Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларын бекiту туралы" 2012 жылғы 24 сәуірдегі № 516 және "Облыстық бюджеттердiң мал шаруашылығы өнiмдерiнiң өнiмдiлiгiн және сапасын арттыруды субсидиялауға 2012 жылғы республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларын бекіту туралы" 2012 жылғы 16 мамырдағы № 625 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 қыркүйектегі № 1222 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1) «Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 24 сәуірдегі № 516 қаулысына:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларында:
      2-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «3) тауар өндiрушiлер ағымдағы жылы және (немесе) өткен жылдың төртінші тоқсанында шетелден, оның iшiнде лизинг шарты негiзiнде сатып алған асыл тұқымды және селекциялық ірі қара мал төлінің (бұдан әрi – шет елден әкелінген асыл тұқымды және селекциялық төл) құнын iшiнара (50 %-ға дейiн) арзандатуға;»;
      4 және 6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Сатып алынған асыл тұқымды және селекциялық төлдің, құс шаруашылығы өнімдерінің әрбiр түрiне, 1 бас тұқымдық бұқаны күтіп-бағуға, сондай-ақ селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстарды жүргізуге жұмсалатын бюджеттiк субсидиялардың нормативi осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес белгiленедi.
      6. Субсидиялауға мыналар жатпайды:
      1) тауар өндiрушiлер сатып алған асыл тұқымды және селекциялық төл, құс шаруашылығы өнімі, сондай-ақ осы Қағидаларға 1-қосымшада белгiленген өлшемдерге сәйкес келмейтiн тауар өндірушілерде селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстарды жүргізу, тұқымдық бұқаларды күтіп-бағу жөніндегі шығындар;
      2) тауар өндiрушiлер өзара есеп айырысу есебiне, сондай-ақ аффилиирленген тұлғалардан айырбас бойынша сатып алған асыл тұқымды және селекциялық төл, құс шаруашылығы өнімі;
      3) индекстік жүйе бойынша бағаланбаған және таза тұқымдық өсіруге немесе туыстас топтарды шағылыстыруға арналмаған, шетелден (Ресей Федерациясын, Белорусь Республикасын және Украинаны қоспағанда) сатып алған ірі қара малдың асыл тұқымды төлі (қашар және құнажын); ұрпағының сапасы бойынша бағаланбаған және өнімін молайту мақсатында емес сатып алынған бұқалар;
      4) өнеркәсiптiк шағылыстыруға арналған, шет елден әкелінген және отандық асыл тұқымды малдан алынған асыл тұқымды және селекциялық қашарлар;
      5) бұрын тауар өндiрушiлер және лизингтiк ұйымдар (бұдан әрi – лизинг берушiлер) арзандатқан және сатқан асыл тұқымды және селекциялық төл.»;
      8-тармақтың 1) және 9) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) шетелден әкелінген асыл тұқымды және селекциялық төлді, сондай-ақ лизинг шарты негізінде сатып алынған асыл тұқымды және селекциялық ірі қара малдың төлін қоспағанда, асыл тұқымды өнiмдi (материалды) сатып алу-сату шарты;
      9) сатып алынған ірі қара малдың асыл тұқымды және селекциялық төлін пайдалану бойынша міндеттеме.»;
      12-тармақтың екінші бөлігі алынып тасталсын;
      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «13. Тауар өндiрушiлер 2012 жылғы 1 қарашадан кешіктірілмейтін мерзімде, бөлiмге отандық асыл тұқымды мал зауыттарынан және (немесе) асыл тұқымды шаруашылықтардан не асыл тұқымды ірі қара мал өсіретін тауар өндірушілерден асыл тұқымды төл, шет елден әкелінген асыл тұқымды және селекциялық төл, отандық асыл тұқымды құс фабрикаларынан құс шаруашылығы өнімдерін, сондай-ақ тұқымдық бұқаларды күтіп-бағу және селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстарды жүргізу бойынша шығындардың нақты және (немесе) жоспарланған көлемiне өтiнiмдер ұсынады.»;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бөлiм өтiнiмдердi алған сәттен бастап жетi жұмыс күнi iшiнде тауар өндiрушiлердiң осы Қағидаларда белгiленген өлшемдерге сәйкестiгiн тексередi.
      Ұсынылған өтінімдердің осы Қағидаларда белгіленген өлшемдерге сәйкес келмеуі және (немесе) бюджеттік субсидиялардың бөлінбеген қалдығының болмауы өтінімдерді белгіленген мерзімнен кеш ұсыну субсидиялау бағдарламасына қатыстырудан бас тарту үшін негіздеме болып табылады. Осындай жағдайларда бөлім бас тарту себептерін көрсете отырып, өтінімдерді үш жұмыс күні ішінде тауар өндірушілерге кері қайтарады. Тауар өндірушілер өтінімді қайта енгізуге құқылы, бірақ белгіленген мерзімнен кешіктірмейді.
      Аудан бойынша субсидиялау бағыттары бойынша бюджеттік субсидиялар алушылардың жиынтық тізімін тиісті аудан әкімі бекітеді.»;
      17-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «17. Тауар өндiрушiлер өтiнiм білдірген бюджеттік субсидиялардың талап етілетін көлемі бюджеттiк субсидиялар көлемiнен асып түскен жағдайда, комиссия тауар өндiрушiлердiң етті бағыттағы iрi қара малдың асыл тұқымды және селекциялық төлiн сатып алуға берген өтiнiмдерiн басым тәртiппен қанағаттандырады, қаражат қалдығы берілген өтінімдерге сәйкес пропорционалды түрде бөлінеді.»;
      19-тармақ:
      2-1) және 4-1) тармақшалармен толықтырылсын:
      «2-1) шет елден әкелінген селекциялық төлді сатып алу кезiнде:
      сатып алу-сату шартының көшiрмесiн;
      төлем құжаттарының көшiрмелерiн;
      әкесінің желісі бойынша малдың таза тұқымдылығын және шығу тегін растайтын асыл тұқымдық куәлiгiнiң немесе оған балама құжаттың түпнұсқасын және көшiрмесiн (бұл ретте, құжаттың түпнұсқасы көшiрмесiмен салыстырып тексерiлгеннен кейiн бюджеттiк субсидия алушыға қайтарылады);
      ветеринариялық сертификаттың көшiрмесiн;
      шет елден әкелінген селекциялық төлдi кiрiске алу актiсiн;
      4-1) шет елден әкелінген асыл тұқымды төлдi лизинг шарты негiзiнде сатып алу кезiнде:
      лизинг шартының көшiрмесiн;
      лизинг шарты бойынша негiзгi борышты өтеу үшiн лизинг берушiнiң деректемелерiн көрсете отырып, субсидия төлеуге өтiнiмдi;
      әкесінің желісі бойынша малдың таза тұқымдылығын және шығу тегін растайтын, экспорттаушы елдің құзыретті органдары берген асыл тұқымдық куәлiктiң немесе оған балама құжаттың түпнұсқасын және көшiрмесiн (бұл ретте құжаттың түпнұсқасы көшiрмесiмен салыстырып тексерiлгеннен кейiн бюджеттiк субсидия алушыға қайтарылады);
      ветеринариялық сертификаттың көшiрмесiн;»;
      5) және 6) тармақшалардың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «шағылысу маусымы аяқталғаннан кейін шаруашылық жүргізуші субъектіде селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстардың жүргізілгендігі туралы бірыңғай ақпараттық талдау жүйесінің деректер базасынан үзіндіні;»;
      20-тармақтың бірінші және төртінші абзацтары мынадай редакцияда жазылсын:
      «20. Асыл тұқымды өнiм (шет елден әкелінген ірі қара малдың асыл тұқымды және селекциялық төлін қоспағанда) құнының кемiнде 50%-ын төлеген тауар өндiрушiлердi бюджеттiк субсидиялар алушылардың тiзiмiне енгiзуге жол берiледi. Бұл ретте, тауар өндiрушiлер бөлiмге:
      «сатып алынған малдардың асыл тұқымды малдардың мемлекеттiк тiзiлiмде тiркелгенiн растайын құжатты ұсынады (селекциялық малдан басқа).»;
      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Бөлiм құжаттардың түсуiне қарай бес жұмыс күнi iшiнде ұсынылған құжаттарды тексередi. Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 19 және 20-тармақтарында белгiленген талаптарға сәйкес болған және осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген өтінімнен бас тартуға негіз болмаған жағдайда бөлім асыл тұқымды және селекциялық төлдiң, құс шаруашылығы өнімдерінің сатып алынғаны туралы, селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстарды жүзеге асыру, сондай-ақ тұқымдық бұқаларды күтіп-бағу туралы жиынтық акт жасайды, бекiтедi және төлем құжаттарының көшiрмелерiн қоса бере отырып, басқармаға ұсынады. Бұл ретте, бөлім басқармаға ұсынылатын растау құжаттарының дұрыстығын және сапасын қамтамасыз етеді.
      Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 19 және 20-тармақтарына сәйкес келмеген және осы Қағидалардың 6-тармағымен бюджеттік субсидиялар ұсыну мүмкін болмаған жағдайда, бөлім ұсынылған құжаттарды оларды тіркеген күнінен бастап жеті жұмыс күнiнен кешiктiрмей керi қайтару себептерiн көрсете отырып, тауар өндірушілерге қайтарады.
      Ірі қара малдың сатып алынған асыл тұқымды және селекциялық төлiнің арзандатылғаны туралы мәлiметтi бөлiм бюджеттiк субсидиялардың тауар өндiрушiнiң (не лизинг берушінің) банктiк шотына аударылғаны туралы ақпаратты басқармадан алған күннен бастап жеті жұмыс күнi iшiнде бiрыңғай ақпараттық-талдау жүйесiне енгiзуi тиiс.»;
      Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларына 1-қосымшада:
      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 7-жолмен толықтырылсын:

«

7.

Тауар өндiрушiлер сатып алған шетелден сатып алған селекциялық ірі қара мал төлінің құнын iшiнара арзандату

1. Бірыңғай ақпараттық талдау жүйесінің базасынан алынған үзіндімен расталған селекциялық және асылдандыру жұмысының бiрыңғай ақпараттық базасында тiркеуде болуы.**
2. Малдардың бiрдейлендiру нөмiрiнiң және ауыл шаруашылығы жануарларын бiрдейлендiру жөніндегі бiрыңғай деректер базасында тiркеуде болуы.**
3. Сатып алынатын селекциялық төлдің жасы шарт жасасу кезінде мыналардан аспауы тиіс:
қашарлар – 18 айға дейін;
құнажындар – 26 айға дейін.
4. Мынадай міндеттемелер ұсыну:
1) селекциялық қашарларды (құнажынды) өз төлінен өсіру мақсатында кемінде екі жыл таза тұқымды өсіру жолымен пайдалану туралы;
2) селекциялық ірі қара малды және одан алынған төлді табынды өз төлінен өсіру үшін тек Қазақстан Республикасы аумағында үш жыл ішінде пайдалану туралы;
3) етті ірі қара мал шаруашылығында өз өнімділігі бойынша бағаланған асыл тұқымды тұқымдық бұқаларды пайдалану бойынша;
4) ірі қара малдың тиісті тұқымдары бойынша республикалық палаталар ұсынған заңды және жеке тұлғалардың ғылыми және/немесе консалтингтік сүйемелдеуі туралы;
5) зоотехникалық нормаларға сәйкес күтіп-бағу және ветеринариялық iс-шараларды жүзеге асыру туралы.

»;

      Ескертпенің үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «** Асыл тұқымды және селекциялық төлді жоспарланған сатып алу (әкелу) бойынша тиісті тіркеу мерзімі тиісті тауар өндірушінің міндеттемесінде көрсетіледі.»;
      Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларына 2-қосымшада:
      1-бөлімнің «жылқы» деген тарауы мынадай редакцияда жазылсын:

«

Жылқы

1.

Қазақтың жабы жылқысы

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 килограммнан тірі салмағына 118 теңгеден аспайды

2.

Көшім жылқысы

3.

Мұғалжар жылқысы

4.

Қазақтың адай жылқысы

»;

      2 және 3-бөлімдер мынадай редакцияда жазылсын:

«

2. Тауар өндiрушiлер сатып алған асыл тұқымды ірі қара
мал төлiнiң құнын iшiнара арзандату бойынша бюджеттік
субсидиялар нормативтері

р/с

Малдың типтері мен тұқымдары

1 басқа арналған бюджеттік субсидиялар нормативтері, теңге


Ірі қара мал

1.

Қара-ала (голштин) сиыр

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 басқа 107 000 теңгеден аспайды

2.

Қызыл (қырдың қызыл) сиыр

3.

Қоңыр (алатау) сиыр

4.

Қызғылт сары шұбар (симментал) сиыр

5.

Әулиеата сиыры

6.

Айршир сиыры

7.

Қазақтың ақбас сиыры

8.

Әулиекөл сиыры

9.

Санта-гертруда сиыры

10.

Шароле сиыры

11.

Герефорд сиыры

12.

Ангус сиыры

13.

Галловей сиыры

14.

Швиц сиыры

15.

Қалмақ сиыры

3. Тауар өндiрушiлер сатып алған шетелден әкелінген асыл
тұқымды төлдiң құнын iшiнара арзандату бойынша
бюджеттік субсидиялар нормативтері

р/с

Тұқымы

Экспорттаушы елдер

1 басқа арналған бюджеттік субсидиялар нормативтері, теңге

1.

Етті, сүтті және аралас тұқымдар

Еуропа елдері

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 басқа 140 000 теңгеден аспайды

2.

Етті, сүтті және аралас тұқымдар

Австралия, Солтүстік және Оңтүстік Америка елдері

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 басқа 214 000 теңгеден аспайды

3.

Сүтті тұқымдар

Ресей Федерациясы, Беларусь Республикасы және Украина

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 басқа 107 000 теңгеден аспайды

»;

      мынадай мазмұндағы 3-1-бөліммен толықтырылсын:

      «

3-1. Тауар өндiрушiлер сатып алған шет елден әкелінген ірі
қара малдың селекциялық төлiнің құнын iшiнара арзандату
бойынша бюджеттік субсидиялар нормативтері

р/с

Тұқымы

Экспорттаушы елдер

1 басқа арналған бюджеттік субсидиялар нормативтері, теңге

1.

Етті тұқымдар

Австралия

Сатып алу құнының 50% артық емес, бірақ 1 басқа 170 000 теңгеден аспайды

»;

      6-бөлімнің үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «- Асылдандыру шаруашылығы мәртебесін алған асыл тұқымды құс фабрикалары өткізген асыл тұқымды өнім (тәуліктік балапандар, асыл тұқымды жұмыртқа) субсидиялауға жатады.»;
      Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларына 4-қосымша осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      2) «Облыстық бюджеттердiң мал шаруашылығы өнiмдерiнiң өнiмдiлiгiн және сапасын арттыруды субсидиялауға 2012 жылғы республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 мамырдағы № 625 қаулысына:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Облыстық бюджеттердiң мал шаруашылығы өнiмдерiнiң өнiмдiлiгiн және сапасын арттыруды субсидиялауға 2012 жылғы республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларында:
      2-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) сиыр етiн, шошқа етiн, бройлерлiк құс етi мен күрке тауық етiн (бұдан әрi - құс етi), жұмыртқалағыш кроссты тауық жұмыртқасын (бұдан әрi - тағамдық жұмыртқа) өндiру үшiн пайдаланылатын құрама жемнiң және (немесе) маңыздандырылған азықтың (бұдан әрi - маңыздандырылған азық) құнын iшiнара (45%-ға дейiн) арзандатуға, сондай-ақ сүт, биязы қой жүнi (бұдан әрi - биязы жүн), қой етi, жылқы етi, қымыз және шұбат өндiрiсiне жұмсалатын шығындарды iшiнара өтеуге арналады. Бұл ретте субсидиялар тауар өндiрушiлерге сиыр етінің, шошқа етінiң, сүттің, қой етiнің, жылқы етiнің, биязы жүннiң есептік нөмірлері бар қайта өңдеу кәсiпорындарына (цехтарына) (бұдан әрi - қайта өңдеу кәсiпорындары), сою алаңдарына (пункттерiне) немесе қайта өңдеу кәсiпорындарының қызметiн пайдалану шартымен еркiн нарықта, ал құс етінің, тағамдық жұмыртқаның, қымыздың және шұбаттың – облыстардың жергiлiктi атқарушы органдары бекiткен квоталар шегiнде еркiн нарықта сатылған iс жүзiндегi көлемiне төленедi;»;
      5-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) жеке аулада сойылған сиыр етi, шошқа етi, қой етi, жылқы етi, сондай-ақ қайта өңдеу кәсiпорындарында бастапқы қайта өңдеуден өтпеген сүт;»;
      9-тармақтың екінші бөлігі алынып тасталсын;
      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «10. Тауар өндiрушiлер 2012 жылғы 1 қарашадан кешіктірмей, бөлiмге белгiленген нысан бойынша бюджеттiк субсидиялар алуға арналған өтiнiмдер ұсынады.»;
      11-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бөлiм аудан бойынша субсидиялау бағыттары бойынша субсидиялар алушылардың жиынтық тізімін жасайды және оны тиісті аудан әкімі бекітеді.»;
      16-тармақтың 2) тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «өнiмнің сатылғанын растайтын құжаттардың көшiрмелері (шарт, шот-фактура);»;
      мынадай мазмұндағы 16-1-тармақпен толықтырылсын:
      «16-1. Бюджеттiк субсидиялар алу үшiн тiзiмге енгiзiлген қымыз, шұбат, құс еті және тағамдық жұмыртқаны өндірумен айналысатын тауар өндiрушiлер бөлімге қымыз және шұбат бойынша өнiмнің сатылғанын растайтын құжаттардың көшiрмелерін, ал құс еті және тағамдық жұмыртқа бойынша төлем құжаттарының тізілімін ұсынады.»;
      Облыстық бюджеттердiң мал шаруашылығы өнiмдерiнiң өнiмдiлiгiн және сапасын арттыруды субсидиялауға 2012 жылғы республикалық бюджеттен берiлетiн ағымдағы нысаналы трансферттердi пайдалану қағидаларына 1-қосымшада:
      4-бөлімнің 1-жолы мынадай редакцияда жазылсын:

«

1.

01.01.12 ж. 400-ден кем емес сиыр мен қашарлардың меншiктi аналық басының (2 жастан ересек) болуы

Сауын сиырлар мен құнажындардың орташа жылдық бас саны (2011 жылдың қорытындысы) 350-ден кем емес

табын бойынша орташа сауым (2011 жылдың қорытындысы) 4500 кг кем емес*****

тиiстi инфрақұрылымы бар қазiргi заманғы сүт кешенiнiң (механикаландырылған сауу, көң шығару және азық тарату, автосуару және азық цехы) болуы

»;

      11-бөлімнің 3-жолы мынадай редакцияда жазылсын:

«

3.

Қымыз өндіретін цехтың (үй-жай, қымыз жинайтын және (немесе) өндiретiн ыдыс) болуы

»;

      12-бөлімнің 3-жолы мынадай редакцияда жазылсын:

«

3.

Шұбат өндіретін цехтың (үй-жай, шұбат жинайтын және (немесе) өндiретiн ыдыс) болуы

»;

      21-бөлімнің 2-жолы мынадай редакцияда жазылсын:

«

2.

Мал азығы дақылының және (немесе) шабындық (шабылатын) дақылдың және (немесе) мал азығын сатып алуға келісім-шарттың болуы

»;

      Ескертпе мынадай мазмұндағы алтыншы абзацпен толықтырылсын:
      «***** Талап 2011 жылы пайдалануға енгізілген тиісті инфрақұрылымы бар қазіргі заманғы сүт кешендеріне қолданылмайды.».
      2. Осы қаулы 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi және ресми жариялануға тиiс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                  К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2012 жылғы 19 қыркүйектегі
№ 1222 қаулысына  
қосымша       

Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы
қалаларының бюджеттеріне асыл тұқымды мал
шаруашылығын қолдауға 2012 жылға арналған
республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы
нысаналы трансферттерді пайдалану қағидаларына
4-қосымша               

«Бекітемін»
_______________ облысы
Ауыл шаруашылығы басқармасының
бастығы _________ (аты-жөні, қолы, мөрі)
2012 жылғы «__» ____________

_______________________ облысы бойынша 2012 жылдың ___ ____ үшін асыл тұқымды өнімді (асыл тұқымды материалды)
_____________________________________________________________________
(асыл тұқымды және селекциялық төл, асыл тұқымды жұмыртқа, балапандар - қажеттісі қалдырылсын) сатып алу және субсидиялар төлеу туралы
біріктірілген жиынтық ведомост *

Атауы

Жылдық квота

Бір бірлік (бас, кг т/с, дана) үшін бюджеттік субсидиялар нормативі, теңге

Асыл тұқымды өнімнің асылдандыру мақсатына нақты сатып алынғаны (бас, кг т/с, дана)

Жылдың басынан бастап бюджеттік субсидиялардың тиесілі сомасы, теңге

Жылдың басынан бастап төленген, теңге

Бюджеттік субидиялардың тиесілі сомасының қалдығы, теңге

Төлеуге жатады, теңге

аудан

асыл тұқымды өнімді немесе асыл тұқымды материалды сатып алушы

(бас, кг, дана)

теңге

жыл басынанбастап

есепті ай ішінде












* сатып алынған асыл тұқымды өнімнің (асыл тұқымды материалдың) әрбір түріне жеке жасалады.

Мал шаруашылығы бөлімінің бастығы (жауапты тұлға) __________________
                                                   (аты-жөні, қолы)
Бухгалтер (жауапты тұлға) _____________________
                              (аты-жөні, қолы)

О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2012 года № 516 "Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства" и от 16 мая 2012 года № 625 "Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 19 сентября 2012 года № 1222

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в некоторые решения Правительства Республики Казахстан следующие изменения и дополнения:
      1) в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2012 года № 516 «Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства»:
      в Правилах использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства, утвержденных указанным постановлением:
      подпункт 3) пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «3) частичное удешевление (до 50 %) стоимости племенного и селекционного молодняка крупного рогатого скота, приобретенного товаропроизводителями из-за рубежа, в том числе на основании договора лизинга (далее – племенной и селекционный молодняк, завезенный из-за рубежа), в текущем году и (или) в четвертом квартале предыдущего года;»;
      пункты 4 и 6 изложить в следующей редакции:
      «4. Норматив бюджетных субсидий на каждый вид приобретенного племенного и селекционного молодняка, птицеводческой продукции, содержание 1 головы быка-производителя, а также проведение селекционной и племенной работы устанавливаются согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      6. Субсидированию не подлежат:
      1) племенной и селекционный молодняк, птицеводческая продукция, приобретенные товаропроизводителями, а также затраты по проведению селекционной и племенной работы, содержанию быков-производителей у товаропроизводителей, не соответствующих критериям, установленным приложением 1 к настоящим Правилам;
      2) племенной и селекционный молодняк, а также птицеводческая продукция, приобретенные товаропроизводителями по бартеру, в счет взаиморасчетов, а также у аффилированных лиц;
      3) племенной молодняк крупного рогатого скота, приобретенный за рубежом (телки и нетели), не оцененный по индексной системе (за исключением Российской Федерации, Республики Беларусь и Украины) и не предназначенный для чистопородного разведения или скрещивания родственных групп; быки-производители, не оцененные по качеству потомства и приобретенные не для целей воспроизводства;
      4) племенные и селекционные телки, полученные от завезенного из-за рубежа и отечественного племенного скота, предназначенные для промышленного скрещивания;
      5) племенной и селекционный молодняк, ранее удешевленный и реализуемый товаропроизводителями и лизинговыми организациями (далее – лизингодатели) повторно.»;
      подпункты 1) и 9) пункта 8 изложить в следующей редакции:
      «1) договора купли-продажи племенной продукции (материала), за исключением племенного и селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа, а также племенного и селекционного молодняка крупного рогатого скота, приобретенного на основании договора лизинга;
      9) обязательств по использованию приобретенного племенного и селекционного молодняка крупного рогатого скота.»;
      часть вторую пункта 12 исключить;
      пункт 13 изложить в следующей редакции:
      «13. В срок не позднее 1 ноября 2012 года товаропроизводители представляют в отдел заявки за фактические и (или) на планируемые объемы приобретения племенного молодняка у отечественных племенных заводов и (или) племенных хозяйств либо товаропроизводителей, разводящих племенной крупный рогатый скот, племенного и селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа, птицеводческой продукции у племенных отечественных птицефабрик, а также на содержание быков-производителей, проведение селекционной и племенной работы.»;
      пункт 14 изложить в следующей редакции:
      «Отдел в течение семи рабочих дней с момента получения заявок проверяет соответствие товаропроизводителей установленным настоящими Правилами критериям.
      Основаниями для отказа в участии в программе субсидирования служат несоответствие представленных заявок критериям, установленным Правилами, и (или) отсутствие нераспределенного остатка бюджетных субсидий, представление заявки позже установленного срока. В таких случаях отдел в течение трех рабочих дней возвращает заявки товаропроизводителям с указанием причин их отклонения. Товаропроизводители вправе повторно вносить заявку, но не позднее установленного срока.
      Сводный список получателей бюджетных субсидий по направлениям субсидирования по району утверждается соответствующим акимом района.»;
      часть первую пункта 17 изложить в следующей редакции:
      «17. В случае превышения заявленных товаропроизводителями требуемых объемов бюджетных субсидий над объемами бюджетных субсидий, Комиссия в приоритетном порядке удовлетворяет заявки товаропроизводителей на приобретение племенного и селекционного молодняка крупного рогатого скота мясного направления, остаток средств распределяется пропорционально в соответствии с поданными заявками.»;
      пункт 19:
      дополнить подпунктами 2-1) и 4-1) следующего содержания:
      «2-1) при приобретении селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа:
      копию договора купли-продажи;
      копии платежных документов;
      оригинал и копию племенного свидетельства или эквивалентного ему документа, выданного компетентными органами страны-экспортера, подтверждающего чистопородность и происхождение животного по отцовской линии (при этом оригинал после сверки с копией возвращается получателю бюджетных субсидий);
      копию ветеринарного сертификата;
      акты оприходования селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа;
      4-1) при приобретении селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа на основании договора лизинга:
      копию договора лизинга;
      заявку на выплату субсидий для погашения основного долга по договору лизинга с указанием реквизитов лизингодателя;
      оригинал и копию племенного свидетельства или эквивалентного ему документа, выданного компетентными органами страны-экспортера, подтверждающего чистопородность и происхождение животного по отцовской линии (при этом оригинал после сверки с копией возвращается получателю бюджетных субсидий);
      копию ветеринарного сертификата;»;
      абзац второй подпунктов 5) и 6) изложить в следующей редакции:
      «выписку из базы данных единой информационной аналитической системы о ведении селекционной и племенной работы в хозяйствующем субъекте по окончании случного сезона;»;
      абзацы первый и четвертый пункта 20 изложить в следующей редакции:
      «20. Допускается включение в список получателей бюджетных субсидий товаропроизводителей, оплативших не менее 50 % стоимости племенной продукции (за исключением племенного и селекционного молодняка, завезенного из-за рубежа крупного рогатого скота). При этом товаропроизводители представляют в отдел:
      документ, подтверждающий регистрацию приобретенных животных в государственном регистре племенных животных (за исключением селекционных животных).»;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      «21. Отдел по мере поступления документов в течение пяти рабочих дней проверяет представленные документы. В случаях соответствия представленных документов требованиям, установленным пунктами 19 и 20 настоящих Правил, и отсутствия оснований для отклонения заявок, предусмотренных пунктом 6 настоящих Правил, отдел составляет и утверждает сводный акт о приобретении племенного и селекционного молодняка, птицеводческой продукции, осуществлении селекционной и племенной работы, а также содержании быков-производителей и с приложением копии платежных документов представляет в управление. При этом отдел обеспечивает достоверность и качество представляемых подтверждающих документов в управление.
      В случаях несоответствия представленных документов пунктам 19 и  20 настоящих Правил и невозможности предоставления бюджетных субсидий пунктом 6 настоящих Правил, отдел не позднее семи рабочих дней со дня регистрации возвращает представленные документы товаропроизводителям с указанием причин возврата.
      Сведения об удешевлении приобретенного племенного и селекционного молодняка крупного рогатого скота должны быть внесены отделом в единую информационно-аналитическую систему в течение семи рабочих дней со дня получения от управления информации о перечислении бюджетных субсидий на банковский счет товаропроизводителя (либо лизингодателя).»;
      приложение 1 к Правилам использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства:
      дополнить строкой, порядковым номером 7, следующего содержания:
      «

7.

Частичное удешевление стоимости приобретенного товаропроизводителями из-за рубежа селекционного молодняка крупного рогатого скота

1. Наличие регистрации в единой информационной базе селекционной и племенной работы, подтвержденное выпиской из базы данных единой информационной аналитической системы.**
2. Наличие идентификационного номера животных и регистрации в единой базе данных по идентификации сельскохозяйственных животных.**
3. Возраст приобретаемого селекционного молодняка не должен превышать на момент заключения договора:
телки – до 18 месяцев;
нетели – до 26 месяцев.
4. Предоставление обязательств:
1) об использовании селекционных телок (нетелей) в целях воспроизводства не менее двух лет путем чистопородного разведения;
2) об использовании селекционного крупного рогатого скота и полученного от него приплода для воспроизводства стада в течение трех лет только на территории Республики Казахстан;
3) об использовании в мясном скотоводстве племенных быков-производителей, оцененных по собственной продуктивности;
4) о научном и/или консалтинговом сопровождении юридическими и/или физическими лицами, рекомендованными республиканскими палатами по соответствующим породам крупного рогатого скота;
5) о содержании в соответствии с зоотехническими нормами и осуществлении ветеринарных мероприятий.

                                                               »;
      абзац третий примечания изложить в следующей редакции:
      «** По планируемому закупу (ввозу) племенного и селекционного молодняка срок соответствующей регистрации указывается в обязательстве соответствующего товаропроизводителя.»;
      в приложении 2 к Правилам использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства:
      главу «лошади» раздела 1 изложить в следующей редакции:
      «

Лошади

1.

Казахская типа «джабе»

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 118 тенге за 1 килограмм живой массы

2.

Кушумская

3.

Мугалжарская

4

Казахская типа «адай»

                                                               »;
      разделы 2 и 3 изложить в следующей редакции:
      «
      2. Нормативы бюджетных субсидий по частичному удешевлению стоимости приобретенного товаропроизводителями племенного молодняка крупного рогатого скота

№ п/н

Типы и породы животных

Нормативы бюджетных субсидий за 1 голову, тенге

1.

Черно-пестрая (голштинская)

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 107 000 тенге за 1 голову

2.

Красная (красная степная)

3.

Бурая (алатауская)

4.

Палевопестрая (симментальская)

5.

Аулиеатинская

6.

Айрширская

7.

Казахская белоголовая

8.

Аулиекольская

9.

Санта-гертруда

10.

Шароле

11.

Герефорд

12.

Ангус

13.

Галловейская

14.

Швицкая

15.

Калмыцкая

      3. Нормативы бюджетных субсидий по частичному удешевлению стоимости приобретенного товаропроизводителями завезенного из-за рубежа племенного молодняка крупного рогатого скота

№ п/п

Породность

Страны-экспортеры

Нормативы бюджетных субсидий за 1 голову, тенге

1.

Мясные, молочные и комбинированные породы

Страны Европы

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 140 000 тенге за 1 голову

2.

Мясные, молочные и комбинированные породы

Австралия и Страны Северной и Южной Америки

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 214 000 тенге за 1 голову

3.

Молочные породы

Российская Федерация, Республика Беларусь и Украина

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 107 000 тенге за 1 голову

                                                                »;
      дополнить разделом 3-1 следующего содержания:
      «
      3-1. Нормативы бюджетных субсидий по частичному удешевлению стоимости приобретенного товаропроизводителями завезенного из-за рубежа селекционного молодняка крупного рогатого скота


п/п

Породность

Страны - экспортеры

Нормативы бюджетных субсидий за 1 голову, тенге

1.

Мясные породы

Австралия

Не более 50 % стоимости приобретения, но не более 170 000 тенге за 1 голову

                                                                »;
      абзац третий раздела 6 изложить в следующей редакции:
      «- Субсидированию подлежит племенная продукция (цыплята, племенное яйцо), реализованная племенными птицефабриками, получившими статус племенного хозяйства.»;
      приложение 4 к Правилам использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на поддержку племенного животноводства изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему постановлению;
      2) в постановление Правительства Республики Казахстан от 16 мая 2012 года № 625 «Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства»:
      в Правилах использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства, утвержденных указанным постановлением:
      подпункт 1) пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «1) частичное удешевление (до 45 %) стоимости комбикормов и (или) концентрированных кормов (далее – концкорма), используемых для производства говядины, свинины, мяса бройлерной птицы и индейки (далее – мясо птицы), куриного яйца яичных кроссов (далее – пищевое яйцо), а также на частичное возмещение затрат на производство молока, шерсти тонкорунных овец (далее – тонкая шерсть), баранины, конины, кумыса и шубата. При этом субсидии выплачиваются товаропроизводителям за фактические объемы реализованных говядины, свинины, молока, баранины, конины, тонкой шерсти на предприятия переработки (цеха), убойные площадки (пункты), имеющие учетные номера (далее – предприятия переработки), или на свободном рынке при условии использования услуг предприятий переработки, а мясо птицы, пищевое яйцо, кумыс и шубат – на свободном рынке в пределах утвержденных местными исполнительными органами областей квот;»;
      подпункт 4) пункта 5 изложить в следующей редакции:
      «4) говядина, свинина, баранина, конина подворного забоя, а также молоко, не прошедшие первичную переработку на предприятиях переработки;»;
      часть вторую пункта 9 исключить;
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      «10. В срок не позднее 1 ноября 2012 года товаропроизводители представляют в отдел заявки на получение бюджетных субсидий по установленной форме.»;
      часть третью пункта 11 изложить в следующей редакции:
      «Сводный список получателей бюджетных субсидий по направлениям субсидирования по району составляется отделом и утверждается соответствующим акимом района.»;
      абзац второй подпункта 2) пункта 16 изложить в следующей редакции:
      «копии документов, подтверждающих реализацию продукции (договор, счет-фактуру);»;
      дополнить пунктом 16-1 следующего содержания:
      «16-1. Товаропроизводители, занимающиеся производством кумыса, шубата, мяса птицы и пищевого яйца, включенные в список для получения бюджетных субсидий, по кумысу и шубату представляют в отдел – копию платежного документа на реализованную продукцию, а по мясу птицы и пищевому яйцу – реестр платежных документов.»;
      в приложении 1 к Правилам использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2012 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства:
      строку 1 раздела 4 изложить в следующей редакции:
      «

1.

Наличие собственного маточного поголовья коров и телок (старше 2-х лет) на 01.01.12 г. не менее 400 голов

среднегодовое поголовье дойных коров и нетелей (итоги 2011 года) не менее 350 голов

средний удой по стаду (итоги 2011 года) не менее 4500 кг*****

наличие современного молочного комплекса с соответствующей инфраструктурой (механизированные доение, навозоудаление и кормораздача, автопоение и кормоцех)

                                                                 »;
      строку 3 раздела 11 изложить в следующей редакции:
      «

3.

Наличие цеха по производству кумыса (помещение, емкость по сбору и (или) производству кумыса)

                                                                 »;
     строку 3 раздела 12 изложить в следующей редакции:
      «

3.

Наличие цеха по производству шубата (помещение, емкость по сбору и (или) производству шубата)

                                                                  »;
      строку 2 раздела 21 изложить в следующей редакции:
      «

2.

Наличие кормовых культур и (или) сенокосных (косимых) угодий и (или) договор на покупку кормов

                                                                  »;
      Примечание дополнить абзацем шестым следующего содержания:
      «***** Требование не распространяется на современные молочные комплексы с соответствующей инфраструктурой, введенные в эксплуатацию в 2011 году.».
      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2012 года и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение          
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 19 сентября 2012 года № 1222 

Приложение 4              
к Правилам использования целевых текущих
трансфертов из республиканского бюджета
2012 года областными бюджетами,
бюджетами городов Астаны и Алматы на
поддержку племенного животноводства

«Утверждаю»
начальник Управления сельского
хозяйства __________ области
___________ (Ф.И.О., подпись, печать)
«____» __________ 2012 года

Объединенная сводная ведомость *
о приобретении племенной продукции (племенного материала) и
выплате бюджетных субсидий

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(племенной и селекционный молодняк, племенное яйцо, цыплята – нужное
оставить)

за __________ 2012 года по ____________________________ области

Наименование

Годовая квота

Норматив бюджетных субсидий за единицу (голову, кг ж/м, штуку), тенге

района

покупателя племенной продукции или племенного материала

(голов, кг, штук)

тенге











продолжение

Фактически приобретено (реализовано) на племенные цели племенной продукции (кг ж/м, штук, голов)

Причитающаяся сумма бюджетных субсидий с начала года, тенге

Оплачено с начала года, тенге

Остаток причитающейся суммы бюджетных субсидий, тенге

Подлежит к оплате, тенге

с начала года

за отчетный месяц













      *Составляется отдельно на каждый вид приобретенной племенной продукции (племенного материала)

      Начальник отдела животноводства (ответственное лицо)
_______________________ (Ф.И.О, подпись)

Бухгалтер (ответственное лицо) _______________________
(Ф.И.О., подпись)