Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 4 желтоқсандағы № 1546 Қаулысы.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы Қаулы 2013 жылғы 10 наурыздан бастап қолданысқа енгізілді.

      "Мемлекеттік мүлік туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңы 196-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      2. "Мемлекеттік меншік объектілерінің, сондай-ақ меншігінде мемлекеттің үлесі бар объектілердің жұмыс істеуіне және оларды басқарудың тиімділігіне кешенді мониторинг жүйесін енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 шілдедегі № 998 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2001 ж., № 27, 347-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы 2013 жылғы 10 наурыздан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

С. Ахметов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2012 жылғы 4 желтоқсандағы
№ 1546 қаулысымен
бекітілген

Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 18.02.2021 № 75 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 196-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингі (бұдан әрі – мониторинг) мемлекеттік мүліктің сапалық және сандық жай-күйін, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың қызметінде болып жатқан өзгерістерді уақтылы айқындау, одан әрі дамуын болжау және теріс процестердің алдын алу мен салдарын жою жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу мақсатында олардың технологиялық, қаржы-шаруашылық қызметін, құқықтық сипатын базалық және мерзімдік жедел қадағалау мен мемлекеттік мүліктің талдамалық бағалау жүйесін білдіреді.

      3. Мониторинг елдің стратегиялық мүдделеріне сәйкес орнықты экономикалық дамуды мемлекеттік болжау және реттеу жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады, қолданыстағы заңнаманың негізінде және бірыңғай мемлекеттік саясат шеңберінде экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің ақпараттық-талдау функцияларын орындайды.

      4. Мониторинг мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың жай-күйін және даму үрдістерін, сондай-ақ ел және өңірлер экономикасының ресурстық-энергетикалық негізін сақтауға және нығайтуға әсер ететін мемлекеттік мүліктің, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мемлекеттік мүліктің жай-күйін анықтайды. Мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың, мемлекеттік мүліктің, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мемлекеттік мүліктің жай-күйі мен даму үрдістері туралы мониторинг нәтижесінде алынған талдамалық ақпаратты мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға:

      республикалық мүлік бойынша – мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган;

      коммуналдық мүлік бойынша – облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдары;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкі бойынша – аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты жібереді.

      Талдамалық ақпаратты мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдары, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты мүдделі мемлекеттік органдарға жібереді.

      5. Осы Қағидалар "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамын (бұдан әрі – ҰӘҚ) қоспағанда, мемлекеттік кәсіпорындарға, мемлекет қатысатын акционерлік қоғамдарға және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерді қоса алғанда, оның ішінде ұлттық басқарушы холдингтерге, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға (бұдан әрі – мемлекеттің қатысуы бар заңды тұлғалар), мемлекеттік органдарға, сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары, концессия (бұдан әрі – шарт тарапы) бойынша тараптар болып табылатын не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша жеке және заңды тұлғаларға, мониторингтi орындауға тартылған тәуелсіз сарапшылар мен консультанттарға, консалтингтік ұйымдарға (бұдан әрі – тәуелсіз сарапшылар) қолданылады.

      6. Мониторингтің мақсаты мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық мүддесін қамтамасыз ету болып табылады.

      7. Мониторингтің негізгі міндеттері:

      1) мониторинг объектiлерiн басқарудың тиiмділiгiн өндiрiстiк-техникалық, технологиялық, қаржы-экономикалық, құқықтық, экологиялық және басқа параметрлерде кешендi талдау және ұлттық экономиканың мүдделерiне сәйкес оның дамуының болжамдылығы бөлiгiнде объектінің жай-күйiн біртұтас бағалау;

      2) концессиялар шарттарының не мемлекеттік-жекешелік әріптестік, мемлекеттік меншік объектілерін сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) шарттарының міндеттемелері мен талаптарының орындалуын талдау;

      3) проблемаларды анықтау және мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғаларды (бұдан әрі – мониторинг объектісі) одан әрi дамыту бойынша ұсынымдар әзiрлеу;

      4) мониторинг объектілері техникасының, технологиясының даму перспективаларын және олардың өңірлердің жай-күйіне әсерін сараптамалық талдау;

      5) мониторинг объектілері бойынша электрондық деректер базасын қалыптастыру және жүргізу;

      6) мемлекеттің экономикалық өсуін қамтамасыз ету, экономикаға ықтимал қолайсыз факторлардың әсер ету дәрежесін барынша азайту үшін қолайлы жағдай жасау, ұлттық экономикаға инвестициялардың келуіне жәрдемдесу болып табылады.

      8. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) аудандық уәкілетті орган – аудандық коммуналдық мүлікке билік етуге уәкілеттік берілген, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган;

      2) базалық қадағалау – жыл сайынғы ақпарат жинау, оның нәтижесінде талдау жасалуға тиіс мониторинг объектілерінің тізбесі айқындалады;

      3) жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті орган – аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты;

      4) коммуналдық мүліктің электрондық есебі – "Есептілікті тапсырудың бірыңғай жүйесі" бағдарламалық қамтылымын пайдалана отырып әзірленген және Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландырушы орталығы (бұдан әрі – ҚР ҰКО) берген тәуелсіз сарапшының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған коммуналдық мүліктің мониторингі нәтижесі бойынша есеп;

      5) мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай оператор (бұдан әрі – бірыңғай оператор) – Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімімен айқындалған, мемлекеттік мүлікті ұйымдастыру мен есепке алу саласында бірыңғай техникалық саясатты іске асыру бойынша міндеттер жүктелген заңды тұлға;

      6) мерзімді қадағалау – мониторинг объектілері бойынша ақпаратты жедел жинау;

      7) облыстық уәкілетті орган – облыстық коммуналдық мүлікке билік етуге уәкілеттік берілген, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган;

      8) республикалық мүліктің электрондық есебі – "Есептілікті тапсырудың бірыңғай жүйесі" бағдарламалық қамтылымын пайдалана отырып әзірленген және ҚР ҰКО берген мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган басшысының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған республикалық мүліктің мониторинг нәтижесі бойынша есеп;

      9) алып тасталды - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10) даму жоспары – мемлекеттік кәсіпорын, акционерлік қоғам мен акцияларының бақылау пакеті (жарғылық капиталға қатысу үлесі) мемлекетке тиесілі жауапкершілігі шектеулі серіктестік қызметінің бесжылдық кезеңге арналған негізгі бағыттарын және қаржы-шаруашылық қызметінің көрсеткіштерін айқындайтын құжат;

      11) іс-шаралар жоспары – ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық холдинг және ұлттық компания қызметінің бесжылдық кезеңге арналған негізгі бағыттарын және қаржы-шаруашылық қызметінің көрсеткіштерін айқындайтын құжат.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Мониторингті ұйымдастыру тәртібі

      9. Мемлекеттік мүліктің түрлері бойынша республикалық және коммуналдық мүлік мониторингі, ал жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару деңгейлері бойынша облыстық, аудандық коммуналдық мүлікке және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкіне мониторинг жүргізіледі.

      10. Объектілер мониторингін:

      1) республикалық мүлік бойынша – мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган;

      2) облыстық коммуналдық мүлік бойынша – облыстық уәкілетті орган;

      3) аудандық коммуналдық мүлік бойынша – аудандық уәкілетті орган;

      4) жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкі бойынша – жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті орган ұйымдастырады.

      Облыстық және аудандық уәкілетті органдар, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкі жөніндегі уәкілетті орган мониторинг объектілерін зерттеу, ақпарат жинау және талдау, ұсыныстарды пысықтау жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тәуелсіз сарапшыларды тартады.

      Тәуелсіз сарапшылардың құқықтары мен міндеттері мемлекеттік сатып алу туралы тиісті шартта реттеледі.

      11. Мониторингтеу объектілері:

      1) мемлекеттік кәсіпорындар;

      2) ҰӘҚ қоспағанда, мемлекет қатысатын заңды тұлғалар;

      3) мемлекеттік мүліктің құрамына кіретін, оның ішінде сенімгерлік басқаруға, мүліктік жалдауға (жалға алуға), концессияға не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүліктің барлық түрлері болып табылады.

      12. Мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыстар бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      13. Мониторинг нәтижелері мемлекеттік мүлік тізіліміне (бұдан әрі – тізілім) электрондық есеп түрінде енгізіледі.

      14. Облыстық және аудандық уәкілетті органдар, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкі жөніндегі уәкілетті орган мониторингті ұйымдастыру мақсатында:

      1) алып тасталды - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2) мониторинг бойынша жұмыстар жүргізу үшін мемлекеттік бюджет қаражатының көлемін негіздейді;

      3) мониторингті жүзеге асыру үшін мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен техникалық тапсырма әзірлеу жөнінде ведомствоаралық комиссия құрады;

      4) мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыстарды әдістемелік қамтамасыз етуді және үйлестіруді жүзеге асырады.

      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      14-1. Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган, облыстық және аудандық уәкілетті органдар, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкі жөніндегі уәкілетті орган мониторингті ұйымдастыру мақсатында тексеріп-қарауды жүргізу кезеңділігін, мерзімін және мониторинг объектілерінің тізбесін мынадай өлшемшарттар негізінде айқындайды:

      1) пайда алуды жоспарлаған, бірақ есепті жылдың қорытындысы бойынша шығынға ұшыраған мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар;

      2) есепті жылдың қорытындысы бойынша шығыны жоспарланған шығыннан асып кеткен мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар.

      Ескерту. 2-тарау 14-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3-тарау. Коммуналдық мүлік объектілеріне мониторингті жүзеге асыру тәртібі

      15. Облыстық және аудандық уәкілетті органдар, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті орган мониторингті жүзеге асыру мақсатында:

      1) мониторинг объектілерінен сенімді және объективті талдау жасау үшін қажетті мониторинг объектілері қызметінің өндірістік-техникалық, технологиялық, қаржы-экономикалық, экологиялық, құқықтық және өзге де параметрлері туралы ақпаратты сұратады және алады;

      2) жергілікті атқарушы органдардан, сондай-ақ ведомстволық тиесілігіне қарамастан, өзге де мүдделі мемлекеттік органдардан және заңды тұлғалардан мониторинг объектілерін басқарудың тиімділігін талдау үшін қажетті құжаттар мен мәліметтерді сұратады және алады;

      3) мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалардан, шарт тараптарынан ішінде сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу), концессия шарттарының не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты талаптарын, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың инвестициялық бағдарламаларын орындау жөніндегі тұрақты және іріктелген есептілікті сұратады;

      4) ел және өңірлер экономикасының ресурстық-энергетикалық негізінің, сақталуы мен нығаюына қолайсыз әсер ететін факторларды уақтылы анықтау және бейтараптандыру, орнықты экономикалық өсуді қамтамасыз ету мақсатында мониторинг объектілері бойынша ақпарат жинау мен талдауды жүзеге асыра отырып, мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың жай-күйіне және даму үрдісіне жүйелі қадағалау жүргізеді;

      5) есепті жылдан кейінгі жылдың 25 ақпанына дейінгі мерзімде мүдделі мемлекеттік органдарға, сондай-ақ мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғаларға мониторинг нәтижелері бойынша талдамалық жазбаларды, ақпараттық материалдар мен ұсынымдарды береді;

      6) мониторинг объектілерін басқару тиімділігі мониторингінің электрондық деректер базасын жүргізеді.

      16. Мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар облыстық уәкілетті органға немесе аудандық уәкілетті органға коммуналдық мүлікті басқарудың тиімділігін дұрыс және объективті талдау үшін қажетті барлық ақпаратты қағаз және электрондық жеткізгіште ұсынады.

      Жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті органына коммуналдық мүлікті басқарудың тиімділігін дұрыс және объективті талдау үшін барлық қажетті ақпаратты қағаз және электрондық жеткізгіште мемлекеттік кәсіпорындар ұсынады.

      17. Коммуналдық мүлік объектілері мониторингінің мазмұнын:

      1) мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғаларды, сондай-ақ коммуналдық мүлікті, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүлікті жылына бір реттен жиілетпей өткізілетін базалық кешенді тексеру;

      2) мониторинг объектілерін базалық кешенді тексеру арасындағы кезеңдерде объектілердің қызметі бойынша мониторингтің негізгі деректерін ағымдағы жаңарту үшін мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың қызметі, сондай-ақ мемлекеттік мүліктің, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүліктің жай-күйі бойынша ақпаратты мерзімді жедел жинақтау құрайды.

      Осы ақпаратты жинақтау мониторинг объектісінен сұрау салу жолымен жүзеге асырылады.

      Мониторинг объектілерін базалық кешенді тексерулер мыналарды:

      1) мониторинг объектілері қызметінің өндірістік-техникалық, технологиялық, қаржы-экономикалық, экологиялық және құқықтық параметрлері бойынша ақпаратты жинауды және жүйелі талдауды;

      2) мониторинг объектілерін басқару тиімділігінің жай-күйін бағалауды, мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігіне қауіп төндіретін теріс процестердің алдын алу және еңсеру жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу мақсатында олардың жай-күйінің өзгеру болжамын;

      3) мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың техникасын, технологиясын; коммуналдық мүлікті, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүлікті дамыту перспективаларын сарапшылық бағалауды;

      4) мемлекеттік органдарды мониторинг объектілерінің жай-күйі, олардың даму үрдістері мен болжамдары туралы қажетті ақпаратпен қамтамасыз етуді қамтиды.

      Ескерту. 17-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      18. Коммуналдық мүлік объектілерінің мониторингі:

      1) ресурстардың, негізгі және қосалқы өндірістер технологияларының жай-күйін;

      2) қаржы-шаруашылық қызметін;

      3) осы міндеттемесі бар концессионердің, сенімгерлік басқарушылардың және ұйымдарды тең иелердің инвестициялық қызметін;

      4) қоршаған ортаны қорғауды және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды;

      5) кадрлық және әлеуметтік саясатты;

      6) құқықтық мәселелерді: жүргізілетін қызметтің ұйым жарғысына, сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) және концессия шарттары не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарына сәйкестігін;

      7) сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) және концессия шарттары не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты талаптары мен міндеттемелерінің орындалуын талдауды қамтиды.

      19. Коммуналдық мүлік объектілеріне мониторинг мынадай тәртіппен жүргізіледі:

      1) облыстық және аудандық уәкілетті органдар не жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті органы объектіге тексеру жүргізу басталғанға дейін он жұмыс күнінен кешіктірмей мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басшыларына, сондай-ақ шарт тарапына тексеру жүргізуге шарт жасасқан тәуелсіз сарапшылар және таныстыру үшін берілетін ақпараттың тізбесін көрсете отырып, тексеру жүргізу туралы хабарлайды;

      2) мониторингті мониторинг объектісіне тексеру жүргізуге шарт жасасқан тәуелсіз сарапшылар қалыптастырған жұмыс тобы мониторинг объектісінің салалық тиесілігі мен қызметінің ерекшелігіне қарай жүргізеді. Жұмыс тобының міндеті мониторинг объектісі қызметінің заңдық, техникалық, технологиялық, экологиялық, инвестициялық, қаржылық және басқа да мәселелері бойынша ақпаратты жинау және талдау болып табылады. Жұмыс тобының мүшелері өндірісті, ғимараттарды, құрылыстарды, негізгі техниканы, машиналар мен тетіктерді қарап тексеруді жүргізеді. Ақпаратты жинау және оны бастапқы талдау аяқталғаннан кейін жұмыс тобы кейіннен талдау үшін есеп дайындайды;

      3) тексеру нәтижесінде алынған материалдарды жүйелі талдау, соның ішінде:

      барлық бөлімдер бойынша сарапшылық деректерді салыстыру және статистикалық есептілік деректерімен салыстыру арқылы материалдарды жинау және алдын ала өңдеу кезеңінде жүргізілетін алдын ала талдау;

      мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар көрсеткіштерінің өзара үйлестірілген жиынтығы біріктірілетін мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар қызметіне, сондай-ақ коммуналдық мүліктің, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүліктің жай-күйін жалпы техникалық-экономикалық талдау;

      талдаудың әрбір бөлімі бойынша орын алған проблемалардың бәрін анықтау;

      мониторинг объектілері мен тиісті мемлекеттік органдарды экономикалық-заңдық талдау жүзеге асырылады, мұнда мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар қызметінің алынған көрсеткіштердің, коммуналдық мүліктің, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүліктің жай-күйі жөніндегі ақпараттың және анықталған проблемалардың негізінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес мониторинг объектілері – мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғаларды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында ұсыныстар тұжырымдалады;

      4) тексеру жүргізген тәуелсіз сарапшылар мониторинг объектісін тексеру мен оның қызметіне жүргізілген талдаудың негізінде есепті және бастапқы материалдарды, ресімдейді, олар:

      қағаз нұсқада облыстық және аудандық уәкілетті органдарға не жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлік жөніндегі уәкілетті органына;

      тәуелсіз сарапшы қол қойған және мөрмен растаған есептің қағаз нұсқасының сканерленген көшірмесімен қоса коммуналдық мүліктің электрондық есебі түрінде тізілімге ұсынылады;

      5) бірыңғай оператор коммуналдық мүліктің электрондық есебі түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде тәуелсіз сарапшының электронды мекенжайына электрондық есептің тізілімге енгізілгені немесе оны қабылдаудан бас тарту себебі туралы хабарлама жібереді.

      Тәуелсіз сарапшының Қағидалардың осы тармағының 4) тармақшасының үшінші абзацында көрсетілген талапты орындамауы электрондық есепті қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.

      19-1. Мемлекеттік кәсіпорынның, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органдарының басшылары әкімшілік не қылмыстық құқық бұзушылық белгісі жоқ шығынға не жоспарланғаннан артық шығынға әкелген даму жоспарының жоспарланған көрсеткіштерін орындамағаны үшін тәртіптік жауаптылыққа тартылады.

      Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдерінің аппараттары мониторинг нәтижелері бойынша қалыптастырылған есеп пен тәуелсіз сарапшылардың ұсынымдарын назарға ала отырып, мемлекеттік кәсіпорынның, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органдарының басшыларына Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тәртіптік жаза қолдану туралы мәселені қарайды және шешім шығарады.

      Егер мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың дауыс беретін акцияларының (қатысу үлесінің) пайызы 100 % (жүз пайыздан) аз болса, онда мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органының басшыларына тәртіптік жаза қолдану мәселесі және ол туралы шешім қабылдау Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес Директорлар кеңесінің отырысына және (немесе) акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестік қатысушыларының жалпы жиналысының қарауына шығарылады.

      Ескерту. 3-тарау 19-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

4-тарау. Республикалық мүлік объектілеріне мониторингті жүзеге асыру тәртібі

      20. Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган мониторингті жүзеге асыру мақсатында:

      1) базалық қадағалау негізінде республикалық мүліктің мониторинг объектілерінің тізбесін, тексеру жүргізудің кезеңділігі мен мерзімдерін айқындайды;

      2) орталық атқарушы органдардан, сондай-ақ ведомстволық тиесілігіне қарамастан, өзге де мүдделі мемлекеттік органдардан мен заңды тұлғалардан мониторинг объектілерін басқарудың тиімділігін талдау үшін қажетті құжаттар мен мәліметтерді сұратады және алады;

      3) мониторинг объектілерінен дұрыс және объективті талдау жасау үшін қажетті мониторинг объектілері қызметінің қаржы-экономикалық, құқықтық және өзге де параметрлері туралы ақпаратты сұратады және алады;

      4) мониторинг объектілері, орталық атқарушы органдарынын деректері негізінде, қаржы-экономикалық көрсеткіштер және бірыңғай оператордан алынған өзге де деректер негізінде талдау жүргізеді.

      5) жүргізілген талдау қорытындылары бойынша анықталған ескертулер болған кезде ұсынымдар қалыптастырады және мониторинг объектілеріне, орталық атқарушы органдарға жібереді;

      6) жоспарланған жылдың 25 желтоқсанына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға, мүдделі мемлекеттік органдарға мониторинг нәтижелері бойынша талдаулар мен ұсынымдарды ұсынады.

      21. Мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға басқарудың тиімділігін дұрыс және объективті талдау үшін қажетті барлық ақпаратты қағаз және электрондық жеткізгіште ұсынады.

      22. Республикалық мүлік объектілері мониторингінің мазмұнын:

      1) жылына бір реттен жиілетпей өткізілетін мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалар, сондай-ақ мемлекеттік, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүлікті базалық кешенді тексеру;

      2) мониторинг объектілерін базалық кешенді тексеру арасындағы кезеңдерде объектілердің қызметі бойынша мониторингтің негізгі деректерін ағымдағы жаңарту үшін мемлекеттік кәсіпорындар мен мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың қызметі, сондай-ақ мемлекеттік, оның ішінде сенімгерлік басқарудағы, мүліктік жалдаудағы (жалға алудағы), концессиядағы не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты бойынша берілген мүліктің жай-күйі жөніндегі ақпаратты мерзімді жедел жинақтау құрайды.

      Осы ақпаратты жинақтау мониторинг объектісінің өзінен де, орталық атқарушы органдар мен олардың ведомстволарынан да сұрау салу жолымен жүзеге асырылады.

      Мониторинг объектілерін базалық кешенді тексеру мыналарды қамтиды:

      1) мониторинг объектілері қызметінің қаржы-экономикалық және құқықтық параметрлері бойынша ақпаратты жинау және жүйелі талдау;

      2) мониторинг объектілерін басқару тиімділігінің жай-күйін бағалау, мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігіне қауіп төндіретін қолайсыз процестердің алдын алу және еңсеру жөніндегі ұсынымдарды тұжырымдау мақсатында жай-күйінің өзгеруін болжау;

      3) мемлекеттік органдарды мониторинг объектілерінің жай-күйі, олардың даму үрдістері мен болжамы туралы қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету.

      Ескерту. 22-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      23. Республикалық мүлік объектілерінің мониторингі:

      1) қаржы-шаруашылық қызметін;

      2) кадрлық және әлеуметтік саясатты;

      3) осы міндеттемесі бар концессионердің, сенімгерлік басқарушылардың және ұйымдардың тең иелерінің инвестициялық қызметін;

      4) құқықтық мәселелерді: жүргізілетін қызметтің ұйым жарғысына, сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) және концессия шарттарына не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартына сәйкестігін;

      5) сенімгерлік басқару, мүліктік жалдау (жалға алу) және концессия шарттары не мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты талаптары мен міндеттемелерінің орындалуын талдауды қамтиды.

      24. Республикалық мүлік объектілерінің мониторингі мынадай тәртіппен жүргізіледі:

      1) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган базалық және мерзімдік қадағалау нәтижесінде алынған материалдарға жүйелі талдау жүргізеді, оның ішінде:

      қаржы-экономикалық қызметтің жоспарлы көрсеткіштерін есепті көрсеткіштермен салыстыру арқылы материалдарды жинау және алдын ала өңдеу кезеңінде жүргізілетін алдын ала талдау;

      мониторинг объектілері мен тиісті мемлекеттік органдар үшін ұсынымдар тұжырымдай отырып, экономикалық-заңдық талдау;

      2) мониторинг объектісін қадағалау және оның қызметіне жүргізілген талдау негізінде мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган есеп жасайды, ол мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган басшысы қол қойған және мөрмен расталған есептің қағаз нұсқасының сканерленген көшірмесімен қоса, республикалық мүліктің электрондық есебі түрінде тізілімге ұсынылады;

      3) бірыңғай оператор республикалық мүліктің электронды есебі келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның электрондық мекенжайына тізілімге электрондық есептің енгізілгені немесе оны қабылдаудан бас тарту себебі туралы хабарлама жібереді.

      Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның Қағидалардың осы тармағының 2) тармақшасында көрсетілген талапты сақтамауы электрондық есепті қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.

      24-1. Мемлекеттік кәсіпорынның басшысы, ұлттық басқарушы холдингтердің, басқарушы холдингтердің, ұлттық компаниялардың бірінші басшылары, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органдарының басшылары әкімшілік не қылмыстық құқық бұзушылық белгісі жоқ шығынға не жоспарланғаннан артық шығынға әкелген даму жоспарының немесе іс-шаралар жоспарының жоспарланған көрсеткіштерін орындамағаны үшін тәртіптік жауаптылыққа тартылады.

      Мемлекеттік басқарудың тиісті саласына (аясына) басшылық ету жөніндегі уәкілетті орган мониторинг нәтижесі бойынша жасалған талдау мен мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган ұсынымын назарға алып, мемлекеттік кәсіпорынның басшысына, ұлттық басқарушы холдингтердің, басқарушы холдингтердің, ұлттық компаниялардың бірінші басшыларына, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органының басшысына Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тәртіптік жаза қолдану туралы мәселені қарайды және шешім шығарады.

      Егер мемлекет қатысатын заңды тұлғалар дауыс беретін акцияларының (қатысу үлесінің) пайызы 100 % (жүз пайыздан) аз болса, онда мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атқарушы органының басшыларына тәртіптік жаза қолдану мәселесі және ол туралы шешім қабылдау Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес Директорлар кеңесінің отырысына және (немесе) акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестік қатысушыларының жалпы жиналысының қарауына шығарылады.

      Ескерту. 4-тарау 24-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 20.06.2022 № 407 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

On approval of the Rules of conducting monitoring of management efficiency of state property, including enterprises and legal entities with state participation

Resolution No. 1546 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2012.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 2 of Article 196 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated March 1, 2011 On State Property, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      1. To approve the attached Rules of conducting monitoring of management efficiency of state property, including enterprises and legal entities with state participation.

      2. To invalidate Resolution No. 998 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated July 24, 2001 “On implementation of integrated monitoring system of functioning and effectiveness of the management of state property, and also objects in which the state has a share of ownership” (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2001, No. 27, Art. 347).

      3. This resolution shall take effect on March 10, 2013 and is subject to official publication.

      Prime Minister of the Republic of Kazakhstan S. Akhmetov

  Approved by
  Resolution No. 1546
  of the Government
  of the Republic of Kazakhstan
  dated December 4, 2012

Rules for monitoring the effectiveness of management of state property, including
state enterprises and legal entities with the participation of the state

      Footnote. Rules in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 18.02.2021 № 75 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for monitoring the effectiveness of the management of state property, including state enterprises and legal entities with the participation of the state (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with Article 196, paragraph 2 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On state property" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for organizing and monitoring the effectiveness of state property management, including state enterprises and legal entities with the participation of the state.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. Monitoring of the efficiency of management of state property, including state enterprises and legal entities with the participation of the state (hereinafter referred to as the monitoring) shall be a system of basic and periodic operational monitoring and analytical assessments of the qualitative and quantitative condition of state property, including technological, financial and economic activities, the legal characteristics of state enterprises and legal entities with the participation of the state in order to timely identify amendments taking place, predict further development and develop recommendations for preventing and eliminating the consequences of negative processes in their activities.

      3. Monitoring is an integral part of the system of state forecasting and regulation of sustainable economic development in accordance with the strategic interests of the country, performs information and analytical functions of ensuring economic security on the basis of current legislation and within the framework of a single state policy.

      4. Monitoring shall reveal the state and trends in the development of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as the condition of state property, including those in trust, property hiring (lease), concession or public-private partnership transferred under the agreement, which influence the preservation and strengthening of the resource and energy base of the country's economy and regions. Analytical information on the state and trends in the development of state enterprises and legal entities with the participation of the condition, state property, including those in trust, property hiring (lease), concession or public-private partnership transferred under the agreement, obtained as a result of monitoring, shall be sent to the authorized state planning body:

      for republican property - the authorized body for the management of state property;

      for communal property - the local executive body of the region, the city of republican significance, the capital, the district, the city of regional significance;

      for communal property of local self-government - the staff of the akim of the city of district significance, settlement, village, rural district.

      Analytical information by the authorized body for state property management, the local executive body of the region, the city of republican significance, the capital, the district, the city of regional significance, the staff of the akim of the city of district significance, the settlement, the village, the rural district shall be sent to the interested state bodies.

      5. These Rules shall apply to state-owned enterprises, joint stock companies and state-owned limited liability partnerships, including national management holdings, national holdings, national companies of which the state shall be a shareholder (hereinafter referred to as the legal entities with the participation of the state), with the exception of the joint-stock company "National Welfare Fund" Samruk- Қazyna " (hereinafter referred to as the NWF), state bodies, individuals and legal entities that shall be parties to trust agreements, property hiring (lease), concessions (hereinafter referred to as the contract party) or a public-private partnership agreement, independent experts, consultants, consulting organizations involved in monitoring (hereinafter referred to as the independent experts).

      6. The purpose of the monitoring shall be to ensure the socio-economic interests of the state.

      7. The main tasks of monitoring shall be:

      1) a comprehensive analysis of the effectiveness of management of monitoring facilities in production, technical, technological, financial, economic, legal, environmental and other parameters and a holistic assessment of the state property in terms of the predictability of its development in accordance with the interests of the national economy;

      2) analysis of fulfillment of obligations and conditions of concession agreements or public-private partnership agreements, trust management, property hiring (lease) of state property;

      3) identification of problems and development of recommendations for further development of state enterprises and legal entities with the participation of the state (hereinafter referred to as the monitoring facility);

      4) expert assessment of the prospects for the development of equipment, technology of monitoring facilities and their impact on the state of the regions;

      5) creation and maintenance of an electronic database for monitoring objects;

      6) creation of favorable conditions for ensuring economic growth of the state, maximum reduction of the degree of vulnerability of the economy from possible negative factors, promotion of investment inflow into the national economy.

      8. The following basic concepts shall be used in these Rules:

      1) district authorized body - an executive body financed from the local budget, authorized to dispose of district communal property;

      2) basic tracking – annual collection of information, as a result of which the list of monitoring objects subject to analysis, shall be determined;

      3) authorized body for communal property of local self-government - the staff of the akim of the city of district significance, settlement, village, rural district;

      4) electronic report of communal property - a report on the results of monitoring communal property prepared using the Unified reporting system software and signed by an electronic digital signature of an independent expert issued by the National certification center of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the NCC of the Republic of Kazakhstan);

      5) a unified operator in the field of accounting for state property (hereinafter referred to as a unified operator) - a legal entity determined by decision of the Government of the Republic of Kazakhstan, which shall be entrusted with the tasks of implementing a unified technical policy in the field of organization and accounting of state property;

      6) periodic tracking - prompt collection of information on monitoring objects;

      7) regional authorized body - an executive body financed from the local budget, authorized to dispose of regional communal property;

      8) electronic report of republican property - a report on the results of monitoring of republican property prepared using the Unified reporting system software and signed by an electronic digital signature of the head of the authorized state property management body issued by the NCC of the Republic of Kazakhstan;

      9) Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      10) development plan – a document defining the main activities and indicators of financial and economic activities of a state enterprise, joint-stock company and limited liability partnership, the controlling stake (participatory interest in the authorized capital) of which is owned by the state, for a five-year period;

      11) action plan – a document defining the main areas of activity and indicators of the financial and economic activities of the national managing holding, the national holding and the national company for a five-year period.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 2. Procedure for organization of the monitoring

      9. By types of state property, republican and communal property shall be monitored, and by levels of local state administration and self-government - monitoring of regional, district communal property and communal property of local self-government.

      10. Monitoring of facilities shall be organized by:

      1) on republican property - authorized body for state property management;

      2) for regional communal property - the regional authorized body;

      3) for district communal property - district authorized body;

      4) for communal property of local self-government - authorized body for communal property of local self-government.

      To carry out work on the survey of monitoring facilities, the collection and analysis of information, the development of recommendations of the regional and district authorized bodies, the authorized body for communal property of local self-government attract independent experts determined in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2015 "On public procurement."

      The rights and obligations of independent experts shall be governed by the relevant public procurement contract.

      11. Monitoring objects shall be:

      1) state-owned enterprises;

      2) legal entities with the participation of the state, with the exception of the NWF;

      3) all types of property that shall be part of state property, including those in trust, property hiring (lease), concessions or transferred under a public-private partnership agreement.

      12. Work on monitoring shall be carried out at the expense of budgetary funds.

      13. The monitoring results shall be included in the register of state property (hereinafter referred to as the register) in the form of an electronic report.

      14. Regional and district authorized bodies, authorized body for communal property of local self-government in order to organize monitoring:

      1) Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication);

      2) justify the amount of state budgetary allocations for monitoring work;

      3) create an interdepartmental commission with the participation of interested state bodies to develop a technical assignment for monitoring;

      4) carry out methodological support and coordination of monitoring activities.

      Footnote. Paragraph 14 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      14-1. The authorized body for state property management, regional and district authorized bodies, the authorized body for communal property of local self-government, in order to organize monitoring, shall determine the frequency, timing of surveys and the list of monitoring objects based on the following criteria:

      1) state enterprises and legal entities with state participation that planned a profit, but suffered a loss at the end of the reporting year;

      2) state enterprises and legal entities with the participation of the state, following the results of the reporting year, which exceeded the planned loss.

      Footnote. Chapter 2 as supplemented with paragraph 14-1 in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 3. Procedure for monitoring communal property facilities

      15. Regional and district authorized bodies, authorized body for communal property of local self-government in order to carry out monitoring:

      1) request and receive information from monitoring facilities on production, technical, technological, financial, economic, environmental, legal and other parameters of monitoring facilities activities required for reliable and objective analysis;

      2) request and receive from local executive bodies, as well as other interested state bodies and legal entities, regardless of their departmental affiliation, documents and information necessary for analyzing the effectiveness of monitoring facilities management;

      3) request from state-owned enterprises and legal entities with the participation of the state, parties to the agreement regular and selective reporting on the implementation of the terms of trust management agreements, property hiring (lease) and concession or public-private partnership agreement, investment programs of legal entities with the participation of the state;

      4) conduct systematic observations of the state and trends in the development of state enterprises and legal entities with the participation of the state, collecting and analyzing information on monitoring facilities in order to timely identify and neutralize factors that have an adverse impact on the preservation and strengthening of the resource and energy base of the country's economy and regions;

      5) by February 25 of the year following the reporting year, submit analytical notes, reference materials and recommendations to interested state bodies, as well as state enterprises and legal entities with the participation of the state based on the results of monitoring;

      6) electronic database of monitoring efficiency of monitoring objects management shall be maintained.

      16. State enterprises and legal entities with the participation of the state shall provide the regional authorized body or the district authorized body with all the necessary information for a reliable and objective analysis of the effectiveness of public property management on paper and electronic media.

      All necessary information for a reliable and objective analysis of the effectiveness of municipal property management on paper and electronic media shall be submitted to the authorized body for communal property of local self-government by state enterprises and legal entities with the participation of the state.

      17. The content of monitoring of communal property facilities shall be as follows:

      1) basic comprehensive survey of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as communal property, including those in trust management, property hiring (lease), concession or transferred under a public-private partnership agreement, carried out no more than once a year;

      2) periodic operational collection of information on the activities of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as the state of communal property, including those in trust, property hiring (lease), concessions or transferred under a public-private partnership agreement intended for the current update of basic monitoring data on the activities of facilities in the periods between basic comprehensive surveys of monitoring facilities.

      This information shall be collected by a request from the monitoring object.

      Basic comprehensive surveys of monitoring facilities shall include:

      1) collection and systematic analysis of information on industrial, technological, financial, economic, environmental and legal parameters of monitoring facilities;

      2) assessment of the state of efficiency of management of monitoring facilities, forecast of amendments in their state in order to develop recommendations for preventing and overcoming negative processes that constitute a threat to the economic security of the state;

      3) expert assessment of the prospects for the development of technology, technology of legal entities with the participation of the state, communal property, including those in trust, property hiring (lease), concession or transferred under a public-private partnership agreement;

      4) providing state bodies with the necessary information on the state of monitoring facilities, trends and forecasts of their development.

      Footnote. Paragraph 17 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      18. Monitoring of public property shall include analysis of:

      1) state of resources, technology of main and auxiliary production;

      2) financial and economic activities;

      3) investment activities of concessionaires, trustees and co-owners of organizations with this obligation;

      4) environmental protection and rational use of natural resources;

      5) personnel and social policy;

      6) legal issues: compliance of the organization's charter, trust management agreements, property hiring (lease) and concession or public-private partnership agreement;

      7) fulfillment of obligations and conditions of trust management agreements, property employment (lease) and concession or public-private partnership agreement.

      19. Monitoring of communal property facilities shall be carried out in the following order:

      1) the regional and district authorized bodies or the authorized body for communal property of local self-government, no later than ten working days before the start of the survey of the facility, notify the heads of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as the party to the contract on the conduct of the survey, indicating independent experts with whom the contracts for the survey were concluded, and the list of information that shall be submitted for familiarization;

      2) monitoring shall be carried out by a working group formed by independent experts with whom contracts have been concluded for conducting a survey of the monitoring facility, based on the industry affiliation and specifics of the monitoring facility activity. The task of the working group shall be to collect and analyze information on legal, technical, technological, environmental, investment, financial and other issues of the monitoring object. Members of the working group shall conduct a visual survey of production, buildings, structures, basic equipment, machines and mechanisms. Upon completion of the information collection and its initial analysis, the working group shall prepare a report for its subsequent analysis;

      3) systematic analysis of materials obtained as a result of the survey shall be carried out, including:

      preliminary analysis, which shall be carried out at the stage of collection of materials and preliminary processing by comparing expert data for all sections and comparing with statistical reporting data;

      a general technical and economic analysis of the activities of state enterprises and legal entities with the participation of the state, in which a mutually related set of indicators of state enterprises and legal entities with the participation of the state shall be integrated, as well as the state of communal property, including those in trust, property hiring (lease), concession or transferred under a public-private partnership agreement;

      Identify all existing problems for each analysis block

      economic and legal analysis of monitoring facilities and relevant state bodies, in which, on the basis of the obtained indicators of the activities of state enterprises and legal entities with the participation of the state, information on the state of communal property, including those in trust, property hiring (lease), concession or public-private partnership transferred under the agreement, and identified problems in accordance with the current legislation, recommendations are made in order to improve the efficiency of management of state enterprises and legal entities with the participation of the state - monitoring objects;

      4) based on the survey of the monitoring facility and the analysis of its activities, independent experts who conducted the survey shall draw up a report and primary materials that shall be submitted:

      in the paper version to the regional and district authorized bodies or the authorized body for communal property of local self-government;

      in the form of an electronic report of communal property to the register with a scanned copy of a paper version of the report signed and certified by a seal of an independent expert attached to it;

      5) a unified operator within five working days from the date of receipt of the electronic report of communal property shall send to the electronic address of the independent expert a notification about the inclusion of the electronic report in the register or the reason for the refusal to accept it.

      The reason for refusal to accept the electronic report shall be non-compliance by an independent expert with the requirement specified in paragraph 3, subparagraph 4) of this paragraph of the Rules.

      19-1. Heads of a state enterprise, executive bodies of legal entities with the participation of the state shall bear disciplinary responsibility for failure to fulfill the planned indicators of the development plan, resulting in unprofitability or loss more than planned, not containing signs of an administrative or criminal offense.

      Local executive bodies of regions, cities of republican significance, the capital, districts, cities of regional significance, administrations of akims of cities of district significance, villages, townships, rural districts, taking into account the reports generated by monitoring results and recommendations of independent experts, shall consider the issue and make a decision on imposing disciplinary action against the heads of state enterprises, executive bodies of legal entities with the participation of the state in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      If the percentage of voting shares (participatory interests) in legal entities with state participation is less than 100% (one hundred percent), then the issue and decision to impose a disciplinary sanction on the heads of the executive body of legal entities with state participation shall be submitted to a meeting of the Board of Directors and ( or) general meeting of shareholders or participants of a limited liability partnership in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Chapter 3 as supplemented with paragraph 19-1 in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 4. Procedure for monitoring republican property facilities

      20. Authorized body for state property management for monitoring purposes shall:

      1) determine the list of objects for monitoring republican property on the basis of basic tracking, the frequency and timing of surveys;

      2) request and receive from the central executive bodies, as well as other interested state bodies and legal entities, regardless of their departmental affiliation, documents and information necessary for analyzing the effectiveness of monitoring facilities management;

      3) request and receive from monitoring facilities information on financial, economic, legal and other parameters of the monitoring facilities activities necessary for the production of reliable and objective analysis;

      4) perform analysis based on the obtained data from monitoring facilities, central executive bodies, financial and economic indicators and other data from a unified operator;

      5) based on the results of the analysis, in the presence of the identified comments, generate recommendations and send them to monitoring facilities, central executive bodies;

      6) by December 25 of the planned year, submit, based on the results of monitoring, analyzes and recommendations to the authorized body for state planning, interested state bodies.

      21. State enterprises and legal entities with the participation of the state provide the authorized body for the management of state property with all the necessary information for a reliable and objective analysis of the effectiveness of management on paper and electronic media.

      22. The content of monitoring of republican property facilities shall be as follows:

      1) basic comprehensive survey of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as communal property, including those in trust management, property hiring (lease), concession or transferred under a public-private partnership agreement, carried out no more than once a year;

      2) periodic operational collection of information on the activities of state enterprises and legal entities with the participation of the state, as well as the state property, including those that are in trust, property hiring (lease), concession or transferred under a public-private partnership agreement, intended for the current update of basic monitoring data on the activities of facilities in the periods between basic comprehensive surveys of monitoring facilities.

      The collection of this information shall be carried out by request both from the monitoring object itself and from the central executive bodies and their departments.

      Basic comprehensive surveys of monitoring facilities shall include:

      1) collection and systematic analysis of information on financial, economic and legal parameters of monitoring facilities;

      2) assessment of the state of efficiency of management of monitoring facilities, forecast of state change in order to develop recommendations for preventing and overcoming negative processes that constitute a threat to the economic security of the state;

      3) providing state bodies with the necessary information on the state of monitoring facilities, trends and forecasts of their development.

      Footnote. Paragraph 22 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      23. Monitoring of republican property shall include analysis of:

      1) financial and economic activities;

      2) personnel and social policy;

      3) investment activities of concessionaires, trustees and co-owners of organizations with this obligation;

      4) legal issues: compliance of the organization's charter, trust management agreements, property hiring (lease) and concession or public-private partnership agreement;

      5) fulfillment of obligations and conditions of trust management agreements, property employment (lease) and concession or public-private partnership agreement.

      24. Monitoring of republican property facilities shall be carried out in the following order:

      1) the authorized body for state property management performs a systematic analysis of materials obtained as a result of basic and periodic tracking, including:

      preliminary analysis, which shall be carried out at the stage of collection of materials and preliminary processing by comparing the planned indicators of financial and economic activities with the reporting indicators;

      economic and legal analysis with the development of recommendations for monitoring facilities and relevant state bodies;

      2) on the basis of tracking the monitoring object and the analysis of its activities by the authorized state property management body, a report shall be formed, which shall be included in the form of an electronic report of republican property in the register with a scanned copy of the paper version of the report attached to it, signed by the head of the authorized state property management body and certified by seal;

      3) a unified operator within five working days from the date of receipt of the electronic report of republican property sends a notification to the email address of the authorized body for state property management about the inclusion of the electronic report in the register or the reason for refusal to accept it.

      The reason for refusal to accept the electronic report is non-compliance by the authorized body for state property management with the requirement specified in subparagraph 2) of this paragraph of the Rules.

      24-1. The head of a state enterprise, the first heads of national managing holdings, national holdings, national companies, heads of executive bodies of legal entities with the participation of the state shall bear disciplinary responsibility for failure to fulfill the planned indicators of the development plan or action plan, resulting in unprofitability or receiving a loss more than planned, not containing signs of administrative or criminal offense.

      The authorized body for the management of the relevant branch (sphere) of public administration, taking into account the analyzes and recommendations of the authorized body for state property management formed based on the monitoring results, shall consider the issue and make a decision to impose a disciplinary sanction on the head of the state enterprise, the first heads of national managing holdings, national holdings, national companies, the head of the executive body of legal entities with state participation in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      If the percentage of voting shares (participatory interests) in legal entities with state participation is less than 100% (one hundred percent), then the issue and decision to impose a disciplinary sanction on the heads of the executive body of legal entities with state participation shall be submitted to a meeting of the Board of Directors and ( or) general meeting of shareholders or participants of a limited liability partnership in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Chapter 4 as supplemented with paragraph 24-1 in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 20.06.2022 № 407 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).