"Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне бюджетті жоспарлау және оның атқарылу процесін жетілдірудің кейбір мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1106 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      «Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне бюджетті жоспарлау және оның атқарылу процесін жетілдірудің кейбір мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Жоба

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ «Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне бюджетті жоспарлау және оның атқарылу процесін жетілдірудің кейбір мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»

      1-бап. 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2008 ж., № 21, 93-құжат; 2009 ж., № 23, 112-құжат; № 24, 129-құжат; 2010 ж., № 5, 23-құжат; № 7, 29, 32-құжаттар; № 15, 71-құжат; № 24, 146, 149, 150-құжаттар; 2011 ж., № 2, 21, 25-құжаттар; № 4, 37-құжат; № 6, 50-құжат; № 7, 54-құжат; № 11, 102-құжат; № 13, 115-құжат; № 15, 125-құжат; № 16, 129-құжат; № 20, 151-құжат; № 24, 196-құжат; 2012 ж., № 1, 5-құжат; № 2, 16-құжат; № 3, 21-құжат; № 4, 30, 32-құжаттар; № 5, 36, 41-құжаттар; № 8, 64-құжат; 2012 жылғы 24 шілдеде «Егемен Қазақстан» және 2012 жылғы 21 шілдеде «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қызметін ұйымдастыру, қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2012 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы; 2012 жылғы 14 шілдеде «Егемен Қазақстан» және «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне агроөнеркәсіптік кешенді дамыту және қолдау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2012 жылғы 14 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы):
      1) 32-баптың 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әзірлейді және олар мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрамында бекітіледі.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері жоспарлы кезеңге арналған жоспарланатын бюджет қаражатының көлемдері, нәтижелілік және тиімділік көрсеткіштері бар бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен әзірлейді.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы бекітеді.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссияларының бюджеттік бағдарламаларын тиісті тексеру комиссиясының төрағасы бекітеді.
      Облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) мәслихаттары аппараттарының бюджеттік бағдарламаларын тиісті маслихаттың хатшысы бекітеді.
      Аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінен қаржыландырылатын жергілікті органдардың бюджеттік бағдарламаларын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы бекітеді.»;
      2) 33-баптың 3-тармағы мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша бекітілген (нақтыланған) бюджетте көзделген шығыстар толық бөлінбеген жағдайда, сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін бөлінбеген сома бюджеттің атқарылмауы болып табылмайды.»;
      3) 39-баптың төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасы мүшесі болып табылатын халықаралық ұйымдарға үлестік және донорлық жарналар;»;
      4) мынадай мазмұндағы 41-1-баппен толықтырылсын:
      «41-1-бап. Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар – осы бапта айқындалған талаптар туындаған кезде қаржыландырылуы жүзеге асырылатын шығыстар.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың жалпы көлемі кезекті қаржы жылына арналған республикалық бюджеттің жалпы көлемінің төрт пайыздан аспауға тиіс.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар бюджетті әзірлеу кезінде осы Кодексте белгіленген талаптар сақтала отырып жоспарланған кезеңге арналған республикалық бюджетті қалыптастырған кезде жоспарланады.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар тізбесін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган қалыптастырады, Республикалық бюджет комиссиясы қарайды және әлеуметтік-экономикалық даму болжамының құрамында мақұлданады. Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар жоспарлы кезеңнің бірінші қаржы жылына арналған республикалық бюджеттің жобасында бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әкімшілік жүргізетін жеке бөлінетін бюджеттік бағдарлама бойынша көзделеді.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша бөлу бірінші тоқсанның қорытындылары бойынша бюджеттің кірістерінің атқарылуы есепті кезеңге арналған бекітілген жоспарлы көрсеткіштерден асып кеткен жағдайда, сондай-ақ ағымдағы қаржы жылына арналған әлеуметтік-экономикалық даму параметрлерін жақсарту болжанған жағдайда жүзеге асырылады. Бұл ретте, республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мен жергілікті атқарушы органдардың жоспарлы кезеңнің бірінші қаржы жылының бюджетінде көзделген бюджеттік қаражатты тиісті бағыттар бойынша игеруі ескеріледі.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды қаржыландырудың басымдығы ағымдағы қаржы жылының бюджетінде көзделген бюджеттік бағдарламалар бойынша бюджет қаражатының уақытылы игерілуі, шығыстардың әлеуметтік бағытталуы ескеріле отырып айқындалады, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалар бойынша қабылданған міндеттемелері ағымдағы қаржы жылы аяқталатын бюджеттік бағдарламалар қарастырылады.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды бюджеттің атқарылуы барысында бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бойынша бөлу Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімімен жүзеге асырылады.
      Шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды бөлу және пайдалану тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.»;
      5) 46-баптың 7-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Жоғары тұрған бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері есебінен іске асырылатын жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың сметалық құнының ұлғаюына байланысты шығыстар жобалау-сметалық құжаттаманы түзетуге немесе оған техникалық-экономикалық негіздемеде немесе үлгі жобада көзделмеген қосымша құрамдас бөліктердің енгізілуіне байланысты тиісті жергілікті бюджеттің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      Егер астана аумағында республикалық бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері есебінен іске асырылатын стратегиялық және/немесе әлеуметтік маңызы бар жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалардың сметалық құнының ұлғаюы бойынша шығыстары жобалау-сметалық құжаттаманы түзетуге немесе оған техникалық-экономикалық негіздемеде немесе үлгі жобада көзделмеген қосымша құрамдас бөліктердің енгізілуіне байланысты бір миллион айлық есептік көрсеткіштен жоғары болса және жергілікті бюджетте қаражат жеткіліксіз болған жағдайда бұл шығыстар республикалық бюджеттің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.»;
      6) 61-баптың 1-1-тармағының 1) тармақшасы мынадай мазмұндағы тоғызыншы абзацпен толықтырылсын:
      «шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың тiзбесін.»;
      7) 62-баптың 6-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарлары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар республикалық бюджет бекітілгеннен кейін пысықталып, Қазақстан Республикасының Президенті республикалық бюджет туралы заңға қол қойған күннен бастап бір ай мерзімде бекітіледі және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларды қорғау қамтамасыз етіле отырып, күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.
      Орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарлары республикалық бюджетте бекітілген шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың көлемі ескеріліпте және тиісті іс-шаралар мен олардың нәтижелер көрсеткіштері көрсетіле отырып пысықталады.
      Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың стратегиялық жоспарлары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттері бекітілгеннен кейін пысықталып, тиісті маслихаттар облыстық бюджетті, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерін бекіткен күннен бастап бір ай мерзімде бекітіледі және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларды қорғау қамтамасыз етіле отырып, күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.»;
      8) 68-баптың 8-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған бюджеттік өтінімдерді, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға шартты түрде қаржыландыруға жататын шығыстарды ескере отырып, пысықталған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын ұсынады.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға шартты түрде қаржыландыруға жататын шығыстарды ескере отырып бюджеттік бағдарламалардың пысықталған жобаларын ұсынады.»;
      9) 71-баптың 3-тармағы мынадай мазмұндағы он екінші абзацпен толықтырылсын:
      «шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың көлемi;»;
      10) 79-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы 5-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «5-1) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері көрсетіле отырып шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың тiзбесі;»;
      11) 85-баптың 9-тармағының екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Осы Кодекстің 157-бабының 5-тармағында белгіленген жағдайларды қоспағанда, бюджеттің атқарылуы барысында үнемделген бюджет қаражаты пайда болған жағдайда:
      республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қаражатты республикалық бюджет комиссиясында белгіленген тәртіппен міндетті түрде қарай отырып, бір бюджеттік бағдарлама шегінде республикалық бюджеттік инвестициялық жобалар арасында қайта бөлуге құқылы;
      жергілікті атқарушы органдар республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен келісім бойынша қаражатты бір бюджеттік бағдарлама шеңберінде және бір облыс шегінде тиісті бюджет комиссиясында қарамай жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттері есебінен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалар арасында қайта бөлуге құқылы.»;
      12) 92-баптың 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Түсімдерді бөлу бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін бюджеттің түсімдерін бюджеттердің деңгейлері мен Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қолма-қол ақшаны бақылау шоты арасында бөлу кестесі, облыстық мәслихаттың шешімімен белгіленетін кірістерді облыстық бюджет пен оның аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттері арасында бөлу нормативтері, сондай-ақ мұнай секторы ұйымдарының тізбесі негізінде жүзеге асырылады.».
      2-бап. Осы Заң ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
             Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в Бюджетный кодекс Республики Казахстан по некоторым вопросам совершенствования процесса планирования и исполнения бюджета"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1106

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в Бюджетный кодекс Республики Казахстан по некоторым вопросам совершенствования процесса планирования и исполнения бюджета».

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                                К. Масимов

Проект

ЗАКОН
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      О внесении изменений и дополнений в Бюджетный кодекс
Республики Казахстан по некоторым вопросам совершенствования
процесса планирования и исполнения бюджета

      Статья 1. В Бюджетный кодекс Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2008 г., № 21, ст. 93; 2009 г., № 23, ст. 112; № 24, ст. 129; 2010 г., № 5, ст. 23; № 7, ст. 29, 32; № 15, ст. 71; № 24, ст. 146, 149, 150; 2011 г., № 2, ст. 21, 25; № 4, ст. 37; № 6, ст. 50; № 7, ст. 54; № 11, ст. 102; № 13, ст. 115; № 15, ст. 125; № 16, ст. 129; № 20, ст. 151; № 24, ст. 196; 2012 г., № 1, ст. 5; № 2, ст. 16; № 3, ст. 21; № 4, ст. 30, 32; № 5, ст. 36, 41; № 8, ст. 64; Закон Республики Казахстан от 5 июля 2012 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам организации деятельности Национального Банка Республики Казахстан, регулирования финансового рынка и финансовых организаций», опубликованный в газетах «Егемен Қазақстан» 24 июля 2012 г. и «Казахстанская правда» 21 июля 2012 г.; Закон Республики Казахстан от 10 июля 2012 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам развития и поддержки агропромышленного комплекса», опубликованный в газетах «Егемен Қазақстан» и «Казахстанская правда» 14 июля 2012 г.):
      1) пункт 2 статьи 32 изложить в следующей редакции:
      «2. Бюджетные программы разрабатываются администратором бюджетных программ и утверждаются в составе стратегического плана государственного органа.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, разрабатывают бюджетные программы с объемами планируемых бюджетных средств на плановый период, показателями результативности и эффективности в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      Бюджетные программы администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, утверждаются первым руководителем администратора бюджетных программ.
      Бюджетные программы ревизионных комиссий областей, города республиканского значения, столицы утверждаются председателем соответствующей ревизионной комиссии.
      Бюджетные программы аппаратов маслихатов областей, города республиканского значения, столицы, районов (города областного значения) утверждаются секретарем соответствующего маслихата.
      Бюджетные программы исполнительных органов, финансируемых из районного (города областного значения) бюджета, утверждаются местными исполнительными органами района (города областного значения).»;
      2) пункт 3 статьи 33 дополнить частью третьей следующего содержания:
      «В случае неполного распределения расходов, предусмотренных в утвержденном (уточненном) бюджете по распределяемым бюджетным программам, направленным на использование резервов Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов, а также для условно финансируемых расходов нераспределенная сумма не является неисполнением бюджета.»;
      3) абзац четвертый статьи 39 изложить в следующей редакции:
      «долевые и донорские взносы в международные организации, членом которых является Республика Казахстан;»;
      4) дополнить статьей 41-1 следующего содержания:
      «Статья 41-1. Условно финансируемые расходы
      Условно финансируемые расходы – расходы, имеющие стратегическое и/или социально-важное значение, финансирование которых приведет к наилучшему прямому результату, а нефинансирование данных расходов, в случае неисполнения доходов бюджета, не повлечет негативные социально-экономические последствия и может быть перенесено на следующий год планового периода.
      Общий объем условно финансируемых расходов не должен превышать четыре процента от объема расходов республиканского бюджета на очередной финансовый год.
      Условно финансируемые расходы планируются при формировании республиканского бюджета на плановый период с соблюдением требований, установленных настоящим Кодексом при разработке бюджета.
      Перечень условно финансируемых расходов формируется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, рассматривается Республиканской бюджетной комиссией и одобряется в составе прогноза социально-экономического развития. Условно финансируемые расходы в проекте республиканского бюджета на плановый период предусматриваются по отдельной распределяемой бюджетной программе, администрируемой центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      Распределение условно финансируемых расходов по администраторам бюджетных программ осуществляется при условии, когда исполнение доходов бюджета по итогам первого квартала превышает утвержденные плановые показатели на отчетный период, а также при условии прогнозирования улучшения параметров социально-экономического развития на текущий финансовый год. При этом, учитывается освоение администраторами республиканских бюджетных программ и местными исполнительными органами бюджетных средств, предусмотренных в бюджете на текущий финансовый год по соответствующим направлениям.
      Приоритетность финансирования условно финансируемых расходов  определяется исходя из своевременности освоения бюджетных средств по бюджетным программам, предусмотренным в бюджете текущего финансового года, социальной направленности расходов, а также рассматриваются бюджетные программы, по которым принятые обязательства завершаются в текущем финансовом году.
      Распределение условно финансируемых расходов по администраторам бюджетных программ в ходе исполнения бюджета осуществляется решением Правительства Республики Казахстан.
      Порядок выделения и использования условно финансируемых расходов определяется Правительством Республики Казахстан.»;
      5) пункт 7 статьи 46 изложить в следующей редакции:
      «7. Расходы, связанные с увеличением сметной стоимости местных бюджетных инвестиционных проектов, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета, в связи с корректировкой проектно-сметной документации или включением в нее дополнительных компонентов, не предусмотренных в технико-экономическом обосновании или типовом проекте, осуществляются за счет средств соответствующего местного бюджета.
      В случае, если расходы по увеличению сметной стоимости местного бюджетного инвестиционного проекта, имеющего стратегическое и/или социально-важное значение, реализуемого за счет целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета на территории столицы, в связи с корректировкой проектно-сметной документации или включением в нее дополнительных компонентов, не предусмотренных в технико-экономическом обосновании или типовом проекте, составят свыше одного миллиона месячного расчетного показателя и при условии недостаточности средств в местном бюджете, то эти расходы осуществляются за счет средств республиканского бюджета.»;
      6) подпункт 1) пункта 1-1 статьи 61 дополнить абзацем девятым следующего содержания:
      «перечень условно финансируемых расходов.»;
      7) пункт 6 статьи 62 изложить в следующей редакции:
      «6. Стратегические планы центральных государственных органов или изменения и дополнения в стратегические планы после утверждения республиканского бюджета дорабатываются, утверждаются в месячный срок со дня подписания Президентом Республики Казахстан закона о республиканском бюджете и подлежат опубликованию в средствах массовой информации в течение десяти календарных дней с обеспечением защиты государственных секретов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Стратегические планы центральных государственных органов дорабатываются также с учетом объемов условно финансируемых расходов, утвержденных в республиканском бюджете, и с отражением соответствующих мероприятий и их показателей результатов.
      Стратегические планы или изменения и дополнения   стратегические планы исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, после утверждения областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы дорабатываются, утверждаются в месячный срок со дня утверждения соответствующими маслихатами областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы и подлежат опубликованию в средствах массовой информации в течение десяти календарных дней с обеспечением защиты государственных секретов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.»;
      8) пункт 8 статьи 68 изложить в следующей редакции:
      «8. Администраторы республиканских бюджетных программ в соответствии с предложениями Республиканской бюджетной комиссии представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные бюджетные заявки, в центральный уполномоченный орган по государственному планированию - доработанные проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы с учетом расходов, отнесенных к условно финансируемым.
      Администраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные проекты бюджетных программ с учетом расходов, отнесенных к условно финансируемым.»;
      9) пункт 3 статьи 71 дополнить абзацем двенадцатым следующего содержания:
      «объем условно финансируемых расходов;»;
      10) пункт 2 статьи 79 дополнить подпунктом 5-1) следующего содержания:
      «5-1) перечень условно финансируемых расходов с указанием администраторов бюджетных программ;»;
      11) часть вторую пункта 9 статьи 85 изложить в следующей редакции:
      «В случае образования экономии бюджетных средств в ходе исполнения бюджета, за исключением случаев, установленных пунктом 5 статьи 157 настоящего Кодекса:
      администраторы республиканских бюджетных программ вправе перераспределять средства между республиканскими бюджетными инвестиционными проектами в пределах одной бюджетной программы с обязательным рассмотрением в установленном порядке на республиканской бюджетной комиссии;
      местные исполнительные органы по согласованию с администраторами республиканских бюджетных программ вправе перераспределять средства между местными бюджетными инвестиционными проектами, финансируемыми за счет целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета, в рамках одной бюджетной программы и в пределах одной области без рассмотрения на соответствующей бюджетной комиссии.»;
      12) пункт 2 статьи 92 изложить в следующей редакции:
      «2. Распределение поступлений осуществляется на основании утверждаемой центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию таблицы распределения поступлений бюджета между уровнями бюджетов и контрольным счетом наличности Национального фонда Республики Казахстан, нормативов распределения доходов между областным бюджетом и его районными (городов областного значения) бюджетами, устанавливаемых решением областного маслихата, а также перечня организаций нефтяного сектора.».
      Статья 2. Настоящий Закон вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Президент
      Республики Казахстан