательства в области карантина растений.";
      часть вторую исключить;
      пункты 6 и 7 изложить в следующей редакции:
      "6. Физические и юридические лица при заключении договоров на поставку подкарантинной продукции на территорию Республики Казахстан получают в уполномоченном органе необходимую информацию о карантинных мерах по предупреждению ввоза карантинных объектов и обеспечивают выполнение условий ввоза, устанавливаемых Правительством Республики Казахстан.
      7. Ввоз в Республику Казахстан подкарантинной продукции осуществляется только через фитосанитарные контрольные посты при соответствии фитосанитарным требованиям, предъявляемым к ввозимой подкарантинной продукции и при наличии фитосанитарных сертификатов национальных карантинных служб стран-экспортеров, выданных на каждую партию подкарантинной продукции в соответствии с Перечнем подкарантинной продукции, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан.";
      пункты 8910 исключить;
      пункт 13 изложить в следующей редакции:
      "13. Допускается ввоз следующей подкарантинной продукции, носящей скрытую форму заражения карантинными объектами, с условием ее обязательной проверки в интродукционно-карантинных питомниках:
      образцов семян и посадочного материала для научно-селекционных целей и сортоиспытания;
      образцов семян и посадочного материала в порядке обмена между научно-исследовательскими учреждениями и ботаническими садами.";
      дополнить пунктом 13-1 следующего содержания:
      "13-1. Допускается ввоз без предъявления фитосанитарного сертификата национальных карантинных служб стран-экспортеров следующей подкарантинной продукции:
      1) в ручной клади пассажиров, членов экипажей судов, самолетов, пассажирских вагонов, автотранспортных средств при условии, что указанная продукция не является посадочным или семенным материалом или картофелем;
      2) древесных упаковочных и крепежных материалов при наличии на них специального маркировочного знака международного образца в соответствии с Международным стандартом по фитосанитарным мерам № 15 "Руководство по регулированию древесных упаковочных материалов в международной торговле";
      3) подкарантинной продукции, находящейся в транспортных средствах и предназначенной для продовольственных целей команд и экипажей этих транспортных средств, без права их выноса за пределы транспортных средств. Продовольственные запасы на транспортных средствах, зараженные карантинными объектами, по предписанию государственного инспектора по карантину растений обеззараживают, уничтожают или опломбируют в специальных складских помещениях на период нахождения транспортного средства на территории Республики Казахстан.";
      пункт 14 изложить в следующей редакции:
      "14. Таможенное оформление подкарантинной продукции осуществляется после прохождения государственного надзора в области карантина растений с соответствующей отметкой государственных инспекторов по карантину растений на фитосанитарных сертификатах и товарно-транспортных документах о разрешении ввоза (вывоза).";
      пункты 161718 и 19 изложить в следующей редакции:
      "16. Государственный надзор в области карантина растений подкарантинной продукции на фитосанитарных контрольных постах осуществляется государственными инспекторами по карантину растений фитосанитарных контрольных постов уполномоченного органа.
      17. Государственный надзор в области карантина растений, а также досмотр, на фитосанитарных контрольных постах, в пунктах назначения подкарантинной продукции осуществляется до или одновременно с таможенным досмотром подкарантинной продукции с оформлением соответствующего акта по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      18. Государственный инспектор по карантину растений разъясняет владельцам подкарантинной продукции действующее законодательство в области карантина растений Республики Казахстан, проверяет соответствие фитосанитарным требованиям ввозимой подкарантинной продукции, наличие фитосанитарного сертификата национальной карантинной службы страны-экспортера, проводит внешний осмотр транспорта, подкарантинной продукции. В случае обнаружения при осмотре подкарантинной продукции на ее поверхности, в упаковке организмов, сходных по морфологическим признакам с карантинными объектами, симптомов болезней растений, признаков повреждения подкарантинной продукции карантинными объектами, производит карантинный досмотр. С подкарантинной продукции производит отбор образцов, исследование их на месте с целью выявления карантинных вредителей, болезней растений и сорняков. В случае невозможности определения карантинных объектов на месте образцы и объекты передаются в Республиканскую карантинную лабораторию на подтверждение видовой принадлежности объектов к карантинным видам.
      19. В случае, если перевозчик отказывается предъявлять подкарантинную продукцию для проведения государственного надзора в области карантина растений, то она подлежит возврату в страну-экспортер за счет средств ее владельца, о чем государственный инспектор по карантину растений ставит в известность уполномоченный орган, пограничные и таможенные органы Республики Казахстан с оформлением акта возврата по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.";
      часть вторую пункта 20 изложить в следующей редакции:
      "Если зараженная карантинными объектами подкарантинная продукция не может быть обеззаражена, очищена, переработана, и отсутствуют условия для возврата, то данная продукция подлежит изъятию и уничтожению в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.";
      пункты 2122 изложить в следующей редакции:
      "21. После прохождения карантинного досмотра подкарантинной продукции и проведения мероприятий по карантину растений государственный инспектор по карантину растений ставит на сопроводительных товарно-транспорных документах штамп установленного образца о прохождении государственного надзора в области карантина растений с разрешением на ввоз в пункт назначения и выдает его владельцу акт карантинного досмотра по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      Грузовые операции (перегрузка на другие транспортные средства) с подкарантинной продукцией на фитосанитарных контрольных постах производятся ее владельцами по разрешению государственного инспектора по карантину растений после проведения государственного надзора по карантину растений.
      Акт карантинного досмотра при отсутствии нарушений законодательства в области карантина растений оформляется в течение одного дня.
      22. Ввозимая подкарантинная продукция, а также транспортные средства, прошедшие карантинный досмотр и закончившие таможенное оформление на фитосанитарных контрольных постах, не подвергаются вторичному карантинному досмотру в конечном пункте назначения подкарантинной продукции.";
      часть первую пункта 23 изложить в следующей редакции:
      "23. Вторичный досмотр подкарантинной продукции и транспортных средств, отбор образцов на анализ и экспертизу в пункте назначения подкарантинной продукции для окончания таможенного оформления осуществляются государственными инспекторами по карантину растений уполномоченного органа с последующей экспертизой на установление видового состава вредителей, болезней растений и сорняков, по результатам которых составляется акт досмотра с записью об условиях использования этой продукции по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам.";
      пункты 2527282931 и 33 изложить в следующей редакции:
      "25. Вывоз из Республики Казахстан подкарантинной продукции должен осуществляться на условиях, предусмотренных межгосударственными договорами и соглашениями Республики Казахстан в области карантина растений, а также требованиями национальных служб по карантину растений стран-импортеров.
      27. Физические и юридические лица для получения фитосанитарного сертификата подают в территориальные подразделения уполномоченного органа заявку по форме, согласно приложению 8 к настоящим Правилам.
      28. Карантинное состояние вывозимой подкарантинной продукции устанавливается государственными инспекторами по карантину растений в местах первоначальной отгрузки и, вторично, в морских и речных портах (пристанях), железнодорожных станциях, аэропортах, организациях почтовой связи, объектах внутренней торговли, автовокзалах (автостанциях) и иных объектах при перегрузе (формировании) экспортных партий. При вывозе без перегрузки на фитосанитарных контрольных постах осуществляется только надзор за правильным оформлением фитосанитарного сертификата.
      29. Фитосанитарный сертификат выдается и заверяется личной подписью и печатью (штампом) установленного образца государственным инспектором по карантину растений, исследовавшим подкарантинную продукцию (груз), на основании акта досмотра подкарантинной продукции либо анализа фитосанитарного состояния продукции (груза). Фитосанитарный сертификат выдается на каждую партию подкарантинной продукции и должен удостоверять ее карантинное состояние, иметь сведения о проведенном обеззараживании, выполнении других дополнительных карантинных требований по поставке этой продукции.
      Фитосанитарный сертификат или мотивированный отказ в его выдаче оформляется в срок не более пяти рабочих дней с даты подачи заявки на его получение.
      31. Государственный контроль и надзор в области карантина растений подкарантинной продукции на территории Республики Казахстан осуществляется государственными инспекторами по карантину растений уполномоченного органа.
      33. Для получения карантинного сертификата физические и юридические лица подают заявку по форме, согласно приложению 10 к настоящим Правилам, в уполномоченный орган, а также предъявляют государственному инспектору по карантину растений подкарантинную продукцию для определения карантинного состояния.
      Карантинный сертификат выдается и заверяется личной подписью и печатью (штампом) установленного образца государственным инспектором по карантину растений, исследовавшим подкарантинную продукцию (груз), на основании анализа фитосанитарного состояния подкарантинной продукции (груза). Карантинный сертификат выдается на каждую партию подкарантинной продукции и должен удостоверять ее карантинное состояние, иметь сведения о выполнении дополнительных карантинных требований по поставке этой продукции.
      Карантинный сертификат или мотивированный отказ в его выдаче оформляется в срок не более трех рабочих дней с даты подачи заявки на его получение.";
      дополнить пунктом 34-1 следующего содержания:
      "34-1. В случае, если перевозчик отказывается предъявлять подкарантинную продукцию для проведения государственного надзора в области карантина растений, груз возвращается отправителю.";
      пункт 35 изложить в следующей редакции:
      "35. Обеззараживанию подлежат транспортные средства и подкарантинная продукция, зараженная карантинными объектами, продукция, обеззараживание которой предусмотрено в фитосанитарных требованиях, предъявляемых к ввозимой подкарантинной продукции, а также транспортные средства и подкарантинная продукция потенциально опасные в карантинном отношении, по предписанию государственного инспектора по карантину растений.";
      часть первую пункта 36 исключить;
      дополнить разделами 5, 6 и 7 следующего содержания:

"5. Порядок проведения карантинных
мер физическими и юридическими лицами

      40. Физические и юридические лица, деятельность которых связана с производством, заготовкой, переработкой, хранением, транспортировкой и реализацией подкарантинной продукции:
      1) обеспечивают систематическое обследование посевов, территорий, складов, где хранится подкарантинная продукция;
      2) при выявлении карантинных объектов в течение одного рабочего дня уведомляют уполномоченный орган;
      3) не используют для посева семена, засоренные карантинными сорняками;
      4) отдельно хранят и очищают подкарантинную продукцию, заготовленную в зоне распространения карантинных объектов;
      5) не реже одного раза в год проводят профилактическое обеззараживание складских помещений, где хранится подкарантинная продукция;
      6) соблюдают и выполняют требования законодательства Республики Казахстан в области карантина растений и предписания уполномоченного органа о проведении соответствующих мероприятий по карантину растений.

6. Порядок проведения карантинных
мер местными исполнительными органами

      41. Местные исполнительные органы областей (города республиканского значения, столицы) ведут учет распространения карантинных объектов и предоставляют информацию уполномоченному органу и заинтересованным лицам.
      В районах и сельских округах для ведения учета распространения карантинных объектов закрепляют специалиста, решением местного исполнительного органа области (города республиканского значения, столицы).
      42. По предписанию государственных инспекторов по карантину растений в карантинных зонах на железнодорожных станциях, в морских и речных портах (пристанях), аэропортах, автовокзалах (автостанциях), на объектах внутренней торговли, в организациях почтовой связи и на иных объектах организуют проведение мероприятий по карантину растений физическими и юридическими лицами-владельцами этих объектов, а также органами государственного управления.
      43. По представлению уполномоченного органа в срок не более 10 календарных дней принимают решение об установлении карантинной зоны с введением карантинного режима или его отмене на соответствующих территориях.

7. Порядок наложения и снятия карантина

      44. При выявлении карантинных объектов устанавливаются карантинные зоны по виду карантинного объекта, с указанием границ его распространения.
      Уполномоченный орган совместно с местным исполнительным органом области (города республиканского значения, столицы):
      1) определяет фитосанитарные контрольные посты;
      2) разрабатывает перечень карантинных ограничений и мероприятий по карантину растений;
      3) доводит перечень карантинных ограничений и мероприятий по карантину растений в течение одного рабочего дня до сведения физических, юридических лиц и населения карантинной зоны.
      45. В карантинных зонах запрещаются или вводятся ограничения на вывоз зараженной карантинными объектами подкарантинной продукции.
      Вывоз подкарантинной продукции из карантинных зон за пределы областей (города республиканского значения, столицы) разрешается через организованные временные фитосанитарные контрольные посты и при наличии карантинного сертификата; за пределы Республики Казахстан - при наличии фитосанитарного сертификата.
      Зараженная подкарантинная продукция, вывезенная из карантинной зоны, подлежит возврату, очистке, обеззараживанию либо передаче ее перерабатывающим организациям.
      Зараженная подкарантинная продукция, при невозможности ее обеззараживания или переработке, подлежит изъятию и уничтожению в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      46. Снятие карантинной зоны осуществляется по результатам систематического обследования.
      В случае если на протяжении трех лет с момента установления карантинной зоны не выявлены карантинные объекты, то с данной территории снимается карантинная зона по представлению уполномоченного органа.";
      приложения 12 и 6 исключить;
      приложение 7 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;
      в примечании приложения 9 пункт 3 исключить.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 8 февраля 2012 года № 212

Приложение 7        
к Правилам по охране территории
Республики Казахстан   
от карантинных объектов и 
чужеродных видов      

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
МИНИСТРЛІГІ АГРОӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕНДЕГІ
МЕМЛЕКЕТТІК ИНСПЕКЦИЯ КОМИТЕТІ

REPUBLIC OF KAZAKHSTAN MINISTRY OF AGRICULTURE COMMITTEE OF STATE INSPECTION IN THE AGROINDUSTRIAL COMPLEX

(1) Экспорттаушы және оның мекен-жайы
Name and address of exporter

(2) ФИТОСАНИТАРЛЫҚ СЕРТИФИКАТ
PHYTOSANITARY CERTIFICATE
№______________________________________

(3) Мәлімденген алушы және оның мекен-жайы
Declared name and address of consignee

(4) Кімге: Өсімдіктер кapaнтині және оларды
қорғау жөніндегі ұйымына (елі)
ТО: Plant Protection and Quarantine Organization(s) of (country)

(5) Мәлімденген тасып әкелу пункті
Declared point of entry

(6) Шыққан жері
Place of origin

(7) Мәлімденген тасымалдау тәсілі
Declared means of conveyance

(8) Өнімнің атауы; орын саны және буып-түюдің
сипаттамасы; айрықша белгілер (маркировка);
өсімдіктің ботаниқалық атауы
Name of produce; number and description of packages.
Distinguishing marks and botanical name of plants

(9) Мәлімденген саны
quantity declared

(10) Жоғарыда көрсетілген өсімдіктер, өсімдік өнімдері немесе басқа да карантинге
жатқызылған материалдар тиісті ресми продедураларға сәйкес зерттелді және/немесе
талданды және импорттаушы келісуші тарап мәлімдеген карантиндік зиянес организмдерден
таза деп танылды және реттелетін карантиндік емес зиянкес организмдерге арналғандарын
да қоса импорттаушы келісуші тараптың қолданысыңдағы фитосанитарлық ережелеріне сәйкес
келеді деп танылды.
This is to certify that the plants, plant products or other regulated articles described herein
have been inspected and/or tested according to appropriate official procedures and are considered
to be free from the quarantine pests specified by the importing contracting party and to conform
with the current phytosanitary requirements of the importing contracting party, including those
for regulated non-quarantine pests

(11) Қосымша декларация
Additional declaration

Зарарсыздандыру
disinflation and/or disinfection treatment

Берілген жері
Place of issue

(12) Өндеу тәсілі/Treatment

(13) Химикат (қолданыстағы зат)
Chemical (active ingredient

(14) Экспозициясы және температурасы Duration and temperature

Күні
Date
Уәкілетті инспектордың тегі
Name of authorizedofficer

(15) Концентрация/Concentration

(16) Күні/Date

(17) Қосымша ақпарат/Additional information

Қолы
Signature
Ұйымның мөpi
Stamp of organization

Оборотная сторона фитосанитарного сертификата