"Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 30 сәуiрдегi № 473 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 20 сәуірдегі № 501 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 728 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 28.06.2014 № 728 (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 30 сәуiрдегi № 473 қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасында:
      «Бағдарламаның паспорты» деген 1-бөлімде:
      «Міндеттер» деген жолдағы «1. Тұрғын үй қатынасының оңтайлы моделiн құру» деген сөздер «1. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету» деген сөздермен ауыстырылсын;
      «Қаржыландыру көздері және көлемдері» деген жолда:
      «1 099 373» деген сандар «877 170» деген сандармен ауыстырылсын;
      «533 302» деген сандар «304 478» деген сандармен ауыстырылсын;
      «18 109» деген сандар «44 476» деген сандармен ауыстырылсын;
      «99 556» деген сандар «75 810» деген сандармен ауыстырылсын;
      «451 034» деген сандар «396 533» деген сандармен ауыстырылсын;
      «237 263» деген сандар «172 678» деген сандармен ауыстырылсын;
      «6 500» деген сандар «20 436» деген сандармен ауыстырылсын;
      «22 372» деген сандар «18 520» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Бағдарламаны іске асыру кезеңдері» деген 5-бөлімнің «Тұрғын үй қатынасының оңтайлы моделiн құру» деген 1-кіші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:
      «5.1. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету
      2011 жылы сервистік компанияларды тарта отырып, кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін басқару, күтіп ұстау және жөндеу жөніндегі «пилоттық» жобаларды іске асыру.
      2011 жылы кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеудi қайтарымды қаржыландырудың жаңа тетiктерін әзiрлеу және енгiзу.
      Азаматтардың жинақ жүйесін және аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетуді пайдалана отырып, 2012 - 2015 жылдары кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеу жұмыстарын қаржыландырудың жаңа тетіктерін іске асыру.
      Кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн басқару мен күтiп-ұстау функцияларын кондоминиум объектiлерiн басқару органдары мен сервистiк компаниялардың арасында бөлетін тұрғын үй қатынасының оңтайлы моделiн енгізу, сондай-ақ кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеуді қаржыландыру тетіктерін құру.
      2011 жылғы 22 шілдеде қабылданған «Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне тұрғын үй қатынастары мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының шеңберінде кондоминиум объектiсiн басқару функцияларын кондоминиум объектiлерiн басқару органдарына, ал күтiп ұстау функцияларын сервистiк қызметтің субъектілеріне заңнамалық түрде бекiтiп беру көзделген.
      Кондоминиум объектiсiн күтiп-ұстау дегеніміз кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн пайдалану, оған жөндеу жүргiзу үшiн объектiні басқару органымен шарттың негiзiнде сервистiк қызметтің субъектілері iске асыратын ұйымдастырушылық және техникалық iс-шаралардың жиынтығы деп түсiну қажет. Қазақстанның жекелеген қалаларында жаңа схеманы сынақтан өткізу мақсатында шарттық негізде сервистік компанияларды тарта отырып, көп пәтерлі тұрғын үй қорын күтіп ұстау жөніндегі «пилоттық» жобалар іске асырылатын болады.
      Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу үйдiң едендерiн, қабырғаларын, шатырларын жылылау есебiнен ғимараттың қоршау конструкцияларының жылу-техникалық сипаттамасын жақсарту жөнiндегi құрылыс жұмыстары түрiндегi терможаңғырту элементтерiн өзіне қамтуға тиiс. Ғимаратты терможаңғырту жөнiндегi кешендi жұмыстар кезiнде тұтынылатын жылуды реттеудiң автоматтандырылған жүйесi орнатылады.
      Терможаңғырту элементтерімен ағымдағы жөндеу жүргізу нәтижесінде 10 пайызға дейін, күрделі жөндеу жүргізу нәтижесінде – 30 пайызға дейін тұтынылатын жылуды үнемдеуге қол жеткізіледі.
      2011 – 2012 жылдары кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін ағымдағы және күрделі жөндеу мынадай екі тетік бойынша жүргізілетін болады.
      1-тетік.
      Республикалық бюджеттен жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер бөлінеді, олар мамандандырылған өңірлік ұйымдарды – әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды (бұдан әрі – ӘКК) капиталдандыруға бағытталатын болады.
      Кондоминиум объектісін басқару органы, мердігер, ӘКК мен үй-жай (пәтер) иелерінің арасында кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеуге шарт жасалады.
      Сервистік қызмет субъектісін таңдауды кондоминиум объектісінің үй-жай (пәтер) иелері жалпы жиналыста жүзеге асырады.
      Кондоминиум объектісін басқару органы әрбір объектіге екінші деңгейдегі банкте жинақ шотын ашады.
      Шартта белгіленген мерзімі ішінде үй-жай (пәтер) иелері екінші деңгейдегі банктердегі жинақ шотына ай сайынғы жарналарды жүргізеді.
      ӘКК сервистік қызмет субъектісіне жөндеу жұмыстарының құнын төлейді.
      Жинақталған қаражат екінші деңгейдегі банктің шотынан орындалған жұмыстардың төлемі ретінде ӘКК-ге аударылады, қаражатты одан әрі ӘКК басқа үйлерді жөндеуге жұмсайды.
      2-тетік.
      2011 жылы республикалық бюджеттен жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер бөлінеді, олар мемлекет қатысатын мамандандырылған уәкілетті ұйымдарды капиталдандыруға жұмсалатын болады.
      2012 жылы республикалық бюджеттен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының ЖАО-ға жылына 0,1 % ставкамен 7 жылға кредит бөлінетін болады.
      Облыстың ЖАО облыстық маңызы бар қаланың, ауданның ЖАО-сына кредит береді.
      Облыстық маңызы бар қаланың, ауданның ЖАО-сы мемлекет қатысатын мамандандырылған уәкілетті ұйым құрады немесе осындай жұмыс істеп жатқан ұйымдарды тартады және оларға кредит береді.
      Кондоминиум объектісін басқару органы, бас мердігер болып табылатын мамандандырылған уәкілетті ұйым мен үй-жай (пәтер) иелері арасында кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеуге шарт жасалады.
      Үй-жай (пәтер) иелерінің жалпы жиналысымен келісім бойынша мамандандырылған уәкілетті ұйым жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін қосалқы мердігерлерді таңдайды.
      Мамандандырылған уәкілетті ұйым қосалқы мердігерлерді тарту мүмкіндігімен ортақ мүлікті жөндеудің әрқилы түрлерін жүргізеді.
      Кондоминиум объектісін басқару органы әрбір объектіге екінші деңгейдегі банкте жинақ шотын ашады.
      Шартта белгіленген мерзімі ішінде үй-жай (пәтер) иелері екінші деңгейдегі банктердегі жинақ шотына ай сайынғы жарналарды жүргізеді.
      Жинақталған қаражат екінші деңгейдегі банктің шотынан мамандандырылған уәкілетті ұйымға орындаған жұмыстарға бөліп-бөліп ақы төлеу ретінде аударылады.
      Тұрғындар қайтарған соманы мамандандырылған уәкілетті ұйым кондоминиумның басқа объектілерін жөндеуге жұмсайды.
      Тұрғын үй қорында және республиканың әлеуметтік саласында энергия пайдаланудың тиімділігіне талдау жүргізу мақсатында 2011 – 2013 жылдары көп пәтерлі тұрғын үйлерге және әлеуметтік сала объектілеріне орталықтандырылған энергетикалық аудит жүргізу көзделіп отыр.
      Бұл үшін Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігіне (бұдан әрі – ҚТКШІА) республикалық бюджеттен трансферттер бөлінеді. Осы қаражат есебінен ҚТКШІА әртүрлі конструктивті орындалған және республиканың әртүрлі климаттық аймақтарындағы ғимараттарға энергетикалық тексеру жүргізеді.
      2014 жылдан бастап көрсетілген трансферттер облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына бөлінеді, олар жөндеу жұмыстары жүргізілетін үйлерде энергетикалық аудит жүргізеді.
      Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу аяқталып, жылыту маусымы өткеннен кейін жергілікті атқарушы орган осы жөндеудің энергия тиімділігін бағалау үшін қайта энергетикалық аудит жүргізеді.
      Энергия үнемдеудің мемлекеттік саясатын іске асыру мақсатында бюджет қаражатын пайдалана отырып, ортақ мүлікке жөндеу жүргізу шарттарының бірі олардың жылу-техникалық сипаттамаларын жақсарту, үйге ортақ есептеу құралдарын және жылуды тұтынуды реттеудің автоматтандырылған жүйесін орнату болып табылады.
      Осы міндеттерді жөндеу жұмыстарының мынадай үлгілік түрлері негізінде жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын әзірлеу арқылы шешуге болады:
      «Жертөле» деген бірінші түріне үйге ортақ жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, сумен жабдықтау және су бұру желілерін жөндеу, үйге ортақ жылу энергиясын есептеу аспабы мен сыртқы және ішкі ауаның температурасына байланысты жылу тұтынуды реттеудің автоматтандырылған жүйесін орнату, энергия үнемдейтін жарықтандыру жүргізу, Жертөленің қабырғаларын, төбесін және еденін жөндеу жұмыстары жатады.
      «Жертөле-кіреберіс» деген екінші түрге бірінші түрдің барлық жөндеу жұмыстары және қосымша энергия үнемдейтін кіреберісте терезелер мен есіктер орнату, кіреберісті жөндеу, домофондар, пошта жәшіктерін және өзге кіреберіс жабдықтарын орнату жатады.
      «Жертөле-кіреберіс-шатыр» деген үшінші түрге бірінші және екінші түрлердің барлық жөндеу жұмыстары мен қосымша шатырды жөндеу және энергия үнемдейтін материалдарды жылылау жатады, бұл ретте шатырдың конструкциясын тегіс түрден сырғымалы түрге өзгертуге болады.
      «Жертөле-кіреберіс-шатыр-қабырғалар» деген төртінші түрге бірінші, екінші және үшінші түрлердің барлық жөндеу жұмыстары және қосымша қабырғаларды жөндеу мен жылылау, тұрғын үйдің сыртқы түрін өзгерту жатады.
      Энергия тиімділігін арттыру мақсатында жөндеу жұмыстарының бірінші, екінші, үшінші, төртінші түрлерін жүргізген кезде үй-жай (пәтер) иелерінің жалпы жиналысының шешімі бойынша үйге ортақ жылу энергиясын есепке алудың және жылуды тұтынуды реттеудiң автоматтандырылған жүйесi орнатылады.
      «Лифт» деген бесінші түрге лифтілерді және лифт жабдықтарын жөндеу немесе ауыстыру жұмыстары жатады.
      «Ағымдағы жөндеу» деген алтыншы түрге ғимараттың жекелеген элементтерін және конструкцияларын таңдаулы ағымдағы жөндеу жатады.
      Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу жөніндегі жобаларды іске асыру сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтік құжаттарға сәйкес жүргізілуге тиіс.
      2013 жылдан бастап кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу мынадай тетіктер бойынша жүргізіледі.
      Республикалық бюджеттен облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына нысаналы трансферттер бөлінеді, олар мемлекеттің қатысуымен мамандандырылған уәкілетті ұйымдарды капиталдандыруға жұмсалатын болады.
      Мамандандырылған уәкілетті ұйымдарды капиталдандыруға арналған бюджеттік өтінімді қалыптастыру экономикалық сараптаманың қорытындысын қоса бере отырып, қаржы-экономикалық негіздеменің (ҚЭН) және кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін техникалық тексеру актілерінің негізінде жүргізіледі.
      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары қажет болған жағдайда көрсетілген тетікті іске асыру үшін
жергілікті бюджеттің қаражатын пайдаланады.
      Кондоминиум объектісін басқару органы, үй-жай (пәтер) иелері мен бас мердігер болып табылатын мамандандырылған уәкілетті ұйым арасында кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге шарт жасалады.
      Мамандандырылған уәкілетті ұйым қосалқы мердігер ұйымды таңдаған кезде конкурстық комиссияның құрамына кондоминиумның жөнделетін объектілерінің үй-жай (пәтер) иелерінің өкілдерін қосады.
      Мамандандырылған уәкілетті ұйым қосалқы мердігерлерді тарту мүмкіндігімен ортақ мүлікті жөндеудің әрқилы түрлерін жүргізеді.
      Кондоминиум объектісін басқару органы үй-жай (пәтер) иелері бастапқы жарна жинақтауы үшін кондоминиумның әрбір объектісіне екінші деңгейдегі банкте жинақ шотын ашады.
      Осы қаражатты кондоминиум объектісін басқару органы бастапқы жарна енгізуге және мамандандырылған уәкілетті ұйым орындаған жөндеу жұмыстарына ақы төлеуге пайдаланады.
      Шартта белгіленген мерзім ішінде үй-жай (пәтер) иелері екінші деңгейдегі банктердегі жинақ шотына ай сайынғы жарналарды жүргізеді.
      Аз қамтылған отбасылар (азаматтар) үшін үй-жайдың (пәтердің) пайдалы алаңның 1 шаршы метрі үшін орындалған жұмыс үшін төлемнің мөлшері ай сайын 3 % АЕК-тен артық болмауға тиіс.
      Төлемнің осы мөлшерін негізге ала отырып, үй-жай (пәтер) иелерінің шартты орындау мерзімі белгіленеді.
      Үй-жай (пәтер) иелері жинаған бастапқы жарнаның мөлшері мынадай тәртіппен белгіленеді:
      2013 жылдан бастап – 3 %;
      2014 жылдан бастап – 5 %;
      2015 жылдан бастап – кемінде 7 %.
      Бастапқы жарнаға ақшалай қаражаттан басқа кондоминиум объектілерін тіркеуге, техникалық аудит жүргізуге және ақау ведомосін әзірлеуге, жобалау-сметалық құжаттаманы (ЖСҚ) әзірлеу мен мемлекеттік сараптама жүргізуге арналған шығындар, сондай-ақ кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін жөндеуге байланысты өзге де шығындар жатады.
      Тұрғындар қайтарған соманы мамандандырылған уәкілетті ұйым басқа кондоминиум объектілерін жөндеуге пайдаланады.
      Перспективада мамандандырылған уәкілетті ұйымның рөлін кәсіпкерлік құрылымдар, ал оларды қаржыландыруды – мамандандырылған қаржы институттары (агенттіктер) және екінші деңгейдегі банктер алады.
      Осы тетікті іске асыру үшін оған қатысушылар мынадай әрекет жасауға тиіс.
      Жергілікті атқарушы органдар:
      1) үй-жай (пәтер) иелерінің өтінімдері бойынша жоғарыда көрсетілген тетіктің шеңберінде жөндеуге жататын үйлердің тізбесін қалыптастырады;
      2) тұрғын үй инспекцияларына тиісті актілерді бере отырып, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне техникалық тексеру жүргізуді ұйымдастырады;
      3) тұрғын үйге энергетикалық аудит жүргізуді ұйымдастырады;
      4) ЖСҚ келісуді қамтамасыз етеді;
      5) мамандандырылған уәкілетті ұйымның жарғылық капиталын ұлғайту үшін ҚЭН әзірлейді;
      6) ҚЭН-ге экономикалық сараптама жүргізуді қамтамасыз етеді;
      7) ҚЭН және экономикалық сараптамасы бар бюджеттік өтінімді ҚТКШІА-ге жібереді;
      8) жөндеу жұмыстарының барысын бақылауды және үй-жай (пәтер) иелерінен қаражаттың қайтарылуына мониторингті қамтамасыз етеді;
      9) аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй көмегін төлеуді ұйымдастырады.
      Мамандандырылған уәкілетті ұйым:
      1) басқару органы мен үй-жай (пәтер) иелері арасында жөндеу жұмыстарын орындауға шарт жасасуды;
      2) үй-жай (пәтер) иелерінің өкілдерімен бірлесіп, қосалқы мердігер ұйымды таңдау бойынша конкурс өткізуді;
      3) жөндеу жұмыстарын орындау және шартқа сәйкес төлемдерді қабылдауды;
      4) үй-жай (пәтер) иелерінен – шартқа қатысушылардан берешектерді сот тәртібімен өндіріп алуды ұйымдастыруды жүзеге асырады.
      Кондоминиум объектісін басқару органы:
      1) кондоминиум объектісін тіркеуді жүзеге асырады;
      2) екінші деңгейдегі банктерден кондоминиум объектісіне ағымдағы және жинақ шоттарын ашуды қамтамасыз етеді;
      3) кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкіне техникалық аудит жүргізуді және ақау ведомосін жасауды ұйымдастырады;
      4) ЖСҚ әзірлеуді және оған мемлекеттік сараптама жүргізуді ұйымдастырады;
      5) мамандандырылған уәкілетті ұйыммен шартқа қол қоюды қамтамасыз етеді;
      6) орындалған жұмысты қабылдауға қатысады;
      7) жалпы жиналыстың шешімін орындаудан бас тартқан және шартқа қатыспайтын үй-жай (пәтер) иелерінен берешекті сот тәртібімен өндіріп алу туралы талап арыз беруді жүзеге асырады.
      Үй-жай (пәтер) иелерінің жалпы жиналысы:
      1) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне жөндеу жүргізу туралы шешім қабылдайды;
      2) ҚТКШІА бекіткен жөндеу жұмыстарының түрлерін таңдауды жүзеге асырады;
      3) бастапқы жарнаға жұмсалатын шығыстар сметасын бекітеді;
      4) қосалқы мердігерлерді таңдау жөніндегі конкурстық комиссияға қатысу үшін өкілдерді таңдауды қамтамасыз етеді;
      5) қосалқы мердігерлерді таңдауға келісім беруді жүзеге асырады;
      6) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін жөндеуге арналған ЖСҚ-ны бекітеді;
      7) әрбір үй-жайға (пәтерге) жүктелетін кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін жөндеуге жұмсалатын шығыстардың сметасын бекітеді, ол жеке (бөлек) меншіктегі тұрғын (немесе) тұрғын емес пайдалы алаңның осы кондоминиум объектісіндегі барлық тұрғын пайдалы алаңның және барлық тұрғын емес алаңның сомасына қатынасы бойынша анықталады;
      8) екінші деңгейдегі банктердің шотында ай сайынғы жарналардың мөлшерін бекітеді;
      9) мамандандырылған уәкілетті ұйыммен шартқа қол қоюды қамтамасыз етеді;
      10) орындалған жұмыстарды қабылдауға қатысу үшін өкілдерді таңдайды.
      Орындалған жұмыстарды қабылдауға ЖАО-ның тұрғын үй инспекциялары, кондоминиум объектісін басқару органдары және үй-жай (пәтер) иелерінің өкілдері қатысады.
      Аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) жергілікті бюджеттің қаражаты есебінен кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға ақы төлеу үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесіне сәйкес тұрғын үй көмегі көрсетіледі.
      Кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеуге қатысушы тұрғындар санының артуы тұрғын үй көмегіне мұқтаж тұрғындар санының артуына алып келеді. Осыған байланысты облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарына тұрғын үй көмегін көрсетуге республикалық бюджеттен трансферттер бөлінетін болады.
      Пәтер (үй-жай) меншік иелерінің тұрғын үй қорын терможаңғырту үдерісіне тарту үшін халықтың арасында энергия үнемдеуді насихаттау жөнінде іс-шаралар жүргізу қажет.
      Халықтың арасында энергия үнемдеуді насихаттау Бағдарламаны табысты іске асырудың негізі болып табылады және мынадай негізгі іс-шараларды қамтиды: ағартушылық және арнайы әдебиетті тираждау және тарату, өңірлік семинарлар, көрмелер және конференциялар ұйымдастыру, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қоғамдық акциялар мен жарнамалық науқандар өткізу.
      Осының нәтижесінде көп қабатты тұрғын үйге өзінің жеке меншік тұрғын үй ретінде иелік ету қатынасы және энергияны үнемдеу қатынасы қалыптасуға тиіс.»;
      «Қажетті ресурстар» деген 6-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Қажетті ресурстар
      «2011 – 2020 жылдары Бағдарламаны iске асыруға байланысты қаржы шығындары:

Жылдар

Қажеттi қаражаттың жалпы көлемi (млн. теңге)

Оның iшiнде

республикалық бюджет

жергiлiктi бюджет

кәсiпорындардың қаражаты

азаматтардың қаражаты

Барлығы

877 010

304 478

44 476

452 406

75 810

2011

71 464

37 267

5 614

28 583

-

2012

61 237

25 085

3 799

31 623

730

2013

82 207

37 406

3 733

38 258

2 810

2014

80 078

29 610

2 962

41 576

5 930

2015

101 547

43 310

4 328

44 859

9 050

2016

88 788

26 260

4 438

47 700

10 390

2017

94 897

29 160

4 728

49 819

11 190

2018

96 446

26 260

4 838

53 638

11 710

2019

98 762

25 160

4 928

56 704

11 970

2020

101 744

24 960

5 108

59 646

12 030

»;

      «Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары» деген 7-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

«7. Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық
шаруашылығын жаңғыртудың 2011 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары 1-кезең

Р/с

Iс-шаралар

Аяқтау нысаны

Орындауға жауаптылар

Орындау мерзiмi

1

2

3

4

5

1. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету

1.

Қарағанды және Шымкент қалаларында сервистік компаниялар құру

Пилоттық жобалар

Қарағанды, Оңтүстік Қазақстан облыстарының әкімдіктері, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келісім бойынша)

2011 жылғы 3-тоқсан

2.

Кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеуді қамтамасыз ету

ҚТКШIА-ға ақпарат

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдары желтоқсан

3.

Көп пәтерлi тұрғын үйлерге энергетикалық аудит өткiзу

Тұрғын үйлердiң энергетикалық аудитiнiң паспорты

ҚТКШIА, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2013 жылдары желтоқсан

4.

Көп пәтерлi тұрғын үйлерге энергетикалық аудит өткiзу

Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2014 – 2015 жылдары желтоқсан

5.

Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды капиталдандыру

Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктері

2011 – 2012 жылдар

6.

Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу үшiн мамандандырылған қаржы ұйымын капиталдандыру

Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2011 – 2015 жылдар

7.

Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеуге кредит беру үшiн мамандандырылған қаржы ұйымына кредит беру

Жергілікті атқарушы органдарға бюджеттік кредиттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктері

2012 жыл

8.

Аз қамтамасыз етiлген азаматтарға кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеуге тұрғын үй көмегiн беру

Жергiлiктi атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдар

9.

Энергия үнемдеу саясатын насихаттау

Халықтың арасында кеңiнен ақпараттық - түсiндiру жұмысын жүргiзу

ҚТКШIА, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдары желтоқсан

2. Коммуналдық инфрақұрылымды жаңғырту

10.

Инженерлiк желiлердiң (жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау жүйелерiнiң) техникалық жай-күйiне бағалау жүргiзу

Инженерлiк желiлердiң техникалық жай-күйi туралы есеп

«ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2011 – 2015 жылдары желтоқсан

11.

Жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау жүйелерiн жаңғырту және қайта жаңарту жөнiндегi жобаларды iске асыру

Инженерлiк желiлерi жаңғырту

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «КЕГОК» АҚ, «ҚазТрансГаз» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдары желтоқсан

12.

ТКШ-ге мониторинг жүргiзудiң және бақылаудың ақпараттық-талдау жүйесiнiң техникалық-экономикалық негiздемесiн әзiрлеу

Техникалық- экономикалық негiздемесiнің жобасы

«ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 жылғы
3-тоқсан

13.

ТКШ-тегi нормативтiк-техникалық құжаттаманы әзiрлеу

Нормативтiк-техникалық базаны жетiлдiру

«ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша), «Қазақ Суарнажоба» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдары желтоқсан

14.

Халықаралық қаржы институттарын және екiншi деңгейдегi банктердi тарта отырып, коммуналдық сектордағы жобаларды бiрлесiп қаржыландыру үшiн арнайы құралдар әзiрлеу

Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныс

ҚТКIША, ЭДСМ, Қаржыминi, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 жылғы
3-тоқсан

15.

«Инженерлiк жүйелер мен желiлер» мамандығын әзiрлеу және жоғары кәсiптiк бiлiм беру жiктеуiшiне енгiзу

Жоғары кәсiптiк бiлiм беру жiктеуiшiне өзгерiс

БҒМ, ҚТКШIА, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 жылғы
4-тоқсан

16.

ТКШ саласы мамандарының бiлiктiлiгi мен құзыретiн арттыру жүйесiн дамыту жөнiндегi ұсыныстар әзiрлеу

БҒМ-ға ұсыныс

ҚазҰТУ, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 – 2015 жылдары 4-тоқсан

2-кезең

1. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету

17.

Кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін жөндеуді қамтамасыз ету

ҚТКШIА-ға ақпарат

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2016 – 2020 жылдары желтоқсан

18.

Көп пәтерлi тұрғын үйлерге энергетикалық аудит өткiзу

Тұрғын үйлердiң энергетикалық аудитiнiң паспорты

Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2016 – 2020 жылдары желтоқсан

19.

Кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеу үшiн мамандандырылған қаржы ұйымын капиталдандыру

Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2016 – 2020 жылдар

20.

Аз қамтамасыз етiлген азаматтарға кондоминиум объектiлерiнiң ортақ мүлкiн жөндеуге тұрғын үй көмегiн беру

Жергiлiктi атқарушы органдарға нысаналы трансферттер

ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2016 – 2020 жылдар

21.

Энергия үнемдеу саясатын насихаттау

Халықтың арасында кеңiнен ақпараттық- түсiндiру жұмысын жүргiзу

ҚТКШIА, «ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 - 2015 жылдары желтоқсан

2. Коммуналдық инфрақұрылымды жаңғырту

22.

Инженерлiк желiлердiң (жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау жүйелерiнiң) техникалық жай-күйiне бағалау жүргiзу

Инженерлiк желiлердiң техникалық жай-күйi туралы есеп

«ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша), облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi

2016 - 2020 жылдары желтоқсан

23.

Жылумен жабдықтау, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау жүйелерiн жаңғырту және қайта жаңарту жөнiндегi жобаларды iске асыру

Инженерлiк желiлердi жаңғырту

«ҚТКШIА, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдiктерi, «КЕГОК» АҚ, «ҚазТрансГаз» АҚ (келiсiм бойынша)

2016 - 2020 жылдары желтоқсан

24.

ТКШ-тегi нормативтiк-техникалық құжаттаманы әзiрлеу

Нормативтiк-техникалық базаны жетiлдiру

«ТКШ ҚазОрталығы» АҚ (келiсiм бойынша), «Қазақ Суарнажоба» АҚ (келiсiм бойынша)

2016 - 2020 жылдары желтоқсан

кестенің жалғасы

Болжамды шығыстар (млн. теңге)

Қаржыландыру көздерi

Бюджеттiк бағдарламаның (егер болса) №

2011

2012

2013

2014

2015

Барлығы

6

7

8

1. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету

Талап етілмейді




730

2 810

6 080

8 370

17 990

Азаматтардың қаражаты

-

210

210

210



630

РБ

007




210

210

420

РБ

007

1 842

5 000




6 482

РБ

031

5 500


26 000

26 000

26 000

83 500

РБ



8 000




8 000

РБ

027


563

543

456

500

2 062

РБ

028

200

150

150

150

150

800

РБ

007

2.Комуналдық инфрақұрылымды жаңғырту

250

250

250

250

250

1 250

РБ

019

98 965

10 812

10 153

2 444

16 100

68 474

РБ

012

2 896

1 081

1 015

244

1 610

6 846

ЖБ

012

28 583

31 623

38 258

41 576

44 859

184 899

Кәсiпорындардың қаражаты


14






Меншікті қаражат


150

100

100

100

100

550

РБ


Талап етiлмейдi



Талап етiлмейдi



Талап етiлмейдi



2-кезең

1.Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды қамтамасыз ету

10 620

13 180

15 610

17 940

20 310

77 660

Азаматтардың қаражаты


210

210

210

210

210

1 050

РБ

007

8 000

8 000

4 000

2 000


22 000

РБ


500

500

500

500

500

500

РБ

028

150

150

150

150

150

750

РБ

007

2.Комуналдық инфрақұрылымдық жаңғырту

250

250

250

250

250

1 250

РБ

019

17 200

20 100

21 100

22 100

23 900

104 500

РБ

012

1 911

2 233

2 355

2 455

2 655

11 609

ЖБ

012

47 700

49 819

53 638

56 704

59 646

267 507

Кәсiпорындардың қаражаты


100

100

100

100

100

500

РБ

003

».

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2011 года № 473 "Об утверждении Программы модернизации жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан на 2011-2020 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 апреля 2012 года № 501. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 728

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.06.2014 № 728 (вводится в действие с 01.01.2015).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2011 года № 473 «Об утверждении Программы модернизации жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан на 2011-2020 годы» следующие изменения:
      в Программе модернизации жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан на 2011-2020 годы, утвержденной указанным постановлением:
      в разделе 1 «Паспорт Программы»:
      в строке «Задачи» слова «1. Создание оптимальной модели жилищных отношений» заменить словами «1. Обеспечение содержания жилищного фонда»;
      в строке «Источники и объемы финансирования»:
      цифры «1 099 373» заменить цифрами «877 170»;
      цифры «533 302» заменить цифрами «304 478»;
      цифры «18 109» заменить цифрами «44 476»;
      цифры «99 556» заменить цифрами «75 810»;
      цифры «451 034» заменить цифрами «396 533»;
      цифры «237 263» заменить цифрами «172 678»;
      цифры «6 500» заменить цифрами «20 436»;
      цифры «22 372» заменить цифрами «18 520»;
      подраздел 1 «Создание оптимальной модели жилищных отношений» раздела 5 «Этапы реализации Программы» изложить в следующей редакции:
      «5.1. Обеспечение содержания жилищного фонда
      В 2011 году реализация «пилотных» проектов с привлечением сервисных компаний по управлению, содержанию и ремонту общего имущества объектов кондоминиума.
      В 2011 году разработка и внедрение новых механизмов возвратного финансирования ремонта общего имущества объектов кондоминиума.
      В 2012-2015 годах реализация механизмов финансирования ремонтных работ общего имущества объектов кондоминиума путем использования накопительной системы граждан и предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам).
      Внедрение оптимальной модели жилищных отношений, при которой функции управления и содержания общего имущества объекта кондоминиума разделены между органом управления объектом кондоминиума и сервисными компаниями, а также создание механизмов финансирования ремонта общего имущества объектов кондоминиума.
      В рамках принятого 22 июля 2011 года Закона Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам жилищных отношений» предусмотрено законодательное закрепление функций управления объектом кондоминиума за органами управления объектами кондоминиумов, а функций содержания - за субъектами сервисной деятельности.
      Под содержанием объекта кондоминиума следует понимать совокупность организационных и технических мероприятий, реализуемых субъектами сервисной деятельности на основании договора с органом управления объектом для эксплуатации, проведения ремонта общего имущества объекта кондоминиума.
      В целях апробации новой схемы в отдельных городах Казахстана будут реализованы «пилотные» проекты по содержанию многоквартирного жилого фонда с привлечением на договорной основе сервисных компаний.
      Ремонт общего имущества объектов кондоминиума должен включать в себя элементы термомодернизации - вида строительных работ по улучшению теплотехнических характеристик ограждающих конструкций зданий за счет утепления полов, стен, кровли дома. При комплексе работ по термомодернизации здания устанавливаются автоматизированные системы регулирования теплопотребления.
      В результате проведения текущего ремонта с элементами термомодернизации достигается экономия теплопотребления до 10 процентов, в результате проведения капитального ремонта - до 30 процентов.
      В 2011-2012 годах текущий и капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума будет производиться по двум следующим механизмам.
      Механизм 1.
      Из республиканского бюджета будут выделены местным исполнительным органам целевые трансферты, которые будут направлены на капитализацию специализированных региональных организаций - социально-предпринимательских корпораций (далее - СПК).
      Между органом управления объектом кондоминиума, подрядчиком, СПК и собственниками помещений (квартир) заключаются договоры на проведение ремонта общего имущества объектов кондоминиума.
      Выбор субъекта сервисной деятельности осуществляется собственниками помещений (квартир) объекта кондоминиума на общем собрании.
      Орган управления объектом кондоминиума открывает на каждый объект кондоминиума сберегательный счет в банке второго уровня.
      В течение срока, установленного договором, собственники помещений (квартир) производят ежемесячные взносы на сберегательный счет в банке второго уровня.
      СПК оплачивает субъекту сервисной деятельности стоимость ремонтных работ.
      Накопленные средства со счета в банке второго уровня перечисляются в СПК в качестве оплаты выполненных работ, которые в дальнейшем СПК использует на ремонт других жилых домов.
      Механизм 2.
      В 2011 году из республиканского бюджета местным исполнительным органам будут выделены целевые трансферты, которые будут направлены на капитализацию специализированных уполномоченных организаций с участием государства.
      В 2012 году из республиканского бюджета МИО областей, городов Астана и Алматы будут выделены кредиты под 0,1 % годовых на 7 лет.
      МИО области предоставляет кредит МИО района, города областного значения.
      МИО района, города областного значения создает специализированную уполномоченную организацию с участием государства или привлекает аналогичные действующие организации и предоставляет им кредит.
      Между органом управления объектом кондоминиума, специализированной уполномоченной организацией, которая является генподрядчиком, и собственниками помещений (квартир) заключается договор на проведение ремонта общего имущества объектов кондоминиума.
      По согласованию с общим собранием собственники помещений (квартир) специализированная уполномоченная организация выбирает субподрядчиков для выполнения ремонтных работ.
      Специализированная уполномоченная организация производит различные виды ремонта общего имущества с возможностью привлечения субподрядчиков.
      Орган управления объектом кондоминиума открывает на каждый объект кондоминиума сберегательный счет в банке второго уровня.
      В течение срока, установленного договором, собственники помещений (квартир) производят ежемесячные взносы на сберегательный счет в банке второго уровня.
      Накопленные средства со счета в банке второго уровня перечисляются в специализированную уполномоченную организацию в качестве оплаты выполненных работ в рассрочку.
      Суммы, возвращенные жителями, специализированная уполномоченная организация использует на ремонт других объектов кондоминиума.
      В целях проведения анализа эффективности использования энергии в жилищном фонде и социальной сфере республики в 2011-2013 годы предусматривается централизованное проведение энергетического аудита многоквартирных жилых домов и объектов социальной сферы.
      Для этого Агентству по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства (далее – АДСиЖКХ) из республиканского бюджета выделяются трансферты. За счет этих средств АДСиЖКХ проводит энергетическое обследование зданий в различном конструктивном исполнении и различных климатических зонах республики.
      С 2014 года указанные трансферты будут выделяться местным исполнительным органам областей, городов Астана и Алматы, которые будут проводить энергетический аудит в тех домах, в которых будут производиться ремонтные работы.
      После завершения ремонта общего имущества объектов кондоминиума и прохождения отопительного периода местные исполнительные органы проводят повторный энергетический аудит для оценки энергоэффективности данного ремонта.
      В целях реализации государственной политики энергосбережения одним из условий проведения ремонта общего имущества с использованием бюджетных средств будут являться улучшение его теплотехнических характеристик, установка общедомового прибора учета тепловой энергии и автоматизированной системы регулирования теплопотребления.
      Решение этих задач возможно через разработку предпроектной и проектной документации на основе следующих типовых видов ремонтных работ:
      Первый вид «Подвал», включает в себя работы по ремонту общедомовых сетей теплоснабжения, электроснабжения, водоснабжения и водоотведения, установку общедомового прибора учета тепловой энергии и автоматизированной системы регулирования теплопотребления в зависимости от температуры наружного и внутреннего воздуха, проведение энергосберегающего освещения, ремонт стен, потолка и пола подвала.
      Второй вид «Подвал-подъезд» включает в себя все ремонтные работы первого вида и дополнительно установку энергосберегающих подъездных окон и дверей, ремонт подъезда, установку домофона, почтовых ящиков и прочего подъездного оборудования.
      Третий вид «Подвал-подъезд-кровля» включает в себя все ремонтные работы первого и второго видов и дополнительно ремонт и утепление кровли энергосберегающими материалами, при этом возможно изменение конструкции кровли с плоской на скатную.
      Четвертый вид «Подвал-подъезд-кровля-стены» включает в себя все ремонтные работы первого, второго и третьего видов и дополнительно ремонт и утепление стен, изменение внешнего вида жилого дома.
      В целях повышения энергоэффективности по решению общего собрания собственников помещений (квартир) при производстве первого, второго, третьего и четвертого видов ремонтных работ устанавливается общедомовой прибор учета тепловой энергии и автоматизированная система регулирования теплопотребления.
      Пятый вид «Лифт» включает в себя работы по ремонту либо замене лифтов и лифтового оборудования.
      Шестой вид «Текущий ремонт» включает в себя выборочный текущий ремонт отдельных элементов и конструкций зданий.
      Реализация проектов по ремонту общего имущества объектов кондоминиума должна производиться в соответствии с государственными нормативными документами в области архитектуры, градостроительства и строительства.
      С 2013 года ремонт общего имущества объектов кондоминиума будет производиться по следующему механизму.
      Из республиканского бюджета будут выделены целевые трансферты местным исполнительным органам областей, городов Астана и Алматы, которые будут направлены на капитализацию специализированной уполномоченной организации с участием государства.
      Формирование бюджетной заявки для капитализации специализированной уполномоченной организации производится на основании финансово-экономического обоснования (ФЭО) с приложением заключения экономической экспертизы и актов технического обследования общего имущества объектов кондоминиума.
      Местные исполнительные органы областей, городов Астана и Алматы при необходимости используют средства местного бюджета для реализации указанного механизма.
      Между органом управления объектом кондоминиума, собственниками помещений (квартир) и специализированной уполномоченной организацией, которая является генподрядчиком, заключается договор на проведение ремонта общего имущества объекта кондоминиума.
      При определении субподрядной организации специализированная уполномоченная организация в состав конкурсной комиссии включает представителей собственников помещений (квартир) ремонтируемых объектов кондоминиума.
      Специализированная уполномоченная организация производит различные виды ремонта общего имущества с возможностью привлечения субподрядчиков.
      Орган управления объектом кондоминиума открывает на каждый объект кондоминиума сберегательный счет в банке второго уровня для накопления средств собственниками помещений (квартир).
      Эти средства орган управления объектом кондоминиума использует для внесения первоначального взноса и оплаты ремонтных работ, выполненных специализированной уполномоченной организацией.
      В течение срока, установленного договором, собственники помещений (квартир) производят ежемесячные взносы на сберегательный счет в банке второго уровня.
      Для малообеспеченных семей (граждан) размер платежей за выполненные работы за 1 кв метр полезной площади помещения (квартиры) в месяц не должен превышать 3% от МРП.
      Исходя из данного размера платежей определяется срок исполнения договора собственниками помещений (квартир).
      Размер предварительного взноса, накапливаемого собственниками помещений (квартир), устанавливаются в следующем порядке:
      с 2013 года – 3 %;
      с 2014 года – 5 %;
      с 2015 года – не менее 7 %.
      В первоначальный взнос кроме денежных средств включаются затраты на регистрацию объекта кондоминиума, проведение технического аудита и разработку дефектной ведомости, разработку и проведение государственной экспертизы проектно-сметной документации (ПСД), а также иные, связанные с ремонтом общего имущества объекта кондоминиума.
      Суммы, возвращенные жителями, специализированная уполномоченная организация использует на ремонт других объектов кондоминиума.
      В перспективе роль специализированной уполномоченной организации возьмут на себя также предпринимательские структуры, а их финансирование - специализированные финансовые институты (агентства) и банки второго уровня.
      Для реализации данного механизма его участники выполняют следующие действия.
      Местные исполнительные органы:
      1) формируют перечень домов, подлежащих ремонту в рамках вышеуказанного механизма по заявкам собственников помещений (квартир);
      2) организуют проведение технического обследования общего имущества объекта кондоминиума с выдачей жилищными инспекциями соответствующих актов;
      3) организуют проведение энергетического аудита жилого дома;
      4) обеспечивают согласование ПСД;
      5) разрабатывают ФЭО для увеличения уставного капитала специализированной уполномоченной организации;
      6) обеспечивают проведение экономической экспертизы ФЭО;
      7) направляют бюджетную заявку с ФЭО и заключением экономической экспертизы в АДСиЖКХ;
      8) обеспечивают контроль за ходом проведения ремонтных работ и мониторинг возврата средств от собственников помещений (квартир);
      9) организуют выплату жилищной помощи малообеспеченным гражданам.
      Специализированная уполномоченная организация осуществляет:
      1) заключение договоров с органами управления и собственниками помещений (квартир) объектов кондоминиума на выполнение ремонтных работ;
      2) совместно с представителями собственников помещений (квартир) проведение конкурса по выбору субподрядной организации;
      3) выполнение ремонтных работ и прием платежей в соответствии с договором;
      4) организацию судебного взыскания задолженности с собственников помещений (квартир) – участников договора.
      Орган управления объектом кондоминиума:
      1) осуществляет регистрацию объекта кондоминиума;
      2) обеспечивает открытие в банках второго уровня текущего и сберегательного счетов на объект кондоминиума;
      3) организует технический аудит общего имущества объекта кондоминиума и разработку дефектной ведомости;
      4) организует разработку ПСД и проведение ее государственной экспертизы;
      5) обеспечивает подписание договора со специализированной уполномоченной организацией;
      6) принимает участие в приемке выполненных работ;
      7) осуществляет подачу исковых заявлений о взыскании задолженности с собственников помещений (квартир), отказавшихся от выполнения решения общего собрания и не участвующих в договоре.
      Общее собрание собственников помещений (квартир):
      1) принимает решение о проведении ремонта общего имущества объекта кондоминиума;
      2) осуществляет выбор видов ремонтных работ, утвержденных АДСиЖКХ;
      3) утверждает смету расходов на первоначальный взнос;
      4) обеспечивает выбор представителей для участия в конкурсной комиссии по выбору субподрядной организации;
      5) осуществляет согласование выбора субподрядной организации;
      6) утверждает ПСД на ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      7) утверждает сумму расходов на первоначальный взнос и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, возлагаемую на каждую квартиру (помещение), которая определяется отношением полезной площади жилых и (или) нежилых площадей, находящейся в индивидуальной (раздельной) собственности, к сумме полезных площадей всех жилых и площадей всех нежилых помещений, находящихся в данном объекте кондоминиума;
      8) утверждает размер ежемесячных взносов на сберегательный счет в банке второго уровня;
      9) обеспечивает подписание договора со специализированной уполномоченной организацией;
      10) осуществляет выбор представителей для участия в приемке выполненных работ.
      В приемке выполненных работ принимают участие жилищные инспекции, органы управления объектом кондоминиума и представители собственников помещений (квартир) ремонтируемых объектов.
      Малообеспеченным семьям (гражданам) за счет средств местного бюджета будет оказана жилищная помощь для оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания) в соответствии с Правилами предоставления жилищной помощи, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314.
      Увеличение количества жителей, участвующих в ремонте общего имущества объектов кондоминиума, повлечет за собой увеличение количества нуждающихся в жилищной помощи. В этой связи, местным исполнительным органам областей, городов Астана и Алматы выделяются трансферты из республиканского бюджета на оказание жилищной помощи.
      В целях вовлечения собственников квартир (помещений) в процесс термомодернизации жилищного фонда необходимо проведение мероприятий по пропаганде энергосбережения среди населения.
      Пропаганда энергосбережения среди населения является основой успешной реализации программы и включает в себя следующие основные мероприятия: тиражирование и распространение просветительской и специальной литературы, организацию в регионах семинаров, выставок и конференций, проведение общественных акций и рекламных компаний через средства массовой информации.
      В результате должно быть сформировано хозяйское отношение к многоквартирному дому как к собственному жилью и бережливое отношение к энергии.»;
      раздел 6 «Необходимые ресурсы» изложить в следующей редакции:
      «6. Необходимые ресурсы
      Финансовые затраты, связанные с реализацией Программы в 2011-2020 годах:

Годы

Общий объем
необходимых
средств
(млн. тенге)

В том числе

Республиканский
бюджет

Местный
бюджет

Средства
предприятий

Средства
граждан

Всего

877 010

304 478

44 476

452 406

75 810

2011

71 464

37 267

5 614

28 583

-

2012

61 237

25 085

3 799

31 623

730

2013

82 207

37 406

3 733

38 258

2 810

2014

80 078

29 610

2 962

41 576

5 930

2015

101 547

43 310

4 328

44 859

9 050

2016

88 788

26 260

4 438

47 700

10 390

2017

94 897

29 160

4 728

49 819

11 190

2018

96 446

26 260

4 838

53 638

11 710

2019

98 762

25 160

4 928

56 704

11 970

2020

101 744

24 960

5 108

59 646

12 030

                                                                  »;
      раздел 7 «План мероприятий по реализации Программы модернизации жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан на 2011-2020 годы» изложить в следующей редакции:

«7. План мероприятий по реализации Программы модернизации
жилищно-коммунального хозяйства Республики Казахстан на
2011 - 2020 годы 1 этап

№ п/п

Мероприятия

Форма
завершения

Ответ-
ственные
за
исполнение

Сроки
исполнения

Предполагаемые расходы
(млн. тенге)

Источники
финан-
сиро-
вания
 

№ бюджет-
ной
програм-
мы
(если
есть)
 

2011

2012

2013

2014

2015

Всего

1

2

3

4

5

6

7

8

1. Обеспечение содержания жилищного фонда

1.

Создание
сервисных
компаний в
городах
Караганде
и Шымкенте

Пилотные
проекты

Акиматы
Караган-
динской и
Южно-
Казахстан-
ской
областей,
АО «Каз-
Центр ЖКХ»
(по
согласо-
ванию)

3 квартал
2011 года

Не требуются





2.

Обеспече-
ние
ремонта
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Информация
в АДС и
ЖКХ

Акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2011 -
2015 годов



730

2
810

6 080

8 370

17
990

Средства
граждан

-

3.

Проведение
энергети-
ческого
аудита
много-
квартирных
жилых
домов

Паспорт
энерге-
тического
аудита
жилых
домов

АДСЖКХ, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо
-ванию)

Декабрь
2011 -
2013 годов

210

210

210





630

РБ

007

4.

Проведение
энерге-
тического
аудита
много-
квартирных
жилых
домов

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

Акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

Декабрь
2014 -
2015 годов




210

210

420

РБ

007

5.

Капита-
лизация
социально-
предприни-
мательских
корпораций

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
акиматы
областей
городов
Астана и
Алматы

2011-2012
годы

1 842

5 000




6 842

РБ

031

6.

Капитали-
зация
специали-
зированной
уполно-
моченной
организа-
ции для
ремонта
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

2011 -
2015 годы

5 500



26 000

26 000

26 000

83 500

РБ


7.

Кредито-
вание
специали-
зированной
уполномо-
ченной
организа-
ции для
ремонта
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Бюджетные
кредиты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
МФ, акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

2012 год


8 000




8 000

РБ

027

8.

Предостав-
ление
жилищной
помощи
малообес-
печенным
гражданам
на ремонт
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

2011 -
2015 годы


563

543

456

500

2 062

РБ

028

9.

Пропаганда
политики
энергосбе-
режения

Информа-
ционно-
разъясни-
тельная
работа
среди
населения

АДСЖКХ, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (п
согласо-
ванию)

Декабрь
2011 -
2015 годов

200

150

150

150

150

800

РБ

007

2. Модернизация коммунальной инфраструктуры

10.

Проведение
оценки
техничес-
кого
состояния
инженерных
сетей
(систем
теплоснаб-
жения,
электро-
снабжения,
газоснаб-
жения)

Отчет о
техни-
ческом
состоянии
инженерных
сетей

АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию),
акимат
областей,
городов
Астана и
Алматы

Декабрь
2011 -
2015 годов

250

250

250

250

250

1250

РБ

019

11.

Реализация
проектов
по модерни-
зации и
реконс-
трукции
систем
тепло-
снабжения,
электро-
снабжения,
газо-
снабжения

Модерни-
зация
инженерных
сетей

АДСЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КЕГОК» и
АО
«КазТранс-
Газ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь 2011 - 2015 годов

28 965

10 812


10 153

2 444

16 100

68 474

РБ

012

2 896

1 081


1 015

244

1 610

6 846

МБ

012

28 583

31 623

38 258

41 576

44 859

184 899

Средства
предпри-
ятий


12.

Разработка
технико-
экономи
ческого
обосно-
вания
создания
информа
ционно-
аналити-
ческой
системы
мони-
торинга и
контроля
ЖКХ

Проект
технико-
экономи-
ческого
обосно-
вания

АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

3 квартал
2011 года

14






Собствен-
ные
средства


13.

Разработка
нормативно-
технической
документа-
ции в ЖКХ

Совер-
шенство-
вание
нормативно-
техни-
ческой
базы

АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию), АО
«Казахский
водоканал
проект» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2011 -
2015 годов

150

100

100

100

100

550

РБ

003

14.

Разработка
специ-
ального
инстру-
мента с
привле-
чением
междуна-
родных
финансовых
институтов
и банков
второго
уровня для
совмест-
ного
финанси-
рования
проектов в
комму-
нальном
секторе

Предло-
жение в
Прави-
тельство
Республики
Казахстан

АДС и ЖКХ,
МЭРТ, МФ,
АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

3 квартал
2011 года

Не требуются



15.

Разработка
и внесение
в Класси-
фикатор
высшего
профес-
сионального
образо-
вания
специ-
альности
«Инженер-
ные
системы и
сети»

Изменения
в
Класси-
фикаторе
высшего
профес-
сиональ-
ного
образо-
вания

МОН,
АДСЖКХ, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

4 квартал
2011 года

Не требуются



16.

Разработка
предло-
жений по
развитию
систем
повышения
квалифи-
кации и
компе-
тенции
специ-
алистов
сферы ЖКХ

Предло-
жения в
МОН

КазНТУ, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

4 квартал
2011 -
2015 годов

Не требуются



2 этап

1. Обеспечение содержания жилищного фонда

17.

Обеспече-
ние
ремонта
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Информация
в АДС и
ЖКХ

Акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2016 -
2020 годов

10 620

13 180

15 610

17 940

20 310

77 660

Средства
граждан


18.

Проведение
энергети-
ческого
аудита
много-
квартирных
жилых
домов

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

Акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

Декабрь
2016 -
2020 годов

210

210

210

210

210

1050

РБ

007

19.

Капита-
лизация
специали-
зированной
уполномо-
ченной
организа-
ции для
ремонта
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

2016 -
2020 годов

8 000

8 000

4 000

2 000




22 000

РБ




20.

Предостав-
ление
жилищной
помощи
малообес-
печенным
гражданам
на ремонт
общего
имущества
объектов
кондоми-
ниума

Целевые
трансферты
местным
исполни-
тельным
органам

АДС и ЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2016 -
2020 годов

500

500

500

500

500

2 500

РБ

028

21.

Пропаганда
политики
энергосбе-
режения

Информа-
ционно-
разъясни-
тельная
работа
среди
населения

АДСЖКХ, АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2016 -
2020 годов

150

150

150

150

150

750

РБ

007

2. Модернизация коммунальной инфраструктуры

22.

Проведение
оценки
техни-
ческого
состояния
инженерных
сетей
(систем
тепло-
снабжения,
электро-
снабжения,
газо
снабжения)

Отчет о
техни-
ческом
состоянии
инженерных
сетей

АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию)
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы

Декабрь
2016 -
2020 годов

250

250

250

250

250

1 250

РБ

019

23.

Реализация
проектов
по модер-
низации и
реконструк-
ции систем
тепло-
снабжения,
электро-
снабжения
газо-
снабжения

Модерни-
зация
инженерных
сетей

АДСЖКХ,
акиматы
областей,
городов
Астана и
Алматы, АО
«КЕГОК» и
АО
«КазТранс-
Газ» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2016 -
2020 годов

17 200


20 100

21 200

22 100

23 900

104 500

РБ

012

1 720

2 010

2 120

2 210

2 390

10 450


МБ

012

47 700

49 819

53 638

56 704

59 646

267 507

Средства
пред-
приятий


24.

Разработка
нормативно-
технической
докумен-
тации в
ЖКХ

Совер-
шенство-
вание
нормативно-
технической
базы

АО
«КазЦентр
ЖКХ» (по
согласо-
ванию), АО
«Казахский
водоканал
проект» (по
согласо-
ванию)

Декабрь
2016 -
2020 годов

100

100

100

100

100

500

РБ

003

                                                                ».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов